abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 september 2017 @ 13:50:46 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173730501
Ik gek genoeg in een topique van tong80 over wist u datjes, circa 1 week geleden O+
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173730673
Nu, op dit eigenste moment, nu ik dit topic lees.
pi_173730872
Elke dag, anders had ik echt een saaie werkdag.

Dank je FOK!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173731287
Vandaag, toen ik op een verveelmoment posts van 15 jaar geleden aan het doorlezen was.
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 september 2017 @ 15:07:23 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_173731926
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:50 schreef Maanvis het volgende:
Ik gek genoeg in een topique van tong80 over wist u datjes, circa 1 week geleden O+
Heb ik daarna voor niets m'n best gedaan. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173732477
jaar of 5 a 10 terug
pi_173744892
De laatste keer dat ik echt genoten heb van fok?
Weet ik niet meer.

Ik heb in 't verleden wel genoten van fok, het was echt kicke! Maar de laatste jaren werd het steeds minder leuk en steeds meer "Een paar mensen zijn wel nog leuk"...naja, nog even en er zitten hier nog maar een paar mensen.

Misschien vul ik 'm later aan, maar misschien was de laatste keer dat ik echt 't gevoel had dat het tof was op fok, de tijd dat ik met dat toen nog toffe kliekje veel op tinychat zat en die gare meets (nee niet die parkmeet). Later zijn ze verzuurd en ben ik em gepeerd uit die groep. nemen ze me nog steeds kwalijk denk ik maar kwaliteit heeft die groep niet meer. En zo is 't met heel fok gegaan. Tis allemaal maar een grapje he?

Het heeft wel leuke momenten, maar die leuke momenten kan ik in principe ook elders vandaan halen. Als ik nu aan fok denk, associeer ik dat vaak met Josh uit de game Obscure, wanneer die kijkt wat er nog te doen is en ie zegt "There's nothing left for us here", compleet met zijn stem.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 13 september 2017 @ 05:13:22 #8
186611 Haags
pi_173745218
niet
Zonder wrijving geen glans
pi_173745781
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
De laatste keer dat ik echt genoten heb van fok?
Weet ik niet meer.

Ik heb in 't verleden wel genoten van fok, het was echt kicke! Maar de laatste jaren werd het steeds minder leuk en steeds meer "Een paar mensen zijn wel nog leuk"...naja, nog even en er zitten hier nog maar een paar mensen.

Misschien vul ik 'm later aan, maar misschien was de laatste keer dat ik echt 't gevoel had dat het tof was op fok, de tijd dat ik met dat toen nog toffe kliekje veel op tinychat zat en die gare meets (nee niet die parkmeet). Later zijn ze verzuurd en ben ik em gepeerd uit die groep. nemen ze me nog steeds kwalijk denk ik maar kwaliteit heeft die groep niet meer. En zo is 't met heel fok gegaan. Tis allemaal maar een grapje he?

Het heeft wel leuke momenten, maar die leuke momenten kan ik in principe ook elders vandaan halen. Als ik nu aan fok denk, associeer ik dat vaak met Josh uit de game Obscure, wanneer die kijkt wat er nog te doen is en ie zegt "There's nothing left for us here", compleet met zijn stem.
Tot ziens :W
pi_173747975
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Tot ziens :W
Hey, ben weer wakker :W

Maar even serieus, je blijkt niet bepaald een ster in tekst-analyse te zijn als je meent dat dat een soort van afscheidsbericht van me was ofzo :)
Maar je bedoelde het natuurlijk maar als grap he? Of dacht je dat ik me maar zat aan te stellen? Is dat wat jij doet als jij dat schrijft?
pi_173748037
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hey, ben weer wakker :W

Maar even serieus, je blijkt niet bepaald een ster in tekst-analyse te zijn als je meent dat dat een soort van afscheidsbericht van me was ofzo :)
Maar je bedoelde het natuurlijk maar als grap he? Of dacht je dat ik me maar zat aan te stellen? Is dat wat jij doet als jij dat schrijft?
Als je zo zit te klagen en zegt dat je de leuke momenten ook elders kan halen dan zwaai ik je graag uit maar blijkbaar zat jij ergens vuistdiep in een groepje andere FOK!kers, misschien is het dan allemaal een wat emotioneler afscheid.
  woensdag 13 september 2017 @ 11:02:42 #12
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173748069
Kun je niet beter uitloggen als het niet meer leuk is?
And so is the past
pi_173748187
quote:
wel! :(
pi_173748236
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:01 schreef MCH het volgende:

[..]

Als je zo zit te klagen en zegt dat je de leuke momenten ook elders kan halen dan zwaai ik je graag uit maar blijkbaar zat jij ergens vuistdiep in een groepje andere FOK!kers, misschien is het dan allemaal een wat emotioneler afscheid.
Je hebt nog steeds de strekking van mijn post niet begrepen en poogt je overdramatische kijk op mijn persoon te projecteren opdat je meent dat ik een soort verkapt afscheidsbericht heb geschreven..alsof ik aandacht zou vragen voor iets wat mij (naar jouw idee) bovenmatig emotioneel bezig zou houden. Klopt dat?
pi_173748262
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kun je niet beter uitloggen als het niet meer leuk is?
pi_173748271
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kun je niet beter uitloggen als het niet meer leuk is?
Exact! En aangezien ik dat niet gedaan heb, weet MCH dat wat hij denkt, al niet -kan- kloppen ^O^
De aanwezigheid van een contradictie had voldoende moeten zijn, maar er wordt gemeend dat ik niet helemaal eerlijk ben.

Overigens ben je 1 zeer belangrijk punt vergeten, 's effe kijken of jullie die zelfstandig binnen 10 posts kunnen bedenken ik tel deze als 0ste :)
pi_173748379
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Exact! En aangezien ik dat niet gedaan heb, weet MCH dat wat hij denkt, al niet -kan- kloppen ^O^
De aanwezigheid van een contradictie had voldoende moeten zijn, maar er wordt gemeend dat ik niet helemaal eerlijk ben.

Overigens ben je 1 zeer belangrijk punt vergeten, 's effe kijken of jullie die zelfstandig binnen 10 posts kunnen bedenken ik tel deze als 0ste :)
Dramaqueen
pi_173748612
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:18 schreef MCH het volgende:

[..]

Dramaqueen
Ja, de conclusie dat je me als dramaqueen wilt schetsen terwijl ik een verder doodgewone open en doodeerlijke post heb geplaatst, had ik al getrokken, hierzo bijvoorbeeld:
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds de strekking van mijn post niet begrepen en poogt je overdramatische kijk op mijn persoon te projecteren opdat je meent dat ik een soort verkapt afscheidsbericht heb geschreven..alsof ik aandacht zou vragen voor iets wat mij (naar jouw idee) bovenmatig emotioneel bezig zou houden. Klopt dat?
En om je weer op 't goede spoor te helpen:

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:01 schreef MCH het volgende:

[..]

Als je zo zit te klagen en zegt dat je de leuke momenten ook elders kan halen dan zwaai ik je graag uit maar blijkbaar zat jij ergens vuistdiep in een groepje andere FOK!kers, misschien is het dan allemaal een wat emotioneler afscheid.
Nu nog 8, want uiteraard tel ik gewoon mee :)
pi_173748890
Dat topic in ONZ met foute doktersmoppen, ik kan 'm helaas niet meer vinden ;(
pi_173748970
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:52 schreef GX3 het volgende:
Dat topic in ONZ met foute doktersmoppen, ik kan 'm helaas niet meer vinden ;(
Ik weet alleen nog een moppentopic, maar dat waren niet specifiek doktersmoppen...wat een dikke pech weer -O-

Lijkt me wel lache als je 'm weer terug kunt vinden :P
pi_173749101
quote:
11s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik weet alleen nog een moppentopic, maar dat waren niet specifiek doktersmoppen...wat een dikke pech weer -O-

Lijkt me wel lache als je 'm weer terug kunt vinden :P
Bakkersmoppen dan?

Komt een man bij de bakker : "WHAHA ik heb lekker je moeder geneukt". Zegt de bakker: "Rot op pa, ik ben aan het werk".

HIHAHO
pi_173749185
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:04 schreef GX3 het volgende:

[..]

Bakkersmoppen dan?

Komt een man bij de bakker : "WHAHA ik heb lekker je moeder geneukt". Zegt de bakker: "Rot op pa, ik ben aan het werk".

HIHAHO
:')
  woensdag 13 september 2017 @ 13:33:16 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173750687
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kun je niet beter uitloggen als het niet meer leuk is?
Tis een beetje net als trouwen. Je blijft bij elkaar voor de kerk :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173752296
Vandaag nog; anders was ik hier niet.
pi_173752310
En de mensen die FOK! zelden leuk vinden, die hebben niks beters te doen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')