abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173726814
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:02 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Anaal?
Samen leegdrinken
pi_173726820
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 23:02 schreef ITrade het volgende:

[..]

Bij een paar glazen wijn ja? :')
Wel met een fles of twee
pi_173726823
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 22:59 schreef Grote-Genotsknots het volgende:

[..]

een negerin lekker vinden :')
Niet met een negerin toekomstplannen hebben :')
pi_173726847
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 23:24 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Negerin :')

Te lelijk en klein voor onze mooie blanke Nederlandse dames zeker :')
Gemiddeld misschien wat klein maar ik zie wel vaker jongens van mijn lengte met een nederlandse vrouw. Ja negerinnen zijn mi gewoon knapper en houden meer van seks. Hebben minder hoofpijn en geven meer om hun uiterlijk
pi_173727714
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:33 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Wel met een fles of twee
Je zegt dit:

quote:
soms met kerst gaan er wel een paar glazen doorheen tijdens het eten
Dus nu niet stoer doen :')

Anyway, alleen met kerst wijn mogen drinken :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173728787
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:34 schreef ITrade het volgende:

[..]

Je zegt dit:

[..]

Dus nu niet stoer doen :')

Anyway, alleen met kerst wijn mogen drinken :')
Een paar glazen niet als eufemisme gebruiken om je alcoholisme te verbergen :')
pi_173729454
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:51 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Een paar glazen niet als eufemisme gebruiken om je alcoholisme te verbergen :')
_O- :') B:)B
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173730000
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:51 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Een paar glazen niet als eufemisme gebruiken om je alcoholisme te verbergen :')
:')
  dinsdag 12 september 2017 @ 13:19:34 #84
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173730104
quote:
12s.gif Op maandag 11 september 2017 22:36 schreef Gutz het volgende:
Flesje wijn krijg ik ook weg zonder dronken te worden, licht aangeschoten ben je dan onbewust wel, daarom gaan er ook zoveel idioten dan nog autorijden.

Doe maar eens een reflex test zoals: https://www.justpark.com/creative/reaction-time-test/ je zult zien dat je er een stuk slechter uit komt dan je denkt.
"We're not sure if you're an actual human being."

En bedankt
pi_173744433
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:07 schreef Atak het volgende:
Na een goeie avondmaal kan ik nooit dronken worden. Ik dacht ik drink even een goeie wijn. Het kostte 20 euro per fles maar het lijkt net druivensap wat ik drink want ik kan niet dronken worden.

Klacht: te alfa zijn :')
Anti-klacht: reserva 2009 _O_
niet gewoon Pinot Grigio van appie heijn van 5,- per fles drinken... Godendrankje...
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_173744444
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:07 schreef Atak het volgende:
Na een goeie avondmaal kan ik nooit dronken worden. Ik dacht ik drink even een goeie wijn. Het kostte 20 euro per fles maar het lijkt net druivensap wat ik drink want ik kan niet dronken worden.

Klacht: te alfa zijn :')
Anti-klacht: reserva 2009 _O_
Ga over op sterke drank!
pi_173744475
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:35 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Gemiddeld misschien wat klein maar ik zie wel vaker jongens van mijn lengte met een nederlandse vrouw. Ja negerinnen zijn mi gewoon knapper en houden meer van seks. Hebben minder hoofpijn en geven meer om hun uiterlijk
Ik ken wel Turkse dames (en heerlijke Marokkaanse ) , maar in mij omgeving (Twente) wonen bijna geen meisjes met Surinaamse of Antiliaanse roots. Waarom wonen die allemaal in de randstad?
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_173744477
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:19 schreef Nobu het volgende:

[..]

"We're not sure if you're an actual human being."

En bedankt
368 milliseconden en ik heb al meer dan 3L geklaard vnv _O_
pi_173744509
Van die mensen die beweren niet dronken te worden van een fles wijn, zijn volgens mij van die types die het pas dronkenschap noemen als ze half omvallen.
pi_173744514
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:19 schreef Nobu het volgende:

[..]

"We're not sure if you're an actual human being."

En bedankt
Bij 292 geeft ie dat aan wat jij zei inderdaad _O- Zo maar ff een rondje rijden denk k


[ Bericht 9% gewijzigd door MadJackthePirate op 13-09-2017 00:08:02 ]
pi_173744519
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 00:00 schreef AnanYaw het volgende:
Van die mensen die beweren niet dronken te worden van een fles wijn, zijn volgens mij van die types die het pas dronkenschap noemen als ze half omvallen.
Nou van een fles wijn raak ik ook niet 'dronken', tenzij ik hem binnen een half uur op heb ofzo. Maar als je gewoon rustig drinkt is het meer aangeschoten dan dronken ja.
pi_173744622
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:19 schreef Nobu het volgende:

[..]

"We're not sure if you're an actual human being."

En bedankt
ik heb halve fles wijn op, en reactie 10 jaar ouder dan ik ben.

Zal het morgenochtend nog eens proberen, kijken of ik dan 10 jaar jonger ben
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_173744631
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 00:01 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Nou van een fles wijn raak ik ook niet 'dronken', tenzij ik hem binnen een half uur op heb ofzo. Maar als je gewoon rustig drinkt is het meer aangeschoten dan dronken ja.
Maak er een uur van. Dan heeft je lever één glas afgebroken van de zeven. Als je dan geen symptomen van dronkenschap vertoont heb je een vrij hoge tolerantie. Mijn persoonlijke ervaring is dat het wel meevalt met de tolerantie van de gemiddelde persoon, maar niet met de overschatting van de eigen tolerantie.
pi_173744652
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 00:21 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Maak er een uur van. Dan heeft je lever één glas afgebroken van de zeven. Als je dan geen symptomen van dronkenschap vertoont heb je een vrij hoge tolerantie. Mijn persoonlijke ervaring is dat het wel meevalt met de tolerantie van de gemiddelde persoon, maar niet met de overschatting van de eigen tolerantie.
Daar ben ik dan ook student voor ;( Nee maar ik ben ook 1m95 en vrij sportief, dus enorm snel dronken word ik ook weer niet. En heel persoonlijk, maar dat is maar mijn mening en ervaring, kunnen intelligentere mensen zich ook beter gedragen tijdens dronkenschap omdat er nog iets van logica/hersencapaciteit aanwezig is.

Maar sowieso, zolang je niet het verkeer ingaat mag je (en ik ook) van mij zo dronken worden als je zelf wil :P Tis ten slotte je eigen lichaam waar je een risico mee neemt.
pi_173744742
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 00:25 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Daar ben ik dan ook student voor ;( Nee maar ik ben ook 1m95 en vrij sportief, dus enorm snel dronken word ik ook weer niet. En heel persoonlijk, maar dat is maar mijn mening en ervaring, kunnen intelligentere mensen zich ook beter gedragen tijdens dronkenschap omdat er nog iets van logica/hersencapaciteit aanwezig is.

Maar sowieso, zolang je niet het verkeer ingaat mag je (en ik ook) van mij zo dronken worden als je zelf wil :P Tis ten slotte je eigen lichaam waar je een risico mee neemt.
Dat laatste sowieso.

Je punt over intelligentie is ook wel interessant. Ik weet niet of het samenhangt met intelligentie, maar ik merk zelf dat anderen niet snel opmerken dat ik dronken ben. Dit omdat ik mezelf vrij goed in toom kan houden. Alleen dan zijn er nog wel lichamelijke effecten.

Overigens geloof ik best dat als je vaak en/of veel drinkt, je tolerantie zo hoog is. Dat is niet raar.
pi_173744746
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 00:42 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso.

Je punt over intelligentie is ook wel interessant. Ik weet niet of het samenhangt met intelligentie, maar ik merk zelf dat anderen niet snel opmerken dat ik dronken ben. Dit omdat ik mezelf vrij goed in toom kan houden. Alleen dan zijn er nog wel lichamelijke effecten.

Overigens geloof ik best dat als je vaak en/of veel drinkt, je tolerantie zo hoog is. Dat is niet raar.
Ja tuurlijk, dat laatste is evident. Maar precies, dat heb ik zelf ook vaak. Je merkt bij jezelf wel dat je aangeschoten/dronken bent, maar omdat je het merkt ga je bewust minder snel dingen roepen etc...

Het kan toeval zijn, maar persoonlijk heb ik wel het gevoel dat er iets van zelfreflectie/zelfbeheersing achter zit.
pi_173746198
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:57 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Ik ken wel Turkse dames (en heerlijke Marokkaanse ) , maar in mij omgeving (Twente) wonen bijna geen meisjes met Surinaamse of Antiliaanse roots. Waarom wonen die allemaal in de randstad?
Ja ik kom ze ook alleen tegen in rotterdam helaas, geld ook ook voor marokkaans en turkse. Maar ja weet je wat het is. Daar heb je veel flats en in de loop der tijd zijn daar natuurlijk veel surinaamse en antilliaanse faciliteiten gekomen
  zondag 3 december 2017 @ 02:35:51 #98
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_175463421
Goed topic _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 3 december 2017 @ 07:43:05 #99
459650 SultanBokworst
Barbes, yalla habibi
pi_175464260
Alcohol nuttigen :')
pi_175466346
Ik was dit jaar voor het eerst dronken was echt raar had 3 wijn op bij mn tantes verjaardag

[ Bericht 1% gewijzigd door YoureyesX op 03-12-2017 11:45:02 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')