abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 12 september 2017 @ 08:00:46 #1
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_173725763
registreer om deze reclame te verbergen
Ok, in navolging van hoe je relatie begon nu graag sappige breekverhalen. R&P kan wel even een leuk topic gebruiken. Helaas kan TS niet beginnen, ben een zolderkamerautist. :(
Weihnachtsbaumschmuckausstattungsspezialgeschaeft
pi_173726353
Nou, ik zei dat ik haar divagedrag wel een beetje zat was, en zij zei dat mijn lul de kleinste was die ze ooit gehad had, en dat was dan dat.
pi_173726381
Ze ging dood en dat was het einde van mijn huwelijk.
niet langer incognito
pi_173726467
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:04 schreef 8777 het volgende:
Ze ging dood en dat was het einde van mijn huwelijk.
Ben je lekker makkelijk vanaf gekomen dan.
pi_173726498
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:10 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ben je lekker makkelijk vanaf gekomen dan.
Ik had ze eigenlijk liever gehouden.
niet langer incognito
pi_173726538
Het was valentijn en ik was echt helemaal klaar met haar gezeik wat al maanden aanhield om niks. Toen we 's avonds in een restaurant zaten, begon ze weer te zeiken om niks. Ik heb haar toen de zak gegeven, tegen de eigenaar (goede kennis) van het restaurant gezegd dat ik later de rekening wel kwam betalen en de zaak uitgelopen. Ik zag haar nog zo vol tranen zitten voor het raam.
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
pi_173727006
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:14 schreef dimmak het volgende:
Het was valentijn en ik was echt helemaal klaar met haar gezeik wat al maanden aanhield om niks. Toen we 's avonds in een restaurant zaten, begon ze weer te zeiken om niks. Ik heb haar toen de zak gegeven, tegen de eigenaar (goede kennis) van het restaurant gezegd dat ik later de rekening wel kwam betalen en de zaak uitgelopen. Ik zag haar nog zo vol tranen zitten voor het raam.
Hier redelijk vergelijkbaar, ook al maanden overal om zeiken. We lagen op een zondagavond om een uurtje of 23:00 in bed, na een half uur vol gezeur opgestaan spullen gepakt en niet meer terug gekomen. Op dat moment woonde zij nog thuis.
pi_173727207
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:11 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik had ze eigenlijk liever gehouden.
Lieverkoekjes worden helaas niet gebakken.
pi_173727529
Combinatie van afstand en elkaar te weinig zien. Dat was m'n laatste breek. Ik was sowieso meer aan het scharrelen in die tijd dus ik zat er niet zo mee.
  dinsdag 12 september 2017 @ 11:20:57 #10
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173728394
We hadden ruzie, dat gingen we uitpraten. Ging prima; het was binnen een paar minuten uit.
Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 12 september 2017 @ 11:41:54 #11
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_173728680
Nr 1 : Ik stuurde een sms dat het uit was, ik was amper 15 en snapte nog geen ruk van al dat relatie gedoe

Nr 2: Hij was 5 jaar ouder, ik 16 hij 21. Hij vond het leuk om mij na een scooter rit in een stad die ik niet kende achter te laten. Toen ik weer bij hem voor de deur stond zat er al een andere meid binnen. Hij verwachtte niet dat ik zo snel terug zou zijn :')

Nr 3: Ik had een operatie aan mijn kaak, dit pakte zwaarder uit dan ik gedacht had. Ik was herstellende, dat duurde meneer te lang en werd prompt het huis uit gezet, kreeg wel mijn matras mee, dat dan weer wel :')

Nr 4: getrouwd met een buitenlandse partner, alles goed en wel voor een aantal jaar, tot plots zijn moeder op bezoek kwam, gek gepraat over het einde van de wereld, Zeta Talk, en planet X.... Na dat bezoek wilde meneer ergens zonder stroom gaan wonen, want dan konden ze ons niet vinden ;( :')

Nr 5: al 9 jaar mee getrouwd, en geen problemen. Erg gelukkig samen O+
pi_173728947
Hij zat mij zeer verliefd aan te kijken, en ik zei alleen maar: 'ik houd niet van jou zoals jij van mij houdt.' En dat was het begin van het einde. Best hard, maar wel de waarheid. Is nu ook een maatstaf voor mij bij aangaan van relaties: kan ik op een manier van hem houden die verder gaat /anders is dan met gewone vrienden?
Somebody that I used to know
pi_173729016
1. Hij heeft een voet fetisj en ik kon het niet meer aan, dus ik ging heel kut doen. (Kleine jaartje samen)

2. Zijn handjes zaten los, agressief. Heeeeel vaak ruzie, ik irriteerde me uiteindelijk aan alles wat hij deed/zei. (2.5 jaar samen)

Nu bij relatie #3. (Half jaar nu)
Gaat eerlijk gezegd ook niet zo heel goed. Ondanks dat hij 5 jaar ouder is, vind ik hem erg onvolwassen
pi_173729294
Zodra ik écht gevoelens ga ontwikkelen wordt ik te aanhankelijk en beschermend.
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:54:06 #15
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173729685
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:11 schreef Angel-Joy het volgende:
1. Hij heeft een voet fetisj en ik kon het niet meer aan, dus ik ging heel kut doen. (Kleine jaartje samen)

2. Zijn handjes zaten los, agressief. Heeeeel vaak ruzie, ik irriteerde me uiteindelijk aan alles wat hij deed/zei. (2.5 jaar samen)

Gaat eerlijk gezegd ook niet zo heel goed. Ondanks dat hij 5 jaar ouder is, vind ik hem erg onvolwassen
Ik snap nooit waarom mensen in relaties blijven waarvan ze zelf al aangeven dat het niet goed gaat.
Ban op DM én PM (en mijn geliefde KLB) ... :') Contacteer dus via Fobo!
GARY WAS HERE!
YOU ARE A LOSER!
pi_173729701
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:58 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Lieverkoekjes worden helaas niet gebakken.
Helaas, ik ben 12 jaar bij haar geweest.
niet langer incognito
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:55:33 #17
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_173729710
Jongens, niet waarom maar vooral HET moment!
pi_173729733
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:54 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik snap nooit waarom mensen in relaties blijven waarvan ze zelf al aangeven dat het niet goed gaat.
Ik snap het ook niet.

🙂🙂
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:58:22 #19
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173729750
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet.

🙂🙂
8)7
Ban op DM én PM (en mijn geliefde KLB) ... :') Contacteer dus via Fobo!
GARY WAS HERE!
YOU ARE A LOSER!
  dinsdag 12 september 2017 @ 13:02:21 #20
121741 _Dizzy_
pi_173729827
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet.

🙂🙂
:D
pi_173729855
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:55 schreef MCH het volgende:
Jongens, niet waarom maar vooral HET moment!
Wat ze zei bedoel je? Of wat je op dat moment aan het eten was?
  dinsdag 12 september 2017 @ 13:47:04 #22
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173730459
quote:

Allemaal FOK!kers? :o of alleen de eerste?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173730702
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Allemaal FOK!kers? :o of alleen de eerste?
Alleen me eerste bf is van fok hoor. Nooit meer
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:05:32 #24
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173730716
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Alleen me eerste bf is van fok hoor. Nooit meer
Zijn echt allemaal stuk he
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173730919
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:54 schreef 8777 het volgende:

[..]

Helaas, ik ben 12 jaar bij haar geweest.
Leuk. Snap niet wat het te maken heeft met mijn post die je quote, maar superleuk voor je.
pi_173731069
Hij kwam op vrijdagmiddag uit zn werk en terwijl ik aan de keukentafel zat vertelde hij dat zijn gevoel voor mij al heel lang minder aan het worden was en hij niet verder wilde ;(
We waren bijna 10 jaar samen waarvan 7 jaar samenwonend.
pi_173732341
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zijn echt allemaal stuk he
De vrouwen op FOK! zijn ook niet allemaal even normaal...

OT: Ik was helemaal naar der toe gegaan met de trein. Vervolgens gevraagd of ze een stukje mee wilde lopen en toen gezegd dat het beter was dat we uit elkaar gingen. Achteraf gezien had ik ook wel een appje kunnen sturen ofzo mja
  dinsdag 12 september 2017 @ 15:38:25 #29
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_173732475
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:25 schreef _Hestia_ het volgende:
Hij kwam op vrijdagmiddag uit zn werk en terwijl ik aan de keukentafel zat vertelde hij dat zijn gevoel voor mij al heel lang minder aan het worden was en hij niet verder wilde ;(
We waren bijna 10 jaar samen waarvan 7 jaar samenwonend.
En voor jou kwam dat als een totale verrassing? :o
pi_173732577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:38 schreef MCH het volgende:

[..]

En voor jou kwam dat als een totale verrassing? :o
Nee dat niet, maar ik had nog wel de hoop dat het nog goed zou komen...
pi_173736033
Een hoop SC en onzin verwijderd. Niet doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173736473
Ik moest geopereerd worden en vroeg hem of hij dan een uurtje eerder kon stoppen met werken om de kinderen uit school te halen.
Hij zei nee.

Dat was t moment waarop ik er klaar mee was. Niet gelijk gezegd, maar toen was t wel echt over.
compact en kleverig.
  dinsdag 12 september 2017 @ 20:30:19 #33
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_173738753
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moest geopereerd worden en vroeg hem of hij dan een uurtje eerder kon stoppen met werken om de kinderen uit school te halen.
Hij zei nee.

Dat was t moment waarop ik er klaar mee was. Niet gelijk gezegd, maar toen was t wel echt over.
Daarna janken als een klein kind zeker toen je terechtwees?
pi_173740010
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Daarna janken als een klein kind zeker toen je terechtwees?
daar gaat dit topic niet over :P
compact en kleverig.
  dinsdag 12 september 2017 @ 22:16:20 #35
471241 NoFrauds
it is I, Leclerc
pi_173742475
Wauw, wat een verhalen hier, heerlijk leesvoer c_/

Zelf niet veel spannends aan toe te voegen, had ooit een semi-vriendje maar ik was uiteindelijk (besefte ik) meer verliefd op het idee van een relatie hebben dan op hem (jezus, wat was hij een saaie lul). Dus naja, na een hoop drama (waarbij ik ook nog een keer dacht: zullen we het niet toch nog een keer proberen? :') Hij kon wel goed knuffelen, echt een teddybeer O+ maar verder tja :') ) toch maar gewoon uit elkaar gegaan.
pi_173746792
Twee verhalen die het vertellen waard zijn:

Hij wilde graag een auto kopen en enthousiast als ik was wilde ik hem helpen zoeken naar een goedkope maar goede tweedehands.Hij werkte dus ik dacht dat hij had gespaard maar hij vertelde dat hij geld zou krijgen van zijn oma (we waren +/- 21). Daarmee startte de smoesjes. Hij reageerde vreemd als ik een auto naar hem mailde, wilde niet meer samen gaan kijken, opeens was er toch geen geld. Nouja prima, ik liet het varen. Later volgde meer smoesjes, vooral op het gebied van geld. Uiteindelijk vertelde hij me trots dat hij dezelfde PC als mij had gekocht. Ik zei reageerde dat ik de dag ervoor nog een mooie aanbieding had gezien. Ik vroeg waar hij de pc had gekocht. Na veel draaien gaf hij een naam, dat bleek een 'lease bedrijf'. Toen ik aangaf dat hij dan 3x zoveel voor zijn PC zou betalen gaf hij aan dat hij het niet meer kon retourneren. Zo stapelde de smoesjes zich op tot ik (hele verhaal ging via SMS :') ) aangaf; we zijn te verschillend, dit gaat niet meer werken.

Na een relatie met veel discussie en gedoe omdat we te verschillend waren bleef ik hoop houden dat we het zouden redden. Regelmatig bespraken we dat het niet helemaal lekker ging. Na 3,5 jaar had ik een training van een weekend waarin ik mij besefte dat ik vast zat binnen een relatie waarin we elkaar ongelukkig maakte. In de week die volgde werd ik steeds meer kortaf en koel. Op vrijdag deden we samen boodschappen en haalde we (voor hem) McDonalds bij de drive-through. Hij wilde me bij thuiskomst een kus geven en toen kwam er uit: ik kan dit niet meer. Het werkt niet. Lang verhaal kort; hij heeft zijn McD niet meer opgegeten (:')) maar we spraken het wel uit. Uiteindelijk nog 2-3 maanden samengewoond tot hij een huis had gevonden maar dat ging gelukkig aardig.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_173746861
quote:
11s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:49 schreef Yesse het volgende:
Uiteindelijk nog 2-3 maanden samengewoond tot hij een huis had gevonden maar dat ging gelukkig aardig.
Ik vraag me dan altijd af of er nog wel geneukt wordt, gewoon omdat het nog kan :@
pi_173746965
Het ging al een tijdje niet goed en hij deed best lullig tegen me. Als het even kon werd ik ontweken en ook op de dag dat er een punt achter werd gezet moest ik het er uit 'trekken' (hihaho nee niet trekken van aftrekken snap je). Ik heb liever dat directe. Zo lang er omheen draaien was nergens voor nodig.

Keer daarna heb ik er een punt achter gezet door naar hem toe te komen en te zeggen dat ik geen relatie meer met hem wilde. Die man was depressief en had zijn handen vol aan zichzelf.
.
pi_173747173
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:53 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Ik vraag me dan altijd af of er nog wel geneukt wordt, gewoon omdat het nog kan :@
Hahaha. Nee hij sliep in een aparte kamer (de logeerkamer) en ik had vrij snel een scharrel :@ En ik moet toegeven dat zelfs een knuffel voor mij al enorm ongemakkelijk voelde.
pi_173747551
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:53 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Wij hebben nog 5 maanden samengewoond na de breuk. Sliepen wel in hetzelfde bed nog (maar 1 slaapkamer) maar geen seks meer gehad.
pi_173748026
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:34 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Wij hebben nog 5 maanden samengewoond na de breuk. Sliepen wel in hetzelfde bed nog (maar 1 slaapkamer) maar geen seks meer gehad.
Dat lijkt me behoorlijk awkward zeg :{ Dan irriteer je je toch aan elke zucht en scheet?

Als ik mij je oude nickname / posts goed herinner was je in die tijd toch behoorlijk met seks bezig? Dan wordt het allemaal nog ongemakkelijker lijkt me :{
pi_173748064
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:10 schreef Yesse het volgende:

[..]

Hahaha. Nee hij sliep in een aparte kamer (de logeerkamer) en ik had vrij snel een scharrel :@ En ik moet toegeven dat zelfs een knuffel voor mij al enorm ongemakkelijk voelde.
Scharrel nodigde je niet thuis uit dan verwacht ik :D

Ja lijkt me een heel ongemakkelijke situatie. Liefst wil je elkaar achter het behang plakken, om dan nog affectie te tonen lijkt me erg lastig.

Zelf meegemaakt bij oplevering van een huis. Stel ging scheiden en zij had blijkbaar al een andere worst genoten, daar was hij net voor de oplevering achter gekomen. Dat was voor ons als koper een bijzonder vermakelijk moment toen ze elkaar gedag zeiden bij de oplevering :7
pi_173748347
Ze ging werken op een rijnboot, belde mij niet, gaf veel geld uit van onze gezamenlijke rekening zodat we rood kwamen te staan en toen kreeg ik een briefje thuisgestuurd dat het uit was.
pi_173748973
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:00 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Dat lijkt me behoorlijk awkward zeg :{ Dan irriteer je je toch aan elke zucht en scheet?

Als ik mij je oude nickname / posts goed herinner was je in die tijd toch behoorlijk met seks bezig? Dan wordt het allemaal nog ongemakkelijker lijkt me :{
Ja het was ook awkward en laatste maand ging ook echt niet goed meer. En dat was al voor die 10 jaar met hem ;) Met hem was laatste jaren ook al niet veel meer helaas. Maar nu ik vrijgezel ben ook nog niks gedaan met andere mannen. Ben nu niet meer zoals voor ik die relatie kreeg 10 jaar geleden ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door _Hestia_ op 13-09-2017 12:27:50 ]
pi_173749126
Na een hele week elkaar ontwijken en slecht communiceren kwam hij thuis na een hele dag weg te zijn geweest. Hij wilde eigenlijk niet praten, heb het er maar uitgetrokken bij hem.
  woensdag 13 september 2017 @ 12:13:28 #46
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_173749232
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Ruzie
Na elke ruzie is het bij jou gelijk over?
pi_173749606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:02 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Scharrel nodigde je niet thuis uit dan verwacht ik :D

Ja lijkt me een heel ongemakkelijke situatie. Liefst wil je elkaar achter het behang plakken, om dan nog affectie te tonen lijkt me erg lastig.

Zelf meegemaakt bij oplevering van een huis. Stel ging scheiden en zij had blijkbaar al een andere worst genoten, daar was hij net voor de oplevering achter gekomen. Dat was voor ons als koper een bijzonder vermakelijk moment toen ze elkaar gedag zeiden bij de oplevering :7
Wehehe, nee pas toen ex uit het huis was (is toen ook niet heel lang meer een scharrel geweest, misschien een soort 'tegenreactie'..)

Ik hoefde hem ook niet per se achter het behang te plakken. Er was wat spanning in het begin omdat ik degene was die de knoop doorhakte maar we waren gewoon te verschillend om de relatie te laten werken. Maar de affectie was voor mij wel weg. Naar het einde toe merkte je wel dat wij beiden een beetje irritatie kregen omdat het zo lang ging duren. Dat je behoefte krijgt aan dat het klaar is. .
pi_173749823
quote:
11s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:49 schreef Yesse het volgende:
Twee verhalen die het vertellen waard zijn:

Hij wilde graag een auto kopen en enthousiast als ik was wilde ik hem helpen zoeken naar een goedkope maar goede tweedehands.Hij werkte dus ik dacht dat hij had gespaard maar hij vertelde dat hij geld zou krijgen van zijn oma (we waren +/- 21). Daarmee startte de smoesjes. Hij reageerde vreemd als ik een auto naar hem mailde, wilde niet meer samen gaan kijken, opeens was er toch geen geld. Nouja prima, ik liet het varen. Later volgde meer smoesjes, vooral op het gebied van geld. Uiteindelijk vertelde hij me trots dat hij dezelfde PC als mij had gekocht. Ik zei reageerde dat ik de dag ervoor nog een mooie aanbieding had gezien. Ik vroeg waar hij de pc had gekocht. Na veel draaien gaf hij een naam, dat bleek een 'lease bedrijf'. Toen ik aangaf dat hij dan 3x zoveel voor zijn PC zou betalen gaf hij aan dat hij het niet meer kon retourneren. Zo stapelde de smoesjes zich op tot ik (hele verhaal ging via SMS :') ) aangaf; we zijn te verschillend, dit gaat niet meer werken.

Na een relatie met veel discussie en gedoe omdat we te verschillend waren bleef ik hoop houden dat we het zouden redden. Regelmatig bespraken we dat het niet helemaal lekker ging. Na 3,5 jaar had ik een training van een weekend waarin ik mij besefte dat ik vast zat binnen een relatie waarin we elkaar ongelukkig maakte. In de week die volgde werd ik steeds meer kortaf en koel. Op vrijdag deden we samen boodschappen en haalde we (voor hem) McDonalds bij de drive-through. Hij wilde me bij thuiskomst een kus geven en toen kwam er uit: ik kan dit niet meer. Het werkt niet. Lang verhaal kort; hij heeft zijn McD niet meer opgegeten (:')) maar we spraken het wel uit. Uiteindelijk nog 2-3 maanden samengewoond tot hij een huis had gevonden maar dat ging gelukkig aardig.
Maar hoe maak je elkaar nou ongelukkig als je al 3,5 jaar samen bent? Dan denk ik echt aan veel ruzies oid?
pi_173750492
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:48 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Maar hoe maak je elkaar nou ongelukkig als je al 3,5 jaar samen bent? Dan denk ik echt aan veel ruzies oid?
Mensen raken vaak in een negatieve spiraal, waarbij zoals in het geval van Yesse hij dit achteraf pas inzag. Vaak is het van de buitenkant/achteraf veel makkelijker oordelen dat het eigenlijk helemaal niet zo goed gaat. Vroeg of laat volgt er dan wel een eyeopener.
pi_173751471
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:22 schreef jesseax het volgende:

[..]

Mensen raken vaak in een negatieve spiraal, waarbij zoals in het geval van Yesse hij dit achteraf pas inzag. Vaak is het van de buitenkant/achteraf veel makkelijker oordelen dat het eigenlijk helemaal niet zo goed gaat. Vroeg of laat volgt er dan wel een eyeopener.
Wat voor negatieve spiraal bedoel je precies?
pi_173751618
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:48 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:22 schreef jesseax het volgende:

[..]

Je maakt elkaar in het begin nog wel gelukkig, dan ben je verliefd. Op sommige punten konden we het ook wel goed vinden, we deden veel leuke dingen samen. Nadat we gingen samenwonen heb ik op het punt gestaan het uit te maken. We verschilden teveel van elkaar dat je ziet zodra je elke dag samen bent.

SPOILER: Lijst met zaken waarmee we elkaar ongelukkig maakte
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als we dan weer leuke dingen deden samen dan ging dat gevoel weer even weg. Om later weer terug te komen. Nu had ik op dat moment al 4 keer een relatie beëindigd en had ik het gevoel 'geen enkele relatie is perfect' dus vond ik dat ik niet zo moest zeuren. Dat heeft inderdaad véél te lang geduurd. Maar het was niet alleen maar kommer en kwel, daarom duurde het ook zo lang: het waren maar kleine irritaties.
pi_173751861
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:18 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Wat voor negatieve spiraal bedoel je precies?
Het langzaam erin sluipen van irritaties, uit elkaar groeien en gewoon niet klikken op bepaalde vlakken.
pi_173753687
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:27 schreef Yesse het volgende:

[..]

[..]

Je maakt elkaar in het begin nog wel gelukkig, dan ben je verliefd. Op sommige punten konden we het ook wel goed vinden, we deden veel leuke dingen samen. Nadat we gingen samenwonen heb ik op het punt gestaan het uit te maken. We verschilden teveel van elkaar dat je ziet zodra je elke dag samen bent.

SPOILER: Lijst met zaken waarmee we elkaar ongelukkig maakte
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als we dan weer leuke dingen deden samen dan ging dat gevoel weer even weg. Om later weer terug te komen. Nu had ik op dat moment al 4 keer een relatie beëindigd en had ik het gevoel 'geen enkele relatie is perfect' dus vond ik dat ik niet zo moest zeuren. Dat heeft inderdaad véél te lang geduurd. Maar het was niet alleen maar kommer en kwel, daarom duurde het ook zo lang: het waren maar kleine irritaties.
Aha, zo. Maar dat zijn toch ook zaken waar je altijd mee dealt in een relatie (denk ik). Dat je anders over dingen denkt, elkaar soms niet begrijpt, etc. Tenminste: ik hoop dat dat normaal is. Of je moet iemand hebben die 100% gelijk is. Ofzo. :P
pi_173756053
Laatste relatie: na een hysterische ruzie (dingen gooien en al) mijn vader gebeld, hij vluchtte weg. Samen met vader slot vervangen (we woonden samen). Toen ie terug kwam verteld dat het over was, geen eigen sleutel gegeven en gezegd dat ie over max twee maanden weg moest zijn. Toen ie dat niet was zelf een andere woning gezocht en verteld dat ik iets anders had en dat de huur over een maand opgezegd was. Het klinkt heel hard nu maar het was een enorm destructieve relatie, voor beiden. En ik heb ook tussenoplossingen gezocht zoals zelf verhuizen en hem in mijn woning laten blijven (hij was bij mij ingetrokken), maar dat kon niet.

Tja, on the bright side, erger dan dat zal het niet worden gok ik :P
pi_173757210
Poeh, vijf maanden nog in een bed slapen, zou ik niet kunnen.
pi_173757485
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:36 schreef Tegan het volgende:
Poeh, vijf maanden nog in een bed slapen, zou ik niet kunnen.
Nee, maarja echt veel andere opties hadden we ook niet. Maar was echt blij toen ik mn eigen huis had, want kregen ook steeds meer ruzie op het eind. Duurde echt net te lang allemaal.
pi_173758388
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:50 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nee, maarja echt veel andere opties hadden we ook niet. Maar was echt blij toen ik mn eigen huis had, want kregen ook steeds meer ruzie op het eind. Duurde echt net te lang allemaal.
Ik snap het maar bank of extra matras?
pi_173758562
quote:
15s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:34 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik snap het maar bank of extra matras?
Mja voor 5 maanden is dat ook niet echt te doen. Ik wist al wel vrij snel nl dat ik een huis had, maar het werd nog gerenoveerd. Dus wist al dat het een maand of 4/5 zou gaan duren nog.
pi_173759292
Ik werd wakker en hij sliep nog. Ik keek toen ie lag te slapen en dacht 'tering.. Ik wil hem echt nooit meer in m'n bed.' :')
Dus dat zei ik toen hij wakker werd. Nouja. Iets in de trant van ik wil dat je weggaat. Hij' jaaa, moet zo werken, ik heb nog even tijd.' dus gezegd dat ik bedoelde dat ik hem helemaal niet meer in huis wilde en er klaar mee was. Hij is meteen in therapie gegaan maar had er geen zin meer in.

Was zo opgelucht daarna, had ik eerder moeten dienm
pi_173760513
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 20:58 schreef Koettie het volgende:
Ik werd wakker en hij sliep nog. Ik keek toen ie lag te slapen en dacht 'tering.. Ik wil hem echt nooit meer in m'n bed.' :')
Dus dat zei ik toen hij wakker werd. Nouja. Iets in de trant van ik wil dat je weggaat. Hij' jaaa, moet zo werken, ik heb nog even tijd.' dus gezegd dat ik bedoelde dat ik hem helemaal niet meer in huis wilde en er klaar mee was. Hij is meteen in therapie gegaan maar had er geen zin meer in.

Whahahaha, maar hoezo dacht je dat ineens? Als je al vaker bij iemand in bed ligt :D

Rare verhalen hoor
pi_173760769
Was niet echt opeens, was zo gegroeid. Ongezonde relatie en had het (jong en naïef) veel te laat door. En dat was gewoon de druppel, was niet gelukkig met hem en voelde dat heel sterk die ochtend.
pi_173760910
Ehh verkeerde topic. :')
Details in the fabric..
  woensdag 13 september 2017 @ 21:44:18 #63
47102 Elvi
Omelette du fromage.
pi_173761056
quote:

Sorry ik moest lachen :@ maar het komt er zo bot uit _O-
pi_173761229
Dat was het eigenlijk ook. Zat net te bedenken dat ik de letterlijke druppel weer weet! De avond ervoor had een kennis van me zelfmoord gepleegd. Niet perse een goede vriend maar wel iemand waar ik regelmatig mee sprak. Was daardoor best van slag. Toen ik dat vertelde aan ex zei ie 'ah shit.. Maarja, jullie waren geen vrienden.' toen even stil en hij zegt opeens 'ohhh, ga trouwens morgen met een vriend naar die en die film!!!'.

Ik was de hele avond like :') en toen was 't klaar. Maar was bang dat ik niet normaal kon praten (ik kan heftig hysterisch boos worden) dus zei maae gewoon even niets. En dag daarna dus letterlijk van' ik wil dat je weggaat.'
pi_173761274
Pijnlijke levenslessen zijn dat geweest joh. Komen weer allemaal herinneren boven haha.
  woensdag 13 september 2017 @ 21:52:03 #66
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_173761311
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 21:44 schreef Elvi het volgende:

[..]

Sorry ik moest lachen :@ maar het komt er zo bot uit _O-
Heb jij ook een bijdrage? :)
  woensdag 13 september 2017 @ 21:58:41 #67
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_173761522
Na 2,5 jaar relatie liep niet helemaal zoals het zou moeten. Sex was niets en woonde bij haar in. Van de een op andere dag zei was werken ik de spullen gepakt en vertrokken.
Was er klaar mee. Bleek dag later dat ze al door een ander uitgewoond werd
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
  woensdag 13 september 2017 @ 21:59:37 #68
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_173761560
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 21:58 schreef Softfeel het volgende:
Van de een op andere dag zei was werken ik de spullen gepakt en vertrokken.
Je bent een geweldige vent :D :D :D
pi_173761806
Ik maakte dr kwaad met iets onbelangrijks ofzo, ik had iets niet gezegd of iets niet gedaan, weet het niet zo goed. Ze ging helemaal loco en toen ik tegen dr zei dat ik effe eruit ging om af te koelen schreeuwde ze me iets na, en daarna ook op straat.
Ze was berekenend genoeg voor mij om te denken dat ze dat bewust voor het theater op straat deed. Nooit meer teruggekomen :D

Was wel echt superlekker, tussen de mooiste meisjes lijken vaker echte wacko's te zitten, maar misschien is dat gewoon perceptie.

Makkelijk 15 jaar geleden, maar is de laatste breakup dus tja, telt gewoon
The objective is keep Arsenal English, albeit with a lot of foreign players.
pi_173763015
Mijn echtgenoot zei op vrijdag dat ie nog even bij vrienden langs ging. s Avonds laat kreeg ik een berichtje dat hij tevee had gedronken en daarom bleef slapen. Prima, op zich.
Op zaterdag kreeg ik een telefoontje van de meneer van dat bevriende stel dat ie tijdelijk niet meer thuis woonde en of ik wist dat mijn echtgenoot nu bij zijn mevrouw was? Ik zei dat ik dat inderdaad wist en me geen zorgen maakte. Toen ik echter de hele zaterdag niets van mijn echtgenoot hoorde en ook op zondag geen contact met hem kreeg (zijn telefoon stond uit), heb ik maar even naar de mevrouw gebeld. Ik hoorde van haar dat het 'heel gezellig was', met zo;n giecheltje erachteraan. Daarop ben ik mijn echtgenoots spullen gaan inpakken en heb ze in de tuin gezet.

Toen hij uiteindelijk zondagavond thuis kwam, de kinderen lagen op bed, de afwas was gedaan, zat ik op mijn gemakje buiten met een glaasje wijn. Hij begroette me vrolijk en op mijn vraag of de seks goed was kreeg hij rode wangen. ' Uhm ja, was leuk' . Ik heb hem toen gezegd vooral lekker terug naar haar te gaan, heb de mevrouw gebeld dat hij eraan kwam ('ja maar nee dat kan niet want *naam haar echtgenoot* komt zo terug) en heb daarna mijn echtgenoot geholpen alle ingepakte spullen in zijn auto te laden. Daarna heb ik de rest van de fles leeggedronken (oeps).
De volgende maandagmorgen heb ik hem overal uitgeschreven (verzekeringen enzo) en een advocaat gebeld. De scheiding was drie maanden later definitief.
Prrrrr
pi_173763218
Wow, ook gewoon van het ene op het andere moment een heel weekend wegblijven. Dan heb je ook gewoon schijt aan je vrouw en kinderen...
  woensdag 13 september 2017 @ 22:52:56 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173763261
Dat laatste. Ik zou er trouwens zaterdag rond het middaguur al zijn heengereden. Onacceptabel gedrag.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_173763271
Zij kwam huilend thuis uit haar werk. Ik schrok me rot. Dacht dat er onderweg iets was gebeurd. Maar toen vertelde ze dat ze twijfelde over onze relatie. We hebben uren hartverscheurend gejankt en elkaar beloofd te gaan vechten voor onze relatie. Dat vechten heeft één dag geduurd. Daarna gaf ze aan dat ze moest nadenken en dat ze niet wilde praten. Na twee weken kwam het hoge woord er uit: ze maakte het uit.

We hadden 5 jaar een relatie en woonden 4 jaar samen.
pi_173764421
Ik vind het altijd wel een heel verkeerde manier om het uit te maken door ineens met allemaal problemen en twijfels te komen over de relatie waar nooit iets over gezegd is en dan is het ineens allemaal te laat. Heel erg irritant. Heb er helaas ervaring mee. Net als werkgevers die ineens komen met: we verlengen je contract niet, terwijl ze daarvoor nooit feedback hadden gegeven.

quote:

Ik vind dat wel goed hoor, die duidelijkheid anders was hij nooit weggegaan. Niet dat ik ervaring heb met dit probleem, maar dat kan ik me wel voorstellen. Alleen het was wel goed dat hij in therapie wou, maar hij was wel erg bot dus snap wel dat het niet genoeg was in dit geval.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:41 schreef mrspoeZ het volgende:
Mijn echtgenoot zei op vrijdag dat ie nog even bij vrienden langs ging. s Avonds laat kreeg ik een berichtje dat hij tevee had gedronken en daarom bleef slapen. Prima, op zich.
Op zaterdag kreeg ik een telefoontje van de meneer van dat bevriende stel dat ie tijdelijk niet meer thuis woonde en of ik wist dat mijn echtgenoot nu bij zijn mevrouw was? Ik zei dat ik dat inderdaad wist en me geen zorgen maakte. Toen ik echter de hele zaterdag niets van mijn echtgenoot hoorde en ook op zondag geen contact met hem kreeg (zijn telefoon stond uit), heb ik maar even naar de mevrouw gebeld. Ik hoorde van haar dat het 'heel gezellig was', met zo;n giecheltje erachteraan. Daarop ben ik mijn echtgenoots spullen gaan inpakken en heb ze in de tuin gezet.

Toen hij uiteindelijk zondagavond thuis kwam, de kinderen lagen op bed, de afwas was gedaan, zat ik op mijn gemakje buiten met een glaasje wijn. Hij begroette me vrolijk en op mijn vraag of de seks goed was kreeg hij rode wangen. ' Uhm ja, was leuk' . Ik heb hem toen gezegd vooral lekker terug naar haar te gaan, heb de mevrouw gebeld dat hij eraan kwam ('ja maar nee dat kan niet want *naam haar echtgenoot* komt zo terug) en heb daarna mijn echtgenoot geholpen alle ingepakte spullen in zijn auto te laden. Daarna heb ik de rest van de fles leeggedronken (oeps).
De volgende maandagmorgen heb ik hem overal uitgeschreven (verzekeringen enzo) en een advocaat gebeld. De scheiding was drie maanden later definitief.
Heftig hoor!! Dat zou mijn eerste neiging ook zijn in dit geval, vind het wel knap dat je zonder twijfel van hem bent gescheiden. Van zoiets word je zo boos.. Dan wil je er gelijk niets meer mee te maken hebben. Wel een beetje hard ook wel maar vreemdgaan is respectloos dus misschien dat hij nu tot inzicht is gekomen dat je iemand niet zo hoort te bedriegen.

[ Bericht 18% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 14-09-2017 00:05:45 ]
<a href="https://www.bol.com/nl/p/spirituele-oplossingen/9200000016170720/?suggestionType=browse" target="_blank" rel="nofollow">https://www.bol.com/nl/p/(...)uggestionType=browse</a>
pi_173764774
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:41 schreef _Dizzy_ het volgende:

Nr 2: Hij was 5 jaar ouder, ik 16 hij 21. Hij vond het leuk om mij na een scooter rit in een stad die ik niet kende achter te laten. Toen ik weer bij hem voor de deur stond zat er al een andere meid binnen. Hij verwachtte niet dat ik zo snel terug zou zijn :')
Maar hoe lang hadden jullie dan iets? Of was dit de 2e date :') ?
quote:
Nr 3: Ik had een operatie aan mijn kaak, dit pakte zwaarder uit dan ik gedacht had. Ik was herstellende, dat duurde meneer te lang en werd prompt het huis uit gezet, kreeg wel mijn matras mee, dat dan weer wel :')
Zo jong al samen wonen? Of was dit een langdurige relatie?
quote:
Nr 4: getrouwd met een buitenlandse partner, alles goed en wel voor een aantal jaar, tot plots zijn moeder op bezoek kwam, gek gepraat over het einde van de wereld, Zeta Talk, en planet X.... Na dat bezoek wilde meneer ergens zonder stroom gaan wonen, want dan konden ze ons niet vinden ;( :')
Sterk verhaal :') ^O^
quote:
Nr 5: al 9 jaar mee getrouwd, en geen problemen. Erg gelukkig samen O+
Gefeliciteerd :P

Zal ik dan ook maar iets bijdragen?

Relatie 1:
Het ging al slecht van start, na 3 maanden maakte ik het uit omdat mijn intentie was het kort te houden, het was immers eindelijk mijn eerste relatie. Maar ze was leuk genoeg en ik zwichtte voor haar verleidingen. Daarna nog 3,5 jaar volgehouden met dat het nog 2x uitging. Het ging ook weer aan, maar vanaf dat moment zocht ze wel de schoenen om in te ruilen. Die kwam er (hypocriet bandlid :') ).
Itt tot anderen hier die bij elkaar samenwoonden (wij woonden in zelfde studentenhuis) hadden we nog in die periode wel seks. 2 weken voordat het uitging zelfs nog. De dag zelf dat het uitging zei ze dat ze later thuis kwam omdat ze bij een vriendin zat. Maar daarna gaf ze toe bij haar nieuwe schoen te zitten en het uit te maken. Er kwamen nog wat redenen bij, dat ik geen kinderen wilde (wilde ik wel, maar niet tijdens mijn coschappen die ik toen liep).Toch was ik woest, ondanks dat ik het zelf dus in totaal 3x uit had gemaakt. Denk meer vanwege de gewenning en het gehecht raken aan de situatie.
8 weken later mailde ze weer, ze was ca 9 wk zwanger :') Een half jaar later trouwde ze zelfs met haar nieuwe schoen ( nu ik dit type nog steeds bij elkaar dus zit wel top). Via een vriend die nog met haar bevriend bleef kreeg ik foto's van dr kroost onder ogen, 2 druppels water als haar echtgenoot, dus dat scheelt weer. ...

2: Eerst maakte zij het uit na 3 maanden daten, ze vond het te snel gaan :')
Maar in de 2 weken volgend op de breuk zaten we nog te seksen en zaten we zo'n 5 tot 8 dagen (weet het niet meer exact) bij elkaar over de vloer. Dus het ging weer aan. Dat duurde 2 jaar.
Uiteraard zijn we niet hetzelfde maar de discussies werden steeds heftiger, vooral hoe het in de toekomst er uit moest zien. Ik was wel bij haar ingetrokken, maar mocht niet teveel spullen meenemen. Ik mocht ook niet terug naar mijn eigen huis, want dan zou het proefsamenwonen niet lukken. Ze wilde niet dat ik afsprak met mijn vrienden om in de kroeg te hangen, vond ze maar nutteloos. Hoewel ik niet al deze punten met haar had besproken, zag ik het toch niet meer zitten, en trok er na 2 jaar ( waarvan 3 maanden bij haar ingetrokken) de stekker uit.Ik zei dat ik naar huis ging en niet verder met haar wilde.

3:
Nogal wispelturig in haar stemmingen, kon je soms gewoon negeren, want dan had ze zin in haar eigen dingen. Maar als ik dan terug naar mijn eigen huis ging was het ook niet goed. Ze ging ook haar eigen gang. Ze wilde dan niet mee bij belangrijke familiezaken van mijn kant. Wel wilde ze dan dat ik wel bij haar familiezaken was. Met 2 maten meten vond ik niks en hebben er ruzies over gehad. Het verbeterde echter allemaal niet en de afstand nam tussen ons toe.
Na 2 jaar gooide ik haar sleutels op haar tafel (we woonden niet samen maar ik had haar reservesleutel van haar woning) en zei dat ik niet meer bij haar zou komen omdat het over was. Na wat drama ben ik vertrokken en haar nooit meer opgezocht. Wel nog enkele keren tegen gekomen maar zonder drama.

4:
Meisje van Tinder, zag er goed uit, zeker met make-up en had een hoog libido. Vooral dat laatste bond toch wel goed. We werkten wel in dezelfde sector, dat schepte ook een band. Maar op alle andere vlakken waren we als zwart en wit.

Er kwamen wel steeds meer dingen bij in de gesprekken waar we het niet eens over waren. Van inrichting, tot politiek, tot dieren en tot welke humor er nu leuk was. We gingen onderwerpen vermijden dus hadden steeds minder tegen elkaar te zeggen. Daarbij was ze eigenlijk niet zeer sociaal en voelde zich onveilig in ruimten met veel mensen. Dat laatste uitte zich dan in controledwang en boos zijn op mij als er maar iets mis ging tijdens reizen.
Het begon een patroon te worden en na de zoveelste ruzie na een dagje uit was de maat vol, ook voor haar.
De volgende dag wilde ze de situatie bespreken. Zij zag er nog wel brood in, we waren alweer 2 jaar bij elkaar (dit begint ook een patroon te worden :P), als we in relatietherapie zouden gaan. Maar ik zag het niet meer zitten, zeker nog niet met alle boosheid die weer opvlamde als we het over de situatie van de dag ervoor gingen hebben. Ik heb haar spullen die in mijn huis lagen haar mee gegeven. Volgende dag heb ik nog wel getwijfeld en haar opgebeld of we toch niet in therapie konden gaan, maar toen werd ze emotioneel en zei dat ze dat nu niet meer aan kon. Mijn reactie had haar helemaal teleurgesteld en ze wilde mij zeker niet gaan overtuigen.
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 14 september 2017 @ 00:47:46 #76
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173765010
quote:

Hoe reageerden je kinderen?
Not all those who wander are lost.
  donderdag 14 september 2017 @ 08:17:35 #77
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_173766099
Oeps

[ Bericht 98% gewijzigd door Softfeel op 14-09-2017 08:18:15 (Dubbel) ]
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_173767407
quote:

jezus, ik vind dat echt ziek gedrag can hem en die vrouw. Ongelooflijk dat mensen zo walgelijk kunnen zijn, echt geen fatsoen
pi_173767979
quote:
Hij begroette me vrolijk en op mijn vraag of de seks goed was kreeg hij rode wangen.
:D Haha, je windt er ook geen doekjes omheen _O_

quote:
Op zaterdag kreeg ik een telefoontje van de meneer van dat bevriende stel dat ie tijdelijk niet meer thuis woonde en of ik wist dat mijn echtgenoot nu bij zijn mevrouw was? Ik zei dat ik dat inderdaad wist en me geen zorgen maakte.
Dit vind ik dan wel weer gek. Je man zei dat hij bij dat stel was. Vervolgens belt meneer van het stel op om te zeggen dat hij niet thuis is. Gaan er dan geen belletjes rinkelen dat je denkt: stel minus meneer is alleen nog maar mevrouw, terwijl manlief beweert dat het wel een stel is? (of ging het niet helemaal op deze manier?)
pi_173768021
quote:

Je bent toe aan #4 als je begrijpt wat ik bedoel
  donderdag 14 september 2017 @ 15:41:13 #81
121741 _Dizzy_
pi_173773640
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:11 schreef Godshand het volgende:

Maar hoe lang hadden jullie dan iets? Of was dit de 2e date :') ?

We hadden in totaal 1,5 tot 2 jaar een relatie. het is al erg lang geleden... Dit gebeurde aan het eind van de relatie, ik was eerst nog zo dom om het gewoon te vergeten...

Zo jong al samen wonen? Of was dit een langdurige relatie?

Ik was inderdaad vrij jong toen ik ging samenwonen, ik was net 18 toen ik ging samenwonen. de operatie gebeurde toen ik 20 was, dus we waren al wel even samen

Sterk verhaal :') ^O^

Was eigenlijk gewoon te bizar om mee te maken. Zag het ook echt niet aankomen, hij leek dood normaal de gehele tijd dat ik hem kende.

Gefeliciteerd :P

Dank u ^^

donderdag 14 september 2017 @ 16:14:23 #82
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_173774280
Mijn topics zijn geweldig :B
pi_173775089
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:14 schreef MCH het volgende:
Mijn topics zijn geweldig :B
Maar je hebt toch een vrouw. Is dat relatie #1? Heb je zelf echt geen verhalen om te delen? :9
  donderdag 14 september 2017 @ 17:08:42 #84
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_173775222
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Maar je hebt toch een vrouw. Is dat relatie #1? Heb je zelf echt geen verhalen om te delen? :9
Te lang geleden, weet nog wel dat ik twee dagen na mn verjaardag gedumpt werd. Fijn dat ze me dus geen kutverjaardag wilde bezorgen. Eigenlijk best veel mensen die dumpen en niet gedumpt zijn hier.
pi_173775303
Inderdaad wel een leuk topic om door te nemen.

Mijn bijdrage (alleen serieuze relaties)

#1; Te lang laten aanslepen, had het al lang moeten uitmaken maar geen ballen ervoor gehad. Op een gegeven moment heeft mijn ex dan maar gezegd of dat ze niet wist of dat ik de ware was. Nog wat lang gepraat, uiteindelijk wou ze gewoon iemand anders die ze op tinder had ontmoet.. die ze (grappig genoeg) niet heeft kunnen krijgen. :')

#2; Ik had twijfels die ik niet had uitgesproken en waar ik me tegen probeerde te verzetten, slechte communicatie, ook te lang aangeslepen. Op een dag samen gekomen op een terras en de irritaties die we hadden voor elkaar opgeschreven en uitgesproken. Was een hele lijst, heb het gesprek dan maar gestuurd richting "uitmaken" ipv het eerst nog eens te proberen. (Stom, maar het ging op dat moment echt niet meer). Toen hebben we het dus samen uitgemaakt en gezegd dat het zo beter was. Na 3-4 maand zijn mijn (onterechte) gevoelens teruggekomen voor haar, maar te laat.
pi_173775908
Tja. Hij werd steeds negatiever, tot op het depressieve af, maar hij kon het allemaal zelf wel af, vond hij. Er was alleen nooit meer ruimte voor mijn emoties, want als ik blij was deed hij er alles aan om me naar beneden te halen, en als ik eens een dipje had, was dat niets in vergelijking met wat hij doormaakte. Natuurlijk. Ik kreeg op den duur ook alleen nog maar negatieve berichten gedurende de dag, waarop ik vroeg of hij me één positief berichtje per dag wilde sturen. Volgende dag kreeg ik iets over de mooie zonsopgang. Ik helemaal blij. Drie uur (! :') ) later kreeg ik een lap tekst over dat hij het helemaal niet echt een mooie zonsopgang had gevonden en dat hij zo het gevoel had dat hij z'n gevoel niet meer bij me kwijt kon en dat ik niet luisterde etc etc. Godmanmanman.

Gedurende die afzakperiode heb ik regelmatig aangegeven dat het zo voor mij niet werkte en dat er iets moest veranderen, en hem ook concrete handvatten aangereikt (zoals één positief berichtje per dag). Dus ik vond het wel mooi geweest. Een paar dagen na die lap tekst heb ik hem op een stoel gezet en gezegd dat ik er klaar mee was. Of hij zou professionele hulp gaan zoeken, of het was over. "Ik ga niet naar een psycholoog, en al helemaal niet voor jou." was het antwoord. :{

Nou prima. DAAG! :W Dat was natuurlijk weer niet de bedoeling, huilen, alles, natuurlijk zou hij naar een psycholoog gaan, hij zou alles voor me doen, blablabla. Kans gehad, kans verspeeld, dus ik heb geen millimeter toegegeven. Uiteindelijk het huis uit gewerkt, een paar dagen later op zijn verzoek nog die kant op gegaan om het er nog eens rustig over te hebben en mijn kant van het verhaal uit te leggen, maar daar kreeg ik naar m'n hoofd geslingerd dat hij had besloten dat er een ander was. Ik ging vreemd, dat moest wel, er was geen andere reden te bedenken waarom ik het "zomaar, opeens" uit zou maken. Wtf? Die gast had gewoon nooit naar me geluisterd, blijkbaar. :') Toen was ik er wel echt heel erg klaar mee, overal geblokkeerd en verwijderd en daarmee finito.

Achteraf gezien had ik dat veel eerder moeten doen, maar goed. Het is ook een jaar heel leuk geweest samen. De anderhalf jaar daarna werd alleen steeds minder.

Inmiddels alweer drie jaar een andere, hele lieve, leuke, sexy, vrolijke vriend met twee goed functionerende oren. :+
"The best way to cheer yourself is to try to cheer someone else up." - Mark Twain
pi_173776196
quote:
Altijd gedacht dat dat alleen in pornofilms bestond :D

quote:
Hoek hem terug! Je zit toch niet voor niets op kickboksen!?

quote:
Fokkers never grow up ;(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173776285
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:16 schreef NoFrauds het volgende:
Wauw, wat een verhalen hier, heerlijk leesvoer c_/
Ja, hè!? Straks even lezen. Eerst even wat vreten :)

quote:
Zelf niet veel spannends aan toe te voegen, had ooit een semi-vriendje maar ik was uiteindelijk (besefte ik) meer verliefd op het idee van een relatie hebben dan op hem (jezus, wat was hij een saaie lul). Dus naja, na een hoop drama (waarbij ik ook nog een keer dacht: zullen we het niet toch nog een keer proberen? :') Hij kon wel goed knuffelen, echt een teddybeer O+ maar verder tja :') ) toch maar gewoon uit elkaar gegaan.
De saai drol (of doos): één van de weinige types mens waarin ik me nauwelijks kan verplaatsen.
pi_173776497
Goed topic :)
pi_173776537
quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:19 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Altijd gedacht dat dat alleen in pornofilms bestond :D

[..]

Hoek hem terug! Je zit toch niet voor niets op kickboksen!?

[..]

Fokkers never grow up ;(
Is wel een van de meest voorkomende fetisj, maar bah :r
Had hem op een gegeven moment ook terug geklapt, maar het maakte alles alleen maar erger.
En nee is geen fokker :')
pi_173776799
Oh jéé. Na tien jaar samen was het over. Hij was een fanatiek voetballer. Ik werkte wisseldiensten en in de avonddienst werd ik door zijn ouders gebeld dat hij gewond was, Nogal ernstig. Ik schrikken en een andere collega gebeld die de dienst over nam
.
Ik was elke dag bij hem, toen hij zei dat dat niet nodig was. Uhh Nou ja dat is toch niet meer dan logisch.
Todat ik er een keer was en een collega aan zijn bed zat en ook een troela die hem masseerde. Het ging een beetje over en weer. Ik vroeg naief als ik was of hij wat wilde eten. Ik werd afgebekt
Dat was het dan. Ik voelde al wat naars.
Het was onzin todat het hoge woord eruit kwam. De collega en en masseuse had een happy ending.

Ja hij kwam thuis en we hebben nog samen gewoond. Hij bedroog me met die twee. Afijn opzouten en het huis is nu van mij. Klootzak, best wel lullig maar hij neukte zichzelf later nog steeds in de ronte en is HIV positief. Gun ik niemand maar hij is 54 nu en zit wel aan het wijf vast wat hij nu heeft, en vast weer van baalt. Niemand wil meer
Daar denk ik even over na
pi_173779429
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:58 schreef Stijfkopie het volgende:
Oh jéé. Na tien jaar samen was het over. Hij was een fanatiek voetballer. Ik werkte wisseldiensten en in de avonddienst werd ik door zijn ouders gebeld dat hij gewond was, Nogal ernstig. Ik schrikken en een andere collega gebeld die de dienst over nam
.
Ik was elke dag bij hem, toen hij zei dat dat niet nodig was. Uhh Nou ja dat is toch niet meer dan logisch.
Todat ik er een keer was en een collega aan zijn bed zat en ook een troela die hem masseerde. Het ging een beetje over en weer. Ik vroeg naief als ik was of hij wat wilde eten. Ik werd afgebekt
Het was onzin todat het hoge woord eruit kwam. De collega en en masseuse had een happy ending.

Ja hij kwam thuis en we hebben nog samen gewoond. Hij bedroog me met die twee. Afijn opzouten en het huis is nu van mij. Klootzak, best wel lullig maar hij neukte zichzelf later nog steeds in de ronte en is HIV positief. Gun ik niemand maar hij is 54 nu en zit wel aan het wijf vast wat hij nu heeft, en vast weer van baalt. Niemand wil meer
Zie hier het bewijs dat klootzakken het aantrekkelijkst zijn. Anders heb je niet, zelfs op je ziekbed, maar liefst twee wijven tegelijk om mee te spelen.
En dan nog teruggenomen worden door je vriendin ook. Need I say more :X
pi_173780098
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:31 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

:D Haha, je windt er ook geen doekjes omheen _O_

[..]

Dit vind ik dan wel weer gek. Je man zei dat hij bij dat stel was. Vervolgens belt meneer van het stel op om te zeggen dat hij niet thuis is. Gaan er dan geen belletjes rinkelen dat je denkt: stel minus meneer is alleen nog maar mevrouw, terwijl manlief beweert dat het wel een stel is? (of ging het niet helemaal op deze manier?)
We waren al jaren bevriend met dat stel, heb me er nooit druk over gemaakt. Naief, wellicht.
Prrrrr
pi_173780180
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:46 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Zie hier het bewijs dat klootzakken het aantrekkelijkst zijn. Anders heb je niet, zelfs op je ziekbed, maar liefst twee wijven tegelijk om mee te spelen.
Whahahaahh nou het is maar wat je accepteert
pi_173780749
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:11 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

We waren al jaren bevriend met dat stel, heb me er nooit druk over gemaakt. Naief, wellicht.
Zou ik ook zijn, hoor. Zeker als je al jaren bevriend bent.
pi_173781504
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:58 schreef Stijfkopie het volgende:
.

Goed dat je zo mee leeft met hem, maar hij kreeg wat hij verdiende hoor. Als hij de relatie had willen behouden had hij dit gewoon niet moeten doen. Als hij van deze baalt vindt hij wel weer een andere vrouw.
<a href="https://www.bol.com/nl/p/spirituele-oplossingen/9200000016170720/?suggestionType=browse" target="_blank" rel="nofollow">https://www.bol.com/nl/p/(...)uggestionType=browse</a>
pi_173783731
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:11 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Wist je al dat ze uit elkaar waren en dat de meneer van het stel niet meer thuis woonde voordat de meneer van dat stel jou belde op zaterdag?
Victory or defeat it's up to me to decide.
pi_173786458
1: Ik was 16. Hij smste me na een date al 'Ik houd van jou' etc. en vertelde me dat hij o.a. ging stoppen met roken voor me, terwijl dat van mij helemaal niet hoefde. Hij kon ook niet stoppen maar zei van wel. Dat en nog meer kleine leugens. Toen na een paar dagen gedumpt. Kon niet tegen dat liegen.

2: Na vier jaar vertelde hij me dat hij iemand anders had ontmoet :'(.

3: Ben ik nu mee samen :) .
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:51:46 #99
134944 Hi_flyer
Uw fiets staat gereed.
pi_173792416
12 jaar relatie, waarvan ruim 8 getrouwd, drie kindjes en nu blijkt mevrouw al vier jaar uitgewoond te worden door een aarslelijke dikke gast. Enfin, scheiding is bijna rond, maar ze woont nog wel bij me tot ze een woning heeft. Geen ideale situatie kan ik je vertellen, maar wel fijn dat ze zo makkelijk te verleiden is dat ik toch nog zo nu en dan er overheen kan. _O-

Enfin, heb nu een week vrij intensief contact met een meisje waarmee het op alle vlakken enorm goed klikt. Wel m'n verstand erbij houden natuurlijk en haar niet als rebound gebruiken nu je emotioneel toch even wat minder stabiel bent. Gewoon veel meer tijd gebruiken om het contact op te bouwen en het fysieke minder de boventoon laten voeren. Ik denk dat het daardoor vaak fout gaat.
pi_173795350
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:46 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nou ja klootzak was het niet, de schoonzoon die ideaal is. Je komt er achter zonder dat meneer iets wilde vertellen. Ja het huis stond op het spel. Jammer maar helaas is dat mijn kant op gekomen. Tip Neuk geen Thaise dame zonder condoom. Karma
Daar denk ik even over na
pi_173795416
quote:

Deze is echt fantastisch _O_ goed gedaan dame, wat een klasse _O_
Op zondag 2 november 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wtf, gezien en dacht dat je zat te trollen, wejema kifesh Mur is best knap (no homo).
  vrijdag 15 september 2017 @ 21:59:36 #102
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_173799811
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 23:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wist je al dat ze uit elkaar waren en dat de meneer van het stel niet meer thuis woonde voordat de meneer van dat stel jou belde op zaterdag?
Het ging hier toch enkel over hoe het uit ging? Ik vind het niet zo nodig om nadere tekst en uitleg te geven.
Prrrrr
pi_173904666
Het ging al een hele tijd niet goed, we bleven botsen op te veel vlakken.
Het voelde al niet meer als een relatie maar als een verstandshouding.
Dus dat heb ik hem een poosje geleden ook zo gezegd.....
  donderdag 21 september 2017 @ 07:58:46 #104
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_173904673
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 07:57 schreef Luuntje het volgende:
Het ging al een hele tijd niet goed, we bleven botsen op te veel vlakken.
Het voelde al niet meer als een relatie maar als een verstandshouding.
Dus dat heb ik hem een poosje geleden ook zo gezegd.....
Was hij toen mad of zei hij dat ie het ook wel zo ervaarde?
pi_173904720
Ik had mijn pik afgeveegd aan haar K3 truitje, en daarna heb ik niets meer vernomen. :'(
pi_173905228
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 07:58 schreef MCH het volgende:

[..]

Was hij toen mad of zei hij dat ie het ook wel zo ervaarde?
Hij was niet kwaad, effe verbaasd maar legde er zich gauw bij neer en ging meteen op huizenjacht.
Ja dan weet je wel genoeg.
Ook voor hem was het wel over.
pi_174052868
5 jaar terug
De jongen waarmee ik een jaartje 'omging' was bij mij thuis, en zou blijven eten. Hij is ftm, en mijn ouders wisten dit niet. Hij zat al een tijd in het traject dus je zag het ook niet meer op 1 lichaamsdeel na. Ik lag tussen zijn benen en toen deed m'n moeder de deur open. Uit schrik kwam ik overeind waardoor mn moeder hem daar zag. Ze was een paar seconden in shock. Ik heb hem nooit meer gesproken. Best jammer, vraag me nog altijd af hoe het met hem gaat.
pi_174058231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:41 schreef Doodvermoeiend het volgende:
5 jaar terug
De jongen waarmee ik een jaartje 'omging' was bij mij thuis, en zou blijven eten. Hij is ftm, en mijn ouders wisten dit niet. Hij zat al een tijd in het traject dus je zag het ook niet meer op 1 lichaamsdeel na. Ik lag tussen zijn benen en toen deed m'n moeder de deur open. Uit schrik kwam ik overeind waardoor mn moeder hem daar zag. Ze was een paar seconden in shock. Ik heb hem nooit meer gesproken. Best jammer, vraag me nog altijd af hoe het met hem gaat.
Ik kan me de verbazing bij je moeder wel voorstellen. Maar ik snap niet helemaal waarom dat het einde van de relatie was.
pi_174065569
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:41 schreef Doodvermoeiend het volgende:
5 jaar terug
ftm :?
pi_174065581
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 september 2017 01:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

ftm :?
Female to male
pi_174065685
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 01:38 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Female to male
:')

Ok, trans is wat minder duidelijk ja, heerlijk de details nu te weten :P
pi_174065703
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:51 schreef Hi_flyer het volgende:
12 jaar relatie, waarvan ruim 8 getrouwd, drie kindjes en nu blijkt mevrouw al vier jaar uitgewoond te worden door een aarslelijke dikke gast. Enfin, scheiding is bijna rond, maar ze woont nog wel bij me tot ze een woning heeft. Geen ideale situatie kan ik je vertellen, maar wel fijn dat ze zo makkelijk te verleiden is dat ik toch nog zo nu en dan er overheen kan. _O-

Enfin, heb nu een week vrij intensief contact met een meisje waarmee het op alle vlakken enorm goed klikt. Wel m'n verstand erbij houden natuurlijk en haar niet als rebound gebruiken nu je emotioneel toch even wat minder stabiel bent. Gewoon veel meer tijd gebruiken om het contact op te bouwen en het fysieke minder de boventoon laten voeren. Ik denk dat het daardoor vaak fout gaat.
Toch wel weer duidelijk dat vrouwen vreemdgaan goed kunnen verbergen _O_

Maar, hoe liep ze tegen de lamp dan, of bekende ze zelf doodleuk? :{
  vrijdag 29 september 2017 @ 08:52:21 #113
134944 Hi_flyer
Uw fiets staat gereed.
pi_174067272
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2017 01:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Toch wel weer duidelijk dat vrouwen vreemdgaan goed kunnen verbergen _O_

Maar, hoe liep ze tegen de lamp dan, of bekende ze zelf doodleuk? :{
Kwestie van haar telefoon in de gaten houden toen ik haar gedrag verdacht begon te vinden ;) Ze had al een keer een kans gehad...
  vrijdag 29 september 2017 @ 08:55:46 #114
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_174067305
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:51 schreef Hi_flyer het volgende:

Zijn je kinderen wel allemaal van jou dan?
  vrijdag 29 september 2017 @ 10:24:58 #115
134944 Hi_flyer
Uw fiets staat gereed.
pi_174068662
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 08:55 schreef MCH het volgende:

[..]

Zijn je kinderen wel allemaal van jou dan?
Alleen de jongste valt in de te betwijfelen periode, maar dat is echt een kopie van mij. Ik twijfel daar niet aan.
pi_174068780
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 08:52 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Kwestie van haar telefoon in de gaten houden toen ik haar gedrag verdacht begon te vinden ;) Ze had al een keer een kans gehad...
Dan ben je best sloom, na 4 jaar pas iets verdacht vinden
  vrijdag 29 september 2017 @ 10:59:12 #117
134944 Hi_flyer
Uw fiets staat gereed.
pi_174069203
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:30 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dan ben je best sloom, na 4 jaar pas iets verdacht vinden
Mannen zijn sloom op dat vlak.... Net als hints, zien we verdacht gedrag niet zo snel.
  vrijdag 29 september 2017 @ 11:22:38 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174069522
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:57 schreef Sarasi het volgende:
Tja. Hij werd steeds negatiever, tot op het depressieve af, maar hij kon het allemaal zelf wel af, vond hij. Er was alleen nooit meer ruimte voor mijn emoties, want als ik blij was deed hij er alles aan om me naar beneden te halen, en als ik eens een dipje had, was dat niets in vergelijking met wat hij doormaakte. Natuurlijk. Ik kreeg op den duur ook alleen nog maar negatieve berichten gedurende de dag, waarop ik vroeg of hij me één positief berichtje per dag wilde sturen. Volgende dag kreeg ik iets over de mooie zonsopgang. Ik helemaal blij. Drie uur (! :') ) later kreeg ik een lap tekst over dat hij het helemaal niet echt een mooie zonsopgang had gevonden en dat hij zo het gevoel had dat hij z'n gevoel niet meer bij me kwijt kon en dat ik niet luisterde etc etc. Godmanmanman.

Gedurende die afzakperiode heb ik regelmatig aangegeven dat het zo voor mij niet werkte en dat er iets moest veranderen, en hem ook concrete handvatten aangereikt (zoals één positief berichtje per dag). Dus ik vond het wel mooi geweest. Een paar dagen na die lap tekst heb ik hem op een stoel gezet en gezegd dat ik er klaar mee was. Of hij zou professionele hulp gaan zoeken, of het was over. "Ik ga niet naar een psycholoog, en al helemaal niet voor jou." was het antwoord. :{

Nou prima. DAAG! :W Dat was natuurlijk weer niet de bedoeling, huilen, alles, natuurlijk zou hij naar een psycholoog gaan, hij zou alles voor me doen, blablabla. Kans gehad, kans verspeeld, dus ik heb geen millimeter toegegeven. Uiteindelijk het huis uit gewerkt, een paar dagen later op zijn verzoek nog die kant op gegaan om het er nog eens rustig over te hebben en mijn kant van het verhaal uit te leggen, maar daar kreeg ik naar m'n hoofd geslingerd dat hij had besloten dat er een ander was. Ik ging vreemd, dat moest wel, er was geen andere reden te bedenken waarom ik het "zomaar, opeens" uit zou maken. Wtf? Die gast had gewoon nooit naar me geluisterd, blijkbaar. :') Toen was ik er wel echt heel erg klaar mee, overal geblokkeerd en verwijderd en daarmee finito.

Achteraf gezien had ik dat veel eerder moeten doen, maar goed. Het is ook een jaar heel leuk geweest samen. De anderhalf jaar daarna werd alleen steeds minder.

Inmiddels alweer drie jaar een andere, hele lieve, leuke, sexy, vrolijke vriend met twee goed functionerende oren. :+
Oh, de herkenning! Heb jij verkering gehad met mijn ex?
Resistance is futile.
pi_174069563
quote:

Jij bent een held O+
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_174069578
Ze was op reis en kon haar benen niet bij elkaar houden. Doei :W
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 29 september 2017 @ 11:40:26 #121
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174069903
Ik ben voor haar teruggegaan van mijn vrienden elke week te zien naar hooguit een paar keer per maand. Dat was niet genoeg. Ik mocht alleen nog maar gaan wanneer zij er ook bij was :')

Op een gegeven moment verbood ze me om een lang weekend met ze naar een festival gegaan. Ik mocht niet. Ik was er toen al een tijdje helemaal klaar mee dus deze ruzie aangepakt om haar te dumpen. had ik veel eerder moeten doen. Leuk weekend gehad overigens.
  vrijdag 29 september 2017 @ 12:04:13 #122
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174070473
Relatie van 3 jaar. S'morgens een tent gekocht (voorgaande jaren hadden we altijd die van haar ouders geleend) en nog wat kampeerspullen want we zouden de week erop weer gaan kamperen en bergwandelen in Zwitserland (iets waar zij mij een jaar eerder enthousiast voor had gemaakt). Terug op de parkeerplaats net voordat ik de auto start zegt ze: "Ik moet je iets vertellen... ik heb een ander".

Compleet out of the blue! We hadden het altijd leuk samen en ik had geen enkele aanwijzing dat ze twijfelde over onze relatie of iets dergelijks. Het was wel zo dat ik toen net 9 maanden werkte en dus opeens een ander type leven had (verantwoordelijkheden e.d.) en zij nog studeerde en op het punt stond om na 2 jaar haar studie op te geven (verkeerde studiekeuze) en weer van scratch af aan iets totaal anders te gaan doen. Ook zagen we elkaar daardoor alleen nog maar in de weekenden (maar die waren altijd erg leuk).

Het weekend daarop heb ik haar nog één keer gezien en daarna nooit meer (na 3 jaar relatie dus). Dat is nu 25 jaar geleden en die nieuwe vent is ze uiteindelijk mee getrouwd en heeft ze geloof ik 2 kinderen mee.

Sindsdien wel aardig wat dates gehad maar ik heb het nooit meer tot echt serieuze relaties laten komen (in de zin dat ik een lange termijn toekomst ermee overwoog)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans" - Woody Allen
Mijn reisverslagen
  vrijdag 29 september 2017 @ 14:28:24 #123
381667 Name_it
Music is my life, life is good
pi_174072860
Relatie 1: 1,5 jaar met het meisje doorgebracht. Goede relatie, half uur met de trein van elkaar vandaan. Ik was 20, 21. Zij 17, 18. Het laatste half jaar liep ik stage in een stad een uur verder van de stad waar ik vandaan kom (ging er ook wonen). Afstand werd groter en ik had minder tijd. We moesten meer ons best doen om afspraken te maken.

Op gegeven moment miste ze grip op mijn leven en ze irriteerde zich meer aan mij. Ze kwam een keer langs naar de stad waar ik stage liep en toen realiseerde ze zich dat het beter was als het klaar was. Netjes bij de bus afgezet en zij kon 1,5 uur naar huis reizen. Ik ben toen gaan zuipen met vrienden.

Relatie 2: Ontmoet bij mijn vereniging. Eigenlijk helemaal niet toe aan een relatie toen der tijd. Toch naar elkaar toe gegroeid. Een jaar lang een hele mooie tijd gehad, geen ruzie, geen gezeur. Alles klopte wel. Zij ging stage lopen in Zuid-Amerika en vanaf toen ging het mis. Tijdsverschil, weinig contact, elkaar niet zien etc. 4/5 maanden volgehouden (zelfs langs geweest) maar ik ging vreemd met mijn dronken kop. Meteen eerlijk verteld en het is niet meer goed gekomen. Heel dom en onvolwassen, maar wel van geleerd.
  vrijdag 29 september 2017 @ 15:11:16 #124
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_174073561
Nr 1
Ex was 5 jaar ouder , kreeg een zoon met hem , maar na 4 jaar bleek er niks te zijn wat ons met elkaar verbond, hij gedroeg zich als een kleuter en ik raakte zwaar geïrriteerd van alles wat hij zei en deed. Ik heb uiteindelijk de relatie verbroken.

Nr2
Ik kwam een leuke jongen tegen , hij bleek 9 jaar jonger te zijn, veel later bleek dat ook wel uit alles in zijn gedrag. We hadden continu ruzie. Op een gegeven moment na een ruzie liep hij de schuur in en iets later stond hij in brand :')
Bleek dat hij zichzelf in de fik had gezet. Hij was voor 30% verbrand en had 2e en 3e graads brandwonden .
Op dat moment wist ik nog niet dat hij dit bewust had gedaan.
2 maanden op en neer gereisd naar Beverwijk , Ik werd verhoord door de politie , heb zijn wonden verzorgd en 4 operaties later toen hij uit het brandwondencentrum kwam leek alles beter te gaan. Ik bleek zwanger te zijn , we kregen een dochter ,maar met ex was niet meer te leven, hij werd gewelddadig, stal van mij, brak in en ik heb voor mijn leven moeten vechten. Uiteindelijk ben ik met mijn kinderen gevlucht naar een blijfhuis .
Nr3
Kwam ik tegen op internet , ook 9 jaar jonger en hij leek een vrije geest :+
Maar al heel snel beschuldigde hij mij van vreemdgaan, ging uiteindelijk zelf vreemd en toen was ik helemaal klaar met hem.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 29 september 2017 @ 15:20:08 #125
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_174073721
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:11 schreef puzziepie het volgende:
Nr 1
Ex was 5 jaar ouder , kreeg een zoon met hem , maar na 4 jaar bleek er niks te zijn wat ons met elkaar verbond, hij gedroeg zich als een kleuter en ik raakte zwaar geïrriteerd van alles wat hij zei en deed. Ik heb uiteindelijk de relatie verbroken.

Nr2
Ik kwam een leuke jongen tegen , hij bleek 9 jaar jonger te zijn, veel later bleek dat ook wel uit alles in zijn gedrag. We hadden continu ruzie. Op een gegeven moment na een ruzie liep hij de schuur in en iets later stond hij in brand :')
Bleek dat hij zichzelf in de fik had gezet. Hij was voor 30% verbrand en had 2e en 3e graads brandwonden .
2 maanden op en neer gereisd naar Beverwijk , Ik werd verhoord door de politie , heb zijn wonden verzorgd en 4 operaties later toen hij uit het brandwondencentrum kwam leek alles beter te gaan. Ik bleek zwanger te zijn , we kregen een dochter ,maar met ex was niet meer te leven, hij werd gewelddadig, stal van mij, brak in en ik heb voor mijn leven moeten vechten. Uiteindelijk ben ik met mijn kinderen gevlucht naar een blijfhuis .
Nr3
Maar al heel snel beschuldigde hij mij van vreemdgaan, ging uiteindelijk zelf vreemd en toen was ik helemaal klaar met hem.
Heftig, zien 1 en 2 beide hun kinderen niet?
  vrijdag 29 september 2017 @ 15:21:23 #126
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_174073738
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:20 schreef MCH het volgende:

[..]

Heftig, zien 1 en 2 beide hun kinderen niet?
Vroeger wel , nu Ze hebben zelf geen behoefte meer aan contact met hun vaders :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 29 september 2017 @ 22:14:49 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174081745
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:04 schreef SeLang het volgende:
Relatie van 3 jaar. S'morgens een tent gekocht (voorgaande jaren hadden we altijd die van haar ouders geleend) en nog wat kampeerspullen want we zouden de week erop weer gaan kamperen en bergwandelen in Zwitserland (iets waar zij mij een jaar eerder enthousiast voor had gemaakt). Terug op de parkeerplaats net voordat ik de auto start zegt ze: "Ik moet je iets vertellen... ik heb een ander".

Compleet out of the blue! We hadden het altijd leuk samen en ik had geen enkele aanwijzing dat ze twijfelde over onze relatie of iets dergelijks. Het was wel zo dat ik toen net 9 maanden werkte en dus opeens een ander type leven had (verantwoordelijkheden e.d.) en zij nog studeerde en op het punt stond om na 2 jaar haar studie op te geven (verkeerde studiekeuze) en weer van scratch af aan iets totaal anders te gaan doen. Ook zagen we elkaar daardoor alleen nog maar in de weekenden (maar die waren altijd erg leuk).

Het weekend daarop heb ik haar nog één keer gezien en daarna nooit meer (na 3 jaar relatie dus). Dat is nu 25 jaar geleden en die nieuwe vent is ze uiteindelijk mee getrouwd en heeft ze geloof ik 2 kinderen mee.

Sindsdien wel aardig wat dates gehad maar ik heb het nooit meer tot echt serieuze relaties laten komen (in de zin dat ik een lange termijn toekomst ermee overwoog)
:'(
Resistance is futile.
  vrijdag 29 september 2017 @ 22:19:17 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174081825
quote:
Nr 1

Nr2
Nr3
Ik moest lachen om nummer 2 'stond 'ie ineens in de fik'. Maar bij de volgende zin was het al geen grappig verhaal meer... wat een ellende.
Resistance is futile.
  vrijdag 29 september 2017 @ 22:33:28 #129
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_174082073
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2017 22:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik moest lachen om nummer 2 'stond 'ie ineens in de fik'. Maar bij de volgende zin was het al geen grappig verhaal meer... wat een ellende.
Nr 2 is lang geleden, mijn kinderen zijn het huis uit. Maar het was een hele ervaring , om het zo maar te noemen :P En mijn tijd in het blijfhuis zal ik nooit vergeten, was een hele bijzondere periode waar ik heel veel bijzondere dingen heb mogen en zien, meemaken en beleven O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_174099219
Nr 1 klootzak

Hij had schulden en dat drukte zo op de relatie dat ik ermee gestopt ben.

Nr 2 klootzak

Ging bij zijn vrouw weg voor mij, onze affaire was er 1 met alles erop en eraan.

Hij liet 3 kinderen achter bii zn vrouw... Best lastig.
Uiteindelijk vertrouwde we elkaar niet, na twee jaar uit elkaar gegaan.

Nr 3 klootzak

Enorme knipperlicht relatie, maar nadat hij mijn moeder een heks noemde was het echt klaar.
:o :o
Op dinsdag 14 november 2017 23:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zou PrisTheShiz een 69/1 geven. :9
pi_174100116
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 20:48 schreef PrisTheShiz het volgende:
Nr 1 klootzak

Nr 2 klootzak

Ging bij zijn vrouw weg voor mij, onze affaire was er 1 met alles erop en eraan.

Nr 3 klootzak

Enorme knipperlicht relatie, maar nadat hij mijn moeder een heks noemde was het echt klaar.
Je hebt duidelijk een goede smaak.

Misschien ergens anders zoeken dan op Ford Oranje?
  zaterdag 30 september 2017 @ 21:55:54 #132
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174100745
Hij vond het belangrijker om ruzie te maken met mijn broer en boos weg te lopen dan om ons kindje naar het ziekenhuis te brengen. Die heb ik kantje boord thuis gevonden en naar het ziekenhuis gebracht. Heb echt door rood en over de stoep gereden etc. want het was midden in de spits. Heb er nog nachtmerries van. Van de hele relatie eigenlijk.

Wilde er al langer een punt achter zetten, maar dit was het moment dat ik wist dat ik het niet langer uit mocht stellen. Wilde eigenlijk voor de kinderen samen blijven, ook al mishandelde hij mij, maar toen bleek dat hij zelfs het leven van de kinderen op het spel zette door zijn zieke gedrag moest ik wel een grens trekken. Triest genoeg kon ik dat dus niet voor mezelf.

Uiteindelijk is het via ettelijke politiebezoeken, rechtszaken, een huisverbod en het Blijf-van-mijn-lijfhuis geëindigd. Of geëindigd, uiteraard konden we allemaal in therapie en kan ik nooit meer een vent in mijn nabijheid verdragen op die manier, maar van hem ben ik weg.
رُبَّاح أو البابون هو جنس من الحيوانات
pi_174103678
Ik ben er meestal na een paar weken wel weer klaar mee.

Ik heb wel een paar jaar een knipperlicht relatie gehad. Maar op het einde kon ik niks meer goed doen en ging ze dingen zoeken om ruzie over te maken, dat is uit de hand gelopen en nu wil ik niets meer met haar te maken hebben en onze omgeving begon ook tegen te stribbelen dus onhoudbare zaak :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174103943
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 21:25 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk een goede smaak.

Misschien ergens anders zoeken dan op Ford Oranje?
Ja heb ik gedaan haha.
Nu heb ik iemand gevonden die wel _O_ is.

*O* *O* blij mee
  zondag 1 oktober 2017 @ 01:06:27 #135
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_174104311
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 21:55 schreef Qarrad het volgende:
Hij vond het belangrijker om ruzie te maken met mijn broer en boos weg te lopen dan om ons kindje naar het ziekenhuis te brengen. Die heb ik kantje boord thuis gevonden en naar het ziekenhuis gebracht. Heb echt door rood en over de stoep gereden etc. want het was midden in de spits. Heb er nog nachtmerries van. Van de hele relatie eigenlijk.

Wilde er al langer een punt achter zetten, maar dit was het moment dat ik wist dat ik het niet langer uit mocht stellen. Wilde eigenlijk voor de kinderen samen blijven, ook al mishandelde hij mij, maar toen bleek dat hij zelfs het leven van de kinderen op het spel zette door zijn zieke gedrag moest ik wel een grens trekken. Triest genoeg kon ik dat dus niet voor mezelf.

Uiteindelijk is het via ettelijke politiebezoeken, rechtszaken, een huisverbod en het Blijf-van-mijn-lijfhuis geëindigd. Of geëindigd, uiteraard konden we allemaal in therapie en kan ik nooit meer een vent in mijn nabijheid verdragen op die manier, maar van hem ben ik weg.
Kwam je ex uit Finland?
  zondag 1 oktober 2017 @ 01:46:40 #136
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_174104591
quote:
Nr 1 klootzak

Nr 2 klootzak

Nr 3 klootzak

:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 1 oktober 2017 @ 02:08:12 #137
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_174104677
Hier was ik t gewoon zat en ben 's avonds niet meer naar huis gegaan, maar naar m'n nieuwe vriendin 😂😎
pi_174104720
quote:
Nr 1 klootzak

Nr 2 klootzak

Hij liet 3 kinderen achter bii zn vrouw...
Best lastig.

Nr 3 klootzak

Karma?
crap in = crap out
pi_174104801
Nr 1, was ik mee getrouwd 2 kids en hij is een lieve goede man. Maar ik kon het niet handelen. Dus gescheiden
Nr 2, 6 jaar mee samengewoond maar die vent was echt gewoon dom. Ik ben ook niet 1 van de slimsten maar hij. O men wat heb ik me geërgerd aan die vent. Uitgemaakt en nu woon ik alleen en wil nooit geen relatie meer
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  zondag 1 oktober 2017 @ 02:53:04 #140
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174104811
Ik heb altijd moeite om emoties te tonen.
En als mensen (met name vrouwen) echt te dichtbij komen, dan ga ik me als een lul gedragen. Duw ze gewoon van me af. En dat is dus ook hoe mijn vorige relatie is beëindigd. :')
This harvest is heavy and bitter it seems,
In tainted soil it has grown.
These words are it's venom in it's purest form,
So choke on them now, yes harvest the storm.
  zondag 1 oktober 2017 @ 02:54:40 #141
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174104814
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 02:47 schreef maryen65 het volgende:
Nr 1, was ik mee getrouwd 2 kids en hij is een lieve goede man. Maar ik kon het niet handelen. Dus gescheiden
Nr 2, 6 jaar mee samengewoond maar die vent was echt gewoon dom. Ik ben ook niet 1 van de slimsten maar hij. O men wat heb ik me geërgerd aan die vent. Uitgemaakt en nu woon ik alleen en wil nooit geen relatie meer
Wat als je nu een slim iemand tegenkomt, die tegelijkertijd ook een echte hunk is?
pi_174104816
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2017 02:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat als je nu een slim iemand tegenkomt, die tegelijkertijd ook een echte hunk is?
Nope ik ben geen relatiemateriaal
  zondag 1 oktober 2017 @ 02:57:50 #143
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174104820
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 02:55 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Nope ik ben geen relatiemateriaal
Ja dat heb ik dus ook. :')

Erg triest om toe te geven, maar wel eerlijk.
pi_174104826
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 02:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook. :')

Erg triest om toe te geven, maar wel eerlijk.
Ik vind mezelf niet triest. Heb 2 lieve volwassen kinderen en 2 katten. IK geniet van het alleen zijn. Tuurlijk voel ik me soms wel eens alleen maar ik een relatie? Nope
  zondag 1 oktober 2017 @ 03:04:28 #145
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174104830
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 03:01 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ik vind mezelf niet triest. Heb 2 lieve volwassen kinderen en 2 katten. IK geniet van het alleen zijn. Tuurlijk voel ik me soms wel eens alleen maar ik een relatie? Nope
Ik heb geen kinderen, maar stiekem wel een kinderwens. Het lijkt me erg mooi om voor iemand te gaan zorgen/werken/knokken waar je echt van houdt (buiten jezelf).

Heb dat tot nu toe niet kunnen ervaren.
pi_174104832
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 03:04 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik heb geen kinderen, maar stiekem wel een kinderwens. Het lijkt me erg mooi om voor iemand te gaan zorgen/werken/knokken waar je echt van houdt (buiten jezelf).

Ik gun het je. Is een mooie ervaring
  zondag 1 oktober 2017 @ 12:45:25 #147
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174111670
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 03:04 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Is je kinderwens sterk genoeg om alleenstaand ouderschap te overwegen? Ik ken een aantal mensen in mijn omgeving die dit hebben gedaan, ook omdat ze er zo instonden als jij en eigenlijk zijn dit alleen maar succesverhalen :)
  zondag 1 oktober 2017 @ 12:46:37 #148
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174111699
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 01:06 schreef MCH het volgende:

[..]

Kwam je ex uit Finland?
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 01:06 schreef MCH het volgende:

[..]

Kwam je ex uit Finland?
Nope. Gewoon een heel naar persoon zoals ze in alle soorten en kleuren bestaan helaas.
pi_174153629
Heb één echte relatie gehad toen ik begin 20 was.

Werd toen versierd door een meid uit het dorp, die op de een of andere manier he-le-maal hotel de botel van mij was. Niet veel later zat ik al op haar verjaardag met al haar familie om mij heen en werd ik uitgebreid geïntroduceerd als ''de nieuwe vriend van'' :')

Ik had dit nog nooit meegemaakt, maar besefte pas na die verjaardag dat het nu wel for real was en dat ik eigenlijk niet zomaar meer terug kon :P

Uiteindelijk groeide de relatie al vrij snel scheef : vriendin deed alles voor mij, ik vond het allemaal maar vanzelfsprekend. Ik nam veel, maar gaf een stuk minder. Zij zat ook al in een heel andere levensfase en was net begonnen met fulltime werken na het mbo terwijl ik net aan de uni ging studeren. Ik was ook nog in mijn hoofd echt een kind. Dingen als samenwonen en écht serieus een relatie aan gaan zag ik toen nog als de verre toekomst, terwijl ik nu pas besef dat mijn toenmalige ex destijds al wel met mij had willen gaan samenwonen en er veel serieuzer in stond. Terwijl ik gewoon doodleuk dingen zei als ''Wij gaan echt niet samenwonen''. Nou da's al een leuk begin voor je relatie :')

Achteraf heb ik wel mijn verdiende loon gekregen denk ik. Ben altijd wel een beetje te overtuigd geweest van haar liefde voor mij en heb vooral de overtuigende kracht van haar moeder en zus onderschat. Dacht altijd ''Zij maakt het toch nooit uit, als het uit gaat, zal het van mij af moeten komen''. Ik was daar dus altijd te slap voor. Liet het maar een beetje voortkabbelen terwijl ik ondertussen steeds minder moeite en energie in de relatie stak.

Tot op een feestavond in de regio een keer in de zomer. Mijn vriendin liep daar al met wat vriendinnen. Ik ging met vrienden ''indrinken''. We hadden al bijna een jaar, en toen ik net door de entree was, kwam ik mijn vriendin tegen, ik was al licht aangeschoten en wilde alleen maar met mijn maten zijn en zei even ''Heeee'' tegen mijn vriendin, en liep zo door achter mijn vrienden aan :') Toen ze later bij me kwam en (terecht) zei dat ze het wat vreemd gedrag vond, zei ik dat ze niets zo moest zeiken. Toen zei ze dat het over was :P

Ik zei toen ook iets van ''Oke, even snel een afscheidsknuffel en dan ga ik weer naar mijn vrienden''. En zo geschiedde. Ik was echter aangeschoten, en de volgende ochtend toen ik wakker werd besefte ik het pas echt. Achteraf begon ik haar eigenlijk pas écht interessant te vinden toen ik door begon te krijgen dat het (mede onder druk van haar moeder) echt definitief was en dat ik haar niet meer om kon praten.
pi_174161823
quote:
Nr 1

Nr2
Nr3
Wat heftig hey, dat tweede verhaal! :o :*
Lend me your eyes I can change what you see, but your soul you must keep totally free.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:30:40 #151
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_174206645
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:11 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Wat heftig hey, dat tweede verhaal! :o :*
Je moet alles een keer meegemaakt hebben :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_174208075
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 02:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Karma?
Tja noem. T karma. Soms gaan dingen Zo hé. Als je beter kan moet je beter gaan :')
pi_174209090
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 02:08 schreef Redster1984 het volgende:
Hier was ik t gewoon zat en ben 's avonds niet meer naar huis gegaan, maar naar m'n nieuwe vriendin 😂😎
Je bent zelf dus ook een klootzak eerste klas en nog laf ook...

Maar nog wel bij je nieuwe vriendin?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 12:23:11 #154
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_174209320
Eerste keer was ik 16, smoorverliefd. Is uiteindelijk geen relatie geworden maar was wel gekwetst. We klikten aan alle kanten en ik werd ontmaagd door hem O+ 1 week later zei hij dat hij smoorverliefd was geworden op een ander en dat ik het maar moest uitzoeken. Nu lachen we er beide om :')

Op m'n 18e kreeg ik een 'relatie' met iemand die op z'n zachtst gezegd geen inlevingsvermogen had en zich afsloot voor alle negatieve /'gevaarlijke' invloeden. Hij hield geen rekening met mij, vond dat ik moest fungeren als huishoudhoertje en leuke dingen doen kon niet, alles moest praktisch zijn en een doel hebben. Maar wel alleen als het een doel van hem was.

Dus de eerste keer vroeg ik of hij even kon zitten en ik begon mijn verhaal... Hij zat in zijn eigen wereldje en wist er niks meer van. Hij geloofde het niet en ging weer verder met zijn leven.

Omdat ik niet bij hem weg kon (ik had een slechte band met mijn familie en kon niet bij vrienden terecht) bleven we aanmodderen. Ik heb het nog een keer geprobeerd maar wederom, zodra ik zei dat de relatie over was, schoot hij in zijn eigen wereldje en wist hij er niks meer van. Hij gelooft me nu nog steeds niet 'Heb je dat echt gedaan of dacht je dat je dat ging doen?' is zijn standaard zin.

En toen ging ik vreemd en maakte hij het uit. Heb geen spijt van het vreemdgaan tbh
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_174226711
#1 saai wijf. wilde niks doen, nooit uit, altijd thuis blijven en op de bank hangen. had een goede vriendin die ze 1x per 3 maanden zag ofzo. geen contact met familie. werkte part time maar liep altijd te klagen dat ze te weinig poen had. full time gaan werken wilde ze niet want dan zou ze te weinig vrije tijd hebben. geen idee waarom, ze deed eigenlijk nooit wat. was t op een gegeven moment helemaal zat. je beland zelf ook in zo'n sleur.

#2 vond het leuk om mensen tegen elkaar uit te spelen. altijd appen met andere mannen. genoot ervan om mij jaloers te maken en andere mensen af te zeiken. had een slecht zelfbeeld en maakte van elke mug een olifant. altijd drama over dingen die t niet waard waren. ze was erg knap maar het is zoals ze zeggen: hoe knapper hoe gekker. uitgemaakt met een hoop drama tot gevolg. vertelde haar familie toen het uit ging uit wraak dat ik dr mishandelde, wat boze dreigende familieleden en de politie op de stoep opleverde. echt... don't stick your dick in crazy. levert alleen maar gezeik op.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:01:16 #156
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_174228347
Wat een verhalen hier! De mijne zijn een stuk minder heftig en interessant dan sommige hier.. Het valt me enorm op dat veel Fokkers hier in lange relaties zaten, terwijl ze allang wisten dat het niets was. Als dit maanden of jaren duurt, ben je elkaar wel heel erg voor de gek aan het houden. Zonde van je tijd, lijkt me. Maargoed, hier mijn ervaringen:

Jaartje of 17:
Mijn allereerste relatie, ik was een laatbloeier en best onzeker. De eerste week van onze relatie was ik er van overtuigd dat ze een weddenschap had verloren en daardoor 'voor de grap' met mij een relatie moest beginnen. Dat was niet zo, gelukkig :D

Ook gelijk mijn eerste zoen en ik was tot over mijn oren verliefd. Tè verliefd. Verder was ik ook goed zenuwachtig als ik bij haar was. Waarschijnlijk merkte ze dat ik enorm verliefd was - meer dan dat zij was. Dat kan best afstoten.. Na een kleine maand was het dan ook uit. Tijdens het avondeten belde ze me op met het nieuws. Vervolgens heb ik als een zombie met lege ogen mijn avondmaal opgegeten, om de rest van de avond huilend op mijn kamer te zitten. Achteraf gezien was het slechts kalverliefde, maar ik heb toen een aantal weken diep in de put gezeten.

De jaren daarna ook eigenlijk geen relatie meer gehad, meer genoten van het vrijgezellenleven.

22 lentes jong:
Nog steeds volle bak aan het genieten van het vrijgezellenleven, maar ik was wel benieuwd hoe het zou zijn om een vaste vriendin te hebben. Bij de scharrels die ik ontmoette was ik nooit in een oogopslag verliefd. Voor mijn gevoel moest dat wél zo zijn als je een relatie met iemand aangaat. Dit wijst ook terug op mijn eerste liefde, waarbij ik gelijk hoteldebotel was. Hierbij moet ik ook wel vermelden dat - als ik echt interesse had in een scharrel - het toch op niets uitliep omdat 't niet van twee kanten kwam.

Anyway, bij één scharrel wist ik dat ze interesse had in een relatie en ik dacht 'Why not?' Heel erg, maar van tevoren wist ik al dat het op niets zou uitlopen. Echter had ik nog nooit een langere relatie gehad en ik wilde gewoon weten hoe het was. Daarnaast, misschien dat verliefdheid moet groeien, dat dat met de tijd komt?

Met haar heb ik een leuke tijd gehad, maar ik merkte dat zij verliefd was en ik niet. Dit was soms wel wat ongemakkelijk, zeker omdat ik begon te binden met haar ouders - en zij natuurlijk met de mijne. We hadden het erg leuk en gezellig. Na drie maanden merkte ik toch aan mezelf dat ik niet verliefd ben geworden in die tijd. Verder vond ik de 'ervaring van een relatie' erg leuk, alleen wilde ik haar en mezelf niet langer voor de gek houden. Ik wist dat het moest stoppen, anders verspil ik alleen maar haar tijd.

Op een random tijdstip heb ik het plots met haar uitgemaakt, face-to-face. Ze zag het totaal niet aankomen en ik had ook 0,0 signalen gegeven vooraf. Mijn fout. Ze was helemaal gebroken, en toen gebeurde er iets bij mij van binnen. Na 5 jaar (laatste keer was tijdens het vorige verhaal van toen ik 17 was) begon ik ook te huilen, ik vond het namelijk vreselijk om haar zo kapot te zien. Die avond heb ik haar thuis afgezet en ben met watervallen onder mijn ogen terug naar huis gereden. Naderhand heb ik haar nog een paar keer gezien, maar na die ene avond was het ook gelijk klaar natuurlijk.

Daarna weer een hele lange periode van vrijgezel zijn. Bewuste keuze ook, gezien ik mezelf en haar enorm veel pijn heb gedaan. Die ervaring was niet voor verhaling vatbaar. Ook was dit voor mij een duidelijke bevestiging dat ik nog niet klaar was voor relaties. Ik genoot nog teveel van de vrijheid die je als vrijgezel hebt.

Pas toen ik rond de 24 was, begon het wel meer te kriebelen. Het werd tijd voor een relatie. Hier heb ik dan ook een periode gehad waarbij ik veel aan het rondscharrelen was, met als doel om wel wat 'vasts' te vinden.

26 jaar oud:
Een 'oude bekende' leren kennen, waar ik gelijk een klik mee had. Normaal ben ik best zenuwachtig als ik een meid net leer kennen, maar bij haar klikte het meteen. Ik kende haar dan ook nog van vroeger, dus dat scheelt alles. Toen we net begonnen met daten zat ze nog in een andere relatie, wat al geen goed begin is. Verder hadden we echt een superklik en hadden we het leuk. Na ongeveer een half jaar merkte ik aan haar dat ze afstand begon te nemen. Na drie dagen niets gehoord te hebben kreeg ik 'het telefoontje'. Ze wilde face to face praten, maar ik vroeg gelijk hoe de vork nou in de steel zat. Nou ja, eigenlijk zei ik letterlijk: "Alsof ik niet weet dat je het nu uit wilt maken en volgende week weer terug bij je ex bent. Vreselijk voorspelbaar. Veel plezier ermee." Zelf zei ze dat ze 'meer tijd voor haar eigen wilde', maar dat was een duidelijke leugen. Enkele weken later was ze weer terug bij haar ex.

Dezelfde dag van bovenstaand telefoontje startte ik Tinder weer op om de welbekende Tinderella uit te hangen. Binnen twee dagen leerde ik hier iemand kennen waar ik nu al 2,5 jaar een geweldige relatie mee heb en sinds kort mee samenwoon. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaizen_ op 06-10-2017 11:30:41 ]
pi_174229446
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 09:01 schreef Kaizen_ het volgende:
Wat een verhalen hier! De mijne zijn een stuk minder heftig en interessant dan sommige hier..
Die van jou zijn ook interessant hoor. Die hebben je een behoorlijk aantal levenslessen geleerd!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')