abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 oktober 2017 @ 05:32:22 #276
458679 Ruse
Super, man
pi_174571059
lekker wel, maar mis mn huidige thuis wel als ik hier in mn geboorteplaats ben
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  zondag 22 oktober 2017 @ 06:11:57 #277
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_174571103
Heel eerlijk? Ongelooflijk kut.

Mijn lichaam is zodanig in de war dat ik er moodswings van krijg.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_174584481
Bah wat heb ik toch een hekel aan sommige mensen, zogenaamde vrienden, blegh
pi_174586670
Goed. w/
  zondag 22 oktober 2017 @ 21:33:46 #280
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174589049
Iets beter. Soms vraag ik me af of mijn extra kilo's veroorzaakt worden door een onverwerkt verleden. Net hele diepe herinneringen opgerakeld en besproken met mijn moeder en ik voel me iets beter.
pi_174603982
Heel kut, sorry voor diegenen die hoopten hier korte berichten te lezen. Ik moet het even van me afschrijven. Hopelijk ben ik hier niemand mee tot last.

Sinds een twee tot drietal jaar heb ik last gekregen van piekeren. Er zijn periodes dat het goed gaat en periodes tot het minder goed gaat, zoals nu. Dit wordt alleen maar erger als ik alleen ben.

Ik zie nu de echte zinloosheid van het leven in. We gaan toch allemaal dood, wat we ook doen. Ook hoe alles opgebouwd is, is toch allemaal zever gezien we niet verschillen van een dier. Het enige wat we hebben is betekenis voor elkaar. Ik beteken niets voor iemand. Ik ben zonder dat ik het vraag op de wereld terechtgekomen en nu zit ik hier.

Ik ben toch maar die zatlap die niet normaal en serieus kan doen. Ik ben toch maar die gestoorde die altijd wat aan de hand heeft en niet normaal kan doen. Ik ben toch maar die jong die geen vriendin kan vinden. Ik ben toch maar die jong die geen baan kan vinden, want er zijn er zoveel beteren en er is niet de tijd om alles 1000x uit te leggen. Ik ben toch maar die persoon die stottert en al helemaal in vreemde talen als het eens moet voor een baan. Ik ben toch maar die jongen binnen de familie met linkerhanden aan wie nooit wat wordt gevraagd. Ik ben toch maar traag van begrip en alles moeten ze me 1000x uitleggen.

Sinds twee kortes overlijdens op elkaar en zeker na dat van een vriend, heb ik gezien wat iemand kan betekenen. Dat was een niet-religieuze dienst en deze stond bol van de dankbetuigingen en wat hij betekende voor iemand. Ik denk constant aan hoe er op mij gereageerd zou worden. Ik zie mezelf op een doodsprentje, mezelf op de grafsteen en mezelf op een foto. De enigen die ervan kapot zouden zijn, zijn m'n zusje en m'n moeder. Het is net alsof ik dood wil om toch maar te kunnen zien wat ze voor mij zouden doen. Achja, twee dagen en iedereen gaat door met het zinloze leven.

Sowieso denk ik sind een bepaalde tijd veel aan de dood. Als ik opsta en ga slapen, is er iets van: ''het kan altijd de laatste zijn''. Eerst was ik er bang van, nu accepteer ik het.

Soit, bedankt om hier deze veel te lange klaagpost neer te kunnen schrijven van iemand die toch wordt gecatalogiseerd als aandachtshoer.
pi_174616984
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 14:28 schreef Googke het volgende:
Heel kut, sorry voor diegenen die hoopten hier korte berichten te lezen. Ik moet het even van me afschrijven. Hopelijk ben ik hier niemand mee tot last.

Sinds een twee tot drietal jaar heb ik last gekregen van piekeren. Er zijn periodes dat het goed gaat en periodes tot het minder goed gaat, zoals nu. Dit wordt alleen maar erger als ik alleen ben.

Ik zie nu de echte zinloosheid van het leven in. We gaan toch allemaal dood, wat we ook doen. Ook hoe alles opgebouwd is, is toch allemaal zever gezien we niet verschillen van een dier. Het enige wat we hebben is betekenis voor elkaar. Ik beteken niets voor iemand. Ik ben zonder dat ik het vraag op de wereld terechtgekomen en nu zit ik hier.

Ik ben toch maar die zatlap die niet normaal en serieus kan doen. Ik ben toch maar die gestoorde die altijd wat aan de hand heeft en niet normaal kan doen. Ik ben toch maar die jong die geen vriendin kan vinden. Ik ben toch maar die jong die geen baan kan vinden, want er zijn er zoveel beteren en er is niet de tijd om alles 1000x uit te leggen. Ik ben toch maar die persoon die stottert en al helemaal in vreemde talen als het eens moet voor een baan. Ik ben toch maar die jongen binnen de familie met linkerhanden aan wie nooit wat wordt gevraagd. Ik ben toch maar traag van begrip en alles moeten ze me 1000x uitleggen.

Sinds twee kortes overlijdens op elkaar en zeker na dat van een vriend, heb ik gezien wat iemand kan betekenen. Dat was een niet-religieuze dienst en deze stond bol van de dankbetuigingen en wat hij betekende voor iemand. Ik denk constant aan hoe er op mij gereageerd zou worden. Ik zie mezelf op een doodsprentje, mezelf op de grafsteen en mezelf op een foto. De enigen die ervan kapot zouden zijn, zijn m'n zusje en m'n moeder. Het is net alsof ik dood wil om toch maar te kunnen zien wat ze voor mij zouden doen. Achja, twee dagen en iedereen gaat door met het zinloze leven.

Sowieso denk ik sind een bepaalde tijd veel aan de dood. Als ik opsta en ga slapen, is er iets van: ''het kan altijd de laatste zijn''. Eerst was ik er bang van, nu accepteer ik het.

Soit, bedankt om hier deze veel te lange klaagpost neer te kunnen schrijven van iemand die toch wordt gecatalogiseerd als aandachtshoer.
Sterkte. Heb je iemand om mee te praten over je gevoel?
Dat we allemaal doodgaan is waar, maar dat wil niet zeggen dat je er tot die tijd niet een leuke tijd van kan maken, ondanks tegenslagen. Gelukkig heb je nog even.
pi_174618102
O+
pi_174618131
Klaarwakker!
pi_174618189
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 23:54 schreef Hexx. het volgende:
Klaarwakker!
Hallo :@
pi_174618195
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 23:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hallo :@
Hi!
pi_174619026
Nerveus. Ook vanwege morgen.
pi_174619233
Voel me nazi. Frank Rennicke aan het luisteren. UNSERE DEUTSCHE HEIMAT BRENNT

Sorry ik hou al op. Voel me klaarwakker. Weinig bier op en voel geen enkele vermoeidheid. Ga een nacht doorhalen en om 8 uur 's ochtends straks bij de Jumbo shag halen. Heb nu nog genoeg tabak voor ongeveer 8 sjekkies.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 02:42:04 #289
458679 Ruse
Super, man
pi_174619420
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:33 schreef Mishu het volgende:
Iets beter. Soms vraag ik me af of mijn extra kilo's veroorzaakt worden door een onverwerkt verleden. Net hele diepe herinneringen opgerakeld en besproken met mijn moeder en ik voel me iets beter.
denk eerder door teveel eten
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_174619432
Stoned
pi_174619750
Ja goed hoor ^O^
  FOK!fotograaf dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:47:18 #292
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_174620287
Ongeduldig. Was het maar al 1 november.. Ik tel de dagen af.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_174620605
Ziekjes, keelpijn etc
pi_174622698
Moe :O
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:58:59 #295
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174624509
Misselijk door de slaappillen.
pi_174625329
mwah, wel bij dat ik zometeen weer naar de psychiater mag
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:44:08 #297
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174625744
Ik voelde me vanaf gisteravond afschuwelijk eenzaam, tot huilen op de fiets naar werk aan toe, maar heb zonet een eetafspraak geregeld en wat contacten gezocht, en nu voel ik me weer krachtig en trots op mezelf. :Y
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:34:17 #298
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174633510
*O*
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:34:46 #299
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174633522
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:44 schreef Andromache het volgende:
Ik voelde me vanaf gisteravond afschuwelijk eenzaam, tot huilen op de fiets naar werk aan toe, maar heb zonet een eetafspraak geregeld en wat contacten gezocht, en nu voel ik me weer krachtig en trots op mezelf. :Y
Goed zo ^O^

Is sporten niet wat voor jou?
pi_174633586
Blij :s)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')