abonnement Unibet Coolblue
pi_173725672
Ik heb sinds gister een probleem met mijn Bluetooth.
Voorheen kon ik mijn Bluetooth aanzetten en kon ik apparaten koppelen.
Gister heb ik een berichtje gekregen vanuit de telefoon dat ik door bluewtooth een risisco liep (geen idee wat er precies in stond) en toen ik dat berichtje indrukte, zijn er denk ik instellingen veranderd, waardoor mijn Bluetooth nu niet meer aan wil.

Als ik naar Bluetooth ga in mijn telefoon en deze aan druk, dan zie ik het balkje van uit naar aan gaan, maar deze wordt ook meteen grijs (alsof het niet aangezet kan worden). Ga ik dan naar instellingen of ieder willekeurig anders scherm (bijvoorbeeld gewoon terug of naar mijn menu) dan schiet Bluetooth weer naar uit

Iemand enig idee waar en hoe ik dit kan oplossen? Ik gebruik Bluetooth namelijk nog regelmatig.

Ik heb overigens een Motorola G4
Vici, Vidi, Veni!
pi_173728928
opgelost. kan dicht
Vici, Vidi, Veni!
pi_173732084
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
opgelost. kan dicht
hoe heb je het opgelost dan?
pi_173732205
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:17 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe heb je het opgelost dan?
Ik vond ergens na tijdje zoeken het antwoord dat dit van Google account beveiliging af kwam. Ben naar instellingen gegaan->Apps-> in menu daarvan staat App-voorkeuren resetten.

Dan reset je de google instelling dus ook. In mijn geval ook alle anderen maar dat is zo weer in te stellen.
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')