abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173729094
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 20:23 schreef tja77 het volgende:
Spuugt een beetje omhoog, vast door een windvlaag tegen Dumfries aangewaaid.
Ik zou er als Locadia maar trots op zijn. Het is enige wat 'ie goed geraakt heeft zondag.
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:17:49 #102
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173729118
PSV zit niet lekker in de flow

pi_173729120
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:05 schreef Caland het volgende:
Kuipers fluit zondag, dus geen Makkalie

@PSVgeenEL
:N. Kuipers kan er geen tyfus van.
pi_173729132
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 07:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Scrummie is gewoon niet goed bij zijn hoofd. Die verzint er steeds van alles bij. Zo zou Lozano vol op Dumfries zijn enkel zijn geland in zijn versie van de werkelijkheid.
Als je op volle snelheid, dus niet in herhaling, puur naar zijn rechterbeen kijkt, zie je gelijk zijn intenties. Het viel mee doordat 'ie uiteindelijk met zijn linkerbeen bleef hangen. Maar een smerige inzet was het wel degelijk.
pi_173729181
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:10 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Tjonge tjonge Lansie. Is het nu al zo diep gezonken dat jullie de hoop vestigen op Manchester City?

Ik dacht dat we in Europa altijd één vormden.

Of wordt PSV ook een onderdeel van de Kwatar Group? PSV City?
Ik gun Feyenoord het allerbeste in Europa. Maar met het oog op zondag zou een tikkie niet verkeerd zijn.
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:23:33 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173729195
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik gun Feyenoord het allerbeste in Europa. Maar met het oog op zondag zou een tikkie niet verkeerd zijn.
Een tikkie zorgde er vorig seizoen juist voor dat de wedstrijd erop overtuigend gewonnen werd. Veerkracht kan je dit Feyenoord niet ontzeggen in ieder geval.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173729515
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Een tikkie zorgde er vorig seizoen juist voor dat de wedstrijd erop overtuigend gewonnen werd. Veerkracht kan je dit Feyenoord niet ontzeggen in ieder geval.
Dan hoop ik dat ze dik winnen.
pi_173729564
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik gun Feyenoord het allerbeste in Europa. Maar met het oog op zondag zou een tikkie niet verkeerd zijn.
Ik zie liever dat ze zichzelf helemaal leeg vechten naar een stunt tegen City. Dat kost doorgaans meer kruim dan kansloos verliezen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_173729607
Ik zie even geen aanknopingspunten, jullie? Ik kan naar Utrecht- PSV, mooie plek, maar ik ga mooi niet. Bekijk het maar, ik heb me snel ingeschreven voor een hardloopwedstrijd...ik kap even met voetbal. Met PSV. Toon en Marcel zullen me snel bellen als ze dit horen, maar heb momenteel echt het idee dat ik meer in onze relatie stop dan zij. Laat het een signaal zijn. Voorlopig houd ik m'n poot stijf.
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:58:21 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173729749
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zie liever dat ze zichzelf helemaal leeg vechten naar een stunt tegen City. Dat kost doorgaans meer kruim dan kansloos verliezen.
het zal allemaal weinig uitmaken, tegen zo'n tegenstander doe je het eigenlijk altijd goed wat er ook gebeurt, belangrijker is hoe Cocu zijn ploeg voor deze wedstrijd klaarstoomt en hoe hij het neerzet.
pi_173729751
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:48 schreef Ciscus het volgende:
Ik zie even geen aanknopingspunten, jullie? Ik kan naar Utrecht- PSV, mooie plek, maar ik ga mooi niet. Bekijk het maar, ik heb me snel ingeschreven voor een hardloopwedstrijd...ik kap even met voetbal. Met PSV. Toon en Marcel zullen me snel bellen als ze dit horen, maar heb momenteel echt het idee dat ik meer in onze relatie stop dan zij. Laat het een signaal zijn. Voorlopig houd ik m'n poot stijf.
In goede en slechte tijden...
  dinsdag 12 september 2017 @ 13:01:10 #112
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173729808
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

het zal allemaal weinig uitmaken, tegen zo'n tegenstander doe je het eigenlijk altijd goed wat er ook gebeurt, belangrijker is hoe Cocu zijn ploeg voor deze wedstrijd klaarstoomt en hoe hij het neerzet.
Welke ploeg? Het is een onsamenhangend zooitje.
pi_173729829
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 01:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet echt.

Als Zwolle dit seizoen van Feyenoord wint is het ook niet opeens een betere grotere club dan Feyenoord.
Ik heb het al zo vaak gezien, dat de ene week, de ander niet is. Vandaag praten de zogenaamde analisten over een nachtmerrie scenario en morgen steken ze een veer in je reet. Niets is onvoorspelbaarder dan voetbal. :Y
  dinsdag 12 september 2017 @ 13:13:19 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173730023
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:01 schreef tja77 het volgende:

[..]

Welke ploeg? Het is een onsamenhangend zooitje.
mee eens maar hij zal toch wat moeten doen
pi_173730052
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:02 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik heb het al zo vaak gezien, dat de ene week, de ander niet is. Vandaag praten de zogenaamde analisten over een nachtmerrie scenario en morgen steken ze een veer in je reet. Niets is onvoorspelbaarder dan voetbal. :Y
Ik geef niet zoveel om het resultaat morgenavond, zolang we maar niet geslacht worden. Resultaat tegen PSV zondag is veel belangrijker, bij winst van ons is de crisis compleet in Eindhoven. Dan kunnen we zelfs zo vroeg in het seizoen al zeggen dat PSV is afgehaakt voor de titel.
BFF met GGMM
pi_173730076
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:15 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik geef niet zoveel om het resultaat morgenavond, zolang we maar niet geslacht worden. Resultaat tegen PSV zondag is veel belangrijker, bij winst van ons is de crisis compleet in Eindhoven. Dan kunnen we zelfs zo vroeg in het seizoen al zeggen dat PSV is afgehaakt voor de titel.
Dat stond toch al even vast?
pi_173730102
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat stond toch al even vast?
Niet echt, bij winst van jullie kan je in een flow komen. Zeg nou zelf, de wedstrijd in Eindhoven vorig seizoen hadden jullie moeten winnen op basis van de kansen. Wij winnen uiteindelijk, komen in een flow en kunnen een serie neerzetten.
BFF met GGMM
pi_173730179
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Niet echt, bij winst van jullie kan je in een flow komen. Zeg nou zelf, de wedstrijd in Eindhoven vorig seizoen hadden jullie moeten winnen op basis van de kansen. Wij winnen uiteindelijk, komen in een flow en kunnen een serie neerzetten.
Dit Feyenoord is zo oerdegelijk dat die zondag zeker geen punten gaan verspelen. PSV mist gewoon een aantal essentiële elementen om succesvol te kunnen zijn. En dat heeft nog niet eens te maken met een gebrek aan kwaliteit.
  dinsdag 12 september 2017 @ 13:26:26 #119
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173730191
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:48 schreef Ciscus het volgende:
Ik zie even geen aanknopingspunten, jullie? Ik kan naar Utrecht- PSV, mooie plek, maar ik ga mooi niet. Bekijk het maar, ik heb me snel ingeschreven voor een hardloopwedstrijd...ik kap even met voetbal. Met PSV. Toon en Marcel zullen me snel bellen als ze dit horen, maar heb momenteel echt het idee dat ik meer in onze relatie stop dan zij. Laat het een signaal zijn. Voorlopig houd ik m'n poot stijf.
:')
pi_173730241
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dit Feyenoord is zo oerdegelijk dat die zondag zeker geen punten gaan verspelen. PSV mist gewoon een aantal essentiële elementen om succesvol te kunnen zijn. En dat heeft nog niet eens te maken met een gebrek aan kwaliteit.
Ik hoop het, die degelijkheid heb ik wat gemist in zo ongeveer elke 2e helft van dit seizoen so far...

Sinds ik wat boeken heb gelezen over de achtergronden bij clubs en de krachten die daar spelen, zou ik als PSV-er vooral bezorgd zijn over de spelers die ontevreden zijn, nu geen transfer hebben gemaakt en uitgekeken zijn op Cocu.
BFF met GGMM
pi_173730275
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dit Feyenoord is zo oerdegelijk dat die zondag zeker geen punten gaan verspelen. PSV mist gewoon een aantal essentiële elementen om succesvol te kunnen zijn. En dat heeft nog niet eens te maken met een gebrek aan kwaliteit.
Feyenoord en oerdegelijk in één zin. En nog een serieuze post ook.

Dat ik dit nog mag meemaken. O+
pi_173730453
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik hoop het, die degelijkheid heb ik wat gemist in zo ongeveer elke 2e helft van dit seizoen so far...

Sinds ik wat boeken heb gelezen over de achtergronden bij clubs en de krachten die daar spelen, zou ik als PSV-er vooral bezorgd zijn over de spelers die ontevreden zijn, nu geen transfer hebben gemaakt en uitgekeken zijn op Cocu.
De houdbaarheidsdatum van Cocu is al even verstreken. Daar had afscheid genomen moeten worden. Helemaal na het echec tegen Osijek.

Dat spelers teleurgesteld zijn snap ik. Maar uiteindelijk zal dat ook wel weer wegebben.

Het grote probleem is dat PSV te weinig spelers heeft. Kleine nuance, ze hebben genoeg spelers, maar daar zitten een sloot jeugdspelers bij en die krijgen van Cocu toch geen kans.
pi_173730601
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

De houdbaarheidsdatum van Cocu is al even verstreken. Daar had afscheid genomen moeten worden. Helemaal na het echec tegen Osijek.

Dat spelers teleurgesteld zijn snap ik. Maar uiteindelijk zal dat ook wel weer wegebben.

Het grote probleem is dat PSV te weinig spelers heeft. Kleine nuance, ze hebben genoeg spelers, maar daar zitten een sloot jeugdspelers bij en die krijgen van Cocu toch geen kans.
Maar ik denk ook niet dat met een eventueel ontslag van Cocu alle problemen opeens voorbij zullen zijn. Cocu maakt zijn fouten (steeds weer opnieuw), maar hij heeft ons ook 2 kampioenschappen gegeven. Op zich ben ik nog niet klaar met hem. Ik denk dat als hij eenmaal echt de keuzes heeft, nog beter tot zijn recht kan komen.
Laten we daarnaast niet vergeten dat Brands hier al een tijdje zit en we hem bijvoorbeeld allemaal uitkotsten ten tijde van Advocaat. Brands heeft zijn krachten, maar ook zijn (grote) minpunten. de afgelopen 7(!!) jaar weet hij steeds weer de plekken waar we echt versterking nodig hebben miskleunen te halen of gewoon leeg te laten. En in plaats daarvan steeds maar weer een middenveldertje aan te trekken. Ja, hij kan aardig verkopen. Ja, ik denk dat hij aardig kan onderhandelen. Maar ik denk wel dat hij een groter probleem is dan Cocu. Dat motivatie-probleem vind ik altijd zo'n onzin. Zo'n Locadiva of Willems gaan echt niet beter voetballen als er opeens een Guardiola voor hun neus staat hoor. Dat heeft meer met hun eigen intrinsieke motivatie te maken dat ze niet helemaal beseffen wat een geluk ze hebben.

Maar goed, dat er verversing nodig is lijkt me ondertussen wel vrij duidelijk inderdaad. En misschien ook wel op de plek van Cocu. Maar bovenal op de plek van Brands en op heel wat spelersposities.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:03:34 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173730684
Feyenoord favoriet in het Philips Stadion, is dat ooit wel voorgekomen?
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:09:21 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173730778
Ik las laatst dat tobsport Toon riep dat de verkoop van De Jong noodzakelijk was om een linksback te halen, maar waarom koop je dan wel 2 spelers van in totaal 15 miljoen waarvan er 1 eigenlijk niet voldoet? Dat geld had je best iets beter kunnen besteden dan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173730785
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Maar ik denk ook niet dat met een eventueel ontslag van Cocu alle problemen opeens voorbij zullen zijn. Cocu maakt zijn fouten (steeds weer opnieuw), maar hij heeft ons ook 2 kampioenschappen gegeven. Op zich ben ik nog niet klaar met hem. Ik denk dat als hij eenmaal echt de keuzes heeft, nog beter tot zijn recht kan komen.
Laten we daarnaast niet vergeten dat Brands hier al een tijdje zit en we hem bijvoorbeeld allemaal uitkotsten ten tijde van Advocaat. Brands heeft zijn krachten, maar ook zijn (grote) minpunten. de afgelopen 7(!!) jaar weet hij steeds weer de plekken waar we echt versterking nodig hebben miskleunen te halen of gewoon leeg te laten. En in plaats daarvan steeds maar weer een middenveldertje aan te trekken. Ja, hij kan aardig verkopen. Ja, ik denk dat hij aardig kan onderhandelen. Maar ik denk wel dat hij een groter probleem is dan Cocu. Dat motivatie-probleem vind ik altijd zo'n onzin. Zo'n Locadiva of Willems gaan echt niet beter voetballen als er opeens een Guardiola voor hun neus staat hoor. Dat heeft meer met hun eigen intrinsieke motivatie te maken dat ze niet helemaal beseffen wat een geluk ze hebben.

Maar goed, dat er verversing nodig is lijkt me ondertussen wel vrij duidelijk inderdaad. En misschien ook wel op de plek van Cocu. Maar bovenal op de plek van Brands en op heel wat spelersposities.
Ik zeg ook zeker niet dat alle problemen opgelost zijn bij een vertrek van Cocu. Maar wat hij doet is risicoloos en immer weinig verrassend. Tegenstanders weten dat inmiddels ook. Daarnaast mag hij er wel eens een jeugdspelertje in gooien hoor.

Dat Brands gefaald heeft moge duidelijk zijn.
  Forum Admin dinsdag 12 september 2017 @ 14:10:45 #127
35723 crew  GGMM
pi_173730811
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 02:16 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja mooi man. Vergelijk de prijzenkast van PSV eens met Feyenoord.
Ja, want die is relevant voor de huidige status van een club.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 12 september 2017 @ 14:11:21 #128
35723 crew  GGMM
pi_173730822
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 07:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat het halve topic meteen Calimero doet als iemand dit zegt.
Eens. Triest ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173730858
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik zeg ook zeker niet dat alle problemen opgelost zijn bij een vertrek van Cocu. Maar wat hij doet is risicoloos en immer weinig verrassend. Tegenstanders weten dat inmiddels ook. Daarnaast mag hij er wel eens een jeugdspelertje in gooien hoor.

Dat Brands gefaald heeft moge duidelijk zijn.
Klopt zeker. Maar ik lees gewoon overal te veel over Cocu en te weinig over Brands. Ik zie alweer hoe het straks gaat. Cocu out. Brands verlengt zijn eigen contract. En we zitten weer 10 jaar langer in de drup :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_173730897
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 07:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Klopt. Ziet er voorlopig uit alsof de hele structuur daar beter is. Ook tegenover Ajax overigens.

Jammer dat het halve topic meteen Calimero doet als iemand dit zegt.
Ach. Twente was PSV toch ook al ver voorbij. 5 jaar geleden, ofzo? :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Forum Admin dinsdag 12 september 2017 @ 14:16:21 #131
35723 crew  GGMM
pi_173730910
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ach. Twente was PSV toch ook al ver voorbij. 5 jaar geleden, ofzo? :+
Nee joh.

Alleen qua fans.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport dinsdag 12 september 2017 @ 14:16:34 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173730915
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ach. Twente was PSV toch ook al ver voorbij. 5 jaar geleden, ofzo? :+
Klopt, kan zomaar een kaartenhuis zijn bij Feyenoord.
Al verwacht ik dat niet direct.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173730921
Ik vind het allemaal prachtig. Winnen we zondag prima. Verliezen we zondag ook prima. Als we verliezen hoop ik dat we de week erna tegen Utrecht ook verliezen. Tot afgelopen weekend ging het weer prima volgens onze Toon. Mochten we komende twee wedstrijden een zeperd oplopen is het meteen het slechtste seizoen ooit en in september al klaar.

Hopelijk geeft dat reden tot crisis. Bus opwachten, stadion verbod, 3000 euro schuld, vrouw kwijt. Heerlijk. Die hele zooi er uit en mensen op de plek zetten die er wel verstand van hebben.
Land of the free. Home of the brave.
  Redactie Sport dinsdag 12 september 2017 @ 14:17:01 #134
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173730922
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee joh.

Alleen qua fans.
Op sportief gebied toen heus wel, als je vindt dat Feyenoord PSV nu voorbij is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin dinsdag 12 september 2017 @ 14:22:08 #135
35723 crew  GGMM
pi_173731005
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Op sportief gebied toen heus wel, als je vindt dat Feyenoord PSV nu voorbij is.
Hm, ja misschien wel inderdaad.

Al neem ik het bij Feyenoord iets serieuzer allemaal, maar dat lijkt me logisch.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 12 september 2017 @ 14:25:24 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173731057
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:16 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind het allemaal prachtig. Winnen we zondag prima. Verliezen we zondag ook prima. Als we verliezen hoop ik dat we de week erna tegen Utrecht ook verliezen. Tot afgelopen weekend ging het weer prima volgens onze Toon. Mochten we komende twee wedstrijden een zeperd oplopen is het meteen het slechtste seizoen ooit en in september al klaar.

Hopelijk geeft dat reden tot crisis. Bus opwachten, stadion verbod, 3000 euro schuld, vrouw kwijt. Heerlijk. Die hele zooi er uit en mensen op de plek zetten die er wel verstand van hebben.
Dat filmpje staat helaas nergens meer online ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173731096
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat filmpje staat helaas nergens meer online ;(
Zal als ik tijd heb kijken of ik het nog kan vinden
pi_173731109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat filmpje staat helaas nergens meer online ;(
Volgens mij staat t nog op Dumpert.
Land of the free. Home of the brave.
  Forum Admin dinsdag 12 september 2017 @ 14:31:55 #139
35723 crew  GGMM
pi_173731173
In mijn zoektocht kwam ik wel deze tegen.

http://www.dumpert.nl/med(...)_psv_harde_kern.html

(lol)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173731222
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:31 schreef GGMM het volgende:
In mijn zoektocht kwam ik wel deze tegen.

http://www.dumpert.nl/med(...)_psv_harde_kern.html

(lol)
Op 0:36 is die gozer wel te zien in ieder geval :D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:33:50 #141
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173731226
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:27 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Zal als ik tijd heb kijken of ik het nog kan vinden
En, gevonden?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173731227
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:31 schreef GGMM het volgende:
In mijn zoektocht kwam ik wel deze tegen.

http://www.dumpert.nl/med(...)_psv_harde_kern.html

(lol)
Deze parel was ik alweer vergeten :D
Land of the free. Home of the brave.
pi_173731268
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_173731413
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:33 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Deze parel was ik alweer vergeten :D
Hahahahhahahahaha.

Hier ga ik als psv fan zelfs helemaal stuk om. Stelletje droeftoeters zijn 't. Dat irritante debiele accent maakt het helemaal af.

Hopelijk komen ze met deel 2 dit jaar :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_173731452
Kappen met kinderachtig gedoe.
BFF met GGMM
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:42:30 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173731457
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Op 0:36 is die gozer wel te zien in ieder geval :D
Vooral hoe hij met verbeten kop comonnnnn eruit perst is wel priceless.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173731500
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Vooral hoe hij met verbeten kop comonnnnn eruit perst is wel priceless.
Ik vraag me oprecht af hoe t nu met m is. Heeft ie nog 3000 euro schuld? Is zn vrouw inmiddels weer terug? Vragen, vragen.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:44:55 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173731534
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:43 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik vraag me oprecht af hoe t nu met m is. Heeft ie nog 3000 euro schuld? Is zn vrouw inmiddels weer terug? Vragen, vragen.
Hij heeft er wel serieus werk van gemaakt om dat filmpje offline te halen

En ik begreep dat hij inmiddels capo is van dat kleuterklasgroepje van PSV
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173731539
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:16 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind het allemaal prachtig. Winnen we zondag prima. Verliezen we zondag ook prima. Als we verliezen hoop ik dat we de week erna tegen Utrecht ook verliezen. Tot afgelopen weekend ging het weer prima volgens onze Toon. Mochten we komende twee wedstrijden een zeperd oplopen is het meteen het slechtste seizoen ooit en in september al klaar.

Hopelijk geeft dat reden tot crisis. Bus opwachten, stadion verbod, 3000 euro schuld, vrouw kwijt. Heerlijk. Die hele zooi er uit en mensen op de plek zetten die er wel verstand van hebben.
Wie zou jij er willen zien dan als bestuurders?
Oh.
  Redactie Sport dinsdag 12 september 2017 @ 14:45:50 #150
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173731555
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wie zou jij er willen zien dan als bestuurders?
Ik hoop zelf op Hans van Breukelen of Ronald Waterreus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')