abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 september 2017 @ 00:32:45 #251
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173687000
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, je komt er niet mee weg door te zeggen. "Ja ik stem wel PVV, maar met die standpunten ben ik het niet eens hoor"

Als je hun standpunten een mandaat geeft, dan gedoog je ze op zijn minst. Dan kan het lot van anderen je kennelijk weinig schelen.
Not even remotely, je weet echt wel beter. Ik heb op jouw heilige partij gestemd, maar dat betekent nog steeds niet dat ik het met alle standpunten eens ben. Een partij waarvan ik het met alle standpunten eens ben bestaat namelijk niet, en dat geldt voor bijna iedere kiezer.

Dat zelfs jij je schuldig maakt aan het type guilt-by-association dat de tegenstellingen in de samenleving zo zwaar aanzet is echt bedroevend.

Je bent een moslim, dus dan steun je alle terroristische aanslagen.
Je stemt PVV, dus dan ben je voorstander van *insert random geert-anti-islamretoriek*.

Niet dus. Allebei niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173687006
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:31 schreef richolio het volgende:

[..]

Oh de ironie
Blijkbaar ben ik een stuk toleranter dan menig progressief. Ik verstoot geen familie of vrienden als ze naïeve progressieve denkbeelden hebben.
  zondag 10 september 2017 @ 00:33:40 #253
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173687016
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 00:33 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Blijkbaar ben ik een stuk toleranter dan menig progressief. Ik verstoot geen familie of vrienden als ze naïeve progressieve denkbeelden hebben.
Ik ook niet. Wie wel?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 10 september 2017 @ 00:33:46 #254
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173687017
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ze stemmen erop bij de 2e kamerverkiezingen en de contributie is de belasting die een PVV regering tot zijn beschikking heft.
Met name die laatste is wel echt vierkant gelul natuurlijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173687020
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En toch komen er hier moslimpartijen opzetten, dat mag uiteraard,het is een vrij land, maar waarom zou je dat doen als je niet wil proberen macht te krijgen dan?
Het zijn geen moslimpartijen het zijn partijen geinspireerd door de islam. Dat zegt niets over de doelstellingen van de Islam.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173687024
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vrij simpel, net als iets generieks als politiek rechts daar niet per definitie mee geassocieerd wordt. Bepaalde vertakkingen echter wel. De PVV is een extreme vertakking, net als het salafisme.
Wow, PVV op gelijke voet stellen met salafisme.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 10 september 2017 @ 00:35:31 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_173687035
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vrij simpel, net als iets generieks als politiek rechts daar niet per definitie mee geassocieerd wordt. Bepaalde vertakkingen echter wel. De PVV is een extreme vertakking, net als het salafisme.
Dan kom je op het andere punt uit, de PVV wordt openbaar bestreden door andere partijen en dus ook voor het gemak even andere "nederlanders" Waarom worden extremisten, salafisten niet openbaar bestreden door andere moslims dan?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_173687070
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 00:33 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Blijkbaar ben ik een stuk toleranter dan menig progressief. Ik verstoot geen familie of vrienden als ze naïeve progressieve denkbeelden hebben.
Is gewoon zo. Rechts vs Links = realisme vs idealisme.

Lijkt me logisch dat als je idealist bent dat je minder tolerant bent dan een realist. Een realist zal eerder zijn schouders ophalen dan een idealist. Tja, je bent niet voor niets een idealist.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 10 september 2017 @ 00:37:37 #259
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173687077
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:35 schreef HeatWave het volgende:
Waarom worden extremisten, salafisten niet openbaar bestreden door andere moslims dan?
Gebeurt dat niet?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 10 september 2017 @ 00:38:27 #260
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_173687087
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:32 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Not even remotely, je weet echt wel beter. Ik heb op jouw heilige partij gestemd, maar dat betekent nog steeds niet dat ik het met alle standpunten eens ben. Een partij waarvan ik het met alle standpunten eens ben bestaat namelijk niet, en dat geldt voor bijna iedere kiezer.
Ik ben het ook niet met alles eens. Maar ik gedoog datgene wel omdat ik er mee kan leven. Maar ik duik er niet voor weg wanneer ik erop aangesproken wordt. Want door mijn stem heb ik hetgene dat D66 doet mede mogelijk gemaakt.

quote:
Dat zelfs jij je schuldig maakt aan het type guilt-by-association dat de tegenstellingen in de samenleving zo zwaar aanzet is echt bedroevend.

Je bent een moslim, dus dan steun je alle terroristische aanslagen.
Je stemt PVV, dus dan ben je voorstander van *insert random geert-anti-islamretoriek*.

Niet dus. Allebei niet.
Het verschil is dat je bij een stem op de partij deze naar de macht helpt om al die plannen uit te voeren. Het is dus niet een vrijblijvend iets.
pi_173687093
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:33 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik ook niet. Wie wel?
Weet ik niet. In de OP wordt iets dergelijks vermeld: PVV'ers die contact verliezen met familie en vrienden.
  zondag 10 september 2017 @ 00:39:57 #262
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_173687111
quote:
Nauwelijks, print 1 cartoon van Mohammed en de straten stromen vol met boze moslims, pleeg een aanslag in de naan van de islam en je hoort hooguit een handjevol mensen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 10 september 2017 @ 00:41:53 #263
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173687129
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nauwelijks, print 1 cartoon van Mohammed en de straten stromen vol met boze moslims, pleeg een aanslag in de naan van de islam en je hoort hooguit een handjevol mensen.
Het is maar net wat je wil horen natuurlijk. En bovendien geldt hier hetzelfde als waar ik Hexa net al op aansprak: het is guilt by association. Waarom zou mijn Turkse buurvrouw openlijk afstand moeten nemen van pakweg de aanslag in Barcelona? Omdat ze toevallig ook moslima is? Gelul natuurlijk. Kan ik even goed van mijn vriend gaan verlangen dat hij er afstand van neemt, omdat hij toevallig een man is met een rijbewijs.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173687151
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:34 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wow, PVV op gelijke voet stellen met salafisme.
Nee hoor, ik stel louter dat het beiden extremen zijn over de onderlinge verhoudingen heb ik niet gesproken en is verder ook irrelevant.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173687184
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan kom je op het andere punt uit, de PVV wordt openbaar bestreden door andere partijen en dus ook voor het gemak even andere "nederlanders" Waarom worden extremisten, salafisten niet openbaar bestreden door andere moslims dan?
Die worden wel degelijk in het openbaar bestreden door andere moslims. Het is grappig dat men de leugens over PVV aanhang zogenaamd beu is, maar ondertussen wel lekker leugens verspreid over moslims. Wederom komt hier de hypocrisie bovendrijven.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 10 september 2017 @ 00:46:56 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_173687197
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:41 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het is maar net wat je wil horen natuurlijk. En bovendien geldt hier hetzelfde als waar ik Hexa net al op aansprak: het is guilt by association. Waarom zou mijn Turkse buurvrouw openlijk afstand moeten nemen van pakweg de aanslag in Barcelona? Omdat ze toevallig ook moslima is? Gelul natuurlijk. Kan ik even goed van mijn vriend gaan verlangen dat hij er afstand van neemt, omdat hij toevallig een man is met een rijbewijs.
Waarom? Omdat je als moslim blijkbaar last hebt van je foute partijgenoten. Waarom geeft een bedrijf miljoenen uit aan PR, om hun imago te verbeteren.

Je Turkse buurvrouw zou het in een ideale wereld idd niet hoeven doen, maar als een groep, bedrijf, land, religie een slecht imago hebt zou je er natuurlijk best eens een keer iets aan kunnen proberen te doen ipv alleen maar blijven klagen dat je zo'n slecht imago hebt.Het hoeft idd niet, maar het zou misschien best eens een goed plan zijn :).

De Hells Angels hebben bijv ook een keer een actie met knuffeldieren in een ziekenhuis gedaan, niet alle Angels zijn fout, maar ze hebben een slechte naam, dus probeerden de goeien er iets aan te doen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 10 september 2017 @ 00:48:37 #267
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173687223
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom? Omdat je als moslim blijkbaar last hebt van je foute partijgenoten. Waarom geeft een bedrijf miljoenen uit aan PR, om hun imago te verbeteren.

Je Turkse buurvrouw zou het in een ideale wereld idd niet hoeven doen, maar als een groep, bedrijf, land, religie een slecht imago hebt zou je er natuurlijk best eens een keer iets aan kunnen proberen te doen ipv alleen maar blijven klagen dat je zo'n slecht imago hebt.Het hoeft idd niet, maar het zou misschien best eens een goed plan zijn :).

De Hells Angels hebben bijv ook een keer een actie met knuffeldieren in een ziekenhuis gedaan, niet alle Angels zijn fout, maar ze hebben een slechte naam, dus probeerden de goeien er iets aan te doen.
Het is geen groep. Er doen een aantal mensen hard hun best om het een homogene groep te laten lijken, maar dat is het dus niet.

Net zoals die anderhalf miljoen mensen die op Wilders hebben gestemd, ook geen homogene groep is.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173687226
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:41 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het is maar net wat je wil horen natuurlijk. En bovendien geldt hier hetzelfde als waar ik Hexa net al op aansprak: het is guilt by association. Waarom zou mijn Turkse buurvrouw openlijk afstand moeten nemen van pakweg de aanslag in Barcelona? Omdat ze toevallig ook moslima is? Gelul natuurlijk. Kan ik even goed van mijn vriend gaan verlangen dat hij er afstand van neemt, omdat hij toevallig een man is met een rijbewijs.
Is hij moslim ook dan?
I´m back.
pi_173687236
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het is geen groep. Er doen een aantal mensen hard hun best om het een homogene groep te laten lijken, maar dat is het dus niet.

Net zoals die anderhalf miljoen mensen die op Wilders hebben gestemd, ook geen homogene groep is.
Dat zijn tokkies, lees ik altijd.
I´m back.
  zondag 10 september 2017 @ 00:49:43 #270
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173687239
quote:
11s.gif Op zondag 10 september 2017 00:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is hij moslims ook dan?
Nee, hij is man en heeft een rijbewijs. Net als de meeste terroristen die een busje in een groep onschuldigen jagen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173687247
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:49 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee, hij is man en heeft een rijbewijs. Net als de meeste terroristen die een busje in een groep onschuldigen jagen.
Ja, dat is dan een vreemde vergelijking imho.
I´m back.
  zondag 10 september 2017 @ 00:51:00 #272
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173687257
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat is dan een vreemde vergelijking imho.
Waarom? Van dit soort overeenkomsten moeten we het schijnbaar hebben.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173687258
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom? Omdat je als moslim blijkbaar last hebt van je foute partijgenoten. Waarom geeft een bedrijf miljoenen uit aan PR, om hun imago te verbeteren.

Je Turkse buurvrouw zou het in een ideale wereld idd niet hoeven doen, maar als een groep, bedrijf, land, religie een slecht imago hebt zou je er natuurlijk best eens een keer iets aan kunnen proberen te doen ipv alleen maar blijven klagen dat je zo'n slecht imago hebt.Het hoeft idd niet, maar het zou misschien best eens een goed plan zijn :).

De Hells Angels hebben bijv ook een keer een actie met knuffeldieren in een ziekenhuis gedaan, niet alle Angels zijn fout, maar ze hebben een slechte naam, dus probeerden de goeien er iets aan te doen.
Het grote verschil is dat moslims geen organisatie zijn of vormen. Het is geen stichting, club of commercieel bedrijf. Er is geen baas of leider, het zijn individueen die naar eigen inzicht hun religie praktiseren. Dat is wat anders als je actief deelneemt aan een terreurorganisatie bijv. Als ik lid zou zijn van eem uitgesproken salafistische organisatie, dan zou je mij kunnen aanspreken. Dat kan niet als dat niet zo is. Ik ga jou toch ook niet lastigvallen met acties van de Hells Angels.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173687284
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Waarom? Van dit soort overeenkomsten moeten we het schijnbaar hebben.
Ja, omdat er betrekkelijk weinig mensen die niet moslim zijn op mensen inrijden, omdat ze nu eenmaal een rijbewijs hebben en een busje kunnen huren. Toch?
I´m back.
  zondag 10 september 2017 @ 00:53:52 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_173687297
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het grote verschil is dat moslims geen organisatie zijn of vormen. Het is geen stichting, club of commercieel bedrijf. Er is geen baas of leider, het zijn individueen die naar eigen inzicht hun religie praktiseren. Dat is wat anders als je actief deelneemt aan een terreurorganisatie bijv.
Dat wil ik best geloven, maar waarom de massale protesten tegen een Mohammedcartoon dan? Kan dat dan ook niet gewoon genegeerd worden, gewoon een keer niet je zo druk maken om zoiets?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_173687305
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het grote verschil is dat moslims geen organisatie zijn of vormen. Het is geen stichting, club of commercieel bedrijf. Er is geen baas of leider, het zijn individueen die naar eigen inzicht hun religie praktiseren. Dat is wat anders als je actief deelneemt aan een terreurorganisatie bijv. Als ik lid zou zijn van eem uitgesproken salafistische organisatie, dan zou je mij kunnen aanspreken. Dat kan niet als dat niet zo is. Ik ga jou toch ook niet lastigvallen met acties van de Hells Angels.
Klopt, maar er is wel de solidariteit mbt de oemma.
I´m back.
pi_173687306
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, omdat er betrekkelijk weinig mensen die niet moslim zijn op mensen inrijden, omdat ze nu eenmaal een rijbewijs hebben en een busje kunnen huren. Toch?
Het gebeurt met enige regelmaat dat mensen die niet moslim zijn op mensen inrijden. Om wat voor reden dan ook. Beetje onder je steen vandaan komen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173687311
Hmm, ik lees nog steeds geen leugens van de PVV, blijkbaar valt dat allemaal wel mee.
pi_173687315
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het gebeurt met enige regelmaat dat mensen die niet moslim zijn op mensen inrijden. Om wat voor reden dan ook. Beetje onder je steen vandaan komen.
Klopt ook, maar duidelijk door een ongeval dan.
I´m back.
pi_173687334
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt, maar er is wel de solidariteit mbt de oemma.
Reinste onzin. Hoeveel moslimsoldaten zijn er om Rohingya's te beschermen. Die solidariteit is meer gebaseerd op komaf. De gemiddelde Arabier heeft weinig op met wat er gebeurd in Azië bijv.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173687337
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt ook, maar duidelijk door een ongeval dan.
Ehm nee.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 10 september 2017 @ 00:57:27 #282
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173687340
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, omdat er betrekkelijk weinig mensen die niet moslim zijn op mensen inrijden, omdat ze nu eenmaal een rijbewijs hebben en een busje kunnen huren. Toch?
Hij is man, heeft een rijbewijs, en is (voor zover ik weet en hoop) absoluut niet van plan om met een busje op mensen in te rijden.
Net zoals er ontelbaar veel mannen, met een rijbewijs, en een koran, absoluut niet van plan om met een busje op mensen in te rijden.

Als die laatste mensen kennelijk wel allemaal afstand moeten nemen van de diverse aanslagen, waarom hoeft mijn vriend dat dan niet?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173687354
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ehm nee.
Die gast in Charlottesville bedoel je? Beetje onduidelijk, vanaf de beelden die ik heb gezien is het idd moedwillig. Maar goed dat is er dus 1 dan.
I´m back.
pi_173687357
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat wil ik best geloven, maar waarom de massale protesten tegen een Mohammedcartoon dan? Kan dat dan ook niet gewoon genegeerd worden, gewoon een keer niet je zo druk maken om zoiets?
Dat is aan die mensen. Dat maakt hen niet meteen pro-terreur of anti-westen. Er zijn ook massaprotesten tegen oorlog en terreur geweest..tja..
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 10 september 2017 @ 01:00:27 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_173687375
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is aan die mensen. Dat maakt hen niet meteen pro-terreur of anti-westen. Er zijn ook massaprotesten tegen oorlog en terreur geweest..tja..
Mijn punt is dat er dan blijkbaar wel een grote homogene groep moslims lijkt te bestaan. Een onschuldige cartoon die het geloof zou beledigen is wel een reden om massaal te protesteren, maar mensen die moorden in de naam van het geloof, meh, moet kunnen.. Dat is het signaal dat je geeft.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_173687407
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die gast in Charlottesville bedoel je? Beetje onduidelijk, vanaf de beelden die ik heb gezien is het idd moedwillig. Maar goed dat is er dus 1 dan.
https://www.ad.nl/amersfo(...)n-in-baarn~ad44c372/

https://www.bndestem.nl/b(...)-werkstraf~a921cba5/

Serieus in 1 seconde googlen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173687435
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 01:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mijn punt is dat er dan blijkbaar wel een grote homogene groep moslims lijkt te bestaan. Een onschuldige cartoon die het geloof zou beledigen is wel een reden om massaal te protesteren, maar mensen die moorden in de naam van het geloof, meh, moet kunnen.. Dat is het signaal dat je geeft.
Dat is een onzinstelling. Dat moslims onderling raakvlakken hebben op bepaalde onderwerpen maakt het niet direct een homogene groep. Je negeert verder wederom de protesten tegen terreur, ik vraag mij af wat je daarmee te winnen hebt.

Ik kan ook bepaalde meningen met je delen, dat maakt niet dat we als homogene groep gekenmerkt kunnen worden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173687443
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 00:57 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hij is man, heeft een rijbewijs, en is (voor zover ik weet en hoop) absoluut niet van plan om met een busje op mensen in te rijden.
Net zoals er ontelbaar veel mannen, met een rijbewijs, en een koran, absoluut niet van plan om met een busje op mensen in te rijden.

Als die laatste mensen kennelijk wel allemaal afstand moeten nemen van de diverse aanslagen, waarom hoeft mijn vriend dat dan niet?
Wat zijn de statistieken dan? Ik weet niet hoe vaak door een ongeval op mensen wordt ingereden in een bepaald tijdsbestek en hoe vaak dat gebeurt uit moedwilligheid.
Krijg een beetje de indruk dat het in ieder geval redelijk vaak gebeurt uit moedwilligheid laatste 2 jaar en door een moslim man.
Ja, en als jij nu kunt bewijzen dat dat een doorsnee ongeval is, zeg afgelopen 40 jaar, en dat de meeste mensen én ook geen moslim zijn én dat het ook gewoon een kwestie van een puur ongeluk is, dan heb je een punt wrs. Indien niet zo gaat jou man gewoon vrij uit hoor.
Ik voor mij zie het gewoon als ineens een hausse aan dat soort dingen, met moslim aan het stuur. Maar goed, misschien heb ik de afgelopen 40 jaar niet opgelet, het kan.
I´m back.
pi_173687445
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Reinste onzin. Hoeveel moslimsoldaten zijn er om Rohingya's te beschermen. Die solidariteit is meer gebaseerd op komaf. De gemiddelde Arabier heeft weinig op met wat er gebeurd in Azië bijv.



[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2017 01:10:09 ]
pi_173687457
quote:
Nog meer dan?
Serieus deze nog nooit gezien.
I´m back.
  zondag 10 september 2017 @ 01:10:55 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_173687487
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 01:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is een onzinstelling. Dat moslims onderling raakvlakken hebben op bepaalde onderwerpen maakt het niet direct een homogene groep. Je negeert verder wederom de protesten tegen terreur, ik vraag mij af wat je daarmee te winnen hebt.

Ik kan ook bepaalde meningen met je delen, dat maakt niet dat we als homogene groep gekenmerkt kunnen worden.
Kan zijn, maar toch is dat het beeld dat mensen meer en meer hebben van moslims. Een duidelijk imagoprobleem, dan kan je of blijven roepen dat iedereen een racist is of je kan een poging doen tot imagoverbetering. Nogmaals, hoeft allemaal niet hoor, maar zou het kwaad kunnen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_173687500
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Reinste onzin. Hoeveel moslimsoldaten zijn er om Rohingya's te beschermen. Die solidariteit is meer gebaseerd op komaf. De gemiddelde Arabier heeft weinig op met wat er gebeurd in Azië bijv.
Ja, luister eens lullige voor die Rohingya's maar kennelijk worden die racistisch gezien toch een beetje te outlandish gezien voor een doorsnee in het westen opgegroeide moslim?
Ik zat er wel over na te denken, waarom gaan jullie nu die Rohingya's niet helpen?
Ja, luister eens er was ook racisme bij geassimileerde joden in Duitsland tov Asjkenazische joden uit Oost-Europa hoor. Worden ze niet graag aan herinnerd, maar is wel zo.
I´m back.
pi_173687574
quote:
Ah toch nog wel veel solidariteit. Vraag is wel waarom ze dan niet Rohingya-gangers worden toch.

Vraag is ook btw waarom lijkt er altijd overal op de wereld ellende voort te komen uit de aanwezigheid van moslims. Ook als ze bij elkaar zitten btw.
I´m back.
pi_173687714
we dwalen af....................
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173687729
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 01:47 schreef Montagui het volgende:
we dwalen af....................
Nou ja dit is wel een topic waard in ieder geval, niet hier dat klopt, maar toch:
quote:
Vraag is ook btw waarom lijkt er altijd overal op de wereld ellende voort te komen uit de aanwezigheid van moslims. Ook als ze bij elkaar zitten btw.
I´m back.
  zondag 10 september 2017 @ 01:59:22 #296
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173687772
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Een bedrijf welke een (bijvoorbeeld) Marokkaan afwijst omdat de vorige twee Marokkanen hebben gestolen wordt meteen weggezet als een racistisch bedrijf terwijl het bedrijf zichzelf probeert te beschermen.
Maar dat klopt toch ook? Als je onderscheid maakt op ras, pleeg je rascisme. Daar is geen speld tussen te krijgen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_173688143
Hoezo leven we hier in vrijheid, je mag al niet eens meer een mening hebben in Nederland, zeker niet een afwijkende.
pi_173688156
Het is hier nog erger dan in Noord-Korea!!!11!!!!1
Radio Espantoso
pi_173688415
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:49 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Ja, en Hitler is ook ooit gekozen. Dat wil nog niet zeggen dat die keuze gerechtvaardigd is.
Voor mij zou het ook simpel zijn. Je mist al een paar hersencellen als je op Greetje stemt, als je je ook nog openlijk associeert met hem dan profileer je eigenlijk als te dom om te poepen. En dan gaan janken als andere mensen dat dan zien. Karma is a bitch ofzo
Nogmaals, 1,3 miljoen kiezers die de PVV tot tweede partij van Nederland hebben gemaakt zeggen precies hetzelfde over de ander. Nog niet eens meegerekend alle veelvoud aan sympathisanten die weliswaar niet op de PVV hebben gestemd maar delen uit zijn beleid volmondig steunen.

De discussie laat zich anno 2017 niet meer smoren door telkens de oude stoffige Hitlerplaat weer op te zetten of de gemiddelde PVV-er af te gaan schilderen als een blanke boze Tokkie. Onderzoek wijst juist uit dat de gemiddelde PVV- stemmer veelal in de middenklasse zitten. Dat er een toename is te bespeuren vanuit de hogere klasse. Dat was overigens in de VS net zo toen men op Trump stemde.

Logisch, want zowel de nationale als de internationale ontwikkelingen werken juist deze ideologie in de kaart. De weerzin tegen open grenzen. De weerzin tegen het importeren van veelal kansloze immigranten. De weerzin tegen een EU die zijn volledige verstand en realiteitszin heeft verloren. De weerzin tegen de continue rits aan excessen vanuit een geradicaliseerd islamitisch gedachtegoed die hiermee het volledige falen van het multiculturele ideaal blootlegt. En zo kunnen we nog wel eventjes doorgaan.

Dit is een geest die je nooit meer terug krijgt in de fles. Degene die nog steeds in het tegendeel geloven zouden juist hun eigen hersencellen eens moeten gaan tellen. :D
pi_173688504
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Haha

Hahaha

Hahahahaha

Oh, de zoete ironie.
Wat een held.
Je bent hard aan het afglijden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')