abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 september 2017 @ 18:57:58 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173717216
quote:
14s.gif Op maandag 11 september 2017 18:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh fuck :')
Wel beter, krijg je een zeldzaam fysiek kaartje in plaats van zo'n eticket.

#positivethinking
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173717249
quote:
6s.gif Op maandag 11 september 2017 18:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Wel beter, krijg je een zeldzaam fysiek kaartje in plaats van zo'n eticket.

#positivethinking
Ja maar, het is niet voor mezelf he. Ik zit in Londen. Sterker nog, ik zit gedurende de eerste helft in Craven Cottage.
BFF met GGMM
  maandag 11 september 2017 @ 19:08:47 #103
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173717462
Rijden er pendeltreinen woensdag? Worden niet weergegeven op de NS site.
  maandag 11 september 2017 @ 19:10:28 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173717490
quote:
10s.gif Op maandag 11 september 2017 18:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja maar, het is niet voor mezelf he. Ik zit in Londen. Sterker nog, ik zit gedurende de eerste helft in Craven Cottage.
Sterkte
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 september 2017 @ 19:14:56 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173717575
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:08 schreef hhh38 het volgende:
Rijden er pendeltreinen woensdag? Worden niet weergegeven op de NS site.
Ja, die rijden gewoon. Staan alleen nog niet in de planning van de NS
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173717805
quote:
Dit zijn de drie kwesties voor Feyenoord richting Manchester City

Feyenoord telt de minuten tot woensdag af. Met vier zeges in de competitie start de kampioen de campagne in de Champions League. Om kans te maken tegen Manchester City moet trainer Van Bronckhorst wel iets verzinnen.

Door Mikos Gouka

Eindelijk staat in Rotterdam de Champions League voor de deur. Koploper Feyenoord leek zaterdagavond tegen Heracles niet langer te kunnen wachten en verspeelde nog bijna een 0-3 voorsprong. Die schade bleef uit, maar spits Nicolai Jørgensen sneuvelde wel in Almelo. De drie kwesties die Feyenoord meeneemt naar woensdag.

1 Geen Jørgensen in de spits, en nu?

Al voor het seizoen zette trainer Giovanni van Bronckhorst zijn manschappen voor de televisie. Ze zagen die middag Real Madrid gewoon inzakken op eigen helft en de eigen ruimte creëren om aanvallend toe te slaan. ,,De trainer wilde ons specifieke momenten laten zien van een niveau waar we naartoe moesten groeien’’, zegt Jean-Paul Boëtius. ,,En we moesten zien hoe snel het omschakelen gaat.’’

Op 29 juli in de eigen Kuip tegen Real Sociedad testte Van Bronckhorst de Europese benadering van zijn Feyenoord tegen de huidige koploper van Spanje. De Feyenoorders dicht op elkaar, de ruimtes zo klein mogelijk makend en eruit vliegen als de kans daar is. En steeds was er een belangrijke rol voor Nicolai Jørgensen, als eerste speler die druk moest zetten en uiteraard als aanspeelpunt indien Feyenoord de bal wel veroverde.

De 26-jarige Deen is er woensdag niet bij in De Kuip, de hamstringblessure die hij in Almelo opliep houdt hem aan de kant. ,,Een tegenvaller’’, zei Van Bronckhorst. Maar wat nu? Michiel Kramer, in principe de stand-in van Jørgensen, in de punt? Een meer beweeglijke aanvaller? Helemaal geen centrumspits? Als Van Bronckhorst het al wist, dan vertelde hij het nog niet. De aanloop naar Manchester City-thuis vindt sowieso volledig achter gesloten deuren plaats. En zelfs op de wedstrijddag staat nog een korte oefensessie van de Rotterdammers gepland, al was het maar om de laatste tactische veranderingen te finetunen.

2. Gemakzucht die Feyenoord niet past
Geen Eljero Elia meer, geen Dirk Kuyt meer. Dus moeten er nieuwe leiders opstaan. Steven Berghuis lijkt de handschoen op te pakken. Qua prestaties en met een kritische blik. Vier doelpunten na vier wedstrijden, de laatste twee in Almelo met volle overtuiging. ,,Ik eis van mezelf meer rendement’’, zei Berghuis. ,,Die eerste helft tegen Heracles, dat ging echt goed, dat geeft ook zoveel plezier.’’

Maar het contrast met de zwakke tweede helft, waarin Feyenoord gemakzuchtig bleek, was volgens de clubtopscorer bijna tenenkrommend. ,,Te weinig energie erin gelegd, te slordig, geen enkele opbouw meer. Het had zelfs nog 3-3 kunnen worden’’, vond Berghuis. ,,Dat hadden we ook al tegen Willem II, toen we na een sterke eerste helft na rust eigenlijk ook niets meer brachten. Dat mag gewoon niet. Dat loopt een keer niet goed af.’’

Zat de regerend kampioen al met het hoofd bij Manchester City? Berghuis denkt van niet. ,,Nee, hoe leuk die wedstrijd ook is. Ik denk dat het een magische avond kan worden in de Kuip. Maar dat verval moet er wel uit. Tegen Manchester City moet alles kloppen. Een fase zoals tegen Heracles en je bent kansloos.’’

3. Sam Larsson komt er heel snel aan
eus was geweest voor zijn debuut? De Zweed schudde zijn hoofd. Wanneer hij wist dat hij ging scoren? Toen hij de bal aannam op eigen helft eigenlijk al. Of hij er nog aan had gedacht Steven Berghuis aan te spelen? Nee, want die had er toch al twee gemaakt of niet?

Of Sam Larsson nerveus was geweest voor zijn debuut? De Zweed schudde zijn hoofd. Wanneer hij wist dat hij ging scoren? Toen hij de bal aannam op eigen helft eigenlijk al. Of hij er nog aan had gedacht Steven Berghuis aan te spelen? Nee, want die had er toch al twee gemaakt of niet?

Sam Larsson is geen John Guidetti, maar zijn zelfvertrouwen benadert dat van zijn vriend en landgenoot wel een beetje. Al lijkt hij nog op de rem te trappen. ,,Ik ben fysiek helemaal in orde, maar ik heb te weinig wedstrijden gespeeld’’, zegt Larsson. ,,Dus ik heb nog even nodig.’’

Is hij eventueel klaar voor Manchester City? Op de training fluiten zijn medespelers soms al bewonderend tussen de tanden als Larsson aanzet voor een actie. Het algehele oordeel: pure kwaliteit. ,,We speelden erg goed, behalve in de fase dat ik in het veld stond’’, grinnikte de Zweed. ,,Wij zijn in vorm. Maar Manchester City is ook niet slecht, haha.’’

ad.nl
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173717919
Vandaag op werk wel moeten lachen om de Almelo’ers. Het lag aan de scheids, Vilhena had rood moeten hebben, 2e helft was Heracles oppermachtig, etc. Genoten.
pi_173717922
Je kan niet met Kramer beginnen, die verdedigt 0 mee.
  maandag 11 september 2017 @ 19:32:15 #109
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173717961
Gewoon 4-4-2 spelen. Linies kort op elkaar. En loeren op een counter. Het middenveld móet je versterken.

Geen dank.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 11 september 2017 @ 19:33:44 #110
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173717997
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:30 schreef macca728 het volgende:
Je kan niet met Kramer beginnen, die verdedigt 0 mee.
Als je een Ferrari hebt, dan laat je die ook niet op een akker ploegen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173718068
je zou een middenveld kunnen hebben met

vilhena, ahmadi, toornstra, Amrabat

voorin
Berghuis Boetius

maar ik ben geen voorstander om het systeem te veranderen

dus voorin gewoon

Boetius, Larson Berghuis
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 11 september 2017 @ 19:38:00 #112
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173718109
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
je zou een middenveld kunnen hebben met

vilhena, ahmadi, toornstra, Amrabat

voorin
Berghuis Boetius

maar ik ben geen voorstander om het systeem te veranderen

dus voorin gewoon

Boetius, Larson Berghuis
Als je Henke Larsson had misschien. Dit slaat echter nergens op.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173718157
quote:
2s.gif Op maandag 11 september 2017 19:38 schreef Morendo het volgende:

[..]

Als je Henke Larsson had misschien. Dit slaat echter nergens op.
weet je wat nergens op slaat clown?

Huntelaar en Dolberg samen in de spits zetten _O- _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 11 september 2017 @ 19:40:13 #114
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173718182
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

weet je wat nergens op slaat clown?

Huntelaar en Dolberg samen in de spits zetten _O- _O-
Die zijn volgens mij niet speelgerechtigd tegen City. Ik kan het mis hebben.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173718194
quote:
2s.gif Op maandag 11 september 2017 19:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Die zijn volgens mij niet speelgerechtigd tegen City. Ik kan het mis hebben.
nee klopt, die spelen beide niet bij een topclub
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 11 september 2017 @ 20:22:08 #116
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173719027
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_173720500
Heiden6, had je die kaart nog over? Je inbox zit vol.
#12 is not for sale!
pi_173722022
Locadia er dus wellicht ook niet bij tegen ons. Opzich wel jammer, dat opgefokte mannetje is altijd wel grappig.
pi_173722110
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:01 schreef dopemin het volgende:
Locadia er dus wellicht ook niet bij tegen ons. Opzich wel jammer, dat opgefokte mannetje is altijd wel grappig.
Zou goed nieuws zijn. Dan spelen we allebei met nutteloze kut spitsen. Hebben we in ieder geval een eerlijke kans
  maandag 11 september 2017 @ 22:06:37 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173722148
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:04 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Zou goed nieuws zijn. Dan spelen we allebei met nutteloze kut spitsen. Hebben we in ieder geval een eerlijke kans
Ik heb liever Locadia dan De Jong
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173722179
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:04 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Zou goed nieuws zijn. Dan spelen we allebei met nutteloze kut spitsen. Hebben we in ieder geval een eerlijke kans
De Jong is nog altijd twee klassen beter dan Kramer. Ik ben benieuwd of Larsson als valse spits kan spelen, lekker tussen de linies klooien. Volgens mij weten die prutsers die bij PSV achterin staan dan totaal niet meer wat ze moeten doen.
pi_173722229
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 14:39 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

moeilijk programma? we hebben alleen nog ploegen uit de onderste regionen gehad..
Klopt, daar moest natuurlijk 'niet' tussen staan. Tot nu toe matige tegenstanders en lang niet altijd overtuigd. Desalniettemin gewoon starten met 4 winstpartijen en een mooi doelsaldo zegt wel wat, zeker met de stabiliteit van vorig seizoen in het achterhoofd. Tegen Heracles speel je ook een periode compleet kut, maar toch win je hem, waar we in het verleden op zulke momenten altijd tegen puntverlies aanliepen. Tegen PSV de eerste echte test. Compleet kut dat je dan zonder Jorg speel. Tyfuskunstgras.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_173722262
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2017 22:07 schreef Sloggi het volgende:

[..]

De Jong is nog altijd tweehonderd klassen beter dan Kramer. Ik ben benieuwd of Larsson als valse spits kan spelen, lekker tussen de linies klooien. Volgens mij weten die prutsers die bij PSV achterin staan dan totaal niet meer wat ze moeten doen.
Zou ook gewoon zonder Kramer willen starten. Ofwel Larsson als valse spits, ofwel gewoon 4-4-2. Kramer is een prima stormram, maar dodelijk voor elke poging tot fatsoenlijk voetbal.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_173722576
Tegen City zou ik willen opteren voor:

Vermeer-Jones-Bijlow
Nieuwkoop-Diks-Botteghin-St. Juste-Jan-Arie-Haps
Vilhena
Boetius

:{
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_173722621
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
je zou een middenveld kunnen hebben met

vilhena, ahmadi, toornstra, Amrabat

voorin
Berghuis Boetius

maar ik ben geen voorstander om het systeem te veranderen

dus voorin gewoon

Boetius, Larson Berghuis
Volgens mij speelt City 352 dus ik zou het middenveld wel versterken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')