abonnement Unibet Coolblue
pi_173721658
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:45 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Nou, ik vind dat er dit jaar sowieso relatief weinig kanshebbers zijn. Dan lijkt me het voor Wilco met die klim op het einde in z'n topvorm uit de Vuelta een uitgelezen kans om voor een medaille te strijden.
Je weet het nooit, zeker omdat de vorm van een aantal toppers onzeker is. Hoe staan Dennis en Roglic er voor? Ik hoor trouwens niets over Tony Martin, hij doet toch wel mee?
pi_173721685
Ik was die dekselse Moscon vergeten, die gaat hier toch gewoon een medaille pakken?
pi_173721741
De vorm van Dumoulin is ook een klein beetje een vraagteken. Hij leek in Canada nog niet top, maar dat kan ook gewoon timing zijn zodat hij volgende week optimaal effect van de hoogtestage heeft.
pi_173721789
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ik was die dekselse Moscon vergeten, die gaat hier toch gewoon een medaille pakken?
Moeilijk te peilen, in de ITT Vuelta heeft hij lopen sparen dus dat is geen vergelijk
pi_173721810
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:50 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Je weet het nooit, zeker omdat de vorm van een aantal toppers onzeker is. Hoe staan Dennis en Roglic er voor? Ik hoor trouwens niets over Tony Martin, hij doet toch wel mee?
Roglic viel tegen in ToB, Dennis is het grote vraagteken na z'n opgave in de Vuelta. Martin heeft het ganse jaar geen enkele tijdrit gewonnen in z'n regenboogtrui, in de ToB was ie ook matig en die klim op het einde kost hem waarschijnlijk 30 seconden. Die verwacht ik dus helemaal niet, zou met niet verwonderen mocht Jasha voor Tony eindigen. Dat de BDR Arndt verkiest boven Politt snap ik ook niet, sowieso had Schachmann die derde plek wel gekregen mocht ie z'n voet niet gebroken hebben.
pi_173721928
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:55 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Roglic viel tegen in ToB, Dennis is het grote vraagteken na z'n opgave in de Vuelta. Martin heeft het ganse jaar geen enkele tijdrit gewonnen in z'n regenboogtrui, in de ToB was ie ook matig en die klim op het einde kost hem waarschijnlijk 30 seconden. Die verwacht ik dus helemaal niet, zou met niet verwonderen mocht Jasha voor Tony eindigen. Dat de BDR Arndt verkiest boven Politt snap ik ook niet, sowieso had Schachmann die derde plek wel gekregen mocht ie z'n voet niet gebroken hebben.
Tony schijnt ook niet overweg te kunnen met de tijdritfiets van Canyon
pi_173722068
Is het eigenlijk al bekend of de pitsstraat doorgaat?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 11 september 2017 @ 22:06:44 #108
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173722152
Thomas Geraint staat ook niet te trappelen om de tijd- of wegrit te rijden omdat gebrek aan vorm.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173722233
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 22:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Thomas Geraint staat ook niet te trappelen om de tijd- of wegrit te rijden omdat gebrek aan vorm.
Er blijft weinig over zo, gaat ie de TTT dan wel rijden als ie z'n vorm niet geweldig vindt?
pi_173724969
quote:
14s.gif Op maandag 11 september 2017 19:33 schreef Columbiafan het volgende:
Opvallend dat Oomen verkozen wordt boven Arndt, prima keuze.
Sunweb's scientific expert Teun van Erp has been working to come up with the proper rider order and pacing plans

Er is een droomplan uitgetekend door Teun van Erp, of all places.
pi_173726491
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 22:03 schreef franklop het volgende:
Is het eigenlijk al bekend of de pitsstraat doorgaat?
Hoop het niet. Ze moeten dat wisselen sowieso verbieden. Als iedereen het doet: wat heeft het dan voor een voordeel. Bovendien worden renners ook aangeduwd etc.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_173730338


Froome rijdt dus toch gewoon de tijdrit, gaf na de laatste etappe van de Vuelta aan dat hij zeker de ploegentijdrit zou doen en daarna waarschijnlijk rust mee zou nemen na een slopend seizoen. Is daar toch op teruggekomen dus. En Thomas rijdt geen tijdrit en geen wegrit.
pi_173730374
Mooi dat Froome de tijdrit rijdt.
pi_173731123
Lachwekkende ploeg voor de wegwedstrijd trouwens.
  dinsdag 12 september 2017 @ 15:48:25 #115
14505 OProg
A Life in Music
pi_173732636
Eigenlijk boort Spanje hier gewoon Raúl Alarcón een zekere wereldtitel door de neus.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_173734683
De troepen van Pat:

Jack Bauer (NZL)
Philippe Gilbert (BEL)
Bob Jungels (LUX)
Yves Lampaert (BEL)
Niki Terpstra (NED)
Julien Vermote (BEL)
pi_173734749
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:26 schreef wimderon het volgende:
De troepen van Pat:

Jack Bauer (NZL)
Philippe Gilbert (BEL)
Bob Jungels (LUX)
Yves Lampaert (BEL)
Niki Terpstra (NED)
Julien Vermote (BEL)
Moet maar zien of die überhaupt een medaille halen.
pi_173736713
Kittel in vorm had daar ook wel bij gezeten (ondanks de klim), maar die fietst weer achteruit na de Tour
pi_173736970
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:09 schreef Marcoss het volgende:
Kittel in vorm had daar ook wel bij gezeten (ondanks de klim), maar die fietst weer achteruit na de Tour
Het gaat van kwaad naar erger met de "grote drie" bij de Duitse sprinters. Degenkolb en Greipel zijn de afgelopen maanden ook drie keer niets.
pi_173737405
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:29 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Moet maar zien of die überhaupt een medaille halen.
Ik vind vooral Gilbert en in mindere mate Bauer opvallend. Jullie?
pi_173737583
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:36 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Ik vind vooral Gilbert en in mindere mate Bauer opvallend. Jullie?
Ik had Cavagna wel verwacht ja, verder hebben ze weinig alternatieven. Kittel totaal uit vorm, Schachmann geblesseerd, Martin vertrokken...
pi_173737592
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:36 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Ik vind vooral Gilbert en in mindere mate Bauer opvallend. Jullie?
Veel beteren hebben ze eigenlijk ook niet, Kittel en Schachmann hadden nog gekund, maar Kittel is de vorm al een tijdje kwijt en Schachmann is geblesseerd. Trentin zat ook in de voorselectie en die is wel in vorm, maar kan me voorstellen dat hij zich vooral op de wegrit focust.
pi_173738976
Ik ben benieuwd hoe het ploegbelang dit jaar een rol gaat spelen. Geeft toch altijd een extra dimensie aan het WK.
pi_173746948
Brandle doet toch de TT voor de Oostenrijkers.
pi_173747050
Opvallend dat bij de Ieren Roche de TT doet en geen Mullen. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')