abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173691269
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 10:08 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Omdat ik weet hoe verrot die wereld is, hoe die bandenmannen uitgeknepen worden door internet. Mensen verwachten allerlei service, wat natuurlijk niet kan.

Ik ben wat dat betreft wel ouderwets, net als aan mijn tandarts ben ik gehecht aan mijn garage. Ik gun de garage de marge op de band wel, als er wat is kan ik altijd aankloppen.

En dat voor iemand die alles online doet en altijd de laagste prijs wil hebben is dat wel uniek :)

Maar iedereen moet doen wat hij wil, dat is je goed recht natuurlijk.
Die garage van mij doet niet aan voorraden, dus als er iets stuk is, ja dan moet je even wachten indien er nieuwe onderdelen nodig zijn. Hij bestelt gewoon op dezelfde sites als consumenten overigens.
En sommige zaken zijn gewoon service. Dus prima allemaal daar
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 11 september 2017 @ 00:58:42 #27
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173706522
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 08:48 schreef Glijdt_licht het volgende:

Anders kijk je eens welke maten Peugeot aanbeveelt, daarom komt hij op 195/55/15 ;)

Vind het persoonlijk niet interessant wat Peugeot aanbeveelt. Ik zou nooit een orginele bandenmaat wisselen voor een band met een grotere omtrek. En 195/50 is platter. Beter voor je wegligging.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_173707326
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 00:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Vind het persoonlijk niet interessant wat Peugeot aanbeveelt. Ik zou nooit een orginele bandenmaat wisselen voor een band met een grotere omtrek. En 195/50 is platter. Beter voor je wegligging.
In veel landen mag je niet met andere maten banden rijden dan de constructeur aangeeft.
Dus 195/50/15 zou niet mogen aldaar. 195/55/15 wel.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_173762852
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 09:38 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Waarom zou je je schamen als die bandenman zichzelf gewoon aanbiedt als montagepartner en afleveradres op zo'n website.. :')
Mee eens inderdaad, bovendien hebben die bandenbedrijven het ook deels zlf in de hand gewerkt door A-merk banden voor 2x zo duur te verkopen als waar je ze als consument online voor kan krijgen. Als je nu belt naar een regulier bandenbedrijf verkopen ze je rustig B-merk of zelfs C-merk banden voor een A-merk prijs. Tsja, dan moet je de consument ook niet kwaad in de nek aankijken als die elders gaat zoeken voor zijn of haar rubber.

quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 00:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Vind het persoonlijk niet interessant wat Peugeot aanbeveelt. Ik zou nooit een orginele bandenmaat wisselen voor een band met een grotere omtrek. En 195/50 is platter. Beter voor je wegligging.
Betere wegligging is natuurlijk altijd beter :)

quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 07:40 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

In veel landen mag je niet met andere maten banden rijden dan de constructeur aangeeft.
Dus 195/50/15 zou niet mogen aldaar. 195/55/15 wel.
Sorry dat ik even een paar dagen niks heb laten horen, heb plat gelegen met migraine en ben ng niet helemaal de oude, maar in ieder geval fit genoeg om weer verder te gaan met zoeken.

Ik heb inmiddels een top 4 kunnen samenstellen bij 3 verschillende sites die door jullie geadviseerd zijn;

vredestein-quatrac-5
http://www.topbanden.com/(...)to-p535465.html#info

Een vierseizoenenband, heel stil en veel positieve reviews. Alleen heb ik geen idee hoeveel km's er met deze banden te rijden zijn voordat ze op zijn en hoeveel compromis je daadwerkelijk maakt met zo'n band?

Toyo Proxes CF2
https://www.banden-pneus-(...)-50-r15-tl-82-h.html

Geen idee van de te verwachten aantal km's maar wel heel lage rolweerstand en stil.

Uniroyal Rainsport 3
https://www.banden-pneus-(...)195-50-r15-82-h.html

Ook hier geen idee van hoe zacht het compound is en hoelang ermee te rijden valt maar net als de Toyo goedkoop in aanschaf en perfecte prestaties in de regen.

Vredestein Sportrac 5
https://www.bandenleader.(...)95-50-r15-82v-634991

Prijs kwaliteit van deze band schijnt zeer goed te zijn en heb deze band in dit topic ook al voorbij zien komen als aanbeveling. Bovendien schijnt deze band tevens zeer stil te zijn.
pi_173768217
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 07:40 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

In veel landen mag je niet met andere maten banden rijden dan de constructeur aangeeft.
Dus 195/50/15 zou niet mogen aldaar. 195/55/15 wel.
noem er eens 5?

Ik weet Duitsland, en verder zijn ze overal vrij makkelijk volgens mij.. Misschien dat de MOT streng is, maar dan houdt het wel op.
Torque makes life easy.
Team Jean
pi_173768339
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:35 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Mee eens inderdaad, bovendien hebben die bandenbedrijven het ook deels zlf in de hand gewerkt door A-merk banden voor 2x zo duur te verkopen als waar je ze als consument online voor kan krijgen. Als je nu belt naar een regulier bandenbedrijf verkopen ze je rustig B-merk of zelfs C-merk banden voor een A-merk prijs. Tsja, dan moet je de consument ook niet kwaad in de nek aankijken als die elders gaat zoeken voor zijn of haar rubber.

[..]

Betere wegligging is natuurlijk altijd beter :)

[..]

Sorry dat ik even een paar dagen niks heb laten horen, heb plat gelegen met migraine en ben ng niet helemaal de oude, maar in ieder geval fit genoeg om weer verder te gaan met zoeken.

Ik heb inmiddels een top 4 kunnen samenstellen bij 3 verschillende sites die door jullie geadviseerd zijn;

vredestein-quatrac-5
http://www.topbanden.com/(...)to-p535465.html#info

Een vierseizoenenband, heel stil en veel positieve reviews. Alleen heb ik geen idee hoeveel km's er met deze banden te rijden zijn voordat ze op zijn en hoeveel compromis je daadwerkelijk maakt met zo'n band?

Toyo Proxes CF2
https://www.banden-pneus-(...)-50-r15-tl-82-h.html

Geen idee van de te verwachten aantal km's maar wel heel lage rolweerstand en stil.

Uniroyal Rainsport 3
https://www.banden-pneus-(...)195-50-r15-82-h.html

Ook hier geen idee van hoe zacht het compound is en hoelang ermee te rijden valt maar net als de Toyo goedkoop in aanschaf en perfecte prestaties in de regen.

Vredestein Sportrac 5
https://www.bandenleader.(...)95-50-r15-82v-634991

Prijs kwaliteit van deze band schijnt zeer goed te zijn en heb deze band in dit topic ook al voorbij zien komen als aanbeveling. Bovendien schijnt deze band tevens zeer stil te zijn.
Vredestein is een prima band, slijt alleen een beetje hard. Had ze hiervoor onder de Benz, na 40k km aan de voorkant allebei de zijkanten weg (bochten slijtage) . Ik heb nu Michelins.

Proxes zijn banden die het altijd wel ok doen, maar erg korte lifespan.. Die slijten echt als een gek vanwege de zachte compound, maar hoeken als de beste.

Rainsports zijn Anne dr favo geloof ik.. Had ze onder haar Ibiza, en nu onder de Toyota weer. Slijtagegedrag is prima, alleen had ze in het begin een beetje probbies met glijden bij nattigheid, maar nu ze een beetje zijn ingesleten hoor ik haar er niet meer over eigk.
Torque makes life easy.
Team Jean
pi_173784511
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

noem er eens 5?

Ik weet Duitsland, en verder zijn ze overal vrij makkelijk volgens mij.. Misschien dat de MOT streng is, maar dan houdt het wel op.
Duitsland en Zwitserland sowieso. In Belgi doen ze moeilijk met de APK. In Portugal heb je een probleem. In Engeland moet zoiets sowieso naar de verzekering en ik dacht ook bij de APK.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_173784521
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vredestein is een prima band, slijt alleen een beetje hard. Had ze hiervoor onder de Benz, na 40k km aan de voorkant allebei de zijkanten weg (bochten slijtage) .
Vreemd, ik heb 75.000 km Sportrac5 op de Volvo gehad.
Hiervan zo'n 30k voorop gezeten en 45k achterop gezeten...

Ben overgestapt op de Ultrac Satin omdat voor mij de Sportrac5 eigenlijk niet de juiste load index heeft in mijn maat.. auto van vriendin heeft nu nog wel 4x Sportrac5 (en net 2 nieuwe)

[ Bericht 4% gewijzigd door Glijdt_licht op 15-09-2017 00:45:34 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_173784806
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 00:39 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Vreemd, ik heb 75.000 km Sportrac5 op de Volvo gehad.
Hiervan zo'n 30k voorop gezeten en 45k achterop gezeten...

Ben overgestapt op de Ultrac Satin omdat voor mij de Sportrac5 eigenlijk niet de juiste load index heeft in mijn maat.. auto van vriendin heeft nu nog wel 4x Sportrac5 (en net 2 nieuwe)
ik kan voor en achter niet wisselen, het is een beetje een Merc kwaaltje omdat de wielkanteling iets anders is (hele kleine draaicirkel ook), plus dat ik niet zo goed ben met remmen voor bochten en fly-overs :+
Desalniettemin deden de Michelins het beter, en dus zitten er nu weer Primacy's onder, die heb ik achter ook.

Portugal wist ik niet trouwens..
Torque makes life easy.
Team Jean
pi_173784873
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 01:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik kan voor en achter niet wisselen, het is een beetje een Merc kwaaltje omdat de wielkanteling iets anders is (hele kleine draaicirkel ook), plus dat ik niet zo goed ben met remmen voor bochten en fly-overs :+
Desalniettemin deden de Michelins het beter, en dus zitten er nu weer Primacy's onder, die heb ik achter ook.

Portugal wist ik niet trouwens..
Portugal is vreselijk qua wetgeving, en Portugezen zijn ook zeer stipt in de naleving. De Belgische apk is daar ook nog een lachertje bij. Maar ook bv een fietsendrager mag niet op de auto, ook al heb je Ekeur etc..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 15 september 2017 @ 09:58:27 #36
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173787445
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 07:40 schreef Glijdt_licht het volgende:

In veel landen mag je niet met andere maten banden rijden dan de constructeur aangeeft.
Lekker belangrijk.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:04:26 #37
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173787553
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 00:39 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Vreemd, ik heb 75.000 km Sportrac5 op de Volvo gehad.
Hiervan zo'n 30k voorop gezeten en 45k achterop gezeten...

Ben overgestapt op de Ultrac Satin omdat voor mij de Sportrac5 eigenlijk niet de juiste load index heeft in mijn maat.. auto van vriendin heeft nu nog wel 4x Sportrac5 (en net 2 nieuwe)
Vond de Sportrac en Ultrac altijd een beetje zo-zo. Gevoel is te vaag. Scoren ook nooit echt hoog bij testen. Heb nu al een paar jaar P Zero Nero's en die doen het goed. Overigens is slijtage niet mijn belangrijkste criterium. Plakken dan weer wel.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_173787806
206 sportief karakter :') _O-
pi_173787906
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Vond de Sportrac en Ultrac altijd een beetje zo-zo. Gevoel is te vaag. Scoren ook nooit echt hoog bij testen. Heb nu al een paar jaar P Zero Nero's en die doen het goed. Overigens is slijtage niet mijn belangrijkste criterium. Plakken dan weer wel.
De Sportrac5 heeft anders wel tests gewonnen. Al is de wang inderdaad wel vrij zacht, maar de grip prima.

De Ultrac Satin scoort dan misschien niet hoog, toch zijn de eigenaren er tevreden over. Heb ooit de Continental premiumcontact5 gehad onder een andere auto, zou volgens alle tests fantastisch zijn.. ik vond het helemaal niet zo geweldig.

Overigens is de P Zero Nero al een tijdje vervangen. Laatste officile test was in 2013.. Ookzijn de eigenaren er gemiddeld gezien niet zo lyrisch over als ik zo tyrereviews.co.uk bekijk.
Als laatste zijn die Pirelli banden totaal niet te vergelijken met de Sportrac5 en de Ultrac Satin. Compleet andere prijsklasse, en bedoeld voor andere (high performance) auto's.

[ Bericht 3% gewijzigd door Glijdt_licht op 15-09-2017 10:37:07 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_173787984
Toyo proxes cf2 trouwens _O_
pi_173788171
Zou toch voor vredestein kiezen gezien het prijsverschil. Wou dat mijn bandjes zo'n prijs hadden Gvd.

Was zelf echter 280 eypo kwijt voor 4 nieuwe banden (toyo proxes) ad 65 per stuk excl balanceren en monteren. Wat dus in totaal 20 euro kostte. Vredestein was 85 euro pst exclusief montage ed.
pi_173788223
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_173788240
Maar als je toch b merk wilt is toyo zeker aan te raden.

Grgr
pi_173788259
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:38 schreef dopfles1 het volgende:
Zou toch voor vredestein kiezen gezien het prijsverschil. Wou dat mijn bandjes zo'n prijs hadden Gvd.

Was zelf echter 280 eypo kwijt voor 4 nieuwe banden (toyo proxes) ad 65 per stuk excl balanceren en monteren. Wat dus in totaal 20 euro kostte. Vredestein was 85 euro pst exclusief montage ed.
205/50/17? :P

Kostte me iig 85 per Vredestein Ultrac Satin ex balanceren.. Toyo zou 75 zijn bij mij... Dus zal wel niet 205/50/17 zijn
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_173788282
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:43 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

205/50/17? :P

Kostte me iig 85 per Vredestein Ultrac Satin.. Toyo zou 75 zijn bij mij... Dus zal wel niet 205/50/17 zijn
195 55 16 :Y
  vrijdag 15 september 2017 @ 11:01:15 #46
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173788483
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:25 schreef Glijdt_licht het volgende:

De Sportrac5 heeft anders wel tests gewonnen.
Je hebt gelijk. Ik zie het nu. Een ADAC test in de maat 185/65 R15. En een jaar later komt hij bij de ADAC niet eens verder dan 'befriedigend'. Dus een bredere Sportrac is blijkbaar niet wenselijk.

quote:
Al is de wang inderdaad wel vrij zacht
Weinig gevoel, dus.

quote:
Overigens is de P Zero Nero al een tijdje vervangen. Laatste officile test was in 2013.
Opvolger heet P Zero Nero GT.

quote:
Overigens zijn de eigenaren er gemiddeld gezien niet zo lyrisch over als ik zo tyrereviews.co.uk bekijk.
Komt omdat ze daar links rijden. :)

Vind tyrereviews een beetje een merkwaardige site. Heb vroeger op Asimmetrico's gereden. Dat was in het droog een band voor gekken. Die kon je zo vreselijk op hun lazer geven, was bijna eng. Maar in het nat was het een drama. Je kon niet eens normaal vanuit stilstand wegrijden. Op tirereviews krijgen ze een score van 82% bij wet grip. Niemand op deze aardkloot zou dat geven.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_173790221
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zojuist zelf Vredestein Sportrac5 gekocht a 56 per band in 185/55/15.


De Vredestein van vandaag in 185/55/15 heb ik weer bij pneusonline gekocht
Vandaag zijn ze op de auto van din gezet, en de DOT code is 1817.
Prima dus. :)
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 15 september 2017 @ 21:27:46 #48
405473 Garfield1985
''plata o plomo'
pi_173799001
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vredestein is een prima band, slijt alleen een beetje hard. Had ze hiervoor onder de Benz, na 40k km aan de voorkant allebei de zijkanten weg (bochten slijtage) . Ik heb nu Michelins.

Proxes zijn banden die het altijd wel ok doen, maar erg korte lifespan.. Die slijten echt als een gek vanwege de zachte compound, maar hoeken als de beste.

Rainsports zijn Anne dr favo geloof ik.. Had ze onder haar Ibiza, en nu onder de Toyota weer. Slijtagegedrag is prima, alleen had ze in het begin een beetje probbies met glijden bij nattigheid, maar nu ze een beetje zijn ingesleten hoor ik haar er niet meer over eigk.
Als je banden voornamelijk aan de zijkanten slijten heeft dat volgens mij eerder met je uitlijning te maken dan met de banden zelf.

Over Rainsports lees ik anders ook dat ze relatief hard slijten?
Hoewel ik me ook afvraag of dat niet ook met het type auto te maken kan hebben? Een BMW bijvoorbeeld heeft een veel hoger gewicht en drukt natuurlijk veel harder op zo'n band dan bijvoorbeeld een Ibiza of een 206 lijkt me........

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 00:39 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Vreemd, ik heb 75.000 km Sportrac5 op de Volvo gehad.
Hiervan zo'n 30k voorop gezeten en 45k achterop gezeten...

Ben overgestapt op de Ultrac Satin omdat voor mij de Sportrac5 eigenlijk niet de juiste load index heeft in mijn maat.. auto van vriendin heeft nu nog wel 4x Sportrac5 (en net 2 nieuwe)
4seizoens banden zijn natuurlijk ook nog een optie.
Wat is jouw mening over de Quatrac5?
Ik overweeg die ook serieus namelijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:19 schreef dopfles1 het volgende:
206 sportief karakter :') _O-
Ik zie niet wat daar zo lachwekkend aan is?? Met het juiste schoeisel eronder kun je zelfs met een standaard 1.1 of 1.4 een behoorlijk potje sturen met een 206je hoor. Durf ik een klaverbladje wel stevig mee te nemen, no problem. De wegligging van die auto is zeer goed. En die 1.6 16v'tjes zijn behoorlijk vlot, om over de RC nog maar te zwijgen *) .

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:38 schreef dopfles1 het volgende:
Zou toch voor vredestein kiezen gezien het prijsverschil. Wou dat mijn bandjes zo'n prijs hadden Gvd.

Was zelf echter 280 eypo kwijt voor 4 nieuwe banden (toyo proxes) ad 65 per stuk excl balanceren en monteren. Wat dus in totaal 20 euro kostte. Vredestein was 85 euro pst exclusief montage ed.
Ik lees echter op onderstaande site dat die banden daar wel een DA aanduiding hebben. Zijn dus banden met een lichte afwijking. Er staat echter niet bij wt die afwijking dan precies is en dat roept meteen ook vragen op. Want het verklaart enerzijds ook de lagere prijs maar de vraag is dus wat je daar precies voor inlevert? En het zou dus goed kunnen dat die andere sites hetzelfde doen maar het wellicht (stiekem?) niet vermelden?

Het laatste wat ik wil is dat ik dadelijk banden krijg die hoogteslag oid. hebben :{ .

https://www.bandenleader.(...)95-50-r15-82v-634991
  vrijdag 15 september 2017 @ 21:29:54 #49
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173799055
Nooit op banden bezuinigen, neem conti of michelin.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173800467
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:27 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Als je banden voornamelijk aan de zijkanten slijten heeft dat volgens mij eerder met je uitlijning te maken dan met de banden zelf.

Over Rainsports lees ik anders ook dat ze relatief hard slijten?
Hoewel ik me ook afvraag of dat niet ook met het type auto te maken kan hebben? Een BMW bijvoorbeeld heeft een veel hoger gewicht en drukt natuurlijk veel harder op zo'n band dan bijvoorbeeld een Ibiza of een 206 lijkt me........

[..]

4seizoens banden zijn natuurlijk ook nog een optie.
Wat is jouw mening over de Quatrac5?
Ik overweeg die ook serieus namelijk.

[..]

Ik zie niet wat daar zo lachwekkend aan is?? Met het juiste schoeisel eronder kun je zelfs met een standaard 1.1 of 1.4 een behoorlijk potje sturen met een 206je hoor. Durf ik een klaverbladje wel stevig mee te nemen, no problem. De wegligging van die auto is zeer goed. En die 1.6 16v'tjes zijn behoorlijk vlot, om over de RC nog maar te zwijgen *) .

[..]

Ik lees echter op onderstaande site dat die banden daar wel een DA aanduiding hebben. Zijn dus banden met een lichte afwijking. Er staat echter niet bij wt die afwijking dan precies is en dat roept meteen ook vragen op. Want het verklaart enerzijds ook de lagere prijs maar de vraag is dus wat je daar precies voor inlevert? En het zou dus goed kunnen dat die andere sites hetzelfde doen maar het wellicht (stiekem?) niet vermelden?

Het laatste wat ik wil is dat ik dadelijk banden krijg die hoogteslag oid. hebben :{ .

https://www.bandenleader.(...)95-50-r15-82v-634991
geloof me, bij mij ligt het niet aan de uitlijning :+ ik rijd een rwd met een behoorlijk lompe 3 liter V6 in het vooronder en ik ros behoorlijk door in de bochten en dat in combi met het camber van een MB vreet gewoon de zijkanten van banden op. Tevens ben ik een zeikwijf met onderhoud wdb, ik rijd altijd door en veel in Duitsland, en ik zit niet op een trekkende of raar reagerende auto te wachten. Mijn onderstel is 200% in ordnung ;)

Slijtage van de rainsports valt volgens mij wel mee, zal van de week eens onder de Yaris kruipen om te kijken.
Torque makes life easy.
Team Jean
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')