abonnement Unibet Coolblue
pi_173702377
Late night, the tonight show, the daily show, zondag met Lubach?
Wie kijkt?

Ik ben een groot fan van bovengenoemde.

Mijn favorieten zijn op volgorde,

David Letterman (helaas gepensioneerd)
Conan O'Brien
Stephen Colbert
Jon Stewart
Arjen Lubach
Jimmy Kimmel
James Corden
Jimmy Fallon
Trevor Noah
Seth Meyers en John Oliver (nog te weinig in verdiept)

En inderdaad, Johnny Carson en Jay Leno staan niet benoemd om toe te lichten redenen.

Maar wat vinden jullie?
Zijn hier ook fans van dit genre?
En wat zijn jullie favorieten op volgorde?

Een van mijn favo fragmenten:
David Letterman zijn eerste interview met Bill Murray uit 1982



[ Bericht 1% gewijzigd door Negenentwintig op 10-09-2017 21:44:59 ]
  Moderator zondag 10 september 2017 @ 22:13:25 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_173703684
jaren terug had je (ik denk op Sky Channel? ) altijd David letterman en Jay Leno. Ik vond destijds Jay Leno leuker, Letterman vond ik een beetje een vervelende man eigenlijk.

Tegenwoordig kijk ik het amper meer, zie af en toe een stukje op DWDD of zo maar het kan me niet meer bekoren.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zondag 10 september 2017 @ 22:14:51 #3
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173703729
Ik kijk zo'n beetje alles wat late night te bieden heeft. Wel in een bepaalde volgorde, want het ene is wel leuker dan het andere. Als er veel te kijken is, dan gaan Conan en Colbert altijd voor.

Wat mij betreft hoort Real Time met Bill Maher er ook nog bij en dat is misschien wel mijn favoriet.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_173718766
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 22:14 schreef Mike het volgende:
Ik kijk zo'n beetje alles wat late night te bieden heeft. Wel in een bepaalde volgorde, want het ene is wel leuker dan het andere. Als er veel te kijken is, dan gaan Conan en Colbert altijd voor.

Wat mij betreft hoort Real Time met Bill Maher er ook nog bij en dat is misschien wel mijn favoriet.
Yup me to!
Al is Bill Maher er nog eentje waar ik weinig aandacht aan geschonken heb.

Maar als ik lees dat jij Conan en Colbert ook hoog op je lijstje heb staan dan denk ik dat Bill Maher mij ook vast kan bekoren!
pi_173718843
quote:
99s.gif Op zondag 10 september 2017 22:13 schreef Karina het volgende:
jaren terug had je (ik denk op Sky Channel? ) altijd David letterman en Jay Leno. Ik vond destijds Jay Leno leuker, Letterman vond ik een beetje een vervelende man eigenlijk.

Tegenwoordig kijk ik het amper meer, zie af en toe een stukje op DWDD of zo maar het kan me niet meer bekoren.
Jay Leno moet ik echt nog leren kennen.
Omdat hij Conan O'Brien destijds zijn podium heeft afgenomen heeft hij voor mij die 'gun'factor wat minder.

Zoals jij dan weer bij Letterman omschrijft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')