abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173750975
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Voorlichting valt dus voor jou onder symboolpolitiek. Bijzonder.
Inderdaad. We lichten namelijk al 30 jaar voor en het blijkt niet te helpen.

Nog los van de kanttekening dat er in het convenant nergens gesproken wordt over voorlichting. Dat er misschien gemeenten zijn die het op die manier invullen, dat kan, het is geenzsins vanzelfsprekend of verplicht.

Daarbij weet iedereen waar de homohaat het sterkste is, en die groepen halen we met schepen tegelijk binnen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
pi_173751097
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Inderdaad. We lichten namelijk al 30 jaar voor en het blijkt niet te helpen.

Nog los van de kanttekening dat er in het convenant nergens gesproken wordt over voorlichting. Dat er misschien gemeenten zijn die het op die manier invullen, dat kan, het is geenzsins vanzelfsprekend of verplicht.

Daarbij weet iedereen waar de homohaat het sterkste is, en die groepen halen we met schepen tegelijk binnen.
Je neemt dus niet eens de moeite om te lezen. Tja. Dan houdt het snel op natuurlijk.

En oh, je wilde er een "GRENZEN DICHT, KUT BUITENLANDERS"-topic van maken. Hoe had ik dat over het hoofd kunnen zien.
pi_173751102
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je neemt dus niet eens de moeite om te lezen. Tja. Dan houdt het snel op natuurlijk.
OK.
pi_173751262
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En oh, je wilde er een "GRENZEN DICHT, KUT BUITENLANDERS"-topic van maken. Hoe had ik dat over het hoofd kunnen zien.
nee hoor. Helemaal niet.

Maar vooralsnog is de meest concrete maatregel die jij kunt noemen "voorlichting in het onderwijs". Sorry, maar dat is een natte scheet. Als dat de meest concrete maatregel is is het hopeloos gesteld.

En ik begrijp dat het tegen het politiek correcte zere been is, maar wij zien de laatste tijd een toename van antisemitische incidenten en homoincidenten die bijna evenredig op gaat met het aantal moslims in het land. Dat los je niet op met een obligaat foldertje in het onderwijs terwijl die jongeren thuis met de paplepel ingegoten krijgen dat het een grote zonde is. Het getuigt natuurlijk ook van een complete wereldvreemdheid als jij denkt dat het grootschalig binnenhalen van moslims niet bevorderlijk is voor de homoacceptatie in dit land.

Maar ik begrijp dat in jouw kringen de veronderstelling is dat iedere moslim die hier de grens passeert verandert in een progressief persoon die godsienstvrijheid, homoacceptatie en vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel heeft staan. En mocht dat onverhoopt niet het geval blijken dan deel je toch gewoon een foldertje uit over homoseksualiteit in de klas?

Gelukkig zien homoseksuelen zelf ook in dat politiek correcte zemelaars het alleen maar erger maken voor ze. Die groepen stemmen steeds rechtser omdat die ook wel zien dat de oplossingen niet van mensen als jij komen.
pi_173751488
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

nee hoor. Helemaal niet.
Nee hoor helemaal niet gevolgd door "de oplossing is minder buitenlanders". Seems legit.
pi_173751513
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee hoor helemaal niet gevolgd door "de oplossing is minder buitenlanders". Seems legit.
Tja, wat heb je er aan als je kunt lezen maar de betekenis van woorden je compleet ontgaat?

En niet nog meer van dat intolerant volk binnenhalen zou inderdaad een deel van de oplossing zijn die meer zoden aan de dijk zet dan een foldertje in de klas.
pi_173751866
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:49 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Namens welke groepering ben jij hier eigenlijk actief? Je hebt duidelijk een agenda. Antifa? AIVD? Groen Links?
:') Ja joh iedereen is hier actief vanuit een beweging.
Dat jij zelf nou zo vast zit met je gedachtes in één hokje wil niet zeggen dat anderen dat probleem ook hebben. :D
OT: Hoop opheft om niets weer. :') Blijkbaar loopt zeeland nog wat achter. Dat hele idee achter een gaybrapad is trouwens super triest en nietszeggend mijns inziens.
pi_173751898
quote:
Het is bij ons niet bekend wie deze achterlijke persoon is en ze beseft niet wat ze gedaan heeft. We distantiëren ons van deze smakeloze grap.
:D Butthurt.
Running over the same old ground, what have we found? The same old fears.
pi_173753567
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:27 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ten eerste: wat is dit toch altijd voor onzin. In de wegenverkeerswet staat duidelijk hoe een zebrapad eruit hoort te zien. De weg is geen circusvoorstelling.

Ten tweede: om haar als achterlijk persoon te kwalificeren vind ik een beetje ver gaan. Ik vind het achterlijker om de weg als een schildersdoek te gebruiken.

Ten derde: ik moest glimlachen.
Het heet helemaal geen LHBT meer. Men loopt achter.
pi_173753593
Mensen die een gaybrapad bedenken. Wat voor functie kun je daar voor bedenken?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')