abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 september 2017 @ 11:40:58 #1
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173672773
https://www.nrc.nl/nieuws(...)nt-12692559-a1571234

In deelstaat Rakhine vallen doden bij gevechten tussen Rohingya en politie. Birma-diplomaat Laetitia van den Assum maakt zich zorgen.

Bijna honderd doden, zeker duizend mensen op de vlucht en niemand die weet hoe het verder moet. In het westen van Birma hebben honderden Rohingya-moslims gecoördineerde aanvallen uitgevoerd op ruim 25 politieposten. Ze begonnen vrijdagnacht en sindsdien is de situatie in Rakhine, de deelstaat waar de Rohingya wonen, geëscaleerd.


Rohingya'sop de vlucht voor acties van het regeringsleger

Het leger en de politie houden tegenaanvallen. Ze worden door de Rohingya van verkrachtingen en het in brand steken van huizen beschuldigd. De overheid heeft 4.000 inwoners van het gebied, boeddhisten, geëvacueerd. De moslims, vooral vrouwen en kinderen, moesten hun toevlucht zoeken aan de overkant van de rivier, zij vluchtten naar buurland Bangladesh.

Als de Rohingya-moslims bereid zijn om met simpele machetes, stokken en zelfgemaakte handgranaten de professioneel bewapende politie aan te vallen, dan moet hun wanhoop groot zijn. Zo redeneert Laetitia van den Assum aan de telefoon vanuit Birma. „Iemand zei me: dit is geen gewone aanval, dit is een opstand. Het kookpunt is bereikt.” Tot afgelopen weekend zat diplomaat Van den Assum in de adviescommissie die oplossingen probeerde te zoeken voor het conflict in Rakhine, onder leiding van de vroegere secretaris-generaal van de VN Kofi Annan.

NRC sprak een paar maanden geleden eerder met Van den Assum over het toen uitgebroken geweld: ‘Opschoningsactie’ van Birmees leger gaat onder de loep
https://www.nrc.nl/nieuws(...)oep-7545083-a1551765

Eindrapport

Hun commissie bestaat officieel niet meer, vorige week donderdag presenteerden ze hun eindrapport. Eén van hun belangrijkste aanbevelingen is dat de Birmese regering moet opschieten met het vaststellen van het burgerschap van de Rohingya-moslims. De boeddhistische meerderheid van het land erkent de Rohingya niet en ziet hen als illegale immigranten uit Bangladesh. Als gevolg hiervan zijn de Rohingya stateloos en worden ze onderdrukt. Ze zitten vast in kampen, hebben slechte toegang tot gezondheidszorg en kinderen kunnen vaak niet naar school.

De timing van de aanvallen heeft de commissie verbaasd, vertelt Van den Assum. „Het was even slikken. Maar triest is vooral dat door deze aanvallen de oplossing weer verder uit zicht raakt.” Ze ziet een optelsom van aanleidingen voor de uitbarsting. De laatste weken stuurde het leger steeds versterking naar Rakhine, er ontstonden voedseltekorten en hulporganisaties konden hun werk nog moeilijker doen dan normaal. Aan beide kanten werden schimmige moorden gepleegd. En een aankondiging van een paar maanden geleden, dat het leger de ‘gewone’ inwoners van Rakhine ging trainen en bewapenen, maakte veel Rohingya-moslims bang.

Aung San Suu Kyi

Deze nieuwe crisis maakt het voor leider Aung San Suu Kyi nog lastiger om iets met de aanbevelingen van Kofi Annan te doen. Vorige week heeft Aung San Suu Kyi zijn rapport in algemene zin omarmd. Maar daarna sprak ze bijzonder negatief over de aanvallen. Ze noemde die ‘terrorisme’ en gebruikte het woord Bengali voor de Rohingya – dit wordt als scheldwoord gezien en als ontkenning van het feit dat veel Rohingya hun geschiedenis in Birma hebben.

Lees ook: Ook Aung San Suu Kyi doet niks voor de Rohingya
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gya-5951379-a1538820

Toch is het leed van nu voor een groot deel aan deze regering te wijten, concludeert de denktank International Crisis Group zondag in een rapport. „De moslims zijn langzaam maar zeker van allerlei rechten uitgesloten en gemarginaliseerd.” Dat heeft, samen met de druk van het leger, ervoor gezorgd dat de organisatie die de aanvallen heeft opgezet, daar genoeg steun kon regelen en zelfs Rohingya kon vermoorden die zich niet achter hen schaarden.

Pas later, binnen nu en een paar weken, kan blijken of Aung San Suu Kyi op zijn minst een poging zal wagen om de positie van de Rohingya te verbeteren. Tot nu toe laat ze haar oren vooral naar het boeddhistische deel van het land hangen, zegt diplomaat Laetitia van den Assum. „Dat vind ik een zwak punt.”
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zaterdag 9 september 2017 @ 11:43:21 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173672802
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ee-12903690-a1572820
Aanvallen vanuit helikopters, doorgesneden kelen: voor de Rohingya kwam de hulp te laat, zegt de Azië-researcher van HRW.

„We zijn veel te laat. Vorig jaar waarschuwden we vanuit Human Rights Watch al dat het verkeerd ging in Birma, en dit is nu het resultaat”, zegt Tejshree Thapa resoluut. Namens Human Rights Watch Azië, waar ze senior researcher is, was ze de afgelopen negen dagen in de vluchtelingenkampen aan de grens tussen Birma en Bangladesh. Vanaf het vliegveld in de Bengaalse hoofdstad Dhaka, vertelt ze door de telefoon hoe geschokt ze is door de grote aantallen vluchtelingen. Zo’n massale uittocht had ze nog nooit eerder gezien.

Negen dagen liep ze rond in het vluchtelingenkamp bij de stad Cox’s Bazar en langs de grensrivier Naf, waar Rohingya de grens overstaken van Birma naar Bangladesh. „Ze kwamen van alle kanten, in boten of lopend. Toen ik bij een van de grensovergangen langs de Naf stond, zag ik wel honderden mensen tegelijk aankomen, terwijl je aan de andere kant van de rivier rookwolken boven dorpen zag hangen.”

Niemand houdt officieel bij hoeveel vluchtelingen de grens inmiddels zijn overgestoken, maar de Verenigde Naties laat vrijdag weten dat het aantal inmiddels op meer dan een kwart miljoen ligt. Human Rights Watch had het in een rapport over etnische zuivering en riep vrijdag de VN-Veiligheidsraad sancties in te stellen tegen Birma.

Eerder deze maand meldde de mensenrechtenorganisatie al dat satellietbeelden en warmtesensoren tonen dat er veel dorpen in brand worden gestoken. „De regering van Birma mag dan zeggen dat ze zich verdedigt tegen de aanvallen door militante Rohingya, maar dat is iets anders dan mensen zomaar aanvallen of verjagen door hun dorpen in brand te steken”, zegt Thapa.

quote:
In alle verhalen hoorde ik hoe Birmese militairen dorpen ineens hadden omsingeld en in brand hadden gestoken.
De meeste vluchtelingen sprak ze in het kamp bij Cox’s Bazar. Ze zijn verward over de oorzaak van de recente opleving van het geweld. „Ze snappen niet waarom ze nu ineens opgejaagd worden, eigenlijk begrijpen ze niet eens wat er precies gebeurt. In alle verhalen hoorde ik hoe Birmese militairen dorpen ineens hadden omsingeld en in brand hadden gestoken. Ook waren er militairen gaan schieten. In een overvol ziekenhuis in Cox’s Bazar zag ik mensen met schotwonden. Sommige wonden waren al aangetast door bacteriële infecties.”

Uitgeput

Van de Arakan Rohingya Salvation Army, had volgens haar geen enkele Rohingya-vluchteling gehoord, van aanvallen op de politie door deze Rohingya-rebellengroep evenmin. „Sommigen waren zo uitgeput dat ze geen besef hadden van waar ze terecht waren gekomen, laat staan dat ze begrepen wat er precies speelde. Ze voelden zich opgejaagd alsof ze vee waren.”

Tejshree Thapa sprak in het grensgebied met tientallen vluchtelingen. Als voorbeeld noemt ze een vrouw die zich met haar kinderen in de bossen buiten haar dorp had verstopt toen ze militairen zag komen. Toen ze na een tijdje terugkeerde, lagen er minsten veertig doden, onder hen bevonden zich kinderen, maar ook haar vader, van wie de keel was doorgesneden.

Wat de vrouw vertelde, is typerend voor de meeste verhalen die Thapa hoorde. Bijna alle vluchtelingen vertelden hoe ze het dorp uitvluchtten toen ze de militairen zagen komen. In sommige gevallen voerden de soldaten aanvallen uit met helikopters.

quote:
De Rohingya beseffen dat ze illegaal zijn in Bangladesh.
In de kampen moeten de vluchtelingen het vooral hebben van de hulp door de lokale bevolking. Thapa: „De regering van Bangladesh laat hen toe, maar de Rohingya vrezen dat ze op een bepaald moment niet meer welkom zullen zijn. Ze zijn illegaal, en dat beseffen ze. Al decennia vluchten er Rohingya naar Bangladesh, maar niet in deze hoeveelheden. Er zijn nog geen spanningen en de vluchtelingen die al jaren binnenkomen, zijn goed geïntegreerd. Kinderen kunnen naar lokale scholen. Maar hoe los je dit op wanneer je binnen een maand meer dan 70.000 vluchtelingen moet opvangen?”

Armsten helpen de armen

Thapa maakt zich zorgen om hoe de regering en de bevolking van Bangladesh uiteindelijk reageren. „Ik vind het schokkend dat een van de armste landen nu de armsten moet helpen, dat arme mensen nog armer worden gemaakt. Internationaal komt de hulp nauwelijks op gang terwijl er een voedseltekort is, een groot gebrek aan schoon drinkwater en een tekort aan medicijnen zijn.”

De Birmese leider Aung San Suu Kyi kwam niet verder dan zwijgen en de mededeling dat er sprake was van veel fake news. Volgens Thapa is het enige antwoord daarop dat de Verenigde Naties, journalisten en hulporganisaties nu Birma binnengelaten moeten worden. Een militaire interventie heeft geen zin en een VN-resolutie gaat er ook niet komen, omdat China elke resolutie met deze strekking met een veto zal blokkeren. Toch hoopt ze dat er uiteindelijk iets zal gebeuren. „Bij het geweld tegen Rohingya vorig jaar heeft de internationale gemeenschap niet ingegerepen. Wat er nu gebeurt, is veel erger en grootschaliger. Dat mag absoluut niet nog een keer gebeuren.”

[ Bericht 0% gewijzigd door _--_ op 09-09-2017 11:58:53 ]
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zaterdag 9 september 2017 @ 11:48:32 #3
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173672855
En geen enkele staat die er wat aan doet behalve dat er wat gebbabeld wordt met organisaties. Behalve Turkije. Natuurlijk niets in de internationale media daarover omdat ze zichzelf niet in het kwade daglicht willen zetten. zie hier:
https://www.dailysabah.co(...)ohingya-refugee-camp
http://timesofindia.india(...)cleshow/60393261.cms
http://www.dejongeturken.(...)ar-rohingya-moslims/

inb4: Turkse media geloven. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173672870
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:39 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik dacht dat de belangrijkste godsdienst het hindoeïsme was. Heb t dus fout gehad. Ik had die moslims al naar Pakistan willen doorsturen, maar Bangladesh kan dus ook prima en is dichterbij.
Met de onafhankelijkheid in 1947 is Brits-Indië opgedeeld in een Hindoeistisch deel (India) en een Islamitisch deel (Pakistan) dat uit twee los van elkaar liggende delen bestond. Dat werkte niet goed, zodat het kleinere deel ook weer onafhankelijk werd (Bangladesh).

Overigens ging dat opdelen van Brits-Indië in twee delen op grond van religie ook niet zonder slag of stoot:
quote:
Around 6.5 million Muslims moved from India to West Pakistan and 4.7 million Hindus and Sikhs moved from West Pakistan to India.[114] It was the largest mass migration in human history.[115][116][117]

https://en.wikipedia.org/wiki/Pakistan
(En over en weer werden ook nog tienduizenden mensen verkracht en honderdduizenden tot een paar miljoen vermoord.)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2017 11:52:29 ]
pi_173672929
repost want goed stuk.

quote:
11s.gif Op zaterdag 9 september 2017 00:43 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ee-12903690-a1572820

Rohingya worden opgejaagd als vee

Aanvallen vanuit helikopters, doorgesneden kelen: voor de Rohingya kwam de hulp te laat, zegt de Azië-researcher van HRW.

„We zijn veel te laat. Vorig jaar waarschuwden we vanuit Human Rights Watch al dat het verkeerd ging in Birma, en dit is nu het resultaat”, zegt Tejshree Thapa resoluut. Namens Human Rights Watch Azië, waar ze senior researcher is, was ze de afgelopen negen dagen in de vluchtelingenkampen aan de grens tussen Birma en Bangladesh. Vanaf het vliegveld in de Bengaalse hoofdstad Dhaka, vertelt ze door de telefoon hoe geschokt ze is door de grote aantallen vluchtelingen. Zo’n massale uittocht had ze nog nooit eerder gezien.

[ afbeelding ]

Negen dagen liep ze rond in het vluchtelingenkamp bij de stad Cox’s Bazar en langs de grensrivier Naf, waar Rohingya de grens overstaken van Birma naar Bangladesh. „Ze kwamen van alle kanten, in boten of lopend. Toen ik bij een van de grensovergangen langs de Naf stond, zag ik wel honderden mensen tegelijk aankomen, terwijl je aan de andere kant van de rivier rookwolken boven dorpen zag hangen.”

Niemand houdt officieel bij hoeveel vluchtelingen de grens inmiddels zijn overgestoken, maar de Verenigde Naties laat vrijdag weten dat het aantal inmiddels op meer dan een kwart miljoen ligt. Human Rights Watch had het in een rapport over etnische zuivering en riep vrijdag de VN-Veiligheidsraad sancties in te stellen tegen Birma.

Lees ook: Aung San Suu Kyi, winnaar van de Nobelprijs voor de Vrede en leider van Birma, erfde een verdeeld land en een militaire macht die zich moeilijk laat beteugelen. Haar autoritaire optreden verdient stevige kritiek, betoogt Minka Nijhuis, maar wel met oog voor de complexiteit van haar taak. Van Beauty naar Beast, dat is te simpel gedacht

Eerder deze maand meldde de mensenrechtenorganisatie al dat satellietbeelden en warmtesensoren tonen dat er veel dorpen in brand worden gestoken. „De regering van Birma mag dan zeggen dat ze zich verdedigt tegen de aanvallen door militante Rohingya, maar dat is iets anders dan mensen zomaar aanvallen of verjagen door hun dorpen in brand te steken”, zegt Thapa.

De meeste vluchtelingen sprak ze in het kamp bij Cox’s Bazar. Ze zijn verward over de oorzaak van de recente opleving van het geweld. „Ze snappen niet waarom ze nu ineens opgejaagd worden, eigenlijk begrijpen ze niet eens wat er precies gebeurt. In alle verhalen hoorde ik hoe Birmese militairen dorpen ineens hadden omsingeld en in brand hadden gestoken. Ook waren er militairen gaan schieten. In een overvol ziekenhuis in Cox’s Bazar zag ik mensen met schotwonden. Sommige wonden waren al aangetast door bacteriële infecties.”

Uitgeput

Van de Arakan Rohingya Salvation Army, had volgens haar geen enkele Rohingya-vluchteling gehoord, van aanvallen op de politie door deze Rohingya-rebellengroep evenmin. „Sommigen waren zo uitgeput dat ze geen besef hadden van waar ze terecht waren gekomen, laat staan dat ze begrepen wat er precies speelde. Ze voelden zich opgejaagd alsof ze vee waren.”

Tejshree Thapa sprak in het grensgebied met tientallen vluchtelingen. Als voorbeeld noemt ze een vrouw die zich met haar kinderen in de bossen buiten haar dorp had verstopt toen ze militairen zag komen. Toen ze na een tijdje terugkeerde, lagen er minsten veertig doden, onder hen bevonden zich kinderen, maar ook haar vader, van wie de keel was doorgesneden.

Lees ook: Birma legitimeert geweld en noemt Rohingya terroristen

Wat de vrouw vertelde, is typerend voor de meeste verhalen die Thapa hoorde. Bijna alle vluchtelingen vertelden hoe ze het dorp uitvluchtten toen ze de militairen zagen komen. In sommige gevallen voerden de soldaten aanvallen uit met helikopters.

De Rohingya beseffen dat ze illegaal zijn in Bangladesh.
In de kampen moeten de vluchtelingen het vooral hebben van de hulp door de lokale bevolking. Thapa: „De regering van Bangladesh laat hen toe, maar de Rohingya vrezen dat ze op een bepaald moment niet meer welkom zullen zijn. Ze zijn illegaal, en dat beseffen ze. Al decennia vluchten er Rohingya naar Bangladesh, maar niet in deze hoeveelheden. Er zijn nog geen spanningen en de vluchtelingen die al jaren binnenkomen, zijn goed geïntegreerd. Kinderen kunnen naar lokale scholen. Maar hoe los je dit op wanneer je binnen een maand meer dan 70.000 vluchtelingen moet opvangen?”

Armsten helpen de armen

Thapa maakt zich zorgen om hoe de regering en de bevolking van Bangladesh uiteindelijk reageren. „Ik vind het schokkend dat een van de armste landen nu de armsten moet helpen, dat arme mensen nog armer worden gemaakt. Internationaal komt de hulp nauwelijks op gang terwijl er een voedseltekort is, een groot gebrek aan schoon drinkwater en een tekort aan medicijnen zijn.”

De Birmese leider Aung San Suu Kyi kwam niet verder dan zwijgen en de mededeling dat er sprake was van veel fake news. Volgens Thapa is het enige antwoord daarop dat de Verenigde Naties, journalisten en hulporganisaties nu Birma binnengelaten moeten worden. Een militaire interventie heeft geen zin en een VN-resolutie gaat er ook niet komen, omdat China elke resolutie met deze strekking met een veto zal blokkeren. Toch hoopt ze dat er uiteindelijk iets zal gebeuren. „Bij het geweld tegen Rohingya vorig jaar heeft de internationale gemeenschap niet ingegerepen. Wat er nu gebeurt, is veel erger en grootschaliger. Dat mag absoluut niet nog een keer gebeuren.”
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 9 september 2017 @ 11:58:25 #6
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173672953
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:56 schreef Slayage het volgende:
repost want goed stuk.

[..]

Aub lees post 2 van mij. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173672969
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:48 schreef _--_ het volgende:
En geen enkele staat die er wat aan doet behalve dat er wat gebbabeld wordt met organisaties. Behalve Turkije. Natuurlijk niets in de internationale media daarover omdat ze zichzelf niet in het kwade daglicht willen zetten. zie hier:
https://www.dailysabah.co(...)ohingya-refugee-camp
http://timesofindia.india(...)cleshow/60393261.cms
http://www.dejongeturken.(...)ar-rohingya-moslims/

inb4: Turkse media geloven. :')
Nice! Het bedrijf van de laatste link heeft de naam van de Armeense genocidestarters trots overgenomen!
pi_173672974
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:50 schreef Igen het volgende:

Met de onafhankelijkheid in 1947 is Brits-Indië opgedeeld in een Hindoeistisch deel (India) en een Islamitisch deel (Pakistan) dat uit twee los van elkaar liggende delen bestond. Dat werkte niet goed, zodat het kleinere deel ook weer onafhankelijk werd (Bangladesh).
werkt niet goed is zacht uitgedrukt, de pakistanen hebben regelrecht een genocide gepleegd in bangladesh.

https://en.wikipedia.org/wiki/1971_Bangladesh_genocide
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173672985
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:58 schreef _--_ het volgende:

[..]

Aub lees post 2 van mij. :')
like minds think alike :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:01:25 #10
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173672995
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nice! Het bedrijf van de laatste link heeft de naam van de Armeense genocidestarters trots overgenomen!
Alsof dat fucking relevant is kleuter. Ga eens in op de inhoud.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673007
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

werkt niet goed is zacht uitgedrukt, de pakistanen hebben regelrecht een genocide gepleegd in bangladesh.

https://en.wikipedia.org/wiki/1971_Bangladesh_genocide
O mijn hemel, dat wist ik niet :o
pi_173673022
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:02 schreef Igen het volgende:

[..]

O mijn hemel, dat wist ik niet :o
Ik ook niet, zit wat verdwaasd te lezen nu. :D.

Je had dus gewoon een Oost- en West-Pakistan en het westen deelde de lakens uit tot 1971, daarna, na die genocide, is Bangladesh ontstaan...
quote:
Estimates of the number killed during the war range from 300,000 to three million.
Eerste premier:
quote:
Mujibur Rahman
Die is wel bekend.

Maar goed, ik wist dus niet dat het één staat was tussen 47 en 71.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ryan3 op 09-09-2017 12:22:30 ]
I´m back.
pi_173673031
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:01 schreef _--_ het volgende:

[..]

Alsof dat fucking relevant is kleuter. Ga eens in op de inhoud.
Hoe is dat niet fucking relevant? Moet ik nou echt stormfront ook serieus gaan nemen als ze zeggen dat zij de enige zijn die de witte genocide willen voorkomen?
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:06:26 #14
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673062
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hoe is dat niet fucking relevant? Moet ik nou echt stormfront ook serieus gaan nemen als ze zeggen dat zij de enige zijn die de witte genocide willen voorkomen?
Misschien als je beter had gelezen... klik eens op times van india precies zelfde bericht. Omdat de naam van 1 website jouw niet bevalt hoeft het niet te betekenen dat dezelfde berichtgeving op alle andere media niet te vertrouwen is..
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673118
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:06 schreef _--_ het volgende:

[..]

Misschien als je beter had gelezen... klik eens op times van india precies zelfde bericht. Omdat de naam van 1 website jouw niet bevalt hoeft het niet te betekenen dat dezelfde berichtgeving op alle andere media niet te vertrouwen is..
Ahh dus genocideplegers bevallen jou wel als ze maar de ''juiste'' genocide plegen.
pi_173673124
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:02 schreef Igen het volgende:

[..]

O mijn hemel, dat wist ik niet :o
geef de mens macht, gooi een beetje identiteits politiek, een beetje chaos en het moment is gekomen voor een genocide.

oa.

armeniers
joden
oekrainers
bengalen
bosnische moslims
en nu dreigt hetzelfde lot te gebeuren met de rohingja

en de wereld geeft geen ene fuck zoals je hier in dit topic ook hebt kunnen lezen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:10:55 #17
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673134
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ahh dus genocideplegers bevallen jou wel als ze maar de ''juiste'' genocide plegen.
Kleuter. reageer maar alleen op de dingen die jou niet bevallen...
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673156
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ahh dus genocideplegers bevallen jou wel als ze maar de ''juiste'' genocide plegen.
dat standpunt zie je inderdaad meerdere mensen innemen in dit topic. maar dat hoort dus bij identiteitspolitiek, de ene identiteit zal het onderspit mogen delven van het andere.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173673160
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

geef de mens macht, gooi een beetje identiteits politiek, een beetje chaos en het moment is gekomen voor een genocide.

oa.

armeniers
joden
oekrainers
bengalen
bosnische moslims
en nu dreigt hetzelfde lot te gebeuren met de rohingja

en de wereld geeft geen ene fuck zoals je hier in dit topic ook hebt kunnen lezen.
Waar lees jij precies dat mensen geen 'fuck' geven?
pi_173673177
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:12 schreef Rangono het volgende:

[..]

Waar lees jij precies dat mensen geen 'fuck' geven?
sterker nog ik zie dat sommige mensen het prachtig vinden wat gebeurt...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:13:49 #21
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673187
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat standpunt zie je inderdaad meerdere mensen innemen in dit topic. maar dat hoort dus bij identiteitspolitiek, de ene identiteit zal het onderspit mogen delven van het andere.
Ik niet iig. Hoe hij dat uit mn posts haalt is echter mysterie.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673196
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

sterker nog ik zie dat sommige mensen het prachtig vinden wat gebeurt...
Waar??
pi_173673206
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:14 schreef Rangono het volgende:

[..]

Waar??
zie de posts van deedeetee om maar een voorbeeld te noemen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173673210
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

geef de mens macht, gooi een beetje identiteits politiek, een beetje chaos en het moment is gekomen voor een genocide.

oa.

armeniers
joden
oekrainers
bengalen
bosnische moslims
en nu dreigt hetzelfde lot te gebeuren met de rohingja

en de wereld geeft geen ene fuck zoals je hier in dit topic ook hebt kunnen lezen.
En daarom zijn wat mij betreft sjw's en de voorstanders van positieve discriminatie zo gevaarlijk. Wanneer je het normaal maakt om mensen niet als individu te zien, maar als groep legitimeer je ook de andere kant van het hoefijzer zoals Geenstijl het zo eloquent zegt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:10 schreef _--_ het volgende:

[..]

Kleuter. reageer maar alleen op de dingen die jou niet bevallen...
Heb ze allebei gelezen en als je denkt dat de Times hetzelfde zegt als de Turkse nazi's ben je best wel ver heen.
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:16:59 #25
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673234
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

En daarom zijn wat mij betreft sjw's en de voorstanders van positieve discriminatie zo gevaarlijk. Wanneer je het normaal maakt om mensen niet als individu te zien, maar als groep legitimeer je ook de andere kant van het hoefijzer zoals Geenstijl het zo eloquent zegt.

[..]

Heb ze allebei gelezen en als je denkt dat de Times hetzelfde zegt als de Turkse nazi's ben je best wel ver heen.
beide gaan over 10.000 ton hulpgoederen. main subject is hetzelfde. dat is waar het mij omgaat. Denk jij nu dan nog steeds dat het gelul is dat er hulpgoederen worden verzonden?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673245
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

zie de posts van deedeetee om maar een voorbeeld te noemen.
Hij nergens dat hij het 'fantastisch' vindt, maar vooral dat het allemaal wat complexer is dan' zij zijn goed en zij zijn fout'. Het is erg eenzijdig om de Rohinya moslims enkel als slachtoffer te zien. Het gaat hier niet om een situatie zoals de Jodenvervolging in Nazi Duitsland dat gebaseerd was op antisemitisch complotdenken. De vijandigheid jegens deze moslims is omdat ze in Myanmar ook te maken hebben gehad met islamitisch-terrorisme.
pi_173673274
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:16 schreef _--_ het volgende:

[..]

beide gaan over 10.000 ton hulpgoederen. main subject is hetzelfde. dat is waar het mij omgaat. Denk jij nu dan nog steeds dat het gelul is dat er hulpgoederen worden verzonden?
Bij de Turkse nazi's wordt er ook nog even een internationaal complot in de tekst verwerkt waarin genocide tegen moslims wordt doodgezwegen.
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:20:33 #28
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673277
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:18 schreef Rangono het volgende:

[..]

Hij nergens dat hij het 'fantastisch' vindt, maar vooral dat het allemaal wat complexer is dan' zij zijn goed en zij zijn fout'. Het is erg eenzijdig om de Rohinya moslims enkel als slachtoffer te zien. Het gaat hier niet om een situatie zoals de Jodenvervolging in Nazi Duitsland dat gebaseerd was op antisemitisch complotdenken. De vijandigheid jegens deze moslims is omdat ze in Myanmar ook te maken hebben gehad met islamitisch-terrorisme.
Die terrorisme is ontstaan door die aanvallen. Die rohingyas beginnen echt niet uit het niets.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:21:11 #29
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673284
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Bij de Turkse nazi's wordt er ook nog even een internationaal complot in de tekst verwerkt waarin genocide tegen moslims wordt doodgezwegen.
Ik heb je een vraag gesteld.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673292
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:20 schreef _--_ het volgende:

[..]

Die terrorisme is ontstaan door die aanvallen. Die rohingyas beginnen echt niet uit het niets.
Uitspraak zonder fundering. Het is niet alsof islamitisch-terrorisme heel veel uitdaging nodig heeft. Een cartoon is genoeg.
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:23:52 #31
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673325
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:21 schreef Rangono het volgende:

[..]

Uitspraak zonder fundering. Het is niet alsof islamitisch-terrorisme heel veel uitdaging nodig heeft. Een cartoon is genoeg.
Zelfde geldt voor Myanmar. terroristische aanval is voor hen een reden om massamoorden te plegen.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673332
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:23 schreef _--_ het volgende:

[..]

Zelfde geldt voor Myanmar. terroristische aanval is voor hen een reden om massamoorden te plegen.
Nogmaals: dit conflict is te complex om rationeel partij te kunnen kiezen.

De gehele situatie is verschrikkelijk.
pi_173673350
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:20 schreef _--_ het volgende:

[..]

Die terrorisme is ontstaan door die aanvallen. Die rohingyas beginnen echt niet uit het niets.
En de boeddhisten zullen ongetwijfeld wijzen naar meerdere massamoorden door de moslims als start van hun ''zelfverdediging''.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:21 schreef _--_ het volgende:

[..]

Ik heb je een vraag gesteld.
Jij hebt passief agressief gedaan en je vraag ging blijkbaar niet over hetgeen waardoor ik je ver heen noemde. Dat je dat niet begrijpt onderstreept mijn punt maar weer proto bruinhemdje van me.
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:25:57 #34
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673352
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:24 schreef Rangono het volgende:

[..]

Nogmaals: dit conflict is te complex om rationeel partij te kunnen kiezen.

De gehele situatie is verschrikkelijk.
Niets is complex. Het is zeer simpel. Actie geeft reactie.

Maar de reactie van Myanmar is aan de overdreven kant waardoor alle rohingyas nu vluchten. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:26:54 #35
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673369
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

En de boeddhisten zullen ongetwijfeld wijzen naar meerdere massamoorden door de moslims als start van hun ''zelfverdediging''.

[..]

Jij hebt passief agressief gedaan en je vraag ging blijkbaar niet over hetgeen waardoor ik je ver heen noemde. Dat je dat niet begrijpt onderstreept mijn punt maar weer proto bruinhemdje van me.
Volgens mij begrijp je de term ''vraag'' niet. Kan je er niet tegen dat er landen zijn die helpen terwijl de hele westerse wereld toekijkt?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:27:26 #36
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673374


[ Bericht 100% gewijzigd door _--_ op 09-09-2017 12:27:36 ]
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673392
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:25 schreef _--_ het volgende:

[..]

Niets is complex. Het is zeer simpel. Actie geeft reactie.

Maar de reactie van Myanmar is aan de overdreven kant waardoor alles rohingyas nu vluchten. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk.
Ik heb geen moment twijfel dat jij in hun schoenen niet precies hetzelfde zou doen. Alleen het idee dat je je een beetje inleeft in de tegenpartij levert bij jou al walging op. Precies de emotie die genocideplegers voelen. Hitler had het ook altijd over de samenleving schoonmaken en zuiveren omdat hij niet bang was voor joden, maar er van walgde.
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:30:05 #38
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673413
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb geen moment twijfel dat jij in hun schoenen niet precies hetzelfde zou doen. Alleen het idee dat je je een beetje inleeft in de tegenpartij levert bij jou al walging op. Precies de emotie die genocideplegers voelen. Hitler had het ook altijd over de samenleving schoonmaken en zuiveren omdat hij niet bang was voor joden, maar er van walgde.
Wie is volgens jou de tegenpartij? En waarom zou ik met hen inleven?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673421
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:25 schreef _--_ het volgende:

[..]

Niets is complex. Het is zeer simpel. Actie geeft reactie.

Maar de reactie van Myanmar is aan de overdreven kant waardoor alle rohingyas nu vluchten. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk.
Complex in de zin dat het onderhevig is aan een historisch-proces. Maar goed: dan vind jij het niet complex. Laten we niet gaan janken om woordgebruik.

Waar stel ik dat de reactie van Myanmar niet buitenproportioneel is?
pi_173673435
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:20 schreef _--_ het volgende:

[..]

Die terrorisme is ontstaan door die aanvallen. Die rohingyas beginnen echt niet uit het niets.
Welke koran volgen de Rohingya eigenlijk?
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:31:55 #41
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673437
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:30 schreef Rangono het volgende:

[..]

Complex in de zin dat het onderhevig is aan een historisch-proces. Maar goed: dan vind jij het niet complex. Laten we niet gaan janken om woordgebruik.

Waar stel ik dat de reactie van Myanmar niet buitenproportioneel is?
Waar zeg ik dat ik heb gezegd dat jij dat hebt gezegd?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673445
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:26 schreef _--_ het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je de term ''vraag'' niet. Kan je er niet tegen dat er landen zijn die helpen terwijl de hele westerse wereld toekijkt?
Tussen ons en die genocide ligt bijna de gehele islamitische wereld en 2 landen met een eigen ruimteprogramma, dus ik vind het niet meer dan normaal dat de meeste hulp ook Azië zelf komt. Bovendien is de westerse wereld is niet het obstakel voor een VN actie, dus je achterlijke door propaganda opgewekte haat is weer zo hypocriet als maar kan.
pi_173673451
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:31 schreef _--_ het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik heb gezegd dat jij dat hebt gezegd?
NVM
pi_173673458
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:18 schreef Rangono het volgende:

[..]

Hij nergens dat hij het 'fantastisch' vindt, maar vooral dat het allemaal wat complexer is dan' zij zijn goed en zij zijn fout'. Het is erg eenzijdig om de Rohinya moslims enkel als slachtoffer te zien. Het gaat hier niet om een situatie zoals de Jodenvervolging in Nazi Duitsland dat gebaseerd was op antisemitisch complotdenken. De vijandigheid jegens deze moslims is omdat ze in Myanmar ook te maken hebben gehad met islamitisch-terrorisme.
jij vergoelijkt dat soort verwerpelijke post dus. weten we ook waar jij staat ^O^

we zien een etnische zuivering voor onze ogen afspelen. daar is niks ingewikkelds aan, maar dat zal wel aan mij liggen en zijn jouw hersenen niet in staat om een etnische zuivering, wat we nu feitelijk zien gebeuren, te scharen onder kwaadaardig.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173673461
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:30 schreef _--_ het volgende:

[..]

Wie is volgens jou de tegenpartij? En waarom zou ik met hen inleven?
De staat van Myanmar en een groot deel van de bevolking aldaar. Omdat je graag een vreedzame oplossing wil.
pi_173673476
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij vergoelijkt dat soort verwerpelijke post dus. weten we ook waar jij staat ^O^

we zien een etnische zuivering voor onze ogen afspelen. daar is niks ingewikkelds aan, maar dat zal wel aan mij liggen en zijn jouw hersenen niet in staat om een etnische zuivering, wat we nu feitelijk zien gebeuren, te scharen onder kwaadaardig.
Jij wil gewoon graag een eenzijdig, moreel oordeel hebben over een conflict. Lekker makkelijk, in het veilige Nederland.
pi_173673486
Gaat het om etniciteit ja?
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:36:00 #48
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673492
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:35 schreef LelijKnap het volgende:
Gaat het om etniciteit ja?
ja, de Rohingya's genaamd.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673495
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:20 schreef _--_ het volgende:

[..]

Die terrorisme is ontstaan door die aanvallen. Die rohingyas beginnen echt niet uit het niets.
ze zijn al decennia rechteloos.

mensen zouden zich af moeten vragen hoe lang je het zou volhouden, wanneer je vandaag te horen zou krijgen dat je, geen recht hebt om legaal te werken, geen recht hebt op scholing en geen recht hebt op gezondheidszorg. oh en je moet ook nog eens in een concentratie kamp zitten.

hoe lang blijf je dan je lot accepteren?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:36:58 #50
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673503
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De staat van Myanmar en een groot deel van de bevolking aldaar. Omdat je graag een vreedzame oplossing wil.
Hoe kom je erbij dat ik me inleef met Myanmar. Ik kijk er juist vol afschuw tegenaan.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673505
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:36 schreef _--_ het volgende:

[..]

ja, de Rohingya's genaamd.
Ja, maar waarin zit het verschil?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2017 12:38:17 ]
pi_173673513
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze zijn al decennia rechteloos.

mensen zouden zich af moeten vragen hoe lang je het zou volhouden, wanneer je vandaag te horen zou krijgen dat je, geen recht hebt om legaal te werken, geen recht hebt op scholing en geen recht hebt op gezondheidszorg. oh en je moet ook nog eens in een concentratie kamp zitten.

hoe lang blijf je dan je lot accepteren?
In je eigen geposte vluchtelingverslagen hebben ze het over hun eigen dorpen. Geen concentratiekampen.
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:37:50 #53
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673518
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze zijn al decennia rechteloos.

mensen zouden zich af moeten vragen hoe lang je het zou volhouden, wanneer je vandaag te horen zou krijgen dat je, geen recht hebt om legaal te werken, geen recht hebt op scholing en geen recht hebt op gezondheidszorg. oh en je moet ook nog eens in een concentratie kamp zitten.

hoe lang blijf je dan je lot accepteren?
Dat dus, dat is geen cartoon uitdaging dus zoals eerder gezegd in dit topic.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673527
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb geen moment twijfel dat jij in hun schoenen niet precies hetzelfde zou doen. Alleen het idee dat je je een beetje inleeft in de tegenpartij levert bij jou al walging op. Precies de emotie die genocideplegers voelen. Hitler had het ook altijd over de samenleving schoonmaken en zuiveren omdat hij niet bang was voor joden, maar er van walgde.
een mititaire woordvoerder reageerde op een vraag over verkrachtingen onder de rohingja, dat de militairen rohingja nooit zouden verkrachten omdat ze vies zijn.

precies dezelfde benadering als hitler kennelijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173673533
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:36 schreef _--_ het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik me inleef met Myanmar. Ik kijk er juist vol afschuw tegenaan.
Ik zeg dat je dat juist niet doet en je walging een indicatie is dat jij precies hetzelfde zou doen.
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:39:21 #56
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673540
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik zeg dat je dat juist niet doet en je walging een indicatie is dat jij precies hetzelfde zou doen.
Je bent vaag, wat zou ik het zelfde doen?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673542
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:34 schreef Rangono het volgende:

[..]

Jij wil gewoon graag een eenzijdig, moreel oordeel hebben over een conflict. Lekker makkelijk, in het veilige Nederland.
jij bent niet eens in staat om te zeggen dat etnische zuiveringen, "fout" zijn, wat zegt dat over jou?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173673543
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

een mititaire woordvoerder reageerde op een vraag over verkrachtingen onder de rohingja, dat de militairen rohingja nooit zouden verkrachten omdat ze vies zijn.

precies dezelfde benadering als hitler kennelijk
Bron?
pi_173673553
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:39 schreef _--_ het volgende:

[..]

Je bent vaag, wat zou ik het zelfde doen?
Ga maar eens lezen.
pi_173673560
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij bent niet eens in staat om te zeggen dat etnische zuiveringen, "fout" zijn, wat zegt dat over jou?
Dat zei ik hierboven nog. De daden van het leger zijn buitenproportioneel. Beter lezen, Slayage.
pi_173673566
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

In je eigen geposte vluchtelingverslagen hebben ze het over hun eigen dorpen. Geen concentratiekampen.
altijd mooi wanneer mensen selectief dingen quoten om geen punt te maken https://www.nytimes.com/v(...)n-camps.html?mcubz=0
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:42:13 #62
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673578
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ga maar eens lezen.
Heb je inmiddels in de gaten dat je aan bullshitting doet. Je zegt dingen die nergens op slaan. waarom zou ik me überhaupt moeten inleven met Myanmar of de Rohingya's? Waarom zou dat een reden zijn dat mensen van mij zouden walgen. Wat zou ik het zelfde doen omdat ik de woorden daarboven zei? Je bent zo vaag als ik weet niet wat...
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673593
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:40 schreef Rangono het volgende:

[..]

Dat zei ik hierboven nog. De daden van het leger zijn buitenproportioneel. Beter lezen, Slayage.
etnische zuiveringen beschrijven als "buiten proportioneel" :')

de joden vernietigen was "buiten proportioneel"

de armeniers vernietigen was "buiten proportioneel"

de bengalen vernietigen was "buiten proportioneel"

echt een moraal ridder jij _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173673599
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

etnische zuiveringen beschrijven als "buiten proportioneel" :')

de joden vernietigen was "buiten proportioneel"

de armeniers vernietigen was "buiten proportioneel"

de bengalen vernietigen was "buiten proportioneel"

echt een moraal ridder jij _O-
De vergelijking met de Jodenvervolging gaat echt niet op, Slayage.
pi_173673619
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:42 schreef _--_ het volgende:

[..]

Heb je inmiddels in de gaten dat je aan bullshitting doet. Je zegt dingen die nergens op slaan. waarom zou ik me überhaupt moeten inleven met Myanmar of de Rohingya's? Waarom zou dat een reden zijn dat mensen van mij zouden walgen. Wat zou ik het zelfde doen omdat ik de woorden daarboven zei? Je bent zo vaag als ik weet niet wat...
mensen zijn vaag wanneer ze twijfelen aan hun standpunten
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173673639
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:42 schreef _--_ het volgende:

[..]

Heb je inmiddels in de gaten dat je aan bullshitting doet. Je zegt dingen die nergens op slaan. waarom zou ik me überhaupt moeten inleven met Myanmar of de Rohingya's? Waarom zou dat een reden zijn dat mensen van mij zouden walgen. Wat zou ik het zelfde doen omdat ik de woorden daarboven zei? Je bent zo vaag als ik weet niet wat...
Ga maar weer snel terug naar je nazi vriendjes als dit is wat je uit mijn posts haalt.
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:48:44 #67
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673645
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

mensen zijn vaag wanneer ze twijfelen aan hun standpunten
Het valt me ook op dat ze om feiten heen draaien. Ik stel ze een vraag, maar nee hoor, er moet gepraat worden om die ene naam van die ene site. :D
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:49:30 #68
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673653
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ga maar weer snel terug naar je nazi vriendjes als dit is wat je uit mijn posts haalt.
Je bent het niet waard om te discussiëren.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673667
ik zie dat vice een jaar terug een serie over had.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173673741
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:20 schreef _--_ het volgende:

[..]

Die terrorisme is ontstaan door die aanvallen. Die rohingyas beginnen echt niet uit het niets.
Net zoals de Koerden in Turkije :Y?! Turkije = terreurstaat.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:00:07 #71
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673748
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:58 schreef alilami het volgende:

[..]

Net zoals de Koerden in Turkije :Y?! Turkije = terreurstaat.
Relevant joh. Jij weet vast en zeker niets daarover. De ongeregeldheden zijn daar al sinds het einde van het Ottomaanse rijk.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673777
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:00 schreef _--_ het volgende:

[..]

Jij weet vast en zeker niets daarover
Assumptie die nergens is op gebaseerd.

quote:
De ongeregeldheden zijn daar al sinds het einde van het Ottomaanse rijk.
Myanmar is slecht, Turkije is goed. Rogingya's goed, Koerden slecht. Dat is dan duidelijk. Je toont weer mooi de Turkse hypocrisie aan.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:04:57 #73
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673815
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:02 schreef alilami het volgende:

[..]

Assumptie die nergens is op gebaseerd.

[..]

Myanmar is slecht, Turkije is goed. Rogingya's goed, Koerden slecht. Dat is dan duidelijk. Je toont weer mooi de Turkse hypocrisie aan.
Nog een bullshitter
quote:
Myanmar is slecht
nooit gezegd
quote:
Turkije is goed
nooit gezegd
quote:
Rogingya's goed
nooit gezegd
quote:
Koerden slecht
nooit gezegd.

Waar baseer jij je gelul op? Op je fantasie?

Jij weet niets over het conflict tussen de Koerden en Turken en komt toch uit het niets met een vraag die niets met dit onderwerp te maken heeft.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173673852
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:04 schreef _--_ het volgende:

Jij weet niets over het conflict tussen de Koerden en Turken en komt toch uit het niets met een vraag die niets met dit onderwerp te maken heeft.
Ten eerste, ik weet heel veel van dat onderwerp af. Ten tweede, jij hebt Turkije erbij gesleept, niet ik:

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:48 schreef _--_ het volgende:
En geen enkele staat die er wat aan doet behalve dat er wat gebbabeld wordt met organisaties. Behalve Turkije.
Ik toon simpelweg jouw dubbele standaard en hypocrisie aan. My job here is done.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:08:49 #75
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173673873
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:07 schreef alilami het volgende:

[..]

Ten eerste, ik weet heel veel van dat onderwerp af. Ten tweede, jij hebt Turkije erbij gesleept, niet ik:

[..]

Ik toon simpelweg jouw dubbele standaard en hypocrisie aan. My job here is done.
Feiten zien als hypocrisie is wel het zieligste wat je kan doen. _O- _O-
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173674087
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:08 schreef _--_ het volgende:

[..]

Feiten zien als hypocrisie is wel het zieligste wat je kan doen. _O- _O-
Sorry.
pi_173674139
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:33:18 #78
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173674318
Het gevoel begint me te bekruipen dat het voor veel (Nederlandse) moslims te rustig was in Israël en dat ze zaten te smachten naar een nieuw stokpaardje.

Het is allemaal weer gepraat over nieuwe joden, het westen doet niks, gewelddadig boeddhisme is de vijand van de islam etc. Erg herkenbaar allemaal. Misschien dat het het westen daarom relatief weinig kan schelen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Twiitch op 09-09-2017 13:49:24 ]
pi_173674330
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:20 schreef _--_ het volgende:

[..]

Die terrorisme is ontstaan door die aanvallen. Die rohingyas beginnen echt niet uit het niets.
Moslimterreur is altijd terug te leiden naar de koran waarin wordt opgeroepen om andersdenkenden af te slachten. Om diezelfde reden laten moslims hier een spijkerbom in een groep kinderen ontploffen of ploegen ze met een vrachtwagen door een menigte heen.
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:35:59 #80
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173674369
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Moslimterreur is altijd terug te leiden naar de koran waarin wordt opgeroepen om andersdenkenden af te slachten. Om diezelfde reden laten moslims hier een spijkerbom in een groep kinderen ontploffen of ploegen ze met een vrachtwagen door een menigte heen.
Jij vergelijkt nu 2 hele verschillende onderwerpen met elkaar. In Myanmar hebben ze geen aanslag gepleegd op de civiel. Ze hebben daar een aanslag gepleegd op een politiepost en wat mij betreft zegt dat meer dan genoeg.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173674416
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:35 schreef _--_ het volgende:

[..]

Jij vergelijkt nu 2 hele verschillende onderwerpen met elkaar. In Myanmar hebben ze geen aanslag gepleegd op de civiel. Ze hebben daar een aanslag gepleegd op een politiepost en wat mij betreft zegt dat meer dan genoeg.
Ook in Myanmar wordt de Myanmarese bevolking geteisterd door moslimterreur en in Europa worden agenten ook zowat dagelijks aangevallen.
pi_173674433
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:

in Europa worden agenten ook zowat dagelijks aangevallen.
dan heb ik veel gemist :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:40:38 #83
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173674450
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ook in Myanmar wordt de Myanmarese bevolking geteisterd door moslimterreur en in Europa worden agenten ook zowat dagelijks aangevallen.
Gast je verdedigd nu wel de myanmarese staat maar vergeet niet dat hier juist de rohingyas de slachtoffer zijn. Die mensen hebben nooit rechten gehad, konden niet naar school en hebben niet eens gezondheidszorg. En als je daarop ook nog eens te maken krijgt met massamoorden dan is de reactie van de rohingyas meer dan logisch.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173674478
Ik denk niet dar je nu nog kan bepalen wie de eerste steen heeft geworpen. Het conflict speelt namelijk al minstens tientallen jaren.
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:43:53 #85
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173674503
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:42 schreef Igen het volgende:
Ik denk niet dar je nu nog kan bepalen wie de eerste steen heeft geworpen. Het conflict speelt namelijk al minstens tientallen jaren.
Background

quote:
The Rohingya people are an ethnic minority that live mainly in the northern region of Rakhine State, Myanmar, and have been described as one of the world's most persecuted minorities.[34][35][36] They describe themselves as descendants of Arab traders who settled in the region many generations ago.[34] Some scholars have stated that they have been present in the region since the 15th century.[37] However, they have been denied citizenship by the government of Myanmar, which sees them as illegal immigrants from Bangladesh.[34] In modern times, the persecution of Rohingyas in Myanmar dates back to the 1970s.[38] Since then, Rohingya people have regularly been made the target of persecution by the government and nationalist Buddhists.[39]
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173674505
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:42 schreef Igen het volgende:
Ik denk niet dar je nu nog kan bepalen wie de eerste steen heeft geworpen. Het conflict speelt namelijk al minstens tientallen jaren.
eigenlijk speelt het al eeuwen :p

maar de eerste steen is ook niet relevant, maar hoe kom je uit de neerwaartse spiraal?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173674520
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:40 schreef _--_ het volgende:

[..]

Gast je verdedigd nu wel de myanmarese staat maar vergeet niet dat hier juist de rohingyas de slachtoffer zijn. Die mensen hebben nooit rechten gehad, konden niet naar school en hebben niet eens gezondheidszorg. En als je daarop ook nog eens te maken krijgt met massamoorden dan is de reactie van de rohingyas meer dan logisch.
Dat is niet de juiste volgorde.
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:46:11 #88
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173674544
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:44 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat is niet de juiste volgorde.
Jawel, hopelijk weet je dat de moorden op de moslims al jaren door gaan. Het is pas deze weken in het nieuws gekomen.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173674598
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:40 schreef _--_ het volgende:

[..]

Gast je verdedigd nu wel de myanmarese staat maar vergeet niet dat hier juist de rohingyas de slachtoffer zijn. Die mensen hebben nooit rechten gehad, konden niet naar school en hebben niet eens gezondheidszorg. En als je daarop ook nog eens te maken krijgt met massamoorden dan is de reactie van de rohingyas meer dan logisch.
In de voorgaande delen van dit topic is al meermaals aangetoond dat de Rohingya zijn begonnen met het terroriseren van de Myanmarese bevolking en de autoriteiten. De Rohingya houden er allerlei banden op na met radicaal islamitische organisaties. Men was een beetje klaar met de constante stroom aan moslimterreur en daarom worden ze nu het land uitgezet. En die mensen hebben nooit rechten gehad omdat ze daar illegaal zijn en dus niet thuishoren.
pi_173674606
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:46 schreef _--_ het volgende:

[..]

Jawel, hopelijk weet je dat de moorden op de moslims al jaren door gaan. Het is pas deze weken in het nieuws gekomen.
En er waren in het vorige topic ook beelden geplaatst van duizenden moslims die rechtstreeks vanuit de moskee op ongelovigenjacht gingen in 2012.
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:50:41 #91
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173674620
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

In de voorgaande delen van dit topic is al meermaals aangetoond dat de Rohingya zijn begonnen met het terroriseren van de Myanmarese bevolking en de autoriteiten. De Rohingya houden er allerlei banden op na met radicaal islamitische organisaties. Men was een beetje klaar met de constante stroom aan moslimterreur en daarom worden ze nu het land uitgezet. En die mensen hebben nooit rechten gehad omdat ze daar illegaal zijn en dus niet thuishoren.
Het land uitgezet of ter plaatse geexcuteerd? Denk om je woordkeuze.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173674628
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

eigenlijk speelt het al eeuwen :p

maar de eerste steen is ook niet relevant, maar hoe kom je uit de neerwaartse spiraal?
Ik zie twee mogelijkheden:

A) Hen het Birmese staatsburgerschap verlenen (generaal pardon)
B) Hen allemaal naar Bangladesh verjagen (etnische zuivering)

Ze lijken een voorkeur voor optie B te hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2017 13:52:08 ]
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:52:38 #93
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173674637
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik zie twee mogelijkheden:

A) Hen het Birmese staatsburgerschap verlenen (generaal pardon)
B) Hen allemaal naar Bangladesh verjagen (etnische zuivering)

Ze lijken een voorkeur voor optie B te hebben.
Allebei niet. Zij sturen hen nergens naar toe. ze vluchten zelf. als ze dat niet doen worden ze ter plaatse geexcuteerd.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173674644
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:52 schreef _--_ het volgende:

[..]

Allebei niet. Zij sturen hen nergens naar toe. ze vluchten zelf. als ze dat niet doen worden ze ter plaatse geexcuteerd.
Sorry.
pi_173674647
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:52 schreef _--_ het volgende:

[..]

Allebei niet. Zij sturen hen nergens naar toe. ze vluchten zelf. als ze dat niet doen worden ze ter plaatse geexcuteerd.
Okee, optie C) genocide.

Alhoewel je dan moet weten dat ze ze niet willen verjagen maar het liefst zo veel mogelijk willen vermoorden, maar voor zo'n bewering lijkt me de bewijslast wat mager.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2017 13:55:39 ]
pi_173674682
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik zie twee mogelijkheden:

A) Hen het Birmese staatsburgerschap verlenen (generaal pardon)
B) Hen allemaal naar Bangladesh verjagen (etnische zuivering)

Ze lijken een voorkeur voor optie B te hebben.
aangezien bangladesh ze ook niet motten is optie twee ook geen optie. misschien toch optie? C) genocide
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:58:19 #97
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173674715
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:53 schreef Igen het volgende:

[..]

Okee, optie C) genocide.

Alhoewel je dan moet weten dat ze ze niet willen verjagen maar het liefst zo veel mogelijk willen vermoorden, maar voor zo'n bewering lijkt me de bewijslast wat mager.
Als je mensen probeert te verjagen door er eerst duizenden te vermoorden kan je dat gerust genocide noemen.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173674721
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

aangezien bangladesh ze ook niet motten is optie twee ook geen optie. misschien toch optie? C) genocide
De Endlösung :{
pi_173674732
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:58 schreef _--_ het volgende:

[..]

Als je mensen probeert te verjagen door er eerst duizenden te vermoorden kan je dat gerust genocide noemen.
Nee.
pi_173674738
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Moslimterreur is altijd terug te leiden naar de koran waarin wordt opgeroepen om andersdenkenden af te slachten. Om diezelfde reden laten moslims hier een spijkerbom in een groep kinderen ontploffen of ploegen ze met een vrachtwagen door een menigte heen.
Ik heb nog even hard nagedacht of ik nog een sektarisch conflict ken zonder moslims. Het is joden tegen moslims, christenen tegen moslims, boeddhisten tegen moslims, communisten tegen moslims of visa versa afhankelijk van wie je toffer vindt, maar gewelddadige conflicten tussen christenen, joden boeddhisten enzovoorts kan ik eigenlijk niet bedenken. Afgezien van communisten versus Falun Gong meditatie aangangers, maar het geweld daar is eenzijdig.
  zaterdag 9 september 2017 @ 14:00:30 #101
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173674746
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173674749
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb nog even hard nagedacht of ik nog een sektarisch conflict ken zonder moslims. Het is joden tegen moslims, christenen tegen moslims, boeddhisten tegen moslims, communisten tegen moslims of visa versa afhankelijk van wie je toffer vindt, maar gewelddadige conflicten tussen christenen, joden boeddhisten enzovoorts kan ik eigenlijk niet bedenken. Afgezien van communisten versus Falun Gong meditatie aangangers, maar het geweld daar is eenzijdig.
Islam betekent onderwerping, dus logisch.

Grozny, waar je als andersdenkenden geen leven hebt ::') :')

https://www.liveleak.com/view?i=fe4_1504613603
Hey
pi_173674774
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb nog even hard nagedacht of ik nog een sektarisch conflict ken zonder moslims. Het is joden tegen moslims, christenen tegen moslims, boeddhisten tegen moslims, communisten tegen moslims of visa versa afhankelijk van wie je toffer vindt, maar gewelddadige conflicten tussen christenen, joden boeddhisten enzovoorts kan ik eigenlijk niet bedenken. Afgezien van communisten versus Falun Gong meditatie aangangers, maar het geweld daar is eenzijdig.
Volgens de Ummah zijn moslims altijd het slachtoffer en gebruiken ze enkel geweld omdat ze 'onderdrukt' worden.
pi_173674775
Ik ken ook geen enkel moslimland waar je er voor uit kunt komen dat je atheist bent.
Hey
pi_173674783
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:46 schreef _--_ het volgende:

[..]

Jawel, hopelijk weet je dat de moorden op de moslims al jaren door gaan. Het is pas deze weken in het nieuws gekomen.
Sure. Genocide is al jaren bezig, honderdduizenden zijn er de afgelopen jaren al afgemaakt, de media pikt het gewoon pas sinds twee weken op.
pi_173674784
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:58 schreef Igen het volgende:

[..]

De Endlösung :{
etnische zuiveringen zijn wel functioneel wat dat betreft. hier in nederland zijn we nog iet zo ver, maar de eerste stapjes zijn al gezet, "minder,minder,minder".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173674797
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb nog even hard nagedacht of ik nog een sektarisch conflict ken zonder moslims. Het is joden tegen moslims, christenen tegen moslims, boeddhisten tegen moslims, communisten tegen moslims of visa versa afhankelijk van wie je toffer vindt, maar gewelddadige conflicten tussen christenen, joden boeddhisten enzovoorts kan ik eigenlijk niet bedenken. Afgezien van communisten versus Falun Gong meditatie aangangers, maar het geweld daar is eenzijdig.
Noord-Ierland (katholiek versus protestants)
Joegoslavië (orthodox t.o.v. katholiek (en islam))
pi_173674819
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik zie twee mogelijkheden:

A) Hen het Birmese staatsburgerschap verlenen (generaal pardon)
B) Hen allemaal naar Bangladesh verjagen (etnische zuivering)

Ze lijken een voorkeur voor optie B te hebben.
Wie bedoel je met 'ze'?
pi_173674843
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Noord-Ierland (katholiek versus protestants)
Joegoslavië (orthodox t.o.v. katholiek (en islam))
Die eerste is alweer even voorbij en de tweede ook en met islam natuurlijk. Misschien Baskenland nog, maar ook dat is op zo'n kleinere schaal.
  zaterdag 9 september 2017 @ 14:06:24 #112
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173674847
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173674980
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:04 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wie bedoel je met 'ze'?
de myanmar overheid
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 9 september 2017 @ 14:13:19 #114
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173674996
"myanmar schiet vluchtelingen van boot"
https://www.liveleak.com/view?i=f36_1480983264

Die reacties ook. Ik zou bijna denken dat het criminelen zijn die moslims opsporen voor de lol.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173675058
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:13 schreef _--_ het volgende:

Die reacties ook. Ik zou bijna denken dat het criminelen zijn die moslims opsporen voor de lol.
die boedhistische milities zijn natuurlijke handige tools voor het leger om te gebruiken. zo hebben ze mindwr manschappen nodig om hun doel (rohingya over de grens) te bereiken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173675064
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:13 schreef _--_ het volgende:
"myanmar schiet vluchtelingen van boot"
https://www.liveleak.com/view?i=f36_1480983264

Die reacties ook. Ik zou bijna denken dat het criminelen zijn die moslims opsporen voor de lol.
Liveleak shitposters zijn criminelen die moslims opsporen voor de lol?
  zaterdag 9 september 2017 @ 14:17:27 #117
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173675074
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Liveleak shitposters zijn criminelen die moslims opsporen voor de lol?
Lees de comments onder die video eens voor de lol
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173675151
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

de myanmar overheid
Timing was ook niet echt lekker.
quote:
The path to a long-term solution is clear, if challenging. It has been set out in considerable detail in the final report of the Kofi Annan-led Advisory Commission, released on 23 August and welcomed by the government. It involves addressing the legitimate grievances of the Rakhine, while ensuring freedom of movement, access to services and livelihoods, political participation and citizenship rights for the Rohingya. The recent attacks have created a far more difficult political context for the government to implement these recommendations, but have also reinforced the urgency of doing so.
https://www.crisisgroup.o(...)akhine-state-attacks
pi_173675176
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:17 schreef _--_ het volgende:

[..]

Lees de comments onder die video eens voor de lol
Allereerst weer sorry dat het Nederlandse onderwijs je in de steek heeft gelaten. Het zijn inderdaad stevige comments.
quote:
أخبار رائعة! المسلمون نتن مثل نائب الرئيس الإبل heb die door de vertaler moeten halen.

Q. What’s the hardest thing about watching this video of dead babies?
A. My dick.

The only thing better than a few dead muslims is a few thousand dead muslims.
Maar om deze mensen nou criminelen op moslimjacht te gaan noemen gaat wat ver. Ik denk dat je voor een moslimjacht A: van je ouders hun zolderkamer/kelder moet komen en B: mensen moet durven aanspreken in real life. Twee dingen die voor de meeste Liveleak commenters een uitdaging zijn.
  zaterdag 9 september 2017 @ 14:26:13 #120
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173675281
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Allereerst weer sorry dat het Nederlandse onderwijs je in de steek heeft gelaten. Het zijn inderdaad stevige comments.

[..]

Maar om deze mensen nou criminelen op moslimjacht te gaan noemen gaat wat ver. Ik denk dat je voor een moslimjacht A: van je ouders hun zolderkamer/kelder moet komen en B: mensen moet durven aanspreken in real life. Twee dingen die voor de meeste Liveleak commenters een uitdaging zijn.
3 comments en alle 3 gaan te ver. Heb ik het nu kunnen uitleggen?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173675355
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:26 schreef _--_ het volgende:

[..]

3 comments en alle 3 gaan te ver. Heb ik het nu kunnen uitleggen?
Te ver is een persoonlijke mening. Wat mij betreft moet een beetje zwarte humor legaal zijn. Jij had het erover dat het mensen zijn die jagen op moslims voor de lol. Dat is niet het geval.
  zaterdag 9 september 2017 @ 14:30:50 #122
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173675383
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Te ver is een persoonlijke mening. Wat mij betreft moet een beetje zwarte humor legaal zijn. Jij had het erover dat het mensen zijn die jagen op moslims voor de lol. Dat is niet het geval.
Je leest niet goed.
Ik zou bijna denken dat het criminelen zijn die moslims opsporen voor de lol.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173675532
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Volgens de Ummah zijn moslims altijd het slachtoffer en gebruiken ze enkel geweld omdat ze 'onderdrukt' worden.
Daarom dat ze ook geweld gebruiken tegen andere moslims. Ze worden door hun soortgenoten ook onderdrukt.
Ура для россии
pi_173675708
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:39 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Daarom dat ze ook geweld gebruiken tegen andere moslims. Ze worden door hun soortgenoten ook onderdrukt.
Maar die soortgenoten zijn geen moslims volgens de echte moslims.
pi_173677849
Ook wel bijzonder hoe de topic titel bedacht was met het idee dat de Rohingya eindelijk een glorieuze opstand begonnen waren tegen de onderdrukkers. Niet heel veel later zijn we dat alweer vergeten en blijkt een staat beter te zijn in oorlogvoeren dan wat random boeren. In beide gevallen heeft niemand uit de moslim populatie natuurlijk iets fout gedaan.
pi_173678068
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:59 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee.
Waar zit het relevante verschil?
pi_173678096
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

etnische zuiveringen zijn wel functioneel wat dat betreft. hier in nederland zijn we nog iet zo ver, maar de eerste stapjes zijn al gezet, "minder,minder,minder".
LMAO
pi_173684240
Video: Rohingya kinderen gemarteld door Birmese soldaten:

https://www.facebook.com/ali.selvi.14268/posts/1878672562394415
pi_173685333
In dit ingewikkeld conflict moet je de chakma-vervolging ook niet vergeten. De Chakma is een boeddhistisch volk in Bangladesh. Het zijn een soort oorspronkelijke bevolking in de heuvels. De islamisering was hun voorbij gegaan.

De laatste decennia is dit volk bijna geheel verdreven. Hele dorpen zijn verwoest. De overgebleven chakma's zijn gevlucht naar India en naar Myanmar.
In tegenstelling tot de Rohingya is er voor de Chakma nooit enige internationale aandacht geweest. Ik heb een tijd in India gewoond en omdat ik ook Bengaals spreek heb ik enkele gevluchte Chakma gesproken.
Terug in Nederland heb ik Amnesty International erover bericht. Hun antwoord was dat ze er wel vaag iets van weten maar het beter vonden om er geen aandacht aan te besteden omdat dan de islamofobie toe kan nemen. Dan blijkt dat er met twee maten gemeten wordt. Niemand hier spreekt over het gevaar van "buddhofobie" of zoiets.
  zondag 10 september 2017 @ 00:21:16 #132
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173686882
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:50 schreef Avinus het volgende:
In dit ingewikkeld conflict moet je de chakma-vervolging ook niet vergeten. De Chakma is een boeddhistisch volk in Bangladesh. Het zijn een soort oorspronkelijke bevolking in de heuvels. De islamisering was hun voorbij gegaan.

De laatste decennia is dit volk bijna geheel verdreven. Hele dorpen zijn verwoest. De overgebleven chakma's zijn gevlucht naar India en naar Myanmar.
In tegenstelling tot de Rohingya is er voor de Chakma nooit enige internationale aandacht geweest. Ik heb een tijd in India gewoond en omdat ik ook Bengaals spreek heb ik enkele gevluchte Chakma gesproken.
Terug in Nederland heb ik Amnesty International erover bericht. Hun antwoord was dat ze er wel vaag iets van weten maar het beter vonden om er geen aandacht aan te besteden omdat dan de islamofobie toe kan nemen. Dan blijkt dat er met twee maten gemeten wordt. Niemand hier spreekt over het gevaar van "buddhofobie" of zoiets.
Lief dagboek :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zondag 10 september 2017 @ 20:52:56 #133
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_173701432
'Wees bereid te sterven in Birma’, zeggen radicalen

Radicaal-islamitische organisaties elders in Azië misbruiken het conflict rond de Birmese Rohingya om in eigen land jihadisten te mobiliseren. In Indonesië zoekt de radicale FPI moslim- vrijwilligers voor de strijd.

Vrijwilligers konden zich vorige week in Jakarta melden om naar Birma te vertrekken om de Rohingya-moslims te helpen. De belangrijkste eis: bereid zijn om te sterven als martelaar.

Het idee kwam van de Indonesische radicale moslimorganisatie FPI en er zouden zich kandidaten hebben gemeld. Een woordvoerder van FPI zei eind vorige week tegen lokale media dat ze tienduizend vrijwilligers hebben geregistreerd. Als de Birmese én de Indonesische regering het geweld tegen de Rohingya niet stoppen, waarschuwde hij, verklaart FPI de oorlog aan Birma.


Rohingya-vluchtelingen ontvangen voedsel van lokale hulporganisaties in Bangladesh.

Kansen

Of dat aantal ‘vrijwilligers’ klopt en of er iets van het plan terecht komt valt nog te bezien. Maar dit voorbeeld maakt wel duidelijk dat radicale islamitische organisaties, vooral in Zuidoost-Azië, kansen zien in de Rohingya-crisis. Ze gebruiken het geweld tegen de Birmese moslims om hun eigen positie te versterken.

In het westen van Birma is het leger al ruim twee weken bezig met een vergeldingsactie tegen Rohingya’s, omdat groepen moslims politieposten hadden aangevallen. Het aantal Rohingya dat vanuit de Birmese deelstaat Rakhine naar Bangladesh is gevlucht, is gestegen tot bijna 300.000. Het aantal doden loopt in de honderden.

Hoe langer het geweld duurt, hoe reëler het risico dat radicale moslims elders in Zuidoost-Azië het geweld tegen de islamitische Rohingya’s proberen te ‘wreken’ met aanslagen op Birmese doelen zoals ambassades, of op boeddhisten. „Daar zijn wij zeker bang voor”, zegt Matthew Smith, oprichter van mensenrechtenorganisatie Fortify Rights, die vooral in Birma werkt. „Als de regering de rechten van Rohingya zo blijft schenden, dan ben ik niet verrast als dat aanslagen uitlokt.”

Een leider van Al-Qaeda Jemen riep vorige week moslims in Indonesië, India en Maleisië op te strijden tegen „de vijanden van Allah” in Birma. Er zijn geen aanwijzingen dat ARSA, de groep Rohingya die achter de aanvallen op de politie zit, banden heeft met Al-Qaeda of Islamitische Staat (IS). Wel zien deskundigen het risico dat IS zal gaan rekruteren onder de Rohingya. Een groep die zolang onderdrukt is, is gevoelig voor radicalisering.

Illegale migranten

De islamitische Rohingya hebben weliswaar een andere godsdienst dan de boeddhistische meerderheid van Birma, toch vormt dat niet de kern van het conflict in Rakhine. „Etniciteit, religie, grote armoede in de regio, het speelt allemaal mee”, zegt Smith. Het geloof speelt zeker mee: in andere delen van Birma neemt intolerantie tegen moslims óók toe, rapporteren mensenrechtenorganisaties. Maar de onderdrukking van Rohingya draait vooral om de vraag of zij wel of niet in Birma thuishoren. Birma ziet hen als illegale migranten uit Bangladesh.

quote:
We spraken een onderzoeker van Human Rights Watch over de Rohingya: 'Ze worden opgejaagd als vee'
Extremistische organisaties hebben er evenwel belang bij het conflict in Rakhine als een louter religieuze strijd neer te zetten: boeddhisten tegen moslims. Die boodschap slaat aan.

Zoals in Jakarta, waar betogers vorige week drie keer demonstreerden bij de Birmese ambassade. Één van de sprekers is bijna in tranen als ze vertelt hoeveel verdriet de crisis haar doet. De wereld houdt zich stil, roept ze. „Pas als het géén moslims zijn, schreeuwen ze over mensenrechten.” De Rohingya zijn onze broers en zussen, gaat ze verder. „Laat Allah alsjeblieft degenen straffen die onze broers en zussen zo slecht behandelen.”

Binnenlandse politiek

In Indonesië worden de demonstraties ook ingezet voor binnenlandse politieke doeleinden. De meeste mensen kwamen opdagen bij een bijeenkomst van de radicale FPI en andere clubs, die eerder achter manifestaties zaten tegen de toenmalige – christelijke – gouverneur van Jakarta. Nu zetten ze de regering van president Widodo onder druk.

De centrale boodschap is steeds dat de Indonesische harder moet optreden tegen Birma. Terwijl juist de Indonesische minister van Buitenlandse Zaken als één van de weinigen naar Birma is gegaan en daar een toezegging los kreeg dat er hulp naar Rakhine zou gaan.

Vrijdag was het weer zover: de FPI wilde bij de Borobudur-tempel gaan protesteren, hét boeddhistische symbool van Indonesië. De politie hield hen tegen. Dus weken de duizenden opgetrommelde mensen uit naar een moskee in de buurt van de tempel.

Het is niet de eerste keer dat de onderdrukking van de Rohingya internationale gevolgen heeft. Toen in 2012 gevechten uitbraken tussen boeddhisten en moslims in Rakhine, leidde dat in andere landen tot dreigende taal en soms tot geweld. In India werd een belangrijke boeddhistische tempel geraakt, in Maleisië en Indonesië kwamen opgeteld twaalf boeddhisten om het leven.

Voorlopig is het in Indonesië gebleven bij een molotovcocktail die naar de Birmese ambassade is gegooid. Er vielen geen gewonden. Hoe valt escalatie te voorkomen? Matthew Smith zegt dat er vooral een einde moet komen aan de crisis zélf. Ja, zegt hij, ze hebben aanwijzingen dat ook de Rohingya van het ARSA mensenrechten schenden. Maar het grove geweld komt toch echt van het Birmese leger. „Zolang de protesten vreedzaam verlopen, vind ik dat iedereen die besluit de straat op te gaan, groot gelijk heeft.”
  zondag 10 september 2017 @ 20:53:41 #134
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_173709465
media oorlog :')

BBC correspondent:

pakhead twitterde op zondag 10-09-2017 om 10:51:23 2 Hindus who dressed as Muslims in fake house-burning photos were also presented to us as victims to film n Maungdaw https://t.co/CTB235MLol reageer retweet
quote:
I realise now that among Hindus arranged by the government to be filmed and interviewed on Sept 6 in Maungdaw - telling us how Muslims had attacked and burned their homes - were two people who dressed up as Muslims for the fake photos given to us there, supposedly showing Muslims burning their own homes. If you look at the photos the acting is unconvincing, and the women are wearing tablecloths on their heads.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:49:54 #137
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_173729619
Wie zaait zal oogsten.
Keihard repressief optreden tegen die monsterlims is het enige wat werkt.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_173729658
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:49 schreef Eiwitshake het volgende:
Wie zaait zal oogsten.
Keihard repressief optreden tegen die monsterlims is het enige wat werkt.
De boeddhisten zaaien nu, en ze zullen zeker gaan oogsten.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:56:19 #139
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_173729719
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:52 schreef alilami het volgende:

[..]

De boeddhisten zaaien nu, en ze zullen zeker gaan oogsten.
Als reactie op de waslijsten vol met monsterlim geweld.
Overal waar Islam is is oorlog.
Die Boeddhisten doen er goed aan te leren van de fouten die de rest van de wereld maakt t.a.v. pedo mohammed en zijn volgers.

De zijden handschoen vervangen met een knuppel. ^O^
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_173729725
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:49 schreef Eiwitshake het volgende:
Wie zaait zal oogsten.
Keihard repressief optreden tegen die monsterlims is het enige wat werkt.
Gaat niet op in dit conflict.
pi_173729791
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:56 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Als reactie op de waslijsten vol met monsterlim geweld.
Overal waar Islam is is oorlog.
Die Boeddhisten doen er goed aan te leren van de fouten die de rest van de wereld maakt t.a.v. pedo mohammed en zijn volgers.

De zijden handschoen vervangen met een knuppel. ^O^
Als de islam werkelijk gewelddadig is, dan floreert de islam juist bij geweld, en bedanken ze de boeddhisten voor hen een reden te geven om een jihad te voeren.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:21:29 #142
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_173730992
''We haten Aung San Suu Kyi. We hebben Aung San Suu Kyi altijd gehaat.'' :')

Prachtig hoe al die deugmongooltjes die deze 'heldhaftige' vrouw op het schild hesen nu het deksel op de neus krijgen.
pi_173740491
dit is helemaal geen moslim vs boedisten conflict. dit is een kunstmatig gecreeerde conflict van de myanmarese overheid dat een etnische minderheid hun burgerschap ontkennen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:49 schreef Eiwitshake het volgende:
Wie zaait zal oogsten.
Keihard repressief optreden tegen die monsterlims is het enige wat werkt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:52 schreef alilami het volgende:

[..]

De boeddhisten zaaien nu, en ze zullen zeker gaan oogsten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173741047
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:00 schreef alilami het volgende:

[..]

Als de islam werkelijk gewelddadig is, dan floreert de islam juist bij geweld, en bedanken ze de boeddhisten voor hen een reden te geven om een jihad te voeren.
Moslims hebben altijd wel een excuusje om geweld te gebruiken. Volgens hun haatzaaiende boekje geeft ze dat een directe ticket naar het paradijs.
pi_173742341
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
''We haten Aung San Suu Kyi. We hebben Aung San Suu Kyi altijd gehaat.'' :')

Prachtig hoe al die deugmongooltjes die deze 'heldhaftige' vrouw op het schild hesen nu het deksel op de neus krijgen.
Deugmongooltjes vereerden ook een man die in zijn terroristencampagne voornamelijk arme zwarte mensen doodmaakte, trouwde met een vrouw die zwarte kinderen vermoordde door een autoband om hun nek in de fik te steken en toen hij aan de macht kwam als een van zijn eerste daden het land bijna failliet maakte met enorme wapenbestellingen. Want ja het was een negert.

Typisch dat een Aziaat niet hetzelfde voordeel van de twijfel krijgt.
pi_173748341
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 13 september 2017 @ 14:18:29 #147
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_173751470
Verhaal van enkele vluchtelingen:

http://www.aljazeera.com/(...)170910105832142.html
http://www.aljazeera.com/(...)170910110303104.html
http://www.aljazeera.com/(...)170911113049833.html
http://www.aljazeera.com/(...)170910064659691.html

Geeft toch iets meer gezicht aan dit conflict. Het zijn alle vier burgers zonder banden met milities of aspiraties in die richting.

http://www.bbc.com/news/a(...)sh-desperate-for-aid
Mensen die dagen niet gegeten hebben en elkaar de hersens bijkans inslaan voor wat rijst. Correctie: mannen die dagen niet gegeten hebben en elkaar de hersens bijkans inslaan voor wat rijst. Volgens mij heb je als vrouw of kind weinig kans :X
pi_173754000
quote:
China stellt sich hinter Myanmars Regierung (vertaling: China steunt Myanmarese regering)

Die chinesische Regierung hat der Führung Myanmars Hilfe im Konflikt mit den Rohingya-Rebellen zugesichert. "Wir unterstützen die Bemühungen Myanmars bei der Wahrung von Frieden und Stabilität im Bundesstaat Rakhaing", sagte der Sprecher des chinesischen Außenministeriums. China hoffe, dass die Ordnung und das normale Leben dort so schnell wie möglich wiederhergestellt werden könnten.
http://www.zeit.de/politi(...)anmar-china-konflikt

Die geven geen fuck om de Royhinga's. En gelijk hebben ze. Als Myanmar maar doorgaat met olie en gas leveren via de aangelegde pijpleidingen over Birmees grondgebied. Rebellen..... Daar zie je al hoe gekleurd de MSM is. Als ze hetzelfde zouden uitvreten in Europa dan had het beestje de naam terrorist gekregen.



https://www.bloomberg.com(...)mideast-crude-faster

quote:
Pipelines from the western coast of Myanmar eastwards to China allow hydrocarbon imports from the Persian Gulf to China while avoiding the bottleneck of the Strait of Malacca and disputed parts of the South China Sea. China is also fed by a parallel natural gas pipeline that runs through Myanmar to Yunnan province. Yunnan is a province of the People's Republic of China, located in the far southwest of the country. It spans approximately 394,000 square kilometres (152,000 sq mi) and has a population of 45.7 million. China ambassador is blaming Royhinga terrorists for insurgency. The Chinese Ambassador in Dhaka Ma Mingqiang has suggested that the Rohingya muslim insurgents are to blame for the crisis now brewing. China is known as a longtime ally by Myanmar.


[ Bericht 4% gewijzigd door Straatcommando. op 13-09-2017 23:44:51 ]
pi_173762780
Kuzu heeft een column geschreven op Joop.nl

Heeft Rutte II indirect de Rohingya in Myanmar onderdrukt?

Teksten die het ongetwijfeld goed zullen doen bij de mohammedaanse achterban:

De aandacht van de Nederlandse media voor de situatie in Myanmar en het leed van de Rohingya is wisselvallig, doch minimaal.

De kas spekken van een land waarin systematisch wordt onderdrukt, gemoord en opgehitst, zal dit moorden, onderdrukken en ophitsen alleen maar in stand houden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')