abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 11 september 2017 @ 14:01:33 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_173712067


quote:
Ziet Rachel straks eindelijk haar kleinzoon?
’Verzoening HAZES-clan op komst’

Het onvoorstelbare lijkt te gaan gebeuren, al is de aanleiding triest… Er lijkt een voorzichtige toenadering gaande tussen RACHEL HAZES en haar zoon ANDRÉ. De gemoederen tussen moeder en zoon liepen de laatste twee jaar zo hoog op dat er nu al tijden helemaal geen contact meer is en dat Rachel haar kleinzoon ANDRÉ HAZES III alleen kent van de foto’s in Privé en de kiekjes die André en zijn vriendin MONIQUE delen via sociale media.

Reden van de verzoening is dat André van verschillende kanten te horen zou hebben gekregen hoe Rachel lijdt onder de problemen en het uitblijven van een oplossing of zelfs maar het uitzicht daarop. Onlangs zag hij deze foto’s waar hij van schrok. Rachel is daarop, terwijl zij haar hond uitlaat, een schim van zichzelf. In niets is zij meer de sterkte vrouw die in haar eentje en met keiharde hand niet alleen het Hazes-imperium in stand hield, maar ook haar twee kinderen de showbizz in werkte.
bron

Roxanne had André ook al een uitnodiging gestuurd voor haar bruiloft, maar daar heeft hij niet op gereageerd, geen behoefte aan. Hij ziet ook op Shownieuws dat zijn zus gelukkig is met haar verloofde. Hij vindt het goed zo. Aldus zijn woorden in een roddelblad een tijdje terug.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 11 september 2017 @ 14:11:09 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173712244
En Melvin en Nathalie ?
Oh nee die bestaan niet volgens Roggel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173724930
Die Djarno werkt wel hard. Respect voor dat gastje.

[ Bericht 0% gewijzigd door RipCity op 12-09-2017 03:07:17 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_173724964
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 02:15 schreef RipCity het volgende:
Die Djano werkt wel hard. Respect voor dat gastje.
Idd
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173728719
We hoeven ons niet meer te schamen dat we Rox leuk vinden..

Rox; ''Er zit geen taboe meer op mij'' en ''Weet je, ik zong kuvvers van mijn vader en dat deed ik wel goed''.. :') ______!!!
http://cult.tpo.nl/2017/0(...)n-taboe-meer-op-mij/
´
pi_173728812
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:45 schreef Kim-Holland het volgende:
We hoeven ons niet meer te schamen dat we Rox leuk vinden..

Rox; ''Er zit geen taboe meer op mij'' en ''Weet je, ik zong kuvvers van mijn vader en dat deed ik wel goed''.. :') ______!!!
http://cult.tpo.nl/2017/0(...)n-taboe-meer-op-mij/
:')
pi_173729535
Zit ze aan de prednison of zo? Of toch zwanger. Bij haar hoef je niet te twijfelen dat het een kind van haar vader is in ieder geval.
pi_173776161
Het familielid waarvan hij het horloge moest overkopen, was zijn opa Jan van Galen.
pi_173776265
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het familielid waarvan hij het horloge moest overkopen, was zijn opa Jan van Galen.
Tering.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173776353
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het familielid waarvan hij het horloge moest overkopen, was zijn opa Jan van Galen.
wow, en toch ook weer niet zo verrassend...

hoe weet je dit?
  donderdag 14 september 2017 @ 23:25:22 #11
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173783638
Rox is nu op Radio 2. Niet om aan te horen. Het wordt pas wat met de achtergrondzang erbij.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_173784945
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het familielid waarvan hij het horloge moest overkopen, was zijn opa Jan van Galen.
Benieuwd hoe die eraan kwam dan. Of was het de bruidsschat?
pi_173784947
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:31 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wow, en toch ook weer niet zo verrassend...

hoe weet je dit?
En dit :P
  Moderator / Miss SHO vrijdag 15 september 2017 @ 03:42:34 #14
22592 crew  Ole
pi_173785113
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:31 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wow, en toch ook weer niet zo verrassend...

hoe weet je dit?
staat in de privé van deze week. Zal straks op mijn werk even kijken of ik het kan scannen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_173786986
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 03:42 schreef Ole het volgende:

[..]

staat in de privé van deze week. Zal straks op mijn werk even kijken of ik het kan scannen
*O* :9
pi_173787410
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 03:42 schreef Ole het volgende:

[..]

staat in de privé van deze week. Zal straks op mijn werk even kijken of ik het kan scannen
Top.
pi_173798157
Ik vind haar nog steeds regelmatig als een Hagenees klinken. Nooit eerder bij Rotterdammers gehad.
Of ze praat teveel door haar neus omdat ze verkouden is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173811060
Ik dacht altijd dat het Roggel's dramatische idee was om hem met een vuurpijl de lucht in de schieten maar dat was dus zijn eigen idee geweest.

"ik heb bij de notaris vast laten leggen dat ik met een vuurpijl de lucht in wordt geschoten"

Vanaf 11.10 ongeveer.

pi_174027769
Ik zal wel verbitterd en jaloers zijn maar wat een klefheid bij Roxeanne en haar verloofde. Die Erik volgde ik al langer op instagram maar sinds zij in zijn leven is, post hij alleen maar over zijn boefje, grote liefde en beste vriend Roxeanne. Als ze een concert heeft, gaan "zij" dit samen "rocken". Alsof hij op het podium staat :-)

Waarom toch steeds die online liefdesverklaringen terwijl je het elke dag tegen iemand kan zeggen?

www.instagram.com/erikzwennes
pi_174027893
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik zal wel verbitterd en jaloers zijn maar wat een klefheid bij Roxeanne en haar verloofde. Die Erik volgde ik al langer op instagram maar sinds zij in zijn leven is, post hij alleen maar over zijn boefje, grote liefde en beste vriend Roxeanne. Als ze een concert heeft, gaan "zij" dit samen "rocken". Alsof hij op het podium staat :-)

Waarom toch steeds die online liefdesverklaringen terwijl je het elke dag tegen iemand kan zeggen?

www.instagram.com/erikzwennes
Als niemand weet hoe gelukkig en perfect en verliefd je bent, ben je eigenlijk helemaal niet gelukkig en perfect verliefd. Net als die oude koan, maakt een boom die omvalt in het bos geluid als er niemand is om het te horen?
pi_174028546
Showbizz daar is iedereen altijd zo verliefd en ziels gelukkig om de zoveel tijd iedere keer een nieuwe soulmate .... ik vind dat Roxanne niet mooi zingt maar ze doet me toch op de een of andere manier aan Rihanna denken en een beetje op miss Piggy 🤔
pi_174028746
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:55 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Als niemand weet hoe gelukkig en perfect en verliefd je bent, ben je eigenlijk helemaal niet gelukkig en perfect verliefd. Net als die oude koan, maakt een boom die omvalt in het bos geluid als er niemand is om het te horen?
O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_174028809
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:55 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Als niemand weet hoe gelukkig en perfect en verliefd je bent, ben je eigenlijk helemaal niet gelukkig en perfect verliefd. Net als die oude koan, maakt een boom die omvalt in het bos geluid als er niemand is om het te horen?
Ja dus dat. Ik merk bij mensen op Facebook die altijd zo overdreven klef doen, dat het vaak juist niet helemaal goed zit en/of snel weer over is.
pi_174028840
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:22 schreef Suzaka het volgende:
Showbizz daar is iedereen altijd zo verliefd en ziels gelukkig om de zoveel tijd iedere keer een nieuwe soulmate .... ik vind dat Roxanne niet mooi zingt maar ze doet me toch op de een of andere manier aan Rihanna denken en een beetje op miss Piggy 🤔
Whaha briljante combinatie. Ze zingt beter dan ik maar daar is alles mee gezegd. De stijl vind ik wel leuk maar niets bijzonders. En hoe kun je drie jaar "keihard werken" aan zo'n album?
pi_174029275
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik zal wel verbitterd en jaloers zijn maar wat een klefheid bij Roxeanne en haar verloofde. Die Erik volgde ik al langer op instagram maar sinds zij in zijn leven is, post hij alleen maar over zijn boefje, grote liefde en beste vriend Roxeanne. Als ze een concert heeft, gaan "zij" dit samen "rocken". Alsof hij op het podium staat :-)

Waarom toch steeds die online liefdesverklaringen terwijl je het elke dag tegen iemand kan zeggen?

www.instagram.com/erikzwennes
maar serieus elke post gaat over haar, hij lijkt wel een groupie
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')