abonnement Unibet Coolblue
pi_173715998
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als homo's zich nou eens normaal gedragen in plaats van dat rare verwijfde (je bent nog steeds een man he..) dan zou niemand er zich aan storen.

Altijd maar dat "speciale plekje" willen hebben in de maatschappij. :r
Van de homo's krijgt men slechts poep om van te leven.
pi_173716066
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 15:57 schreef valentijn101 het volgende:
Nu vraag ik me toch af hoe het nu eigelijk zit als je hier iemand van zijn sokken rijdt.
Het is volgens mij volgens de verkeerswet Geen zebrapad. Dus hebben voetgangers niet de verwachte bescherming. Wat als ze toch onder je auto inlopen?
die vlak boven jouw post officieel niet, die van de piemelmuts wel.

Als je uitgaat van het feit dat het zebrapad 'witte strepen op de weg' inhoudt dan ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 11 september 2017 @ 19:28:06 #78
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_173717861
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 15:57 schreef valentijn101 het volgende:
Nu vraag ik me toch af hoe het nu eigelijk zit als je hier iemand van zijn sokken rijdt.
Het is volgens mij volgens de verkeerswet Geen zebrapad. Dus hebben voetgangers niet de verwachte bescherming. Wat als ze toch onder je auto inlopen?
Artikel 185 WVW, zwakke verkeersdeelnemer enzo.
pi_173717882
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 17:05 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Genderneutrale lantaarnpalen
Alleen maar roze lichten
pi_173727826
quote:
11s.gif Op maandag 11 september 2017 17:19 schreef Ringo het volgende:
Hoe durf je zo'n plechtige ceremonie te verstoren! De wethouder van Juinen zal wel flink uit z'n hum zijn, hij had hier zo naartoe geleefd! Kun je je voorstellen welke onherstelbare imagoschade de gemeente hierdoor lijdt! ;(.
LOL, dus dat. Zo'n gay zebrapad is echt typisch truttig-Nederland. Echt verschrikkelijk.
pi_173727885
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:39 schreef Symphonic het volgende:
Hier zijn die grefo's nog helemaal niet aan toe....
In Vlissingen is de PVV de grootste partij...
pi_173728083
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 11:50 schreef Cherna het volgende:
Ook iemand die een vrijgezellen feestje houd moet veilig kunnen oversteken. 😁
pi_173728409
Gays zijn niet vies van aandachttrekkerij (haha trekkerij :') ;( :P )
En nu ineens verontwaardigd doen over een grapje ... flauw hoor.

Kap dan ook met die potenboten in de gracht.
pi_173728457
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 12:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het gaybrapad geeft goed de algemene retardatie van onze maatschappij weer. In een tijd van clicktivisme en politiekcorrectheid worden problemen liever niet aangpakt, maar maken we liever een statement om daarna weer vakkundig weg te kijken. Er is natuurlijk geen enkele homoseksueel geholpen met een gaybrapad. Zelfde verschijnsel als je profielfoto op facebook veranderen in de vlag van een land waar de laatste aanslag is gepleegd.

Het is een verschijnsel dat me mateloos irriteert. Na de aanslag op Charlie Hebdo ook, iedereen en zijn ouwe moer was Charlie, op een plein staan allemaal babyboomers met hun potloodje omhoog te demonstreren, en een dag later gaat iedereen weer verder met zijn leven. “Zo, daar hebben we toch maar even mooi een statement gemaakt, is dat probleem ook weer opgelost.” Maar oorzaken aanpakken? Nee, dat moet je niet willen.
De deugmens is inderdaad een trieste levensvorm.
pi_173728555
Ik zou graag zien dat alle gaypaden weer zebrapaden werden en de tijd en moeite die in die gaypaden ging voortaan wordt gestoken in het opsporen van homohaat bij jongeren.

Een zekere cultuur met een hekel aan homo's laat ook nog eens specifiek minachting zien met de onderkant van de schoen. De onderkant van een schoen is ook nog eens precies waar een zebrapad voor bedoeld is.
pi_173728574
Gaybrapad. Veeg me op! _O- :{

Sowieso opflikkeren met dat geforceerde regenboog gejank.
  dinsdag 12 september 2017 @ 11:34:41 #87
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_173728591
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:22 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Gays zijn niet vies van aandachttrekkerij (haha trekkerij :') ;( :P )
En nu ineens verontwaardigd doen over een grapje ... flauw hoor.

Kap dan ook met die potenboten in de gracht.
"die gays"
"potenboten"
"trekkerij, haha".

nee.
put
your
clothes
on!
pi_173728603
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:34 schreef Jerruh het volgende:

[..]

"die gays"
"potenboten"
"trekkerij, haha".

nee.
Proost neem nog een kopje azijn c_/
pi_173728713
In alle eerlijkheid heb ik er wel om moeten lachen. Persoonlijk vind ik het hele regenboog gebeuren niet veel zeggend. Net zoals ik de gay pride niet veel zeggend vind. Maar gezien het thema denk ik dat een piemelpak prima paste bij deze opening.

Desalniettemin zet je jezelf nogal voor paal om überhaupt in zo'n pak de deur uit te gaan. Dus ik weet niet waar ik nu harder om moest lachen; het feit dat hier zo'n drama om gemaakt wordt of het feit dat iemand zichzelf zo voor paal heeft gezet.

Onterecht in dit topic vind ik dan weer de reacties dat gays niet zo moeten huilen etc. etc. Ik ben gay en dit hele thema zal mij een worst wezen (haha hij zei worst). Dus gooi niet iedere homoseksueel op een stapel. Ben dat gezanik over community nogal beu.

Ik ben gewoon een individu. En het feit dat ik als man op mannen val definieert mij niet als persoon. Prima dat er mensen zijn die zich met dit soort dingen bezig willen houden. Leven en laten leven. Maar ben het wel een beetje beu dat het je altijd zo opgedrongen wordt als zijnde homo.
  dinsdag 12 september 2017 @ 11:46:02 #90
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_173728725
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:35 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Proost neem nog een kopje azijn c_/
Hoezo azijn?

Ik ben hier het probleem niet hoor, evenmin zuur. Ik vind de reactie op die piemelvrouw van de organisatie ook vrij jankerig, alleen hoe jij en een aantal hier dit aangrijpen om met hele rare en nare redenen los te gaan op de homo's in het algemeen (en niet alleen in dit topic hoor) , vind ik gewoonweg even jankerig... Kom op zeg, een paar zebrapadjes in regenboogkleur en meteen "is het hele land aan het feminiseren, willen homo's apart doen en meer dan hetero's eisen" en wordt de hele community weer op één boot met leer op de gaypride beoordeeld.
put
your
clothes
on!
pi_173728758
quote:
Het is bij ons niet bekend wie deze achterlijke persoon is en ze beseft niet wat ze gedaan heeft.
En zo komt de ware aap uit de mouw. Wel zelf allerlei optochten hebben waar dat zooitje de meest vreemde dingen draagt en oh oh wat zijn we toch lekker controversieel met z'n allen, maar een piemelpak bij iets bloedserieus als de opening van een gaybrapad dan is de wereld te klein.

Tijd dat dit kutvolk ook minder platform krijgt.
pi_173728791
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:28 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Alleen maar roze lichten
En een andere vorm Ipv een paal
pi_173728811
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:45 schreef Moofasah het volgende:

Ik ben gewoon een individu. En het feit dat ik als man op mannen val definieert mij niet als persoon. Prima dat er mensen zijn die zich met dit soort dingen bezig willen houden. Leven en laten leven. Maar ben het wel een beetje beu dat het je altijd zo opgedrongen wordt als zijnde homo.
Zou het niet zo zijn dat het hele LGBT gedoe opgedrongen wordt aan iedereen?

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2017 11:54:46 ]
pi_173728822
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:46 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Hoezo azijn?

Ik ben hier het probleem niet hoor, evenmin zuur. Ik vind de reactie op die piemelvrouw van de organisatie ook vrij jankerig, alleen hoe jij en een aantal hier dit aangrijpen om met hele rare en nare redenen los te gaan op de homo's in het algemeen (en niet alleen in dit topic hoor) , vind ik gewoonweg even jankerig... Kom op zeg, een paar zebrapadjes in regenboogkleur en meteen "is het hele land aan het feminiseren, willen homo's apart doen en meer dan hetero's eisen" en wordt de hele community weer op één boot met leer op de gaypride beoordeeld.
Ik ben geen homo maar als ik dat wel was zou ik liever hebben dat de overheid de oorzaken aan zou pakken ipv met gratuit wat vrolijke kleuren op de weg schilderen en het zo presenteren alsof ze een probleem hebben opgelost.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173728859
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als homo's zich nou eens normaal gedragen in plaats van dat rare verwijfde (je bent nog steeds een man he..) dan zou niemand er zich aan storen.

Altijd maar dat "speciale plekje" willen hebben in de maatschappij. :r
Ik zeg het wel vaker. Door de grotendeels maatschappelijke acceptatie is de tijd van de exclusieve dingetjes gewoon voorbij. Maar daar schijnt men niet aan te kunnen wennen.
pi_173728940
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:49 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

En zo komt de ware aap uit de mouw. Wel zelf allerlei optochten hebben waar dat zooitje de meest vreemde dingen draagt en oh oh wat zijn we toch lekker controversieel met z'n allen, maar een piemelpak bij iets bloedserieus als de opening van een gaybrapad dan is de wereld te klein.

Tijd dat dit kutvolk ook minder platform krijgt.
Scherp. Volgens de vrouw die het gaybrapad opent is het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn.
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:18:13 #97
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_173729122
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik ben geen homo maar als ik dat wel was zou ik liever hebben dat de overheid de oorzaken aan zou pakken ipv met gratuit wat vrolijke kleuren op de weg schilderen en het zo presenteren alsof ze een probleem hebben opgelost.
Daar ben ik het helemaal met je eens hoor. Ik heb niks met die zebrapaden, ook niks op tegen overigens.

Wat ik hier in dit topic veel tegenkom zijn opmerkingen en vooroordelen van bepaalde users die eigenlijk laten zien dat er nog behoorlijk wat op de "zogenaamde" tolerantie aan te merken valt, waarbij veel zaken worden omgedraaid. Die users hebben geen gaypride of zebrapad nodig om de community aan te wijzen als "die poten" of "nichten" en dergelijke krachttermen, dat hokje hebben ze namelijk zelf al gebouwd.

Ofwel: dat zebrapad of die pride waren er sowieso niet geweest als dit soort personen niet met (verbale) agressie on een groep mensen in een hoek hadden geduwd. Die hele discussies rond genderidentiteit waren er niet geweest als er groepen mensen waren die anderen gewoon in hun waarde hadden gelaten en niet als minderwaardig of beperkend hadden behandeld. Of de tegenreactie met een zebrapad is of wat dan ook dat boeit niet eens.
put
your
clothes
on!
pi_173729373
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als homo's zich nou eens normaal gedragen in plaats van dat rare verwijfde (je bent nog steeds een man he..) dan zou niemand er zich aan storen.

ik vind het ook leuk om grappen over te maken, maar wat je hier zegt slaat natuurlijk nergens op.
pi_173729444
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:41 schreef Rangono het volgende:

[..]

LOL, dus dat. Zo'n gay zebrapad is echt typisch truttig-Nederland. Echt verschrikkelijk.
Kijk ons eens ruimdenkend zijn. Dat idee. Bah.
Hier in het dorp hebben we ook zo'n zebrapad. Wat een kul toch 8)7 .
pi_173729447
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Een gaybrapad. |:( What's next? Homoseksuele wielklemmen? Lesbische spoorbomen.
Mensen die aan de verkeerde kant van de weg rijden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')