abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 september 2017 @ 11:11:39 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173709679
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geďntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 september 2017 @ 11:12:11 #2
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173709683
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Toch ben ik er van overtuigd dat ze een keer toch gaan slagen in het reguleren, of in ieder geval gedeeltelijk. Ze zijn niet voor niets zo rijk natuurlijk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 september 2017 @ 11:15:48 #3
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173709728
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:08 schreef metallicelmo het volgende:
Iets wat ik me wel afvraag, Bitcoin en andere coins met een wallet verbinden met elkaar via internet. Zou het kunnen dat overheden dat type verkeer gaan afsluiten als een gekke regering dat zou eisen van de providers? Bijvoorbeeld in die wazige landen waar ze ook ineens Twitter en Facebook kunnen blokkeren? Zonder internetverkeer (het juiste verkeer met de juiste poortjes die open staan) is er geen blockchainverkeer mogelijk toch?
Internet providers kunnen verkeer afsluiten, regeringen niet ;)
Maar het is wel een mogelijkheid. Ik denk alleen dat het niet de bedoeling is om het helemaal af te sluiten aangezien je dan ook de mogelijkheden van de techniek gaat afsluiten en ik denk dat (de meeste) regeringen dat ook niet willen.

Hoe heeft China het eigenlijk voor elkaar gekregen om ICO's (tijdelijk) de nek om te draaien? Kan dat technisch ook of alleen strafbaar op het moment dat je het toch doet?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173709844
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

Internet providers kunnen verkeer afsluiten, regeringen niet ;)
Maar het is wel een mogelijkheid. Ik denk alleen dat het niet de bedoeling is om het helemaal af te sluiten aangezien je dan ook de mogelijkheden van de techniek gaat afsluiten en ik denk dat (de meeste) regeringen dat ook niet willen.

Hoe heeft China het eigenlijk voor elkaar gekregen om ICO's (tijdelijk) de nek om te draaien? Kan dat technisch ook of alleen strafbaar op het moment dat je het toch doet?
Volgens mij krijgen de initiatiefnemers van een ICO een flinke boete op de deurmat mocht ze toch Chinezen laten deelnemen.
  maandag 11 september 2017 @ 11:33:28 #5
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173709887
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:28 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Volgens mij krijgen de initiatiefnemers van een ICO een flinke boete op de deurmat mocht ze toch Chinezen laten deelnemen.
Ah op die manier.
Dan kun je zeker wel dingen reguleren.

Op het moment dat je het op die manier verbied, kun je bijvoorbeeld alleen officiele instanties wel coins mogen laten maken met alle gevolgen van dien.

Dan zullen er ongetwijfeld wel illegale coins over blijven, maar zoals het nu is, wordt het dan niet meer.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 september 2017 @ 11:35:56 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173709928
Wel grappig trouwens dat iets als Dogecoin maar blijft bestaan en toch best wel wat verkeer heeft.
ik heb begrepen dat er al lang niet meer aan gewerkt wordt en dat het eigenlijk een onzin coin is, maar toch krijgt hij veel support :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173710015
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:35 schreef Komakie het volgende:
Wel grappig trouwens dat iets als Dogecoin maar blijft bestaan en toch best wel wat verkeer heeft.
ik heb begrepen dat er al lang niet meer aan gewerkt wordt en dat het eigenlijk een onzin coin is, maar toch krijgt hij veel support :D
Volgens mij door die gekke Jappen ja. In mijn eerste weken heb ik daar ooit eens ¤100 ingestopt met het idee: "Misschien gaat ie ooit wel naar de maan." :') Gaat natuurlijk nooit gebeuren.

Hier nog wat meer Bitcoin gezeik, kan er nog wel bij naast China: https://www.reddit.com/r/(...)they_do_not_have_to/. Dus miners willen nu opeens geen 2X hardfork meer? Goddomme.

Edit: Waren het niet juist de miners die grotere blocksizes wilden en juist geen SegWit? Nu is er dus wel SW tegen hun zin in, maar willen nu opeens wel bij 1MB blocks blijven in plaats van 2MB? Of gaan die miners nu opeens BCH supporten? Ik ben in de war.
  maandag 11 september 2017 @ 11:47:17 #8
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173710070
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:42 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Volgens mij door die gekke Jappen ja. In mijn eerste weken heb ik daar ooit eens ¤100 ingestopt met het idee: "Misschien gaat ie ooit wel naar de maan." :') Gaat natuurlijk nooit gebeuren.

Hier nog wat meer Bitcoin gezeik, kan er nog wel bij naast China: https://www.reddit.com/r/(...)they_do_not_have_to/. Dus miners willen nu opeens geen 2X hardfork meer? Goddomme.

Edit: Waren het niet juist de miners die grotere blocksizes wilden en juist geen SegWit? Nu is er dus wel SW tegen hun zin in, maar willen nu opeens wel bij 1MB blocks blijven in plaats van 2MB? Of gaan die miners nu opeens BCH supporten? Ik ben in de war.
Ik heb er ook een keer een paar euro in gestopt, maar vrij snel weer uit gegaan.
Sindsdien heb ik er wat Reddcoin voor gekocht. Stelt ook niet veel voor, maar had een soort van weddenschap met een vriend van mij wie met de grootste shitcoin de meeste winst kon maken. Dit project zag er nog wel aardig uit en kost geen drol :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173710151
Ik ben me een beetje aan het inlezen omdat de rente van de bank momenteel zo goed als 0 is. Het is best wel ingewikkeld als je geen financiele achtergrond hebt.

Ik heb geen zin om me dagelijks druk te maken om koersen, dus ik ga eens kijken of ik een gedeelte van mijn geld 5 tot 10 jaar weg kan zetten en dan eens per jaar eens kijken.
pi_173710165
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben me een beetje aan het inlezen omdat de rente van de bank momenteel zo goed als 0 is. Het is best wel ingewikkeld als je geen financiele achtergrond hebt.

Ik heb geen zin om me dagelijks druk te maken om koersen, dus ik ga eens kijken of ik een gedeelte van mijn geld 5 tot 10 jaar weg kan zetten en dan eens per jaar eens kijken.
Dan zou ik alleen BTC kopen en weg zetten.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173710173
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben me een beetje aan het inlezen omdat de rente van de bank momenteel zo goed als 0 is. Het is best wel ingewikkeld als je geen financiele achtergrond hebt.

Ik heb geen zin om me dagelijks druk te maken om koersen, dus ik ga eens kijken of ik een gedeelte van mijn geld 5 tot 10 jaar weg kan zetten en dan eens per jaar eens kijken.
Vergeet dat "eens per jaar kijken"-gedeelte maar vast :+
Lambo of Rekt
pi_173710186
De inschrijving van de ICO op triaconta.com loopt goed. Je kunt tot einde van de maand nog meedoen, dan krijg je bonus Tria tokens.
pi_173710187
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben me een beetje aan het inlezen omdat de rente van de bank momenteel zo goed als 0 is. Het is best wel ingewikkeld als je geen financiele achtergrond hebt.

Ik heb geen zin om me dagelijks druk te maken om koersen, dus ik ga eens kijken of ik een gedeelte van mijn geld 5 tot 10 jaar weg kan zetten en dan eens per jaar eens kijken.
Zorg er voor dat je dan in fundamenteel goede coins zit. Naar mijn mening zijn dat: Bitcoin, Ethereum, NEO, Waves, Stratis, Lisk, OmiseGo, TenX, Civic, 0x en Kyber. Dit zijn coins waar ik me zelf het meest mee bezig houd, er zijn vast nog fokkers die je ook coins kunnen aanbevelen en op de mijne nog wel feedback kunnen geven waarom zij de coins niet sterk vinden. Ben ik zelf ook wel benieuwd naar overigens.
pi_173710190
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben me een beetje aan het inlezen omdat de rente van de bank momenteel zo goed als 0 is. Het is best wel ingewikkeld als je geen financiele achtergrond hebt.

Ik heb geen zin om me dagelijks druk te maken om koersen, dus ik ga eens kijken of ik een gedeelte van mijn geld 5 tot 10 jaar weg kan zetten en dan eens per jaar eens kijken.
Dat is in crypto termen wel heel erg lang. er zijn best wat coins die er wellicht over 5 jaar nog zullen zijn, maar of die dan nog iets waard zijn? Denk aan b.v. Myspace of cu2 die op een punt ook bakken met geld waard waren maar ook binnen zeer korte tijd volledig zijn ingehaald.

Als je so passief wilt beleggen zou ik persoonlijk zoeken naar een EFT waar je het in ziet zitten.
pi_173710241
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:57 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Zorg er voor dat je dan in fundamenteel goede coins zit. Naar mijn mening zijn dat: Bitcoin, Ethereum, NEO, Waves, Stratis, Lisk, OmiseGo, TenX, Civic, 0x en Kyber. Dit zijn coins waar ik me zelf het meest mee bezig houd, er zijn vast nog fokkers die je ook coins kunnen aanbevelen en op de mijne nog wel feedback kunnen geven waarom zij de coins niet sterk vinden. Ben ik zelf ook wel benieuwd naar overigens.
Over zo'n lange periode kan zomaar de helft weg zijn. Ik had een paar jaar geleden nogal wat vertrouwen in WorldCoin, maar daar is ook weinig meer van over.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 11 september 2017 @ 12:24:50 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173710536
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben me een beetje aan het inlezen omdat de rente van de bank momenteel zo goed als 0 is. Het is best wel ingewikkeld als je geen financiele achtergrond hebt.

Ik heb geen zin om me dagelijks druk te maken om koersen, dus ik ga eens kijken of ik een gedeelte van mijn geld 5 tot 10 jaar weg kan zetten en dan eens per jaar eens kijken.
Je hoort regelmatig dat over 10 jaar Bitcoin belachelijk veel geld waard is, maar persoonlijk durf ik echt niet zo lang te kijken. Ik vind een jaar al erg lang. Er kan tussendoor van alles gebeuren. Zeker op dit moment, waarbij er nog een hoop onzekerheid is over de toekomst.

Alles wat je vandaag leest kan morgen al totale onzin zijn. Mensen die roepen dat over 10 jaar 1 Bitcoin een miljoen waard is houden geen rekening met eventuele veranderingen zoals bemoeienissen van regeringen zoals in China.

Ik zeg niet dat je dagelijks moet gaan traden, maar op zijn minst een beetje in de gaten houden wat er in de wereld speelt zorgt er in ieder geval voor dat je je geld een beetje in de gaten houdt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173710544
Komt Oceanslab nog op de Coinmarketcap onnie?
Lambo of Rekt
pi_173710557
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 12:00 schreef dimmak het volgende:

[..]

Over zo'n lange periode kan zomaar de helft weg zijn. Ik had een paar jaar geleden nogal wat vertrouwen in WorldCoin, maar daar is ook weinig meer van over.
Dat is waar. Als je er de komende decennia echt geen omkijken naar wil hebben sluit ik me aan bij ICON. Beleg in een ETF a la Iconomi (BLX) of Triaconta (zit nu in ICO fase dus bestaat nog niet).

[ Bericht 0% gewijzigd door fckdedeurkruk op 11-09-2017 12:33:34 ]
pi_173710721
quote:
11s.gif Op maandag 11 september 2017 12:25 schreef EggsTC het volgende:
Komt Oceanslab nog op de Coinmarketcap onnie?
Er schijnt een aanvraag te liggen, zal vast niet heel lang duren
pi_173710753
quote:
11s.gif Op maandag 11 september 2017 12:25 schreef EggsTC het volgende:
Komt Oceanslab nog op de Coinmarketcap onnie?
Oké, noobvraag; kan Oceanlab ook gewoon op andere Exchanges komen of is dat voorbehouden aan de Waves DEX?
pi_173710799
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 12:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oké, noobvraag; kan Oceanlab ook gewoon op andere Exchanges komen of is dat voorbehouden aan de Waves DEX?
Volgens mij zijn er heel veel Waves tokens die verhandeld worden via exchanges. Ze moeten hem alleen willen listen wat denk ik wat werkt oplevert. Ik denk dat de developers van dat token daar iets voor moeten regelen bij een exchange waar ze hem op willen laten plaatsen. Althans ik denk dat het zo gaat
pi_173710857
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 12:44 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er heel veel Waves tokens die verhandeld worden via exchanges. Ze moeten hem alleen willen listen wat denk ik wat werkt oplevert. Ik denk dat de developers van dat token daar iets voor moeten regelen bij een exchange waar ze hem op willen laten plaatsen. Althans ik denk dat het zo gaat
Ik heb ergens begrepen dat je 5K betaalt aan bittrex om te listen daar, vraag me niet waar ik het vandaan heb... gelezen ergens.
Lambo of Rekt
pi_173711195
quote:
2s.gif Op maandag 11 september 2017 12:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb ergens begrepen dat je 5K betaalt aan bittrex om te listen daar, vraag me niet waar ik het vandaan heb... gelezen ergens.
Ik heb zelfs begrepen uit het Bitquence Telegram channel dat sommige exchanges 5 BTC chargen om coins te listen en ik meen me te herinneren dat dit Bittrex is.
pi_173711787
quote:
11s.gif Op maandag 11 september 2017 12:25 schreef EggsTC het volgende:
Komt Oceanslab nog op de Coinmarketcap onnie?
Ze hebben een request ingediend.
pi_173711843
Bedankt voor alle reacties, wel leuk zo'n behulpzaam topic.

Ik heb me een beetje vergist in de markt denk ik. Ik was eigelijk van plan om het gewoon ergens voor een paar jaar te stallen en dan weer op te halen, maar dat lijkt met deze markt niet echt een optie. BitCoins zou dan nog de beste optie zijn maar dan moet ik wel up-to-date blijven.
pi_173712313
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 13:48 schreef 44rdbei het volgende:
Bedankt voor alle reacties, wel leuk zo'n behulpzaam topic.

Ik heb me een beetje vergist in de markt denk ik. Ik was eigelijk van plan om het gewoon ergens voor een paar jaar te stallen en dan weer op te halen, maar dat lijkt met deze markt niet echt een optie. BitCoins zou dan nog de beste optie zijn maar dan moet ik wel up-to-date blijven.
Of zoals aangegeven beleggen in een indextracker als iconomi. Zij beleggen in de top 20 coins qua marketcap namens jou in de vorm van BLX token.

In het kort: meld je aan op iconomi. Koop (een stukje) bitcoin, stuur het naar je adres van je iconomi account en koop de token BLX.
  maandag 11 september 2017 @ 14:30:55 #27
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173712618
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 14:15 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Of zoals aangegeven beleggen in een indextracker als iconomi. Zij beleggen in de top 20 coins qua marketcap namens jou in de vorm van BLX token.

In het kort: meld je aan op iconomi. Koop (een stukje) bitcoin, stuur het naar je adres van je iconomi account en koop de token BLX.
Levert dat eigenlijk een beetje rendement op?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173712652
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 14:15 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Of zoals aangegeven beleggen in een indextracker als iconomi. Zij beleggen in de top 20 coins qua marketcap namens jou in de vorm van BLX token.

In het kort: meld je aan op iconomi. Koop (een stukje) bitcoin, stuur het naar je adres van je iconomi account en koop de token BLX.
Als je dat leuk vindt kun je ook eens naar APX kijken.
pi_173712711
Wanneer staat die lancering gepland van die tweeling die een Bitcoin ETF willen beginnen? Als dat beschikbaar is en legaal verklaart dan zie ik via de reguliere aandelenbeursen heel wat geld in crypto vloeien of mis ik iets
  maandag 11 september 2017 @ 14:37:01 #30
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173712754
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:35 schreef metallicelmo het volgende:
Wanneer staat die lancering gepland van die tweeling die een Bitcoin ETF willen beginnen? Als dat beschikbaar is en legaal verklaart dan zie ik via de reguliere aandelenbeursen heel wat geld in crypto vloeien of mis ik iets
Die bestaat toch al? GBTC is beursgenoteerd.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173713118
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Levert dat eigenlijk een beetje rendement op?
Als ik me goed herinner behaalden ze in augustus 80% rendement, ook niet heel moeilijk natuurlijk.

https://www.iconomi.net/dashboard/#/INDEX
pi_173713979
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 14:15 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Of zoals aangegeven beleggen in een indextracker als iconomi. Zij beleggen in de top 20 coins qua marketcap namens jou in de vorm van BLX token.

In het kort: meld je aan op iconomi. Koop (een stukje) bitcoin, stuur het naar je adres van je iconomi account en koop de token BLX.
Dat is ook wel een optie inderdaad, had ik even gemist. even inlezen.
pi_173714033
ok Verge en DigiByte komen naar HitBTC.. moet ik inslaan? :p
pi_173714112
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:40 schreef metallicelmo het volgende:
ok Verge en DigiByte komen naar HitBTC.. moet ik inslaan? :p
ja
pi_173714327
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:44 schreef fukforce het volgende:

[..]

ja
ik ben al bezig :P
  maandag 11 september 2017 @ 16:01:29 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173714460
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Als ik me goed herinner behaalden ze in augustus 80% rendement, ook niet heel moeilijk natuurlijk.

https://www.iconomi.net/dashboard/#/INDEX
Voor augustus was 80% nog niet eens zo veel :P
Maar ze doen het wel slim. Ik blijf het wel in de gaten houden. Als zij zo door blijven ga ik dat misschien ook wel doen voor een gedeelte.

Hoewel je niet moet vergeten dat je de eerste 3.5% al kwijt bent aan management en het uitchecken als je klaar bent.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 september 2017 @ 16:03:06 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173714489
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:54 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

ik ben al bezig :P
Ik ben zo blij met mijn Verge. Sinds ik ze heb gaan ze alleen maar omhoog :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173714509
Nog maar wat Komodo bijgekocht binnenkort de eerste DICO op de BarterDex
pi_173714582
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ben zo blij met mijn Verge. Sinds ik ze heb gaan ze alleen maar omhoog :D
Dan heb je ze op het juiste moment gekocht, maar HitBTC is wel een grote exchange, zoniet de grootste dus als Verge daarop verhandeld kan worden, hopelijk gaan die Chinezen los
  maandag 11 september 2017 @ 16:26:53 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173714895
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:08 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Dan heb je ze op het juiste moment gekocht, maar HitBTC is wel een grote exchange, zoniet de grootste dus als Verge daarop verhandeld kan worden, hopelijk gaan die Chinezen los
Ik heb ze op ongeveer 0.003000 euro gekocht. Zijn nu 006713 waard. Dus best een goede winst uit gehaald tot nu toe. Paar weken geleden gekocht.

Ik zeg op naar de Euro!!!! *O*

;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173714959
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb ze op ongeveer 0.003000 euro gekocht. Zijn nu 006713 waard. Dus best een goede winst uit gehaald tot nu toe. Paar weken geleden gekocht.

Ik zeg op naar de Euro!!!! *O*

;)
Ik droomde vanacht dat verge 8USD stond :@
Lambo of Rekt
  maandag 11 september 2017 @ 16:32:35 #42
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173714978
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik droomde vanacht dat verge 8USD stond :@
Als dat gebeurt, word ik gek :')

Met hun huidige stats zou dat wel echt bizar zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173715075
Waarom is die nieuwe exchange for Verge en DGB zo boeiend dan?
pi_173715625
Iemand die in https://tokensale.anryze.com gaat investeren?
pi_173715709
quote:
10s.gif Op maandag 11 september 2017 16:39 schreef Faeroer het volgende:
Waarom is die nieuwe exchange for Verge en DGB zo boeiend dan?
Nieuwe exchange is hoger handelsvolume lijkt me, en dus meer waarde.

Maar ik heb er geen verstand verder.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2017 17:28:24 ]
pi_173717094
Artikel van Golem: https://blog.golemproject(...)eration-22c4667f9191.

Quote uit het artikel:
Plasma. Our understanding of Plasma is that it will advance whole Ethereum space and that it should be a community-driven project. While OmiseGO is directly interested in advancing Plasma, we believe that it might make sense for Golem to get involved as well. Saying that, we currently have our hands full with Golem’s initial production, so we are not jumping into a partnership just yet.

Ik durf bijna mijn handen er aan te branden dat Ethereum, OmiseGo, Golem, Kyber met zijn allen gaan samenwerken om het hele Plasma gebeuren tot een succes te maken. Vitalik is betrokken bij Ethereum (duh!), OmiseGo en Kyber. De founder van Golem is tevens betrokken bij OmiseGo als adviseur en daarnaast gaan OmiseGo en Golem zich in hetzelfde kantoorgebouw huisvesten.

Goede of gekke gedachte?
pi_173717767
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Artikel van Golem: https://blog.golemproject(...)eration-22c4667f9191.

Quote uit het artikel:
Plasma. Our understanding of Plasma is that it will advance whole Ethereum space and that it should be a community-driven project. While OmiseGO is directly interested in advancing Plasma, we believe that it might make sense for Golem to get involved as well. Saying that, we currently have our hands full with Golem’s initial production, so we are not jumping into a partnership just yet.

Ik durf bijna mijn handen er aan te branden dat Ethereum, OmiseGo, Golem, Kyber met zijn allen gaan samenwerken om het hele Plasma gebeuren tot een succes te maken. Vitalik is betrokken bij Ethereum (duh!), OmiseGo en Kyber. De founder van Golem is tevens betrokken bij OmiseGo als adviseur en daarnaast gaan OmiseGo en Golem zich in hetzelfde kantoorgebouw huisvesten.

Goede of gekke gedachte?
Dat is geen gekke gedachte, er zijn wel meer samenwerkingen in de crypto wereld.

Hou er wel rekening mee dat de ontwikkeling van Plasma nog wel een jaartje kan duren voordat het op testnet gaat.

Waves komt 10 oktober al met Waves NG (afgeleid van het Bitcoin NG wat weer staat voor Next Generation) wat sowieso al 1000 transacties per seconde mogelijk moet maken. Het zou schaalbaar moeten zijn naar nog meer transacties per seconde.

Plasma en NG lijken qua benadering wat op elkaar, beiden halen ze de vele transacties zoveel mogelijk van de "root chain" en laten ze meer over aan het vertrouwen, tot het tegendeel bewezen is (waarna een block ongeldig gemaakt kan worden).

NG doet dat met "micro blocks" en Plasma met "baby chains" maar uiteindelijk komt het er op neer dat tussen de blokken door meer transacties bij voorbaat goedgekeurd worden en bij fraude ongeldig verklaard worden.

Plasma lijkt schaalbaarder, wat ook wel nodig is voor Ethereum als ze serieus als "wereldcomputer" willen verdergaan.

Waves kan met minder toe, de smart contracts worden "non Turing complete" dus zal je wss een beperktere instructieset en minder instructies nodig hebben. Nu zijn er ook vergevorderde plannen om een stock exchange op Waves te laten draaien, ik ben benieuwd of het dan nog zo schaalt (maar daar zal vast over nagedacht zijn).

Al met al, leuke ontwikkelingen :)
pi_173717868
S
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat is geen gekke gedachte, er zijn wel meer samenwerkingen in de crypto wereld.

Hou er wel rekening mee dat de ontwikkeling van Plasma nog wel een jaartje kan duren voordat het op testnet gaat.

Waves komt 10 oktober al met Waves NG (afgeleid van het Bitcoin NG wat weer staat voor Next Generation) wat sowieso al 1000 transacties per seconde mogelijk moet maken. Het zou schaalbaar moeten zijn naar nog meer transacties per seconde.

Plasma en NG lijken qua benadering wat op elkaar, beiden halen ze de vele transacties zoveel mogelijk van de "root chain" en laten ze meer over aan het vertrouwen, tot het tegendeel bewezen is (waarna een block ongeldig gemaakt kan worden).

NG doet dat met "micro blocks" en Plasma met "baby chains" maar uiteindelijk komt het er op neer dat tussen de blokken door meer transacties bij voorbaat goedgekeurd worden en bij fraude ongeldig verklaard worden.

Plasma lijkt schaalbaarder, wat ook wel nodig is voor Ethereum als ze serieus als "wereldcomputer" willen verdergaan.

Waves kan met minder toe, de smart contracts worden "non Turing complete" dus zal je wss een beperktere instructieset en minder instructies nodig hebben. Nu zijn er ook vergevorderde plannen om een stock exchange op Waves te laten draaien, ik ben benieuwd of het dan nog zo schaalt (maar daar zal vast over nagedacht zijn).

Al met al, leuke ontwikkelingen :)
Stock Exchange? Interessant!
En de nieuwe Waves DEX release gaat die samenvallen met Waves NG op 10-10? Of is de nieuwe DEX niet afhankelijk van hoeveelheid transacties per seconde die mogelijk is?
pi_173718021
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:28 schreef Kale het volgende:
S

[..]

Stock Exchange? Interessant!
En de nieuwe Waves DEX release gaat die samenvallen met Waves NG op 10-10? Of is de nieuwe DEX niet afhankelijk van hoeveelheid transacties per seconde die mogelijk is?
Waves geeft nooit zoveel prijs over releases, vond het al heel wat dat Sasha een Tweet de wereld in stuurde over de releasedatum van Waves NG ;)
pi_173718033
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Waves geeft nooit zoveel prijs over releases, vond het al heel wat dat Sasha een Tweet de wereld in stuurde over de releasedatum van Waves NG ;)
Dat is waar ja. Ze zijn meer van de Ninja releases :-)
pi_173718040
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Waves geeft nooit zoveel prijs over releases, vond het al heel wat dat Sasha een Tweet de wereld in stuurde over de releasedatum van Waves NG ;)
Heb je geen Komodo gekocht swa?
pi_173718070
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:35 schreef fukforce het volgende:

[..]

Heb je geen Komodo gekocht swa?
Ik wel @52k (veel te hoog wss :P)

edit: 46k nu, ja dus :{

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2017 19:38:21 ]
pi_173718187
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik wel @52k (veel te hoog wss :P)

edit: 46k nu, ja dus :{
Komodo is ook gepumpt afgelopen week i.v.m. een announcement (die bagger was). Dus verwacht ook niet dat hij heel veel omhoog gaat de komende tijd.

Wellicht dat Fukforce nog weet dat er announcements aankomen, want die is van de Komodo volgens mij.
  maandag 11 september 2017 @ 19:45:10 #54
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173718281
Waves heeft niet eens veel transacties. Een miezerige 100k op een dag is al veel voor Waves. Dan is het onzinnig om juist op transactieverwerking in te spelen.

Wat mij betreft is het gewoon een afleidingsmanouvre om te camoufleren dat Waves al een lange tijd stagneert. De echt grote aangekondigde ontwikkelingen zoals Waves 1.0 en Tokenomica, daar is het allemaal angstvallig stil om.

Last ze maar wat geld steken in promotie en rebranding a la Lisk want op dit moment gaat het nergens heen. Meer als 50% eraf het laatste kwartaal en nog geen teken van herstel. Het is knap waardeloos.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173718695
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat is geen gekke gedachte, er zijn wel meer samenwerkingen in de crypto wereld.

Hou er wel rekening mee dat de ontwikkeling van Plasma nog wel een jaartje kan duren voordat het op testnet gaat.

Waves komt 10 oktober al met Waves NG (afgeleid van het Bitcoin NG wat weer staat voor Next Generation) wat sowieso al 1000 transacties per seconde mogelijk moet maken. Het zou schaalbaar moeten zijn naar nog meer transacties per seconde.

Plasma en NG lijken qua benadering wat op elkaar, beiden halen ze de vele transacties zoveel mogelijk van de "root chain" en laten ze meer over aan het vertrouwen, tot het tegendeel bewezen is (waarna een block ongeldig gemaakt kan worden).

NG doet dat met "micro blocks" en Plasma met "baby chains" maar uiteindelijk komt het er op neer dat tussen de blokken door meer transacties bij voorbaat goedgekeurd worden en bij fraude ongeldig verklaard worden.

Plasma lijkt schaalbaarder, wat ook wel nodig is voor Ethereum als ze serieus als "wereldcomputer" willen verdergaan.

Waves kan met minder toe, de smart contracts worden "non Turing complete" dus zal je wss een beperktere instructieset en minder instructies nodig hebben. Nu zijn er ook vergevorderde plannen om een stock exchange op Waves te laten draaien, ik ben benieuwd of het dan nog zo schaalt (maar daar zal vast over nagedacht zijn).

Al met al, leuke ontwikkelingen :)
Ik ben erg heel erg benieuwd wat er met de koers van Waves gaat gebeuren. Ik zit er aan te denken mijn NEO van de hand te doen ten behoeve van Kyber en Waves. Ik zie NEO nog wel een tijdje stilstaan, al dan niet nog verder dalen. Het enge vind ik alleen dat ik ook geen idee heb of Waves überhaupt wel gaat stijgen, want ja, Waves heeft er nu eenmaal een handje van rond de $5 te bewegen :p

Mijn doel is overigens sowieso om even later NEO weer terug te kopen, op lange (misschien wel heel lange termijn) zie deze coin nog voldoende potentie hebben. ICO's hebben ze niet per sé nodig, ze zijn eigenlijk in hun basis met heel andere zaken bezig. ICO's mogen wat mij betreft ook zwaar gereguleerd worden.

En ik weet dat het niet mag, maar wat zie jij de koers van Waves doen met de nieuwe DEX?
pi_173718712
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:45 schreef VeX- het volgende:
Waves heeft niet eens veel transacties. Een miezerige 100k op een dag is al veel voor Waves. Dan is het onzinnig om juist op transactieverwerking in te spelen.

Bitcoin NG implementatie staat al vanaf het begin op de Waves roadmap en wordt geďmplementeerd met oog op de toekomst.

Bij de distributie van ICO's en airdrops zijn er vaak tussen de 500 en 10.000 transacties.
Met de huidige snelheid zitten de blokken dan tussen de 5 minuten tot bijna 1,5 uur geheel vol.

Dat gebeurt regelmatig, DEX ligt dan op z'n gat.

Een miezerige 100k transacties? Waves kan momenteel 100 transacties per minuut aan.
Dat zijn 6.000 transacties per uur en 144.000 transacties per dag.

Waves zit dus al aardig aan z'n limiet.

Met de initiële lancering van Waves NG zou dat zo'n 84 miljoen transacties per dag moeten zijn, dan kunnen ze wel weer even vooruit.

Onder transacties valt overigens ook het aanmaken van een alias, verwerken van een order, aanmaken van een token en het starten of stoppen van een lease.

Prima dat het geďmplementeerd wordt.

quote:
Wat mij betreft is het gewoon een afleidingsmanouvre om te camoufleren dat Waves al een lange tijd stagneert. De echt grote aangekondigde ontwikkelingen zoals Waves 1.0 en Tokenomica, daar is het allemaal angstvallig stil om.

Waves doet eigenlijk alleen maar "ninja releases". Ook DEX was er vrijwel ineens vanuit het "niets'. Het team werkt hard.

quote:
Last ze maar wat geld steken in promotie en rebranding a la Lisk want op dit moment gaat het nergens heen. Meer als 50% eraf het laatste kwartaal en nog geen teken van herstel. Het is knap waardeloos.
Promotie heeft pas nut als je product uit bčta stadium is.

Ethereum moest ook eerst een jaar door een zijwaartse depressie voor iedereen ineens begreep dat ze achter de schermen business deals gesloten hadden en het zowaar ook nog werkte.

Als je onrustig wordt van de koers kan je beter uitstappen, dat geeft rust.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 11-09-2017 20:15:59 ]
pi_173718875
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

En ik weet dat het niet mag, maar wat zie jij de koers van Waves doen met de nieuwe DEX?
Ik verwacht er veel van.

Anders had ik ze inmiddels ook wel al verkocht ;)
pi_173718965
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik verwacht er veel van.

Anders had ik ze inmiddels ook wel al verkocht ;)
Zo is 't ook, ik ben erg benieuwd. Misschien vind je dit ook wel leuk leesvoer, ik kon er wel om lachen. Ook voor anderen die een beetje in een mineurstemming zitten door de shitmarkt van afgelopen weken, HET IS DUS ALLEMAAL MANIPULATIE DOOR DE RIJKEN ;) https://medium.com/@Jesse(...)-street-35a1117ef859
pi_173719007
Trouwens, is huppelkutje Greys nu echt weggepest, wat overigens erg triest zou zijn, of is ze op vakantie en daar in een echt dagboek aan het schreiben?
pi_173719045
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:21 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Trouwens, is huppelkutje Greys nu echt weggepest, wat overigens erg triest zou zijn, of is ze op vakantie en daar in een echt dagboek aan het schreiben?
Doe ff normaal tegen greys :(
Lambo of Rekt
pi_173719056
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:21 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Trouwens, is huppelkutje Greys nu echt weggepest, wat overigens erg triest zou zijn, of is ze op vakantie en daar in een echt dagboek aan het schreiben?
Haha, Greys laat zich echt niet wegpesten, die is wel wat gewend op FOK!
pi_173719082
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:45 schreef VeX- het volgende:
Waves heeft niet eens veel transacties. Een miezerige 100k op een dag is al veel voor Waves. Dan is het onzinnig om juist op transactieverwerking in te spelen.

Wat mij betreft is het gewoon een afleidingsmanouvre om te camoufleren dat Waves al een lange tijd stagneert. De echt grote aangekondigde ontwikkelingen zoals Waves 1.0 en Tokenomica, daar is het allemaal angstvallig stil om.

Last ze maar wat geld steken in promotie en rebranding a la Lisk want op dit moment gaat het nergens heen. Meer als 50% eraf het laatste kwartaal en nog geen teken van herstel. Het is knap waardeloos.
Omdat? Omdat de prijs 'maar' 20x is gegaan in 6 maanden?? Ik waardeer het juist enorm dat ze zich niet teveel focussen op hype en op korte termijn enorme prijsstijgingen.

Lees de laatste blog van Sasha Ivanov maar eens.. daarin benoemt hij ook gewoon dat het een enorme bubble is waar we inzitten en dat hij zijn focus richt om zo goed mogelijk uit de bubble te komen.

https://blog.wavesplatform.com/time-to-step-it-up-4774bd884b87

Ik denk echt oprecht dat als je korte termijn winst wil Waves niet jouw platform is. Gok dan maar op XEL of Ardor o.i.d. Maar waves bashen omdat de prijs niet continuee gepumped wordt raakt wat mij betreft kant noch wal
pi_173719483
quote:
8s.gif Op maandag 11 september 2017 20:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Doe ff normaal tegen greys :(
geen mod meer? ontslagen?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 september 2017 @ 20:52:59 #65
163650 Greys
pi_173719879
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:21 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Trouwens, is huppelkutje Greys nu echt weggepest, wat overigens erg triest zou zijn, of is ze op vakantie en daar in een echt dagboek aan het schreiben?
Huppelkutje je moeder!

Het was even druk op de huishoudbeurs. Goede zaken gedaan. Dank voor je bezorgdheid en het feit dat je me miste. *;
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173719995
quote:
10s.gif Op maandag 11 september 2017 20:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Huppelkutje je moeder!

Het was even druk op de huishoudbeurs. Goede zaken gedaan. Dank voor je bezorgdheid en het feit dat je me miste. *;
Niceeeeeee. Nu graag even een TRIG update al is het alleen maar om een paar mensen te treiteren :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 september 2017 @ 20:59:58 #67
163650 Greys
pi_173720109
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:56 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Niceeeeeee. Nu graag even een TRIG update al is het alleen maar om een paar mensen te treiteren :D
Nou lief dagboek, die gaat idd best weer fijn vandaag _O- _O_

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173720671
Mijn ARK verkocht dat ik al had sinds dat het 20k waard was, deze stijging en positiviteit eromheen is veel te veel, ik verwacht (en hoop) dat het wel weer even in elkaar gaat storten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Eindredactie Games maandag 11 september 2017 @ 21:33:36 #69
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173721178
Jeej tijdelijk gebanned bij Bittrex omdat ik te vaak probeerde in te loggen met mijn 2WF die hij weer eens niet accepteerde.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173721205
quote:
4s.gif Op maandag 11 september 2017 21:33 schreef Oscar. het volgende:
Jeej tijdelijk gebanned bij Bittrex omdat ik te vaak probeerde in te loggen met mijn 2WF die hij weer eens niet accepteerde.
Dat zal z'n reden wel hebben :P
  Eindredactie Games maandag 11 september 2017 @ 21:36:53 #71
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173721299
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:34 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Dat zal z'n reden wel hebben :P
Het gaat sinds een maand nooit meer in 1 keer goed. Het lijkt wel alsof de tijd bij hun achter loopt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173721326
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:18 schreef chroestjov het volgende:
Mijn ARK verkocht dat ik al had sinds dat het 20k waard was, deze stijging en positiviteit eromheen is veel te veel, ik verwacht (en hoop) dat het wel weer even in elkaar gaat storten.
Hier gekocht op 40. Vond het ook een mooi moment inderdaad! was helaas te laat voor het mooie piekje. TenX staat nu wel weer mooi. Dus leek mij een mooi swap!
pi_173721374
quote:
4s.gif Op maandag 11 september 2017 21:36 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Het gaat sinds een maand nooit meer in 1 keer goed. Het lijkt wel alsof de tijd bij hun achter loopt.
Nooit last van, misschien is het je app.
  Eindredactie Games maandag 11 september 2017 @ 21:40:57 #74
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173721390
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:39 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Nooit last van, misschien is het je app.
Authy, een van de grootste 2WF applicaties. Ja, dat zal het zijn.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173721428
quote:
4s.gif Op maandag 11 september 2017 21:40 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Authy, een van de grootste 2WF applicaties. Ja, dat zal het zijn.
Als je app het niet is, en Bittrex is het volgens mij ook niet, dan blijft er maar één ding over ;)
pi_173721453
Waves heeft eindelijk na 4-5 maanden mijn coins overgemaakt ...en wat doen ze, naar het verkeerde adres :D gelukkig wel een adres waar ik nog bij kan
  Eindredactie Games maandag 11 september 2017 @ 21:44:38 #77
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173721474
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:42 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Als je app het niet is, en Bittrex is het volgens mij ook niet, dan blijft er maar één ding over ;)
Ik heb meer vertrouwen in Authy dan in de werking van Bittrex. Vooral dat ie al een week al Kraken2.0 begint te worden
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173721503
quote:
4s.gif Op maandag 11 september 2017 21:40 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Authy, een van de grootste 2WF applicaties. Ja, dat zal het zijn.
Ik gebruik de Google Authenticator app, no problemo.
pi_173721532
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:43 schreef xaban06 het volgende:
Waves heeft eindelijk na 4-5 maanden mijn coins overgemaakt ...en wat doen ze, naar het verkeerde adres :D gelukkig wel een adres waar ik nog bij kan
Wow ok :D

Wel mooi dat het geregeld is.
Sasha verstuurt ze zelf, begreep ik.
  Eindredactie Games maandag 11 september 2017 @ 21:47:44 #80
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173721555
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 21:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik gebruik de Google Authenticator app, no problemo.
BittrexExchange twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 22:24:03 @mar_cucho wait 5 mins to log in reageer retweet
BittrexExchange twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 15:30:42 @ConorMcCrypto @richiela If you hit this, wait 5 mins to log in. reageer retweet
BittrexExchange twitterde op maandag 11-09-2017 om 07:56:31 @VenuGop23404471 just wait 5 mins reageer retweet
De stagiair hoeft alleen maar dit soort tweets te posten
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173721586
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 21:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wow ok :D

Wel mooi dat het geregeld is.
Sasha verstuurt ze zelf, begreep ik.
Ja klopt, in batches. Wel 'vaag' dat maar 1 persoon de controle heeft.

Als hij komt te overleden is er niemand meer die toegang heeft tot de investeringen?
pi_173721815
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 21:48 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ja klopt, in batches. Wel 'vaag' dat maar 1 persoon de controle heeft.

Als hij komt te overleden is er niemand meer die toegang heeft tot de investeringen?
Dan wordt alles naar mij gestuurd.
pi_173722374
quote:
4s.gif Op maandag 11 september 2017 21:40 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Authy, een van de grootste 2WF applicaties. Ja, dat zal het zijn.
Binnen Google Authenticator heb je de optie om tijd te synchroniseren, dit gebeurt namelijk niet continu. Misschien kun je die optie even proberen in je app.
pi_173722726
Dat Lastpass is ook echt een verschrikkelijk wachtwoordmanager zeg, man man man. Het synct voor geen meter, je kunt niet eens de database encrypted downloaden of offline downloaden :')
pi_173722773
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

geen mod meer? ontslagen?
Nee, zelf moeten opstappen.
Lambo of Rekt
pi_173722789
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 22:29 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Dat Lastpass is ook echt een verschrikkelijk wachtwoordmanager zeg, man man man. Het synct voor geen meter, je kunt niet eens de database encrypted downloaden of offline downloaden :')
Houd je bij keepass, lastpass heeft slechte dingen laten zien in het verleden.
Lambo of Rekt
pi_173723046
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2017 22:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Houd je bij keepass, lastpass heeft slechte dingen laten zien in het verleden.
Ik ga KeePass checken, thanks. Misschien Google pw manager ook nog eens de kans geven.
pi_173723131
Toch is crypto wel verslavend hé boys & girls. Als ik soms kijk naar coins die hier voorbij komen, sommigen waar ik nog nooit van had gehoord, zie je gewoon dat het nog steeds mogelijk is om van 1500 euro 100k te maken als je voor zo'n bedrag één coin had gekocht een jaar geleden. Er dat met meerdere coins.. We blijven het proberen :p
  maandag 11 september 2017 @ 22:49:05 #89
131603 Afwazig
Serious business
pi_173723151
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:43 schreef xaban06 het volgende:
Waves heeft eindelijk na 4-5 maanden mijn coins overgemaakt ...en wat doen ze, naar het verkeerde adres :D gelukkig wel een adres waar ik nog bij kan
Top man. Hoeveel waren het er?
  Eindredactie Games maandag 11 september 2017 @ 22:49:26 #90
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173723161
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:49 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Top man. Hoeveel waren het er?
4
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games maandag 11 september 2017 @ 22:52:48 #91
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173723222
Ik heb net mijn eerste crypto aankoop gedaan :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173723225
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 22:48 schreef metallicelmo het volgende:
Toch is crypto wel verslavend hé boys & girls. Als ik soms kijk naar coins die hier voorbij komen, sommigen waar ik nog nooit van had gehoord, zie je gewoon dat het nog steeds mogelijk is om van 1500 euro 100k te maken als je voor zo'n bedrag één coin had gekocht een jaar geleden. Er dat met meerdere coins.. We blijven het proberen :p
Maar is het je ook al een keer gelukt? :P

Ik denk dat ook wel eens maar eigenlijk stop ik nooit zoveel fiat in een coin die zich nog niet bewezen heeft. Hoewel, ik ga het over een aantal dagen voor het eerst doen. Ik ga met de maximale toegestane hoeveelheid van 3.83 ETH aan de ICO van Kyber meedoen. Dat wordt mijn tweede ICO, de eerste was BQX. Als Kyber het bet zo goed doet als die ga ik heel blij worden :)
pi_173723235
Heb mn ARK zojuist ook verkocht. Vorige week maandag ingekocht in de dip. Winst is bijna 0,1 BTC. Had iets van 0,13 BTC gewisseld nu 0,22 terug.

Nu weer terug instappen als ie zakt. Leuke coin wel. :P
pi_173723588
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:52 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Maar is het je ook al een keer gelukt? :P

Ik denk dat ook wel eens maar eigenlijk stop ik nooit zoveel fiat in een coin die zich nog niet bewezen heeft. Hoewel, ik ga het over een aantal dagen voor het eerst doen. Ik ga met de maximale toegestane hoeveelheid van 3.83 ETH aan de ICO van Kyber meedoen. Dat wordt mijn tweede ICO, de eerste was BQX. Als Kyber het bet zo goed doet als die ga ik heel blij worden :)
Nog niet gelukt helaas maargoed babysteps haha
pi_173723602
ImpakFinance twitterde op maandag 11-09-2017 om 20:06:44 @wavesplatform We thought you'd want to know: 1st regulator-approved ICO in North America will use #wavesplatform. https://t.co/rCRBf0cTqJ reageer retweet
pi_173723605
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 23:18 schreef MaGNeT het volgende:
ImpakFinance twitterde op maandag 11-09-2017 om 20:06:44 @wavesplatform We thought you'd want to know: 1st regulator-approved ICO in North America will use #wavesplatform. https://t.co/rCRBf0cTqJ reageer retweet
:o
Lambo of Rekt
pi_173723644
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 23:18 schreef MaGNeT het volgende:
ImpakFinance twitterde op maandag 11-09-2017 om 20:06:44 @wavesplatform We thought you'd want to know: 1st regulator-approved ICO in North America will use #wavesplatform. https://t.co/rCRBf0cTqJ reageer retweet
_O_
  † In Memoriam † maandag 11 september 2017 @ 23:23:44 #98
230491 Zith
pls tip
pi_173723652
WAVEYS DE BESTE _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Eindredactie Games maandag 11 september 2017 @ 23:32:36 #99
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173723778
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 23:23 schreef Zith het volgende:
WAVEYS DE BESTE _O_
buy the news


Member toen waves 4.50 euro was? Oscar 'members
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173723889
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 23:18 schreef MaGNeT het volgende:
ImpakFinance twitterde op maandag 11-09-2017 om 20:06:44 @wavesplatform We thought you'd want to know: 1st regulator-approved ICO in North America will use #wavesplatform. https://t.co/rCRBf0cTqJ reageer retweet
pi_173724002
quote:
6s.gif Op maandag 11 september 2017 23:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha prachtig :D
pi_173724019
Het Waves effect: hoe meer goed nieuws, hoe lager de prijs :+
pi_173724066
Denk dat het ook niks net de koers doet.
pi_173724264
Waves node draaien is nu ook simpel geworden, die coin krijg je bijna gratis.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173724455
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waves node draaien is nu ook simpel geworden, die coin krijg je bijna gratis.
Helaas had ik niet het idee er 10k aan te schaffen toen ze nog goedkoper waren.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2017 00:35:20 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 september 2017 @ 01:05:05 #106
163650 Greys
pi_173724686
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 23:55 schreef MaGNeT het volgende:
Het Waves effect: hoe meer goed nieuws, hoe lager de prijs :+
:D

Eigenwijze dingen, die waves. Maar ooit, óóit... *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173725022
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 01:05 schreef Greys het volgende:

[..]

:D

Eigenwijze dingen, die waves. Maar ooit, óóit... *O*
Bij mij staat ie op +30% nu vandaag. Of is dat iets van het laatste uur?
pi_173725055
Ark en wtc gaan lekker, jammer dat mijn nav bijna 40 procent terug gevallen is
bnb ook langzaam aan herstellen
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 september 2017 @ 04:30:16 #109
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173725060
Ik ben even Ferdi vierklau op de trein zetten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173725068
.

[ Bericht 23% gewijzigd door chantalxx op 12-09-2017 04:57:26 ]
pi_173725074
Wtc wordt van aantal Chinese exchanges gehaald vandaar de daling van 20 procent in slechts paar minuten

Wtc wat schommelt tussen 1,90 dollar naar 1,40 en weer naar 1,80 :') in 15 min
Makkelijk om te beslissen of je ze hold

Overigens is binance zwaar kut, altijd als er wat aan de hand is ligt die website eruit

[ Bericht 61% gewijzigd door chantalxx op 12-09-2017 04:57:02 ]
pi_173725372
OmiseGo _O_

Nieuws dat hij wordt gelist op Poloniex, nadat al was bekend gemaakt dat hij vandaag op Binance komt! Lekker wakker worden dit.
  dinsdag 12 september 2017 @ 08:18:27 #113
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173725913
Toch zie je dat de marktpositie van Poloniex aan het afzwakken is.

De top 3 coins in volume op Bittrex bij elkaar hebben op dit moment meer volume dan de top 20 coins op Polo. Dit was 3 maanden geleden nog wel anders...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173726104
Poloniex is ook gewoon kut maar hoe dan ook, OMG is goed bezig. Had die 150 stuks moeten houden in plaats van traden aantal weken terug.
  † In Memoriam † dinsdag 12 september 2017 @ 08:50:33 #115
230491 Zith
pls tip
pi_173726180
Kan je op bittrex uitlenen?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 12 september 2017 @ 08:51:23 #116
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173726193
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:50 schreef Zith het volgende:
Kan je op bittrex uitlenen?
Nope
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  † In Memoriam † dinsdag 12 september 2017 @ 08:52:47 #117
230491 Zith
pls tip
pi_173726210
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:51 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Nope
Dan blijft het poloniex voor mij :(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173726253
Viacoin komt de komende tijd met hele interessante dingen:

- Nieuwe whitepaper
- Nieuwe roadmap
- Nieuwe website
- Core 0.15
- Ledger support
- Coinomi support
- Toegevoegd aan een nieuwe exchange

Ook heeft de dev het steeds over masternodes. Dus als je nog iets zoekt voor long-term, VIA it is.

Mijn gehele portfolio staat ook bijna weer in de plus na het slagveld van van het weekend. Het kan ook zó snel gaan. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173726395
Ingestapt in latoken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173726476
Morgen komt er volgens het slack channel een update over WeTrust. Nieuwe website zou vorige week komen maar men neemt even de tijd om wat laatste bugs eruit te halen, maar zit er dus ook zeer spoedig aan te komen.
pi_173726588
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:56 schreef dimmak het volgende:
Viacoin komt de komende tijd met hele interessante dingen:

- Nieuwe whitepaper
- Nieuwe roadmap
- Nieuwe website
- Core 0.15
- Ledger support
- Coinomi support
- Toegevoegd aan een nieuwe exchange

Ook heeft de dev het steeds over masternodes. Dus als je nog iets zoekt voor long-term, VIA it is.

Mijn gehele portfolio staat ook bijna weer in de plus na het slagveld van van het weekend. Het kan ook zó snel gaan. _O-
De mijne ook maar die mag nog wel een paar dagen groen blijven om het verlies van het weekend te compenseren. Rood hakt er harder in dan groen. Minus 50 procent betekent dat de coins daarna plus 100 procent moet gaan om op hetzelfde niveau te komen als voor de daling.
pi_173726601
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:17 schreef fckdedeurkruk het volgende:
De mijne ook maar die mag nog wel een paar dagen groen blijven om het verlies van het weekend te compenseren. Rood hakt er harder in dan groen. Minus 50 procent betekent dat de coins daarna plus 100 procent moet gaan om op hetzelfde niveau te komen als voor de daling.
Ik ga altijd van mijn totale BTC waarde uit.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173726678
Zit hier iemand in Trig ?

Laat maar, ik ga in dat soort dingen geen geld steken

[ Bericht 29% gewijzigd door chantalxx op 12-09-2017 09:30:07 ]
pi_173726686
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:23 schreef chantalxx het volgende:
Zit hier iemand in Trig ?
De huischick.
Uitvinder van de biersmiley.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 september 2017 @ 09:44:41 #125
163650 Greys
pi_173726971
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:23 schreef chantalxx het volgende:
Zit hier iemand in Trig ?
Ja. Was nogal bijzonder prettig wakker worden vanmorgen. Een knalgroene dag op de huishoudbeurs.

quote:
Laat maar, ik ga in dat soort dingen geen geld steken
Oke zelf weten. Ik vind gunsafety persoonlijk nogal een goed ding. Zeker als het in de toekomst hopelijk geadopteerd gaat worden door hun defensie, schietbanen, politie etc.
Zo bizar veel mensen daar die een gun hebben en als dit er oa voor kan zorgen dat een ander (bv je kind) niet met jouw gun kan schieten zou ik niet weten waarom ik daar geen geld in zou steken.

Ik zeg eerlijk dat de technische kant ver boven m'n pet gaat maar de developer beantwoordt alle vragen in een Telegram groep mocht er iemand meer willen weten. Aardige kerel. Volkse man. Tweeten en professioneel zakelijk communiceren kan ie niet echt dus de PR gaan ze voortaan uitbesteden want daar maakt ie echt een bende van.

Ik zie wel. Voorlopig heeft het me de afgelopen weken nogal veel opgeleverd (voor mijn doen). Kocht de meeste trigs op 1/8e van wat ze nu staan. Onderweg steeds deel verkocht en weer lager teruggekocht. En als het instort ben ik er voor die tijd uit. Dit nu is gewoon een hype voor de token burn over paar dagen maar dat zit inmiddels al lang in de prijs lijkt me dus zelf koop ik nu niet bij.

Deze is gisteren toegevoegd aan het team als adviseur btw.

quote:
Patrick Feeney is Owner & CEO of BitCoin Nation, LLC. Patrick has over 15 years experience as a hedge fund trader. Prior to starting BitCoin Nation, he was responsible for analyzing, investing, and trading all types of investment vehicles. He has worked for multi-billion dollar firms, such as, Dawson-Herman Capital, Amaranth Advisors, Millennium Partners and J. Goldman & Co. He holds an MBA from UCONN and is currently pursuing his Masters in Computer Science.


[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 12-09-2017 10:00:23 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173727333
hm ik heb het in ieder geval nog niet in call of duty gezien
dus dan zal het wel niet zoveel voorstellen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 september 2017 @ 10:08:42 #127
163650 Greys
pi_173727372
Da's ook weer waar.
Oké. *all out*

Hoewel, wel in Judge Dredd..

(vanaf 3.50 gisteren in Cryptoverse ging het over Trig, leuk stukje wel)



[ Bericht 46% gewijzigd door Greys op 12-09-2017 10:16:09 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 september 2017 @ 11:15:20 #129
163650 Greys
pi_173728311
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 september 2017 @ 11:22:06 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173728410
:D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173728616
Trig zegt me niks, maar je kan zeggen wat je wil, als je ergens in november 2016 daar $ 1000,- in had gestopt had je vandaag de dag $ 198.000,- gehad... Toch leuk he die altcoins :) Zo zijn er meerdere.
Verge is nu precies even duur als Trig een jaar geleden.
pi_173728734
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:36 schreef metallicelmo het volgende:
Trig zegt me niks, maar je kan zeggen wat je wil, als je ergens in november 2016 daar $ 1000,- in had gestopt had je vandaag de dag $ 198.000,- gehad... Toch leuk he die altcoins :) Zo zijn er meerdere.
Verge is nu precies even duur als Trig een jaar geleden.
Als als als ... Als je het niet verkocht had toen het x10 was gegaan. Ik denk dat niet veel mensen een investering van $1k volledig durven vasthouden tot het $200k is geworden.
pi_173728743
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:36 schreef metallicelmo het volgende:
Trig zegt me niks, maar je kan zeggen wat je wil, als je ergens in november 2016 daar $ 1000,- in had gestopt had je vandaag de dag $ 198.000,- gehad... Toch leuk he die altcoins :) Zo zijn er meerdere.
Verge is nu precies even duur als Trig een jaar geleden.
Prijs per coin mag even duur zijn als trig een jaar geleden maar Verge heeft 13,5 miljard coins en trig 30miljoen. Marketcap van verge is het dubbele van trig op het moment. Denk niet dat 1000$ in verge met een jaartje 50k+ is, verge heeft al een aardig explosieve groei meegemaakt, in april stond deze op 4 satoshi. Maar wie weet wat er in cryptoland gaat gebeuren komend jaar.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173728750
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:36 schreef metallicelmo het volgende:
Trig zegt me niks, maar je kan zeggen wat je wil, als je ergens in november 2016 daar $ 1000,- in had gestopt had je vandaag de dag $ 198.000,- gehad... Toch leuk he die altcoins :) Zo zijn er meerdere.
Verge is nu precies even duur als Trig een jaar geleden.
Ja maar verge supply.
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:02:02 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173728909
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:48 schreef smiths het volgende:

[..]

Prijs per coin mag even duur zijn als trig een jaar geleden maar Verge heeft 13,5 miljard coins en trig 30miljoen. Marketcap van verge is het dubbele van trig op het moment. Denk niet dat 1000$ in verge met een jaartje 50k+ is, verge heeft al een aardig explosieve groei meegemaakt, in april stond deze op 4 satoshi. Maar wie weet wat er in cryptoland gaat gebeuren komend jaar.
Toen ik Verge kocht kreeg ik ook te horen dat hij niet zo heel erg veel zou gaan stijgen en is inmiddels meer dan 2x zo veel waard. Daarmee zeg ik niet dat ik nou zo briljant ben, maar niemand had verwacht dat het zo veel omhoog zou gaan ivm de market cap, voorraad, etc.

De markt is zo vreemd dat het blijkbaar toch kan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:21:07 #136
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173729165
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

Toen ik Verge kocht kreeg ik ook te horen dat hij niet zo heel erg veel zou gaan stijgen en is inmiddels meer dan 2x zo veel waard. Daarmee zeg ik niet dat ik nou zo briljant ben, maar niemand had verwacht dat het zo veel omhoog zou gaan ivm de market cap, voorraad, etc.

De markt is zo vreemd dat het blijkbaar toch kan.
Jij bent echt geniaal man :o

Ik ook trouwens, ETH kopen als ie net 10x over de kop gegaan is. Daarna ging ie nog 4x :o
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:25:57 #137
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173729235
Aeternity :o
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:43:27 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173729537
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jij bent echt geniaal man :o

Ik ook trouwens, ETH kopen als ie net 10x over de kop gegaan is. Daarna ging ie nog 4x :o
Eindelijk erkenning :')

ETH had ik minder "mazzel" mee. Sta nog niet in de min, maar heb hem niet veel goedkoper gekocht dan dat hij nu staat. Samen met Waves de enige niet echte stijger op het moment.

Lisk en Verge zijn mijn grote stijgers :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173729621
*Gooit glas water in gezicht*
Ik open Bittrex en zie Omisego op 0.04 staan, ik denk: oke, wtf
OMG-ETH i.p.v. BTC :')
pi_173729650
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:08 schreef Greys het volgende:
Da's ook weer waar.
Oké. *all out*

Hoewel, wel in Judge Dredd..

(vanaf 3.50 gisteren in Cryptoverse ging het over Trig, leuk stukje wel)

39k voor TRIG :o
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 september 2017 @ 13:07:56 #141
163650 Greys
pi_173729931
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:52 schreef Toto69 het volgende:

[..]

39k voor TRIG :o
Ik durfde hier al niet weer over Trig te jubelen maar hij ging net over de 41. Wtf.

(En dat ik all out ging was uiteraard een grapje :+ )

Hij mag nu toch echt wel weer even flink zakken om bij te kopen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 12-09-2017 13:23:13 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 september 2017 @ 13:24:23 #142
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173730163
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173730237
Ik wil in trig stappen maar vraag me af of hij nog omlaag gaat
pi_173730370
Trig schiet naar de maan op dit moment >:)
pi_173730446
trig 64k wtf
  Moderator dinsdag 12 september 2017 @ 13:47:06 #146
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173730460
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:29 schreef chantalxx het volgende:
Ik wil in trig stappen maar vraag me af of hij nog omlaag gaat
FOMO
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 september 2017 @ 13:47:25 #147
163650 Greys
pi_173730465
Yup. Dolle boel op de huishoudbeurs jongens. w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173730480
Ark gaat ook lekkah
pi_173731030
quote:
Ah, ipv cryptonerds met raar internetgeld zijn we volgens Quote nu hipsterkapitalisten. :P
(leuke volgende topictitel :+ )

Misschien toch binnenkort eens een kijkje gaan nemen daar. :@


Hoe noem je dit trouwens, cryptodiggers? :7
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 september 2017 @ 14:28:14 #150
163650 Greys
pi_173731107
Edit: verkeerd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173731140
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:23 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ah, ipv cryptonerds met raar internetgeld zijn we volgens Quote nu hipsterkapitalisten. :P
(leuke volgende topictitel :+ )

Misschien toch binnenkort eens een kijkje gaan nemen daar. :@
[ afbeelding ]

Hoe noem je dit trouwens, cryptodiggers? :7
Leuke dames. Maar wij hebben Greys.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:32:05 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173731181
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:48 schreef Mikey92 het volgende:
Ark gaat ook lekkah
Ja dammit!
Elke keer niet willen instappen omdat ik bang ben voor een FOMO. Ondertussen blijft hij stijgen :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173731201
Ark Ark Ark toch....ik gister nog heel stoer uigestapt omdattie toch wel lager zou gaan 😅

Misschien maar instappen in trig?
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:38:01 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173731348
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:32 schreef Dicing het volgende:
Ark Ark Ark toch....ik gister nog heel stoer uigestapt omdattie toch wel lager zou gaan 😅

Misschien maar instappen in trig?
Gaat wel weer omlaag...

Of toch niet...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173731416
Ik heb dat hele TRIG verhaal gemist, wie wat hoe waar?
Lambo of Rekt
pi_173731445
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:40 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb dat hele TRIG verhaal gemist, wie wat hoe waar?
Greys is gek op Trig, ik kan haar bijdrage wel waarderen, dus ik ben nu ool gek op trig!
pi_173731453
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gaat wel weer omlaag...

Of toch niet...
Hahaha aaaaaand its gone!
pi_173731995
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:41 schreef Dicing het volgende:

[..]

Greys is gek op Trig, ik kan haar bijdrage wel waarderen, dus ik ben nu ool gek op trig!
En anders ik wel .. Heb net onder het hoogtepunt van van ¤2,21 op ¤2,15 kunnen verkopen :D .. Straks maar weer eens terug inslaan, vrijdag weer groot nieuws op komst!

En daarnaast mensen die speculeren op waardestijging van de coinburn (die uiteindelijk niets uitmaakt voor de huidige prijs :P)
pi_173732244
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:47 schreef Greys het volgende:
Yup. Dolle boel op de huishoudbeurs jongens. w/
Is belangrijkste op de roadmap of is trig toegevoegd een een exchange? What's the news?
pi_173732541
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:32 schreef Dicing het volgende:
Ark Ark Ark toch....ik gister nog heel stoer uigestapt omdattie toch wel lager zou gaan 😅

Misschien maar instappen in trig?
Ik precies hetzelfde maar ik heb er geen spijt van, ik verwacht nog steeds dat ARK wel weer omlaag komt, en zo niet, heb ik pech maar alsnog wel een behoorlijke winst gemaakt.
Al mijn CVC had ik ook al verkocht op de piek van 14,5k en heb dat gisteren weer teruggekocht op 10,5k.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173732594
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:47 schreef Greys het volgende:
Yup. Dolle boel op de huishoudbeurs jongens. w/
*O* GO GREYS GO! *O*
hoogste piek 64550SAT en nu 45411SAT

jij bent iig succesvoller dan ik ...
met mn trades van de laatste 3 weken heb ik eigenlijk alleen maar de exchange gespekt met fees...
en zelf hang ik een paar tientjes lager dan m'n investering...

het lukt me niet om op bittrex in te loggen van een ander ip adres... :(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 september 2017 @ 15:52:44 #162
163650 Greys
pi_173732706
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:26 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Is belangrijkste op de roadmap of is trig toegevoegd een een exchange? What's the news?
Eerlijk? Geen flauw idee nu op het moment. Ja over paar dagen is de coin burn maar dat zijn de 70 miljoen locked coins. Die dus nu nooit op de markt zullen komen. Maar dat is al tijdje bekend dus zou al in de prijs moeten zitten lijkt me. Maar wat er vannacht en vandaag gebeurde... Echt geen idee. Wel enorme nieuwe hoos aan geďnteresseerden in de telegram groep van Blocksafe. En ze werden gisteren in twee verschillende veel bekeken crypto YouTube kanalen genoemd, met positief potentieel.

Ze zijn nu alleen op Bittrex, eerste kwartaal 2018 token swap op Bittrex en daarna hopen ze op meer exchanges. Maar dat is vóór de token swap dus niet handig want Bittrex gaat het 1 op 1 voor ze regelen die swap.

Developer schrok zich echt de tering toen hij de prijs zag. Ging nog maar eens een extra bak koffie drinken en werd ietwat nerveus van de hysterie. :D Heeft zelf geen enkel benul van traden en van PR en marketing, gewoon een kerel die met z'n zooi langs bedrijven en overheid gaat en steeds meer interesse wint voor z'n ideeën. Bedrijven die inmiddels hebben aangemeld om te testen etc.

Disclaimer: laat in godsnaam niemand zich door mij overhalen om in TRIG te gaan want ik ben een beginner die toevallig (tot nu toe) goed gegokt heeft op wat er potentie zou kunnen hebben. Maar het kan net zo goed volgende week omdonderen. Of dat er nooit een werkend product komt uiteindelijk. Of dat alles een scam blijkt. Dus ajb lees je in voordat iemand erin stapt please. Ik heb m'n inleg in TRIG er nu een keer of acht uitgehaald en wat er over is durf ik de gok wel mee te nemen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 12-09-2017 16:02:06 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 september 2017 @ 16:00:18 #163
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173732828
Ondertussen heeft waves hun site overgoten met een nieuwe layout.
pi_173732834
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:00 schreef Repeating het volgende:
Ondertussen heeft waves hun site overgoten met een nieuwe layout.
Ja t zou eens tijd worden dat waves overgoten wordt met $$$
Lambo of Rekt
pi_173732855
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:00 schreef Repeating het volgende:
Ondertussen heeft waves hun site overgoten met een nieuwe layout.
Ziet er uitstekend uit hoor. Nice.
pi_173732880
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Eerlijk? Geen flauw idee nu op het moment. Ja over paar dagen is de coin burn maar dat zijn de 70 miljoen locked coins. Die dus nu nooit op de markt zullen komen. Maar dat is al tijdje bekend dus zou al in de prijs moeten zitten lijkt me. Maar wat er vannacht en vandaag gebeurde... Echt geen idee. Wel enorme nieuwe hoos aan geďnteresseerden in de telegram groep van Blocksafe. En ze werden gisteren in twee verschillende veel bekeken crypto YouTube kanalen genoemd, met positief potentieel.

Ze zijn nu alleen op Bittrex, eerste kwartaal 2018 token swap op Bittrex en daarna hopen ze op meer exchanges. Maar dat is vóór de token swap dus niet handig want Bittrex gaat het 1 op 1 voor ze regelen die swap.

Developer schrok zich echt de tering toen hij de prijs zag. Ging nog maar eens een extra bak koffie drinken en werd ietwat nerveus van de hysterie. :D Heeft zelf geen enkel benul van traden en van PR en marketing, gewoon een kerel die met z'n zooi langs bedrijven en overheid gaat en steeds meer interesse wint voor z'n ideeën. Bedrijven die inmiddels hebben aangemeld om te testen etc.

Disclaimer: laat in godsnaam niemand zich door mij overhalen om in TRIG te gaan want ik ben een beginner die toevallig (tot nu toe) goed gegokt heeft op wat er potentie zou kunnen hebben. Maar het kan net zo goed volgende week omdonderen. Of dat er nooit een werkend product komt uiteindelijk. Of dat alles een scam blijkt. Dus ajb lees je in voordat iemand erin stapt please. Ik heb m'n inleg in TRIG er nu een keer of acht uitgehaald en wat er over is durf ik de gok wel mee te nemen.
Ik zit ook in de Telegram (beide groepen), maar zie je nooit voorbij komen :D .. Lees je vooral?
  dinsdag 12 september 2017 @ 16:04:08 #167
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173732888
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 september 2017 @ 16:14:21 #168
163650 Greys
pi_173733090
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:03 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik zit ook in de Telegram (beide groepen), maar zie je nooit voorbij komen :D .. Lees je vooral?
Nope. Zit er in het modteam sinds gisteren zelfs. Gevraagd. Omdat ik er zo vaak ben denk ik. :@

Zie dm.

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 12-09-2017 16:23:54 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173733289
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Nope. Zit er in het mod team sinds gisteren zelfs. Gevraagd. Omdat ik er zo vaak ben denk ik. :@ _O- En omdat ik aardig uit de voeten kan in het Engels. En andere tijdzone dus handig.

Zie dm.
Ok :D
pi_173733529
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:00 schreef Repeating het volgende:
Ondertussen heeft waves hun site overgoten met een nieuwe layout.
Tijd om dat ook eens in de prijs terug te zien. Van mij mogen ze naar $50.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 september 2017 @ 18:17:00 #171
163650 Greys
pi_173735684
Hé btc tis geen weekend meer.
Doe normaal. :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173735855
Ja het moet nu allemaal wel weer even wat gaan stijgen zodat ik wat kan verkopen weer. Wil voorlopig niet nog meer investeren.
Shine bright like a diamond.
pi_173735967
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Tijd om dat ook eens in de prijs terug te zien. Van mij mogen ze naar $50.
Zal het doorgeven.
pi_173736426
Nog wat MGO nieuws van Jack:

quote:
Quote from: Jack Kuveke on Today at 03:24:54 PM

We're pushing for the beta Desports app to be out as soon as possible, potentially before the end of the month. We're aware of the upcoming LoL championships and it would be absolutely fantastic to offer a service before then. We will do the best we can and will let you all know.
Dat zou mooi zijn want ik heb er nog een paar bijgekocht O-)
pi_173736609
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
pi_173736637
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:04 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
Maanzaad
  dinsdag 12 september 2017 @ 19:06:23 #177
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173736642
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:04 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
Kreeft en garnalen, afgespoeld met wat brüt. Hoezo?
pi_173736648
En maandarijnen
pi_173737103
Als MGO z'n belofte voor september / oktober kan waarmaken kunnen ze zomaar 500% omhoog gaan.

Dat is geen voorspelling, dat is een verwachting :P

Het stikt van de trolls en fudders in het MobileGo topic, dat is meestal een goed teken: als ze niet goedkoop en groot wilden inkopen zouden ze er niet zoveel tijd en energie in steken.

[ Bericht 14% gewijzigd door TheFreshPrince op 12-09-2017 19:31:02 ]
pi_173737286
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:25 schreef MaGNeT het volgende:
Als MGO z'n belofte voor september / oktober kan waarmaken kunnen ze zomaar 500% omhoog gaan.

Dat is geen voorspelling, dat is een verwachting :P

Het stikt van de trolls en fudders in het MobileGo topic, dat is meestal een goed teken: als ze niet goedkoop en groot wilden inkopen zouden ze er niet zoveel tijd en energie in steken.
Kan je de MGO op liqui naar je waveswallet sturen? Meende dat er verschillende versies waren eMGO en wMGO, is die op liqui voor de waveswallet?
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173737319
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:32 schreef smiths het volgende:

[..]

Kan je de MGO op liqui naar je waveswallet sturen? Meende dat er verschillende versies waren eMGO en wMGO, is die op liqui voor de waveswallet?
Die van Liqui zijn een Ethereum token.
Die MGO tokens van Tidex (en DEX) staan op het Waves platform.

Oh, ik zie dat Tidex zelfs beide tokens verhandelt.
pi_173737350
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die van Liqui zijn een Ethereum token.
Die MGO tokens van Tidex (en DEX) staan op het Waves platform.
Mocht MGO (toch) binnenkort op bittrex verschijnen, welke token wordt dan verhandelbaar?
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173737409
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:35 schreef smiths het volgende:

[..]

Mocht MGO (toch) binnenkort op bittrex verschijnen, welke token wordt dan verhandelbaar?
ik gok ETH in de ETH market
pi_173737412
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:35 schreef smiths het volgende:

[..]

Mocht MGO (toch) binnenkort op bittrex verschijnen, welke token wordt dan verhandelbaar?
Ze waren bezig met de ETH tokens, zover ik weet.

Bittrex en blockswap waren aangekondigd maar beiden zijn door problemen bij zowel Bittrex (ERC223) en Incent (bug in blockswap) wat onzeker. Blockswap gaat MGO nu waarschijnlijk in eigen beheer ontwikkelen. Bittrex blijft een vraagteken.
pi_173737463
Ik heb nu weer wat BTC bij Liqui staan voor nog meer MGO, ik wacht nog even af tot er genoeg sell-orders zijn en dan haal ik er nog 20.000 bij als het lukt.

Dan maar wachten of ze de ¤ 2 tot ¤ 3 gaan aantikken volgende maand.
  † In Memoriam † dinsdag 12 september 2017 @ 19:52:59 #186
230491 Zith
pls tip
pi_173737785
Greys die de nieuwe MaGNeT wordt _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173737800
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:52 schreef Zith het volgende:
Greys die de nieuwe MaGNeT wordt _O_
Na ORLY ook de Huishoudbeurscoin. _O_
pi_173737812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:52 schreef Zith het volgende:
Greys die de nieuwe MaGNeT wordt _O_
Haha, ja, hopelijk word ik ooit de nieuwe Greys :D
pi_173737913
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Haha, ja, hopelijk word ik ooit de nieuwe Greys :D
Daar zijn tegenwoordig operaties voor.
pi_173737935
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Daar zijn tegenwoordig operaties voor.
Lijkt me enig.
pi_173737940
Lees her en der berichten over chinese exchanges, litecoin dev zegt sluiting, maar of dat waar is weet ik niet.
SatoshiLite twitterde op dinsdag 12-09-2017 om 19:51:21 To be clear, crypto exchanges will be banned. Bitcoin and crypto not banned. I hope this will be good for miner decentralization! reageer retweet
WhalePanda twitterde op dinsdag 12-09-2017 om 19:13:59 Rumor: China will issue a currency similar to USDT, #Bitcoin is forbidden to trade in cny. Can be converted into th... https://t.co/yJ2o3uW9Xs reageer retweet
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173738083
Genoeg paniek om weer full-on te panic sellen voor iedereen.
pi_173738085
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:59 schreef smiths het volgende:
Lees her en der berichten over chinese exchanges, litecoin dev zegt sluiting, maar of dat waar is weet ik niet.
SatoshiLite twitterde op dinsdag 12-09-2017 om 19:51:21 To be clear, crypto exchanges will be banned. Bitcoin and crypto not banned. I hope this will be good for miner decentralization! reageer retweet
WhalePanda twitterde op dinsdag 12-09-2017 om 19:13:59 Rumor: China will issue a currency similar to USDT, #Bitcoin is forbidden to trade in cny. Can be converted into th... https://t.co/yJ2o3uW9Xs reageer retweet
Dan verwacht ik wel een hoop van deze:

pi_173738107
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dan verwacht ik wel een hoop van deze:

[ afbeelding ]
ik zie t
pi_173738197
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dan verwacht ik wel een hoop van deze:

[ afbeelding ]
Zit natuurlijk al deels in de prijs door al het gepanicsell afgelopen dagen, maar een paar van dat soort kaarsjes verwacht ik ook nog wel op de taart. Om vervolgens weer de weg richting de $6000 dollar voor te zetten.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173738235
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:10 schreef smiths het volgende:

[..]

Zit natuurlijk al deels in de prijs door al het gepanicsell afgelopen dagen, maar een paar van dat soort kaarsjes verwacht ik ook nog wel op de taart. Om vervolgens weer de weg richting de $6000 dollar voor te zetten.
Zou me ook niets verbazen.
Als het verbod er komt, zien we gelijk hoe invloedrijk China écht is op deze markt.
pi_173738261
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Vermoed wel dat we weer alts>btc>usd(t) gaan zien komende uren. Dus mgo kan tijdelijk in de uitverkoop zijn.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173738315
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:12 schreef smiths het volgende:

[..]

Vermoed wel dat we weer alts>btc>usd(t) gaan zien komende uren. Dus mgo kan tijdelijk in de uitverkoop zijn.
Ja, m'n timing zou nog wel eens fijn kunnen zijn nu, al kon ik ook niet weten wat Coblee ging tweeten.

Die Chineze teksten zeggen me verder niet zoveel, er zijn een miljard mensen op deze planeet die iets in die taal kunnen neerplempen :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 september 2017 @ 20:17:38 #199
163650 Greys
pi_173738390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:52 schreef Zith het volgende:
Greys die de nieuwe MaGNeT wordt _O_
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Na ORLY ook de Huishoudbeurscoin. _O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Haha, ja, hopelijk word ik ooit de nieuwe Greys :D
_O- _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173738413
Nog meer FUD, jezus: https://www.cnbc.com/2017(...)e-third-quarter.html

Bitcoin trapt weer wat naar beneden.
pi_173738451
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:18 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Nog meer FUD, jezus: https://www.cnbc.com/2017(...)e-third-quarter.html

Bitcoin trapt weer wat naar beneden.
Laat maar gebeuren hoor verder. Ik heb geen haast. :+
pi_173738508
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Laat maar gebeuren hoor verder. Ik heb geen haast. :+
Ik doe ook niet meer mee aan het panic sellen. Zelfs NEO ga ik holden. Meer mensen dit gekeken?
En begrijp ik nu goed dat China niet meer wil dat alts tegen BTC getrade gaan worden met dat wel BTC én de alts tegen de nationale valuta getrade mogen gaan worden? :?
  dinsdag 12 september 2017 @ 20:25:10 #203
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_173738607
Heeft er iemand hier OMG?
pi_173738641
Komt allemaal wel goed :) #hold
pi_173738662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:25 schreef MisterCe het volgende:
Heeft er iemand hier OMG?
ja. gaat groot worden denk ik
  dinsdag 12 september 2017 @ 20:28:01 #206
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_173738697
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

ja. gaat groot worden denk ik
Hoeveel heb je er?
pi_173738717
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:25 schreef MisterCe het volgende:
Heeft er iemand hier OMG?
Ik, alleen maar 55. Had er 150, maar dacht cool te zijn door te daytraden en ze met minieme winst te verkopen. :(
pi_173738730
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:28 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er?
110. jij?
  dinsdag 12 september 2017 @ 20:29:45 #209
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_173738739
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:28 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ik, alleen maar 55. Had er 150, maar dacht cool te zijn door te daytraden en ze met minieme winst te verkopen. :(
Ok, ik heb er net 560 gekocht. Hopelijk gaan ze naar de ¤ 300.
pi_173738743
Ik begrijp alleen de timing van dit bericht over China weer voor geen meter. Het is daar nu middernacht?
  dinsdag 12 september 2017 @ 20:30:27 #211
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_173738762
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

110. jij?
560
pi_173738785
25.000 MGO erbij :D
pi_173738800
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:29 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik begrijp alleen de timing van dit bericht over China weer voor geen meter. Het is daar nu middernacht?
Is gewoon recycled nieuws denk ik.
pi_173738822
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:30 schreef MisterCe het volgende:

[..]

560
nice
pi_173738903
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
25.000 MGO erbij :D
Poeh, das ook geen knikkergeld. Als ik zoveel MGO zou kopen was mijn portfolio tot de laatste eurocent er in gaan zitten :')

Ik heb half juni gepiekt met mijn portfolio en sindsdien niet meer hoger geweest. Ik heb wel half juli (lol, op zijn laagtepunt) mijn inleg er uit gehaald, kneusje die ik ben. Van geleerd.
  dinsdag 12 september 2017 @ 20:35:43 #216
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_173738950
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

nice
Ja, ik heb anderhalf bitcoin ingewisseld.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 september 2017 @ 20:35:54 #217
163650 Greys
pi_173738959
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
25.000 MGO erbij :D
Dapper _O_
Zal voor je duimen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 september 2017 @ 20:36:42 #218
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_173738993
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

nice
Heb jij ook op Bittrex gekocht?
pi_173739009
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
25.000 MGO erbij :D
Heb je nog extra info dan dat het je een leuk idee lijkt en 'dat het wel goed zal komen, want 100 miljoen'?
pi_173739037
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:36 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Heb jij ook op Bittrex gekocht?
jep
pi_173739076
ga morgen wat geld stoppen in de ico van Substratum.
pi_173739138
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb je nog extra info dan dat het je een leuk idee lijkt en 'dat het wel goed zal komen, want 100 miljoen'?
quote:
Quote from: Jack Kuveke on Today at 03:24:54 PM

We're pushing for the beta Desports app to be out as soon as possible, potentially before the end of the month. We're aware of the upcoming LoL championships and it would be absolutely fantastic to offer a service before then. We will do the best we can and will let you all know.
MobileGoIco twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 16:37:45 Introducing Desports. An esports betting application that will use $MGO. Read more here: https://t.co/PTFwFw9eOJ…; https://t.co/SIfqjDwwPZ reageer retweet
http://mailchi.mp/gamecredits.com/gamecredits-and-mobilego-development-rundown-98

Het moet wel gek lopen mocht ik er niet minimaal 100% winst op maken in oktober.
Maar dat is mijn risico natuurlijk ;) En een beetje spreiding.
pi_173739179
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is gewoon recycled nieuws denk ik.
Precies dit. Weet niet of Reddit veel Bitcoin lezers heeft, maar zodra iemand daar de woorden China en banned combineert met elkaar in een nieuw topic komt er paniek, zonder dat er daadwerkelijk geverifieerd nieuws is.
pi_173739333
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[..]

MobileGoIco twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 16:37:45 Introducing Desports. An esports betting application that will use $MGO. Read more here: https://t.co/PTFwFw9eOJ…; https://t.co/SIfqjDwwPZ reageer retweet
http://mailchi.mp/gamecredits.com/gamecredits-and-mobilego-development-rundown-98

Het moet wel gek lopen mocht ik er niet minimaal 100% winst op maken in oktober.
Maar dat is mijn risico natuurlijk ;) En een beetje spreiding.
Okay okay. Heb je de ETH MGO gekocht of de Waves variant?

Heb zelf een zakje met MGO op het Waves Platform.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2017 20:47:19 ]
pi_173739617
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Okay okay. Heb je de ETH MGO gekocht of de Waves variant?

Heb zelf een zakje met MGO op het Waves Platform.
Is er tussen beiden qua koers een verschil? Ik zie op CMC maar één soort MGO namelijk.
pi_173739635
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Okay okay. Heb je de ETH MGO gekocht of de Waves variant?

Heb zelf een zakje met MGO op het Waves Platform.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die van Liqui zijn een Ethereum token.
Die MGO tokens van Tidex (en DEX) staan op het Waves platform.

Oh, ik zie dat Tidex zelfs beide tokens verhandelt.
Iets omhoog staat het ;) (de eMGO op liqui)
(Zelf heb ik ook de wMGO op wavesdex destijds gekocht.)
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  Eindredactie Games dinsdag 12 september 2017 @ 21:38:32 #227
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173741111
waarom zakt alles nu weer. het ging zo lekker omhoog vandaag
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173741134
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 september 2017 21:38 schreef Oscar. het volgende:
waarom zakt alles nu weer. het ging zo lekker omhoog vandaag
Een tweet van de oprichter van Litecoin die met het verhaal kwam dat er inderdaad een soort van ban komt op alle bitcoin exchanges van China. Wat weer werd bevestigd door verschillende andere mensen in de Twitter wereld.

Allemaal van "reliable resources" die niet genoemd mogen worden.

Hopelijk is het inderdaad allemaal waar en neemt de Chinese overheid even een duidelijk standpunt in. Constante rumours over Twitter zijn niet echt positief voor bitcoin zelf op het moment.
pi_173742004
Topman JPMorgan: bitcoin is fraude

_O-

Banken, het oude geld enzo :')
pi_173742100
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:04 schreef MaGNeT het volgende:
Topman JPMorgan: bitcoin is fraude

_O-

Banken, het oude geld enzo :')
want het druist in tegen de regels van de bank en het is stompzinnig

:') x10
pi_173742292
Ja banken die lopen te zeuren over Bitcoin neem ik niet serieus, ze zien Bitcoin alleen maar als een bedreiging voor hun eigen businessmodel.. Ik snap ze wel, maar ik luister niet
pi_173742444
China die Bitcoin exchanges mogelijk wil verbieden zagen we toch al aankomen? Of het waar is weet je natuurlijk niet maar als de hele wereld positief is over crypto, dan kan ik me niet voorstellen dat juist China, het land waar ze gek zijn op techniek hierin achter blijft.. Ik hoop dat het gewoon allemaal tijdelijk gedoe is, dit is toch al veel vaker gebeurd in het verleden in andere landen?
pi_173743352
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:15 schreef metallicelmo het volgende:
China die Bitcoin exchanges mogelijk wil verbieden zagen we toch al aankomen? Of het waar is weet je natuurlijk niet maar als de hele wereld positief is over crypto, dan kan ik me niet voorstellen dat juist China, het land waar ze gek zijn op techniek hierin achter blijft.. Ik hoop dat het gewoon allemaal tijdelijk gedoe is, dit is toch al veel vaker gebeurd in het verleden in andere landen?
Decentrale exchanges lossen dat deels op, zolang je maar niet terug naar fiat hoeft.
pi_173743392
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:04 schreef MaGNeT het volgende:
Topman JPMorgan: bitcoin is fraude

_O-

Banken, het oude geld enzo :')
Maar tegelijkertijd wel in de Ethereum Enterprise alliance zitten...
pi_173743624
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:41 schreef Thom90 het volgende:

[..]

Maar tegelijkertijd wel in de Ethereum Enterprise alliance zitten...
Klopt, revolutionaire techniek van Bitcoin lenen en het tegelijkertijd afkraken.
pi_173743658
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:04 schreef MaGNeT het volgende:
Topman JPMorgan: bitcoin is fraude

_O-

Banken, het oude geld enzo :')
Die wil zelf denk ik graag nog wat BTC in gaan slaan tegen een spotprijsje.
pi_173743824
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Klopt, revolutionaire techniek van Bitcoin lenen en het tegelijkertijd afkraken.
Zou dat zijn omdatde banken bitcoin zien als betaalmiddel en Ethereum voor de slimme contracten? Enige verklaring die ik kan bedenken.
  dinsdag 12 september 2017 @ 23:07:43 #238
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173743827
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
Zeg magnet, kan ik met 10k waves beter een node draaien of ze gewoon leasen?

Met een eigen node krijg je toch veel minder blocks en levert het minder op dan dat ik ze aan de #1 uitlease, niet?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173743833
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Decentrale exchanges lossen dat deels op, zolang je maar niet terug naar fiat hoeft.
Ja precies, ik snap eigenlijk het hele probleem niet. Net als dat gedoe met die ICO's. Als je in je eigen land niet mag doen, hoe kan je dat nou checken? Je investering komt toch vanuit een cryptowallet, die kennen geen grenzen.
pi_173743850
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:04 schreef MaGNeT het volgende:
Topman JPMorgan: bitcoin is fraude

_O-

Banken, het oude geld enzo :')
Zodra de oude wereld begint te janken, briezen en blazen weet je dat je goud in handen hebt :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173743876
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:07 schreef Sosa het volgende:

[..]

Zeg magnet, kan ik met 10k waves beter een node draaien of ze gewoon leasen?

Met een eigen node krijg je toch veel minder blocks en levert het minder op dan dat ik ze aan de #1 uitlease, niet?
Zou niet veel moeten uitmaken.
Met leasen bij grote node zijn inkomsten wat stabieler maar over lange periode is het vrijwel gelijk.
pi_173743891
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zodra de oude wereld begint te janken, briezen en blazen weet je dat je goud in handen hebt :)
Ja inderdaad omdat ze zelf de boot gemist hebben. Net als Blackberry bijvoorbeeld. Touchscreen vonden ze maar onzin, dat zou niks worden. Liever zo'n klein pokke toetsenbordje en een eigen besturingssysteem terwijl ze links en rechts werden ingehaald door Android en iOS. Nouja gelukkig hoor je weinig meer van Blackberry :W
pi_173743898
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zou niet veel moeten uitmaken.
Met leasen bij grote node zijn inkomsten wat stabieler maar over lange periode is het vrijwel gelijk.
Weet jij een goede om aan uit te leasen? En als je een lease stopt, is dat dan per direct?
pi_173743908
Hey Fokkers,

Leuk nieuwtje: je kunt je opgestreken crypto winsten nu ook gebruiken om een Amazon cadeaukaart te kopen in plaats van uit te laten betalen op je bank of te blijven opsparen: https://cryptostart.nl/ho(...)en-bitcoin-altcoins/

Groeten!
pi_173743933
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:13 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Weet jij een goede om aan uit te leasen? En als je een lease stopt, is dat dan per direct?
Lease stop/start duurt 1000 blocks = 16,66 uren.

Ik lease niet, geen idee.
  dinsdag 12 september 2017 @ 23:39:23 #246
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173744267
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zou niet veel moeten uitmaken.
Met leasen bij grote node zijn inkomsten wat stabieler maar over lange periode is het vrijwel gelijk.
Ah ok. Thanks.

Ik neem aan dat dit ook zo bedacht is dan. Met de kans op een block en de gemiddelde opbrengst.

Zo zag ik dat de #35 op de nodeslijst met 13.5 K iedere 24u wel een block pakt.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173744586
Zijn er bij nog meer mensen vandaag nog losse nagekomen stukjes OCL binnengekomen?
pi_173744613
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 00:13 schreef r3gi3boy het volgende:
Zijn er bij nog meer mensen vandaag nog losse nagekomen stukjes OCL binnengekomen?
Ja 12 en 18 stuks

Geen idee waarvoor
pi_173744654
In other news, de Amerikaanse schuld is voor het eerst boven de 20 biljoen dollar uitgekomen, bizar toch en iedereen maar doen of het zo goed gaat. De aandelen in Amerika staan op records, volgens mij allemaal fake of niet? Als dat een keer klapt komen de dingen naar boven die wel waarde behouden, zoals goud en crypto (hoop ik). Vraag is wanneer?

[ Bericht 0% gewijzigd door metallicelmo op 13-09-2017 00:48:21 ]
pi_173744727
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 00:25 schreef metallicelmo het volgende:
In other news, de Amerikaanse schuld is voor het eerst boven de 20 triljoen dollar uitgekomen, bizar toch en iedereen maar doen of het zo goed gaat. De aandelen in Amerika staan op records, volgens mij allemaal fake of niet? Als dat een keer klapt komen de dingen naar boven die wel waarde behouden, zoals goud en crypto (hoop ik). Vraag is wanneer?
Biljoen ;)

Niet dat dat weinig is, maar toch van iets andere orde :D
pi_173744779
Verrassend, wtc in een dip en binance weer niet bereikbaar.
pi_173744784
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 00:38 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Biljoen ;)

Niet dat dat weinig is, maar toch van iets andere orde :D
Ja inderdaad hier een plaatje van 1 biljoen dollar gevisualiseerd opgestapeld op pallets. Dat dus x20 zoveel schuld hebben ze

http://demonocracy.info/i(...)0,000,000_USD-v2.jpg
pi_173744791
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 00:53 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ja inderdaad hier een plaatje van 1 biljoen dollar gevisualiseerd opgestapeld op pallets. Dat dus x20 zoveel schuld hebben ze, 20.000 miljard dollar

http://demonocracy.info/i(...)0,000,000_USD-v2.jpg
pi_173745333
Trig +102% _O_
  woensdag 13 september 2017 @ 06:29:16 #256
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173745362
Jong0ns. Een vraag:

Hoe krijg ik het voor elkaar om vanuit Bittrex bitcoins te versturen naar Bitonic en om te zetten in geld?

Heb ik daar dan weer een 'enhanced account' voor nodig?

Ik snap het niet zo goed.
pi_173745434
WTF is dit voor slagveld geweest vannacht?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173745437
quote:
4s.gif Op woensdag 13 september 2017 06:29 schreef RickoKun het volgende:
Jong0ns. Een vraag:

Hoe krijg ik het voor elkaar om vanuit Bittrex bitcoins te versturen naar Bitonic en om te zetten in geld?

Heb ik daar dan weer een 'enhanced account' voor nodig?

Ik snap het niet zo goed.
Je vult alle gegevens in en stuurt je bitcoins naar het opgegeven adres. Kan weinig misgaan makker.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173745645
Jezus, komt deze crash echt door een uitspraak van 1 angstige CEO? :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173745664
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:58 schreef dimmak het volgende:
Jezus, komt deze crash echt door een uitspraak van 1 angstige CEO? :')
Morgan is niet zomaar iemand he, dit is bilderberg/nwo, en die hebben hun eigen agenda.
Lambo of Rekt
  woensdag 13 september 2017 @ 08:31:57 #261
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173745850
quote:
4s.gif Op woensdag 13 september 2017 06:29 schreef RickoKun het volgende:
Jong0ns. Een vraag:

Hoe krijg ik het voor elkaar om vanuit Bittrex bitcoins te versturen naar Bitonic en om te zetten in geld?

Heb ik daar dan weer een 'enhanced account' voor nodig?

Ik snap het niet zo goed.
Als je vanaf een exchange direct wil uitcashen kan je dat het beste via een andere exchange doen die in fiat kan uitbetalen. BL3P.eu of Kraken.com bijvoorbeeld.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  woensdag 13 september 2017 @ 08:40:37 #262
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173745934
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:04 schreef MaGNeT het volgende:
Topman JPMorgan: bitcoin is fraude

_O-

Banken, het oude geld enzo :')
https://www.coindesk.com/jamie-dimon-bitcoin-will-not-survive/

Die zelfde knakker in 2015 _O-
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173745940
Toch fijn een hele zooi ark ingekocht op 3,30 dollar
En nog wat goedkope nav en wtc :P
pi_173746001
Ellende.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 september 2017 @ 08:55:15 #265
163650 Greys
pi_173746082
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 06:11 schreef SMS303 het volgende:
Trig +102% _O_
En top volume op Bittrex.
Vorige week bungelde het onderaan blz drie. Wtf.

Best lachen toch zo'n huishoudbeurs. Om negen uur bij de entree jongens? Tot zo.

[ Bericht 31% gewijzigd door Greys op 13-09-2017 09:34:28 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173746092
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:55 schreef Greys het volgende:
Trig top volume op Bittrex.
Vorige week bungelde het onderaan blz drie.

Best lachen toch zo'n huishoudbeurs. Om negen uur bij de entree jongens? Tot zo.
Wat is dat met die huishoudbeurs ;(
Lambo of Rekt
pi_173746096
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:41 schreef chantalxx het volgende:
Toch fijn een hele zooi ark ingekocht op 3,30 dollar
En nog wat goedkope nav en wtc :P
Waarom kopen in zulke fluctuaties?
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 september 2017 @ 09:08:48 #268
163650 Greys
pi_173746268
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat is dat met die huishoudbeurs ;(
Toen ik een paar dagen geleden op een veel lagere koers hier al enthousiast was dat het goed ging met m'n Trigs was ik 'te blij, ga naar de huishoudbeurs, met je shitcoin, ga breien, met je irritante dagboek-Tinageneuzel, gepruts in de marge met je tientjeswerk'.

O+

Karma heeft humor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173746281
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Toen ik een paar dagen geleden op een veel lagere koers hier al enthousiast was dat het goed ging met m'n Trigs was ik 'te blij, ga naar de huishoudbeurs, met je shitcoin, ga breien, met je irritante dagboek-Tinageneuzel, gepruts in de marge met je tientjeswerk'.

O+

Karma heeft humor.
Ik wil ook tips vanuit de huishoudbeurs :@
Lambo of Rekt
pi_173746655
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:58 schreef dimmak het volgende:
Jezus, komt deze crash echt door een uitspraak van 1 angstige CEO? :')
Nee. Ook de eigenaar van het grootste mining bedrijf van China onder andere.

Allemaal bevestigen ze een beetje het verhaal van caixin van vrijdag. En waar rook is, is vuur zo lijkt het.
  woensdag 13 september 2017 @ 09:40:58 #271
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173746665
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:09 schreef dimmak het volgende:

[..]

Je vult alle gegevens in en stuurt je bitcoins naar het opgegeven adres. Kan weinig misgaan makker.
Dan loopt ie te mekkeren en een beetje stom te doen ;(

Zal vanmiddag even weer kijken.
Mits het niet nog veel erger daalt :') Ik ging wel lekker naar bedje maar was wel een gruwelijke daling in 1x.
  woensdag 13 september 2017 @ 09:42:59 #272
131603 Afwazig
Serious business
pi_173746690
Ik begin gulden shills te zien op Facebook bij mensen die je normaal in de voetbalkantine spreekt. Dit is niet goed hoor :r.
pi_173746774
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:40 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dan loopt ie te mekkeren en een beetje stom te doen ;(

Zal vanmiddag even weer kijken.
Mits het niet nog veel erger daalt :') Ik ging wel lekker naar bedje maar was wel een gruwelijke daling in 1x.
Meteen panic sellen. :') Crypto avontuur nu al klaar?
pi_173746785
Als die zometeen onder de 3.900 gaat kan het wel eens hard gaan. Iedereen heeft dat een beetje als big support staan (volgende pas rond 3500).
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 september 2017 @ 09:50:23 #275
163650 Greys
pi_173746812
NEO maakt het de holders ook erg moeilijk. Verkrampte handen overal.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173746846
Alles heeft het moeilijk. Als ik mijn Blockfolio open is het een ramp. Alleen Lisk lijkt aardig stand te houden. Wat ik dan wel weer jammer vind. Die had ik graag vanmiddag nog even goedkoop op willen pikken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173746847
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:42 schreef Afwazig het volgende:
Ik begin gulden shills te zien op Facebook bij mensen die je normaal in de voetbalkantine spreekt. Dit is niet goed hoor :r.
Yup, ik kreeg ook een heel naar gevoel bij dit artikel:

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-waren-er-ook-203608

Vind het soms jammer dat mensen die totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, maar wel kapitaal hebben, een beetje gokken, zonder veel research investeren in een coin, en dan vanwege geluk zieke gains maken. Zit ik dan met al die tijd die ik erin steek. Mag niet klagen hoor, doe het redelijk veilig en diversifieer goed. Ach crypto. De enige markt waar je zuur bent omdat je maar 300% winst ipv 1000% winst hebt gepakt. :')

Maarja, anyway, ik zie niet uit naar de onvermijdelijke "mainstream" tijd waar elke halve zool een expert is.
pi_173747139
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:52 schreef dimmak het volgende:
Alles heeft het moeilijk. Als ik mijn Blockfolio open is het een ramp. Alleen Lisk lijkt aardig stand te houden. Wat ik dan wel weer jammer vind. Die had ik graag vanmiddag nog even goedkoop op willen pikken.
Lisk is als een rots in de branding ja
Lambo of Rekt
pi_173747355
Is iedereen ineens bang voor die Jamie Dimon want een debiel is dat zeg!!
pi_173747376
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:52 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Yup, ik kreeg ook een heel naar gevoel bij dit artikel:

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-waren-er-ook-203608

Vind het soms jammer dat mensen die totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, maar wel kapitaal hebben, een beetje gokken, zonder veel research investeren in een coin, en dan vanwege geluk zieke gains maken. Zit ik dan met al die tijd die ik erin steek. Mag niet klagen hoor, doe het redelijk veilig en diversifieer goed. Ach crypto. De enige markt waar je zuur bent omdat je maar 300% winst ipv 1000% winst hebt gepakt. :')

Maarja, anyway, ik zie niet uit naar de onvermijdelijke "mainstream" tijd waar elke halve zool een expert is.
Ach die mensen stappen in met 100 euro om vervolgens met 140 uit te stappen en het weg te zuipen ik de kantine, want ja gratis 20 biertjes.
De meeste hebben totaal geen benul wat crypto is.
En dan gaan klagen als ze geld verliezen en komen met termen als 'kut piramide spel '
oplichting en 'ik ben belazerd door crypto ' :')
Ik zie de al weer op rtl nieuws verschijnen,
Janet verloor haar vakantiegeld in 1 klap.
pi_173747403
Dat zijn tevens ook de mensen die als een idioot panic sell gaan zodra ze 20 procent in de min staan
  woensdag 13 september 2017 @ 10:23:15 #282
131603 Afwazig
Serious business
pi_173747408
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:21 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Ach die mensen stappen in met 100 euro om vervolgens met 140 uit te stappen en het weg te zuipen ik de kantine, want ja gratis 20 biertjes.
De meeste hebben totaal geen benul wat crypto is.
En dan gaan klagen als ze geld verliezen en komen met termen als 'kut piramide spel '
oplichting en 'ik ben belazerd door crypto ' :')
Ik zie de al weer op rtl nieuws verschijnen,
Janet verloor haar vakantiegeld in 1 klap.
In het geval van Gulden doen die mensen ook net alsof je daarmee binnen een paar jaar overal mee kan betalen. Oplichting is het niet maar onrealistische verwachtingen scheppen doen ze wel aan.
pi_173747416
De enige die met Gulden hun zakken vullen zijn de devs geloof ik. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173747454
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:23 schreef Afwazig het volgende:

[..]

In het geval van Gulden doen die mensen ook net alsof je daarmee binnen een paar jaar overal mee kan betalen. Oplichting is het niet maar onrealistische verwachtingen scheppen doen ze wel aan.
Zal er al iemand met zijn opgeschreven deposit adres bij de bank hebben gestaan? ' ik kom een storting doen' :') :') :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 september 2017 @ 10:29:41 #285
163650 Greys
pi_173747485
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:22 schreef chantalxx het volgende:
Dat zijn tevens ook de mensen die als een idioot panic sell gaan zodra ze 20 procent in de min staan
Of zoals iemand zo mooi op Twitter zei "panic sellers zodra de CEO van paard en wagens roept KOOP GEEN AUTO HET IS EEN SCAM".
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 13 september 2017 @ 10:31:05 #286
131603 Afwazig
Serious business
pi_173747503
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:24 schreef dimmak het volgende:
De enige die met Gulden hun zakken vullen zijn de devs geloof ik. :')
Mensen die een tijd geleden zijn ingestapt natuurlijk ook wel maar met deze markt van afgelopen jaar is het onmogelijk om niet op winst gestaan. Als je in 10 random coins 100 euro had gestoken vorig jaar dan sta je nu ook wel op +400%.

Gulden is een coin zonder toekomst.
pi_173747869
Houd er rekening mee dat BTC ws. flink gaat dippen. Daarna zullen we wel richting de $6000/$7000 gaan. Hodlen en goedkoop inkopen rond de $3000-$3200.
pi_173747884
De marktcap komt uiteindelijk, hoe dan ook, met of zonder China, echt wel weer een keer op die ATH van 170 miljard. Dan is iedereen weer blij :)

Ik denk dat ik alleen mijn NEO wel alsnog ga verspreiden over andere coins: ETH, Waves, OMG.
pi_173748259
klik om te spelen


[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2017 11:14:25 ]
  woensdag 13 september 2017 @ 11:15:53 #290
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173748329
quote:
13s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:19 schreef fukforce het volgende:
Is iedereen ineens bang voor die Jamie Dimon want een debiel is dat zeg!!
Sowieso wel mooi dat hij loopt te verkondigen dat de Bitcoin een scam is terwijl zijn bedrijf voor de economische crisis in 2007 heeft gezorgd, de hele financiële wereld een bailout nodig had, waaronder JP Morgan Chase, maar waar hij gewoon nog bonussen van 100+ miljoen voor kreeg...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173748392
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:15 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Sowieso wel mooi dat hij loopt te verkondigen dat de Bitcoin een scam is terwijl zijn bedrijf voor de economische crisis in 2007 heeft gezorgd, de hele financiële wereld een bailout nodig had, waaronder JP Morgan Chase, maar waar hij gewoon nog bonussen van 100+ miljoen voor kreeg...
Dus dat en die durft met zijn grote bek te verkondigingen dat BTC een scam. Die gozer staat elke dag geld te printen op zijn kantoor vuile teringlijer.

https://twitter.com/Tosh089/status/907684938530639872
pi_173748594
TradingWhaIe twitterde op woensdag 13-09-2017 om 10:38:22 #Bitcoin is the fraud here? Suuuuure......#JPMorgan #cryptocurrency #altcoins $BTC $LTC $ETH $XMR $DASH https://t.co/vbQYwAPpo9 reageer retweet
Uitvinder van de biersmiley.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 september 2017 @ 11:51:50 #293
163650 Greys
pi_173748882
Maar toch wel apart weer om te zien dat de uitspraak van zo'n man kennelijk zo veel invloed op de markt heeft.

Jammer dat Trig niet even mee dipt. De enige waarvan ik het graag had gewild geeft juist geen fuck.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 13 september 2017 @ 11:58:31 #294
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173749002
Het is niet alleen Dimon. Ook de perikelen in China draagt bij. Maar Dimon is echt niet zomaar iemand. Een van de belangrijkste mensen op Wall Street en corporate America en iemand met enorm veel invloed ook op regeringsbeleid. Als zelfs hij evt later alsnog omgaat, dan kun je er wel een beetje vanuit gaan dat Bitcoin wel mainstream adoptie zal krijgen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173749698
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Toen ik een paar dagen geleden op een veel lagere koers hier al enthousiast was dat het goed ging met m'n Trigs was ik 'te blij, ga naar de huishoudbeurs, met je shitcoin, ga breien, met je irritante dagboek-Tinageneuzel, gepruts in de marge met je tientjeswerk'.

O+

Karma heeft humor.
Vanaf dag 1 al medestander geweest. Sterker nog, ik had ze al toen je riep :P .. Maar, dit had ik niet verwacht hoor. Ik vond het concept leuk, maar geen idee waarom het opeens zo populair blijkt. Heeft echt niet alleen te maken met de coin burn hype.
pi_173749868
Nou, vanavond maar weer eens wat BTC bijkopen dan denk ik, zou fijn zijn als hij stiekem nog ietsje omlaag kruipt voor ik insla en dan weer omhoog knalt, maar da's wel erg veel wishful thinking natuurlijk.
  woensdag 13 september 2017 @ 12:53:17 #297
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173749895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:58 schreef VeX- het volgende:
Het is niet alleen Dimon. Ook de perikelen in China draagt bij. Maar Dimon is echt niet zomaar iemand. Een van de belangrijkste mensen op Wall Street en corporate America en iemand met enorm veel invloed ook op regeringsbeleid. Als zelfs hij evt later alsnog omgaat, dan kun je er wel een beetje vanuit gaan dat Bitcoin wel mainstream adoptie zal krijgen.


History repeats itself :D
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173749899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:41 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Vanaf dag 1 al medestander geweest. Sterker nog, ik had ze al toen je riep :P .. Maar, dit had ik niet verwacht hoor. Ik vond het concept leuk, maar geen idee waarom het opeens zo populair blijkt. Heeft echt niet alleen te maken met de coin burn hype.
Ik vind het maar niets. Beetje geld verdienen met het steunen van de wapenindustrie. Ja ik snap het tracing systeem maar nog steeds loop je geld te pompen in wapens in de USA.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 september 2017 @ 12:53:48 #299
163650 Greys
pi_173749908
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:41 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Vanaf dag 1 al medestander geweest. Sterker nog, ik had ze al toen je riep :P .. Maar, dit had ik niet verwacht hoor. Ik vond het concept leuk, maar geen idee waarom het opeens zo populair blijkt. Heeft echt niet alleen te maken met de coin burn hype.
Zelf ook niet verwacht, geloof me. Wel wat natuurlijk, maar niet dit.
En opvallend hoe het zich houdt in de btc dips. In de vorige ook al.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173749930
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:53 schreef TimKuik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

History repeats itself :D
:D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 september 2017 @ 12:55:20 #301
163650 Greys
pi_173749937
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:53 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik vind het maar niets. Beetje geld verdienen met het steunen van de wapenindustrie. Ja ik snap het tracing systeem maar nog steeds loop je geld te pompen in wapens in de USA.
Het gaat nou juist om het veiliger maken van de reeds bestaande en nieuwe wapens. Je pompt geen geld in de wapens zelf, die waren er al en zullen er ook blijven zijn. Je investeert in de toepassing erop die het gebruik ervan (veel) veiliger maakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 13-09-2017 13:03:46 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')