abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173671791
Welkom bij het Fun met Funda topic! *O*

Opgericht/te water gelaten door niemand minder dan K_MAN himself. Waarvoor hulde en dank namens de Feestcommissie van FOK!



Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen ~O>

Weet je niet hoe je foto's van Funda hier in het topic kunt plaatsen ?
Klik dan even op de spoiler hieronder voor een korte how-to !

SPOILER: Uitleg in de spoiler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MacBook gebruikers geldt het volgende om een foto te kunnen plaatsen!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vorige delen vind je hier :

Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic

TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden

En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen o|O
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !

En weer verder. ^O^

🏠
pi_173672037
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:34 schreef Neo_ het volgende:
Knus, gezellig huis in Appingedam...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou dit nu de woning van Jan Steen zijn?
pi_173672204
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:37 schreef Marsenal het volgende: [..]

Ik denk het wel ja, kan dat? :o

Die geel-witte zonwering, ik dacht dat alleen verlaten dorpsbrasserietjes dat hadden :P
Zo waren de eerste markiezen die ik zag. Niet aan een dorpsbrasserie maar aan een villa.

Wat irritant dat de veranda opeens porch genoemd wordt.
Die mooi verzorgde garage met parkeerplaats ernaast is wel een pluspunt.

Ik denk dat ik dit huis maar neem ipv de gelijkvloerse in Tubbergen. Er valt vast wel een huislift in te frotten als de benen niet meer de trappen op kunnen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:24 schreef DevilsWhore het volgende: [..]

Ik vind de knuffels op de trap ook wel bijzonder.
Die zijn in de jaren 90 verzameld door de kinderen en lagen daar nu voor de kleinkinderen.
pi_173672241
quote]0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:34 schreef Neo_ het volgende: Knus, gezellig huis in Appingedam...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [/quote]
Het is een sloophuis en de rest van de straat zal niet veel beter zijn, hoewel de linkerbuur wel opgeknapt lijkt te zijn.
quote:
- ouderdomsclausule is van toepassing op deze verkoop.

Onderstaand artikel zal onherroepelijk in de koopovereenkomst worden opgenomen:
In afwijking van artikel 6.3. van deze koopakte en artikel 7:17 lid 1 en 2 BW komt het geheel of ten dele ontbreken van één of meer eigenschappen van de onroerende zaak voor normaal en bijzonder gebruik en het eventueel anderszins niet-beantwoorden van de zaak aan de overeenkomst voor rekening en risico van koper.
Als je hier een nieuw huis neerzet, moet het waarschijnlijk optisch in het rijtje passen en je moet 'm ook nog aardbevingbestendig laten bouwen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:28 schreef Hiddendoe het volgende: [..]

Zou dit nu de woning van Jan Steen zijn?
Nee, want de elementen kinderen en huisdieren ontbreken. Of er her en der drank staat kan ik niet zien.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 9 september 2017 @ 10:50:01 #5
74056 crew  ToT
pi_173672273
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:47 schreef Teslynd het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 9 september 2017 09:34 schreef Neo_ het volgende: Knus, gezellig huis in Appingedam...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een sloophuis en de rest van de straat zal niet veel beter zijn, hoewel de linkerbuur wel opgeknapt lijkt te zijn.

[..]

Als je hier een nieuw huis neerzet, moet het waarschijnlijk optisch in het rijtje passen en je moet 'm ook nog aardbevingbestendig laten bouwen.

[..]

Nee, want de elementen kinderen en huisdieren ontbreken. Of er her en der drank staat kan ik niet zien.
[/quote]
De laatste foto suggereert wel dat er kinderen zijn/geweest zijn.
pi_173672398
Als ze alle troep uit het huis halen en een likje verf erover doen, nieuwe badkamer en keuken is er toch niets mis met dat huis?
pi_173674916
Dit huis is niet zo bijzonder (of ik heb al te veel gezien dat _ik_ het niet zo bijzonder meer vind, gewoon een villa met kampianeninterieur), maar het past niet echt in de wijk/straat qua uitstraling:



En leuk dat Funda nu zelf ook de opmerkelijke huizen in de spotlight zet:
https://content.funda.nl/5keer/een-kelder-vol-wijn/ (en voorgaande delen in deze serie)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_173675054
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:09 schreef Resistor het volgende:
Dit huis is niet zo bijzonder (of ik heb al te veel gezien dat _ik_ het niet zo bijzonder meer vind, gewoon een villa met kampianeninterieur), maar het past niet echt in de wijk/straat qua uitstraling:

[ afbeelding ]

En leuk dat Funda nu zelf ook de opmerkelijke huizen in de spotlight zet:
https://content.funda.nl/5keer/een-kelder-vol-wijn/ (en voorgaande delen in deze serie)
Die hebben gewoon beide bestaande huizen gekocht, platgegooid en hun pauperpaleis daar gebouwd.... het zou al niet fraai zijn in een andere omgeving (met een ruimere kavel), maar daar misstaat het helemaal, als je kijkt waar de gemeente Barneveld overal over loopt te zeiken dan is het verbazingwekkend dat ze dit goedgekeurd hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173675827
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:09 schreef Resistor het volgende:
Dit huis is niet zo bijzonder (of ik heb al te veel gezien dat _ik_ het niet zo bijzonder meer vind, gewoon een villa met kampianeninterieur), maar het past niet echt in de wijk/straat qua uitstraling:

[ afbeelding ]

En leuk dat Funda nu zelf ook de opmerkelijke huizen in de spotlight zet:
https://content.funda.nl/5keer/een-kelder-vol-wijn/ (en voorgaande delen in deze serie)
Misschien niet heel opmerkelijk inderdaad, maar ik moest toch hardop lachen om deze foto. Dat behang met bladermotief, waar dan die koala tussen de planten zit. _O-
pi_173677697
Gooise villa Winston en Renate te koop

Het BN’erkoppel Winston en Renate Gerschtanowitz hebben hun Blaricumse stulpje te koop gezet voor een vraagprijs van een slordige 2,6 miljoen euro. :D


Dit is dan de hoofdingang :X

Dit is het enige echt leuke aan het huis
Verder veels te duur en te klein, maar alles erin gepropt :')
Zelfs een infinity pool met uitzicht over drie meter gras en heg _O-
https://www.funda.nl/koop(...)tthijssenhoutweg-47/

Vergelijk eens met deze
https://www.funda.nl/koop(...)6-anton-mauvelaan-5/
ook 2.6 miljoen maar twee keer zo groot en wel een fatsoenlijke aanblik :7
pi_173677775
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gooise villa Winston en Renate te koop

Het BN’erkoppel Winston en Renate Gerschtanowitz hebben hun Blaricumse stulpje te koop gezet voor een vraagprijs van een slordige 2,6 miljoen euro. :D

[ afbeelding ]
Dit is dan de hoofdingang :X
[ afbeelding ]
Dit is het enige echt leuke aan het huis
Verder veels te duur en te klein, maar alles erin gepropt :')
Zelfs een infinity pool met uitzicht over drie meter gras en heg _O-
https://www.funda.nl/koop(...)tthijssenhoutweg-47/

Vergelijk eens met deze
https://www.funda.nl/koop(...)6-anton-mauvelaan-5/
ook 2.6 miljoen maar twee keer zo groot en wel een fatsoenlijke aanblik :7

Die eerste foto lijkt me de achteringang.
En ik wil echt mijn best doen, maar klein is het echt niet.
pi_173677780
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gooise villa Winston en Renate te koop

Het BN’erkoppel Winston en Renate Gerschtanowitz hebben hun Blaricumse stulpje te koop gezet voor een vraagprijs van een slordige 2,6 miljoen euro. :D

[ afbeelding ]
Dit is dan de hoofdingang :X
[ afbeelding ]
Dit is het enige echt leuke aan het huis
Verder veels te duur en te klein, maar alles erin gepropt :')
Zelfs een infinity pool met uitzicht over drie meter gras en heg _O-
https://www.funda.nl/koop(...)tthijssenhoutweg-47/

Vergelijk eens met deze
https://www.funda.nl/koop(...)6-anton-mauvelaan-5/
ook 2.6 miljoen maar twee keer zo groot en wel een fatsoenlijke aanblik :7

Huis 2 is inderdaad mooier.
pi_173678089
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:57 schreef mootie het volgende:
Die eerste foto lijkt me de achteringang.
En ik wil echt mijn best doen, maar klein is het echt niet.
:N Is toch echt de hoofdingang ;)
Winston
Woonoppervlakte: 323 m²
Perceeloppervlakte: 1.320 m²

Huis nr 2
Woonoppervlakte: 541 m²
Perceeloppervlakte: 5.000 m²

Woonoppervlakte = +67%
Perceeloppervlakte=+379%

Zelfde prijs ;)

Dat wordt moeilijk kiezen _O- _O-
pi_173678392
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:11 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:N Is toch echt de hoofdingang ;)

Niet deze nee, met huisnummer, bel en brievenbus? :?

I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173678912
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Niet deze nee, met huisnummer, bel en brievenbus? :?

[ afbeelding ]
Dit lijkt mij ook de hoofdingang inderdaad.
pi_173679790
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Dit lijkt mij ook de hoofdingang inderdaad.
Vooral serieus op reageren...
pi_173680006
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:57 schreef mootie het volgende: [..]

Die eerste foto lijkt me de achteringang.
En ik wil echt mijn best doen, maar klein is het echt niet.
Wat ik niet begrijp van zulke villa's, is dat niet elke verdieping een wc heeft en die rare badkamerverdeling. De grootste kamer heeft een grote garderobe en grote badkamer. De tweede kamer heeft eigen douche/wastafel en de derde kamer heeft een wastafel op de gang. Er is geen vrij toegankelijke badkamer. Op deze verdieping is maar één wc, dat verwacht je niet bij ¤ 2,6 mln. Op zolder een eigen badkamer, maar een wc kon er niet van af.

Als ik de plattegrond vergelijk met de foto's, dan is het inderdaad niet zo'n groot huis. Er gaat veel ruimte verloren aan twee verdiepingen met schuin dak. Al dat grijs maakt het ook niet ruimer om te zien.

Het tweede huis is groter en raarder qua plattegrond. Dat het groter is, komt ook doordat het zwembad inpandig is. Het oogt wel veel vriendelijker, maar dat is natuurlijk geen kunst als je warme kleuren tegenover energie wegzuigend grijs zet.
pi_173686533
Ik dacht eerst dat dit huis in de stijgers stond. Maar helaas, het hoort zo.. :|W



  zondag 10 september 2017 @ 00:07:19 #19
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_173686700
"Door de opzet van een prijsvraag konden hier bouwwerken worden gerealiseerd waarbij de bouwvoorschriften niet nageleefd hoefden te worden"
Tot nooit .......
pi_173686941
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:07 schreef Speekselklier het volgende:
"Door de opzet van een prijsvraag konden hier bouwwerken worden gerealiseerd waarbij de bouwvoorschriften niet nageleefd hoefden te worden"
Ja, het is voor bouwkundigen en architecten best een interessant wijkje. Ik ben er pas nog geweest en kon toen ook in een paar huizen binnen kijken. Het is opgezet om te experimenteren met tijdelijk wonen. Er waren (veel) meer ontwerpen dan beschikbare kavels en als inzender wist je dus niet óf je een kavel zou krijgen, en zo ja welke.

Er staat een huis van piepschuim, een huis van zeecontainers, een 'huis' dat feitelijk een caravan is (die staat er dus ook niet altijd), etc. Inmiddels bestaat het twintig jaar en aan diverse huizen is dat wel af te lezen. Ten eerste was het destijds dus bedoeld als tijdelijke woningen. Ze waren nooit bedoeld om permanent te blijven staan (zoals uiteindelijk wel gebeurd is) en dat is ze aan te zien. Inmiddels heeft de tand des tijds hier en daar genadeloos toegeslagen. Ten tweede ware het veelal nogal experimentele huizen en het kenmerk van experimenten is dat ze wel eens mislukken. Bepaalde dingen die destijds bedacht zijn werken gewoon niet (maar als je nooit eens iets uitprobeert kom je daar niet achter).

Het is een leuk wijkje, op een mooie plek, maar ik zou de gemiddelde huizenkoper sterk afraden om er iets te kopen. Je moet dit alleen doen als je zelf handig / vindingrijk genoeg bent om de problemen van je huis aan te kunnen en als je affiniteit hebt met architectuur en experimenteel wonen. Als je daar lol in hebt denk ik dat het een prima plek is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2017 00:28:41 ]
  zondag 10 september 2017 @ 00:39:18 #21
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173687101
Zeecontainers kunnen wel langer mee maar dan moet je het gebouw er ook op ontwerpen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173687122
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Zeecontainers kunnen wel langer mee maar dan moet je het gebouw er ook op ontwerpen...
Op zich wel, maar juist het pand met de zeecontainers staat momenteel leeg, omdat er grote problemen zijn om het bewoonbaar te houden / weer te maken.
  zondag 10 september 2017 @ 10:22:26 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173689355
Als je tijdens het douchen niet meer weet hoe je je oksels moet wassen, hoef je alleen maar even omhoog te kijken!



Hier
KuikenGuppy
pi_173689403
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:07 schreef Speekselklier het volgende:
"Door de opzet van een prijsvraag konden hier bouwwerken worden gerealiseerd waarbij de bouwvoorschriften niet nageleefd hoefden te worden"
in principe alleen voor recreatief gebruik lees is, wat misschien omgezet kan worden in permanent. Ik vind het enorm veel geld eigenlijk
pi_173689547
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 10:22 schreef Burdie het volgende:
Als je tijdens het douchen niet meer weet hoe je je oksels moet wassen, hoef je alleen maar even omhoog te kijken!

[ afbeelding ]

Hier
:D
  zondag 10 september 2017 @ 10:48:16 #26
62913 Blik
The one and Only!
pi_173689590
Ik zag gisteren nog een filmpje van het huis van 18 miljoen. En het zwembad heeft een vloer (van Braziliaans marmer) die omhoog en omlaag kan. In 10 minuten heb je van het zwembad een soort van disco-ruimte :D

En het huis heeft 7 verdiepingen, waarvan 5 ondergronds

Edit: hier het filmpje

  zondag 10 september 2017 @ 11:14:35 #27
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173689983
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:09 schreef Resistor het volgende:
Dit huis is niet zo bijzonder (of ik heb al te veel gezien dat _ik_ het niet zo bijzonder meer vind, gewoon een villa met kampianeninterieur), maar het past niet echt in de wijk/straat qua uitstraling:

[ afbeelding ]

En leuk dat Funda nu zelf ook de opmerkelijke huizen in de spotlight zet:
https://content.funda.nl/5keer/een-kelder-vol-wijn/ (en voorgaande delen in deze serie)
Ik denk als je 1,4 miljoen te besteden hebt, dat je dan graag een huis wil met meer privacy. Dus niet ingeklemd in een woonwijk.
  zondag 10 september 2017 @ 12:07:12 #28
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173690604
Dan heb je zo'n prachtig en duur herenhuis, en dan krijg je het voor elkaar om met je eigen meubels/inrichting het gewoon lelijk te maken. Er is nog wel een aantal authentieke details, maar de plafonds zeker niet meer en aan de achterkant zijn volgens mij glas-in-loodramen weg en openslaande deuren of zoiets dergelijks. En dan de inrichting... ;(



https://www.funda.nl/koop/sneek/huis-49373669-stationsstraat-24/
  zondag 10 september 2017 @ 12:22:01 #29
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_173690823
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 12:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Dan heb je zo'n prachtig en duur herenhuis, en dan krijg je het voor elkaar om met je eigen meubels/inrichting het gewoon lelijk te maken. Er is nog wel een aantal authentieke details, maar de plafonds zeker niet meer en aan de achterkant zijn volgens mij glas-in-loodramen weg en openslaande deuren of zoiets dergelijks. En dan de inrichting... ;(

[ link | afbeelding ]

https://www.funda.nl/koop/sneek/huis-49373669-stationsstraat-24/
Zeker wat pover en ratjetoeïg ingericht. Wel bijzonder dat er overal nog gashaarden zitten naast die muurverwarming (wist niet dat het bestond) een ze hebben een eigen water put!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 10 september 2017 @ 13:16:06 #30
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173692012
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gooise villa Winston en Renate te koop

Het BN’erkoppel Winston en Renate Gerschtanowitz hebben hun Blaricumse stulpje te koop gezet voor een vraagprijs van een slordige 2,6 miljoen euro. :D

[ afbeelding ]
Dit is dan de hoofdingang :X
[ afbeelding ]
Dit is het enige echt leuke aan het huis
Verder veels te duur en te klein, maar alles erin gepropt :')
Zelfs een infinity pool met uitzicht over drie meter gras en heg _O-
https://www.funda.nl/koop(...)tthijssenhoutweg-47/

Vergelijk eens met deze
https://www.funda.nl/koop(...)6-anton-mauvelaan-5/
ook 2.6 miljoen maar twee keer zo groot en wel een fatsoenlijke aanblik :7

Op zich wel een leuk optrekje, maar wat een kleurloze boel zeg. Helemaal in zwart/wit/grijs tinten en een moeilijk saaie tuin die alleen maar uit hagen bestaat. Lijkt erop dat ze voor een onderhoudsvriendelijke tuin hebben gekozen die ze 2 keer per jaar even bij laten snoeien.
pi_173692176
Hele saaie tuin inderdaad. Kan je zoveel moois van maken. *droomt over een grote tuin en een groot budget*
  zondag 10 september 2017 @ 15:40:14 #32
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_173695166
Ingenieuze manier om daglicht in de keuken te krijgen; via een glasplaat in de slaapkamer.




https://www.funda.nl/koop(...)sint-jorisstraat-23/
  zondag 10 september 2017 @ 15:46:18 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173695257
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:40 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ingenieuze manier om daglicht in de keuken te krijgen; via een glasplaat in de slaapkamer.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://www.funda.nl/koop(...)sint-jorisstraat-23/
En in de badkamer!
The love you take is equal to the love you make.
pi_173695474
volgens Funda heeft het het bouwjaar 1997, maar met monumentale status (snap jij het nog?)

https://www.funda.nl/koop(...)chter-de-tolbrug-10/

De indeling vind ik het niet het meest praktische, maar snap wel dat je vanwege het licht er voor kiest om boven je zithoek te hebben.

(opgegroeid in de randstad,in een typisch compact rijhuis, zal ik de gewoonte van keukentafel EN een woonkamer tafel niet begrijpen)...
  zondag 10 september 2017 @ 16:18:35 #35
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173695827
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:58 schreef Roosgeluk het volgende:
volgens Funda heeft het het bouwjaar 1997, maar met monumentale status (snap jij het nog?)

https://www.funda.nl/koop(...)chter-de-tolbrug-10/

De indeling vind ik het niet het meest praktische, maar snap wel dat je vanwege het licht er voor kiest om boven je zithoek te hebben.

(opgegroeid in de randstad,in een typisch compact rijhuis, zal ik de gewoonte van keukentafel EN een woonkamer tafel niet begrijpen)...
Oorspronkelijk bouwjaar ca 1900...
Compleet gerenoveerd in 2000 staat er ook nog.

Waar die 1997 vandaan komt weet ik ook niet. Misschien gewoon vergeten aan te passen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 10 september 2017 @ 16:30:45 #36
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_173696071
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:58 schreef Roosgeluk het volgende:
volgens Funda heeft het het bouwjaar 1997, maar met monumentale status (snap jij het nog?)

https://www.funda.nl/koop(...)chter-de-tolbrug-10/

De indeling vind ik het niet het meest praktische, maar snap wel dat je vanwege het licht er voor kiest om boven je zithoek te hebben.

(opgegroeid in de randstad,in een typisch compact rijhuis, zal ik de gewoonte van keukentafel EN een woonkamer tafel niet begrijpen)...
al +6 maanden te koop, tsja blijft toch het achterhuis. En dan ook nog de goedereningang van de grote gele M naast je voordeur.
  zondag 10 september 2017 @ 17:09:47 #37
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_173696725
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 16:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Oorspronkelijk bouwjaar ca 1900...
Compleet gerenoveerd in 2000 staat er ook nog.

Waar die 1997 vandaan komt weet ik ook niet. Misschien gewoon vergeten aan te passen..
Zal wel 1897 of 1907 moeten zijn. Flater dat die verkopers zelf die fout na al die tijd nog niet ontdekten
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  zondag 10 september 2017 @ 17:29:34 #38
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_173696992
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 10:48 schreef Blik het volgende:
Ik zag gisteren nog een filmpje van het huis van 18 miljoen. En het zwembad heeft een vloer (van Braziliaans marmer) die omhoog en omlaag kan. In 10 minuten heb je van het zwembad een soort van disco-ruimte.
lijkt meer dan dat het is hoor. Het plaatselijke zwembad hier heeft het ook. Door de ruimte dubbel te gebruiken verdien je de kosten snel terug.
Tot nooit .......
pi_173698802
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 12:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Dan heb je zo'n prachtig en duur herenhuis, en dan krijg je het voor elkaar om met je eigen meubels/inrichting het gewoon lelijk te maken. Er is nog wel een aantal authentieke details, maar de plafonds zeker niet meer en aan de achterkant zijn volgens mij glas-in-loodramen weg en openslaande deuren of zoiets dergelijks. En dan de inrichting... ;(

[ link | afbeelding ]

https://www.funda.nl/koop/sneek/huis-49373669-stationsstraat-24/
Foto erin frommelen lukt me helaas niet met een ipad maar wat ik erg opmerkelijk vind zijn de slopten/ dievenklauwen op de Buitenkant van de slaapkamerdeur op foto 39

https://www.funda.nl/koop(...)nsstraat-24/#foto-39


[ Bericht 6% gewijzigd door Nizno op 10-09-2017 19:19:39 ]
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 10 september 2017 @ 19:20:05 #40
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173698891
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:16 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Foto erin frommelen lukt me helaas niet met een ipad maar wat ik erg opmerkelijk vind zijn de slopten/ dievenklauwen op de Buitenkant van de slaapkamerdeur op foto 39

https://www.funda.nl/koop(...)nsstraat-24/#foto-39
[ afbeelding ]
lukt je prima hoor ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 10 september 2017 @ 19:24:29 #41
62913 Blik
The one and Only!
pi_173698997
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 17:29 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

lijkt meer dan dat het is hoor. Het plaatselijke zwembad hier heeft het ook. Door de ruimte dubbel te gebruiken verdien je de kosten snel terug.
Ja, de meeste gemeente zwembaden hebben dat, zodat ze ook de hoogte van het zwembad kunnen aanpassen voor de doelgroep. Maar in een privé-huis had ik dat nog niet eerder gezien
pi_173699241
quote:
99s.gif Op zondag 10 september 2017 19:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

lukt je prima hoor ;)
O+
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zondag 10 september 2017 @ 21:11:42 #43
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173702025
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:16 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Foto erin frommelen lukt me helaas niet met een ipad maar wat ik erg opmerkelijk vind zijn de slopten/ dievenklauwen op de Buitenkant van de slaapkamerdeur op foto 39

https://www.funda.nl/koop(...)nsstraat-24/#foto-39
[ afbeelding ]
Inderdaad. En op de deur helemaal links zitten ze ook al. Er lijkt ook een deurbel boven die ene deur te zitten.
  zondag 10 september 2017 @ 21:21:20 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173702313
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 19:24 schreef Blik het volgende:

[..]

Ja, de meeste gemeente zwembaden hebben dat, zodat ze ook de hoogte van het zwembad kunnen aanpassen voor de doelgroep. Maar in een privé-huis had ik dat nog niet eerder gezien
Dat is toch wat anders, dan komt een deel van de vloer omhoog. Niet dat je ineens een gewone vloer hebt en het zwembad helemaal aan het oog onttrokken is.
The love you take is equal to the love you make.
pi_173703862
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:16 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Foto erin frommelen lukt me helaas niet met een ipad maar wat ik erg opmerkelijk vind zijn de slopten/ dievenklauwen op de Buitenkant van de slaapkamerdeur op foto 39

https://www.funda.nl/koop(...)nsstraat-24/#foto-39
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit huis deels een B&B. De deuren met sloten zijn waarschijnlijk huurkamers.
De bewoners zullen wel op de 2 etage slapen. De middelste deur leidt naar de etage erboven. Vandaar de bel erboven. Dan horen ze hem door het hele huis.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 10 september 2017 @ 22:24:19 #46
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173703991
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 22:19 schreef Charlie_Brown het volgende:

[..]

Volgens mij is dit huis deels een B&B. De deuren met sloten zijn waarschijnlijk huurkamers.
De bewoners zullen wel op de 2 etage slapen. De middelste deur leidt naar de etage erboven. Vandaar de bel erboven. Dan horen ze hem door het hele huis.
En dan sluiten ze de bezoekers op?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 11 september 2017 @ 09:44:30 #47
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173708533
quote:
99s.gif Op zondag 10 september 2017 22:24 schreef Nizno het volgende:

[..]

En dan sluiten ze de bezoekers op?
Misschien is een nog een andere ingang? Dat ze deze kant willen afsluiten voor bezoekers?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_173708717
of dat je niet wilt dat alles onder de 1,5 m zomaar de kamers in kan komen.
of dat je niet wilt dat wie in de kamer zit dr uit kan komen.
  maandag 11 september 2017 @ 18:22:29 #49
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_173716560
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Misschien niet heel opmerkelijk inderdaad, maar ik moest toch hardop lachen om deze foto. Dat behang met bladermotief, waar dan die koala tussen de planten zit. _O-
[ afbeelding ]
:D
O+
pi_173717028
Niet direct een foto, maar kwam erop via funda... de satelietfoto's van kadasterkaart van Nederland zijn soms véél gedetailleerder dan die van Google. Nou je, niet per se meer detail, maar je kunt veel verder inzoomen. Dit vond ik erg handig, dus ik wilde het even delen
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  maandag 11 september 2017 @ 19:25:57 #51
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_173717808
En hier waren 35 jaar geleden de restanten tapijttegels in de aanbieding:
Rode:


Grijze:


Blauwe:


en beige:


https://www.funda.nl/koop(...)tationsweg-oost-162/
  maandag 11 september 2017 @ 19:28:14 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173717864
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:25 schreef Fietsertje70 het volgende:
En hier waren 35 jaar geleden de restanten tapijttegels in de aanbieding:
Rode:

[ afbeelding ]
Grijze:

[ afbeelding ]
Blauwe:

[ afbeelding ]
en beige:

[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)tationsweg-oost-162/
Je zit daar dan ook vlakbij de Heugaveld fabriek ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173722851
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:16 schreef valentijn101 het volgende: [..]

Foto erin frommelen lukt me helaas niet met een ipad maar wat ik erg opmerkelijk vind zijn de slopten/ dievenklauwen op de Buitenkant van de slaapkamerdeur op foto 39

https://www.funda.nl/koop(...)nsstraat-24/#foto-39
[ afbeelding ]
Ik vind dat zo'n lelijk huis van binnen. Het is groot & lomp en bij de inrichting weten ze daar niet mee om te gaan. Er zijn een paar afschuwelijke muren, die weliswaar ook groot en lomp gekleurd zijn, maar totaal niet passend (8 kantoor, 32 links van de trap). Vlekkerige muren vind ik vlekkerig ogen, alsof er binnenkort schimmel op komt te staan. Ik denk dat die bovengrendels met slot zijn en de zolder dan de B&B is met slaapbank in een kamer en kinderkamer. Je moet dan wel met een chatelaine rondlopen met al die sloten in je huis.
  dinsdag 12 september 2017 @ 04:15:56 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173725050
"Zeg Jan, wat doen we eigenlijk met dat schilderij boven de bank?"



"Goed dat je het vraagt Henk, laten we die maar even blurren."


https://www.funda.nl/koop/amersfoort/huis-85744174-nagelkruid-5/
KuikenGuppy
pi_173726851
In Utrecht kun je zo ongeveer een halve straat kopen. Allemaal voormalige prostitutiepanden.



[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2017 10:06:24 ]
  dinsdag 12 september 2017 @ 09:39:41 #56
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_173726905
lekker plafonnetje wel
O+
pi_173727296
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:35 schreef k_man het volgende:
In Utrecht kun je zo ongeveer een halve straat kopen. Allemaal voormalige prostitutiepanden.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar is dat?
-nee-
pi_173727338
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:04 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Waar is dat?
Oh ja, linkje vergeten. Bij deze. :)
pi_173727395
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:06 schreef k_man het volgende:

[..]

Oh ja, linkje vergeten. Bij deze. :)
de hardebollenstraat ook gewoon _O-
Juin uit Eigen Tuin!
pi_173727417
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:06 schreef k_man het volgende:

[..]

Oh ja, linkje vergeten. Bij deze. :)
Oh jezus, de hardebollenstraat, worden die verkocht ja?
Vier horecavergunningen, dat wordt nog wat. :P

Misschien dat ze dan eindelijk die dealers enzo weten te verdrijven. :N

Die smerige spiegel, trouwens :')
-nee-
  dinsdag 12 september 2017 @ 10:50:10 #61
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_173727946
Hmm, huisje 1 had ik best willen kopen, maar niet als er 3 kroegen naast komen ;(
O+
pi_173727976
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:50 schreef Saisai het volgende:
Hmm, huisje 1 had ik best willen kopen, maar niet als er 3 kroegen naast komen ;(
Handig toch. Al die dronken lui die na het stappen een wipje willen. Zo het huis terugverdiend!
  dinsdag 12 september 2017 @ 11:01:09 #63
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_173728090
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:51 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Handig toch. Al die dronken lui die na het stappen een wipje willen. Zo het huis terugverdiend!
Ik wil wel eerst een proefritje voor ik je aanneem.
O+
pi_173728141
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:01 schreef Saisai het volgende:

[..]

Ik wil wel eerst een proefritje voor ik je aanneem.
Oké dm je adres en een tijdstip
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:20:19 #65
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_173730972
Is dat nog steeds prostitutie?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:23:44 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173731027
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:20 schreef hierissieweer het volgende:
Is dat nog steeds prostitutie?
Nee.

Super leuke locatie om te wonen trouwens O+.
KuikenGuppy
pi_173735234
https://www.rtvutrecht.nl(...)g-in-de-verkoop.html

quote:
De gemeente heeft een voorkeur voor de verkoop van de dertien panden aan één partij. Als dat niet lukt behoort ook verkoop in clusters ook tot de mogelijkheden.
pi_173735430
Je kunt dus echt een hele straat kopen. Lijkt wel Monopoly. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2017 18:01:48 ]
  dinsdag 12 september 2017 @ 20:16:52 #70
77676 The_vice
alweer 'n idee?
pi_173738364
quote:
Daar werd flink wat afgenaaid:

Hardebollenstraat 8 - 14

Hardebollenstraat 2 - 6

Hardebollenstraat 7 - 13
Hendrik de Heette heette Hendrik de Heette omdat zijn vader ook Hendrik heette.
-vandaag was 't ook mooi-
Excel; zet het eens in een pivot table
  dinsdag 12 september 2017 @ 20:36:36 #71
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173738990
Als je per sé de kachel in het midden van de kamer wilt hebben, maar daar geen rookkanaal loopt.


https://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-49292515-waalstraat-2/
KuikenGuppy
  dinsdag 12 september 2017 @ 21:15:00 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173740412
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:36 schreef Burdie het volgende:
Als je per sé de kachel in het midden van de kamer wilt hebben, maar daar geen rookkanaal loopt.

[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-49292515-waalstraat-2/
_O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173740558
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:36 schreef Burdie het volgende:
Als je per sé de kachel in het midden van de kamer wilt hebben, maar daar geen rookkanaal loopt.

[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-49292515-waalstraat-2/
Wat doen mensen zichzelf toch aan? _O-
-nee-
pi_173744724
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:36 schreef Burdie het volgende:
Als je per sé de kachel in het midden van de kamer wilt hebben, maar daar geen rookkanaal loopt.

[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-49292515-waalstraat-2/
Je weet dat die pijp ook heet wordt en dus meeverwarmt?
  woensdag 13 september 2017 @ 01:51:34 #75
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173744949
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 00:38 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Je weet dat die pijp ook heet wordt en dus meeverwarmt?
Een goede kachel heeft die restwarmte echt beter omgezet. Dit is gewoon afzichtelijk te noemen en beperkt je inrichtingsmogelijkheden enorm.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173746028
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:35 schreef k_man het volgende:
In Utrecht kun je zo ongeveer een halve straat kopen. Allemaal voormalige prostitutiepanden.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Een bed in een bad? :D :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 13 september 2017 @ 09:14:26 #77
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_173746339
Ik snap dat verkopers hun best doen om hun huis ook op Facebook te promoten, maar als er gebruik gemaakt wordt van bewegende sterrenhartjes en smileys voor een object van een paar ton, dan haak ik af :{w

Huis in kwestie
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 september 2017 @ 13:39:25 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_173750839
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:14 schreef BillsGate het volgende:
Ik snap dat verkopers hun best doen om hun huis ook op Facebook te promoten, maar als er gebruik gemaakt wordt van bewegende sterrenhartjes en smileys voor een object van een paar ton, dan haak ik af :{w
[ afbeelding ]
Huis in kwestie
alleen de dansende banaan ontbreekt nog
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_173751146
Wel mooi huis :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 13 september 2017 @ 14:49:16 #80
74056 crew  ToT
pi_173752054

https://www.funda.nl/koop(...)0623-dorpsstraat-23/

Zoek de verschillen: https://www.google.de/map(...).1387406!4d6.5243774

(Staat al 9 jaar te koop.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173752382
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:49 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)0623-dorpsstraat-23/

Zoek de verschillen: https://www.google.de/map(...).1387406!4d6.5243774

(Staat al 9 jaar te koop.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja. Totaal niet aantrekkelijk dat huis.

Mooi statig pand. Op een postzegel van slechts 85m2 eigen grond aan de doorgaande weg van het dorp. Alle rust en ruimte zoekers van buitenaf hebben dus totaal geen interesse in zo'n pand.

De achterkant is helemaal ingesloten door andere bebouwing en voor rijden de fietsers over je enkels als je daar in je tuinstoel even je benen strekt.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 13 september 2017 @ 15:12:36 #82
74056 crew  ToT
pi_173752430
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:09 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Tja. Totaal niet aantrekkelijk dat huis.

Mooi statig pand. Op een postzegel van slechts 85m2 eigen grond aan de doorgaande weg van het dorp. Alle rust en ruimte zoekers van buitenaf hebben dus totaal geen interesse in zo'n pand.

De achterkant is helemaal ingesloten door andere bebouwing en voor rijden de fietsers over je enkels als je daar in je tuinstoel even je benen strekt.
Klopt, mijn vriendin en ik hebben het huis even bekeken (van buiten, zonder makelaar), en het is idd echt helemaal niks vanwege die redenen.
Het is wel goed dat ze het nu aan het opknappen zijn, want bepaalde stukken beton zijn aan het afbrokkelen en 2 grote hoekstenen bij de deur zijn ook verdwenen.
Als er een stukje grond omheen zat, zouden ze er zo een ton meer voor kunnen vragen.
pi_173752514
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Klopt, mijn vriendin en ik hebben het huis even bekeken (van buiten, zonder makelaar), en het is idd echt helemaal niks vanwege die redenen.
Het is wel goed dat ze het nu aan het opknappen zijn, want bepaalde stukken beton zijn aan het afbrokkelen en 2 grote hoekstenen bij de deur zijn ook verdwenen.
Als er een stukje grond omheen zat, zouden ze er zo een ton meer voor kunnen vragen.
Het staat daar allemaal dicht op elkaar. Als je een van de buren was zou je het bijna kopen en plat gooien om zo wat ruimte om je eigen huis te creëren.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 13 september 2017 @ 15:19:34 #84
74056 crew  ToT
pi_173752530
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:18 schreef Karstman het volgende:

[..]

Het staat daar allemaal dicht op elkaar. Als je een van de buren was zou je het bijna kopen en plat gooien om zo wat ruimte om je eigen huis te creëren.
_O- idd ja! :D

Overigens heb ik in Friesland en Groningen ook prachtige grote herenhuizen gezien voor een prikkie en met een enorme lap grond er omheen, maar ja; om daar nou te gaan wonen.... :@

(We zijn serieus op zoek naar een mooi groot huis in een rustige omgeving, maar niet te ver weg van waar werk te vinden is en waar weinig criminaliteit is enzo.)




O+ Beide huizen zijn slechts ¤149.000,-

[ Bericht 7% gewijzigd door ToT op 13-09-2017 15:25:27 ]
pi_173752724
Serieus? Linkjes?
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 13 september 2017 @ 15:33:31 #86
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173752876
Die laatste is erg mooi.
Goh, 149.000 :D
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 13 september 2017 @ 15:40:52 #88
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173752946
Het eerste huis is nogal donker en oogt wel klein.

Huis 2 is ook niet meer de jongste, maar je krijgt idd wel veel voor een mooie prijs.



De muur tussen de garage en het huis is maar voor de helft dubbel uitgevoerd met nieuwe bakstenen. Ziet er raar uit. De schutting voor en achter laat ook wel te wensen over.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 september 2017 @ 15:53:51 #89
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173753151
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:40 schreef zoem het volgende:
Het eerste huis is nogal donker en oogt wel klein.

Huis 2 is ook niet meer de jongste, maar je krijgt idd wel veel voor een mooie prijs.

[ afbeelding ]

De muur tussen de garage en het huis is maar voor de helft dubbel uitgevoerd met nieuwe bakstenen. Ziet er raar uit. De schutting voor en achter laat ook wel te wensen over.
Maar voor die prijs kun je wel nog zelf wat bijwerken natuurlijk.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 13 september 2017 @ 21:05:27 #90
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_173759536
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Klopt, mijn vriendin en ik hebben het huis even bekeken (van buiten, zonder makelaar), en het is idd echt helemaal niks vanwege die redenen.
Het is wel goed dat ze het nu aan het opknappen zijn, want bepaalde stukken beton zijn aan het afbrokkelen en 2 grote hoekstenen bij de deur zijn ook verdwenen.
Als er een stukje grond omheen zat, zouden ze er zo een ton meer voor kunnen vragen.
En het gehucht in kwestie heeft eigenlijk geen enkele voorziening meer; er is nog wel één cafe geloof ik :P
pi_173759693
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2017 01:51 schreef Skull-splitter het volgende: [..]

Een goede kachel heeft die restwarmte echt beter omgezet. Dit is gewoon afzichtelijk te noemen en beperkt je inrichtingsmogelijkheden enorm.
Ik heb het inderdaad passender gezien, in een houten bovenwoning waarin die houtbrander in het midden stond. Pijp recht omhoog, even een T-bocht, een stukje van 2 pijpen rechtomhoog en dan weer een T-bocht terug naar 1 pijp. In dat vakje zet je dan de koffiepot te pruttelen. Een mens moet praktisch zijn in armoedige tijden.

De oude ijzeren fornuizen hadden een rail rondom. Daarop kon je een deel van de was drogen. Dat zal bij de pijp horizontaal door de kamer ook wel kunnen :+
pi_173760199
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:49 schreef ToT het volgende: [ afbeelding ] https://www.funda.nl/koop(...)0623-dorpsstraat-23/

Zoek de verschillen: https://www.google.de/map(...).1387406!4d6.5243774

(Staat al 9 jaar te koop.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is net alsof dat huis even de heupen geschud heeft.
Er blijkt ook een Zwolle achter Groenlo te liggen. Dit kaartdeel laat geen echt aparte plaatsnamen zien.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 14 september 2017 @ 07:49:45 #93
74056 crew  ToT
pi_173765937

Leuk huis voor als je hoge wandmeubels en boekenkasten enzo hebt! :D
https://www.funda.nl/koop/meedhuizen/huis-85747359-cereslaan-10/
en
https://www.funda.nl/koop(...)5347118-cereslaan-10
Ook onder de ¤150k.
Vandaag op Funda gezet, maar is 9 juli na 9,5 maand verkocht? :?
Willen de nieuwe eigenaren er na 2 maand al weer van af? :o
pi_173766301
Is ook een ontiegelijk onhandig huis.

En waarschijnlijk een handelaar / makelaar die het heeft opgekocht?
  donderdag 14 september 2017 @ 08:52:22 #95
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_173766443
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:49 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk huis voor als je hoge wandmeubels en boekenkasten enzo hebt! :D
https://www.funda.nl/koop/meedhuizen/huis-85747359-cereslaan-10/
en
https://www.funda.nl/koop(...)5347118-cereslaan-10
Ook onder de ¤150k.
Vandaag op Funda gezet, maar is 9 juli na 9,5 maand verkocht? :?
Willen de nieuwe eigenaren er na 2 maand al weer van af? :o
bij dit huis is het wel heel erg gemakkelijk om je dakgoten schoon te maken. *)
pi_173766893
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 08:40 schreef dopfles1 het volgende:
Is ook een ontiegelijk onhandig huis.

En waarschijnlijk een handelaar / makelaar die het heeft opgekocht?
je kunt nauwelijks de trap op, wat een ellende
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 14 september 2017 @ 09:53:10 #97
74056 crew  ToT
pi_173767242
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 08:52 schreef Mercy het volgende:

[..]

bij dit huis is het wel heel erg gemakkelijk om je dakgoten schoon te maken. *)
_O- Dat wel ja! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 08:40 schreef dopfles1 het volgende:
Is ook een ontiegelijk onhandig huis.

En waarschijnlijk een handelaar / makelaar die het heeft opgekocht?
Zou kunnen ja, óf iemand die gemerkt heeft dat zo'n houten hok niet prettig is om in te wonen, of zich ernstig vergist heeft in de woonplaats?
Ik heb zelf ooit een huis van iemand gekocht die om de paar maand verhuisde omdat ze er "niet kon aarden"; ze kwam oorspronkelijk uit Den Haag maar wilde op haar oude dag rustiger in het oosten des lands wonen en kocht daar een huis, maar merkte dat dat kutgehucht toch TE rustig was, dus zette ze het huis binnen een half jaar weer te koop en ging weer terug naar Den Haag, maar merkte dat ze in die paar maand de drukte daar ontwend was, dus ging ze weer terug naar dat kutgehucht toe terwijl ze op zoek naar een ander huis ging. Al snel vond ze een nieuwe woning in een iets minder klein gehucht en verhuisde daar naar toe.
Ik kocht dat huis in dat kutgehucht van haar, en vrijwel direct daarna verhuisde ze weer naar een nog iets groter stadje in de buurt, omdat er geen bridge-clubje en dat soort dingen waren waar ze woonde.

(Nu moet ik toegeven dat ik ook vrij vaak verhuis, maar da's om andere redenen en het is ook minder snel als wat deze dame deed. :P)


Anyway, het kan ook zijn dat ze het bewust ff tijdelijk van Marktplaats hebben verwijderd om te laten lijken dat het nog niet zo lang te koop staat, of om het opnieuw onder de aandacht te krijgen bij de mensen. Dat gebeurt wel vaker. Zelfde makelaar zie ik, en uiteraard zelfde foto's. (Die waren er nog niet toen ik het postte.)

[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 14-09-2017 10:00:33 ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 14 september 2017 @ 09:54:44 #98
74056 crew  ToT
pi_173767263
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:28 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

je kunt nauwelijks de trap op, wat een ellende


:D Inderdaad zeg! _O-
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 14 september 2017 @ 09:57:15 #99
74056 crew  ToT
pi_173767309

Hoe vaak zal de kleine met een bult op d'r kop op school gekomen zijn? :')
En daar denken ze maar: "Het houdt niet op, niet vanzelf! :'( "
  donderdag 14 september 2017 @ 10:01:14 #100
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173767389
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:19 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- idd ja! :D

Overigens heb ik in Friesland en Groningen ook prachtige grote herenhuizen gezien voor een prikkie en met een enorme lap grond er omheen, maar ja; om daar nou te gaan wonen.... :@

(We zijn serieus op zoek naar een mooi groot huis in een rustige omgeving, maar niet te ver weg van waar werk te vinden is en waar weinig criminaliteit is enzo.)

Ok. Dus jullie willen dus een mooie en groot huis in een rustige omgeving, zonder criminaliteit en werkgelegenheid dichtbij voor weinig geld. Bijzonder!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 14 september 2017 @ 10:02:34 #101
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173767412
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:49 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk huis voor als je hoge wandmeubels en boekenkasten enzo hebt! :D
https://www.funda.nl/koop/meedhuizen/huis-85747359-cereslaan-10/
en
https://www.funda.nl/koop(...)5347118-cereslaan-10
Ook onder de ¤150k.
Vandaag op Funda gezet, maar is 9 juli na 9,5 maand verkocht? :?
Willen de nieuwe eigenaren er na 2 maand al weer van af? :o
Wij noemden dat vroeger 'kabouterhuisjes'. Ideaal als vrjigezel en veel beter dan een flatje (voor mij dan)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 14 september 2017 @ 10:02:41 #102
74056 crew  ToT
pi_173767413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ok. Dus jullie willen dus een mooie en groot huis in een rustige omgeving, zonder criminaliteit en werkgelegenheid dichtbij voor weinig geld. Bijzonder!
Het is mogelijk. :) Ik sta op het punt weer naar een bezichtiging te gaan. :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 14 september 2017 @ 10:03:44 #103
74056 crew  ToT
pi_173767429
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wij noemden dat vroeger 'kabouterhuisjes'. Ideaal als vrjigezel en veel beter dan een flatje (voor mij dan)
Reminds me; bij Deventer in de buurt staat ook nog een houten hok te koop voor ¤50.000 of zo. _O- Moet je alleen wel naar een eigen stuk land slepen. :D Staat ook op Funda, maar ik heb nu ff geen tijd het op te zoeken. :P Gotta go!
  donderdag 14 september 2017 @ 10:30:43 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173767974
Ik kwam deze net tegen op Funda.
Opmerkelijk voor mij omdat ik zo'n 15 jaar geleden als een blok viel voor dit huis en hij toen al verkocht bleek te zijn bij navraag.
(Ik vind het nog steeds een heel gaaf huis, het heeft alleen 1 slaapkamer te weinig. Of ik moet beide kinders in het souterrain leggen, maar dan moet de 1 door de ander zijn slaapkamer heen. Is niet echt ideaal.)

Opmerkelijk voor jullie vanwege deze totaal nutteloze foto:



Oh, en het feit dat er hier en daar nog wel een dingetje afgemaakt dient te worden:





(En wat een idioot lelijke tegels zitten er op de muur op die laatste foto... :{
***
pi_173768161
Huis en lokatie zijn echt top. Alleen nog veel werk ;(
Ik snap alleen niet precies hoe het in elkaar zit gezien het appartement genoemd wordt?

Weet je de prijs 15 jaar geleden nog?
  donderdag 14 september 2017 @ 11:14:18 #106
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173768777
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kwam deze net tegen op Funda.
Opmerkelijk voor mij omdat ik zo'n 15 jaar geleden als een blok viel voor dit huis en hij toen al verkocht bleek te zijn bij navraag.
(Ik vind het nog steeds een heel gaaf huis, het heeft alleen 1 slaapkamer te weinig. Of ik moet beide kinders in het souterrain leggen, maar dan moet de 1 door de ander zijn slaapkamer heen. Is niet echt ideaal.)

Opmerkelijk voor jullie vanwege deze totaal nutteloze foto:

[ afbeelding ]

Oh, en het feit dat er hier en daar nog wel een dingetje afgemaakt dient te worden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

(En wat een idioot lelijke tegels zitten er op de muur op die laatste foto... :{
Het heeft inderdaad potentie! En een spuuglelijke, deprimerende badkamer en lelijke tralies voor het raam.
With the stars as her umbrella
  donderdag 14 september 2017 @ 12:22:19 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173770278
Ze noemen het een appartement omdat 4 en 6 er nog boven zitten, maar dit is wel een split-level ding met daardoor 3 woonlagen, dat maakt het verwarrend.

En inderdaad, die badkamer is zoooo lelijk. Ik snap daar niks van.
Die tralies onder zijn wel nodig, die raampjes zitten echt op straat-niveau, ik denk dat je anders constant kapotte ramen hebt.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:41 schreef lily het volgende:
Huis en lokatie zijn echt top. Alleen nog veel werk ;(
Ik snap alleen niet precies hoe het in elkaar zit gezien het appartement genoemd wordt?

Weet je de prijs 15 jaar geleden nog?
Mijn herinnering zegt iets van 129,000 Euro. Maar dat lijkt wel heel erg weinig. Aan de andere kant zat er toen volgens mij helemaal niks in qua voorzieningen of wat dan ook. Alles moest helemaal nog aangepakt worden. De tuin was ook een grote puinhoop.
***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 september 2017 @ 12:37:13 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_173770503
Dit vind ik wel opmerkelijk in de omschrijving:

quote:
Het is op staal gebouwd en heeft daardoor (waarschijnlijk) de mogelijkheid tot het toegankelijk maken van de gewelven.
Wat zou dat betekenen?

O, en wat is die voordeur verschrikkelijk smal :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_173770649
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:49 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk huis voor als je hoge wandmeubels en boekenkasten enzo hebt! :D
https://www.funda.nl/koop/meedhuizen/huis-85747359-cereslaan-10/
en
https://www.funda.nl/koop(...)5347118-cereslaan-10
Ook onder de ¤150k.
Vandaag op Funda gezet, maar is 9 juli na 9,5 maand verkocht? :?
Willen de nieuwe eigenaren er na 2 maand al weer van af? :o
Of de mensen die het 'gekocht' hadden kregen de financiering niet rond. Ook nog een optie.
  donderdag 14 september 2017 @ 19:48:10 #110
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_173777872
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Opmerkelijk voor jullie vanwege deze totaal nutteloze foto:

[ afbeelding ]

Gevalletje Rijdende Rechter denk ik; We moeten constateren dat zo'n grote boom, helemaal niet past in zo'n buurt. Dit is mjin uitspraak, en daar zult u het mee moeten doen.
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  donderdag 14 september 2017 @ 19:52:34 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173777983
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:37 schreef Rewimo het volgende:
Dit vind ik wel opmerkelijk in de omschrijving:

[..]

Wat zou dat betekenen?

O, en wat is die voordeur verschrikkelijk smal :D
Ja, die vond ik inderdaad ook intrigerend. Vooral dat 'waarschijnlijk'. Als in, vast niet, maar het klinkt wel interessant ofzo. :D

Deurtje deed me denken aan het huis van Ciske de Rat. ;)
***
  donderdag 14 september 2017 @ 19:53:04 #112
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_173777997
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:53 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik kocht dat huis in dat kutgehucht van haar, en vrijwel direct daarna verhuisde ze weer naar een nog iets groter stadje in de buurt, omdat er geen bridge-clubje en dat soort dingen waren waar ze woonde.
Ik sluit niet uit dat de verkoop ook te maken heeft met een geplande verlegging en verbreding van de N33
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 september 2017 @ 09:07:09 #113
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_173786577
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:52 schreef Brighteyes het volgende:

Ja, die vond ik inderdaad ook intrigerend. Vooral dat 'waarschijnlijk'. Als in, vast niet, maar het klinkt wel interessant ofzo. :D

Deurtje deed me denken aan het huis van Ciske de Rat. ;)
Ha ja, in Amsterdam heb je ook veel van die dubbele deuren bij woningen met boven- en benedenhuizen.

Maar dat van die gewelven klinkt wel spannend! :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_173786864
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:37 schreef Rewimo het volgende:
Dit vind ik wel opmerkelijk in de omschrijving:

[..]

Wat zou dat betekenen?

O, en wat is die voordeur verschrikkelijk smal :D
Geen heipalen maar een de woning draagt direct op de ondergrond. Meestal op stalen balken die op een stevige ondergrond liggen en als je een heel oud huis hebt kunnen dat ook koeienhuiden zijn. https://nl.wikipedia.org/wiki/Fundering_op_staal

Kennelijk zitten er dus nog oude gewelven, van een bebouwing voor deze (16e eeuws?) die je dan mogelijk via de kruipruimte van de woning kunt bereiken, zal wat hak en breekwerk vergen maar wie weet wat je aantreft...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_173787902
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:24 schreef Karstman het volgende:

[..]

maar wie weet wat je aantreft...
Martelkamer >:)
pi_173788878
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:24 schreef Karstman het volgende:

[..]

Geen heipalen maar een de woning draagt direct op de ondergrond. Meestal op stalen balken die op een stevige ondergrond liggen en als je een heel oud huis hebt kunnen dat ook koeienhuiden zijn. https://nl.wikipedia.org/wiki/Fundering_op_staal

Het materiaal staal heeft werkelijk niets te maken met een fundering op staal.

Sterker nog: het gebruik van staal is zeer sterk af te raden, omdat zo'n stalen balk corrodeert en na enkele tientallen jaren gewoon uit elkaar valt.

Nu bestaat een fundering 'op staal' uit brede betonnen balken die horizontaal liggen, waarop het gebouw rust.

Bij oudbouw bestaat een fundering 'op staal' gewoon uit bakstenen. De onderste laag bakstenen is 65 tot 109 cm breed (3 tot 5 Steens) daarop wordt naar boven toe elke laag eem halve steen smaller, totdat de gewenste muurdikte overblijft (Steens =21cm) of halfsteens-spouw-halfsteens (= 2x10cm + spouwdikte).
  vrijdag 15 september 2017 @ 12:03:21 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173789545
Best intrigerend in een stad als Gouda, huizen die niet op palen staan. ;)
Maar goed, als ze er al zo lang staan, dan blijven ze de komende 50 jaar ook nog wel staan. :Y
***
pi_173797018
Je bouwt een soort halve loods aan je huis

en vervolgens weet je niet goed wat je ermee aan moet

het is een serre en toch ook weer niet

rare plaats ook voor de tv, waar moet je zitten om goed te kunnen kijken?

In het pittoreske Nijland.
pi_173797203
Jammer dat er geen zonlicht via het dak naar binnenkomt.
pi_173797209


Ik moet het de fotograaf nageven, hier is over nagedacht. In 1 foto het kleurrijke kastje, de tegelkunst in rood, geel en blauw en om het af te maken de rode luxaflex.

Daarna wordt de makelaar creatief met onderschriften en dat is dan net even wat minder fraai.



De ene helft van de foto's lijkt gemaakt in het voorjaar (nog niet overal blad aan de bomen), andere duidelijk ergens afgelopen weken. Vraag ik me toch ook af waarom...Allemaal te zien in dit huis.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_173801489
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:24 schreef Karstman het volgende:
Geen heipalen maar een de woning draagt direct op de ondergrond. Meestal op stalen balken die op een stevige ondergrond liggen en als je een heel oud huis hebt kunnen dat ook koeienhuiden zijn. https://nl.wikipedia.org/wiki/Fundering_op_staal
Op stalen balken? Misschien moet je de tekst van je eigen linkje nog maar eens doorlezen...
pi_173802281
Zo ziet het huis van een narcist eruit...



Geen groter genoegen dan onderuitgezakt de hele avond naar jezelf kijken.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2017 00:04:24 ]
  roze zaterdag 16 september 2017 @ 00:12:40 #123
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173802373
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 september 2017 00:03 schreef k_man het volgende:
Zo ziet het huis van een narcist eruit...

[ afbeelding ]

Geen groter genoegen dan onderuitgezakt de hele avond naar jezelf kijken.
Het is wel weer eens wat anders dan een TV of open haard.
Your beauty never ever scared me.
pi_173802397
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 september 2017 00:03 schreef k_man het volgende: Zo ziet het huis van een narcist eruit...

[ afbeelding ]

Geen groter genoegen dan onderuitgezakt de hele avond naar jezelf kijken.
Je hebt de Valentina-link geplaatst.
  zaterdag 16 september 2017 @ 10:59:09 #125
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_173806281
Een kerk in je achtertuin

pi_173807315
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:57 schreef d.k. het volgende:
[ afbeelding ]

Ik moet het de fotograaf nageven, hier is over nagedacht. In 1 foto het kleurrijke kastje, de tegelkunst in rood, geel en blauw en om het af te maken de rode luxaflex.

Daarna wordt de makelaar creatief met onderschriften en dat is dan net even wat minder fraai.

[ afbeelding ]

De ene helft van de foto's lijkt gemaakt in het voorjaar (nog niet overal blad aan de bomen), andere duidelijk ergens afgelopen weken. Vraag ik me toch ook af waarom...Allemaal te zien in dit huis.
Extra buiten foto's maken in de zomer wordt wel vaker gedaan, om deze vol in blad en bloei te laten zien. Ziet dr aantrekkelijker uit dan een kale wintertuin.
pi_173808294
Deze mensen bewonderen zichzelf graag, ook in bed (zowel kastenwand als plafond spiegelt):



De opstelling van de badkamer komt wat raar op mij over:


En wat doe je als je kast niet waterpas op de vloer kan staan....:


Hele huis vind je hier: https://www.funda.nl/koop/rhoon/huis-49904630-rijsdijk-82/
  zaterdag 16 september 2017 @ 13:06:56 #128
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_173808336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:03 schreef MissEnergy het volgende:
Deze mensen bewonderen zichzelf graag, ook in bed (zowel kastenwand als plafond spiegelt):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet het enige wat spiegelt in die kamer. Volgens mij zit er naast de deur ook nog een hele rij spiegels.
So we just called him Fred
pi_173808650
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:03 schreef MissEnergy het volgende:
En wat doe je als je kast niet waterpas op de vloer kan staan....:
[ afbeelding ]

_O-
pi_173808867
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 00:14 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Je hebt de Valentina-link geplaatst.
I.d.d.

Foei k_man, 2e linkfout deze week al 8-)
pi_173809103
Ook in Rhoon, toen ik de foto's zag had ik zo iets van zou niet mijn keuzes zijn qua smaak, indeling en inrichting. Prima, maar toen las ik de onderstaande tekst.

Quote van de tekst op Funda:
"De huidige bewoners hebben aandacht geschonken aan het gehele interieur, de kwaliteit en niveau van afwerking.

Mede door zorgvuldig gekozen kleuren en materialen oogt en voelt alles harmonieus, ingetogen en warm."


En dan deze zeer warme ingerichte badkamer (kijk ook naar het detail van de bonk zeep op een handdoek op de woningbouw wasbak ) *kuch*:



en deze keuken (het is hip om de oven in een kast(en wand) te doen, willen wij ook.
Welke keukenboer heeft deze onlogisch keuken getekend en verkocht?)



Enige warme wat ik aan dit huis kan ontdekken is de kleur van de houten vloer en de terracotta verf op de muren. Owja en de rooie bank die je er niet bij koopt.
pi_173811859
Eindelijk eens een fatsoenlijk huis hier :P

Kapitaal Larens landgoed met oud geld villa te koop voor ¤5,25 miljoen :D



Woonoppervlakte 573 m²
Perceeloppervlakte14.758 m²
Inhoud2.400 m³

https://www.funda.nl/koop/laren-nh/huis-49383650-rozenlaantje-13/

Kan je eindelijk eens je kont keren zonder problemen :+
En ook geen last van de buren :P
pi_173812025
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eindelijk eens een fatsoenlijk huis hier :P

Kapitaal Larens landgoed met oud geld villa te koop voor ¤5,25 miljoen :D

[ afbeelding ]

Woonoppervlakte 573 m²
Perceeloppervlakte14.758 m²
Inhoud2.400 m³

https://www.funda.nl/koop/laren-nh/huis-49383650-rozenlaantje-13/

Kan je eindelijk eens je kont keren zonder problemen :+
En ook geen last van de buren :P
Zo met die tuin erbij, niet verkeerd. :P

Als je het nog eens honderd jaar in die staat houdt kan je bezoekers om entree vragen.
-nee-
pi_173812212
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:14 schreef Marsenal het volgende:
Als je het nog eens honderd jaar in die staat houdt kan je bezoekers om entree vragen.
Als je de eerste energienota in de bus krijgt ga je daar al gelijk mee beginnen :P _O- _O-
pi_173864375
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 september 2017 00:03 schreef k_man het volgende:
Zo ziet het huis van een narcist eruit...

:D _O_ _O-
pi_173868876
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eindelijk eens een fatsoenlijk huis hier :P

Kapitaal Larens landgoed met oud geld villa te koop voor ¤5,25 miljoen :D

[ afbeelding ]

Woonoppervlakte 573 m²
Perceeloppervlakte14.758 m²
Inhoud2.400 m³

https://www.funda.nl/koop/laren-nh/huis-49383650-rozenlaantje-13/

Kan je eindelijk eens je kont keren zonder problemen :+
En ook geen last van de buren :P
Prachtig huis en tuin, jammer van de inrichting.
pi_173869227
Sjabby chic.
Het valt me wel op dat er door bijna het hele huis een eiken vloer :) ligt in plaats van die eeuwige marmeren tegels bij dit soort huizen.
  dinsdag 19 september 2017 @ 12:46:29 #138
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_173869340
Of de makelaar is een lilliputter of alle foto's zijn vanuit de heup geschoten in dit huis.

De mensen zijn gek geworden
pi_173869437
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:03 schreef MissEnergy het volgende:
Deze mensen bewonderen zichzelf graag, ook in bed (zowel kastenwand als plafond spiegelt):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De opstelling van de badkamer komt wat raar op mij over:
[ afbeelding ]

En wat doe je als je kast niet waterpas op de vloer kan staan....:
[ afbeelding ]

Hele huis vind je hier: https://www.funda.nl/koop/rhoon/huis-49904630-rijsdijk-82/
Die spiegels boven en naast je is harstikke leuk tijdens de daad. Maar ben altijd bang dat zo'n spiegel wel naar beneden komt vallen.
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:24:40 #140
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_173870036
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:46 schreef Da hopman het volgende:
Of de makelaar is een lilliputter of alle foto's zijn vanuit de heup geschoten in dit huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roel van Velzen gaat verhuizen :? :@
  dinsdag 19 september 2017 @ 15:44:21 #141
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_173872166
Houdt u van zwarte marmer glimmende tegels in u gehele huis? Dan is dit de woning voor u.




Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_173872232
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Houdt u van zwarte marmer glimmende tegels in u gehele huis? Dan is dit de woning voor u.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG, onze nieuwe buren willen zoiets gaan doen. Volgens mij alleen in de woonkamer maar dan nog :X
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_173872859
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:48 schreef Karstman het volgende:

[..]

OMG, onze nieuwe buren willen zoiets gaan doen. Volgens mij alleen in de woonkamer maar dan nog :X
wat een verschrikking
  roze dinsdag 19 september 2017 @ 16:23:57 #144
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173872893
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Houdt u van zwarte marmer glimmende tegels in u gehele huis? Dan is dit de woning voor u.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh damn wat vreselijk zeg.
Your beauty never ever scared me.
pi_173873294
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Houdt u van zwarte marmer glimmende tegels in u gehele huis? Dan is dit de woning voor u.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:r
pi_173873546
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:47 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

:r
Ja idd, ik zou elke week met botbreuken bij de eerste hulp zitten.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 19 september 2017 @ 17:03:01 #147
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_173873610
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Houdt u van zwarte marmer glimmende tegels in u gehele huis? Dan is dit de woning voor u.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
badkamer tegels door heel het huis wat vreselijk
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_173874013
ooooh, brrrrr wat erg! :o Alsof ze graag chic wilden doen en dat dat toch niet helemaal dat effect heeft...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 19 september 2017 @ 18:08:54 #149
74056 crew  ToT
pi_173874680
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:51 schreef Glider76 het volgende:

[..]

Die spiegels boven en naast je is harstikke leuk tijdens de daad. Maar ben altijd bang dat zo'n spiegel wel naar beneden komt vallen.
Beetje The bride of Chucky - effect! :P

  roze dinsdag 19 september 2017 @ 18:10:42 #150
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173874699
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 17:03 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

badkamer tegels door heel het huis wat vreselijk
In de wc en badkamer staat ook wel prima. :D Het is sowieso wel een apart huis:
Your beauty never ever scared me.
pi_173889168
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vaak zal de kleine met een bult op d'r kop op school gekomen zijn? :')
En daar denken ze maar: "Het houdt niet op, niet vanzelf! :'( "
Ik heb ook zo'n slaapkamer gehad.
Heeft me 1 x 'verslapen' opgeleverd.
Was erg diep in slaap. Wekker (zo'n rammelding met 2 bellen) ging. Ik schrik me kapot en schiet omhoog. Met m'n voorhoofd tegen de balk aan.
Heb zo'n 10 minuten extra 'geslapen'.
(Overigens niet naar school geweest. Wel naar de dokter.)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 20 september 2017 @ 14:21:31 #152
74056 crew  ToT
pi_173889308
quote:
12s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:12 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n slaapkamer gehad.
Heeft me 1 x 'verslapen' opgeleverd.
Was erg diep in slaap. Wekker (zo'n rammelding met 2 bellen) ging. Ik schrik me kapot en schiet omhoog. Met m'n voorhoofd tegen de balk aan.
Heb zo'n 10 minuten extra 'geslapen'.
(Overigens niet naar school geweest. Wel naar de dokter.)
:o Zo dan!
pi_173889345
quote:
2s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:21 schreef ToT het volgende:

[..]

:o Zo dan!
Is inmiddels ook alweer zo'n 25 jaar geleden ofzo...
En het allemaal best goed met me gekomen... Geloof ik :B
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 20 september 2017 @ 14:52:12 #154
74056 crew  ToT
pi_173889990
quote:
12s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:24 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Is inmiddels ook alweer zo'n 25 jaar geleden ofzo...
En het allemaal best goed met me gekomen... Geloof ik :B
Aan je oog te zien niet! :T
pi_173891074
Wat doe je als je nog wat laminaat over hebt? :')





https://www.funda.nl/koop(...)0094-dorpsstraat-50/
pi_173891231
Moet er dan een ook een ondervloer onder :?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_173891294
quote:
2s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:46 schreef Karstman het volgende:
Moet er dan een ook een ondervloer onder :?
Geen idee. In de schuur hebben ze de planken naast elkaar (niet geklikt) liggen. Ook apart :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 20 september 2017 @ 18:18:25 #158
74056 crew  ToT
pi_173894655
Iemand met kunstzinnige trekjes:




https://www.funda.nl/koop(...)alheidersteenweg-59/
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 20 september 2017 @ 18:34:47 #159
74056 crew  ToT
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 20:23:14 #160
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_173901648
quote:
12s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:12 schreef mien-moeke het volgende:
Ik heb ook zo'n slaapkamer gehad.
Heeft me 1 x 'verslapen' opgeleverd.
Was erg diep in slaap. Wekker (zo'n rammelding met 2 bellen) ging. Ik schrik me kapot en schiet omhoog. Met m'n voorhoofd tegen de balk aan.
Heb zo'n 10 minuten extra 'geslapen'.
(Overigens niet naar school geweest. Wel naar de dokter.)


Speciaal voor jou nu ook in bad je hoofd stoten :D

En dat voor slechts ¤ 2.950.000 k.k. :D

https://www.funda.nl/koop/bergen-nh/huis-49397681-eeuwigelaan-19/
pi_173905849
quote:
6s.gif Op woensdag 20 september 2017 23:15 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Speciaal voor jou nu ook in bad je hoofd stoten :D

En dat voor slechts ¤ 2.950.000 k.k. :D

https://www.funda.nl/koop/bergen-nh/huis-49397681-eeuwigelaan-19/
En als je je kop niet stoot maak je wel een doodsmak als je nog even wat warm water in je bad erbij wilt doen... (dat zou ik wel hebben iig)
pi_173906548
quote:
6s.gif Op woensdag 20 september 2017 23:15 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Speciaal voor jou nu ook in bad je hoofd stoten :D

En dat voor slechts ¤ 2.950.000 k.k. :D

https://www.funda.nl/koop/bergen-nh/huis-49397681-eeuwigelaan-19/
U wordt bedankt... *O*
  donderdag 21 september 2017 @ 12:25:45 #164
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173908291
Dit huis in Mill heeft de saaiste tuin die ik in lange tijd heb gezien :'(
Gelukkig is er voor de kinderen veel leuks, wel op nepgras.

Inrichting van dit huis is ook fantasieloos dus misschien zit ik dan toch liever buiten waar de wijn is ;(





With the stars as her umbrella
pi_173908419
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:25 schreef -Miauw- het volgende:
Dit huis in Mill heeft de saaiste tuin die ik in lange tijd heb gezien :'(
Gelukkig is er voor de kinderen veel leuks, wel op nepgras.

Inrichting van dit huis is ook fantasieloos dus misschien zit ik dan toch liever buiten waar de wijn is ;(

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
en toen opa en oma naar het bejaardentehuis gingen hebben deze mensen hun keuken gekregen...
Ik word een beetje zeeziek van veel foto's.
  donderdag 21 september 2017 @ 12:36:38 #166
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173908455
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

en toen opa en oma naar het bejaardentehuis gingen hebben deze mensen hun keuken gekregen...
Ik word een beetje zeeziek van veel foto's.
Ja die keuken _O_
With the stars as her umbrella
pi_173908584
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:25 schreef -Miauw- het volgende:
Dit huis in Mill heeft de saaiste tuin die ik in lange tijd heb gezien :'(
Gelukkig is er voor de kinderen veel leuks, wel op nepgras.

Inrichting van dit huis is ook fantasieloos dus misschien zit ik dan toch liever buiten waar de wijn is ;(

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Er staat daar ook een vermogen aan Lego :P


Oké, het huis is verschrikkelijk saai, maar toch vind ik de inrichting van de woonkamer (de kleuren enzo) een stuk prettiger dan van de meeste huizen met van die greywash-inrichtingen.
Somebody that I used to know
  donderdag 21 september 2017 @ 12:58:03 #168
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173908752
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:23 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

50m² hele vierkante meters _O-
Kost dan ook nog geen ton.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 21 september 2017 @ 13:04:56 #169
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173908848
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:45 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Er staat daar ook een vermogen aan Lego :P
[ afbeelding ]

Oké, het huis is verschrikkelijk saai, maar toch vind ik de inrichting van de woonkamer (de kleuren enzo) een stuk prettiger dan van de meeste huizen met van die greywash-inrichtingen.
Ja aan de kinderen wordt goed gedacht :D
Toffe collectie.
With the stars as her umbrella
pi_173909975
Lego!! _O_ _O_
pi_173910062
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:08 schreef Jurgendbr het volgende:
Lego!! _O_ _O_
Dat dus!
pi_173910077
quote:
Wel ideaal zo'n achterdeur op de eerste verdieping, voor als je bijvoorbeeld de bus moet halen kan je gauw naar beneden springen. of als je de kinderen zat ben zet je ze gewoon op het aanbouwt.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 14:30:56 #173
74056 crew  ToT
pi_173910474
Deze bedoelde ik laatst die in Deventer stond:



"LET OP! HET OBJECT DIENT NAAR EEN ANDERE LOCATIE VERPLAATST TE WORDEN!"
https://www.funda.nl/koop(...)7-mr-hf-de-boerlaan/

*O* Kost bijna niks, maar dan heb je ook bijna niks! ^O^
¤49.000,-
  donderdag 21 september 2017 @ 15:28:55 #174
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173911869
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:30 schreef ToT het volgende:
Deze bedoelde ik laatst die in Deventer stond:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"LET OP! HET OBJECT DIENT NAAR EEN ANDERE LOCATIE VERPLAATST TE WORDEN!"
https://www.funda.nl/koop(...)7-mr-hf-de-boerlaan/

*O* Kost bijna niks, maar dan heb je ook bijna niks! ^O^
¤49.000,-
Die impressie _O-

With the stars as her umbrella
  donderdag 21 september 2017 @ 15:29:55 #175
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173911892
Ik vind het wel wel een tof ding eigenlijk. Leuk voor iemand die alleen woont en niet te veel eisen heeft :P
With the stars as her umbrella
pi_173911969
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind het wel wel een tof ding eigenlijk. Leuk voor iemand die alleen woont en niet te veel eisen heeft :P
Zolderkamertje lijkt me erg puntig :P
  donderdag 21 september 2017 @ 15:52:24 #177
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173912354
quote:
6s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:33 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Zolderkamertje lijkt me erg puntig :P
Ja klopt. En erg desoriënterend na een drankje te veel :+
With the stars as her umbrella
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 16:34:59 #178
74056 crew  ToT
pi_173913171
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:28 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Die impressie _O-

[ afbeelding ]
Ik vond die close-up foto's anders wel geinig! :D
  donderdag 21 september 2017 @ 18:01:07 #179
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_173914442
Foto van mooie zonsondergang achter het huis maar in de reflectie van de ramen is het nog dag:








Zou de tijd daar nu al stil blijven staan?

Dit huisje
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 18:09:55 #180
74056 crew  ToT
pi_173914577
quote:
99s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:01 schreef TR08 het volgende:
Foto van mooie zonsondergang achter het huis maar in de reflectie van de ramen is het nog dag:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zou de tijd daar nu al stil blijven staan?

Dit huisje
Voor die prijs wil ik ook wel ff Photoshoppen! :P
pi_173915688
Prachtig huis, locatie van de garage vind ik wat onpraktisch.
  donderdag 21 september 2017 @ 19:24:34 #182
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173915992


Geen funda, wel opmerkelijk. Vooral de prijs.

http://www.vanakker.com/verkoop/aanbod/?id=578&page=6&view=5

Ligt tussen de tarweakkers tegen Zuidzande (Zeeuws-Vlaanderen) aan. Geen verharde weg, sowieso geen buren en alleen maar landbouw (dus trekkers, combines en kippers om je heen) en in de zomer als de tarwe nog staat heeeeel veel minivliegjes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173916265
Flink aan de prijs gezien de locatie en bebouwing.
pi_173923531
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:25 schreef -Miauw- het volgende:
Dit huis in Mill heeft de saaiste tuin die ik in lange tijd heb gezien :'(
Gelukkig is er voor de kinderen veel leuks, wel op nepgras.

Inrichting van dit huis is ook fantasieloos dus misschien zit ik dan toch liever buiten waar de wijn is ;(
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Raar huis. Je moet door de keuken en bijkeuken naar de wc. Dat is meer iets voor de oude kleine huizen waar de keuken uitgebouwd is en daarachter de bijkeuken & badkamer.
  vrijdag 22 september 2017 @ 07:23:16 #185
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173924061
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 02:49 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Raar huis. Je moet door de keuken en bijkeuken naar de wc. Dat is meer iets voor de oude kleine huizen waar de keuken uitgebouwd is en daarachter de bijkeuken & badkamer.
Voor mij was dat nou net een pre, een toilet dat niet tegen de woonkamer aan zit.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_173925951
ik vind dat ook niet zo vreemd. de bijkeuken is gewoon een hal aan de achterkant van de woning.
beter daar dan direct aan de woonkamer of nog erger naast de keuken.
pi_173927057
Iemand nog een paar ton over om te verbouwen?






Ik geloof dat ik toch wel een beetje verliefd ben op dit huis... Hier kun je best iets leuks van maken, maar het prijskaartje wat daar aan hangt...
  vrijdag 22 september 2017 @ 20:45:29 #188
77676 The_vice
alweer 'n idee?
pi_173935976
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:17 schreef Angelfrouk het volgende:
Iemand nog een paar ton over om te verbouwen?
....
Ik geloof dat ik toch wel een beetje verliefd ben op dit huis... Hier kun je best iets leuks van maken, maar het prijskaartje wat daar aan hangt...
De keuken is piet zwart, daar beur je nog wel wat voor op marktplaats als je de tijd neemt. Of je knapt hem gewoon op, paar kastjes erbij kopen.

Enkel glas, lekker laten zitten, een paar goede lange gordijnen ervoor en slim stoken in huis. Wellicht wat muren handig isoleren, al moet je dan wel opletten dat er niet stiekem vocht problemen ergens kunnen ontstaan.

Als er wat van de prijs af kan en je niet alle ruimte meteen nodig hebt lijkt het me een prima klushuis. Badkamer en keuken naar de uitbouw en dan kamer voor kamer aanpakken.

Wel slim met de buren afspreken wanneer je de herrie klussen doet, want qua bouwjaar lijkt het me best gehorig naar de buren.
Hendrik de Heette heette Hendrik de Heette omdat zijn vader ook Hendrik heette.
-vandaag was 't ook mooi-
Excel; zet het eens in een pivot table
pi_173937466
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 07:23 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Voor mij was dat nou net een pre, een toilet dat niet tegen de woonkamer aan zit.
Iedereen door de keuken om een plasje te plegen is ook niet. Met dat budget kan je aan de buitenmuur van de ruime gang een wc-aanbouw maken.
  vrijdag 22 september 2017 @ 22:13:55 #190
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173937517
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:17 schreef Angelfrouk het volgende:
Iemand nog een paar ton over om te verbouwen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik toch wel een beetje verliefd ben op dit huis... Hier kun je best iets leuks van maken, maar het prijskaartje wat daar aan hangt...
*Kirt*
With the stars as her umbrella
  vrijdag 22 september 2017 @ 23:24:47 #191
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_173938799
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:17 schreef Angelfrouk het volgende:
Iemand nog een paar ton over om te verbouwen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik toch wel een beetje verliefd ben op dit huis... Hier kun je best iets leuks van maken, maar het prijskaartje wat daar aan hangt...
die paar ton voor de verbouwing is nog wel te regelen. Maar hoe krijg je zo een mooi pand met tuin in vredesnaam in de bewoonde wereld? :{
  vrijdag 22 september 2017 @ 23:41:38 #192
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173939082
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:17 schreef Angelfrouk het volgende:
Iemand nog een paar ton over om te verbouwen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik toch wel een beetje verliefd ben op dit huis... Hier kun je best iets leuks van maken, maar het prijskaartje wat daar aan hangt...
Vierenhalve ton voor een huis waar je nog minstens ton of twee aan moet verspijkeren, minstens, dan heb je voor bijna 7 ton een mooi huis.
In Sneek..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 23:44:39 #193
74056 crew  ToT
pi_173939119
Als je tot ¤150.000 naar vrijstaande huizen in Nederland zoekt, zie je in Friesland, Groningen en Drenthe sowieso echt machtig mooie huizen (althans aan de buitenkant;; van binnen zien ze er vaak net zo uit als dit huis hierboven.)

Had ik deze al gepost? Volgens mij nog niet.





https://www.funda.nl/koop(...)rkelbeekerstraat-59/
Bieden vanaf ¤130.000,-
  vrijdag 22 september 2017 @ 23:45:14 #194
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173939126
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:24 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Geen funda, wel opmerkelijk. Vooral de prijs.

http://www.vanakker.com/verkoop/aanbod/?id=578&page=6&view=5

Ligt tussen de tarweakkers tegen Zuidzande (Zeeuws-Vlaanderen) aan. Geen verharde weg, sowieso geen buren en alleen maar landbouw (dus trekkers, combines en kippers om je heen) en in de zomer als de tarwe nog staat heeeeel veel minivliegjes.
425000 voor 60 vierkante meter.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173941100
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:44 schreef ToT het volgende:
Als je tot ¤150.000 naar vrijstaande huizen in Nederland zoekt, zie je in Friesland, Groningen en Drenthe sowieso echt machtig mooie huizen (althans aan de buitenkant;; van binnen zien ze er vaak net zo uit als dit huis hierboven.)

Had ik deze al gepost? Volgens mij nog niet.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)rkelbeekerstraat-59/
Bieden vanaf ¤130.000,-
Helemaal verstopt "funderings problematiek", ik zeg succes ;p
pi_173941379
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vierenhalve ton voor een huis waar je nog minstens ton of twee aan moet verspijkeren, minstens, dan heb je voor bijna 7 ton een mooi huis.
In Sneek..
Sneek is redelijk centraal voor Friesland. Dichtbij Joure, Heerenveen, Amsterdam op iets meer dan een uur. Groningen op iets minder dan een uur.
Alleen Leeuwarden is een kut eind.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 23 september 2017 @ 10:42:59 #197
74056 crew  ToT
pi_173942936
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 03:01 schreef Randy_S het volgende:

[..]

Helemaal verstopt "funderings problematiek", ik zeg succes ;p
:D Ah fijn!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 september 2017 @ 10:48:42 #198
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_173942987
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 03:01 schreef Randy_S het volgende:

Helemaal verstopt "funderings problematiek", ik zeg succes ;p
En de rest :X

- Aandachtspunten o.a:
- Heteluchtverwarming verkeerd in slechte staat.
- Houten kozijnen met grotendeels enkele beglazing. In de woonkamer aan de tuinzijde is alle beglazing vernield.
- Slechte keukeninstallatie.
- Sanitair dient te worden vernieuwd.
- Buitengevels, daken en dakgoten verdienen aandacht.
- Funderingsproblematiek
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:51:55 #199
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_173943027
Als ik de koper was zou ik het platstampen en er wat leuks opzetten.

Ah Brunssum, de gedachte dat ik koper zou zjn alleen al....
Tot nooit .......
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 23 september 2017 @ 11:14:41 #200
74056 crew  ToT
pi_173943327
Last van een kleurenallergie? Koop dit huis! https://www.funda.nl/koop(...)0-parnassialaan-112/

  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 23 september 2017 @ 11:18:54 #201
74056 crew  ToT
pi_173943380
En dit huis, weinig bijzonders aan de foto's maar check die prijsdaling! _O_ _O_ _O_ https://www.funda.nl/koop/emmeloord/huis-85745407-pampuspad-28/
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 23 september 2017 @ 13:42:33 #202
74056 crew  ToT
pi_173945879
ZÓ ziet de straat er uit ZONDER vuilcontainer....

Ennnnnn, let op let op let op:

ZÓ ziet het er uit MET vuilcontainer! *O*

https://www.funda.nl/koop/almelo/huis-49927994-westerdokstraat-2
  zaterdag 23 september 2017 @ 13:44:27 #203
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173945918
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:42 schreef ToT het volgende:
ZÓ ziet de straat er uit ZONDER vuilcontainer....
[ afbeelding ]
Ennnnnn, let op let op let op:
[ afbeelding ]
ZÓ ziet het er uit MET vuilcontainer! *O*

https://www.funda.nl/koop/almelo/huis-49927994-westerdokstraat-2
Wauw, echt ik herkende het bij-na niet.
Total make-over dit. Geweldig! Nu ben ik geïnteresseerd *O*
With the stars as her umbrella
  zaterdag 23 september 2017 @ 13:45:30 #204
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173945944
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:44 schreef ToT het volgende:
Als je tot ¤150.000 naar vrijstaande huizen in Nederland zoekt, zie je in Friesland, Groningen en Drenthe sowieso echt machtig mooie huizen (althans aan de buitenkant;; van binnen zien ze er vaak net zo uit als dit huis hierboven.)

Had ik deze al gepost? Volgens mij nog niet.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)rkelbeekerstraat-59/
Bieden vanaf ¤130.000,-
Alsof er mensen zijn doodgegaan daar binnen, wat een trieste uitstraling zeg ;(
With the stars as her umbrella
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 23 september 2017 @ 13:45:47 #205
74056 crew  ToT
pi_173945953
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:44 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wauw, echt ik herkende het bij-na niet.
Total make-over dit. Geweldig! Nu ben ik geïnteresseerd *O*
_O- Echt he! :D

En WTF is up met DIT? :')


Buigen die treden soms steeds door of zo, dat die touwtjes nodig zijn? :')
https://www.funda.nl/koop/almelo/huis-85485107-boddenstraat-6
  zaterdag 23 september 2017 @ 13:48:00 #206
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173946005
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:45 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Echt he! :D

En WTF is up met DIT? :')

[ afbeelding ]
Buigen die treden soms steeds door of zo, dat die touwtjes nodig zijn? :')
https://www.funda.nl/koop/almelo/huis-85485107-boddenstraat-6
_O-

Volgens mij is dat een overblijfsel uit de jaren 70 :')
*op zoek gaat naar zitkuil*
With the stars as her umbrella
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 23 september 2017 @ 13:57:25 #207
74056 crew  ToT
pi_173946205
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:48 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Volgens mij is dat een overblijfsel uit de jaren 70 :')
*op zoek gaat naar zitkuil*

My God, wat sfeervol allemaal! _O-
pi_173946284
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:45 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Echt he! :D

En WTF is up met DIT? :')

[ afbeelding ]
Buigen die treden soms steeds door of zo, dat die touwtjes nodig zijn? :')
https://www.funda.nl/koop/almelo/huis-85485107-boddenstraat-6
de bel is nog wel het allerleukste, die klinkt waarschijnlijk door bij de buren en misschien horen ze 'm binnen bij de snackbar ook nog wel
pi_173947842
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:45 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Echt he! :D

En WTF is up met DIT? :')

[ afbeelding ]
Buigen die treden soms steeds door of zo, dat die touwtjes nodig zijn? :')
https://www.funda.nl/koop/almelo/huis-85485107-boddenstraat-6
misschien zodat kinderen/dronken mensen minder snel van de trap stuiteren?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 23 september 2017 @ 15:44:10 #210
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173947859
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

425000 voor 60 vierkante meter.
Realistisch, toch.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 23 september 2017 @ 15:46:00 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173947876
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:57 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
My God, wat sfeervol allemaal! _O-
Ik vind de lamp gaaf :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 23 september 2017 @ 15:46:08 #212
74056 crew  ToT
pi_173947877
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 15:42 schreef tombolafan het volgende:

[..]

misschien zodat kinderen/dronken mensen minder snel van de trap stuiteren?
Zat ik idd ook aan te denken, maar ik zie geen kinderkamer of speelgoed of whatever. :)
En dronken mensen....het lijkt me een heel keurig burgerhuisje als ik het zo zie! _O-
Misschien is de vrouw des huizes gewoon wat bang aangelegd of zo? :P
  zaterdag 23 september 2017 @ 15:48:04 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173947900
Volgens mij is het gewoon een matige vorm van creatief willen zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173948146
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 15:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind de lamp gaaf :@.
Past ook wel bij jou vind ik :)
  Moderator zaterdag 23 september 2017 @ 18:44:00 #215
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_173951113
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:45 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Alsof er mensen zijn doodgegaan daar binnen, wat een trieste uitstraling zeg ;(
En er mankeert ook nog behoorlijk wat aan :X

quote:
- Let op: Het gehele pand dient gerenoveerd te worden!
- Aandachtspunten o.a:
- Heteluchtverwarming verkeerd in slechte staat.
- Houten kozijnen met grotendeels enkele beglazing. In de woonkamer aan de tuinzijde is alle beglazing vernield.
- Slechte keukeninstallatie.
- Sanitair dient te worden vernieuwd.
- Buitengevels, daken en dakgoten verdienen aandacht.
- Funderingsproblematiek
pi_173951282
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:44 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

En er mankeert ook nog behoorlijk wat aan :X

[..]

Om nog maar niet te spreken over de snelweg in aanbouw die er strak tegenaan ligt... :{w
  zaterdag 23 september 2017 @ 18:56:24 #217
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173951288
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 september 2017 16:05 schreef Juup© het volgende:

[..]

Past ook wel bij jou vind ik :)
Ik ook :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 23 september 2017 @ 19:09:03 #218
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173951472
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:44 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

En er mankeert ook nog behoorlijk wat aan :X

[..]

;(

Een exorcisme en platbranden dan maar :X
With the stars as her umbrella
  zaterdag 23 september 2017 @ 19:18:48 #219
340341 Blester
Membre très utile
pi_173951576
Soms zijn de omschrijvingen nog opmerkelijker dan de woning zelf, zo ook hier.

Ze zijn in ieder geval wel erg te spreken over hun eigen brochure :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_173951652
Heel bijzonder, een schuur/tuinhuisje dat dienst doet al toiletgebouw? Daarnaast is het promotiefilmpje enigszins bijzonder:
https://www.funda.nl/koop(...)79-pinksterbloem-34/
  zaterdag 23 september 2017 @ 19:27:00 #221
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173951669
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:18 schreef Blester het volgende:
Soms zijn de omschrijvingen nog opmerkelijker dan de woning zelf, zo ook hier.

Ze zijn in ieder geval wel erg te spreken over hun eigen brochure :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gristus te hobbelpaard :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173951839
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:44 schreef Vonkenboer het volgende:
En er mankeert ook nog behoorlijk wat aan :X
vlakschuiven dus
Hoppa, shovel er tegen aan
pi_173951911
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:25 schreef ghosty872 het volgende:
Heel bijzonder, een schuur/tuinhuisje dat dienst doet al toiletgebouw? Daarnaast is het promotiefilmpje enigszins bijzonder:
https://www.funda.nl/koop(...)79-pinksterbloem-34/
De enige badkamer in huis is in het schuurtje. :D :D _O-
pi_173952319
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

De enige badkamer in huis is in het schuurtje. :D :D _O-
Vreselijk in de winterdag als het vriest of als er sneeuw ligt en dan lekker in je pyjama naar de badkamer..... _O-

Mijn eerste appartementje was uit 1933 en slecht geïsoleerd. Ik vond die 12 graden in de slaapkamer in de winter al afzien :')
  zaterdag 23 september 2017 @ 20:46:23 #225
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173952933
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:18 schreef Blester het volgende:
Soms zijn de omschrijvingen nog opmerkelijker dan de woning zelf, zo ook hier.

Ze zijn in ieder geval wel erg te spreken over hun eigen brochure :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze waren me al kwijt toen ze met hun vage statistieken aan kwamen zetten :')
Kansloos.
With the stars as her umbrella
  zaterdag 23 september 2017 @ 20:52:01 #226
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173953072
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:17 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Vreselijk in de winterdag als het vriest of als er sneeuw ligt en dan lekker in je pyjama naar de badkamer..... _O-

Mijn eerste appartementje was uit 1933 en slecht geïsoleerd. Ik vond die 12 graden in de slaapkamer in de winter al afzien :')
Herkenbaar! Ik heb altijd in zulke krakkemikkige huizen gewoond want 'oohh charmant', maar wat is dat koud in de winter zeg. Bibberend in bed, hopend dat je de zoveelste koude nacht overleefd :') No way dat ik door de kou naar buiten moet lopen voor een douche ;(
With the stars as her umbrella
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 september 2017 @ 20:53:48 #227
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_173953129
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:

De enige badkamer in huis is in het schuurtje. :D :D _O-
En waarom dat miniwasbakje op de overloop :?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 23 september 2017 @ 20:54:27 #228
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173953141
Als compensatie voor de douche buiten? :+
With the stars as her umbrella
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:13:27 #229
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_173953586
Executie verkoop in Geesteren gespot: Let ook op de tekst

quote:
Openbare executoriale verkoop
(ex artikel 3:268 en 3:254 Burgerlijk Wetboek)
op 25 oktober 2017 bij inzet en afslag vanaf 9:30 uur,
via het internetplatform van Nationale Vastgoed Veiling ()
t.o.v. één der notarissen van Van Heeswijk Notarissen N.V. te Rotterdam, van:
het woonhuis met ondergrond, erf, tuin en verder toebehoren, plaatselijk bekend De Kamp 7 te 7678 CC Geesteren, kadastraal bekend gemeente Tubbergen, sectie K, nummer 8207,
groot zeven are en achtendertig centiare (07.38 a).
De gebruikssituatie van het Registergoed is - voor zover Verkoper bekend (mede op basis van de Basisregistratie Personen) - als volgt: de debiteur staat ingeschreven en het is voorts (mogelijk) verhuurd en/of in gebruik gegeven aan een derde.
Wellicht wordt er in strijd met het in de hypotheekakte opgenomen huurbeding verhuurd. Het verzoekschrift voor verlof tot het inroepen van het huurbeding zal bij de Voorzieningenrechter van de rechtbank worden ingediend. Op verzoek van de executant wordt voorts het huurbeding ingeroepen tegen alle ingeschreven entiteiten alsmede tegen alle onbekende zakelijke (onder)huurders en/of gebruikers middels het uitbrengen van een exploit. In dit exploit wordt tevens de ontruiming aangezegd. Eventuele ontruiming is voor rekening en risico van de koper. De verkoper staat niet in voor kopers bevoegdheid tot ontruiming. Er vindt geen verrekening plaats van huren, servicekosten en/of waarborgsommen.
Voor zover verkoper bekend, is over de verkrijging van voormeld registergoed geen omzetbelasting, maar wel overdrachtsbelasting verschuldigd. De overdrachtsbelasting bedraagt 2% over de koopsom en wordt nimmer geacht in het bod te zijn begrepen. Aan overdrachtsbelasting is verschuldigd het bedrag dat door de belastingdienst of de belastingrechter wordt vastgesteld met toepassing van de Wet op belastingen van rechtsverkeer.
Kortom goed nadenken voordat je biedt oO/

Pics:






Weet iemand wat hier aan de hand is?

Dit huis
pi_173953747
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:13 schreef TR08 het volgende:
Wellicht wordt er in strijd met het in de hypotheekakte opgenomen huurbeding verhuurd. Het verzoekschrift voor verlof tot het inroepen van het huurbeding zal bij de Voorzieningenrechter van de rechtbank worden ingediend. Op verzoek van de executant wordt voorts het huurbeding ingeroepen tegen alle ingeschreven entiteiten alsmede tegen alle onbekende zakelijke (onder)huurders en/of gebruikers middels het uitbrengen van een exploit. In dit exploit wordt tevens de ontruiming aangezegd. Eventuele ontruiming is voor rekening en risico van de koper. De verkoper staat niet in voor kopers bevoegdheid tot ontruiming. Er vindt geen verrekening plaats van huren, servicekosten en/of waarborgsommen.
NOOIT kopen dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Juup© op 23-09-2017 21:19:38 (typo's :')) ]
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:20:08 #231
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173953797
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:13 schreef TR08 het volgende:
Executie verkoop in Geesteren gespot: Let ook op de tekst

[..]

Kortom goed nadenken voordat je biedt oO/

Pics:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Weet iemand wat hier aan de hand is?

Dit huis
Op één foto na geen foto's van de indeling, de staat van het huis aan de binnenkant, tuin en zo doet wat verwaarloosd aan, de begeleidende tekst is afschrikwekkend.

Van buiten lijkt t een toffe plek, maar nee. Te veel haken en ogen aan enkel de koop al :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 september 2017 @ 21:20:16 #232
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_173953805
En alleen maar foto's van de buitenkant. Ze kunnen er dus blijkbaar niet in. Er mist ook een compleet kozijn en raam aan de voorkant :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:20:21 #233
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173953811
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:18 schreef Juup© het volgende:

[..]

NOOIT kopen dus.
En dit :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:21:15 #234
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173953829
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:20 schreef Rewimo het volgende:
En alleen maar foto's van de buitenkant. Ze kunnen er dus blijkbaar niet in. Er mist ook een compleet kozijn en raam aan de voorkant :+
Goed opgemerkt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173954302
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

De enige badkamer in huis is in het schuurtje. :D :D _O-
Dat verzin je toch niet...
Laat die handjes wapperen!
pi_173956459
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:44 schreef -Miauw- het volgende: [..]

Wauw, echt ik herkende het bij-na niet.
Total make-over dit. Geweldig! Nu ben ik geïnteresseerd *O*
Je vergist je. De container op de hoek is een stille waarschuwing over de verkeersveiligheid; attendeert op de vele geparkeerde auto's en die zigzaghoek in de weg. Is dus geen wijkje voor met kleine kinderen. Is het eigenlijk toch al niet met je kleine bovenwoning.
  zaterdag 23 september 2017 @ 23:27:12 #238
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173956519
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 23:22 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Je vergist je. De container op de hoek is een stille waarschuwing over de verkeersveiligheid; attendeert op de vele geparkeerde auto's en die zigzaghoek in de weg. Is dus geen wijkje voor met kleine kinderen. Is het eigenlijk toch al niet met je kleine bovenwoning.
Heb jij nou mijn sarcasme gemist of ik jouwnes? :+
With the stars as her umbrella
pi_173956651
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En de rest :X

- Aandachtspunten o.a:
- Heteluchtverwarming verkeerd in slechte staat.
- Houten kozijnen met grotendeels enkele beglazing. In de woonkamer aan de tuinzijde is alle beglazing vernield.
- Slechte keukeninstallatie.
- Sanitair dient te worden vernieuwd.
- Buitengevels, daken en dakgoten verdienen aandacht.
- Funderingsproblematiek
Heerlijk altijd, spelfouten in Funda-teksten.
pi_173956929
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:25 schreef ghosty872 het volgende: Heel bijzonder, een schuur/tuinhuisje dat dienst doet al toiletgebouw? Daarnaast is het promotiefilmpje enigszins bijzonder:
https://www.funda.nl/koop(...)79-pinksterbloem-34/
Vooroorlogse woning: 1x/week naar het badhuis toe. Wel luxe als dat badhuis in je eigen tuin staat.

Het is al verkocht (onder voorbehoud). Door een vrijgezel die de 2e kamer in een badkamer omtovert? Veel huizen zijn zo klein door het schuine dak, met van die poppenhuiskamertje. Maar deze heeft tenminste wel een grote tuin en een bijna dekkende overkapping van de keukendeur naar de badkamerdeur.

Edit: ik zie met vertraging dat de keuken al een uitbouw is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Teslynd op 24-09-2017 00:37:39 ]
pi_173957818
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:20 schreef Rewimo het volgende:
En alleen maar foto's van de buitenkant. Ze kunnen er dus blijkbaar niet in. Er mist ook een compleet kozijn en raam aan de voorkant :+
De foto van de binnenkant is ook door het raam genomen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  roze zondag 24 september 2017 @ 04:23:18 #242
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173958084
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:13 schreef TR08 het volgende:
Executie verkoop in Geesteren gespot: Let ook op de tekst

[..]

Kortom goed nadenken voordat je biedt oO/

Pics:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Weet iemand wat hier aan de hand is?

Dit huis
Wtf?
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 september 2017 @ 08:03:39 #243
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_173958351
Wie zoekt er nog een tijd machine? Tijd is hier sinds 1820 stil blijven staan...











Hierzo
  zondag 24 september 2017 @ 08:16:41 #244
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_173958395
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:20 schreef Rewimo het volgende:
En alleen maar foto's van de buitenkant. Ze kunnen er dus blijkbaar niet in. Er mist ook een compleet kozijn en raam aan de voorkant :+
Huurdersbescherming, Als ik een huis huur (en niet betaal) dan mag een verhuurder er niet zo maar in. Dan moet er eerst een ontruimingsvonnis zijn. Dat kan na 3 maanden niet-betalen gedaan worden, sommigen wachten 3 jaar :7
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  zondag 24 september 2017 @ 08:27:51 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173958444
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 23:27 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Heb jij nou mijn sarcasme gemist of ik jouwnes? :+
Dat laatste iig niet, dat is namelijk niet-bestaand.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 24 september 2017 @ 08:29:58 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173958459
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 08:16 schreef marcel.de het volgende:

[..]

Huurdersbescherming, Als ik een huis huur (en niet betaal) dan mag een verhuurder er niet zo maar in. Dan moet er eerst een ontruimingsvonnis zijn. Dat kan na 3 maanden niet-betalen gedaan worden, sommigen wachten 3 jaar :7
Dat is daar niet het enige probleem, ze weten niet of er huurders inzitten, ze weten wel dat er meer mensen ingeschreven staan dan alleen degene die zijn financiële verplichtingen niet nakomt (waarschijnlijk het niet betalen van de hypotheek).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 september 2017 @ 09:29:19 #247
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_173958936
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 02:07 schreef Isabeau het volgende:

De foto van de binnenkant is ook door het raam genomen :D
Ja, dat viel me als eerste op :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 24 september 2017 @ 09:35:59 #248
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173959054
quote:
99s.gif Op zondag 24 september 2017 08:03 schreef TR08 het volgende:
Wie zoekt er nog een tijd machine? Tijd is hier sinds 1820 stil blijven staan...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hierzo
Kan zo naar het open lucht museum
Kavel van 50.000m2, niet verkeerd
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator zondag 24 september 2017 @ 09:36:06 #249
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173959056
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:13 schreef TR08 het volgende:
Executie verkoop in Geesteren gespot: Let ook op de tekst

[..]

Kortom goed nadenken voordat je biedt oO/

Pics:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Weet iemand wat hier aan de hand is?

Dit huis
Op afslag ook nog es, verkoper wil er graag vanaf dus.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 september 2017 @ 09:36:50 #250
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_173959068
quote:
99s.gif Op zondag 24 september 2017 08:03 schreef TR08 het volgende:
Wie zoekt er nog een tijd machine? Tijd is hier sinds 1820 stil blijven staan...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hierzo
Op het elektrisch licht na dan ;) Wat een prachtige boerderij zeg!

En dan die moderniseringssuggesties tussen de foto's :X
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 24 september 2017 @ 09:41:16 #251
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173959146
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 09:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Op afslag ook nog es, verkoper wil er graag vanaf dus.
De bank waarschijnlijk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator zondag 24 september 2017 @ 10:39:05 #252
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_173960139
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 09:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Op het elektrisch licht na dan ;) Wat een prachtige boerderij zeg!

En dan die moderniseringssuggesties tussen de foto's :X
Verbouwen zullen wel de nodige haken en ogen aan zitten; omdat het een rijksmonument is :X
pi_173960372
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 09:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Op het elektrisch licht na dan ;) Wat een prachtige boerderij zeg!

En dan die moderniseringssuggesties tussen de foto's :X
Ik geloof nooit dat je daar toestemming voor gaat krijgen.
  zondag 24 september 2017 @ 11:34:05 #254
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_173961276
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 09:29 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, dat viel me als eerste op :D
daarom stond ie er ook tussen 😊
pi_173977402
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:25 schreef ghosty872 het volgende:
Heel bijzonder, een schuur/tuinhuisje dat dienst doet al toiletgebouw? Daarnaast is het promotiefilmpje enigszins bijzonder:
https://www.funda.nl/koop(...)79-pinksterbloem-34/
Ze hoeven in ieder geval niet op blote voeten naar de badkamer, schoenen genoeg op een van de slaapkamers!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 24 september 2017 @ 23:44:45 #256
74056 crew  ToT
pi_173980132
quote:
99s.gif Op zondag 24 september 2017 08:03 schreef TR08 het volgende:
Wie zoekt er nog een tijd machine? Tijd is hier sinds 1820 stil blijven staan...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hierzo
:D Holy fuck! Die zou ik echt zo willen hebben, maar 8 ton is me toch net ff iets te gortig! :P
  roze zondag 24 september 2017 @ 23:46:48 #257
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173980160
quote:
99s.gif Op zondag 24 september 2017 08:03 schreef TR08 het volgende:
Wie zoekt er nog een tijd machine? Tijd is hier sinds 1820 stil blijven staan...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hierzo
Krijg ik de kat erbij? *;
Your beauty never ever scared me.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 25 september 2017 @ 17:51:41 #258
74056 crew  ToT
pi_173990839
quote:
Rilland daar wil ik nog niet dood gevonden worden :N
pi_173990844
quote:
enorme lap grond voor ienieminie huisje. Geen verwarming muv kachel volgens mij
  † In Memoriam † maandag 25 september 2017 @ 19:21:05 #261
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_173992318
Zit er wel een toilet in? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 25 september 2017 @ 19:21:29 #262
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_173992328

En een enorme opslagtank in je achtertuin...
pi_173994415
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:21 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
En een enorme opslagtank in je achtertuin...
En zijn dat kassen? Gratis verlichting de hele nacht :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173994445
quote:
99s.gif Op maandag 25 september 2017 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
Zit er wel een toilet in? :?
*klik*

Zie plattegrond :P

(alle foto's zijn een aanrader O+ incl bedstee)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173995495
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2017 23:46 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Krijg ik de kat erbij? *;
Deze krijg je erbij:

pi_173995517
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 20:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En zijn dat kassen? Gratis verlichting de hele nacht :X
merk je niks van in de bedstee :+
pi_173995927
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

merk je niks van in de bedstee :+
Vandaar dat die er nog in zit :o Heel slim *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 25 september 2017 @ 23:28:09 #268
74056 crew  ToT
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 25 september 2017 @ 23:32:51 #269
74056 crew  ToT
pi_173998732
Interessant toilet! :P



Kale fotograaf krijg je er gratis bij! :P



https://www.funda.nl/koop(...)-graafjansdijk-a-77/
pi_173999378
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 23:32 schreef ToT het volgende:
Interessant toilet! :P

[ afbeelding ]
Wat is er met die tegels rechts gebeurd? Waar is de douchekraan? Waarom zitten er pluggin in de muur links? Is de spiegel weg?

Zoveel vragen, geen antwoorden :(
pi_173999640
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 23:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]

Heb jij nou mijn sarcasme gemist of ik jouwnes? :+
Jij de mijne. Aan de jouwe valt niets over het hoofd te zien.
pi_174002156
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 20:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En zijn dat kassen? Gratis verlichting de hele nacht :X
Jup, heel veel kassen, ik heb daar zelf gewerkt. Is een baken van licht 's nachts.
Sue Me
  dinsdag 26 september 2017 @ 12:13:41 #273
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_174004581
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:13 schreef ray_nl het volgende:
https://www.dijkhuizenmak(...)ts-van-middendorp/15

Pijn aan mijn ogen op iedere foto!
hilarisch, met elke foto wordt het erger. Oh en die ondergrondse treinbaan _O-
pi_174004697
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:13 schreef ray_nl het volgende:
https://www.dijkhuizenmak(...)ts-van-middendorp/15

Pijn aan mijn ogen op iedere foto!
Mijn god...
pi_174006282
Ik vind dat trappetje naar het zitje bij het bovenraam wel geniaal eigenlijk :+ , niet dat ik het zelf ook zo zou doen... :P
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  dinsdag 26 september 2017 @ 13:58:49 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174006634
Wat hebben ze in godsnaam met die parketvloer beneden gedaan? De stukjes eruit om de treinbaan te kunnen zien kan ik nog wel om lachen, maar het is net of de vloer uit dat laatste stukje voor de tuin naar de keuken verplaatst is.
Mooie meubels ook, niet voor mij, maar kwalitatief top en tijdloos, maar het ik zie weer waarom het niet mooi is om op een houten vloer ook houten meubels te plaatsen, vooral als het verschillende houtsoorten zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 26 september 2017 @ 14:38:54 #278
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174007417
quote:
99s.gif Op zondag 24 september 2017 08:03 schreef TR08 het volgende:
Wie zoekt er nog een tijd machine? Tijd is hier sinds 1820 stil blijven staan...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hierzo
Dit is toch niet te geloven... zó authentiek nog. Hier is echt bijna nooit iets aan gedaan. Maar als je dáár aan begint...
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 26 september 2017 @ 14:43:59 #279
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_174007500
quote:
99s.gif Op zondag 24 september 2017 08:03 schreef TR08 het volgende:
Wie zoekt er nog een tijd machine? Tijd is hier sinds 1820 stil blijven staan...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hierzo
_O_ O+
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 26 september 2017 @ 15:05:26 #280
74056 crew  ToT
pi_174007948
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:13 schreef ray_nl het volgende:
https://www.dijkhuizenmak(...)ts-van-middendorp/15

Pijn aan mijn ogen op iedere foto!
:D Oogaids FTW!

_O- Whaddup met die miniatuur wenteltrap in die ene kamer? _O-
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 15:17:48 #281
184769 crew  Deisyy
pi_174008177
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:05 schreef ToT het volgende:

[..]

:D Oogaids FTW!

_O- Whaddup met die miniatuur wenteltrap in die ene kamer? _O-
Om even rustig te kunnen zitten _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_174008639
quote:
99s.gif Op zondag 24 september 2017 08:03 schreef TR08 het volgende:
Wie zoekt er nog een tijd machine? Tijd is hier sinds 1820 stil blijven staan...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hierzo
Werkelijk prachtig! Kan zo een museum van maken.
  dinsdag 26 september 2017 @ 18:23:56 #283
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174011814
Aap in de gang :D



Voor ¤ 3.985.000 k.k. mag u bij de aap logeren :P

https://www.funda.nl/koop(...)034-sweelincklaan-9/
  dinsdag 26 september 2017 @ 18:27:21 #284
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174011884
Klein landgoedje :D en we vliegen er even over heen :P



Beetje speelgoed op zolder :o :o _O_ _O_

https://www.funda.nl/koop(...)99-bentveldsweg-142/
  dinsdag 26 september 2017 @ 19:39:39 #285
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_174013626
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Klein landgoedje :D en we vliegen er even over heen :P


[ afbeelding ]
Beetje speelgoed op zolder :o :o _O_ _O_

https://www.funda.nl/koop(...)99-bentveldsweg-142/
En KLM huisjes:



En een KFC keuken:


Ik kwam in die 125 foto's nog speelkamers met flipperkast enzo tegen, en dit sportveld:


Een zwembad, maar ook de eigen tennisbaan:


En nu ga ik kappen

Met je eigen Ricoh Multifunctioneel afdrukding


Weirdos _O-
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_174015310
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:13 schreef ray_nl het volgende:
https://www.dijkhuizenmak(...)ts-van-middendorp/15

Pijn aan mijn ogen op iedere foto!
Kearl ik krijg kats spontane insulten van die inrichting 8)7
Alius aliud dicit
pi_174015447
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:33 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Kearl ik krijg kats spontane insulten van die inrichting 8)7
Ik vind de tuinstoelen en sommige inrichting wel cool
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 26 september 2017 @ 20:52:42 #288
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174016205
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:58 schreef Leandra het volgende:
Wat hebben ze in godsnaam met die parketvloer beneden gedaan? De stukjes eruit om de treinbaan te kunnen zien kan ik nog wel om lachen, maar het is net of de vloer uit dat laatste stukje voor de tuin naar de keuken verplaatst is.
Mooie meubels ook, niet voor mij, maar kwalitatief top en tijdloos, maar het ik zie weer waarom het niet mooi is om op een houten vloer ook houten meubels te plaatsen, vooral als het verschillende houtsoorten zijn.
Ik vind de cognackleurige bank echt fantastisch O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174022735
Weer een geval van veel bijeen gegooide wansmaak:





Wel een glazen bad :P :

pi_174022815
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 12:13 schreef ray_nl het volgende:
https://www.dijkhuizenmak(...)ts-van-middendorp/15

Pijn aan mijn ogen op iedere foto!
aaargh !!!

pi_174025589
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:39 schreef marcel.de het volgende:

[..]

En KLM huisjes:

[ afbeelding ]

En een KFC keuken:
[ afbeelding ]

Ik kwam in die 125 foto's nog speelkamers met flipperkast enzo tegen, en dit sportveld:
[ afbeelding ]

Een zwembad, maar ook de eigen tennisbaan:
[ afbeelding ]

En nu ga ik kappen

Met je eigen Ricoh Multifunctioneel afdrukding
[ afbeelding ]

Weirdos _O-
Dat stuk vlees op dat bord :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 27 september 2017 @ 10:00:04 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174025765
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 00:29 schreef Iemand91 het volgende:
Weer een geval van veel bijeen gegooide wansmaak:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wel een glazen bad :P :

[ afbeelding ]
Wat een enge trap. Waar is de leunig ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174025953
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat stuk vlees op dat bord :')
Ik dacht dat het vis (zalm) was.
En die meloen erbij dan?
pi_174026808
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:05 schreef ToT het volgende:

[..]

:D Oogaids FTW!

_O- Whaddup met die miniatuur wenteltrap in die ene kamer? _O-
Dat. Hoe verzin je het. _O-

  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 27 september 2017 @ 11:10:15 #295
74056 crew  ToT
pi_174026902
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:04 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Dat. Hoe verzin je het. _O-

[ afbeelding ]
Aan het zitje daar te zien moet daar een erg mooi uitzicht zijn. Misschien ligt de knappe buurvrouw vaak naakt te zonnen of zo? :T

Met Street View leek het ff om een school te gaan, maar de ramen kloppen niet, dus is het waarschijnlijk toch de achtertuin van de knappe buurvrouw waar het om gaat! _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door ToT op 27-09-2017 11:23:13 ]
pi_174027647
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat een enge trap. Waar is de leunig ;(.
Wij hebben ook geen trapleuning. Enige trap waar ik ooit vanaf donderde was er één mét leuning.
Je raekt an de dinge geweun.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 27 september 2017 @ 13:40:37 #297
74056 crew  ToT
  woensdag 27 september 2017 @ 17:08:04 #298
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_174034570
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:04 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Dat. Hoe verzin je het. _O-

[ afbeelding ]
Vooral die twee treetjes helemaal bovenaan...in gebruik als bijzettafeltje of wat?
pi_174034699
quote:
wat zullen de buren blij zijn dat deze bewoner gaat verhuizen
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 27 september 2017 @ 17:16:55 #300
74056 crew  ToT
pi_174034762
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 17:08 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Vooral die twee treetjes helemaal bovenaan...in gebruik als bijzettafeltje of wat?
Z'n snikkel in de ene hand, drankje in de andere hand en maar gluren naar de buren! *O*
pi_174035211
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

wat zullen de buren blij zijn dat deze bewoner gaat verhuizen
Want? Twee honden staat gelijk aan...?
Je raekt an de dinge geweun.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')