abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173680520


Ja, daar zijn we alweer. De Tour is amper voorbij en de Vuelta staat al voor de deur. Op 19 augustus starten we met een ploegentijdrit in Nimes, op 10 september eindigen we in Madrid.



Na een drietal tweede plaatsen en een vierde plaats heeft Chris Froome zijn jaar ingericht op de dubbel Tour/Vuelta. Het is nog even de vraag wie de grootste concurrenten gaan zijn en hoe goed die in vorm zullen zijn. Je hebt het sterke blok van Orica met Chaves en de gebroeders Yates, Nibali is van de partij, daarnaast heb je nog mannen als Zakarin, Majka en Pozzovivo en ook Bardet en Aru doen mogelijk mee. Je hebt ook nog mensen die hun hoop hebben gevestigd op Miguel Angel Lopez Moreno, maar verwachten dat die drie weken op z'n fiets blijft zitten staat ongeveer gelijk aan verwachten dat Tejay van Garderen geen slechte dag gaat hebben.

Voor het thuispubliek ziet het er vrij bleek uit. Tenzij Alberto Contador zich nog bedenkt zal de Vuelta het voor het eerst sinds 2007 moeten doen zonder de beste 3 Spaanse renners van de laatste 10 jaar: Valverde, Contador en Rodriguez. In dat geval moeten de Spanjaarden hopen op een opleving van Dani Moreno, of de definitieve ontbolstering van talenten als Marc Soler, Ruben Fernandez of natuurlijk Jaime Roson. Op prestaties van iemand als Igor Anton hoef je namelijk niet te rekenen.

Uiteraard is het ook weer uitkijken naar Maxime Monfort, die wederom opgaat voor een mooie 16e plaats. Het is nog wel even afwachten welke Boragoden hem daarvan af denken te kunnen gaan houden.

Voor de sprints zal er natuurlijk weer een indrukwekkend sprintersgilde aan de start staan. Daarnaast zal Thomas de Gendt weer een enkele maal meezitten in een ontsnapping en er kijken vast ook heel wat mensen uit naar de zoveelste grote ronde op rij van Adam Hansen.

Kortom: dit kan niet anders dan een topshow worden!

Wie gaan er namens w/ schroeien? In afwachting van een bevestiging van de deelname van Twan Castelijns moeten we het voorlopig met de volgende goede jongens doen:


De etappes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TV:
Wilt u genieten van de werken van onder meer José Been en Juan Antonio Flecha en in volle finale uitgelegd krijgen hoe je het beste bochten kunt nemen dan ben je van harte welkom in het warme bad dat Eurosport heet. Als je een voorkeur hebt voor het beste commentaarduo binnen het wielrennen, Michel Wuyts en José de Cauwer, dan is Sporza meer wat voor jou. Mocht er onverhoopt een Nederlander succes hebben dan bestaat de kans er genoten kan worden van Joris van den Berg.

Opdat wij niet vergeten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorspellen:
CYCLINGMASTER:
Subleague: De Vuelta subliek van FOK!
ww: twancastelijns

SCORITO:
https://www.scorito.com/c(...)7b-a042-0f3b18a47a60

pi_173680546
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:51 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar die lijkt me dan weer niet beter dan Poels..
Poels was hier ook geen zesde geworden met de Tour in de benen. Twan had volgens mij een ideale opbouw voor deze ronde. Eindresultaat mag er zijn, maar ik had eigenlijk meer van dit soort dagen als vandaag verwacht.
  zaterdag 9 september 2017 @ 18:57:19 #3
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173680547
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:55 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat verrast mij helemaal niet.
Waarom?
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 9 september 2017 @ 18:57:44 #4
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173680559
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:57 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Waarom?
Weet ik niet eigenlijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173680581
Meintjes staat nu toch maar knap 12e in het klassement. ^O^
Citius, Altius, Fortius.
  zaterdag 9 september 2017 @ 18:59:47 #6
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173680592
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:58 schreef Aguero het volgende:
Meintjes staat nu toch maar knap 12e in het klassement. ^O^
Ik hoopte eigenlijk dat we dit met zijn allen konden negeren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173680595
Ja, van Eddy Bouwmans werd altijd gezegd dat hij niet was doorgebroken omdat hij geen doping gebruikte.. Al is het altijd vrij treurig om opeens na zoveel jaren alsnog die beschuldigingen te uiten, doe dat dan eerder en niet opeens nu "omdat het op de schop moet"
pi_173680611
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:57 schreef showtimer het volgende:

[..]

Poels was hier ook geen zesde geworden met de Tour in de benen. Twan had volgens mij een ideale opbouw voor deze ronde. Eindresultaat mag er zijn, maar ik had eigenlijk meer van dit soort dagen als vandaag verwacht.
Klopt, maar De La Cruz had ook geen Tour in de benen en was (ook voor z'n val van vandaag) niet beter dan Poels..
  zaterdag 9 september 2017 @ 19:01:00 #9
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173680617
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:59 schreef Marcoss het volgende:
Ja, van Eddy Bouwman werd altijd gezegd dat hij niet was doorgebroken omdat hij geen doping gebruikte.. Al is het altijd vrij treurig om opeens na zoveel jaren alsnog die beschuldigingen te uiten, doe dat dan eerder en niet opeens nu "omdat het op de schop moet"
Ja wat een dom gelul van die dokter inderdaad. Alles is al gezegd over die tijd, een verhaal over de bloedtransfusies van Eddy Bouwman of all places heeft echt niemand wat aan. Hij is 10 jaar te laat.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173680645
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:01 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ja wat een dom gelul van die dokter inderdaad. Alles is al gezegd over die tijd, een verhaal over de bloedtransfusies van Eddy Bouwman of all places heeft echt niemand wat aan. Hij is 10 jaar te laat.
Ik voelde me ook een beetje bekaaid. Alleen die interviewer is blij met die lap tekst voor zijn salaris.
  Moderator zaterdag 9 september 2017 @ 19:03:49 #11
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173680694
Ik vond het wel weer een lekker inzichtje in de wielerwereld.

Zo'n schijnheil als Lars Bak nog even onder de bus mieteren is ook wel heerlijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173680696
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:00 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Klopt, maar De La Cruz had ook geen Tour in de benen en was (ook voor z'n val van vandaag) niet beter dan Poels..
Oh op die fiets, ik bedoelde meer dat een fitte Poels volgens mij veel waarschijnlijker in de Tourploeg komt dan een fitte DLC.
  zaterdag 9 september 2017 @ 19:04:42 #13
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173680714
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vond het wel weer een lekker inzichtje in de wielerwereld.

Zo'n schijnheil als Lars Bak nog even onder de bus mieteren is ook wel heerlijk.
Ik geloof echt geen hol van dat zero tolerance beleid bij Vacansoleil. Janssen was er bij in de Vuelta toen Johnny met een raket in zijn reet de bergen over ging. Kom op zeg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173680715
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vond het wel weer een lekker inzichtje in de wielerwereld.

Zo'n schijnheil als Lars Bak nog even onder de bus mieteren is ook wel heerlijk.
Of http://teamearthprocycling.com/ nog even met de billen bloot.
pi_173680718
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:50 schreef showtimer het volgende:

[..]

Is DLC dan echt voor de Tourploeg gehaald denk je?
Verwacht eerder Giro+Vuelta.

Castro erbij voor de Tour.
  Moderator zaterdag 9 september 2017 @ 19:07:20 #16
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173680794
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:04 schreef showtimer het volgende:

[..]

Of http://teamearthprocycling.com/ nog even met de billen bloot.
quote:
Na zijn succes met de Vacansoleil-DCM wielerploeg heeft Daan Luijkx een nieuwe missie.
:D
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173680825
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

[..]

:D
Wel hartstikke duurzaam. Dat moet jou goed doen.
  Moderator zaterdag 9 september 2017 @ 19:08:23 #18
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173680835
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:04 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik geloof echt geen hol van dat zero tolerance beleid bij Vacansoleil. Janssen was er bij in de Vuelta toen Johnny met een raket in zijn reet de bergen over ging. Kom op zeg.
Die man werkte dus ook bij het Skil-Shimano van Iwan Sprookjesbos, waar de renners blijkbaar niet schroomden om aan de dokter te vertellen wat ze nu weer allemaal uit de apotheek hadden gestolen.

Geloven mensen nou echt dat er nu bij Sunweb een andere cultuur is dan 10 jaar geleden? :D Ze rijden nu harder dan toen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 9 september 2017 @ 19:10:01 #19
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173680880
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Die man werkte dus ook bij het Skil-Shimano van Iwan Sprookjesbos, waar de renners blijkbaar niet schroomden om aan de dokter te vertellen wat ze nu weer allemaal uit de apotheek hadden gestolen.

Geloven mensen nou echt dat er nu bij Sunweb een andere cultuur is dan 10 jaar geleden? :D Ze rijden nu harder dan toen.
Ik durf mijn hand in het vuur te steken voor Piet Rooijakkers en Floris Goesinnen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 9 september 2017 @ 19:10:05 #20
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_173680883
Contador lijkt het niet te gaan halen, Britten juichen, Spanjaarden boos, ruzie, Guardia Civil binnen. Ik ga even naar een andere kroeg denk ik.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  Moderator zaterdag 9 september 2017 @ 19:10:19 #21
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173680891
Johnny Testoronnie die in zijn tijd als belofte al eens betrapt werd heeft die 12e plaats in de Vuelta natuurlijk gehaald dankzij het gehaktbal-met-aardappels-dieet van Robert Gesink.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173680922
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Johnny Testoronnie die in zijn tijd als belofte al eens betrapt werd heeft die 12e plaats in de Vuelta natuurlijk gehaald dankzij het gehaktbal-met-aardappels-dieet van Robert Gesink.
Is dit serieus?

:') :') :')
  zaterdag 9 september 2017 @ 19:11:38 #23
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173680932
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Johnny Testoronnie die in zijn tijd als belofte al eens betrapt werd heeft die 12e plaats in de Vuelta natuurlijk gehaald dankzij het gehaktbal-met-aardappels-dieet van Robert Gesink.
Wel een goede interne controle daar inderdaad, nog even misdadig hard gereden in Mendrisio en naar eigen zeggen stonden er na dat seizoen bijna elke dag controleurs op zijn stoep. Wat zal dat paspoort er uit hebben gezien.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173680940
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Johnny Testoronnie die in zijn tijd als belofte al eens betrapt werd heeft die 12e plaats in de Vuelta natuurlijk gehaald dankzij het gehaktbal-met-aardappels-dieet van Robert Gesink.
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:58 schreef Aguero het volgende:
Meintjes staat nu toch maar knap 12e in het klassement. ^O^
Over perspectief gesproken. :)
pi_173680958
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:53 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Eddy Bouwman ook.

Oh wacht. Hahaha haha.
volgens mij had die al in 2013 toegegeven EPO te hebben gebruikt
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')