abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_173671378
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Kandidaat-gemeenteraadsleden voor de PVV moeten er rekening mee houden dat hun zakelijke en sociale leven ernstig lijdt onder hun keuze voor de partij van Geert Wilders.
Dat blijkt uit verhalen van 21 voormalig lokale- en regionale PVV-politici met wie NRC sprak.

PVV-achtergrond
Ook Antoine Janssen, oud-PVV-gedeputeerde in Limburg, doet zijn verhaal in de krant. Hij vertelt dat hij dankzij zijn PVV-verleden opdrachten misliep toen hij als zzp'er actief was als projectmanager. "Dan was zo'n opdracht eigenlijk rond, maar werd het nog even voorgelegd aan een commissaris of directeur. En kreeg ik te horen: 'We gaan het toch niet doen, omdat u een PVV-achtergrond heeft'."

Gevolgen van PVV-tijd
In totaal kwamen acht van de 21 voormalig lokale en regionale politici waarmee NRC sprak na hun PVV-tijd niet meer aan een baan of kregen minder opdrachten. Verscheidene geïnterviewden zijn bedreigd, sommigen verloren het contact met vrienden of familie.

De PVV wil in maart 2018 in zestig gemeenten meedoen aan de raadsverkiezingen. Volgens partijleider Geert Wilders zit er "een zeker risico" in de keuze om PVV-politicus te worden.
Bron: 1limburg.nl

Recent nog een discussie gehad waarin ik stelde dat oud-PVV'ers niet kunnen rekenen op de baantjescarrousel door hun banden met de "verkeerde" partijen in de politiek. Oud-PVV'ers worden verketterd en worden vanwege hun politieke achtergrond afgewezen. Natuurlijk was dat weer rechts-extremistische praat volgens enkelen op dit forum, maar hier wederom de bevestiging dat het wel degelijk gebeurd.

Het gaat in de huidige politiek niet meer om de kwaliteiten van een persoon, het gaat erom van welke partij je aanhanger bent of welke kleur je bekend. En zo krijg je dus dat een bekende wegkijker zoals Judith Sargentini wordt aangesteld als lid van de EU Anti-Terrorismecommissie vermoedelijk vanwege het feit dat zij wel de "juiste" kleur bekend, maar verder met haar "geschiedenis" achtergrond geen enkele ervaring heeft voor deze functie. Daarbij zal haar lidmaatschap bij Groenlinks natuurlijk ook helpen, die partij staat immers op de "deug" lijst.

De kwaliteiten van een persoon zijn blijkbaar ondergeschikt aan zijn/haar politieke kleur. Hoe anders verklaar je dat PVV'ers worden afgewezen omdat ze PVV'er zijn, een wegkijkende Groenlinkers wordt aangesteld voor een functie waar ze voor wegkijkt en lid is van een partij wat de grenzen wil openen voor meer ongecontroleerde import, foute PVDA-Marokkanen die worden aangesteld in Amsterdam zonder enige ervaring en controle, en allochtonen voorrang krijgen bij de politie, ondanks beter presterende autochtonen, alleen vanwege het feit dat ze allochtoon zijn.
pi_173671409
PVV :')
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! - QotSA || Den Helder || AZ
pi_173671428
Discriminatie.
Gewoon aanvechten.

Wederom een getuige van de ernstige vorm van hypocrisie van de policor.
'Je gaat het pas zien als je het begrijpt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173671431
Ach moet men nu opeens in de slachtofferrol kruipen net zo zielig als de allochtonen die men met die partij buiten spel wil zetten met de belachelijjk kopvoddentax. Daarvoor hebben we wel wat oud Hollandse spreekwoorden zoals boontje komt om zijn loontje. :D
pi_173671439
En allochtonen komen niet aan de bak omdat ze een halfgare naam hebben. Oh, de zoete ironie.

Ondernemers en particulieren moeten helemaal zelf weten met wie ze in zee gaan, toch? Dat lees ik tenminste altijd in topics over allochtonen die niet aan de bak komen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173671444
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:24 schreef Red_85 het volgende:
Discriminatie.
Gewoon aanvechten.

Haha

Hahaha

Hahahahaha

Oh, de zoete ironie.
pi_173671446
Hier heeft koos dan wel een punt.
  zaterdag 9 september 2017 @ 09:27:14 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173671447
Gewoon in de brievenbussen van die onwillige opdrachtgevers pissen.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173671468
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:25 schreef Basp1 het volgende:
Ach moet men nu opeens in de slachtofferrol kruipen net zo zielig als de allochtonen die men met die partij buiten spel wil zetten met de belachelijjk kopvoddentax. Daarvoor hebben we wel wat oud Hollandse spreekwoorden zoals boontje komt om zijn loontje. :D
Is er ook een ander argument dan de standaard opmerking "slachtofferrol" die personen zoals jou alleen meer kunnen geven?

Misschien eens iets over de hypocrisie hoe bepaalde politieke partijen alleen maar van de daken kunnen schreeuwen dat partijen zoals de PVV allochtonen uitsluiten, terwijl dit in de praktijk nog nooit is voorgekomen, maar zich zelf wel in de praktijk schuldig maken aan het uitsluiten van mensen met een andere politieke mening.

Jij vind het aantonen van dat feit een "slachtofferrol", ik zie het als het blootleggen van de hypocrisie die overheerst in die "linkse" groeperingen.
pi_173671486
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:24 schreef Red_85 het volgende:
Discriminatie.
Gewoon aanvechten.

het discrimineren van allochtonen is bij de PVV aanhang realisme en dit is opeens policor gedrag. De hypocrisie druipt er van af. :D
pi_173671493
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Is er ook een ander argument dan de standaard opmerking "slachtofferrol" die personen zoals jou alleen meer kunnen geven?

Misschien eens iets over de hypocrisie hoe bepaalde politieke partijen alleen maar van de daken kunnen schreeuwen dat partijen zoals de PVV allochtonen uitsluiten, terwijl dit in de praktijk nog nooit is voorgekomen, maar zich zelf wel in de praktijk schuldig maken aan het uitsluiten van mensen met een andere politieke mening.

Jij vind het aantonen van dat feit een "slachtofferrol", ik zie het als het blootleggen van de hypocrisie die overheerst in die "linkse" groeperingen.
Want al die potentiële werkgevers en opdrachtgevers zijn links?

Ga toch heen, vent.
  zaterdag 9 september 2017 @ 09:32:48 #12
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173671497
Oh leuk, kunnen we met z'n allen weer lekker vingerwijzen en elkaar hypocriet noemen. Hoe productief.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173671518
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

sinds wanneer zijn ondernemers die opeens iemand niet meer willen inhuren linkse groeperingen geworden? :D
pi_173671526
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:27 schreef kiffer het volgende:
Hier heeft koos dan wel een punt.
Allochtonen komen niet aan de bak vanwege een halfgare naam, dat is hetzelfde soort excuus als dat iemand een terrorist wordt omdat hij geen stageplaats kan krijgen.

Allochtonen worden geweerd bij sommige bedrijven vanwege de problematiek met deze personen, zoals we al vaker hebben mogen lezen. Een bedrijf welke een (bijvoorbeeld) Marokkaan afwijst omdat de vorige twee Marokkanen hebben gestolen wordt meteen weggezet als een racistisch bedrijf terwijl het bedrijf zichzelf probeert te beschermen. Het is weer een zwart/wit visie zoals we al vaker van jou hebben mogen lezen, kritiek op de islam is meteen racistisch, afwijzen van allochtonen is ook meteen racistisch. Er is geen andere optie, slechte ervaringen of een problematische geschiedenis met zulke personen is niet relevant, dat kan natuurlijk niet, een beslissing op basis van ervaringen is onzin want dan kan de racisme-kaart niet getrokken worden.

En zou je punt kloppen, waarom zie ik dan nooit bepaalde politieke figuren schreeuwen dat ze PVV'ers onterecht afwijzen, dat het een vorm van discriminatie is, maar zich wel sterk maken voor allochtonen die "vanwege hun naam" worden afgewezen?
pi_173671533
Lijkt me nogal logisch. Ik zou als bedrijf maar ook privé absoluut niet willen worden geassocieerd met de PVV.
pi_173671541
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:26 schreef KoosVogels het volgende:

Ondernemers en particulieren moeten helemaal zelf weten met wie ze in zee gaan, toch? Dat lees ik tenminste altijd in topics over allochtonen die niet aan de bak komen.
Inderdaad ja. Die 8 PVV'ers die niet meer aan de ba komen moeten gewoon hun best wat beter doen!
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
pi_173671549
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Allochtonen komen niet aan de bak vanwege een halfgare naam, dat is hetzelfde soort excuus als dat iemand een terrorist wordt omdat hij geen stageplaats kan krijgen.

Allochtonen worden geweerd bij sommige bedrijven vanwege de problematiek met deze personen, zoals we al vaker hebben mogen lezen. Een bedrijf welke een (bijvoorbeeld) Marokkaan afwijst omdat de vorige twee Marokkanen hebben gestolen wordt meteen weggezet als een racistisch bedrijf terwijl het bedrijf zichzelf probeert te beschermen. Het is weer een zwart/wit visie zoals we al vaker van jou hebben mogen lezen, kritiek op de islam is meteen racistisch, afwijzen van allochtonen is ook meteen racistisch. Er is geen andere optie, slechte ervaringen of een problematische geschiedenis met zulke personen is niet relevant, dat kan natuurlijk niet, een beslissing op basis van ervaringen is onzin want dan kan de racisme-kaart niet getrokken worden.

En zou je punt kloppen, waarom zie ik dan nooit bepaalde politieke figuren schreeuwen dat ze PVV'ers onterecht afwijzen, dat het een vorm van discriminatie is, maar zich wel sterk maken voor allochtonen die "vanwege hun naam" worden afgewezen?
Geweldig dit. Rechtpraten waarom allochtonen worden afgewezen op basis van generalisaties, maar huilie doen als PVV'ers hetzelfde overkomt.
pi_173671551
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

sinds wanneer zijn ondernemers die opeens iemand niet meer willen inhuren linkse groeperingen geworden? :D
Om exact dezelfde reden dat alle partijen of meningen die al iets rechtser als het midden zijn als rechts-extremistisch worden aangemerkt de laatste tijd.

Welkom bij jullie eigen spelletje.
pi_173671556
TS is een kloon van elfletterig of zo? Ik kan me een topic van slechts een weekje of twee terug herinneren waar men het zwaar ok vond dat iemand geen baan kon vinden omdat hij voorzitter was van een (Belgische) vakbond.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173671566
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:37 schreef Barbusse het volgende:
TS is een kloon van elfletterig of zo? Ik kan me een topic van slechts een weekje of twee terug herinneren waar men het zwaar ok vond dat iemand geen baan kon vinden omdat hij voorzitter was van een (Belgische) vakbond.
Klopt. Dat was hartstikke logisch volgens de FOK! helden.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
pi_173671568
Zou TS dan wel iemand met een DENK-achtergrond of ex-woordvoerder van het antiZwartePietencomité aannemen?

Eerlijk zeggen.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173671576
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Om exact dezelfde reden dat alle partijen of meningen die al iets rechtser als het midden zijn als rechts-extremistisch worden aangemerkt de laatste tijd.

Welkom bij jullie eigen spelletje.
Haha

Hahahah
pi_173671594
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:38 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Zou TS dan wel iemand met een DENK-achtergrond of ex-woordvoerder van het antiZwartePietencomité aannemen?

Eerlijk zeggen.
Ik denk niet (Haha, puns I got them) dat TS in de positie is of ooit zal komen om mensen aan te nemen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173671606
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geweldig dit. Rechtpraten waarom allochtonen worden afgewezen op basis van generalisaties, maar huilie doen als PVV'ers hetzelfde overkomt.
Recht praten?

Dus ik ben een ondernemer, en ik heb al eerder (bijvoorbeeld) Marokkanen aangenomen, deze jongens hebben mij veel problemen opgeleverd. Daarop besluit ik bij een volgende sollicitatie de voorkeur te hebben voor niet Marokkanen. Dan ben ik een racist? Het feit dat personen niet worden afgewezen op basis dat je Marokkaan zijn ontgaat je ook helemaal, want als een Marokkaan wordt afgewezen voor een functie is dat ten alle tijden vanwege racisme. Volgens mij is het zelfs strafbaar als iemand te horen krijgt dat hij is afgewezen omdat hij Marokkaan is?

Maar ik als ondernemer mag wel oud-PVV'ers afwijzen, niet vanwege eerdere ervaringen of problemen met oud-PVV'ers, maar alleen vanwege het feit dat ze PVV'er zijn, een politieke kleur welke mij niet aanstaan. En als kers op de taart krijgen ze ook nog te horen dat ze worden afgewezen omdat ze oud-PVV'er zijn.

Klopt, dat is exact hetzelfde. Kom eens met bronnen waarin bedrijven allochtonen afwijzen vanwege het feit dat iemand allochtoon is, want volgens mij is zoiets in Nederland nog altijd strafbaar.
pi_173671617
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:38 schreef bamibij het volgende:

[..]

Klopt. Dat was hartstikke logisch volgens de FOK! helden.
Met andere woorden: Dit topic en TS is weer de zoveelste jankbal sneuneus mijn leven is zo kut en jouw leven moet daarom ook kut zijn kijk op het leven?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')