abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin zondag 10 september 2017 @ 16:36:29 #176
35723 crew  GGMM
pi_173696155
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:35 schreef PSVCL het volgende:
2e helft niet eens gekeken
Successupporter.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173696217
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 15:39 schreef Scarface88 het volgende:
Onze dames geven alweer dezelfde standaard antwoorden in interviews :')

"afspraken worden niet nagekomen" "hier moeten we van leren" en "dit mag ons niet overkomen".

Elke nederlaag dezelfde cliches die je vooraf al kunt invullen.
Wat denk je van het zinnetje: "ja en dan loop je achter de feiten aan"

Dat zinnetje hoor je bijna na iedere wedstrijd..veel spelers zijn drukker met achter de feiten aanlopen dan met voetballen.
  zondag 10 september 2017 @ 16:56:44 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173696489
Wat is eigenlijk het nieuwe psv.netwerk.to? :9
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173696515
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:36 schreef GGMM het volgende:

[..]

Successupporter.
Aldus een Ajacied
  zondag 10 september 2017 @ 16:58:44 #180
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173696535
Cocu heeft vast de vinger op de zere plek gelegd.
pi_173696567
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:56 schreef Caland het volgende:
Wat is eigenlijk het nieuwe psv.netwerk.to? :9
fr12.nl
pi_173696672
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:56 schreef Caland het volgende:
Wat is eigenlijk het nieuwe psv.netwerk.to? :9
Ik mis de reacties ook op zo'n dag. Het enige leuke aan zo'n waardeloze wedstrijd ;(
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 10 september 2017 @ 17:15:53 #183
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173696821
Zo, ben vandaag wezen vissen want had er slechte kijk op vandaag (net als de komende 2 wedstrijden).
Wie stond er op 10 eigenlijk?
Heerenveen uit is steevast puntverlies, maar zoals ik het teruglees was het dieptriest.
Cocu beweerde 2 weken geleden dat door Locadia niet te verkopen, er een kampioenswaardig elftal stond. Domme zet, zowel Locadia als Bergwijn had je gewoon moeten laten vertrekken. Niks terugkopen en hevel 1 of 2 spelers van jong PSV over. In de winterstop zie je waar de pijnpunten zitten (en dat zijn er dus schijnbaar nogal wat) en kun je aankopen doen.
Dit seizoen is nu al naar de klote, omdat ome Toon het hoog in de bol had.
pi_173696945
quote:
14s.gif Op zondag 10 september 2017 17:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik mis de reacties ook op zo'n dag. Het enige leuke aan zo'n waardeloze wedstrijd ;(
Echt he.. Is er niet ergens een update te vinden van hoe/wat/wanneer het weer open gaat? Ze maken heel die site zo kapot. Het was er al steeds rustiger, nu is er nergens meer een psv-discussie te volgen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_173697072
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:25 schreef RipCity het volgende:

[..]

Echt he.. Is er niet ergens een update te vinden van hoe/wat/wanneer het weer open gaat? Ze maken heel die site zo kapot. Het was er al steeds rustiger, nu is er nergens meer een psv-discussie te volgen.
Inderdaad, ik ben er ook benieuwd naar.

En waar dat onvoorwaardelijke vertrouwen van Cocu in Bergwijn op gebaseerd is :'(
pi_173697097
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 17:15 schreef tja77 het volgende:
Zo, ben vandaag wezen vissen want had er slechte kijk op vandaag (net als de komende 2 wedstrijden).
Wie stond er op 10 eigenlijk?
Heerenveen uit is steevast puntverlies, maar zoals ik het teruglees was het dieptriest.
Cocu beweerde 2 weken geleden dat door Locadia niet te verkopen, er een kampioenswaardig elftal stond. Domme zet, zowel Locadia als Bergwijn had je gewoon moeten laten vertrekken. Niks terugkopen en hevel 1 of 2 spelers van jong PSV over. In de winterstop zie je waar de pijnpunten zitten (en dat zijn er dus schijnbaar nogal wat) en kun je aankopen doen.
Dit seizoen is nu al naar de klote, omdat ome Toon het hoog in de bol had.
Dadelijk raus tegen Putten en het wordt helemaal een jaar afzien. Wordt pijnlijk allemaal
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 10 september 2017 @ 17:49:42 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173697229
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 17:15 schreef tja77 het volgende:
Zo, ben vandaag wezen vissen want had er slechte kijk op vandaag (net als de komende 2 wedstrijden).
Wie stond er op 10 eigenlijk?
Heerenveen uit is steevast puntverlies, maar zoals ik het teruglees was het dieptriest.
Cocu beweerde 2 weken geleden dat door Locadia niet te verkopen, er een kampioenswaardig elftal stond. Domme zet, zowel Locadia als Bergwijn had je gewoon moeten laten vertrekken. Niks terugkopen en hevel 1 of 2 spelers van jong PSV over. In de winterstop zie je waar de pijnpunten zitten (en dat zijn er dus schijnbaar nogal wat) en kun je aankopen doen.
Dit seizoen is nu al naar de klote, omdat ome Toon het hoog in de bol had.
Nog iets gevangen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 10 september 2017 @ 17:50:12 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173697233
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:25 schreef RipCity het volgende:

[..]

Echt he.. Is er niet ergens een update te vinden van hoe/wat/wanneer het weer open gaat? Ze maken heel die site zo kapot. Het was er al steeds rustiger, nu is er nergens meer een psv-discussie te volgen.
Dus PSV heeft geen equivalent?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173697245
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 17:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus PSV heeft geen equivalent?
Scarface postte hier laatst wel iets van een vervanger. Maar geen idee meer wat die was.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_173697260
Oh nee. Ciscus was 't

https://psvnetwerk.forum2go.nl

Ff lurken :9
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 10 september 2017 @ 18:02:24 #191
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173697357
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 17:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Nog iets gevangen?
54 stuks, totaal een kilo of 160-170.
Zonnetje en een pilsje erbij.
Dus een stuk beter toeven dan met het schaamrood op de kaken je ploeg zien falen.
pi_173697414
Begon allemaal op het Ajax netwerk, blijkbaar had iemand zich daar op ongeoorloofde wijze toegang tot het beheersniveau weten te verschaffen (wat we in de volksmond ook wel heel spannend 'hacken' noemen) om vervolgens allerlei rotzooi uit te gaan halen zoals het verwijderen van topics, het lezen van privéberichten en die doorsturen naar allerlei anderen, persoonsinformatie verspreiden enzovoorts, volgens mij is dat zo'n beetje hoe het zat. 'De knuppel in het hoenderhok gooien', zou je het kunnen noemen.

Een fantastisch succesvolle actie want iedereen vloog elkaar in de haren (ook op het PSV Netwerk, is natuurlijk allemaal verbonden zowel technisch als door mensen die op beide netwerken rondhangen) plus het legde de kwetsbaarheid van netwerk.to en zijn gegevens bloot. Al met al zaken die de mods en admins te boven gingen temeer om die deels elkaar niet meer konden vertrouwen en deels omdat ze geen toegang op serverniveau hebben, terwijl de beheerders (die dat als enige wel hebben) op vakantie waren (althans ene 'Bas').

Los van die technische problemen hielden de 'sociale' problemen ook niet op: sommigen bleven stoken, anderen wilden wraak of genoegdoening, excuses of een verklaring, mensen maakten elkaar zwart, nog meer PB's werden doorgestuurd, weer anderen bleven zoeken naar nieuwe technische kwetsbaarheden...

Al met al een onhoudbare situatie die de nodige technische en personele aanpassingen verlangt en tsja dat kan ff duren als iets slechts nog een liefdesprojectje is. Technisch wellicht sowieso lastig omdat het nogal een monster is met al die zelfverzonnen functies die allemaal met elkaar samenhangen. De Bas is vast teruggekomen van vakantie en heeft de boel als eerste maar ff goed dicht gegooid. Vervolgens is hij zijn koffers uit gaan pakken. Bijgeslapen na zijn jetlag. Het rondje langs de familie gedaan. Nu is ie nog bezig zijn e-mail weg te werken. Dan snel aan de slag met spoedklussen voor zijn huidige werk. Zou me niks verbazen als ie ergens in oktober, november eindelijk tijd vindt om zich te verdiepen in deze rotzooi. Maar, ik laat me graag verrassen.
____

Jezus wat een kleuterbende :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_173697517
Een vriend van me vatte de wedstrijd wel heel goed samen op whatsapp:"Waar zit ik nu toch naar te kijken?".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 10 september 2017 @ 18:12:36 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173697531
Op die netwerk.to sites zaten sowieso alleen maar complete debielen. Lijkt me prima als ze het dicht houden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173697817
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:04 schreef RipCity het volgende:
Begon allemaal op het Ajax netwerk, blijkbaar had iemand zich daar op ongeoorloofde wijze toegang tot het beheersniveau weten te verschaffen (wat we in de volksmond ook wel heel spannend 'hacken' noemen) om vervolgens allerlei rotzooi uit te gaan halen zoals het verwijderen van topics, het lezen van privéberichten en die doorsturen naar allerlei anderen, persoonsinformatie verspreiden enzovoorts, volgens mij is dat zo'n beetje hoe het zat. 'De knuppel in het hoenderhok gooien', zou je het kunnen noemen.

Een fantastisch succesvolle actie want iedereen vloog elkaar in de haren (ook op het PSV Netwerk, is natuurlijk allemaal verbonden zowel technisch als door mensen die op beide netwerken rondhangen) plus het legde de kwetsbaarheid van netwerk.to en zijn gegevens bloot. Al met al zaken die de mods en admins te boven gingen temeer om die deels elkaar niet meer konden vertrouwen en deels omdat ze geen toegang op serverniveau hebben, terwijl de beheerders (die dat als enige wel hebben) op vakantie waren (althans ene 'Bas').

Los van die technische problemen hielden de 'sociale' problemen ook niet op: sommigen bleven stoken, anderen wilden wraak of genoegdoening, excuses of een verklaring, mensen maakten elkaar zwart, nog meer PB's werden doorgestuurd, weer anderen bleven zoeken naar nieuwe technische kwetsbaarheden...

Al met al een onhoudbare situatie die de nodige technische en personele aanpassingen verlangt en tsja dat kan ff duren als iets slechts nog een liefdesprojectje is. Technisch wellicht sowieso lastig omdat het nogal een monster is met al die zelfverzonnen functies die allemaal met elkaar samenhangen. De Bas is vast teruggekomen van vakantie en heeft de boel als eerste maar ff goed dicht gegooid. Vervolgens is hij zijn koffers uit gaan pakken. Bijgeslapen na zijn jetlag. Het rondje langs de familie gedaan. Nu is ie nog bezig zijn e-mail weg te werken. Dan snel aan de slag met spoedklussen voor zijn huidige werk. Zou me niks verbazen als ie ergens in oktober, november eindelijk tijd vindt om zich te verdiepen in deze rotzooi. Maar, ik laat me graag verrassen.
____

Jezus wat een kleuterbende :')
Haha wtf...
Land of the free. Home of the brave.
pi_173697823
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:12 schreef Caland het volgende:
Op die netwerk.to sites zaten sowieso alleen maar complete debielen. Lijkt me prima als ze het dicht houden.
Ja ik verbaas me er nog steeds over dat jij daar geen account hebt.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 10 september 2017 @ 18:32:44 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173697852
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 18:31 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja ik verbaas me er nog steeds over dat jij daar geen account hebt.
Sterk, sterk
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173697883
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:12 schreef Caland het volgende:
Op die netwerk.to sites zaten sowieso alleen maar complete debielen. Lijkt me prima als ze het dicht houden.
Ach, hier is het gros ook debiel (of ze gedragen zich iig debiel).
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_173697906
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach, hier is het gros ook debiel (of ze gedragen zich iig debiel).
Land of the free. Home of the brave.
pi_173698047
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 18:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Sterk, sterk
Inkoppertje ook wel..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')