abonnement Unibet Coolblue
pi_173711469
Mijn zus werkt bij een huiswerkbegeleidingsinstituut waar kinderen vanaf groep 6 leeftijd langskomen.

Al die kinderen zijn brutaal, maken hun huiswerk niet.

Mijn zus heeft laatst tegen een leerling gezegd dat hij geen huiswerk mag maken en tegelijk whatsappen want dat gaat helemaal niet goed.

Krijgt ze ouders op haar dak met dat verbieden niet mag want dan maak je het interessant en zij hun kind moet leren omgaan met verstandig whatsappen en huiswerk tegelijk

:? :? :?
pi_173711486
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 13:26 schreef Kammamero het volgende:
Mijn zus
pics van je zus?
pi_173711512
Had ze maar een vak moeten leren.
pi_173711552
Is je zus een beetje lekker? Hoe oud? Ik heb namelijk ook wel eens moeite met mijn huiswerk :$
pi_173711584
Wat zijn de regels van het instituut?
  Moderator maandag 11 september 2017 @ 13:44:16 #6
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173711762
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 13:27 schreef Handleiding het volgende:

[..]

pics van je zus?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Moderator maandag 11 september 2017 @ 13:44:42 #7
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173711770
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 13:31 schreef Azpilicueta het volgende:
Is je zus een beetje lekker? Hoe oud? Ik heb namelijk ook wel eens moeite met mijn huiswerk :$
Sollicitatieplicht huiswerk noemen :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_173711825
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 13:44 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Sollicitatieplicht huiswerk noemen :')
Maakt toch niet uit?
pi_173711828
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 13:26 schreef Kammamero het volgende:
Mijn zus werkt bij een huiswerkbegeleidingsinstituut waar kinderen vanaf groep 6 leeftijd langskomen.

Al die kinderen zijn brutaal, maken hun huiswerk niet.

Mijn zus heeft laatst tegen een leerling gezegd dat hij geen huiswerk mag maken en tegelijk whatsappen want dat gaat helemaal niet goed.

Krijgt ze ouders op haar dak met dat verbieden niet mag want dan maak je het interessant en zij hun kind moet leren omgaan met verstandig whatsappen en huiswerk tegelijk

:? :? :?
Je mag het niet zeggen, maar als ik jouw zus was, zou ik tegen die ouders zeggen dat ze hun kind in het vervolg maar zelf moeten begeleiden met het huiswerk.
  maandag 11 september 2017 @ 13:51:13 #10
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_173711889
Pic van de zus van TS


pi_173711899
Ze had gewoon in de voorwaarden moeten zetten dat alle mobiele telefoons in de kluis gaan
pi_173711939
Verbieden werkt inderdaad niet. Die ouders hebben wat dat betreft gelijk.
  maandag 11 september 2017 @ 13:55:08 #13
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_173711951
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 13:51 schreef VarkensHart het volgende:
Pic van de zus van TS


[ afbeelding ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_173712152
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 13:54 schreef Krollie het volgende:
Verbieden werkt inderdaad niet. Die ouders hebben wat dat betreft gelijk.
Natuurlijk werkt dat. Die kutkinderen zitten niet voor niets op huiswerkbegeleiding.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173712185
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 13:54 schreef Krollie het volgende:
Verbieden werkt inderdaad niet. Die ouders hebben wat dat betreft gelijk.
Onzin. Kinderen moeten weten waar hun grenzen liggen.
pi_173712227
Eh, ja, mogen die ouders misschien hun kind opvoeden op de manier waarop ze dat zelf willen?

Wat kan mij de mening van jouw zus over het opvoeden van andermans kinders nou toch schelen zeg. :N.
pi_173712245
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 13:54 schreef Krollie het volgende:
Verbieden werkt inderdaad niet. Die ouders hebben wat dat betreft gelijk.
Wel als je het combineert met lijfstraffen.
pi_173712265
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:10 schreef zovty het volgende:
Eh, ja, mogen die ouders misschien hun kind opvoeden op de manier waarop ze dat zelf willen?
Laat ze dat dan ook doen, i.p.v. hun kinderen naar huiswerkbegeleiding te sturen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173712319
De ouders moeten een contract ondertekenen en huiswerkbegeleiding is bedoeld om te leren plannen.

De kinderen die er komen zijn opvallend mondig en zitten volgens mijn zus alleen met andere leerlingen te kletsen als ze geen toezicht houdt.

Soms gaat ze alleen zitten met een kind en vraagt ze of hij zich aan de afgesproken 2 uur huiswerknorm heeft gehouden. Zegt hij ja. Is het met of zonder mobiele telefoon? Meestal zeggen ze eerlijk met telefoon en anders vallen ze door de mand bij de overhoringen...
pi_173712332
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:10 schreef zovty het volgende:
Eh, ja, mogen die ouders misschien hun kind opvoeden op de manier waarop ze dat zelf willen?

Wat kan mij de mening van jouw zus over het opvoeden van andermans kinders nou toch schelen zeg. :N.
Ze sturen zelf hun kind voor 400 euro per maand erheen om te leren hoe je huiswerk maakt :')
pi_173712363
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:07 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Onzin. Kinderen moeten weten waar hun grenzen liggen.
Klopt, nee wordt niet geaccepteerd tegenwoordig. :')

"Ga eens even rustig zitten je mag nu geen herrie maken" "NEE NEE NEE"

En dan overleggen ipv gewoon mamma's wil is wet :') lekker ongestructureerd
pi_173712515
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Laat ze dat dan ook doen, i.p.v. hun kinderen naar huiswerkbegeleiding te sturen.
:?

Huiswerkbegeleiding is geen alternatief voor opvoeden.
Huiswerkbegeleiding is het begeleiden tijdens het huiswerkmaken. Het woord zegt het eigenlijk al een beetje.
pi_173712516
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 14:16 schreef Kammamero het volgende:

[..]

Ze sturen zelf hun kind voor 400 euro per maand erheen om te leren hoe je huiswerk maakt :')
Nee.
Om begeleid te worden tijdens het huiswerkmaken.
pi_173712580
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:25 schreef zovty het volgende:

[..]

Nee.
Om begeleid te worden tijdens het huiswerkmaken.
Helemaal niet.
pi_173712609
Als het letterlijk "begeleiding bij huiswerk" zou zijn waren er allang schadeclaims ingediend dat die kinderen na een jaar 400 euro per maand nog steeds geen huiswerk kunnen maken. Het is niet zo zwart wit allemaal met "begeleiding"

Er zijn wel ouders die het gebruiken als alternatief voor NSO. Die zitten dan al in 2havo maar er is voor hun geen bso en stel je voor dat Madelief thuis de snoeppot leeg eet. :')
pi_173712663
Prinsjes en prinsessen-generatie
pi_173712744
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:32 schreef Protoplanet het volgende:
Prinsjes en prinsessen-generatie
"Ik heb een 3,7 voor economie maar ik hoef er niet voor te leren van mijn ouders want in 4havo laat ik het toch vallen."

:r
pi_173712775
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:30 schreef Kammamero het volgende:
Als het letterlijk "begeleiding bij huiswerk" zou zijn waren er allang schadeclaims ingediend dat die kinderen na een jaar 400 euro per maand nog steeds geen huiswerk kunnen maken. Het is niet zo zwart wit allemaal met "begeleiding"

Er zijn wel ouders die het gebruiken als alternatief voor NSO. Die zitten dan al in 2havo maar er is voor hun geen bso en stel je voor dat Madelief thuis de snoeppot leeg eet. :')
:?

Het is nso. Meer niet.
pi_173713039
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:10 schreef zovty het volgende:
Eh, ja, mogen die ouders misschien hun kind opvoeden op de manier waarop ze dat zelf willen?

Wat kan mij de mening van jouw zus over het opvoeden van andermans kinders nou toch schelen zeg. :N.
Jouw les, jouw regels, toch?
pi_173713061
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:24 schreef zovty het volgende:
:?

Huiswerkbegeleiding is geen alternatief voor opvoeden.
Huiswerkbegeleiding is het begeleiden tijdens het huiswerkmaken. Het woord zegt het eigenlijk al een beetje.
Kunnen de ouders ook zelf.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173713125
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Kunnen de ouders ook zelf.
Lang niet allemaal.
Maar daar gaat het helemaal niet om, de zus van TS heb zich daar gewoon niet mee te bemoeien. Zij moet zorgen dat ze niet ontsnappen of het lokaal in de fik steken, en verder nergens mee bemoeien.
pi_173713218
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:51 schreef zovty het volgende:
Lang niet allemaal.
Maar daar gaat het helemaal niet om, de zus van TS heb zich daar gewoon niet mee te bemoeien.
:X
quote:
Zij moet zorgen dat ze niet ontsnappen of het lokaal in de fik steken, en verder nergens mee bemoeien.
Dat ligt maar net aan de afspraken die gemaakt zijn dan wel de regels van dat instituut. Begeleiding klinkt niet als "ga maar zitten je huiswerk maken en wij bemoeien ons verder nergens mee".
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173713250
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:30 schreef Kammamero het volgende:
Als het letterlijk "begeleiding bij huiswerk" zou zijn waren er allang schadeclaims ingediend dat die kinderen na een jaar 400 euro per maand nog steeds geen huiswerk kunnen maken. Het is niet zo zwart wit allemaal met "begeleiding"

Er zijn wel ouders die het gebruiken als alternatief voor NSO. Die zitten dan al in 2havo maar er is voor hun geen bso en stel je voor dat Madelief thuis de snoeppot leeg eet. :')
Ja en? Je zus vaart er wel bij dat ouders huiswerkbegeleiding als opvang gebruiken, ik doe het zelf ook. Het opvoeden kan je zus beter aan de ouders overlaten.
pi_173713289
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:54 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

:X

[..]

Dat ligt maar net aan de afspraken die gemaakt zijn dan wel de regels van dat instituut. Begeleiding klinkt niet als "ga maar zitten je huiswerk maken en wij bemoeien ons verder nergens mee".
Dat klinkt dus precies wel zo.

Hoe dan ook, zo'n meiske mag best eens wat tips geven, maar als die tegen de wens van de ouders ingaan dan krabbelt ze gewoon terug en verontschuldigd zich.
En dan laat ze al helemaaaal niet de zus een klaagtopic maken in de KLB. Kom op nou zeg. :N.
pi_173713337
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:57 schreef zovty het volgende:
Dat klinkt dus precies wel zo.
Nee, dan zou het "opvang" of iets dergelijks heten.
quote:
Hoe dan ook, zo'n meiske mag best eens wat tips geven, maar als die tegen de wens van de ouders ingaan dan krabbelt ze gewoon terug en verontschuldigd zich.
En dan laat ze al helemaaaal niet de zus een klaagtopic maken in de KLB. Kom op nou zeg. :N.
Wat een onzin. Dat instituut heeft regels, en als de ouders zich niet willen confirmeren aan die regels, dan moet het kind maar ergens anders naartoe.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173713401
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:10 schreef zovty het volgende:
Eh, ja, mogen die ouders misschien hun kind opvoeden op de manier waarop ze dat zelf willen?

Wat kan mij de mening van jouw zus over het opvoeden van andermans kinders nou toch schelen zeg. :N.
Tuurlijk mogen die ouders dat. Maar dat houdt toch niet in dat, wanneer die ouder hun kind bij mij plaatsen om op te passen of iets dergelijks, dat ik het dan maar goed moet vinden dat de kindjes mijn hele inboedel slopen? Om maar iets te noemen?
Ze zijn in mijn huis, dus gelden mijn regels.
pi_173713428
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Tuurlijk mogen die ouders dat. Maar dat houdt toch niet in dat, wanneer die ouder hun kind bij mij plaatsen om op te passen of iets dergelijks, dat ik het dan maar goed moet vinden dat de kindjes mijn hele inboedel slopen? Om maar iets te noemen?
Ze zijn in mijn huis, dus gelden mijn regels.
Weljajoh, ga er helemaal extreme dingen bij verzinnen, dat zal de discussie goed doen.
pi_173713463
quote:
14s.gif Op maandag 11 september 2017 15:02 schreef zovty het volgende:

[..]

Weljajoh, ga er helemaal extreme dingen bij verzinnen, dat zal de discussie goed doen.
Hoezo extreem? Je moet je kinderen opvoeden dat ze zich weten te gedragen als ze ergens anders zijn.
Hoe stel jij je voor als deze kinderen een baan hebben? Denken ze dan ook dat ze de hele dag uit hun neusjes kunnen eten?
pi_173713568
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:04 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Hoezo extreem? Je moet je kinderen opvoeden dat ze zich weten te gedragen als ze ergens anders zijn.
Hoe stel jij je voor als deze kinderen een baan hebben? Denken ze dan ook dat ze de hele dag uit hun neusjes kunnen eten?
Ik weet niet waar je het over hebt mop, maar het is wel enorm offtopic.
pi_173713593
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 14:36 schreef Kammamero het volgende:

[..]

"Ik heb een 3,7 voor economie maar ik hoef er niet voor te leren van mijn ouders want in 4havo laat ik het toch vallen."

:r
Zo,je hoeft dus niet te leren hoe je met je salaris uit moet komen tot het eind van de maand? (Dat is namelijk ook een vorm van economie)
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_173713627
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:10 schreef geevee het volgende:

[..]

Zo,je hoeft dus niet te leren hoe je met je salaris uit moet komen tot het eind van de maand? (Dat is namelijk ook een vorm van economie)
Daar heb je toch geen economie voor nodig :').
pi_173713650
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:09 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je het over hebt mop, maar het is wel enorm offtopic.
De beste stuurlui staan aan de wal zeggen ze altijd.
pi_173713729
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:54 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

:X

[..]

Dat ligt maar net aan de afspraken die gemaakt zijn dan wel de regels van dat instituut. Begeleiding klinkt niet als "ga maar zitten je huiswerk maken en wij bemoeien ons verder nergens mee".
Wat staat er in de huisregels ? Als daarin staat dat huiswerk maken verplicht is en als dat niet gebeurd is de instelling niet verantwoordelijk kan worden gehouden nadat de ouders hiervan op de hoogte zijn gebracht en niet optreden je er verder niet druk over maken maar de lieverdjes hun gang te laten gaan,en bij klachten de bal terug spelen naar de ouders onder vermelding van de regels.

Verder gewoon de ouders laten betalen.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_173714083
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:09 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je het over hebt mop, maar het is wel enorm offtopic.
O ja? Nou het is heel simpel. Je brengt als ouder zijnde je kind bepaalde waarden en normen bij.
pi_173714090
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

O ja? Nou het is heel simpel. Je brengt als ouder zijnde je kind bepaalde waarden en normen bij.
Ja, ok.

:D _O-.
pi_173714109
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 15:13 schreef 8777 het volgende:

[..]

De beste stuurlui staan aan de wal zeggen ze altijd.
Vandaar dat jij onder diverse namen een topic opent over allerlei simpele zaken.
Omdat jij het ook niet allemaal weet.
pi_173714119
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

O ja? Nou het is heel simpel. Je brengt als ouder zijnde je kind bepaalde waarden en normen bij.
Ja en waarschijnlijk zijn dat waarden en normen die de ouders belangrijk vinden, wat jij ervan vindt maakt niet zoveel uit.
pi_173714148
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Vandaar dat jij onder diverse namen een topic opent over allerlei simpele zaken.
Omdat jij het ook niet allemaal weet.
Hoeveel kinderen had je ook alweer?
En nergens in de voorwaarden van dit forum staat dat wat ik doe verboden is..
pi_173714152
quote:
14s.gif Op maandag 11 september 2017 15:43 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, ok.

:D _O-.
Niet dan? Je voedt je kind op of je voedt je kind niet op.
In het laatste geval moet je dan niet gaan lopen zeiken dat anderen er andere ideeën op nahouden wat betreft opvoeden.
Of ben jij er ook zo een die een kind op de wereld zet en de opvoeding aan anderen overlaat?
pi_173714173
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Niet dan? Je voedt je kind op of je voedt je kind niet op.
In het laatste geval moet je dan niet gaan lopen zeiken dat anderen er andere ideeën op nahouden wat betreft opvoeden.
Of ben jij er ook zo een die een kind op de wereld zet en de opvoeding aan anderen overlaat?
Tis goed vrouwke, we zijn ergens een ander pad opgegaan.
pi_173714262
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 15:44 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja en waarschijnlijk zijn dat waarden en normen die de ouders belangrijk vinden, wat jij ervan vindt maakt niet zoveel uit.
Wat ik er van vind, maakt zoveel uit dat andermans kinderen zich moeten houden aan mijn normen en waarden.
En dat kan botsen inderdaad. Voed dan zelf je prinsjes en prinsesjes op.
Ik zal nooit iemand anders zijn kind slaan, maar ik eis wel dat andermans kinderen zich gedragen in mijn huis. Dat houdt dus in: katten niet pesten (het risico dat het kindje een flinke haal krijgt van mijn kat is helemaal voor de verantwoording van de opvoeder), ze gaan niet spelen met mijn tv of dvd-speler, ze gaan niet lopen krijsen, of dingen lopen slopen.
pi_173714309
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:47 schreef zovty het volgende:

[..]

Tis goed vrouwke, we zijn ergens een ander pad opgegaan.
Hoezo? Het gaat toch om ouders die verongelijkt hun gelijk willen halen?
Terwijl die ouders niet inzien dat ze zich zelf gedragen als slappe dweilen.
pi_173714323
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Hoezo? Het gaat toch om ouders die verongelijkt hun gelijk willen halen?
Terwijl die ouders niet inzien dat ze zich zelf gedragen als slappe dweilen.
Nee, daar gaat het helemaal niet om. Dat tutje van de zus dan de ts moet niet denken dat ze de kinderen van een andere wel even op mag voeden.
pi_173714378
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:54 schreef zovty het volgende:

[..]

Nee, daar gaat het helemaal niet om. Dat tutje van de zus dan de ts moet niet denken dat ze de kinderen van een andere wel even op mag voeden.
Waarom niet? Dan krijgen die kinderen nog iets mee van normen en waarden.
Je stuurt je kinderen niet voor niks naar een huiswerkklas.
Of zie ik dat verkeerd?
pi_173714431
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:54 schreef zovty het volgende:
Nee, daar gaat het helemaal niet om. Dat tutje van de zus dan de ts moet niet denken dat ze de kinderen van een andere wel even op mag voeden.
Ze voedt hen ook niet op. Ze brengt hen de regels bij die daar gelden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173714435
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:57 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Waarom niet? Dan krijgen die kinderen nog iets mee van normen en waarden.
Dat is niet aan de zus van TS. Dat is aan de ouders.
quote:
Je stuurt je kinderen niet voor niks naar een huiswerkklas.
Of zie ik dat verkeerd?
je stuurt je kinderen naar huiswerkklas, omdat je allebei tot 6 werkt en je kinderen niet alleen thuis kunnen blijven.
pi_173714445
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:59 schreef zovty het volgende:
je stuurt je kinderen naar huiswerkklas, omdat je allebei tot 6 werkt en je kinderen niet alleen thuis kunnen blijven.
Dan snap je als ouders "huiswerkbegeleiding" niet. Het is geen opvang.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173714470
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:59 schreef zovty het volgende:

[..]

Dat is niet aan de zus van TS. Dat is aan de ouders.

[..]

je stuurt je kinderen naar huiswerkklas, omdat je allebei tot 6 werkt en je kinderen niet alleen thuis kunnen blijven.
Ja, en dat is het probleem van de zus van TS? Ik dacht van niet.
Dan moet een van de twee ouders thuisblijven om voor de kinderen te zorgen.
Die kinderen zijn er omdat de ouders dat wilden.
Zorg er dan ook godverdegodver zelf voor.
pi_173714482
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja, en dat is het probleem van de zus van TS? Ik dacht van niet.
Dan moet een van de twee ouders thuisblijven om voor de kinderen te zorgen.
Die kinderen zijn er omdat de ouders dat wilden.
Zorg er dan ook godverdegodver zelf voor.
Wtf heah? Jij kan toch niet bepalen hoe ouders hun bloedeigen kinderen opvoeden?? Wat gaan we nou toch krijgen zeg.
pi_173714488
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:04 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Hoezo extreem? Je moet je kinderen opvoeden dat ze zich weten te gedragen als ze ergens anders zijn.
Hoe stel jij je voor als deze kinderen een baan hebben? Denken ze dan ook dat ze de hele dag uit hun neusjes kunnen eten?
dit idd die kinderen accepteren geen autoriteit :r

En dan nog ouders die het beter denken te weten zoals dat de huiswerkbegeleiding dat kind moeten leren whatsappen tijdens huiswerk maken :r als je her allemaal zo goed weet waarom stuur je je kind dan vier dagen per week maar huiswerkbegeleiding?

Kinderen die goede cijfers halen komen daar helemaal niet, tenzij de ouders gewoon bso willen op dr middelbare school :')
pi_173714503
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:02 schreef zovty het volgende:
Wtf heah? Jij kan toch niet bepalen hoe ouders hun bloedeigen kinderen opvoeden?? Wat gaan we nou toch krijgen zeg.
Het gaat niet om opvoeden. Huiswerkbegeleiding is geen opvoeden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173714518
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het gaat niet om opvoeden. Huiswerkbegeleiding is geen opvoeden.
ja, dat is dus ook m'n punt.
Dat kind moet gewoon d'r snep houden over de kinderen van een ander.
pi_173714532
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja, en dat is het probleem van de zus van TS? Ik dacht van niet.
Dan moet een van de twee ouders thuisblijven om voor de kinderen te zorgen.
Die kinderen zijn er omdat de ouders dat wilden.
Zorg er dan ook godverdegodver zelf voor.
Die kinderen die huiswerkbegeleiding krijgen ipv BSO omdat dat maar tot groep 8 gaat is maar een klein deel van alles wat daar komt...

Mijn zus heeft hele leuke kinderen op de opvang die graag hulp willen bij het leren van bijvoorbeeld natuurkunde maar ook heel veel onopgevoede etters waar als de ouders het hadden opgevoed ze niet eens hoefden te komen :r
pi_173714541
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:04 schreef zovty het volgende:
ja, dat is dus ook m'n punt.
Dat kind moet gewoon d'r snep houden over de kinderen van een ander.
Nee.
Die ouders hebben willens en wetens hun kind naar dat instituut gestuurd. Daar moet dat kind zich aan de geldende regels houden. Dat heeft niks met opvoeding te maken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173714554
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:04 schreef zovty het volgende:

[..]

ja, dat is dus ook m'n punt.
Dat kind moet gewoon d'r snep houden over de kinderen van een ander.
Waarom mag een persoon met een FSW opleiding die werkzaam is bij de huiswerkbegeleiding kinderen niet leren dat huiswerktijd niet telt als je tegelijk met je huiswerk met je mobiel bezig was?

Dat is net zoiets als tv kijken en gaan squatten tegelijk, dan ligt de focus niet op wat je werkelijk aan het doen bent en gaat het fout.
pi_173714555
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:02 schreef zovty het volgende:

[..]

Wtf heah? Jij kan toch niet bepalen hoe ouders hun bloedeigen kinderen opvoeden?? Wat gaan we nou toch krijgen zeg.
Nee? Alleen het feit al dat de ouders op hun achterste benen verhaal komen halen.
Kind zit daar om zijn huiswerk te maken, niet om te watsappen.
Die 400 euro kunnen pappie en mammie net zo goed door de plee spoelen.
Doe het dan zelf. Als het niet te veel moeite is.
Je zet een kind op de wereld, anderen mogen het opvoeden, maar als het niet naar de zin is van pa en moe, komen jut en jul even verhaal halen.
Ik ben daar heel vlug klaar mee.
pi_173714557
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:05 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee.
Die ouders hebben willens en wetens hun kind naar dat instituut gestuurd. Daar moet dat kind zich aan de geldende regels houden. Dat heeft niks met opvoeding te maken.
Verhalen als ouders die zeggen dat water voor honden is heb ik nog niet gehoord.

Er is wel een energyverbod :D
pi_173714583
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:06 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee? Alleen het feit al dat de ouders op hun achterste benen verhaal komen halen.
Kind zit daar om zijn huiswerk te maken, niet om te watsappen.
Die 400 euro kunnen pappie en mammie net zo goed door de plee spoelen.
Doe het dan zelf. Als het niet te veel moeite is.
Je zet een kind op de wereld, anderen mogen het opvoeden, maar als het niet naar de zin is van pa en moe, komen jut en jul even verhaal halen.
Ik ben daar heel vlug klaar mee.
Dat kind komt daar om met het huiswerk begeleidt te worden. Begeleiden is wat anders dan dingen lopen te verbieden.

De ouders willen het niet zelf doen; ze vinden hun kind niet leuk, ze hebben geen tijd, of ze hebben geld teveel, dat weten we allemaal niet. Maar jij kunt niet bepalen hoe anderen hun kinderen opvoeden en de zus van TS ook niet.
pi_173714585
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het gaat niet om opvoeden. Huiswerkbegeleiding is geen opvoeden.
Huiswerkbegeleiding is inderdaad huiswerkbegeleiding.
Als Jaapje dan gaat zitten whatsappen, mag je daar toch iets van zeggen.
Als dan de opvoeding ter sprake komt, zijn de ouders de minkukels, niet de huiswerkbegeleider.
pi_173714587
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:06 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee? Alleen het feit al dat de ouders op hun achterste benen verhaal komen halen.
Kind zit daar om zijn huiswerk te maken, niet om te watsappen.
Die 400 euro kunnen pappie en mammie net zo goed door de plee spoelen.
Doe het dan zelf. Als het niet te veel moeite is.
Je zet een kind op de wereld, anderen mogen het opvoeden, maar als het niet naar de zin is van pa en moe, komen jut en jul even verhaal halen.
Ik ben daar heel vlug klaar mee.
Mijn zus en haar collega's hebben serieus als taak om ouders te bellen en te adviseren hun kind van huiswerkbegeleiding af te halen omdat her helemaal geen zin heeft

Zoals dat kind met die 3,7 voor economie die denkt dat ze hier alleen komt om te kletsen en niet om betere cijfers te leren halen :') kom dan gewoon niet

Of die ouders die klagen over dat je her kind effectief huiswerk leert te maken :') als je het zelf zo goed weet leer het ze dan zelf
pi_173714610
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 16:07 schreef Kammamero het volgende:
Er is wel een energyverbod :D
Schandáááálig!!
"Mijn kind moet gewoon energy drinks kunnen drinken! En tegen de muur pissen! Want daar heeft die huiswerkbegeleider niks over te zeggen! Die moet haar bek houden!"
Ik zou lachen als het zovty niet zo triest zou zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173714635
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:08 schreef zovty het volgende:

[..]

Dat kind komt daar om met het huiswerk begeleidt te worden. Begeleiden is wat anders dan dingen lopen te verbieden.

Ze willen het niet zelf doen, ze vinden hun kind niet leuk, ze hebben geen tijd, of ze hebben geld teveel, dat weten we allemaal niet. Maar jij kunt niet bepalen hoe anderen hun kinderen opvoeden en de zus van TS ook niet.
Ik denk dat je in de war bent met de grens van opvoeden en leren hoe je iets moet doen. Whatsappen en huiswerk maken kan helemaal niet. Als een kind al meerdere keren liegt over huiswerktijd of het steeds niet haalt wordt er met dat kind gesproken over dat huiswerktijd inhoudt dat je alleen huiswerk maakt en dus niet tegelijk je mobiel mag gebruiken want dat werkt niet.

Als kinderen een grote mond geven en gaan schelden worden er geen discussies gevoerd maar de ouders gebeld.
pi_173714638
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:08 schreef zovty het volgende:

[..]

Dat kind komt daar om met het huiswerk begeleidt te worden. Begeleiden is wat anders dan dingen lopen te verbieden.

Ze willen het niet zelf doen, ze vinden hun kind niet leuk, ze hebben geen tijd, of ze hebben geld teveel, dat weten we allemaal niet. Maar jij kunt niet bepalen hoe anderen hun kinderen opvoeden en de zus van TS ook niet.
Nou dan. De ouders weten het niet of zijn er te lui voor.
Tuurlijk zijn er anderen die invloed hebben op de opvoeding van kinderen.
En kinderen kunnen daar vragen over stellen. Het is niet de bedoeling dat ouders hun 'vervangers' aanspreken over hun manier van doen.
pi_173714652
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Schandáááálig!!
"Mijn kind moet gewoon energy drinks kunnen drinken! En tegen de muur pissen! Want daar heeft die huiswerkbegeleider niks over te zeggen! Die moet haar bek houden!"
Ik zou lachen als het zovty niet zo triest zou zijn.
Die ouders moeten naar bij de rechter gaan eisen dat hun kinderen energy mogen drinken op huiswerkbegeleiding...
pi_173714707
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:05 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee.
Die ouders hebben willens en wetens hun kind naar dat instituut gestuurd. Daar moet dat kind zich aan de geldende regels houden. Dat heeft niks met opvoeding te maken.
Juist wel. Dat heeft alles met opvoeding te maken. De opvoeding van de ouders is namelijk niet zaligmakend.
pi_173714750
Dit is echt gelul:

https://leiden.pvda.nl/20(...)-voor-alle-kinderen/

Alsof mijn zus alle schoolvakken van top tot teen kent. :')

Je hebt wel een aantal pabo-studenten op de huiswerkbegeleiding die basisscholieren individueel helpen (dat heet dan ook helemaal geen huiswerkbegeleiding) maar huiswerkbegeleiding is gewoon toezicht houden, overhoren, praten over efficiënt leren en kijken of kinderen zich aan de afspraken houden over wat ze thuis aan huiswerk/leren moeten doen.
pi_173714809
Nog een leuke: een aantal scholen hier werken met de tablets. (Eentje is er wel weer mee gestopt)

Gaan die ouders eisen dat op de huiswerkbegeleiding de kinderen op de tablet mogen terwijl dat helemaal niet mag. :') mede omdat je dan niet overzichtelijk alles naast elkaar kan houden.

Wordt er gezegd print de stof dan thuis uit als alles digitaal is hoor je niks meer.

Met die tabletkinderen is mijn zus vooral aan het overhoren. _O-
pi_173715297
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:07 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Onzin. Kinderen moeten weten waar hun grenzen liggen.
Verbieden werkt bij het overgrote deel van kinderen niet. Beter is dingen uitleggen (waarom iets slecht is bijvoorbeeld, zoals roken) of iets anders beloven als je niet wil dat ze iets doen. Dat werkt beter dan iets verbieden.
pi_173715307
Verbieden werkt namelijk ook niet bij volwassenen. Hoe vaak doen mensen iets wat verboden is? :) Juist. Het werkt niet.
  maandag 11 september 2017 @ 17:00:41 #80
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173715352
Zijn er vacatures bij dat huiswerkinstituut?
  Forum Admin maandag 11 september 2017 @ 17:02:03 #81
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173715373
Ach later tijdens vergaderingen moeten ze ook leren niet in slaap te vallen door te blijven appen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_173716247
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja, en dat is het probleem van de zus van TS? Ik dacht van niet.
Dan moet een van de twee ouders thuisblijven om voor de kinderen te zorgen.
Die kinderen zijn er omdat de ouders dat wilden.
Zorg er dan ook godverdegodver zelf voor.
Godver vrouw, waar miep jij over?
Je hebt zelf een onopgevoed kind die je nu het leven zuur maakt ofzo? Mensen betalen voor huiswerkbegeleiding, en dik ook, thuis lopen we ook niet achter mijn kind aan, op huiswerkbegeleiding mag ze wat mij betreft gewoon op haar iPhone kijken. Het is geen school ofzo.
pi_173716714
De appel valt niet ver van de boom. Vaak zijn die ouders net zo debiel als hun kinderen.

Ik had ooit zo'n naïef trutje uit een dorp gesproken dat dacht dat ze kids van het Vmbo wel iets kon leren over wiskunde. Nou ze had het geweten. Na 3 maanden was ze ermee gestopt, omdat ze elke dag huilend naar haar werk ging.

En als je tegen de ouders zegt dat hun debiele kind zich niet kan gedragen en zijn/haar huiswerk niet maakt, dan worden ze boos op de docent :') En van collega's moet je ook geen steun verwachten, want die willen aardig gevonden worden door hun leerlingen of zijn gewoon bang om streng op te treden.

Ik ben er wel een voorstander van om achterlijke kids per direct naar het speciaal onderwijs te sturen, zodat de normale kinderen geen last van ze hebben.
pi_173717137
Ouders betalen 400¤ dus die bepalen. Het is geen school, je zus heeft geen prestatieverplichting.
.
pi_173718032
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 16:56 schreef Krollie het volgende:

[..]

Verbieden werkt bij het overgrote deel van kinderen niet. Beter is dingen uitleggen (waarom iets slecht is bijvoorbeeld, zoals roken) of iets anders beloven als je niet wil dat ze iets doen. Dat werkt beter dan iets verbieden.
Hoezo beloven? Moet je je eigen kinderen omkopen om iets gedaan te krijgen of juist voorkomen dat ze iets doen?
Maar voordat we te ver afdwalen, de ouders komen verhaal halen omdat de juf iets verboden heeft. Zou het dan niet beter zijn dat ouders op een lijn komen te zitten met de juf? Want beiden willen toch dat de kids leren om huiswerk te maken?
Hadden de ouders niet beter kunnen zeggen tegen kindje, ja de juf heeft gelijk, lever je mobiel maar in. Appen doe je maar in je vrije tijd.
pi_173718047
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 18:53 schreef Fer het volgende:
Ouders betalen 400¤ dus die bepalen. Het is geen school, je zus heeft geen prestatieverplichting.
Ze kunnen die 400 euro's dus net zo goed door de plee spoelen.
pi_173719938
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:35 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ze kunnen die 400 euro's dus net zo goed door de plee spoelen.
En je zus aan de WW.
.
pi_173720032
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 20:54 schreef Fer het volgende:

[..]

En je zus aan de WW.
Niet mijn zus maar die van TS.
Ik vind trouwens dat onze maatschappij veel te ver is doorgeslagen vwb het beschermen van kinderen.
pi_173722999
Mijn zus vindt het prachtig. Iedereen van 18 jaar en ouder krijgt bruto meer dan 10 euro per uur en eigenlijk speel je alleen maar politieagentje. :D Dat is veel leuker dan vakkenvullen bij de AH. :D

Je kan ook nog eens werken bij huiswerkbegeleiding als je alleen naar student bent dan wel de middelbare school hebt afgerond op havo of vwo niveau. :D
pi_173723014
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 18:53 schreef Fer het volgende:
Ouders betalen 400¤ dus die bepalen. Het is geen school, je zus heeft geen prestatieverplichting.
Ouders kopen een dienst van 400 euro waar in het contract staat wat de verwachtingen over en weer zijn.
pi_173723194
Ik las trouwens op een damesforum dat je je kind omgaan met criminelen niet moet verbieden want dan maak je het spannend

:') !!!!!
pi_173725013
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 22:51 schreef Kammamero het volgende:
Ik las trouwens op een damesforum dat je je kind omgaan met criminelen niet moet verbieden want dan maak je het spannend

:') !!!!!
Godverdomme zeg _O- 8)7 |:(

Ik zou echt de tandjes eruit rammen. Te beginnen bij die ouders en indien nodig ook bij die kinderen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173728532
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 03:17 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Godverdomme zeg _O- 8)7 |:(

Ik zou echt de tandjes eruit rammen. Te beginnen bij die ouders en indien nodig ook bij die kinderen.
Volgens mij zijn dat gewoon ouders die falen in de opvoeding. Als je als ouder zo weinig autoriteit hebt dat je kind geen "nee" accepteert en je het kind niet kan uitleggen dat het niet met bepaalde mensen moet omgaan, zou je moeten uitzoeken hoe dat komt ipv het kind maar gewoon toestaan dat het met tuig vd richel omgaat. :')
pi_173728673
Echt hilarisch trouwens. Ik had op de basisschool iemand die continue opgepakt werd na de basisschooltijd. _O- Hij zat heel de dag door te twitteren en hing toen hij 15 was nog rond bij het winkelcentrum.

Pak dan gewoon die mobiel af, laat dat Twitteraccount blokkeren en zorg dat je kind vaker thuis is dan op straat iig na 6 uur. :')
Hoe moeilijk is het nou om in dit geval een einde te maken aan alle arrestaties. :')

Hij twitterde ook allemaal rare dingen als dat hij "de boys" mist waarmee hij weer eens drie weken vast zat en dan teksten als "free jonairo" erna :')
pi_173728688
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:41 schreef Kammamero het volgende:
Echt hilarisch trouwens. Ik had op de basisschool iemand die continue opgepakt werd na de basisschooltijd. _O- Hij zat heel de dag door te twitteren en hing toen hij 15 was nog rond bij het winkelcentrum.

Pak dan gewoon die mobiel af, laat dat Twitteraccount blokkeren en zorg dat je kind vaker thuis is dan op straat iig na 6 uur. :')
Hoe moeilijk is het nou om in dit geval een einde te maken aan alle arrestaties. :')

Hij twitterde ook allemaal rare dingen als dat hij "de boys" mist waarmee hij weer eens drie weken vast zat en dan teksten als "free jonairo" erna :')
Hoeveel kinderen heb je zelf?
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:17:15 #96
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173729108
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:42 schreef 8777 het volgende:

[..]

Hoeveel kinderen heb je zelf?
Hoe is het afgelopen met Watergate (serieuze vraag)?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')