abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173723071
Ik vind onderwijsrecht echt prachtig. De schoolfotozaak was smullen. Ik droom zelfs over een carrière als advocaat aansprakelijkheid/onderwijsrecht.

Momenteel wil de PVDA ( :') ) dat alle arme kinderen gratis huiswerkbegeleiding krijgen, want zij denken dat dat hetzelfde is als bijles wiskunde. :')

Wat zij niet doorhebben is dat door de toename van "schaduwonderwijs" als huiswerkbegeleiding scholen een legitimatie krijgen om slecht onderwijs te bieden.

"Ze leren toch huiswerk maken op de HwB en hoe je uit een boek een tekst leest, dus wij gaan lekker niks doen aan de kwaliteit van ons onderwijs want dat is niet nodig, HA!"

Wat zijn mensen dom. :D
pi_173723092
standaarddrinker
pi_173723139
quote:
Als je de clue van het verhaal snapt is dit sowieso je eerste reactie. :D
pi_173723148
Het is net als met de cookieregel. Hij kwam en nu hebben bedrijven legitimatie om maar je hele pc vol te plempen met cookies. :D
pi_173723184
Waarom zou een school slechter gaan "opleiden" door huiswerkbegeleiding? De link naar die vrijbrief hiervoor mag je nog even uittypen.
pi_173723228
Idgaf
pi_173723230
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:50 schreef Gutz het volgende:
Waarom zou een school slechter gaan "opleiden" door huiswerkbegeleiding? De link naar die vrijbrief hiervoor mag je nog even uittypen.
Waarom zou een school fatsoenlijk les geven als de kids buiten school al les krijgen. :')

Denk je nou echt dat de inspectie erop let? Mijn neefje zat op VSO en moest pepernoten inpakken terwijl de school ervoor betaald werd (= kinderarbeid) maar de inspectie vindt dat dat gewoon mag. Les krijgt hij niet eens want ze denken dat hij toch later naar de sociale werkplaats gaat. :')

Enige wat inspectie boeit is papieren en niet de praktijk.
pi_173723246
pi_173723288
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:53 schreef Kammamero het volgende:

[..]

Waarom zou een school fatsoenlijk les geven als de kids buiten school al les krijgen.
Waarom zouden ze het niet doen?

Je neefje heeft hier niks mee te maken, waarom zou een schoolbestuur/ docent beslissen om zijn werk slechter te doen omdat er huiswerkbegeleiding is na schooltijd?
pi_173723311
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:56 schreef Gutz het volgende:

[..]

Waarom zouden ze het niet doen?

Je neefje heeft hier niks mee te maken, waarom zou een schoolbestuur/ docent beslissen om zijn werk slechter te doen omdat er huiswerkbegeleiding is na schooltijd?
Zodat ze de ToA toezicht kunnen laten houden en dat kunnen rekenen als lesuur ipv gewoon een normale docent die duurder is betalen?
pi_173723424
Stop sowieso eens met allemaal dingen aan arme gezinnen te geven...
Verwijderd
pi_173723445
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:57 schreef Kammamero het volgende:

[..]

Zodat ze de ToA toezicht kunnen laten houden en dat kunnen rekenen als lesuur ipv gewoon een normale docent die duurder is betalen?
Nogal ver gegrepen, dan zouden die basisscholen heel creatief moeten gaan boekhouden om die uren uit de boeken te houden voor de inspectie, dat gebeurt niet hoor.
Er zal heus wel eens wat gesmokkeld worden, dat geloof ik.

Maar je geloofd toch niet dat ze als school/ schoolbestuur/ leraren / overkoepelend orgaan zijnde maar hun werk slecht gaan doen omdat ze na school ook een boekje kunnen lezen....

Sterker nog, hoe beter de school presteert, hoe meer geld ze vanuit de staat krijgen.
pi_173723471
:')
pi_173723494
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 23:07 schreef Gutz het volgende:

[..]

Nogal ver gegrepen, dan zouden die basisscholen heel creatief moeten gaan boekhouden om die uren uit de boeken te houden voor de inspectie, dat gebeurt niet hoor.
Er zal heus wel eens wat gesmokkeld worden, dat geloof ik.

Maar je geloofd toch niet dat ze als school/ schoolbestuur/ leraren / overkoepelend orgaan zijnde maar hun werk slecht gaan doen omdat ze na school ook een boekje kunnen lezen....

Sterker nog, hoe beter de school presteerd, hoe meer geld ze vanuit de staat krijgen.
Het ging eigenlijk over VO. Mijn ex is geschiedenisdocent. :')
pi_173723508
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 23:06 schreef Vorkheftruck het volgende:
Stop sowieso eens met allemaal dingen aan arme gezinnen te geven...
Idd. Net als die mobiele telefoons. Wat heb je daaraan, doe het goed en geef dan een laptop waar je je schoolwerk op kan maken. _O-
pi_173723518
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 23:10 schreef Kammamero het volgende:

[..]

Het ging eigenlijk over VO. Mijn ex is geschiedenisdocent. :')
Raar dat ze dat nog is dan... Volgens je eigen beredenering zou ze vervangen moeten zijn voor een assistent.
pi_173723545
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 23:11 schreef Gutz het volgende:

[..]

Raar dat ze dat nog is dan... Volgens je eigen beredenering zou ze vervangen moeten zijn voor een assistent.
Hij is nog geschiedenisdocent maar hij weet dat hij in februari of zo wanneer elk jaar veel mensen worden ontslagen wrs weg moet. _O-

Want wr is zogenaamd een lerarentekort maar dan alleen op papier. :')
  Grootste baggeraar 2022 maandag 11 september 2017 @ 23:56:51 #18
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_173724035
Vroeger was je gewoon dom en moest je naar de huishoudschool. Tegenwoordig wordt de lat maar zo laag gelegd dat elke debiel een hbo struikschijten aan de muur kan hangen.

En omdat al die doekjes toch niets meer mogen dan de pannen op het vuur zetten, kunnen we hen net zo goed alle toegang tot onderwijs verbieden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_173724174
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vroeger was je gewoon dom en moest je naar de huishoudschool. Tegenwoordig wordt de lat maar zo laag gelegd dat elke debiel een hbo struikschijten aan de muur kan hangen.

En omdat al die doekjes toch niets meer mogen dan de pannen op het vuur zetten, kunnen we hen net zo goed alle toegang tot onderwijs verbieden.
Alle slimme studenten aan de universiteit komen uit... niet Nederland


:'(
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 12 september 2017 @ 00:10:54 #20
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_173724195
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:09 schreef Kammamero het volgende:

[..]

Alle slimme studenten aan de universiteit komen uit... niet Nederland

:'(
Als je de gausscurve van instromende intelligentie naar bevolkingsgroep bekijkt, zie je heel wat anders.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_173724711
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:09 schreef Kammamero het volgende:

[..]

Alle slimme studenten aan de universiteit komen uit... niet Nederland

:'(
Steeds meer Chinezen :D.
pi_173724730
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vroeger was je gewoon dom en moest je naar de huishoudschool. Tegenwoordig wordt de lat maar zo laag gelegd dat elke debiel een hbo struikschijten aan de muur kan hangen.

En omdat al die doekjes toch niets meer mogen dan de pannen op het vuur zetten, kunnen we hen net zo goed alle toegang tot onderwijs verbieden.
Gelukkig laten bedrijven sollicitanten eerst een capaciteitentest/intelligentietest maken zodat de bovengemiddelde hbo'ers die daadwerkelijk kunnen nadenken en werken verder komen en de debielen met hbo weinig/niets bereiken omdat ze dan al afvallen bij een sollicitatieprocedure.

[ Bericht 2% gewijzigd door Coca_Cola op 12-09-2017 01:24:58 ]
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 12 september 2017 @ 01:16:27 #23
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_173724745
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 01:13 schreef Coca_Cola het volgende:

[..]

Gelukkig laten bedrijven sollicitanten eerst capaciteit testen maken zodat de bovengemiddelde hbo'ers die daadwerkelijk kunnen nadenken en werken verder komen en de debielen met hbo weinig/niets bereiken omdat ze dan al afvallen bij een sollicitatieprocedure.
Lol. Mijn ervaring is juist dat degenen die vooral moeilijke woorden kunnen gebruiken en weten op het juiste moment een smile uit hun kutsmoel te persen, of de indruk te geven de baas wel te willen pijpen, juist worden verkozen boven aantoonbare inhoudelijke capaciteiten.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 12 september 2017 @ 01:18:31 #24
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_173724753
Ook zo'n strontbitch hier. Leuk ding, maar zit zelfs met haar teamleidster te flikflooien om zich maar omhoog te likken. Neus omhoog, tieten naar voor en kont naar achter. En pijpen en beffen maar als het moment daar is jongens.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 12 september 2017 @ 01:19:26 #25
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_173724758
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 01:10 schreef Coca_Cola het volgende:

[..]

Steeds meer Chinezen :D.
Ik hou best van chinees, maar het probleem is dat een hele nooit op krijgt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')