abonnement Unibet Coolblue
pi_173727337
Hee fok vrienden,

in oktober bezoeken we met een groep van 9 jongens (leeftijd 20-26) Belgrado. Via via hebben we gehoord dat je in Belgrado alles wat je wil doen (eten, uitgaan, activiteiten) ruim van te voren moet reserveren (in tegenstelling tot veel andere Europese steden). Wij vroegen ons of of er hier mensen waren die ervaring hadden met Belgrado en dit kunnen bevestigen. Het is natuurlijk prima om wat zaken van te voren uit te zoeken, maar liever bekijken we daar pas wat we precies willen doen en zien en zitten we niet vast aan iets wat we vanuit Nederland geboekt hebben.

Mochten jullie verder nog tips hebben (bezienswaardigheden, goede uitgaansgelegenheden, lekkere restaurants etc. ) houd ik me altijd aanbevolen!

alvast bedankt : )
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
  dinsdag 12 september 2017 @ 10:28:07 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173727605
Nog nooit gehoord en nog nooit meegemaakt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173727635
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:06 schreef Haikantje het volgende:
in oktober bezoeken we met een groep van 9 jongens (leeftijd 20-26) Belgrado. Via via hebben we gehoord dat je in Belgrado alles wat je wil doen (eten, uitgaan, activiteiten) ruim van te voren moet reserveren
Klinkt mij ook niet bekend, nee.

En al helemaal niet op het niveau van bv centraal Londen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_173727725
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:30 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Klinkt mij ook niet bekend, nee.

En al helemaal niet op het niveau van bv centraal Londen.
Centraal Londen is helemaal niet te doen met een groep vrienden..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173728128
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:06 schreef Haikantje het volgende:
Via via hebben we gehoord dat je in Belgrado alles wat je wil doen (eten, uitgaan, activiteiten) ruim van te voren moet reserveren
Voor de gewone dingen niet in ieder geval, maar dat was ook wel logisch natuurlijk.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173728220
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:03 schreef ITrade het volgende:

[..]

Voor de gewone dingen niet in ieder geval, maar dat was ook wel logisch natuurlijk.
Maar ook voor bv restaurants (in oa Skadarska maar ook de hippe tentjes langs de rivier) heb ik 't nooit hoeven doen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_173728828
Niet herkenbaar.
pi_173730162
dankjewel voor de reacties allemaal, goed om te horen dat er zonder reserveren daar ook nog voldoende te beleven is! Nog aanraders om te zien doen beleven?
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
  Moderator dinsdag 12 september 2017 @ 13:53:31 #9
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_173730530
Nooit van gehoord. Wel was het lastig om binnen te komen in disco's met alleen maar mannen in het gezelschap.

Aanrader: Silicon Street. Daar kun je ook prima eten. :9~ B-) O-) .
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_173730876
Totaal niet mijn indruk dat je van alles vooraf moet reserveren (al is het wel ERG lang geleden dat ik er was).
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_173737843
Was er vorig jaar Juli. Toen kon je gewoon op een terras ergens zitten en eten.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')