abonnement Unibet Coolblue
pi_173790405
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nah, of iemand markant is, is toch echt vooral een kwestie van smaak. Ik vind er namelijk niks markants aan.
Het is vooral een kwestie van definitie. Als je dit soort dingen als smaak gaat bekijken, zou je zelfs (bijvoorbeeld) kunnen beredeneren dat suiker niet zoet zou zijn en dat is toch echt je grootste waanzin...dus nee dank je! :D
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 13:26:26 #127
357044 Budapestenaar
pi_173790896
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is vooral een kwestie van definitie. Als je dit soort dingen als smaak gaat bekijken, zou je zelfs (bijvoorbeeld) kunnen beredeneren dat suiker niet zoet zou zijn en dat is toch echt je grootste waanzin...dus nee dank je! :D
Nou, als we het zo lang hebben over iemand als Possetje is hij misschien inderdaad markant :'(
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 13:33:22 #128
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_173791036
We zijn nu ineens toch niet serieus aan het discussiėren he? Dat was niet de bedoeling :(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_173791246
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
We zijn nu ineens toch niet serieus aan het discussiėren he? Dat was niet de bedoeling :(
Altijd hetzelfde gedoe hier.
pi_173791818
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat 't helemaal niet zo relevant is dat 't forum er flashy uitziet, zolang 't maar werkt (het moet vooral praktisch zijn, mooi uiterlijk en vreselijke UI zijn altijd al tot grote faals verworden). Ik zie trouwens wel waarop je doelt, mobiel is fok best onhandig in gebruik maar alleen al dat er mensen zijn die mobiel blijven fokken geeft toch al aan dat 't blijkbaar wel werkzaam is zo?
Zelf zou ik meer op 't inhoudelijke en de grove structuur willen inzetten, fok zal geen mensen trekken en vasthouden als ze geen reden hebben om te blijven en de belangrijkste trekkers van sociale entiteiten als fok..zijn toch echt de mensen die er komen en niet zake zoals de UI.

En verder is 't niet zo dat fora als entiteit verdoemd zijn ofzo, das broodjeaapgeschreeuw ins blauwe hinein, stoerdoenerij. Wel zijn er nieuwere alternatieven, maar radio en krant bestaan ook nog steeds. TV ook. En telegraaf bestond nog tot enkele jaren terug zelfs :P
Mee eens. Ik zat gisteravond helemaal in de sfeer van; waarmee kun je je (nog) positioneren als modern nieuws/discussieplatform? Fok vervult hier natuurlijk een functie in, maar is in wezen nog gebasseerd op het (ver)oud(erde?) bulletin board systeem. Geen probleem (denk ik?), Fok heeft een trouwe community en zo lang de populatie constante blijft, geen reden tot zorg.

Ik denk dat innovatie op het vlak te zoeken is op de manier hoe wij nieuws/actualiteit/dialoog waarnemen. Je kunt het met moderne technieken/hardware in potentie veel meer (visueel) inzichtelijk en toegankelijk maken. Dat is dus geen kwestie van een opgeleukt UI op een BB systeem maar een totaal andere benaderingswijze hoe actualiteit tot ons komt.
pi_173792089
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
We zijn nu ineens toch niet serieus aan het discussiėren he? Dat was niet de bedoeling :(
Onee, shit man! :o
Plas en poep in de wc van je loeder!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173792172
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:13 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Mee eens. Ik zat gisteravond helemaal in de sfeer van; waarmee kun je je (nog) positioneren als modern nieuws/discussieplatform? Fok vervult hier natuurlijk een functie in, maar is in wezen nog gebasseerd op het (ver)oud(erde?) bulletin board systeem. Geen probleem (denk ik?), Fok heeft een trouwe community en zo lang de populatie constante blijft, geen reden tot zorg.

Ik denk dat innovatie op het vlak te zoeken is op de manier hoe wij nieuws/actualiteit/dialoog waarnemen. Je kunt het met moderne technieken/hardware in potentie veel meer (visueel) inzichtelijk en toegankelijk maken. Dat is dus geen kwestie van een opgeleukt UI op een BB systeem maar een totaal andere benaderingswijze hoe actualiteit tot ons komt.
Ook al ben ik 't op zich wel met vetgedrukte eens, ik doelde meer op de community zelf en maakte 't punt dat de vormgeving van de UI zelf niet een bepalende factor is. Hooguit moet een UI wel gebruiksvriendelijk zijn, maar gebruiksvriendelijk =/ modern (en -dat- is wat ik bedoelde met flashy en modern =/ gebruiksvriendelijk). De community en hoe die "gegroeid" wordt maakt of breekt een community en -dat- is wat ik bedoelde met structuur. 't beleid hier heeft zich laten verleiden tot het faciliteren tot de community die we nu op fok hebben (overgehouden).

Zelfs al zouden we hier met steen en beitel communiceren, zolang 't leuk is, is dat "verouderde" geen probleem. Vandaar ook wat ik zei over kranten en radio enzo.

Overigens is de community niet constant, maar met constante geringe afname. Elke keer als iemand weer weggepest wordt, wordt er weer een ander slachtoffer gezocht, ja zo maak je je eigen community steeds kleiner en minder toegankelijk voor vers bloed.
pi_173792205
Als mensen geen zin meer hebben om hier te blijven rondhangen, kan je nog zo'n aantrekkelijke en moderne UI maken...heeft dan gewoon geen zin meer. Das een beetje hetzelfde als een prachtige en goede busverbinding maken tussen 2 steden waar vervolgens niemand gebruik van maakt omdat (bijvoorbeeld) een stelletje kutjeugdigen de hand boven het hoofd gehouden wordt, waardoor mensen toch liever de trein nemen.
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:27:34 #134
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173792988
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tis allemaal ook wat relatief, vind ik.
Het gros van de bevolking op fok is een beetje dit:
Dom, maar probeert alle anderen als dommer af te schetsen voor 't grote publiek. Ze doen allemaal zo, dus vinden ze 't belangrijk om zelf de hardste schreeuwers te zijn.
Gefrustreerd, maar ze willen allemaal als slimme coole en vooral stoere alleskunners bekend staan, dat is waar ze zichzelf graag zien in de ogen van "het grote publiek".
Statuszoekers, vaak gaat 't ze nieteens om het gezamenlijk achterhalen van de waarheid, maar om aan "het grote publiek" te laten zien hoe goed ze discussiėren kunnen. Ze discussiėren om het discussiėren zelf en dat doen ze o.a. om:
Steken geven. Pootje harken. Schade aanrichten en zelf kwetsbaarloos pogen te blijven, fake it till you make it, vriendjespolitiek, nepsociaal doen om niet op te vallen tussen die die wel echt sociaal doen en ook echt sociaal zijn. Het zijn mensen die de spreekwoordelijke hardloopwedstrijd niet pogen te winnen door een betere hardloper te worden (door beter te worden, meer te trainen, etc), maar door de concurrentie te saboteren. En uiteindelijk wordt 't een wedstrijd waarin het hardlopen alleen nog maar de huidige modegril is waarin "de spelers" (de nep-socialen) zich op het strijdtoneel ontvouwen als master-saboteurs. De mensheid zal nooit tot grotere hoogten kunnen komen als ze meer bezig zijn met destructie i.p.v. creatie, maar ze zijn te kortzichtig en te egoļstisch (en ik denk ook simpelweg te dom en vinden 't te leuk nu zoals ze het gemaakt hebben, als een kind dat liever zoete koek eet i.p.v. groente terwijl het kind door die ongezonde voeding wel steeds zieker aan 't worden is, maar hun koekjes afstaan en hun groente eten, ho maar).

Als ze een paar natuurgetalenteerde hardlopers onder zich hebben, vormen ze groepjes om deze top weg te jagen en dat is wat er met fok gebeurd is. Maar zelf zou ik dan ook liever dood zijn dan een leven te moeten lijden als volgzaam sabotagegedrocht, vreselijk lijkt me dat! Ik weet al hoe 't is en dat is niks voor mij. Liever ontwikkel ik me, liefst tot 't absolute maximum wat mijn geest aan kan...maar daar heb ik wel een correcte omgeving voor nodig en ik ben dus niet zo van 't hardlopen :)
Eerlijk gezegd neem ik het forum niet dermate serieus dat ik me ook enigszins aan de discussietactiek van anderen stoor. Ze doen maar, ik heb wel wat beters te doen dan mijn gelijk te halen, in lange discussies terechtkomen of het iq van mijn medefokker in te schatten.
pi_173794339
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:27 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd neem ik het forum niet dermate serieus dat ik me ook enigszins aan de discussietactiek van anderen stoor. Ze doen maar, ik heb wel wat beters te doen dan mijn gelijk te halen, in lange discussies terechtkomen of het iq van mijn medefokker in te schatten.
pi_173798343
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:27 schreef Buurtzwaan het volgende:
iq van mijn medefokker in te schatten.
127
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 21:03:05 #137
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_173798492
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:55 schreef racerdkb het volgende:

[..]

127
Daarom heet het ook schatten.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 21:11:29 #138
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173798660
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 11:40 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Je zag anders vaak dat markante users zoals Bob en possetje dag en nacht topics openden. Die zaten allebei ook in een of andere uitkeringsregeling.
En hebben/hadden beide zo hun problemen op psychisch gebied.

Bob is helaas niet meer onder ons.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_173802804
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, quote is helaas niet gelukt, probeert U het eens nog eens :)

Ok Test.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 16 september 2017 @ 00:47:36 #140
186611 Haags
pi_173802834
nu ook helaas
Zonder wrijving geen glans
pi_173811188
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ow ja! Die username zegt me wel wat! Geen idee...
Socios, hij had wat met treinen en poker.
pi_173815806
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 september 2017 00:42 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ok Test.
Nice ^O^
pi_173815824
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:10 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Socios, hij had wat met treinen en poker.
Hij verloor z'n aansluiting en kreeg toen betonnen schoenen aangemeten? -O-
pi_173815921
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:27 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd neem ik het forum niet dermate serieus dat ik me ook enigszins aan de discussietactiek van anderen stoor. Ze doen maar, ik heb wel wat beters te doen dan mijn gelijk te halen, in lange discussies terechtkomen of het iq van mijn medefokker in te schatten.
Ik denk dat je me niet helemaal goed begrepen hebt. Waarom denk je dat je 't idee hebt dat ik 't wel serieuzer neem? :)
  zaterdag 16 september 2017 @ 21:12:41 #145
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173816763
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat je me niet helemaal goed begrepen hebt. Waarom denk je dat je 't idee hebt dat ik 't wel serieuzer neem? :)
Je gaat toch niet voor niks een heel epistel schrijven wat je hier stoort aan hoe mensen met elkaar discussiėren als je het toch niet enigszins serieus neemt. En zo niet, dan spreek jezelf wel erg tegen. :D
pi_173817242
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:12 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Je gaat toch niet voor niks een heel epistel schrijven wat je hier stoort aan hoe mensen met elkaar discussiėren als je het toch niet enigszins serieus neemt. En zo niet, dan spreek jezelf wel erg tegen. :D
Dat er een reden is om hele epistels te schrijven, hoeft toch niet iets met 't onderwerp hier te maken te hebben?
Ik probeer 't nog een keertje:

WAAROM schrijf ik zoiets, denk je? Waarom denk je dat ik dat schreef?
En ik zal je niet vragen of je meent dat ik zefl wel doorheb dat dat stukje van mij voor jouw doen erg lang was, dat je dat beeld hebt, is me wel duidelijk nu.

Je weet zelf toch ook wel dat er meer redenen zijn je met iets bezig te houden/over iets na te denken dan alleen maar omdat je meent dat iets serieus is ofzo?
  zaterdag 16 september 2017 @ 21:57:30 #147
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173817972
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat er een reden is om hele epistels te schrijven, hoeft toch niet iets met 't onderwerp hier te maken te hebben?
Ik probeer 't nog een keertje:

WAAROM schrijf ik zoiets, denk je? Waarom denk je dat ik dat schreef?
En ik zal je niet vragen of je meent dat ik zefl wel doorheb dat dat stukje van mij voor jouw doen erg lang was, dat je dat beeld hebt, is me wel duidelijk nu.

Je weet zelf toch ook wel dat er meer redenen zijn je met iets bezig te houden/over iets na te denken dan alleen maar omdat je meent dat iets serieus is ofzo?
Ik ga niet lang over dingen nadenken wat me weinig interesseert of wat ik niet serieus neem, laat staan er een lange post aan toewijden. Meeste mensen steken zo niet in elkaar. Jij blijkbaar wel, oké dan, even goede vrienden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Buurtzwaan op 16-09-2017 22:03:08 ]
pi_173817998
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:57 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik ga niet lang over dingen nadenken wat me weinig interesseert of wat ik niet serieus neem, laat staan er een lange post aan toewijden. Meeste mensen steken zo niet elkaar. Jij blijkbaar wel, oké dan, even goede vrienden.
P
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:57 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik ga niet lang over dingen nadenken wat me weinig interesseert of wat ik niet serieus neem, laat staan er een lange post aan toewijden. Meeste mensen steken zo niet elkaar. Jij blijkbaar wel, oké dan, even goede vrienden.
Precies wij willen gewoon jonko roken en chillen.
  zaterdag 16 september 2017 @ 22:02:37 #149
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173818116
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:58 schreef Argo het volgende:

[..]

P

[..]

Precies wij willen gewoon jonko roken en chillen.
Zo is het broeder :7
pi_173818247
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 22:02 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Zo is het broeder :7
Wanneer gaan we chiefen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')