abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173749134
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Gelukkig zegt hij straks weer sorry O+
Het is ook zo'n lieverd O+ O+ O+
Mijn andere account is "Danny"
Op dinsdag 18 oktober 2016 11:31 schreef Antaris het volgende:
Hallojo heeft gelijk.
pi_173749152
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lurkje, ik reageer hoe ik dat wil.
Ik ook w/ w/ w/
pi_173749160
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mootie, geen sorry. Hij blijft erbij dat ik normaal moet doen. Dat ik fout zat en niet had moeten kijken. Hij is snel agressief. Echt erg en gaat dan heel erg schelden met van die smerige Marokkaanse woorden en spreekwoorden.
Goed verhaal weer, vogeltjesdans _O- _O-
pi_173749184
Wie wil inzetten op wanneer deze soap eindigt met TS in een ziekenhuis terwijl ze smeekt om donaties om de rekeningen te kunnen betalen? Ik geloof namelijk dat ik deze film al eens eerder gezien heb.
pi_173749383
quote:
Lurkje, ik reageer hoe ik dat wil. Gisteren even uitgewaaid op strand.
Voor uitwaaien moet je nu in Nederland zijn.
quote:
Hij moest tanken. Auto stond stil. Ik zat en keek normaal om me heen. Een grote blauwe Tange Rover reed langs en ging precies naast ons stil staan. Hij zei bah die man kijkt naar je. Dus ik uit nieuwsgierigheid kijken.
Een tange rover? Daar ben ik ook nieuwsgierig naar.

quote:
En toen was het weer knallende ruzie. Ik ben een slet, ik houd nog van hoereren en het zit in mijn bloed zei hij.
Ah klinkt als een gezellig dagje weg.

quote:
Hij schreeuwen dat ik geluk heb dat hij me niet een klap gegeven heeft. Ik had geen zin in discussie omdat ik weet dat ik keek omdat hij zei bah die vent kijkt naar je en ik gewoon uit nieuwsgierigheid keek. Nou ja, later gewoon maar gezwegen en zijn preek beluisterd.
Geen zin in slaag.

quote:
Moet echt op eieren lopen merk ik.
Ja anders heb je een blauw oog.
pi_173749460
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Wie wil inzetten op wanneer deze soap eindigt met TS in een ziekenhuis terwijl ze smeekt om donaties om de rekeningen te kunnen betalen? Ik geloof namelijk dat ik deze film al eens eerder gezien heb.
Ik hoop inmiddels dat TS een pvv trollacount is met doel om Marokkaanen in een slecht licht te zetten.

Maar ik ga voor het gokje. Vanavond krijgt ze al haar eerste pak slaag.
pi_173749558
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:27 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ik hoop inmiddels dat TS een pvv trollacount is met doel om Marokkaanen in een slecht licht te zetten.

Maar ik ga voor het gokje. Vanavond krijgt ze al haar eerste pak slaag.
Ze is niet heel geduldig, dus je zou gelijk kunnen hebben. Eerst had ze nog gezegd dat ze begin volgend jaar zou trouwen, maar dan moest ze te lang wachten met haar dramaverhaal dus dat heeft ze versneld en nu zijn ze al getrouwd. En prompt, een of twee dagen na het huwelijk, daar komen de eerste klachten.
Echt goeie timing. Ik wacht op de "Dingos took my baaaabyyyy!!", die gaat vast ook nog wel langs komen.
pi_173749591
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Wil je de zwangerschap overslaan? :o
pi_173749638
Hoe kan 1 van de grootste bitches op FOK! met 1 van de vervelendste, hardnekkigste maar sterk karakter zo een sok worden op een paar weken tijd en daar zo in berusten :N

Ik hoop dat het nep is, want ik jaag me op gewoon voor het welzijn van TS... Ook al vind ik haar geen leuke persoon.
pi_173749701
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Wil je de zwangerschap overslaan? :o
Oh, de zwangerschap zelf geeft natuurlijk ook weer de kans voor nog meer dramatische verhalen!
Stom dat ik daar niet bij stil gestaan heb.
  woensdag 13 september 2017 @ 12:41:43 #111
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_173749709
Wauw, wat een topic.
"Jij bent het lekkerste wijf van FOK!" - Toto69
"Niet weten dat Voszje een sluwe godin is :')" - Dven
"Jammer dat we onze enige Oostblokuser moeten missen nu Voszje blijkbaar een leven heeft gekregen :N." - MAHL
  woensdag 13 september 2017 @ 12:52:14 #112
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_173749880
quote:
Lurkje, ik reageer hoe ik dat wil. Gisteren even uitgewaaid op strand. Hij moest tanken. Auto stond stil. Ik zat en keek normaal om me heen. Een grote blauwe Tange Rover reed langs en ging precies naast ons stil staan. Hij zei bah die man kijkt naar je. Dus ik uit nieuwsgierigheid kijken. En toen was het weer knallende ruzie. Ik ben een slet, ik houd nog van hoereren en het zit in mijn bloed zei hij. Hij schreeuwen dat ik geluk heb dat hij me niet een klap gegeven heeft. Ik had geen zin in discussie omdat ik weet dat ik keek omdat hij zei bah die vent kijkt naar je en ik gewoon uit nieuwsgierigheid keek. Nou ja, later gewoon maar gezwegen en zijn preek beluisterd. Moet echt op eieren lopen merk ik.
Wauw, ik zou voortaan met zonnebril lopen :{
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 13 september 2017 @ 12:59:47 #113
28033 Pek
je moet wat
pi_173750035
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:41 schreef Voszje het volgende:
Wauw, wat een topic.
Waarschijnlijk een roomblanke troll die Marocjes in een kwaad daglicht wil stellen :')
Slecht, erg slecht.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_173750289
Montelly, ik app je zo en dan vertel ik verhaal nauwkeurig. Wat je gisteren aan de telefoon zei klopt
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_173750364
Lenny, nogmaals niks is verzonnen.

Pek, ja joh ben een kaaskop die gewoon allerlei foto's van god weet waar vandaag haalt en doet alsof ik jn Marokko ben...
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
  woensdag 13 september 2017 @ 13:17:53 #116
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173750393
Ik klikte op dit topic omdat ik las: "Bijna!! Piemel voor Maghrebijnse #3"

:')
"If you want to make God laugh, tell him about your plans" - Woody Allen
Mijn reisverslagen
pi_173750444
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

Pek, ja joh ben een kaaskop die gewoon allerlei foto's van god weet waar vandaag haalt en doet alsof ik jn Marokko ben...
Ben je al zwanger? Denk aan de mogelijkheden!
pi_173750797
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

Dan ben ik oprecht bezorgd om je en hoop ik dat je verstand terug gaat werken en je maakt dat je daar weg raakt.
Allemaal mooi en wel om principes te hebben en toekomstvisies maar wat ben je daar mee als je gebroken in het ziekenhuis ligt? Denk je dat je ouders dit willen? Ze zouden je zelfs helpen om terug naar hier te komen.
Je beseft toch dat dit alleen maar erger gaat worden? En zorg er in godsnaam voor dat je niet zwanger raakt. Iets zegt me dat dit al te laat is... Dat gaat een mooi leven worden voor je dochter.. Arm kind.
Het volgende gaat trouwens het inleveren van je gsm enz zijn.
Dus als wij hier niets meer horen van je dan weten wij wat er aan de hand is.
Is het een idee om telefoonnummers van verschillende mensen vanbuiten te leren of ergens op te schrijven? Dan kan je tenminste nog mensen verwittigen als de hel los breekt.
pi_173751023
  woensdag 13 september 2017 @ 13:50:48 #120
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_173751051
Snapt die niet hoe een telefoon werkt dat je overal wel foto's van mag maken? :P
slechts gestoord door het niet gestoord willen worden
pi_173751204
Lenny, bedankt voor je bezorgdheid. Ik houd mijn verstand bij, echt. Ik hoop dat gewoon jaloezie is en onzekerheid en dit met de tijd ( als hij weet wat hij aan me heeft) wel weg zal gaan.

Flipping, hij weet dat ik een foto nam hoor.
pi_173751247
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lenny, bedankt voor je bezorgdheid. Ik houd mijn verstand bij, echt. Ik hoop dat gewoon jaloezie is en onzekerheid en dit met de tijd ( als hij weet wat hij aan me heeft) wel weg zal gaan.

In dit soort gevallen gaat het niet weg, integendeel.
Nu zie je hem nog van zijn mooiste kant...
  woensdag 13 september 2017 @ 14:14:47 #123
401520 SebbeSwensje
Sebbe+Swensje=SebbeSwensje
pi_173751421
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mootie, geen sorry. Hij blijft erbij dat ik normaal moet doen. Dat ik fout zat en niet had moeten kijken. Hij is snel agressief. Echt erg en gaat dan heel erg schelden met van die smerige Marokkaanse woorden en spreekwoorden.
Klinkt nou totaal niet als typisch Marokkaans ofzo.
Dit snap ik ook niet.
pi_173751578
quote:

Wat is 'Pietel' nou eigenlijk?
Op maandag 2 oktober 2017 21:58 schreef 8777 het volgende:
De vrouwelijke fokkers zijn halve mannen. Vooral Chai.
pi_173752089
quote:

Nee, dat gaat niet weg. Nooit. Klaar.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')