abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 5 januari 2018 @ 23:40:46 #76
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_176314619
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:59 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook tips voor een redelijk en betaalbaar hotel als tussenstop naar ItaliŽ? In Luzern bijvoorbeeld?
Wij gaan in juni naar Toscane voor een bruiloft. Zouden eigenlijk in 1 keer gaan, maar ik zit er toch wel tegenop om daar gaar aan te komen. Wil dus toch een dag extra verlof voor de kinderen aan gaan vragen, zodat we op de heenweg een tussenstop kunnen doen.
Ik zelf zou inderdaad Luzern of verder kiezen als tussenstop. De Duits/Zwitserse grens komt wat vroeg als je naar Toscane moet wat mij betreft maar dat is een keuze die ieder voor zich maakt ;)

Luzern zelf is wel aan de dure kant. Je kan beter daar buiten zoeken. Kriens heeft een Ibis hotel. Maar er zitten ook betaalbare gasthofen verder langs de A2. Als je richting Fluelen zoekt ben je de Vierwaldstattersee voorbij en dat scheelt qua prijs.
Wij zitten altijd in een hotel in Merlischachen voor een vriendenprijsje doordat manlief er gewoond heeft. Ik heb dus niet een concrete tip omdat we al lang niks anders meer uitgeprobeerd hebben daardoor, sorry.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_176314622
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:55 schreef hvan het volgende:

[..]

Wij gaan overnachten in Weil am Rhein in Duitsland op het drielandenpunt van dld, fra en zwi. Het hotel heet Dreilanderbrucke. Zit een groot winkelcentrum bij en ze hebben grote familiekamers.
Als het even kan zou ik niet in Zwitserland overnachten want stervens duur.
Bedankt voor de tip! Ik ga er naar kijken :)
Echter zouden we de tweede dag wel iets minder willen rijden, dit is nog net niet op de helft. We zijn eigenlijk altijd in 1 keer naar ItaliŽ gereden, afgelopen zomer nog in Toscane geweest. Bedacht mij alleen dat het toch anders aankomen is tussen alle gasten van de bruiloft die met vliegtuig zijn gegaan of ergens hebben overnacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 06-01-2018 00:15:38 ]
pi_176314749
Dank Laziness!
Gaan nog even zoeken. Aangezien dit een extra (korte) vakantie wordt wil ik geen al te hoge prijs. Het hoeft ook absoluut niet luxe te zijn, puur om redelijk te kunnen slapen. De kans is ook groot dat we ‘s avonds laat aankomen.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 08:30:50 #79
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_176317825
registreer om deze reclame te verbergen
2 weken Thailand geweest. Ging helemaal goed met onze 5 jarige. Met twee iets kleinere kinderen eens stuk verder in het vliegtuig ging het goed fout, Die hebben met zijn tweeŽn het halve vliegtuig ondergekotst op de terugweg en beiden bijna de gehele 12 uur liggen jengelen.
Thaise bevolking is bijzonder aardig naar kinderen toe, zowel in de stad (Bangkok) als aan het strand (Hua Hin). Stranden zijn ideaal voor kinderen daar, langzaam aflopend en niet teveel golfslag in het algemeen. Wel soms wat kwallen en woensdag geen ligbedden en parasols. Mooie zwemparadijzen in de buurt.
Voor mij geen tweede keer overigens, hou niet zo van dat onderdanige karakter van de bevolking. Iedere keer maar weer die buigingen en gevouwen handjes. Aan de andere kant probeert wel weer bijna iedere taxichauffeur niet op de meter te rijden. Allemaal wat hypocriet.
Mooie tempels en Buddhabeelden, dat wel, maar na de tweede heb je ze wel gezien.

Overigens ging de bodyscan op zowel de luchthaven van Schiphol als Bangkok af bij mijn dochter ter hoogte van haar buik. Lag niet aan de kleding, geen operatiemetaal, benieuwd wat het is. Wellicht ooit wat ingeslikt ,dus maar eens bij de dokter langs.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')