abonnement Unibet Coolblue
pi_173715829
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 17:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Op verzoek van de huisgenoot waar het evt bestemd voor zou zijn, papiertje vernietigd
:|W
  maandag 11 september 2017 @ 17:38:46 #52
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_173715854
Ludo(aka huisgenoot), gewoon betalen pannenkoek!

[ Bericht 17% gewijzigd door RubenSosa op 11-09-2017 17:54:45 ]
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_173719485
quote:
5s.gif Op maandag 11 september 2017 17:37 schreef Juup© het volgende:

[..]

:|W
:D
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 17:38 schreef RubenSosa het volgende:
Ludo(aka huisgenoot), gewoon betalen pannenkoek!
Nouja, als ik naar dat factuurtje kijk lijkt het ook pure oplichting. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_173724888
Vraag ze aan te tonen dat er daadwerkelijk sprake was van zaakwaarneming.
Is jouw buurt echt zo onveilig of het weer zo slecht dat het raam niet open had kunnen blijven tot jullie zelf herstel hadden geregeld?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  PR/Manusje van alles dinsdag 12 september 2017 @ 07:12:51 #55
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_173725488
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 17:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Op verzoek van de huisgenoot waar het evt bestemd voor zou zijn, papiertje vernietigd, so, maybe als er een aanmaning komt o.i.d. zal ik dat wel doen ;)
man man man man man man
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 12 september 2017 @ 07:56:00 #56
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173725726
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 17:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Op verzoek van de huisgenoot waar het evt bestemd voor zou zijn, papiertje vernietigd, so, maybe als er een aanmaning komt o.i.d. zal ik dat wel doen ;)
_O- _O-
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173728106
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 01:47 schreef jeroen25 het volgende:
Vraag ze aan te tonen dat er daadwerkelijk sprake was van zaakwaarneming.
Is jouw buurt echt zo onveilig of het weer zo slecht dat het raam niet open had kunnen blijven tot jullie zelf herstel hadden geregeld?
Een slot is opengebroken hier van binnen, dus dat is wel iets.

Anyhow, een fout geadresseerd factuur is niet wetgeldig dus ik kan daar sowieso gewoon helemaal niks mee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_173728317
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Een slot is opengebroken hier van binnen, dus dat is wel iets.

Anyhow, een fout geadresseerd factuur is niet wetgeldig dus ik kan daar sowieso gewoon helemaal niks mee.
Blijkbaar wel, je hebt er de tijd voor genomen om dit waardeloze troll topic te starten.
pi_173731566
quote:
13s.gif Op zondag 10 september 2017 22:32 schreef _--_ het volgende:
Overigens lees ik voor het eerst dat je zelf verantwoordelijk bent voor de schade van de politie. Lekker is dat zeg.

Nederland :')
quote:
De politie is in of bij de woning geweest en heeft geconstateerd dat er sprake was van schade aan deuren of ramen. De politie is wettelijk verplicht in het kader van de zaakwaarneming uw woning en/of pand weer deugdelijk af te sluiten. De politie heeft Uniglas gevolmachtigd om dit herstel uit te laten voeren.
U bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het herstel. Omdat wij ons kunnen voorstellen dat dit geen alledaagse situatie voor u is, hechten wij eraan u zo goed mogelijk te informeren. Hieronder vindt u zodoende verdere uitleg.
Zo lees ik het ook maar ik denk dat ze met zaakwaarneming bedoelen dat als de politie ziet dat een huis niet afgesloten is ze de taak hebben er voor te zorgen dat dat alsnog gebeurd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_173733946
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Een slot is opengebroken hier van binnen, dus dat is wel iets.

Anyhow, een fout geadresseerd factuur is niet wetgeldig dus ik kan daar sowieso gewoon helemaal niks mee.
raar en apart jij _O- .

succes met de aanmaningen of de eventuele deurwaarder(s) in de toekomst _O-
pi_173751713
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:15 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, je hebt er de tijd voor genomen om dit waardeloze troll topic te starten.
:')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_173751724
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:49 schreef handik het volgende:

[..]

raar en apart jij _O- .

succes met de aanmaningen of de eventuele deurwaarder(s) in de toekomst _O-
Ze zijn niet voor mij geweest, zou mooi zijn als jij wettelijk verplicht bent ergens voor te betalen terwijl je niks met de dienst te maken hebt gehad. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_173752021
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ze zijn niet voor mij geweest, zou mooi zijn als jij wettelijk verplicht bent ergens voor te betalen terwijl je niks met de dienst te maken hebt gehad. :')
Factuur is gericht aan jou, dus even een belletje plegen en het rechttrekken i.p.v de tijd die je hebt besteed aan dit topic zou je een hoop gedoe schelen in de toekomst (die er nu dus waarschijnlijk komen gaat) _O- :s) :W
pi_173753957
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ze zijn niet voor mij geweest, zou mooi zijn als jij wettelijk verplicht bent ergens voor te betalen terwijl je niks met de dienst te maken hebt gehad. :')
Niemand hier vindt dat jij het zou moeten betalen. Ze zeggen alleen dat je de situatie onnodig moeilijk maakt door te weigeren er een telefoontje aan te wagen. Tuurlijk had die factuur niet aan jou gericht moeten worden, maar hoe gaat dat bedrijf dat ooit weten als jij weigert het ze te vertellen? Had gewoon ff gebeld dat jij niet de eigenaar van het pand bent in plaats van te hopen dat ze dat telepathisch wel doorkrijgen. Er een topic over starten en straks mogelijk deurwaarders de situatie uit moeten gaan leggen kost je een hoop meer moeite, hoe onterecht ook. Jezus..
pi_173754305
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ze zijn niet voor mij geweest, zou mooi zijn als jij wettelijk verplicht bent ergens voor te betalen terwijl je niks met de dienst te maken hebt gehad. :')
Je gaat hetzelfde doen met de toekomstige aanmaningen?
pi_173771657
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:41 schreef Botje- het volgende:

[..]

Niemand hier vindt dat jij het zou moeten betalen. Ze zeggen alleen dat je de situatie onnodig moeilijk maakt door te weigeren er een telefoontje aan te wagen. Tuurlijk had die factuur niet aan jou gericht moeten worden, maar hoe gaat dat bedrijf dat ooit weten als jij weigert het ze te vertellen? Had gewoon ff gebeld dat jij niet de eigenaar van het pand bent in plaats van te hopen dat ze dat telepathisch wel doorkrijgen. Er een topic over starten en straks mogelijk deurwaarders de situatie uit moeten gaan leggen kost je een hoop meer moeite, hoe onterecht ook. Jezus..
dit dus!

Ts heeft een plank (of wacht, een betonnen bak) voor zijn kop.

over een klein maandje een nieuw topic van Ts, ivm de deurwaarder een aanmaningen en dat het niet zijn schuld is (huilie huilie).. _O-
  donderdag 14 september 2017 @ 13:57:59 #67
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_173771912
Ik heb zojuist een idee gekregen. Betaalde telefoonlijn van ¤1,00 per minuut en dan massa's nep facturen gaan sturen met het nummer erop. 5 minuten in de wacht en dan de mededeling: heeft u een factuur gehad en bent u het er niet mee eens? Betaal hem niet, wij zullen verder geen stappen ondernemen. Kassa!
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')