abonnement Unibet Coolblue
pi_173680568
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:56 schreef 8777 het volgende:

[..]

In de bouw word heel veel gestolen, daarom hangen er tegenwoordig camera's. Maar als ik het zelf zie zeg ik er ook niks van, niet mijn probleem.
Wat een asociale lul ben je dan. Of een trol, dat kan ook.

Maar geef nou eens antwoord op wat ik vroeg?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2017 18:58:29 ]
pi_173680657
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:56 schreef 8777 het volgende:

[..]

In de bouw word heel veel gestolen, daarom hangen er tegenwoordig camera's. Maar als ik het zelf zie zeg ik er ook niks van, niet mijn probleem.
Wat vreselijk asociaal. En lekker loyaal naar je werkgever.
  zaterdag 9 september 2017 @ 19:08:49 #105
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_173680848
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:13 schreef wudde het volgende:
Kringloop winkel, ze neemt va alles mee, van kleding tot gereedschap,
Geen toiletpapier mag ik hopen?
pi_173680874
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:08 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Geen toiletpapier mag ik hopen?
De kringloopwinkel doet niet aan tweedehands toiletpapier, smeerlap.
pi_173681469
De tering..wat een labbekakken hier. Tuurlijk zeg je het tegen de manager, het liefst met bewijs anders zeg je dat je een vermoeden hebt omdat voorwerp x plotseling weg is zonder een naam te noemen. Diefstal betekent gewoon verlies van inkomsten en dus minder salaris voor de rest

[ Bericht 0% gewijzigd door devlinmr op 09-09-2017 19:49:58 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_173681631
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:58 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat een asociale lul ben je dan. Of een trol, dat kan ook.

Maar geef nou eens antwoord op wat ik vroeg?
Nou nou, het gebeurt dagelijks hoor, vooral hr ketels zijn populair, en ja er is al zo vaak iets van mij gepikt, ook door collega's, zegt ook niemand tegen me hoor.
pi_173681785
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:43 schreef 8777 het volgende:

[..]

Nou nou, het gebeurt dagelijks hoor, vooral hr ketels zijn populair, en ja er is al zo vaak iets van mij gepikt, ook door collega's, zegt ook niemand tegen me hoor.
Ga je nog antwoord geven op mijn vraag? Derde keer dat ik het tegen je zeg.
pi_173681921
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:31 schreef k_man het volgende:

[..]

Als iemand van jou steelt zonder dat je het merkt, zou je dan willen dat je gewaarschuwd wordt door mensen die dat merken?

Of doe je echt alleen dingen omdat je er zelf beter van wordt?
Oh ja dat zou ik wel fijn vinden als mensen even tegen me zeggen dat mn gereedschap gepikt word maar dat heeft helaas nog nooit iemand gedaan.
Zo tevreden?
En ja alles wat ik doe doe ik om er zelf beter van te worden, of mijn gezin er beter van te laten worden.
pi_173682633
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:43 schreef 8777 het volgende:

[..]

Nou nou, het gebeurt dagelijks hoor, vooral hr ketels zijn populair, en ja er is al zo vaak iets van mij gepikt, ook door collega's, zegt ook niemand tegen me hoor.
Egocentrisme ten top dit.
pi_173683191
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Bij mn vorige werk verzorgde de werkgever 1x in de twee weken oid een schaal fruit. Niks speciaals, gewoon bananen, appels, peren etc. Altijd genoeg zodat iedereen 1-2 stuks nemen. Iedere keer dat die schaal weer neer werd gezet zaten de ex-huismoeders van de afdeling hun tassen te vullen "want kleine Gertje houdt zo van bananen". Na een half uurtje waren alleen de beurse appels nog over :') Zo intens triest. En als je dr wat van zegt krijg je te horen van "het is toch maar fruit" of erger nog "het staat er toch voor"
Ja was bij m'n vorige werkgever ook het geval. Dat was 'n groothandel in groente en fruit, mochten we iedere vrijdag in de koelcel gewoon wat spullen uitzoeken voor eigen gebruik. (bijv "oh tomaten en sla heb ik vanav zin in" dan kon je dat meepakken) Iedere vrijdag stormde 'n horde vrouwen met big shoppers naar binnen om deze vol te laden en vervolgens (volgens de geruchten) de inhoud op de markt te verkopen. :') Gevolg: dit werd afgeschaft en niemand mocht ook maar iets meer meenemen, zelfs afgekeurde producten die toch weggeflikkerd werden niet. :')
Hallon!
pi_173683317
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:06 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ja was bij m'n vorige werkgever ook het geval. Dat was 'n groothandel in groente en fruit, mochten we iedere vrijdag in de koelcel gewoon wat spullen uitzoeken voor eigen gebruik. (bijv "oh tomaten en sla heb ik vanav zin in" dan kon je dat meepakken) Iedere vrijdag stormde 'n horde vrouwen met big shoppers naar binnen om deze vol te laden en vervolgens (volgens de geruchten) de inhoud op de markt te verkopen. :') Gevolg: dit werd afgeschaft en niemand mocht ook maar iets meer meenemen, zelfs afgekeurde producten die toch weggeflikkerd werden niet. :')
Bij ons gingen ze met thermoskannen koffie naar huis, gevolg is dat de koffie voortaan 30 cent kost.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173683326
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 20:00 schreef 8777 het volgende:

[..]

Oh ja dat zou ik wel fijn vinden als mensen even tegen me zeggen dat mn gereedschap gepikt word maar dat heeft helaas nog nooit iemand gedaan.
Zo tevreden?
En ja alles wat ik doe doe ik om er zelf beter van te worden, of mijn gezin er beter van te laten worden.
En als mensen het niet bij jou doen, dan doe jij het ook maar niet bij een ander? Wie goed doet, goed ontmoet - zegt je dat iets? Wat word je er slechter van om vriendelijk te zijn en een ander te waarschuwen? Het enige risico dat je loopt is dat mensen je misschien aardig gaan vinden, dat ze je gaan waarderen en ook eens iets voor jou doen waarvan ze zelf niet per se beter worden.
pi_173683344
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:12 schreef k_man het volgende:

[..]

En als mensen het niet bij jou doen, dan doe jij het ook maar niet bij een ander? Wie goed doet, goed ontmoet - zegt je dat iets? Wat word je er slechter van om vriendelijk te zijn en een ander te waarschuwen? Het enige risico dat je loopt is dat mensen je misschien aardig gaan vinden, dat ze je gaan waarderen en ook eens iets voor jou doen waarvan ze zelf niet per se beter worden.
O+
pi_173683500
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:02 schreef wudde het volgende:

[..]

Ben dit zeker van plan, heb haar ook gezegd, als ik haar de derde x moest waarschuwen dat ik het ga doorgeven aan de leidinggevenden.Ik zal haar Dinsdag ermee confronteren, en haar de keus laten, of met zijn tweeën naar de leiding, zodat ze haar verhaal zelf kan vertellen, of ik ga het melden. Ze is onder behandeling voor het stelen zegt, maar dat verzint ze waar je bij staat.
Dit is fucking dom. Echt fucking dom. Je geeft haar daarmee de gelegenheid om een leugen te verzinnen. Wat gebeurt er als ze voordat jij t kan melden zelf meldt dat JIJ degene bent die steelt? Als jij daarna dan aankomt met je verhaal over haar, kom je als leugenaar over. Gast, denk even na alsjeblieft. Gewoon melden. Nu. Klaar. Kappen met dat laffe gezeik.
pi_173685113
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:58 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat een asociale lul ben je dan. Of een trol, dat kan ook.

Dat is hij ook...asociaal....hij vind het ook normaal dat iemand die een hond dood rijdt (voor de ogen van de kinderen waar de hond van is) gewoon verder rijdt.
pi_173685246
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:21 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Dit is fucking dom. Echt fucking dom. Je geeft haar daarmee de gelegenheid om een leugen te verzinnen. Wat gebeurt er als ze voordat jij t kan melden zelf meldt dat JIJ degene bent die steelt? Als jij daarna dan aankomt met je verhaal over haar, kom je als leugenaar over. Gast, denk even na alsjeblieft. Gewoon melden. Nu. Klaar. Kappen met dat laffe gezeik.
Als de "stelende" collega het verhaal verdraaid dan zal de werkgever de TS vanzelf bij zich roepen, waarbij zij haar verhaal kan doen. Daarbij geeft ze dan aan dat de werkgever er verstandig aan doet ook even met de rest van het personeel te praten dan rolt het balletje vanzelf weer de juiste kant op.
pi_173685391
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:46 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Als de "stelende" collega het verhaal verdraaid dan zal de werkgever de TS vanzelf bij zich roepen, waarbij zij haar verhaal kan doen. Daarbij geeft ze dan aan dat de werkgever er verstandig aan doet ook even met de rest van het personeel te praten dan rolt het balletje vanzelf weer de juiste kant op.
Ja of hij houdt gewoon op met dat slappe gezeik en doet gewoon wat. Dat waarschuwen werkt toch voor geen ene reet.
  zondag 10 september 2017 @ 08:01:53 #120
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_173688363
Wat moeilijk allemaal. Wat je moet doen is het melden niks meer niks minder. Geloofd hij je niet? Prima dsn niet. Doet hij er niks mee? Prima dan niet.
pi_173688384
Ik zou er geen issue van maken, van die oude meuk. Gewoon doorgaan met leven. De handelswaar is allemaal gratis (of een symbolisch bedrag per ton), ze halen boedels op en halen het weg bij de milieustraat. Of men levert het vrijwillig (en gratis) af bij de winkel. Deze mevrouw en haar familie doen er blijkbaar nog iets nuttigs mee.

Al die verontwaardiging verdient een beter doel.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_173688426
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 08:08 schreef Bart2002 het volgende:
Ik zou er geen issue van maken, van die oude meuk. Gewoon doorgaan met leven. De handelswaar is allemaal gratis (of een symbolisch bedrag per ton), ze halen boedels op en halen het weg bij de milieustraat. Of men levert het vrijwillig (en gratis) af bij de winkel. Deze mevrouw en haar familie doen er blijkbaar nog iets nuttigs mee.

Al die verontwaardiging verdient een beter doel.
Blijkbaar werken er mensen, dat salaris wordt ergens van betaalt. Nou ga ik er niet van uit dat TS betaald krijgt conform jathoeveelheden, maar het maakt toch uit.

Plus het idee dat collega anderen zwart maakt, dat zorgt voor een egocentrisch doel: zelf daar kunnen blijven werken.
pi_173688440
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:52 schreef Murdera het volgende:
Snitchen. als ze zelf ook een snitch is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173688510
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 08:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Blijkbaar werken er mensen, dat salaris wordt ergens van betaalt. Nou ga ik er niet van uit dat TS betaald krijgt conform jathoeveelheden, maar het maakt toch uit.

Plus het idee dat collega anderen zwart maakt, dat zorgt voor een egocentrisch doel: zelf daar kunnen blijven werken.
Mwah. Ik vind het een wat ongeloofwaardig verhaal. Hoe kunnen collega's ontslagen worden als de mevrouw in kwestie de enige is die steelt. Dus zonder bewijs ontslagen worden. Ik vraag me af of dat kan. Er speelt meer lijkt me. Het lijkt me dat degene die ontslagen dreigt te worden dan meteen uit de school klapt en dan bijval krijgt van de andere collega's. Want iedereen behalve de leidingevende(n) is blijkbaar op de hoogte van hoe het zit (of niet...). (dus wat hij in #118 zegt).
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_173688645
Hoe je haar omschrijft is de stelende medewerker (volgens mij) favoriet van je werkgevers, als je haar zou verraden, zonder goed en voldoende bewijs, zullen ze jou uiteindelijk ontslaan, of is die kans in ieder geval groot, Dit komt neer op het oude gezegde: gelijk hebben is iets anders dan gelijk krijgen.
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something.
  zondag 10 september 2017 @ 10:45:02 #126
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_173689540
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 08:58 schreef HIP-HOP het volgende:
Hoe je haar omschrijft is de stelende medewerker (volgens mij) favoriet van je werkgevers, als je haar zou verraden, zonder goed en voldoende bewijs, zullen ze jou uiteindelijk ontslaan, of is die kans in ieder geval groot, Dit komt neer op het oude gezegde: gelijk hebben is iets anders dan gelijk krijgen.
Wat een onzin :') mensen kijken echt te veel films.
pi_173693103
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:12 schreef k_man het volgende:

[..]

En als mensen het niet bij jou doen, dan doe jij het ook maar niet bij een ander? Wie goed doet, goed ontmoet - zegt je dat iets? Wat word je er slechter van om vriendelijk te zijn en een ander te waarschuwen? Het enige risico dat je loopt is dat mensen je misschien aardig gaan vinden, dat ze je gaan waarderen en ook eens iets voor jou doen waarvan ze zelf niet per se beter worden.
Haha, wat heerlijk naïef. Ja zo werkt de wereld inderdaad. Als jij het goede doet zal iedereen je daarom aardig vinden.

Kom op man. Kan je nou serieus geen scenario bedenken waarin het voor TS nadelig uitpakt wanneer zij zonder bewijs een collegae met een vast contract beschuldigd van diefstal?
"Pools are perfect for holding water"
pi_173693124
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:46 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Als de "stelende" collega het verhaal verdraaid dan zal de werkgever de TS vanzelf bij zich roepen, waarbij zij haar verhaal kan doen. Daarbij geeft ze dan aan dat de werkgever er verstandig aan doet ook even met de rest van het personeel te praten dan rolt het balletje vanzelf weer de juiste kant op.
Een welles-nietes feestje. Ja dat gaat vast goed aflopen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_173697213
als je wil dat er iets aan gedaan wordt jat dan zelf de halve kringloop leeg en geef haar de schuld. Je collega's weten dat zij er actief mee bezig is dus grote kans dat ze dan wel kan oprotten. Succes!
  zondag 10 september 2017 @ 20:02:58 #130
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_173699905
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:41 schreef wudde het volgende:

[..]

Ze rekent een paar spullen af bij de kassiere, gaat dan naar achter naar haar afdeling, en stopt dan de rest van de spullen in haar tas die ze zogenaamd klaar heeft hangen/liggen om later af te rekenen, omdat ze niet alles in één keer betalen zegt ze dan, om dat ze maar 50 euro per week heeft met 4 kinderen.
Maar waarom maakt dat alles jiuw werk onmogelijk?
  zondag 10 september 2017 @ 21:59:48 #131
451005 Grems
Clown World
pi_173703371
Je druk maken over de kringloop :')
pi_173703431
quote:
Op zondag 10 september 2017 21:59 schreef Grems het volgende:
Je druk maken over de kringloop :')
Onderschat het belang van de kringloop niet. :{w

pi_173710516
Prachttopic dit. Jammer dat mensen het verhaal van TS niet echt objectief kunnen bekijken en het bagatelliseren omdat het een kringloopwinkel is.

Diefstal is strafbaar én reden voor ontslag op staande voet. Ik heb ooit bij een supermarkt gewerkt waar iemand is ontslagen omdat zij een blikje RedBull stal. Op heterdaad betrapt en linea recta de laan uitgestuurd. Waarde van de gestolen goederen vind ik niet heel relevant, ontslag nav diefstel is imo terecht omdat er vertrouwensbreuk ontstaat wanneer je personeel je handelswaar gaat ontvreemden. Juist in een winkel (2e hands of niet) moet je je personeel kunnen vertrouwen met je handelswaar.

Echter vind ik wel dat TS zich er veel te druk om maakt en het zich te veel aan trekt. Doe een melding bij de leidinggevende zonder er zelf een waardeoordeel aan te hechten en laat t daarbij. Als de leidinggevende er niets mee doet dan is dat hun probleem en niet de jouwe.

[ Bericht 19% gewijzigd door Justinn op 11-09-2017 12:29:47 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')