abonnement Unibet Coolblue
pi_173712574
Ik ben bezig met het verwijderen van oude social media en de ervaringen verschillen.

Een twitteraccount is gewoon inloggen deactiveren en klaar.

Mijn Facebook wordt morgen na de 2-weken termijn permanent verwijderd

Maar ik had nog een twitteraccount waar ik het ww en de mail kwijt van ben, en het lijkt bijna onmogelijk dat te verwijderen. :( en her laatste bericht ernaartoe is van januari 2012... (ook lekker overzichtelijk dat zonde account je niet de tweets en antwoorden kan zien)

Wat is jullie ervaring met verwijderen van oude, schaamtelijkr sociale media?
pi_173712740
Hier hetzelfde met een oud twitter account. Het is me nooit gelukt het te verwijderen, dus het zweeft nog ergens rond.

Facebook kun je niet meer verwijderen toch? Deactiveren wel, maar op elk moment dat je daarna weer inlogt wordt het gewoon weer actief. Dus echt verwijderen is er niet bij.
pi_173712767
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:36 schreef LurkJeRot het volgende:
Hier hetzelfde met een oud twitter account. Het is me nooit gelukt het te verwijderen, dus het zweeft nog ergens rond.

Facebook kun je niet meer verwijderen toch? Deactiveren wel, maar op elk moment dat je daarna weer inlogt wordt het gewoon weer actief. Dus echt verwijderen is er niet bij.
jawel als je een verzoek permanent verwijderen indient en je dan 2 weken ervan afblijft is het weg :)
pi_173712781
Heb jij ook zo een verzoek ingediend bij Twitter en dan gelijk een mail met dat het mailadres anders is dan die op het account? Dan reply ik met een uitleg maar tot op heden geen reactie.::
pi_173712951
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 14:28 schreef Kammamero het volgende:
Wat is jullie ervaring met verwijderen van ... schaamtelijkr sociale media?
Geen. Ik denk na voor ik iets ik post.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173713041
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Geen. Ik denk na voor ik iets ik post.
Haha ik was 14 toen ik twitterde
pi_173713074
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 14:28 schreef Kammamero het volgende:

Wat is jullie ervaring met verwijderen van oude, schaamtelijkr sociale media?
mijn pener zweeft nog ergens rond op het internet.
pi_173713224
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 14:37 schreef Kammamero het volgende:

[..]

jawel als je een verzoek permanent verwijderen indient en je dan 2 weken ervan afblijft is het weg :)
Aaah, okee. Heb nog nooit een facebook account echt verwijderd, al mijn troll accountjes werden vanzelf geband :')
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:38 schreef Kammamero het volgende:
Heb jij ook zo een verzoek ingediend bij Twitter en dan gelijk een mail met dat het mailadres anders is dan die op het account? Dan reply ik met een uitleg maar tot op heden geen reactie.::
Nee, ik heb het er uiteindelijk maar bij gelaten omdat ik het nou ook weer niet zo belangrijk vond. Het account staat niet op mijn naam en is niet lang actief geweest, dus ik dacht: boeie.
pi_173713561
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:49 schreef Handleiding het volgende:

[..]

mijn pener zweeft nog ergens rond op het internet.
Same, ik zie het als gratis reclame.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 11 september 2017 @ 15:19:18 #10
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173713732
Is je twitter verbonden aan een gmail of hotmail?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 11 september 2017 @ 15:19:47 #11
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173713743
Na een 1 jarige avontuur heb ik mijn twitter account verwijderd van 2009 _O_
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173714035
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:09 schreef dimmak het volgende:

[..]

Same, ik zie het als gratis reclame.
precies. mijn visitekaartje is afgegeven.
pi_173714694
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 15:19 schreef _--_ het volgende:
Is je twitter verbonden aan een gmail of hotmail?
Er staat 14....@i...com als ik op wachtwoord vergeten indruk. En ik heb geen idee wat er op de puntjes moet staan.
pi_173743642
Jeeujj 2 weken niet op fb geweest na deactiveren dus dat account moet Nh weg zijn.

Alleen insta houd ik...
pi_173743666
Oh oh er schiet me iets te binnn.

Ik heb insta tweestaps verificatie. Dus dan moet je eerst je ww intikken en daarna een code op je mobiel.

Maar wat als ik insta niet meer interessant vind en het later wil verwijderen maar een ander mobiel nummer heb?

Gelukkig staat mijn account toch zonder achternaam en op privé _O-
pi_173743814
Een interessante discussie.

Waarom zou je je social media verleden moeten kunnen wissen (de bedrijven inzake), terwijl je er bij verstande voor hebt gekozen om dingen te delen met de wereld? (de voorwaarden waarvoor je ingestemd hebt)

Veel mensen gooien hun hele leven op Facebook. Over 10 jaar zijn er net zoveel klagers die willen dat al deze foto's worden verwijderd, omdat Facebook totaal niet meer hip is. Facebook zal het druk krijgen (en zal geschiede...)

Gewoon geen zooi op social media posten, tenzij het je geld kan opleveren. De rest via private chats/apps e.d. Vette tip.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_173744173
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:07 schreef Moody het volgende:
Een interessante discussie.

Waarom zou je je social media verleden moeten kunnen wissen (de bedrijven inzake), terwijl je er bij verstande voor hebt gekozen om dingen te delen met de wereld? (de voorwaarden waarvoor je ingestemd hebt)

Veel mensen gooien hun hele leven op Facebook. Over 10 jaar zijn er net zoveel klagers die willen dat al deze foto's worden verwijderd, omdat Facebook totaal niet meer hip is. Facebook zal het druk krijgen (en zal geschiede...)

Gewoon geen zooi op social media posten, tenzij het je geld kan opleveren. De rest via private chats/apps e.d. Vette tip.
Dit soort dingen gelden voor een vrouw van 30 maar niet voor impulsieve pubers.
Daarnaast zie je ook op damesfora als Viva dat kinderen maar zo vroeg mogelijk op internet moeten zodat ze ermee leren omgaan :') _O-
pi_173761039
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:07 schreef Moody het volgende:
Een interessante discussie.

Waarom zou je je social media verleden moeten kunnen wissen (de bedrijven inzake), terwijl je er bij verstande voor hebt gekozen om dingen te delen met de wereld? (de voorwaarden waarvoor je ingestemd hebt)

Veel mensen gooien hun hele leven op Facebook. Over 10 jaar zijn er net zoveel klagers die willen dat al deze foto's worden verwijderd, omdat Facebook totaal niet meer hip is. Facebook zal het druk krijgen (en zal geschiede...)

Gewoon geen zooi op social media posten, tenzij het je geld kan opleveren. De rest via private chats/apps e.d. Vette tip.
Voor facebook had nieuwsgroepen. Ik was toen aan het omscholen en was op mn nieuwe vakgebied best actief op dei nieuwsgroepen. Niets mis mee zou je denken. Maar vijftien jaar later kreeg je bij googlen op mijn naam voornamelijk postings uit die tijd voor je mik. Op zich geen onzin maar vaak wel achterhaald en ook alleen maar zaken waar ik me nu in mn vrije tijd niet mee bezig houd. Ik vind het niet fijn als iemand op mijn nick googeld dan voornamelijk opmerkingen van meer dan tien jaar terug tegenkomt die ook nog eens uit het verband zijn getrokken.

Op facebook heb ik inderdaad een redelijk strak regime waar ik wel en niet op reageer. Maar inderdaad hebben de meeste mensen dat niet en die worden dus later opnieuw geconfronteerd met dingen waar ze dan mogelijk anders over denken.
pi_173792884
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 14:28 schreef Kammamero het volgende:

Wat is jullie ervaring met verwijderen van oude, schaamtelijkr sociale media?
Deed ik wel eens vroeger met de Suicide machine website.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')