abonnement Unibet Coolblue
pi_173715180
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:31 schreef letopjemam het volgende:
Geen idee waar je het over hebt, gewoon doen, behalve die lappe vet van 200kg en 1m90
Wat? Ik zie juist vaak van die kleine ronde propjes en lange dames die juist vaak een stuk slanker zijn.
pi_173715250
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wat? Ik zie juist vaak van die kleine ronde propjes en lange dames die juist vaak een stuk slanker zijn.
een kilootje aankomen heeft eenmaal een grotere invloed op iemand van 1.50 dan op iemand van 1.90
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_173715256
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 16:53 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

een kilootje aankomen heeft eenmaal een grotere invloed op iemand van 1.50 dan op iemand van 1.90
Ja precies, daarom vond ik het ook al raar
pi_173715301
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wat? Ik zie juist vaak van die kleine ronde propjes en lange dames die juist vaak een stuk slanker zijn.
Daarom lang en dik kan gewoon niet als vrouw zijnde.
pi_173715372
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:57 schreef letopjemam het volgende:

[..]

Daarom lang en dik kan gewoon niet als vrouw zijnde.
:')
pi_173716031
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:48 schreef zovty het volgende:
Ik heb eigenlijk meer het idee dat TS permanent korter is.
Dit was eigenlijk meer een observatie en wilde alleen weten of meer mensen het was opgevallen. :)
pi_173716254
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:42 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Waar haal je die vandaan dan? Uitgaan? Of ben je iemand die op Tinder in de openingszin al naar zijn lengte vraagt?
Ik word vooral door lange mannen benaderd (uitgaan/ borrelen, werk, activiteiten, vrienden van vrienden, ex studiegenoten), waardoor de kans op daten met die groep groter wordt (ben namelijk zelf best lui met initiatief nemen :p). Naar mijn weten heeft het te vooral maken met "schattig", "vrouwelijk", en "domineren in bed". Dus de voorkeur gaat uit naar klein, slank en met goede rondingen denk ik.
pi_173716406
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 09:50 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Die post viel wel mee toch?

Er zit namelijk wel degelijk wat in dat in meer geėmancipeerde samenlevingen, zoals Nederland, vrouwen gemiddeld wat minder aandacht aan het uiterlijk besteden en er ook eerder mee stoppen. Dat wordt door veel vrouwen zelfs als een recht en een principekwestie gezien.

Dat vind ik zelf wel enigszins jammer. Ik ben een groot voorstander van vrouwenemancipatie, maar ik val nog steeds op vrouwen. Dus zie ik ze graag hun best doen om er mooi uit te zien. Natuurlijk is het niet je plicht, om er mooi uit te zien voor iedere man, maar dan kun je het tenminste voor je eigen vriend/man doen.

Overigens vind ik dat je als man ook zeker je best mag doen. Dat schiet er zelfs nog een stuk vaker bij in dan bij vrouwen. Dat vind ik dan wel weer mooi aan de Italiaanse cultuur. De verwachtingen voor vrouwen zijn hoog, maar de mannen doen zelf genoeg hun best, om het te verantwoorden. Gemiddeld genomen natuurlijk.
Dank voor de support ^O^

Het is precies mijn mening, maar als ik hem uitspreek ben ik gelijk een eeuwige stalker met een obsessie voor vrouwen :')

Ik ben beslist een voorstander van emancipatie. Wat mij betreft behoort geen van beide seksen bevoordeeld of bevooroordeeld te worden. Zoals jij al aanstipt is er alleen 1 probleem met emancipatie. Het heeft de neiging de verschillen tussen man en vrouw kleiner te maken. Niet alleen op bijvoorbeeld het gebied van taken in het huishouden en salaris, maar ook bij kleding & make up en gedrag.

Dit laatste is een probleem, want ondanks dat het belachelijk is om te eisen dat mannen en vrouwen zich dienovereenkomstig dienen te kleden en te gedragen, is het uiteindelijke verschil tussen de seksen m.i. toch absoluut noodzakelijk om elkaar aantrekkelijk te kunnen vinden1.
En we verhullen al het grootste deel van de verschillen tussen man en vrouw met kleding. Zeker met winterkleding. Als je als vrouw dan ook nog eens make up achterwege laat en unisex kleding en haardracht neemt, dan blijft op wat kleine details weinig meer over van je vrouwelijkheid. Hooguit een paar millimeter andere kaaklijn (goh, waarom zouden vrouwen een 'sterke' kaaklijn zo geil vinden bij mannen!??), een iets hogere stem, een paar centimeter lengte en subtiele verschillen in motoriek/beweging. Echter letterlijk millimeterwerk allemaal.

Uiteraard eist emancipatie niet van je om je zo unisex mogelijk te kleden en gedragen, maar toch is emancipatie onlosmakelijk verboden met het kleiner maken van de verschillen tussen mannen en vrouwen. En dat verlaagt de aantrekkelijkheid van de seksen voor elkaar.


1 Ik geloof er geen snars van dat je op niet op een man of een vrouw zou vallen, maar op 'een mens'. Puur modieus genderneutraal gelul. Hetero's vallen juist op mannelijkheid of vrouwelijk en niet op androgyne mensen waarvan je nauwelijks kunt zien wat het is.
Wat zeg ik!? Zelfs homo's en lesbo's van vallen op juist vrouwelijk of mannelijke eigenschappen. Welke van de twee (m of v) je aantrekkelijk vindt hangt af van wat je zelf bent: het 'vrouwtje' of het 'mannetje'.

[ Bericht 3% gewijzigd door Puntenjager op 11-09-2017 18:38:37 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 11 september 2017 @ 18:21:26 #159
417700 DeHuig
Lekker Sappig!
pi_173716541
OT: wat betreft contact is het gewoon een kwestie van hoger insteken.
pi_173716811
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:33 schreef TheInnocent het volgende:
Op twee uitzonderingen na heb ik met mijn kleine lengte (tussen 160-165cm), niet gedate met mannen onder de 192 cm :p zou niet weten waarom die zouden moeten klagen over "te lange vrouwen".. volgens mij klagen de kleine mannen in dit topic.
Klopt. De klacht zou moeten zijn dat vrouwen overmatig veel waarde hechten aan lengte. Zelfs kleine vrouwen willen een lange vent. En dan niet een klein beetje langer, maar het liefst 30 cm langer. Neem jouzelf!
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173717224
quote:
2s.gif Op maandag 11 september 2017 18:35 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Klopt. De klacht zou moeten zijn dat vrouwen overmatig veel waarde hechten aan lengte. Zelfs kleine vrouwen willen een lange vent. En dan niet een klein beetje langer, maar het liefst 30 cm langer. Neem jouzelf!
Nou, voor mij is het prima vanaf 1.80m hoor. Ik maak de selectie alleen uit door wie ik word benaderd.

Bij de 1.90+ mannen moet je klacht wezen, die zoeken juist de kleine vrouwen op waardoor de kleinere mannen geen kans krijgen. ;)
pi_173717476
quote:
2s.gif Op maandag 11 september 2017 18:35 schreef Puntenjager het volgende:

Klopt. De klacht zou moeten zijn dat vrouwen overmatig veel waarde hechten aan lengte. Zelfs kleine vrouwen willen een lange vent. En dan niet een klein beetje langer, maar het liefst 30 cm langer.
Klopt helemaal. Kijk maar naar onderstaand voorbeeld. Allebei hockeysters, de een Oranje dames International van 1.55? en haar donkere vriendje 1.80-85 en ook Oranje International bij de mannen.



pi_173718083
Ik vind iedereen groter dan ikzelf prima qua lengte.
En ik zie zelden een man die korter is dan ik.
pi_173718202
pi_173721254
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 16:33 schreef TheInnocent het volgende:
Op twee uitzonderingen na heb ik met mijn kleine lengte (tussen 160-165cm), niet gedate met mannen onder de 192 cm :p
Beloof je me dat dat ook zo blijft? Stel je eens voor dat je een zoontje krijgt met een man van < 190, de kans is groot dat het een manlet wordt en daarmee veroordeel je hem tot een forever alone bestaan. Tenzij hij een professionele voetballer wordt :s)
pi_173722766
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 18:58 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nou, voor mij is het prima vanaf 1.80m hoor. Ik maak de selectie alleen uit door wie ik word benaderd.

Bij de 1.90+ mannen moet je klacht wezen, die zoeken juist de kleine vrouwen op waardoor de kleinere mannen geen kans krijgen. ;)
Vanaf 1.80? En wat als een man 1.78 en breed zou zijn bijvoorbeeld?
pi_173722797
quote:
15s.gif Op maandag 11 september 2017 21:35 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Beloof je me dat dat ook zo blijft? Stel je eens voor dat je een zoontje krijgt met een man van < 190, de kans is groot dat het een manlet wordt en daarmee veroordeel je hem tot een forever alone bestaan. Tenzij hij een professionele voetballer wordt :s)
Dit is wel kankerkansloos man :')
pi_173725768
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:31 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Vanaf 1.80? En wat als een man 1.78 en breed zou zijn bijvoorbeeld?
Ja ook, zolang hij maar een stuk langer is dan ik wanneer ik hakken aan heb.

Nu zeg ik dit wel allemaal, maar het kan ook zomaar zo zijn dat ik verliefd word op iemand van 1.68, dus eigenlijk draait het uiteindelijk toch vooral om persoonlijkheid. ;)
pi_173725881
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:01 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja ook, zolang hij maar een stuk langer is dan ik wanneer ik hakken aan heb.

Nu zeg ik dit wel allemaal, maar het kan ook zomaar zo zijn dat ik verliefd word op iemand van 1.68, dus eigenlijk draait het uiteindelijk toch vooral om persoonlijkheid. ;)
;) ;)
pi_173726026
Heel ander probleem. Mijn partner is 1,64m en we hebben lekker zo'n groot bed van 2,20m.

Toch krijgt ze het klaar om haar voeten bij de bedrand te leggen. Als ik dan ga zitten om mijn sokken aan te trekken, maakt ze met veel lawaai duidelijk dat ik op haar voeten zit.

Hoe zit dit met lange meiden dan?
.
pi_173726272
Lange, slanke, smalle meiden *;
Kleine, rondborstige, rondkontige meiden :9~
pi_173726277
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 22:31 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Vanaf 1.80? En wat als een man 1.78 en breed zou zijn bijvoorbeeld?
Dan ben je veroordeelt tot dwergdating.nl
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_173726305
Ben zelf trouwens bijna 2 meter, wel grappig om te zien soms hoe desperate sommige lange meiden zijn om dan een relatie met je te willen, omdat de datingmarkt voor hen zo ongeveer 80 % kleiner is dan voor kleine of gemiddelde vrouwen :P
pi_173726321
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:46 schreef Fatoeman het volgende:
Lastig, aangezien ik 1.78 ben :')
Manlet spotted
pi_173726329
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:00 schreef J_Mormont het volgende:
Ben zelf trouwens bijna 2 meter, wel grappig om te zien soms hoe desperate sommige lange meiden zijn om dan een relatie met je te willen, omdat de datingmarkt voor hen zo ongeveer 80 % kleiner is dan voor kleine of gemiddelde vrouwen :P
Zelfde hier.

Maar ik val op kleine meiden O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')