abonnement Unibet Coolblue
pi_173733301
De OP

Nog een paar daagjes *O*


Omdat we de avonturen niet willen missen. O+ Post ze M.
pi_173733343
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Even wat blousjes opgehaald. Ben te lui om te strijken dus ja...

http://imgur.com/a/tyRju
Dat slaat je mannetje er wel in, dat huishoudelijke. Geen zorgen.
pi_173733350
En dan kan je er weer een topic over openen, win win *O*
pi_173733368
Lurkje, merk dat alles wit en blauw is. Of gestreept. Heb wat met strepen. Moet eens andere kleuren gaan halen.
pi_173733370
Je eigen naamtopics maken :')
pi_173733399
Ik ga dood. Zelfs in juli en augusus is het niet zo heet geweest. Gevoelsmatig voelt het buiten als 45 graden aan. Gewoon abnormaal.

http://imgur.com/a/ArPet
  roze dinsdag 12 september 2017 @ 16:28:55 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173733421
Oh ja je quote nooit iemand he? Moet ik nou terugzoeken of je iets hebt gezegd tegen mij.
Your beauty never ever scared me.
pi_173733439
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lurkje, merk dat alles wit en blauw is. Of gestreept. Heb wat met strepen. Moet eens andere kleuren gaan halen.
Maghrebijnse, je bloesjes interesseren me geen flikker, misschien dat dat niet helemaal duidelijk was uit de post.
pi_173733451
Maar past wel goed bij je bont en blauwe huidje straks, moet je dan maar denken.
Altijd blijven lachen joh!
  roze dinsdag 12 september 2017 @ 16:30:04 #10
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173733452
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ama, hij heeft excuses gemaakt.
En je mag nu ook vriendinnen hebben? En andere dingen die normaal zijn.
Your beauty never ever scared me.
pi_173733455
Ama, kan niet quoten. Ik heb gezegd dat hij excuses gemaakt heeft en realiseerde dat hij fout zat en best overdreven gereageerd heeft.
  roze dinsdag 12 september 2017 @ 16:30:24 #12
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173733460
Waarom kan je niet quoten? :S Mobiel en op computer kan dat prima lijkt me.
Your beauty never ever scared me.
pi_173733525
Ama, helaas niet. Denk internet te slecht is. Pagina van fok is ook heel anders. Kan ook geen dms sturen en of beantwoorden.

Anyway, verkoeling


http://imgur.com/a/mHWIK
pi_173733582
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ama, helaas niet. Denk internet te slecht is. Pagina van fok is ook heel anders. Kan ook geen dms sturen en of beantwoorden.

Anyway, verkoeling


http://imgur.com/a/mHWIK
Waarom draag je lange mouwen als het zo heet is?
pi_173733596
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:35 schreef Spice het volgende:

[..]

Waarom draag je lange mouwen als het zo heet is?
Blote polsen mogen niet van haar man.
Te uitdagend naar andere mannen toe.
  roze dinsdag 12 september 2017 @ 16:36:33 #16
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173733607
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ama, helaas niet. Denk internet te slecht is. Pagina van fok is ook heel anders. Kan ook geen dms sturen en of beantwoorden.

Anyway, verkoeling

http://imgur.com/a/mHWIK
Oh vreemd naja kan gebeuren. Maar ik vroeg hierboven nog iets :@:
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:30 schreef Amarantha het volgende:

[..]

En je mag nu ook vriendinnen hebben? En andere dingen die normaal zijn.
Your beauty never ever scared me.
pi_173733744
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:22 schreef floralbombing het volgende:
Even over je belachelijke aandachtrekkende topic van hiervoor:

DonderdG 2 uur Hahahahahahahahahahahaha hoeeee stellen mensen nog serieuze vragen aan haar? Jullie geven haar wat zij wilt!
En daar is iets mis mee? We worden vermaakt met spannende verhalen, en in ruil daarvoor geven we aandacht. Zo werkt het.
pi_173733765
Ama, alleen normale vriendinnen volgens hem. Kapsters in marokko zijn hoeren en daar mag ik niet mee gezien worden. Had het er net aan de telefoon met m'n tante over. Die vond dat hij gelijk had en ik naar hem moet luisteren. Echt, merk gewoon zo een verschil in denkzwijze tussen de echte Marokkanen en iemand zoals ik, geboren in Nederland...

Spice, thuis is het gelukkig koel. Je weet geeneens wat ik draag. Gewoon een korte jumpsuit aan.
  roze dinsdag 12 september 2017 @ 16:43:55 #19
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173733789
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ama, alleen normale vriendinnen volgens hem. Kapsters in marokko zijn hoeren en daar mag ik niet mee gezien worden. Had het er net aan de telefoon met m'n tante over. Die vond dat hij gelijk had en ik naar hem moet luisteren. Echt, merk gewoon zo een verschil in denkzwijze tussen de echte Marokkanen en iemand zoals ik, geboren in Nederland...
Waarom zijn dat hoeren dan? En wat zijn normale vriendinnen precies?
Your beauty never ever scared me.
pi_173733857
Ama, gewoon zoals ik dat zeg. Begrijp hem enerzijds ook. Marokko is anders, dingen zijn anders... en inderdaad velen zijn hoeren. Ik zie ze overal in cafés zitten. Begrijp best dat hij niet wil dat ik met haar naar buiten ga. Maar ik had geeneens een afspraak met haar en daar ging de ruzie dus over. Ik zweren dat ik thuis ben en blijf en hij schreeuwen dat ik stiekeme plannen heb en zo naar buiten ga met die kapster waar ik me altijd wax.
  dinsdag 12 september 2017 @ 16:46:51 #21
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_173733872
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:36 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Blote polsen mogen niet van haar man.
Te uitdagend naar andere mannen toe.
Ik voel een burka aankomen. ^O^
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_173734016
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ama, helaas niet. Denk internet te slecht is. Pagina van fok is ook heel anders. Kan ook geen dms sturen en of beantwoorden.

Anyway, verkoeling


http://imgur.com/a/mHWIK
Dat is een demotivatiebeleid van Danny. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173734033
Flipping, nee komt door internet. Pagina is ook heel anders.... gauw terug naar Nederland
pi_173734034
Klinkt niet gezellig zo Maggie!

Ben je wel gelukkig in je huwelijk? In Nederland is dat prioriteit numero uno, dat je gelukkig bent met je partner. Het lijkt er op dat jullie niet gelukkig met elkaar zijn. Zielig hoor ;(
-nee-
pi_173734060
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, nee komt door internet. Pagina is ook heel anders.... gauw terug naar Nederland
Nee Danny wil geen FOK!kers uit Marokko denk ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173734212
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ama, gewoon zoals ik dat zeg. Begrijp hem enerzijds ook. Marokko is anders, dingen zijn anders... en inderdaad velen zijn hoeren. Ik zie ze overal in cafés zitten. Begrijp best dat hij niet wil dat ik met haar naar buiten ga. Maar ik had geeneens een afspraak met haar en daar ging de ruzie dus over. Ik zweren dat ik thuis ben en blijf en hij schreeuwen dat ik stiekeme plannen heb en zo naar buiten ga met die kapster waar ik me altijd wax.
Weet hij wel dat jij ook nogal veel aan rondhoeren deed en dus eigenlijk ook een hoer bent?
pi_173734336
Hoeren in cafés??? Heb sinds ik hier ben nog geen 1 vrouw in het café zien zitten..

En in Oujda heb je er veel
  dinsdag 12 september 2017 @ 17:24:55 #28
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_173734661
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ama, gewoon zoals ik dat zeg. Begrijp hem enerzijds ook. Marokko is anders, dingen zijn anders... en inderdaad velen zijn hoeren. Ik zie ze overal in cafés zitten. Begrijp best dat hij niet wil dat ik met haar naar buiten ga. Maar ik had geeneens een afspraak met haar en daar ging de ruzie dus over. Ik zweren dat ik thuis ben en blijf en hij schreeuwen dat ik stiekeme plannen heb en zo naar buiten ga met die kapster waar ik me altijd wax.
Ok maar waar is hij bang voor, dat die kapster jou stiekem aan een man gaat koppelen?

Woow, Marokkaanse kapsters zijn berucht man🤔
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_173734770
PSV, hier alleen maar. Eergisteren zat ik in afe en ik zag ze gewoon. Echt bizar veel.

Montelly, heheh. We alleen zo wel weer verder... kus.
pi_173734781
Montelly, ga zo denk ik buiten eten. Doe dan video aan.. neem ik je gezellig mee naar buiten. 😝
pi_173735354
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
PSV, hier alleen maar. Eergisteren zat ik in afe en ik zag ze gewoon. Echt bizar veel.

Montelly, heheh. We alleen zo wel weer verder... kus.
en alleen het feit dat ze in een cafe zitten als vrouw maakt ze hoer? Of staat dat op hun voorhoofd?
  roze dinsdag 12 september 2017 @ 17:57:25 #32
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173735359
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ama, gewoon zoals ik dat zeg. Begrijp hem enerzijds ook. Marokko is anders, dingen zijn anders... en inderdaad velen zijn hoeren. Ik zie ze overal in cafés zitten. Begrijp best dat hij niet wil dat ik met haar naar buiten ga. Maar ik had geeneens een afspraak met haar en daar ging de ruzie dus over. Ik zweren dat ik thuis ben en blijf en hij schreeuwen dat ik stiekeme plannen heb en zo naar buiten ga met die kapster waar ik me altijd wax.
Oh oke.
Your beauty never ever scared me.
pi_173735438
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
PSV, hier alleen maar. Eergisteren zat ik in afe en ik zag ze gewoon. Echt bizar veel.

Montelly, heheh. We alleen zo wel weer verder... kus.
pi_173735456
Als er zoveel hoeren zijn zou hij dan juist niet thuis moeten blijven?
pi_173735537
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ama, helaas niet. Denk internet te slecht is. Pagina van fok is ook heel anders. Kan ook geen dms sturen en of beantwoorden.
Lul niet! Je hebt een iPhone zag ik. Daar kun je gewoon mee op FOK! mobiel en kun je quoten. I just did. Heb ook een iPhone.
pi_173735577
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
Montelly, ga zo denk ik buiten eten. Doe dan video aan.. neem ik je gezellig mee naar buiten. 😝
Is je internet daar wel goed genoeg voor?
pi_173735581
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:03 schreef WodanIsGroot het volgende:
Als er zoveel hoeren zijn zou hij dan juist niet thuis moeten blijven?
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet. Mannen mogen neuken wat ze willen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_173735621
Krollie, kan niet. Wat een ongelofelijk achterdochtig mens ben je toch ook. Zal even printscreenen.
pi_173735646
CSS be gone.
pi_173735660
quote:
Ik had dit ook in Marokko ja ;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_173735671
Heet je provider nou Zoek?
pi_173735679
Halloja, inderdaad. Komt een achterlijk wijf hier beetje arrogant doen en denken dat ze het beter weet. Damn.

Anyway, hele pagina is anders. Ook op laptop. Heeft gewoon te maken met het internet hier.
pi_173735690
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:08 schreef Krollie het volgende:

[..]

Lul niet! Je hebt een iPhone zag ik. Daar kun je gewoon mee op FOK! mobiel en kun je quoten. I just did. Heb ook een iPhone.
ze heeft gelijk
Heb hier hetzelfde probleem met fok


@magrebijnse
De meestertroll kan je nie trollen ;):)
pi_173735699
Zovty, nee... was wat aan zoeken....
pi_173735719
PS, raar wijf gewoon. En me maar achtervolgen met alles en denken dar ze me kan betrappen op leugens of onwaarheden. Gaat niet lukken want ben toch eerlijk.


Anyway, daar ook bloedheet? Hier vandaag gewoon ongelofelijk heet!!!
pi_173735742
Het was vandaag 15 graden geloof ik, en morgen krijgen we storm *O*.
pi_173735755
Hier 36
pi_173735810
PS, hier ook maar voelt aan als 45 ongeveer. Waan me echt even in Marrakech momenteel...
  roze dinsdag 12 september 2017 @ 18:41:29 #50
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173736115
Mag je wel FOK!ken van je man?
Your beauty never ever scared me.
pi_173736295
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ama, alleen normale vriendinnen volgens hem. Kapsters in marokko zijn hoeren en daar mag ik niet mee gezien worden. Had het er net aan de telefoon met m'n tante over. Die vond dat hij gelijk had en ik naar hem moet luisteren. Echt, merk gewoon zo een verschil in denkzwijze tussen de echte Marokkanen en iemand zoals ik, geboren in Nederland...

Spice, thuis is het gelukkig koel. Je weet geeneens wat ik draag. Gewoon een korte jumpsuit aan.
Wel gek. Je hoort vaak dat Marokkanen in Marokko vaak moderner zijn dan de generaties die naar NL zijn gekomen (en eigenlijk de ontwikkeling in Marokko een beetje hebben gemist)?

Wel fijn dat jullie gepraat hebben, en hij erkent heeft dat z'n reactie overtrokken was. Hij voelt zich zo te zien wel verantwoordelijk voor je. Viel me eerder ook al op toen je aan gaf dat hij dingetjes voor je had gehaald zonder dat je erom hoefde te vragen.
pi_173736377
Mag ik vragen? Je vertelde dat je ouders best wel druk hebben gezet dat je nog geen partner had?

Wat (of liever wie) was het alternatief geweest als ze een uithuwelijking hadden geregeld?

Als je deze man min of meer zelf hebt gekozen mag je daar best wel een beetje trots op zijn (en snap ik misschien ook wel dat je niet zo snel bij je ouders aangeeft als de relatie even niet zo lekker loopt).

Just my 2 cents.
pi_173737101
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ama, helaas niet. Denk internet te slecht is. Pagina van fok is ook heel anders. Kan ook geen dms sturen en of beantwoorden
maar gelukkig kan jij met dat slechte internet wel posten, posten, posten en filmpjes en heel veel foto's uploaden
pi_173737650
quote:
als je er bij had gezet dat je naar een tsaar ging voor een wodkaatje of dat je uitgenodigd was door een prins omdat hij jou een ketting van een miljoen cadeau wilde geven. Waren de fotootjes hetzelfde en even geloofwaardig. Dus je kan nog wat spelen met de teksten
pi_173737729
Mojo, klopt. Hij heeft vrij snel toegegeven dat hij fout zat en dat is ook de reden waarom ik het hem snel vergeven heb. Het is fijn dat hij het erkent en excuses gemaakt heeft. Hij is inderdaad erg bezorgd om me en doet letterlijk alles om mij maar naar mijn zin te maken. Dat is erg lief.
pi_173737782

"sorry"
pi_173737808
Opgebaarde,

http://imgur.com/a/dJESD

Oh wacht foto klopt niet met het verhaal dat ik buiten ben en gaan eten.
pi_173737848
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
Opgebaarde,

http://imgur.com/a/dJESD

Oh wacht foto klopt niet met het verhaal dat ik buiten ben en gaan eten.
Ben jij links!?
Sexy :9~
pi_173738117
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
Opgebaarde,

http://imgur.com/a/dJESD

Oh wacht foto klopt niet met het verhaal dat ik buiten ben en gaan eten.
Dat is haram.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 12 september 2017 @ 20:17:42 #61
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173738393
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Anyway, daar ook bloedheet? Hier vandaag gewoon ongelofelijk heet!!!
Een zonnesteek zou wel wat verklaren eigenlijk. :{

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:50 schreef Mojo.jojo het volgende:
Hij voelt zich zo te zien wel verantwoordelijk voor je. Viel me eerder ook al op toen je aan gaf dat hij dingetjes voor je had gehaald zonder dat je erom hoefde te vragen.
Huh? Zou bijzonder is dat toch niet?

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:53 schreef Mojo.jojo het volgende:
Als je deze man min of meer zelf hebt gekozen mag je daar best wel een beetje trots op zijn (en snap ik misschien ook wel dat je niet zo snel bij je ouders aangeeft als de relatie even niet zo lekker loopt).
Ze zou in haar wittebroodweken moeten zitten. Niet in een fase waarin het 'even niet lekker loopt.'

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mojo, klopt. Hij heeft vrij snel toegegeven dat hij fout zat en dat is ook de reden waarom ik het hem snel vergeven heb. Het is fijn dat hij het erkent en excuses gemaakt heeft. Hij is inderdaad erg bezorgd om me en doet letterlijk alles om mij maar naar mijn zin te maken. Dat is erg lief.
Gelukkig maar dat je dan ook je hakken kan dragen en je vriendinnen mag houden. Of dat toch niet? Talk is cheap meid. Gedrag zegt veel meer.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_173738897
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:17 schreef Elpis het volgende:

[..]

Huh? Zou bijzonder is dat toch niet?

[..]

Ze zou in haar wittebroodweken moeten zitten. Niet in een fase waarin het 'even niet lekker loopt.'

[..]

Die man werd op een bepaalde manier afgeschilderd, waarmee het eigenlijk best wel bijzonder werd dat hij dat deed.

En verder, als je net gemigreerd bent loop je nu eenmaal tegen lifestyle- en cultuur clashes aan. Wittebroodweken vormen daar geen uitzondering op m.i.
  dinsdag 12 september 2017 @ 20:53:21 #63
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173739568
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:34 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Die man werd op een bepaalde manier afgeschilderd, waarmee het eigenlijk best wel bijzonder werd dat hij dat deed.
Nou nee want juist vrouwenmeppers weten het meestal zo te manipuleren dat ze eigenlijk heeeel lief zijn en dat de vrouw aan haar eigen verstand gaat twijfelen.
Ik gooi hem er nog een keer in ter lering (en helaas geen vermaak). https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/383546

quote:
En verder, als je net gemigreerd bent loop je nu eenmaal tegen lifestyle- en cultuur clashes aan. Wittebroodweken vormen daar geen uitzondering op m.i.
En een dreigement om in coma geslagen te worden zou door iedere zelfrespecterende vrouw met meer dan 1 hersencel een in iedere cultuur als een grote rode vlag gezien worden.
Maar ja als je je als een dwarse puber in een verstandshuwelijk stort kan ik me voorstellen dat de schaamte te groot is te bekennen aan je ouders dat je er misschien toch niet zo goed aan hebt gedaan ja.
Jammer dat die schaamte meestal groter wordt met ieder blauw oog of breuk.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_173739815
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:53 schreef Elpis het volgende:

[..]

Nou nee want juist vrouwenmeppers weten het meestal zo te manipuleren dat ze eigenlijk heeeel lief zijn en dat de vrouw aan haar eigen verstand gaat twijfelen.
Ik gooi hem er nog een keer in ter lering (en helaas geen vermaak). https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/383546

[..]

En een dreigement om in coma geslagen te worden zou door iedere zelfrespecterende vrouw met meer dan 1 hersencel een in iedere cultuur als een grote rode vlag gezien worden.
Maar ja als je je als een dwarse puber in een verstandshuwelijk stort kan ik me voorstellen dat de schaamte te groot is te bekennen aan je ouders dat je er misschien toch niet zo goed aan hebt gedaan ja.
Jammer dat die schaamte meestal groter wordt met ieder blauw oog of breuk.
Dat geschreeuw enzo zit wel een beetje ingebakken. Net als hier in Amsterdam West. Veel geschreeuw, maar doen niets. Totdat je onverwachte bewegingen en wilde gebaren gaat maken. Dus zolang je dat niet doet kun je rustig terug schreeuwen enzo. Been there, done that.
pi_173739928
quote:
Je moet via een VPN gaan internetten en een verbinding in Nederland daar kiezen. Heb je weer een normale FOK!.
pi_173740280
Inderdaad een VPN. Vraag anders ff aan je man of die er ééntje installeert
-nee-
pi_173740328
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mojo, klopt. Hij heeft vrij snel toegegeven dat hij fout zat en dat is ook de reden waarom ik het hem snel vergeven heb. Het is fijn dat hij het erkent en excuses gemaakt heeft. Hij is inderdaad erg bezorgd om me en doet letterlijk alles om mij maar naar mijn zin te maken. Dat is erg lief.
Ik zag (en las) net (deels) je andere topic... wat de fuck is er toch mis met jou?

Hoe achterlijk moet je zijn om zo snel te trouwen met een volkomen vreemde? Dat is zelfs volkomen absurd (snel) verlopen naar Marokkaanse/islamitische maatstaven?

En jij hebt echt het idee wel met een lieve man van doen te hebben, ondanks dat hij nu al bij de eerste de beste kleinigheid (waar hij ook nog eens de aanstichter van was) heeft gereageerd met "als je nog een keer het lef hebt je stem te verheffen geef ik je klap waardoor je een week in coma ligt"? Dit los van nog wel een paar andere flinke alarmbellen?

Er zijn van die dingen die gewoon niet goed te praten zijn, van die dingen die meteen al wel laten zien dat je verrot en zelfs giftig vlees in de kuip hebt. Dit zijn zo van die dingen, Maghrebijnse. En nee, de kans dat dit in de loop van de tijd gaat verbeteren is nihil en de kans dat dit (gigantisch) gaat verergeren is juist enorm. Dat kan iedereen met een beetje hersens je op een briefje meegeven....

Het bovenstaande is gesproken met het kleine beetje medelijden en medeleven wat ik nog voor jou heb, want aan de andere kant denk ik: zelf ben je ook flink gestoord en niet bepaald een engeltje en dit is gewoon het leven wat je wilt en/of wat je verdient (tenzij je één of andere hersenafwijking of iets dergelijks blijkt te hebben) en houd gewoon eens een keer op met dat ontzettende aandachtshoeren van je...
Tails tell tales
pi_173740380
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 21:12 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik zag (en las) net (deels) je andere topic... wat de fuck is er toch mis met jou?

Hoe achterlijk moet je zijn om zo snel te trouwen met een volkomen vreemde? Dat is zelfs volkomen absurd (snel) verlopen naar Marokkaanse/islamitische maatstaven?

En jij hebt echt het idee wel met een lieve man van doen te hebben, ondanks dat hij nu al bij de eerste de beste kleinigheid (waar hij ook nog eens de aanstichter van was) heeft gereageerd met "als je nog een keer het lef hebt je stem te verheffen geef ik je klap waardoor je een week in coma ligt"? Dit los van nog wel een paar andere flinke alarmbellen?

Er zijn van die dingen die gewoon niet goed te praten zijn, van die dingen die meteen al wel laten zien dat je verrot en zelfs giftig vlees in de kuip hebt. Dit zijn zo van die dingen, Maghrebijnse. En nee, de kans dat dit in de loop van de tijd gaat verbeteren is nihil en de kans dat dit (gigantisch) gaat verergeren is juist enorm. Dat kan iedereen met een beetje hersens je op een briefje meegeven....

Het bovenstaande is gesproken met het kleine beetje medelijden en medeleven wat ik nog voor jou heb, want aan de andere kant denk ik: zelf ben je ook flink gestoord en niet bepaald een engeltje en dit is gewoon het leven wat je wilt en/of wat je verdient (tenzij je één of andere hersenafwijking of iets dergelijks blijkt te hebben) en houd gewoon eens een keer op met dat ontzettende aandachtshoeren van je...
TS, print deze post uit en hang m boven je bed.

Of wacht....
pi_173741172
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 september 2017 21:10 schreef Marsenal het volgende:
Inderdaad een VPN. Vraag anders ff aan je man of die er ééntje installeert
Op zich wel een goed idee, ze kan vermelden dat ze graag op FOK zit en bang is voor de harampolitie.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 12 september 2017 @ 21:42:06 #70
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173741203
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:59 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Dat geschreeuw enzo zit wel een beetje ingebakken. Net als hier in Amsterdam West. Veel geschreeuw, maar doen niets. Totdat je onverwachte bewegingen en wilde gebaren gaat maken. Dus zolang je dat niet doet kun je rustig terug schreeuwen enzo. Been there, done that.
Nou jottem. Leuk leven. Ik heb zo'n jeugd gehad met constant zo'n zwaard van damocles boven je.
Ik heb er chronisch pleasegedrag aan overgehouden en clueless over wat ik nu zelf eigenlijk wil.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_173741632
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 21:42 schreef Elpis het volgende:

[..]

Nou jottem. Leuk leven. Ik heb zo'n jeugd gehad met constant zo'n zwaard van damocles boven je.
Ik heb er chronisch pleasegedrag aan overgehouden en clueless over wat ik nu zelf eigenlijk wil.
Dat weet je wel.

En dat chronisch pleasegedrag door je jeugd is herkenbaar. Heb uiteindelijk een carrière gemaakt in een dienstverlenende sector. Op mijn lijf geschreven :') klant is koning (maar ik ben geen onderdaan - heb ik daar geleerd :Y ).
  dinsdag 12 september 2017 @ 22:26:44 #72
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173742855
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 21:54 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Dat weet je wel.

Je bent telepathisch? :o

Een goeie trouwens dat van die onderdaan. ^O^
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_173743349
In deel 1 heb ik dit nog voorspeld op 10 september.. Samen met zoveel anderen.
Maar nee Lenny, jij kent m niet!

Wordt wakker!
Dit gaat zo fout aflopen!
En je weet het...

En Mojo, met je 'goede raad', het gaat hier niet om een onzekere, lieve man die ongerust is en waar je je beter een beetje naar toe kan plooien.
Deze dreigt met in coma te slaan als ze nog eens rond zich kijkt.
Dat zegt een lieve man niet. Een verliefde man ook niet. Dus hij is ook alleen maar getrouwd om zijn plicht te vervullen naar de familie of wie dan ook.
Ze zit opgesloten in Marokko en is alleen nog maar goed om in de hitte zijn huis te poetsen en als broedmachine te dienen. Want die kinderen moeten er nu natuurlijk snel komen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173743396
Maghrebje gaat klappen krijgen zoals voorspeld :D pats pats pats
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173743687
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:40 schreef Lenny77 het volgende:
In deel 1 heb ik dit nog voorspeld op 10 september.. Samen met zoveel anderen.
Maar nee Lenny, jij kent m niet!

Wordt wakker!
Dit gaat zo fout aflopen!
En je weet het...

En Mojo, met je 'goede raad', het gaat hier niet om een onzekere, lieve man die ongerust is en waar je je beter een beetje naar toe kan plooien.
Deze dreigt met in coma te slaan als ze nog eens rond zich kijkt.
Dat zegt een lieve man niet. Een verliefde man ook niet. Dus hij is ook alleen maar getrouwd om zijn plicht te vervullen naar de familie of wie dan ook.
Ze zit opgesloten in Marokko en is alleen nog maar goed om in de hitte zijn huis te poetsen en als broedmachine te dienen. Want die kinderen moeten er nu natuurlijk snel komen.
Ach joh, mensen zeggen wel eens wat in een verhit gesprek.

Ik snap dat je daar een punt over maakt want dat is volgens onze maatstaven natuurlijk geen houding die we verwachten van een geliefde.

In andere culturen worden dreigementen echter wat minder letterlijk genomen, en is houding ook niet echt een issue omdat veel 'rollen' toch al vooraf bepaald zijn.
pi_173743938
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:55 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ach joh, mensen zeggen wel eens wat in een verhit gesprek.

Ik snap dat je daar een punt over maakt want dat is volgens onze maatstaven natuurlijk geen houding die we verwachten van een geliefde.

In andere culturen worden dreigementen echter wat minder letterlijk genomen, en is houding ook niet echt een issue omdat veel 'rollen' toch al vooraf bepaald zijn.
Ik heb dat toch nog niemand horen zeggen in een verhit moment.
Van het moment dat we dit normaal vinden dan hoop ik hier toch niet meer rond te lopen.

Trouwens, allemaal makkelijk praten voor jou, als bevoorrechte met een aangeboren piemeltje.
Als jij het vrouwtje in deze situatie zou zijn dan zou je je ook niet zo berusten in de rollen.
Je mag toch verwachten dat iemand teminste de eerste tijd zo verliefd is dat het wel gezellig blijft?
Dit lijkt voor haar man ook maar een huwelijk te zijn voor van het gezaag en de druk af te raken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173744179
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:59 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Dat geschreeuw enzo zit wel een beetje ingebakken. Net als hier in Amsterdam West. Veel geschreeuw, maar doen niets. Totdat je onverwachte bewegingen en wilde gebaren gaat maken. Dus zolang je dat niet doet kun je rustig terug schreeuwen enzo. Been there, done that.
Goddorie, alsof je het over een hond hebt.
Geen onverwachte bewegingen of wilde gebaren. Dan valt hij aan. _O-
pi_173744205
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:55 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ach joh, mensen zeggen wel eens wat in een verhit gesprek.

Ik snap dat je daar een punt over maakt want dat is volgens onze maatstaven natuurlijk geen houding die we verwachten van een geliefde.

In andere culturen worden dreigementen echter wat minder letterlijk genomen, en is houding ook niet echt een issue omdat veel 'rollen' toch al vooraf bepaald zijn.
Serieus.... 'mensen zeggen wel eens wat in een verhit gesprek'.

De volgende keer sla ik je zo hard dat je in coma raakt.

Ach, iedereen zegt wel eens wat... toch?
pi_173745083
TerugVindPietel
Nieuw is niet altijd beter.
pi_173745158
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Serieus.... 'mensen zeggen wel eens wat in een verhit gesprek'.

De volgende keer sla ik je zo hard dat je in coma raakt.

Ach, iedereen zegt wel eens wat... toch?
niet alles geloven wat je leest
pi_173745181
Geëmigreerd? Sterkte.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_173745417
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik heb dat toch nog niemand horen zeggen in een verhit moment.
Van het moment dat we dit normaal vinden dan hoop ik hier toch niet meer rond te lopen.

Trouwens, allemaal makkelijk praten voor jou, als bevoorrechte met een aangeboren piemeltje.
Als jij het vrouwtje in deze situatie zou zijn dan zou je je ook niet zo berusten in de rollen.
Je mag toch verwachten dat iemand teminste de eerste tijd zo verliefd is dat het wel gezellig blijft?
Dit lijkt voor haar man ook maar een huwelijk te zijn voor van het gezaag en de druk af te raken.
Ach kom op zeg. Nooit een ruzie tussen 2 mensen gezien waar doodsverwensingen of moordplannen zijn geuit? En hoe vaak is daadwerkelijk de daad bij het woord gevoegd?

Verder schrijf ik toch ook dat je beter mag verwachten.
pi_173745454
quote:
18s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:01 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ach kom op zeg. Nooit een ruzie tussen 2 mensen gezien waar doodsverwensingen of moordplannen zijn geuit? En hoe vaak is daadwerkelijk de daad bij het woord gevoegd?

Verder schrijf ik toch ook dat je beter mag verwachten.
Eerlijk? Nee. Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat maar hier doen we dat niet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173745495
quote:
18s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:01 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ach kom op zeg. Nooit een ruzie tussen 2 mensen gezien waar doodsverwensingen of moordplannen zijn geuit? En hoe vaak is daadwerkelijk de daad bij het woord gevoegd?

wat voor milieu hang jij rond?
pi_173745500
quote:
18s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:01 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ach kom op zeg. Nooit een ruzie tussen 2 mensen gezien waar doodsverwensingen of moordplannen zijn geuit? En hoe vaak is daadwerkelijk de daad bij het woord gevoegd?

Verder schrijf ik toch ook dat je beter mag verwachten.
Nee, nog nooit meegemaakt. Ben je een tokkie of kamper ofzo?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173745519
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee, nog nooit meegemaakt. Ben je een tokkie of kamper ofzo?
Ik ben allebei en zelfs ik zou het niet in mijn hoofd halen om zo tegen mijn vriendin te praten. Als ik haar moet dreigen met slaan is het wellicht tijd om allebei ons eigen weg te gaan.
pi_173745591
quote:
18s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:01 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ach kom op zeg. Nooit een ruzie tussen 2 mensen gezien waar doodsverwensingen of moordplannen zijn geuit? En hoe vaak is daadwerkelijk de daad bij het woord gevoegd?

Verder schrijf ik toch ook dat je beter mag verwachten.
_O-
pi_173745662
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

wat voor milieu hang jij rond?
islamitisch milieu
pi_173745788
quote:
18s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:01 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ach kom op zeg. Nooit een ruzie tussen 2 mensen gezien waar doodsverwensingen of moordplannen zijn geuit? En hoe vaak is daadwerkelijk de daad bij het woord gevoegd?
Ik hoop dat je sarcastisch bent, maar ik vrees het niet.

Dergelijke ruzies zijn alles behalve normaal om mee te maken.
pi_173745969
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee, nog nooit meegemaakt. Ben je een tokkie of kamper ofzo?
Nee, amateurvoetballer :')
pi_173745970
Benieuwd hoe TS gaat reageren. Waarschijnlijk met een onscherpe foto van een palmboom.
pi_173746215
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:45 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Nee, amateurvoetballer :')
Komt op hetzelfde neer :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173747012
quote:
18s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:01 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ach kom op zeg. Nooit een ruzie tussen 2 mensen gezien waar doodsverwensingen of moordplannen zijn geuit? En hoe vaak is daadwerkelijk de daad bij het woord gevoegd?

Verder schrijf ik toch ook dat je beter mag verwachten.
:')

Als ze elkaar een dag of 2 kennen, dan zou ik het gek vinden... maar inderdaad, na een maandje kijk ik er ook niet van op.

:')
pi_173748699
Lurkje, ik reageer hoe ik dat wil. Gisteren even uitgewaaid op strand. Hij moest tanken. Auto stond stil. Ik zat en keek normaal om me heen. Een grote blauwe Tange Rover reed langs en ging precies naast ons stil staan. Hij zei bah die man kijkt naar je. Dus ik uit nieuwsgierigheid kijken. En toen was het weer knallende ruzie. Ik ben een slet, ik houd nog van hoereren en het zit in mijn bloed zei hij. Hij schreeuwen dat ik geluk heb dat hij me niet een klap gegeven heeft. Ik had geen zin in discussie omdat ik weet dat ik keek omdat hij zei bah die vent kijkt naar je en ik gewoon uit nieuwsgierigheid keek. Nou ja, later gewoon maar gezwegen en zijn preek beluisterd. Moet echt op eieren lopen merk ik.
pi_173748727
quote:
18s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:01 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ach kom op zeg. Nooit een ruzie tussen 2 mensen gezien waar doodsverwensingen of moordplannen zijn geuit? En hoe vaak is daadwerkelijk de daad bij het woord gevoegd?

Verder schrijf ik toch ook dat je beter mag verwachten.
In een relatie? Doodsverwensingen?
pi_173748746
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lurkje, ik reageer hoe ik dat wil. Gisteren even uitgewaaid op strand. Hij moest tanken. Auto stond stil. Ik zat en keek normaal om me heen. Een grote blauwe Tange Rover reed langs en ging precies naast ons stil staan. Hij zei bah die man kijkt naar je. Dus ik uit nieuwsgierigheid kijken. En toen was het weer knallende ruzie. Ik ben een slet, ik houd nog van hoereren en het zit in mijn bloed zei hij. Hij schreeuwen dat ik geluk heb dat hij me niet een klap gegeven heeft. Ik had geen zin in discussie omdat ik weet dat ik keek omdat hij zei bah die vent kijkt naar je en ik gewoon uit nieuwsgierigheid keek. Nou ja, later gewoon maar gezwegen en zijn preek beluisterd. Moet echt op eieren lopen merk ik.
Gelukkig zegt hij straks weer sorry O+
pi_173748767
Mootie, geen sorry. Hij blijft erbij dat ik normaal moet doen. Dat ik fout zat en niet had moeten kijken. Hij is snel agressief. Echt erg en gaat dan heel erg schelden met van die smerige Marokkaanse woorden en spreekwoorden.
pi_173748797
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mootie, geen sorry. Hij blijft erbij dat ik normaal moet doen. Dat ik fout zat en niet had moeten kijken. Hij is snel agressief. Echt erg en gaat dan heel erg schelden met van die smerige Marokkaanse woorden en spreekwoorden.
Dus wat ga je nu doen?
pi_173748817
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mootie, geen sorry. Hij blijft erbij dat ik normaal moet doen. Dat ik fout zat en niet had moeten kijken. Hij is snel agressief. Echt erg en gaat dan heel erg schelden met van die smerige Marokkaanse woorden en spreekwoorden.
Kom toch terug naar Nederland. Nog even en hij gaat je slaan.
En dit zal ook wel de reden zijn dat hij op deze leeftijd nog steeds niet aan de vrouw is geraakt en niet enkel gewoon geen geluk gehad hebben.
pi_173748835
quote:
18s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:01 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ach kom op zeg. Nooit een ruzie tussen 2 mensen gezien waar doodsverwensingen of moordplannen zijn geuit? En hoe vaak is daadwerkelijk de daad bij het woord gevoegd?

Verder schrijf ik toch ook dat je beter mag verwachten.
Tokkie alert!

quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
En toen was het weer knallende ruzie. Ik ben een slet, ik houd nog van hoereren en het zit in mijn bloed zei hij. Hij schreeuwen dat ik geluk heb dat hij me niet een klap gegeven heeft. Ik had geen zin in discussie omdat ik weet dat ik keek omdat hij zei bah die vent kijkt naar je en ik gewoon uit nieuwsgierigheid keek.
Dit was het MA droom huwelijk dat je zo graag wilde, nu niet net doen alsof het iets vreemds is.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173749134
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Gelukkig zegt hij straks weer sorry O+
Het is ook zo'n lieverd O+ O+ O+
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_173749152
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lurkje, ik reageer hoe ik dat wil.
Ik ook w/ w/ w/
pi_173749160
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mootie, geen sorry. Hij blijft erbij dat ik normaal moet doen. Dat ik fout zat en niet had moeten kijken. Hij is snel agressief. Echt erg en gaat dan heel erg schelden met van die smerige Marokkaanse woorden en spreekwoorden.
Goed verhaal weer, vogeltjesdans _O- _O-
pi_173749184
Wie wil inzetten op wanneer deze soap eindigt met TS in een ziekenhuis terwijl ze smeekt om donaties om de rekeningen te kunnen betalen? Ik geloof namelijk dat ik deze film al eens eerder gezien heb.
pi_173749383
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lurkje, ik reageer hoe ik dat wil. Gisteren even uitgewaaid op strand.
Voor uitwaaien moet je nu in Nederland zijn.
quote:
Hij moest tanken. Auto stond stil. Ik zat en keek normaal om me heen. Een grote blauwe Tange Rover reed langs en ging precies naast ons stil staan. Hij zei bah die man kijkt naar je. Dus ik uit nieuwsgierigheid kijken.
Een tange rover? Daar ben ik ook nieuwsgierig naar.

quote:
En toen was het weer knallende ruzie. Ik ben een slet, ik houd nog van hoereren en het zit in mijn bloed zei hij.
Ah klinkt als een gezellig dagje weg.

quote:
Hij schreeuwen dat ik geluk heb dat hij me niet een klap gegeven heeft. Ik had geen zin in discussie omdat ik weet dat ik keek omdat hij zei bah die vent kijkt naar je en ik gewoon uit nieuwsgierigheid keek. Nou ja, later gewoon maar gezwegen en zijn preek beluisterd.
Geen zin in slaag.

quote:
Moet echt op eieren lopen merk ik.
Ja anders heb je een blauw oog.
pi_173749460
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Wie wil inzetten op wanneer deze soap eindigt met TS in een ziekenhuis terwijl ze smeekt om donaties om de rekeningen te kunnen betalen? Ik geloof namelijk dat ik deze film al eens eerder gezien heb.
Ik hoop inmiddels dat TS een pvv trollacount is met doel om Marokkaanen in een slecht licht te zetten.

Maar ik ga voor het gokje. Vanavond krijgt ze al haar eerste pak slaag.
pi_173749558
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:27 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ik hoop inmiddels dat TS een pvv trollacount is met doel om Marokkaanen in een slecht licht te zetten.

Maar ik ga voor het gokje. Vanavond krijgt ze al haar eerste pak slaag.
Ze is niet heel geduldig, dus je zou gelijk kunnen hebben. Eerst had ze nog gezegd dat ze begin volgend jaar zou trouwen, maar dan moest ze te lang wachten met haar dramaverhaal dus dat heeft ze versneld en nu zijn ze al getrouwd. En prompt, een of twee dagen na het huwelijk, daar komen de eerste klachten.
Echt goeie timing. Ik wacht op de "Dingos took my baaaabyyyy!!", die gaat vast ook nog wel langs komen.
pi_173749591
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Wie wil inzetten op wanneer deze soap eindigt met TS in een ziekenhuis terwijl ze smeekt om donaties om de rekeningen te kunnen betalen? Ik geloof namelijk dat ik deze film al eens eerder gezien heb.
Wil je de zwangerschap overslaan? :o
pi_173749638
Hoe kan 1 van de grootste bitches op FOK! met 1 van de vervelendste, hardnekkigste maar sterk karakter zo een sok worden op een paar weken tijd en daar zo in berusten :N

Ik hoop dat het nep is, want ik jaag me op gewoon voor het welzijn van TS... Ook al vind ik haar geen leuke persoon.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173749701
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Wil je de zwangerschap overslaan? :o
Oh, de zwangerschap zelf geeft natuurlijk ook weer de kans voor nog meer dramatische verhalen!
Stom dat ik daar niet bij stil gestaan heb.
  woensdag 13 september 2017 @ 12:41:43 #111
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_173749709
Wauw, wat een topic.
  woensdag 13 september 2017 @ 12:52:14 #112
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_173749880
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lurkje, ik reageer hoe ik dat wil. Gisteren even uitgewaaid op strand. Hij moest tanken. Auto stond stil. Ik zat en keek normaal om me heen. Een grote blauwe Tange Rover reed langs en ging precies naast ons stil staan. Hij zei bah die man kijkt naar je. Dus ik uit nieuwsgierigheid kijken. En toen was het weer knallende ruzie. Ik ben een slet, ik houd nog van hoereren en het zit in mijn bloed zei hij. Hij schreeuwen dat ik geluk heb dat hij me niet een klap gegeven heeft. Ik had geen zin in discussie omdat ik weet dat ik keek omdat hij zei bah die vent kijkt naar je en ik gewoon uit nieuwsgierigheid keek. Nou ja, later gewoon maar gezwegen en zijn preek beluisterd. Moet echt op eieren lopen merk ik.
Wauw, ik zou voortaan met zonnebril lopen :{
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 13 september 2017 @ 12:59:47 #113
28033 Pek
je moet wat
pi_173750035
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:41 schreef Voszje het volgende:
Wauw, wat een topic.
Waarschijnlijk een roomblanke troll die Marocjes in een kwaad daglicht wil stellen :')
Slecht, erg slecht.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_173750289
Montelly, ik app je zo en dan vertel ik verhaal nauwkeurig. Wat je gisteren aan de telefoon zei klopt
pi_173750364
Lenny, nogmaals niks is verzonnen.

Pek, ja joh ben een kaaskop die gewoon allerlei foto's van god weet waar vandaag haalt en doet alsof ik jn Marokko ben...
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 13 september 2017 @ 13:17:53 #116
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173750393
Ik klikte op dit topic omdat ik las: "Bijna!! Piemel voor Maghrebijnse #3"

:')
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173750444
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lenny, nogmaals niks is verzonnen.

Pek, ja joh ben een kaaskop die gewoon allerlei foto's van god weet waar vandaag haalt en doet alsof ik jn Marokko ben...
Ben je al zwanger? Denk aan de mogelijkheden!
pi_173750797
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lenny, nogmaals niks is verzonnen.

Pek, ja joh ben een kaaskop die gewoon allerlei foto's van god weet waar vandaag haalt en doet alsof ik jn Marokko ben...
Dan ben ik oprecht bezorgd om je en hoop ik dat je verstand terug gaat werken en je maakt dat je daar weg raakt.
Allemaal mooi en wel om principes te hebben en toekomstvisies maar wat ben je daar mee als je gebroken in het ziekenhuis ligt? Denk je dat je ouders dit willen? Ze zouden je zelfs helpen om terug naar hier te komen.
Je beseft toch dat dit alleen maar erger gaat worden? En zorg er in godsnaam voor dat je niet zwanger raakt. Iets zegt me dat dit al te laat is... Dat gaat een mooi leven worden voor je dochter.. Arm kind.
Het volgende gaat trouwens het inleveren van je gsm enz zijn.
Dus als wij hier niets meer horen van je dan weten wij wat er aan de hand is.
Is het een idee om telefoonnummers van verschillende mensen vanbuiten te leren of ergens op te schrijven? Dan kan je tenminste nog mensen verwittigen als de hel los breekt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173751051
Snapt die niet hoe een telefoon werkt dat je overal wel foto's van mag maken? :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173751204
Lenny, bedankt voor je bezorgdheid. Ik houd mijn verstand bij, echt. Ik hoop dat gewoon jaloezie is en onzekerheid en dit met de tijd ( als hij weet wat hij aan me heeft) wel weg zal gaan.

Flipping, hij weet dat ik een foto nam hoor.
pi_173751247
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lenny, bedankt voor je bezorgdheid. Ik houd mijn verstand bij, echt. Ik hoop dat gewoon jaloezie is en onzekerheid en dit met de tijd ( als hij weet wat hij aan me heeft) wel weg zal gaan.

Flipping, hij weet dat ik een foto nam hoor.
In dit soort gevallen gaat het niet weg, integendeel.
Nu zie je hem nog van zijn mooiste kant...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173751421
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mootie, geen sorry. Hij blijft erbij dat ik normaal moet doen. Dat ik fout zat en niet had moeten kijken. Hij is snel agressief. Echt erg en gaat dan heel erg schelden met van die smerige Marokkaanse woorden en spreekwoorden.
Klinkt nou totaal niet als typisch Marokkaans ofzo.
pi_173751578
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lenny, bedankt voor je bezorgdheid. Ik houd mijn verstand bij, echt. Ik hoop dat gewoon jaloezie is en onzekerheid en dit met de tijd ( als hij weet wat hij aan me heeft) wel weg zal gaan.

Flipping, hij weet dat ik een foto nam hoor.
Wat is 'Pietel' nou eigenlijk?
pi_173752089
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lenny, bedankt voor je bezorgdheid. Ik houd mijn verstand bij, echt. Ik hoop dat gewoon jaloezie is en onzekerheid en dit met de tijd ( als hij weet wat hij aan me heeft) wel weg zal gaan.

Flipping, hij weet dat ik een foto nam hoor.
Nee, dat gaat niet weg. Nooit. Klaar.
pi_173753278
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, dat gaat niet weg. Nooit. Klaar.
:D.

Is dat nou eigenlijk afgunst of wat?

Iedereen zit maar te haten op dat kind, en probeert ze te laten scheiden.
Jullie kunnen allemaal in de toekomst kijken en jullie hebben nog NOOIT iemand zien veranderen?

Wees gewoon blij voor d'r, en steun d'r. Maar dat bij voorbaat al afkeuren vink erg raar.
pi_173753389
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:03 schreef Lenny77 het volgende:
In dit soort gevallen gaat het niet weg, integendeel.
Nu zie je hem nog van zijn mooiste kant...
Dit verhaal is gewoon TE voorspelbaar. Maar ja sommige mensen moeten het eerst "voelen"
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173753833
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:02 schreef zovty het volgende:

[..]

:D.

Is dat nou eigenlijk afgunst of wat?

Iedereen zit maar te haten op dat kind, en probeert ze te laten scheiden.
Jullie kunnen allemaal in de toekomst kijken en jullie hebben nog NOOIT iemand zien veranderen?

Wees gewoon blij voor d'r, en steun d'r. Maar dat bij voorbaat al afkeuren vink erg raar.
Nou laten we er even vanuit gaan dat het allemaal waarheidsgetrouw is, dan is het niet dat het vriendje of de man van haar een braaf koorknaapje is hé.
Het is dus allesbehalve afgunst.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173753914
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:02 schreef zovty het volgende:

[..]

:D.

Is dat nou eigenlijk afgunst of wat?

Iedereen zit maar te haten op dat kind, en probeert ze te laten scheiden.
Jullie kunnen allemaal in de toekomst kijken en jullie hebben nog NOOIT iemand zien veranderen?

Wees gewoon blij voor d'r
, en steun d'r. Maar dat bij voorbaat al afkeuren vink erg raar.

En toen was het weer knallende ruzie. Ik ben een slet, ik houd nog van hoereren en het zit in mijn bloed zei hij. Hij schreeuwen dat ik geluk heb dat hij me niet een klap gegeven heeft.


Jeej w/
pi_173754515
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:02 schreef zovty het volgende:

[..]

:D.

Is dat nou eigenlijk afgunst of wat?

Iedereen zit maar te haten op dat kind, en probeert ze te laten scheiden.
Jullie kunnen allemaal in de toekomst kijken en jullie hebben nog NOOIT iemand zien veranderen?

Wees gewoon blij voor d'r, en steun d'r. Maar dat bij voorbaat al afkeuren vink erg raar.
Kom op zeg. Ze zijn twee weken getrouwd, ze mag al niks meer, hij heeft al zeker twee keer gezegd dat hij haar verrot zou meppen.
Dat gun ik haar inderdaad niet.
pi_173754529
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou laten we er even vanuit gaan dat het allemaal waarheidsgetrouw is, dan is het niet dat het vriendje of de man van haar een braaf koorknaapje is hé.
Het is dus allesbehalve afgunst.
Zo'n man/huwelijk willen we toch allemaal. O+
pi_173754641
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:02 schreef zovty het volgende:

[..]

:D.

Is dat nou eigenlijk afgunst of wat?

Iedereen zit maar te haten op dat kind, en probeert ze te laten scheiden.
Jullie kunnen allemaal in de toekomst kijken en jullie hebben nog NOOIT iemand zien veranderen?

Wees gewoon blij voor d'r, en steun d'r. Maar dat bij voorbaat al afkeuren vink erg raar.
Wat ben jij naief zeg. Die gast leeft in de Middeleeuwen en TS binnenkort ook. Maar dan onder een burka.
pi_173754692
Ben het met je eens Zovty, vind absoluut dat ze bij die man moet blijven. In elk geval tot ze zwanger is. Ik wil graag weten wat er verder gebeurt in dit verhaal, kijken hoeveel ik van te voren al kan voorspellen.
pi_173754883
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Kom op zeg. Ze zijn twee weken getrouwd, ze mag al niks meer, hij heeft al zeker twee keer gezegd dat hij haar verrot zou meppen.
Dat gun ik haar inderdaad niet.
Pfff, het is voor die jongen ook wennen. Net als voor haar. En veel van jullie zitten met jullie feministische westerse ogen naar een totaal andere cultuur te kijken maar verwachten toch dezelfde normen en waarden.

Een goeie man slaat soms zijn vrouw, zodat ze weet dat hij van haar houdt.

Wat had ze dan verwacht? Dat hij haar zo als een hoer over straat laat gaan zonder iets te zeggen? Alsof ze met het pleepapier uit de broek over straat loopt. Dat doe je toch niet? :').

[ Bericht 7% gewijzigd door zovty op 13-09-2017 17:32:56 ]
pi_173754932
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:26 schreef zovty het volgende:

[..]

Pfff, het is voor die jongen ook wennen. Net als voor haar. En veel van jullie zitten met jullie feministische westerse ogen naar een totaal andere cultuur te kijken maar verwachten toch dezelfde normen en waarden.

Een goeie man slaat soms zijn vrouw, zodat ze weet dat hij van haar houdt.

Wat had ze dan verwacht? Dat hij maar zo als een hoer over straat laat gaan zonder iets te zeggen? Alsof ze met het pleepapier uit de broek over straat loopt. Dat doe je toch niet? :').
moslim...
pi_173754940
pi_173755170
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:26 schreef zovty het volgende:

[..]

Pfff, het is voor die jongen ook wennen. Net als voor haar. En veel van jullie zitten met jullie feministische westerse ogen naar een totaal andere cultuur te kijken maar verwachten toch dezelfde normen en waarden.

Een goeie man slaat soms zijn vrouw, zodat ze weet dat hij van haar houdt.

Wat had ze dan verwacht? Dat hij haar zo als een hoer over straat laat gaan zonder iets te zeggen? Alsof ze met het pleepapier uit de broek over straat loopt. Dat doe je toch niet? :').
Euhm... okay. ^O^
pi_173755237
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:26 schreef zovty het volgende:

[..]

Een goeie man slaat soms zijn vrouw, zodat ze weet dat hij van haar houdt.
Als een man zijn vrouw niet slaat dan is hij een zwakke man en een zwakke man is geen man.

Misschien hebben ze in Marokko ook blijf-van-mijn-lijf huizen.
Daar zitten vast wel vrouwen die het hier mee eens zijn...

Tukkerin doet er verstandig aan een back-up plan te maken:
-belangrijke telefoonnummers uit haar hoofd leren
-weten waar je kunt bellen als d'r mobiel afgenomen is
-paspoort veilig stellen
pi_173755324
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:16 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Wat ben jij naief zeg. Die gast leeft in de Middeleeuwen en TS binnenkort ook. Maar dan onder een burka.
Het alternatief is naar huis gaan, haar ouders aanhoren dat ze zelf geen partner kan vinden en daarom uitgehuwelijkt wordt, en vervolgens met een andere agressieveling wordt opgescheept. Nou naïef zeg :')
pi_173755326
30 procent van de vrouwen in blijf van mijn lijf huizen in Nederland zijn... Marokkaans.
pi_173755353
quote:
5s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:44 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Het alternatief is naar huis gaan, haar ouders aanhoren dat ze zelf geen partner kan vinden en daarom uitgehuwelijkt wordt, en vervolgens met een andere agressieveling wordt opgescheept. Nou naïef zeg :')
Dat is echt het enige alternatief? Bullshit.
pi_173755502
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:28 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

moslim...
Dit.


Vredelievend hoor, af en toe alleen even je vrouw in elkaar beuken omdat je bang bent dat ze naar een andere man kijkt. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 13 september 2017 @ 18:30:57 #143
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173756042
Die agressieve tokkie zal door met haar te trouwen nu zeker wel het recht hebben verworven om zich in NL te vestigen?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173756135
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:26 schreef zovty het volgende:

[..]

Pfff, het is voor die jongen ook wennen. Net als voor haar. En veel van jullie zitten met jullie feministische westerse ogen naar een totaal andere cultuur te kijken maar verwachten toch dezelfde normen en waarden.

Een goeie man slaat soms zijn vrouw, zodat ze weet dat hij van haar houdt.

Wat had ze dan verwacht? Dat hij haar zo als een hoer over straat laat gaan zonder iets te zeggen? Alsof ze met het pleepapier uit de broek over straat loopt. Dat doe je toch niet? :').
Jij leeft ook nog in de Middeleeuwen zeker.
pi_173756228
quote:
5s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:44 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Het alternatief is naar huis gaan, haar ouders aanhoren dat ze zelf geen partner kan vinden en daarom uitgehuwelijkt wordt, en vervolgens met een andere agressieveling wordt opgescheept. Nou naïef zeg :')
je bent zelf ook van Marrokaanse afkomst zeker?
pi_173756370
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:02 schreef zovty het volgende:

[..]

Iedereen zit maar te haten op dat kind, en probeert ze te laten scheiden.

Is zij al getrouwd dan :? Ik heb niets gemist dus.
pi_173756506
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:52 schreef Juup© het volgende:

[..]

Is zij al getrouwd dan :? Ik heb niets gemist dus.
Ja, na minder dan een week haar man gekend te hebben, slim he.
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 13 september 2017 @ 19:00:16 #148
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173756523
Is er al geneukt?
Ik heb de foto's met het bebloede laken gemist
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173756553
quote:
11s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:00 schreef SeLang het volgende:
Is er al geneukt?
Ik heb de foto's met het bebloede laken gemist
Nee wel gemept :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173756570
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 17:26 schreef zovty het volgende:

[..]

Pfff, het is voor die jongen ook wennen. Net als voor haar. En veel van jullie zitten met jullie feministische westerse ogen naar een totaal andere cultuur te kijken maar verwachten toch dezelfde normen en waarden.

Een goeie man slaat soms zijn vrouw, zodat ze weet dat hij van haar houdt.

Wat had ze dan verwacht? Dat hij haar zo als een hoer over straat laat gaan zonder iets te zeggen? Alsof ze met het pleepapier uit de broek over straat loopt. Dat doe je toch niet? :').
Zij verwachtte blijkbaar van wel. Ze heeft ook nog steeds niet door dat zaken als haar eerdere financiële onafhankelijkheid en opleiding haar in de ogen van haar man tot een zondige, slechte vrouw maken.
In feite alles waar zij trots op is is slecht en moet er uitgeslagen worden. Inclusief de trots zelf.
Dan pas zal zij een goede moslimvrouw zijn.
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 13 september 2017 @ 19:03:05 #151
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173756582
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee wel gemept :D
Bebloed laken want bloedneus geslagen :D
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173756618
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:59 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja, na minder dan een week haar man gekend te hebben, slim he.
Hier past maar een emoticon bij vind ik :X
pi_173756640
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:04 schreef Juup© het volgende:

[..]

Hier past maar een emoticon bij vind ik :X
Deze past beter: :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 13 september 2017 @ 19:08:53 #154
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173756667
Nee deze

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173756750
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Deze past beter: :')
Ach ja, als zij er blij mee is dan is het goed. Het is haar keuze en wie ben ik om daar een oordeel over te vellen, maar kom achteraf ook niet op hangende pootjes terug denk ik dan.
Ik gun haar alle liefde en plezier van het leven, en ik hoop oprecht dat het allemaal zo zal gaan als zij zichzelf voorgesteld had.
Maar wederom, mijn mening :)
pi_173756760
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

je bent zelf ook van Marrokaanse afkomst zeker?
Nope. Gewoon Nederlands, al zolang mn stamboom terug gaat.
pi_173756785
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:08 schreef SeLang het volgende:
Nee deze

[ afbeelding ]
Oké deze wint. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173756806
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:14 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ach ja, als zij er blij mee is dan is het goed. Het is haar keuze en wie ben ik om daar een oordeel over te vellen, maar kom achteraf ook niet op hangende pootjes terug denk ik dan.
Ik gun haar alle liefde en plezier van het leven, en ik hoop oprecht dat het allemaal zo zal gaan als zij zichzelf voorgesteld had.
Maar wederom, mijn mening :)
Tja ik gun d'r het beste verder, maar kom hier dan niet janken om vervolgens iedereen te negeren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173756812
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:14 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ach ja, als zij er blij mee is dan is het goed. Het is haar keuze en wie ben ik om daar een oordeel over te vellen, maar kom achteraf ook niet op hangende pootjes terug denk ik dan.
Ik gun haar alle liefde en plezier van het leven, en ik hoop oprecht dat het allemaal zo zal gaan als zij zichzelf voorgesteld had.
Maar wederom, mijn mening :)
Liefde en plezier zal ze niet meer hebben bij die man.
  woensdag 13 september 2017 @ 19:21:58 #161
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_173756879
Weet je man eigenlijk wel dat je op FOK! zit TS?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_173756905
Wat is PSVCL eigenlijk stil? :')
pi_173757042
quote:
5s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Weet je man eigenlijk wel dat je op FOK! zit TS?
neeeeeeeee :s)
  woensdag 13 september 2017 @ 19:32:23 #164
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_173757104
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

neeeeeeeee :s)
Dan hoop ik dat hij daar nooit achter komt, dan worden wij ook niet op de hoogte gehouden van de soa... eh de situatie van TS.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_173757419
Nuja de stilte belooft al niet veel goeds ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173758142
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:46 schreef Lenny77 het volgende:
Nuja de stilte belooft al niet veel goeds ;(
Hij is haar nu even alle hoeken van de kamer aan het laten zien.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 13 september 2017 @ 21:44:59 #167
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_173761082
quote:
15s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:59 schreef Pek het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een roomblanke troll die Marocjes in een kwaad daglicht wil stellen :')
Slecht, erg slecht.
Jammer eigenlijk, zo'n man lijkt me nou juist een lot uit de loterij.
  woensdag 13 september 2017 @ 22:05:33 #168
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173761764
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:14 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Nope. Gewoon Nederlands, al zolang mn stamboom terug gaat.
Wel wonend in een aparte wijk kennelijk als je dergelijke dreigementen normaal vindt.
Ik heb 10 jaar in een achterstandswijk gewoond en dergelijke dingen nog nooit gehoord. En al helemaal niet tussen partners.
Gevalletje moord/eerwraak dan weer wel bij buren gehad.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_173761863
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:14 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ach ja, als zij er blij mee is dan is het goed. Het is haar keuze en wie ben ik om daar een oordeel over te vellen, maar kom achteraf ook niet op hangende pootjes terug denk ik dan.
Ik gun haar alle liefde en plezier van het leven, en ik hoop oprecht dat het allemaal zo zal gaan als zij zichzelf voorgesteld had.
Maar wederom, mijn mening :)
Het gaat binnen een week al niet hoe zij het zich had voorgesteld.
pi_173762113
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Het gaat binnen een week al niet hoe zij het zich had voorgesteld.
Dat is haar keuze geweest, ik ga er vanuit dat het een weloverwogen keuze is geweest.
pi_173762300
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:15 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat is haar keuze geweest, ik ga er vanuit dat het een weloverwogen keuze is geweest.
Mwa, hoe weloverwogen kan een huwelijk na 2 weken zijn.
pi_173762769
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lenny, bedankt voor je bezorgdheid. Ik houd mijn verstand bij, echt. Ik hoop dat gewoon jaloezie is en onzekerheid en dit met de tijd ( als hij weet wat hij aan me heeft) wel weg zal gaan.

Flipping, hij weet dat ik een foto nam hoor.
Vlucht nu het nog kan. Terug naar Nederland. Desnoods naar het consulaat.

Wegwezen. Laat die achterlijke Tyfusbende achter en kies voor een leven waarbij je wel vrij bent.
Whatever...
  PR en moderator woensdag 13 september 2017 @ 22:34:05 #173
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173762817
quote:
11s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Mwa, hoe weloverwogen kan een huwelijk na 2 weken zijn.
whehe, ik vind het ook maar een raar verhaal
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 13 september 2017 @ 22:38:29 #174
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173762954
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lenny, bedankt voor je bezorgdheid. Ik houd mijn verstand bij, echt. Ik hoop dat gewoon jaloezie is en onzekerheid en dit met de tijd ( als hij weet wat hij aan me heeft) wel weg zal gaan.

Flipping, hij weet dat ik een foto nam hoor.
De meest gemaakte fout van vrouwen: dat hij nog wel verandert danwel dat je hem kan veranderen. What you see is what you get girl.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_173764826
Aan schoonmaken. Hij in cafe.

https://imgur.com/a/N5Axx
pi_173764832
Ben vandaag keihard in tranen uitgebarst toen we jn de auto zaten. Eerst dacht hij dat ik gewoon overdreef maar toen hij zag dat het menens was stopte hij wel en maakte zich echt zorgen om mij.
pi_173764841
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben vandaag keihard in tranen uitgebarst toen we jn de auto zaten. Eerst dacht hij dat ik gewoon overdreef maar toen hij zag dat het menens was stopte hij wel en maakte zich echt zorgen om mij.
Wat een schatje O+
Ga nou maar fijn poetsen terwijl hij bij de 'hoeren' in de kroeg zit.
pi_173765752
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben vandaag keihard in tranen uitgebarst toen we jn de auto zaten. Eerst dacht hij dat ik gewoon overdreef maar toen hij zag dat het menens was stopte hij wel en maakte zich echt zorgen om mij.
Om zijn reputatie bedoel je. Je hebt zijn eer geschaad.
pi_173765850
Misschien maakte hij zorgen om je, dat kan. Maar in 1 ding hebben de meeste mensen hier toch wel gelijk, hij lijkt * vanuit zichzelf(!) * geen respect voor vrouwen te hebben.

Stel je krijgt straks een dochter, zou je dan willen dat ze zo wordt opgevoed zoals hij tegen jou uitvalt?

Ik snap dat het lastig voor je is je droompartner te vinden, en snap ook dat het niet eenvoudig is om een relatie te beëindigen. Maar het kan geen kwaad eens dingen te beschouwen, hoe jij je keuzes zou maken alsof je al moeder bent.

Mijn indruk en ervaring is namelijk dat vrouwen dan hele andere prioriteiten gaan stellen aan hun partner keuze. Karakter en houding worden dan opeens op een andere manier beoordeelt.

Je zal misschien denken dat hij bepaalde dingen niet zou doen tegenover zijn eigen kinderen, maar je had ook niet verwacht dat hij jou op deze manier zou behandelen. Denk er eens over. Daarvoor is het nog niet te laat.

Gr Gr van een liefhebbende vader
pi_173765901
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben vandaag keihard in tranen uitgebarst toen we jn de auto zaten. Eerst dacht hij dat ik gewoon overdreef maar toen hij zag dat het menens was stopte hij wel en maakte zich echt zorgen om mij.
Liev <3. Op naar een minimaghrebijnse.
pi_173765906
Zorg in elk geval dat je niet zwanger raakt ^O^
compact en kleverig.
pi_173766082
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben vandaag keihard in tranen uitgebarst toen we jn de auto zaten. Eerst dacht hij dat ik gewoon overdreef maar toen hij zag dat het menens was stopte hij wel en maakte zich echt zorgen om mij.
Oh nu leven jullie vast nog lang en gelukkig!
pi_173766090
Na een huwelijk kan iemand zijn echte kleuren laten zien. En het is in dit geval niet fris.
pi_173766127
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
Aan schoonmaken. Hij in cafe.

https://imgur.com/a/N5Axx
zie je wel dat het een goed huwelijk is zo. :)
pi_173766243
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben vandaag keihard in tranen uitgebarst toen we jn de auto zaten. Eerst dacht hij dat ik gewoon overdreef maar toen hij zag dat het menens was stopte hij wel en maakte zich echt zorgen om mij.
Waarom ben je daar nog? Straks ben je je paspoort kwijt, zit je vast in dat huis. Als sekspopje voor die kerel, en schoonmaakster + kokkin. Je mag dan zijn moslimprinsje voeden enook voor hem sloven, of een meisjes dat net also jij door hem onderdrukt gaat worden.

Vlucht toch uit die hele shitzooi daar. Zoek een gewone westerse man en word als vrouw gerespecteerd.
Whatever...
pi_173766264
Hoe zou hij reageren als hij wist van je foktopics denk je?
pi_173768698
Mojo, komt goed. Hij heeft lastige trekjes Maar het huwelijk is ook geduld hebben. Ik heb andersom vast en zeker ook trekjes waar hij zich aan ergert en lastig vindt.


Lig nog in bed, maar kan niet slapen. Mijn vroegere Nederlandse collega komt vandaag naar Marokko! Gaan hem straks om 7 uur ophalen vanuit Tanger!


Meneerhttps://imgur.com/a/zyQ3m slaapt nog...
pi_173768865
Inb4 hij wil niet dat je met vroegere collega's afspreekt uit NL.
pi_173768901
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mojo, komt goed. Hij heeft lastige trekjes Maar het huwelijk is ook geduld hebben. Ik heb andersom vast en zeker ook trekjes waar hij zich aan ergert en lastig vindt.


Lig nog in bed, maar kan niet slapen. Mijn vroegere Nederlandse collega komt vandaag naar Marokko! Gaan hem straks om 7 uur ophalen vanuit Tanger!


Meneerhttps://imgur.com/a/zyQ3m slaapt nog...
Goed punt dat eerder gemaakt werd.
Zou dit een huwelijk zijn wat je je dochter toewenst?
pi_173768908
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mojo, komt goed. Hij heeft lastige trekjes Maar het huwelijk is ook geduld hebben. Ik heb andersom vast en zeker ook trekjes waar hij zich aan ergert en lastig vindt.


Lig nog in bed, maar kan niet slapen. Mijn vroegere Nederlandse collega komt vandaag naar Marokko! Gaan hem straks om 7 uur ophalen vanuit Tanger!


Meneerhttps://imgur.com/a/zyQ3m slaapt nog...
wat voor werk doet 'meneer' eigenlijk?
  PR en moderator donderdag 14 september 2017 @ 11:25:15 #191
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173768981
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
Hij heeft lastige trekjes Maar het huwelijk is ook geduld hebben. Ik heb andersom vast en zeker ook trekjes waar hij zich aan ergert en lastig vindt.
Ik verbaas me er oprecht over hoe vreselijk naief je bent, no offence hoor maar je schiet continue jezelf in de voet.

De meeste mensen trouwen niet met iemand die ze net 2 weken kennen. Dan is er geen sprake van 'elkaar kennen', 'verliefd op elkaar zijn' of 'van elkaar houden'.
De meeste mensen zijn eerst verliefd, houden van elkaar, wonen een tijdje samen zodat ze weten dat ze echt bij elkaar passen voordat ze überhaupt aan trouwen gaan denken. In de eerste tijd is er helemaal geen sprake van ergernis of lastige trekjes omdat je elkaar leuk vindt.

Ik verbaas me echt over de vreselijk domme keuzes die gemaakt worden en de vreselijk naieve gedachtegang die erachter ligt om al die domme keuzes weer goed te praten voor zichzelf.
Dat kun je niet allemaal op cultuurverschil gooien hoor. Dat er sprake is van een andere cultuur zegt niet gelijk dat hersens dan ineens niet meer normaal functioneren.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173769013
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

wat voor werk doet 'meneer' eigenlijk?
Vrouwenhandel
pi_173769025
Moira O+
  donderdag 14 september 2017 @ 11:28:10 #194
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_173769048
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

wat voor werk doet 'meneer' eigenlijk?
De vraag is of hij überhaupt werk heeft. :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_173769075
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

De vraag is of hij überhaupt werk heeft. :P
hij doet 'iets' in Spanje dacht ik.
pi_173769087
Als dit hele verhaal echt is, is het wel echt om te janken zo naïef en tragisch. Waar is je mensenkennis dan.
pi_173769104
Vice, is een hele oude man! Dus hij vindt het geen punt. We gaan hem samen ophalen straks! Eindelijk even weer Nederlands praten. Heb dat gemist!
pi_173769109
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:18 schreef viceversa het volgende:
Inb4 hij wil niet dat je met vroegere collega's afspreekt uit NL.
Moest grinniken.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 14 september 2017 @ 11:32:08 #199
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_173769139
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

hij doet 'iets' in Spanje dacht ik.
Dan is mensensmokkel ook nog een optie. :D
Naar Ceuta, in die Spaanse enclave. :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_173769145
Waarom trouwens geen fotos van je huwelijk?
Honderden vage foto's van rotondes, iemands oor en een glas op een tafeltje, maar niks van je grote en mooiste dag van je leven?
Slecht.
pi_173769147
Moira, we doen niet aan samenwonen. En heb hem leren kennen voor we trouwden: kort, maar goed. Situatie was er niet naar vanwege het feit dat buurman van m'n familie is en we elkaar niet konden leren kennen. Familie die het wist, hele appartementsblok.
pi_173769179
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:32 schreef LurkJeRot het volgende:
Waarom trouwens geen fotos van je huwelijk?
Honderden vage foto's van rotondes, iemands oor en een glas op een tafeltje, maar niks van je grote en mooiste dag van je leven?
Slecht.
dat was alleen administratief iets zodat er legaal gesext kan worden. Feest komt in oktober
pi_173769276
Het Marokkaans sprookje gaat door. O+

Waarom wil je zo graag weer Nederlands praten, zo lang is het nu ook weer niet geleden... Zelfs een rasechte Nederlander kan wel gewoon zonder..
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173769329
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat was alleen administratief iets zodat er legaal gesext kan worden. Feest komt in oktober
How convenient!
pi_173769360
Ik lees ook al een tijdje mee..
Dit is toch gewoon een grote troll-'grap'? Een slechte grap, dat wel.
Lachwekkend en daarom leuk om te blijven lezen naar de volgende zelfverzonnen dramaverhalen.
She likes it dirty...
´
  PR en moderator donderdag 14 september 2017 @ 11:41:18 #206
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173769367
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Moira, we doen niet aan samenwonen. En heb hem leren kennen voor we trouwden: kort, maar goed. Situatie was er niet naar vanwege het feit dat buurman van m'n familie is en we elkaar niet konden leren kennen. Familie die het wist, hele appartementsblok.
Ja deze informatie maakt de situatie niet beter ofzo hoor.

Het is gewoon een hele domme en naieve situatie waarvan iedereen ziet dat het kut af zal gaan lopen voor je, behalve jijzelf.

Maar blijf jezelf vooral in de voet schieten en doen alsof er helemaal niks aan de hand is en er helemaal geen kogels in je voet zitten.

Denk dat de meeste mensen hier het alleen zonde vinden om jou die domme naieve keuzes te zien maken. Verkeerde keuzes voor jezelf.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173769411
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Moira, we doen niet aan samenwonen. En heb hem leren kennen voor we trouwden: kort, maar goed. Situatie was er niet naar vanwege het feit dat buurman van m'n familie is en we elkaar niet konden leren kennen. Familie die het wist, hele appartementsblok.
En hij kon niet naar Nederland komen of jij met een broer/zus/neef/nicht naar Spanje waar niet de hele gemeenschap erover praat?

Je had hem ook via fb/wa nog wat beter kunnen leren kennen. Al is het dan makkelijk om zulke enge trekken te verbergen dus dat is geen 100% garantie.

Waarom is je familie niet eerst gekomen om het hem en zij familie te praten, zich te informeren over hem? Een vrijgezelle man van 39, geen vraagtekens daarbij?

Je had nog een tijd verloofd kunnen blijven en hem dan beter leren kennen.

Dat het maar zo snel moest allemaal klinkt mij als een slecht excuus.

Ik denk dat je heel naïef bent om te denken dat dit vanzelf overgaat. Ik denk eerder dat het alleen maar erger wordt.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_173769412
Itrade, praat wat makkelijker dan Marokkaans voor me.
pi_173769576
Alors, in Nederland wonen is momenteel geen optie voor hem. Mijn ouders hebben navraag gedaan over hem via m'n neef die hem en zijn broertjes kennen.
pi_173769700
*kent
pi_173770036
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Alors, in Nederland wonen is momenteel geen optie voor hem. Mijn ouders hebben navraag gedaan over hem via m'n neef die hem en zijn broertjes kennen.
En wat is daar dan uitgekomen?
pi_173770051
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Moira, we doen niet aan samenwonen. En heb hem leren kennen voor we trouwden: kort, maar goed. Situatie was er niet naar vanwege het feit dat buurman van m'n familie is en we elkaar niet konden leren kennen. Familie die het wist, hele appartementsblok.
Nee dan moet je inderdaad direct trouwen. Iemand leren kennen kan alleen als de familie er geen weet van heeft.
pi_173770081
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Alors, in Nederland wonen is momenteel geen optie voor hem. Mijn ouders hebben navraag gedaan over hem via m'n neef die hem en zijn broertjes kennen.
Want? Gevlucht? En hoe zit het met jou? Ook gevlucht?
´
pi_173770107
Je kan iemand niet goed leren kennen in een maand, laat staan korter dan dat.
pi_173770124
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
Vice, is een hele oude man! Dus hij vindt het geen punt. We gaan hem samen ophalen straks! Eindelijk even weer Nederlands praten. Heb dat gemist!
Als hij jonger was geweest niet dus?
pi_173770614
Wat ik mij ook afvraag; waarom vertel je je verhaal niet op Marokko.nl incl de foto's waarop je je laat bevoelen aan je tieten.
De mensen op dat forum kunnen je precies vertellen wat er wel of niet wordt verwacht van je als vrome moslima zijnde..Betere feedback kun je niet krijgen, lijkt me..
´
pi_173770695
Heb je geen broer die hem een pak rammel kan geven als hij je iets aandoet? Zo hoort dat toch?
Nieuw is niet altijd beter.
  donderdag 14 september 2017 @ 12:48:54 #218
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173770726
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:41 schreef Moira. het volgende:
Denk dat de meeste mensen hier het alleen zonde vinden om jou die domme naieve keuzes te zien maken. Verkeerde keuzes voor jezelf.
Nou ondanks dat ik hier waarschuwingen geef leest het als een kijkersfile na een ernstig ongeval. Ondanks dat je weet dat er iets ernstig is gebeurd voel je de sensatie die met ramptoerisme gepaard gaat. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Elpis op 14-09-2017 12:51:30 (typo) ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_173770795
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Itrade, praat wat makkelijker dan Marokkaans voor me.
Kan meneer geen Engels? Dan zou je een beetje kunnen afwisselen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173770800
dubbel
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  † In Memoriam † donderdag 14 september 2017 @ 12:54:37 #221
230491 Zith
pls tip
pi_173770839
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
. Ik heb andersom vast en zeker ook trekjes waar hij zich aan ergert en lastig vindt.
Zoals met vriendinnen buiten lopen of op straat naar iemand kijken?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  PR en moderator donderdag 14 september 2017 @ 13:04:01 #222
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173770971
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:48 schreef Elpis het volgende:

[..]

Nou ondanks dat ik hier waarschuwingen geef leest het als een kijkersfile na een ernstig ongeval. Ondanks dat je weet dat er iets ernstig is gebeurd voel je de sensatie die met ramptoerisme gepaard gaat. :@
Ja is ook wel beetje zo, maakt het niet minder domme/naieve/verkeerde keuzes tho :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173771500
Kim, gevlucht voor wat? Hij komt niet uit Nederland hoor? En ik ben nergens voor gevlucht. Had een normaal leven in Nederland, mooie baan, bovenmodaal
Inkomen... etc. Dat vluchten is dus niet het geval.
pi_173771597
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Kim, gevlucht voor wat? Hij komt niet uit Nederland hoor? En ik ben nergens voor gevlucht. Had een normaal leven in Nederland, mooie baan, bovenmodaal
Inkomen... etc. Dat vluchten is dus niet het geval.
Volgens mij had ze het over je lieftallige echtgenoot.
pi_173771859
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:32 schreef LurkJeRot het volgende:
Waarom trouwens geen fotos van je huwelijk?
Honderden vage foto's van rotondes, iemands oor en een glas op een tafeltje, maar niks van je grote en mooiste dag van je leven?
Slecht.
Iemands oor... :D :D :D :D
pi_173772006
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Alors, in Nederland wonen is momenteel geen optie voor hem. Mijn ouders hebben navraag gedaan over hem via m'n neef die hem en zijn broertjes kennen.
Ik zei toch niet dat je in Nederland moet gaan wonen?

Hij had volgens mij best een paar weken naar Nederland kunnen komen om elkaar te leren kennen. Of jij naar Spanje met een familielid.

De rest van de vragen ontwijk je. Je had niet meteen hoeven trouwen. Je had ook eerst een tijd verloofd kunnen zijn en hem beter leren kennen. Een verloving verbreken is al wat anders dan scheiden.

Echt zoveel moslims en moslima's hier doen dat. Leren elkaar gewoon kennen, met familie erbij, onderhouden online contact. Zijn volgens mij echt maar heel weinig die zodra de familie het weet binnen 5 dagen moeten trouwen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_173772044
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Kim, gevlucht voor wat? Hij komt niet uit Nederland hoor? En ik ben nergens voor gevlucht. Had een normaal leven in Nederland, mooie baan, bovenmodaal
Inkomen... etc. Dat vluchten is dus niet het geval.
Komt nog wel. Nadat de dingos je baby meegenomen hebben, that is.
pi_173772074
KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAT 'PIETEL' NOU IS

GVD
pi_173772081
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Kim, gevlucht voor wat? Hij komt niet uit Nederland hoor? En ik ben nergens voor gevlucht. Had een normaal leven in Nederland, mooie baan, bovenmodaal
Inkomen... etc. Dat vluchten is dus niet het geval.
Waarom is Nederland geen optie dan?
pi_173772083
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:32 schreef LurkJeRot het volgende:
Waarom trouwens geen fotos van je huwelijk?
Honderden vage foto's van rotondes, iemands oor en een glas op een tafeltje, maar niks van je grote en mooiste dag van je leven?
Slecht.
Moeilijker te faken
pi_173772093
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:08 schreef Chai het volgende:
KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAT 'PIETEL' NOU IS

GVD
Goede vraag
pi_173772115
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:08 schreef viceversa het volgende:

[..]

Moeilijker te faken
Het was een straatfeest, de foto's zijn al lang en breed voorbij gekomen.
pi_173772126
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:08 schreef Chai het volgende:
KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAT 'PIETEL' NOU IS

GVD
Zal wel een type foutje zijn.
pi_173772173
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:09 schreef Spice het volgende:

[..]

Zal wel een type foutje zijn.
Denk niet dat het 'Pieter' had moeten zijn hoor
pi_173772197
quote:
9s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Denk niet dat het 'Pieter' had moeten zijn hoor
Je mag nog eens raden.
pi_173772198
quote:
9s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Denk niet dat het 'Pieter' had moeten zijn hoor
Piemel lijkt me logischer, gezien de verhalen :D
  donderdag 14 september 2017 @ 14:14:24 #237
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173772230
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:13 schreef Spice het volgende:

[..]

Piemel lijkt me logischer, gezien de verhalen :D
Dat was het wel lul of eikel geweest. :)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_173772249
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:09 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Het was een straatfeest, de foto's zijn al lang en breed voorbij gekomen.
Ok. Jammer, dan lijkt ze dus wel echt in de shit te zitten. Maar eigen schuld, ze is genoeg gewaarschuwd.
pi_173772304
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:13 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Je mag nog eens raden.
Begon deze reeks niet met een foto van een schaap in het kader van het offerfeest of zo? :') Dus dacht dat de TT daar nog enigszins aan gerelateerd moest zijn.
pi_173772342
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:09 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Het was een straatfeest, de foto's zijn al lang en breed voorbij gekomen.
Je bedoelt die foto's van de snelweg die ze postte in het begin :?
Zo niet dan graag linkje.
pi_173772372
quote:
10s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:17 schreef Chai het volgende:

[..]

Begon deze reeks niet met een foto van een schaap in het kader van het offerfeest of zo? :') Dus dacht dat de TT daar nog enigszins aan gerelateerd moest zijn.
Nee, het begon met foto's van de snelweg, de berm en wat rotondes. Ze beloofde dat ze hele mooie foto's zou posten van een rondreis ofzo, maar tot dusver helaas niets van dat alles.
pi_173772417
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:21 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Nee, het begon met foto's van de snelweg, de berm en wat rotondes. Ze beloofde dat ze hele mooie foto's zou posten van een rondreis ofzo, maar tot dusver helaas niets van dat alles.
Het zijn echt allemaal van die vage nietszeggende foto's die ik heb gezien :')
pi_173772477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat ik mij ook afvraag; waarom vertel je je verhaal niet op Marokko.nl incl de foto's waarop je je laat bevoelen aan je tieten.
Wat? :9~

Wel een veelbelovende reeks dit.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_173772506
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat ik mij ook afvraag; waarom vertel je je verhaal niet op Marokko.nl incl de foto's waarop je je laat bevoelen aan je tieten.
De mensen op dat forum kunnen je precies vertellen wat er wel of niet wordt verwacht van je als vrome moslima zijnde..Betere feedback kun je niet krijgen, lijkt me..
De reakteis hier zijn al niet onverdeeld positief, en dat zal op marokko.nl al niet veel beter zijn denk je ook niet? Krijg de indruk dat betreffende user best op de hoogte is van de wensen en verwachtingen, maar gewoon nog even moet wennen.

Beter gezellig hier posten.
pi_173772549
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:27 schreef zovty het volgende:

[..]

De reakteis hier zijn al niet onverdeeld positief, en dat zal op marokko.nl al niet veel beter zijn denk je ook niet? Krijg de indruk dat betreffende user best op de hoogte is van de wensen en verwachtingen, maar gewoon nog even moet wennen.

Beter gezellig hier posten.
Streep dan ook gelijk als of zijnde door, verdomme.
pi_173772573
quote:
8s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:30 schreef Chai het volgende:

[..]

Streep dan ook gelijk als of zijnde door, verdomme.
Weh zeede gij nou ammal tegen min Chaike?
pi_173772594
quote:
5s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:31 schreef zovty het volgende:

[..]

Weh zeede gij nou ammal tegen min Chaike?
'als moslima zijnde' is nog steeds niet correct. 'Als moslima' of 'moslima zijnde' mogen, maar 'als ... zijnde' niet.
pi_173772598
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:23 schreef viceversa het volgende:

[..]

Het zijn echt allemaal van die vage nietszeggende foto's die ik heb gezien :')
Ik heb gewoon geprobeerd een tijdslijn op te stellen :')

31 augustus meldt ze dat ze verloofd zijn (was op 27 augustus al zo kennelijk). Trouwen in december en dan feest in augustus.

Paar dagen later: Nee nee nee, we gaan trouwen in oktober, en dan het feest in augustus.

Dan komt dat R&P topic, op 11 september. En wat blijkt daar... ze zijn al getrouwd! En het feest komt nu eind van het jaar.

Dus ergens in die 11 dagen moet dan het straatfeest geweest zijn waar foto's van gepost zijn? Ik zeg bullshit :7 (maar okee, straatfeestinfo komt niet van ts)
pi_173772608
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:32 schreef Chai het volgende:

[..]

'als moslima zijnde' is nog steeds niet correct. 'Als moslima' of 'moslima zijnde' mogen, maar 'als ... zijnde' niet.
Ok, ik zal er rekening mee houden.

-edit- Owww, ik snap je. Dat streepje komt niet van mij maar van de user die ik al citeerde.
pi_173772863
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:27 schreef zovty het volgende:

[..]

De reakteis hier zijn al niet onverdeeld positief, en dat zal op marokko.nl al niet veel beter zijn denk je ook niet? Krijg de indruk dat betreffende user best op de hoogte is van de wensen en verwachtingen, maar gewoon nog even moet wennen.

Beter gezellig hier posten.
Maar hoe kun je nou wennen aan zoiets. En moet je daar aan willen wennen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')