abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173670941
JaapJansen twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 14:44:32 Twee Nederlanders in nieuwe EP anti-terrorismecommissie: @jeroen_lenaers en @judithineuropa @BNR reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas alleen een Geenstijl bron, gezien de rest van de media dit (vooralsnog) laat rusten. Blijkbaar is Judith Sargentini aangesteld als lid bij de EU Anti-Terrorisme-commissie. Natuurlijk prachtig voor haar zo'n mooie functie, en bij deze gefeliciteerd. *O*

Voor de mensen die niet weten wie Judith is, misschien herinneren jullie je dit pareltje van een tweet nog:



En dat is gewoon lid van een anti-terrorisme commissie in de EU. _O_
  Forum Admin zaterdag 9 september 2017 @ 08:44:08 #2
58651 crew  murp
murp
pi_173671002
Gaat helemaal goedkomen zie ik zo :')
pi_173671043
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 september 2017 08:44 schreef murp het volgende:
Gaat helemaal goedkomen zie ik zo :')
Natuurlijk, in haar eerste rapport verwacht ik de constatering dat er geen radicale moslims meer aanwezig zijn in Europa en dat het allemaal hysterie is.

Ongelooflijk eigenlijk dat iemand die zo'n uitspraak doet op zo'n functie kan komen. Krijgen we een wegkijkende kinderjuf die geschiedenis heeft gestudeerd in een anti-terrorisme commissie, de baantjescarrousel draait ook op volle toeren in het EU parlement.

Aan de andere kant komt zij wel uit een partij waar al menig terrorist vandaan is gekomen, dus ervaring met terroristen als Groenlinks aanhanger heeft zij wel.
pi_173671061
Tiswa
pi_173671079
Ongelooflijk idd, pure comedie.
  zaterdag 9 september 2017 @ 08:59:20 #6
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173671113
Dat worden weer leuke tweets.
  zaterdag 9 september 2017 @ 09:01:06 #7
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173671132
Net zoiets als Richard Dawkins als de nieuwe paus. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 9 september 2017 @ 09:13:09 #8
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173671276
Dit is een vergelijkbare benoeming van bijvoorbeeld Saoedi-Arabië als lid van de vrouwenrechtencommissie van de Verenigde Naties.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173671305
Het lijkt de gemeemte Amsterdam wel.
pi_173671319
Lijkt me wiedes dat je dan niet over je echte plannen en ideeën gaat tweeten... toch? :'(
Nieuw is niet altijd beter.
pi_173671343
De grootste mislukking sinds jaren op EU vlak en dat gaat dan anti-terrorisme doen, wat een faal :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173671435
Bizar, te zot voor woorden 8)7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_173671438
En vanuit de Nederlandse media zullen we natuurlijk geen kritische noot horen omdat mevrouw lid is van de "juiste" partij, nee het echte gevaar zit toch bij het haar van Wilders, of de gezichtsuitdrukking van Ivanka en de spelfout van Trump. Dat zijn de zaken waar de burgers vooral over geïnformeerd dienen te worden.
pi_173671453
Foutje van elatikiaanse proporties.

Doe je toch niet?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 9 september 2017 @ 09:34:33 #15
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173671520
De conclusie wordt dat het de schuld is van rechtse politici.

U las het het eerst op de FOK!s.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173706691
SvensTweet twitterde op zaterdag 09-09-2017 om 12:33:57 Het benoemen van @judithineuropa in de nieuwe EU anti-terreurcommissie is hetzelfde als @TimmermansEU directeur van Weight Watchers maken. reageer retweet
pi_173706705
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:13 schreef dellipder het volgende:
Dit is een vergelijkbare benoeming van bijvoorbeeld Saoedi-Arabië als lid van de vrouwenmensenrechtencommissie van de Verenigde Naties.
Precies..
pi_173706773
Ik weet niet of ik bij het lezen van dit soort berichten nou keihard moet lachen of janken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 11 september 2017 @ 05:10:38 #19
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173706874
Dat ze dan als eerste die lelijke betonnen plantenbakken bij het EU parlement mag laten verwijderen...dat is toch ook pure hysterie?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 11 september 2017 @ 06:06:22 #20
22565 asco
Los in deze tent
pi_173706951
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 02:55 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet of ik bij het lezen van dit soort berichten nou keihard moet lachen of janken.
Ik vraag me als gevorderde veertiger elke dag wel eens af in wat voor wereld ik nou eigenlijk terecht ben gekomen.
  User die overal opduikt 2022 maandag 11 september 2017 @ 07:18:05 #21
186611 Haags
pi_173707157
hiep hiep hoera
Zonder wrijving geen glans
pi_173707223
Nog een bron:

http://www.dvhn.nl/binnen(...)missie-22480450.html

En het zal al in de pen:
quote:
“Op papier is er samenwerking tussen Europese veiligheidsdiensten, maar in de praktijk komt daar te weinig van terecht.” Europarlementariër Judith Sargentini wil onderzoeken wat we moeten doen om die samenwerking te verbeteren, daarom steunt ze het voorstel om een bijzondere parlementscommissie Terrorisme in te stellen.

“Parijs, Brussel, Berlijn, Londen, Manchester, Stockholm. Iedereen kent de lijstjes van Europese steden waar de afgelopen jaren grote of kleine aanslagen zijn gepleegd”, zegt Sargentini. “Vaak horen we dat de terroristen al op de radar stonden bij inlichtingendiensten, maar dat die hun informatie niet delen met Europese collega’s.”

De voorzitters van de Europese fracties accordeerden woensdag het mandaat, de tekst die als basis moet dienen voor het werk van de bijzondere commissie. Sargentini was namens de Europese Groenen betrokken bij het opstellen van die tekst.

Politiewerk

Leren we wel genoeg van elkaar in de strijd tegen terrorisme? “We weten uit ervaring dat echt politiewerk beter werkt dan het verzamelen van meer gegevens van alle Europeanen”, zegt Sargentini. “ Maar die strategie wordt niet overal in Europa toegepast.”

GroenLinks vindt het belangrijk om grondig van gedachten te wisselen. Sargentini legt er de nadruk op dat het dan ook gaat om maatregelen te toetsen aan fundamentele rechten. Dit is mede op aandringen van de Groenen ook in het mandaat terug te vinden.

Als het Europees Parlement instemt met het instellen van de commissie dan zal deze na het zomerreces van start gaan.
https://groenlinks.nl/nie(...)bijzondere-commissie
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 11 september 2017 @ 08:57:31 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173707894
Lachwekkend besluit.
  maandag 11 september 2017 @ 08:59:14 #24
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173707909
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 08:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
JaapJansen twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 14:44:32 Twee Nederlanders in nieuwe EP anti-terrorismecommissie: @jeroen_lenaers en @judithineuropa @BNR reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas alleen een Geenstijl bron, gezien de rest van de media dit (vooralsnog) laat rusten. Blijkbaar is Judith Sargentini aangesteld als lid bij de EU Anti-Terrorisme-commissie. Natuurlijk prachtig voor haar zo'n mooie functie, en bij deze gefeliciteerd. *O*

Voor de mensen die niet weten wie Judith is, misschien herinneren jullie je dit pareltje van een tweet nog:

[ afbeelding ]

En dat is gewoon lid van een anti-terrorisme commissie in de EU. _O_
Die uitspraak van haar klopte op dat moment gewoon. Dus wat is het probleem?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173707963
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 08:59 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Die uitspraak van haar klopte op dat moment gewoon. Dus wat is het probleem?
Goeie troll.
pi_173707986
Je benoemt ook geen veganist tot directeur van een slagerij. Maar in de EU-carrousel uiteraard wel. _O-
  maandag 11 september 2017 @ 09:07:18 #27
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173708003
quote:
10s.gif Op maandag 11 september 2017 09:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Goeie troll.
Nee geen trol. Ik ben serieus. Op het moment van haar schrijven was er geen enkel bewijs dat er tussen de vluchtelingen IS leden zaten. Dat was simpelweg de eerste knee-jerk reaction van sommigen.

Daarbij de meeste aanslagen worden nog steeds door 'home-grown' terroristen gepleegd, dat moeten we ook niet vergeten.

Echter, als ze nu nog zegt dat het niet zo is, dan ontkent ze de feiten, aangezien inmiddels is aangetoond dat er zeker een aantal (ex-) IS'ers tussen de vluchtelingen zaten.

Hindsight is 20/20.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173708047
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:07 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee geen trol. Ik ben serieus. Op het moment van haar schrijven was er geen enkel bewijs dat er tussen de vluchtelingen IS leden zaten. Dat was simpelweg de eerste knee-jerk reaction van sommigen.

Daarbij de meeste aanslagen worden nog steeds door 'home-grown' terroristen gepleegd, dat moeten we ook niet vergeten.

Echter, als ze nu nog zegt dat het niet zo is, dan ontkent ze de feiten, aangezien inmiddels is aangetoond dat er zeker een aantal (ex-) IS'ers tussen de vluchtelingen zaten.

Hindsight is 20/20.
Dit kan je toch niet verdedigen. En er staat komen, niet gekomen zijn. Iedereen die een beetje logisch kan nadenken wist dat het geen hysterie is om over die mogelijkheid na te denken, toen ook al.
  maandag 11 september 2017 @ 09:15:32 #29
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173708142
quote:
10s.gif Op maandag 11 september 2017 09:09 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dit kan je toch niet verdedigen. En er staat komen, niet gekomen zijn. Iedereen die een beetje logisch kan nadenken wist dat het geen hysterie is om over die mogelijkheid na te denken, toen ook al.
Maar die discussie ging toen heel anders. Bepaalde mensen die het zeker wisten (waaronder die Eric waar ze op reageert). Dan krijg je dit soort reacties, die zijn dan altijd redelijk fel (net zoals je mij in een reflex ook een trol noemt).

Wat me wel aan haar stoort is dat ze (voor zover ik kan terugvinden) nooit haar excuses ervoor heeft aangeboden.

Ik hoop dat ze wat opsteekt van haar nieuwe positie in ieder geval.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173708304
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:07 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee geen trol. Ik ben serieus. Op het moment van haar schrijven was er geen enkel bewijs dat er tussen de vluchtelingen IS leden zaten. Dat was simpelweg de eerste knee-jerk reaction van sommigen.

Daarbij de meeste aanslagen worden nog steeds door 'home-grown' terroristen gepleegd, dat moeten we ook niet vergeten.

Echter, als ze nu nog zegt dat het niet zo is, dan ontkent ze de feiten, aangezien inmiddels is aangetoond dat er zeker een aantal (ex-) IS'ers tussen de vluchtelingen zaten.

Hindsight is 20/20.
Ten tijden van het begin van deze vluchtelingenstroom was nog niets zeker. Wat ze met zekerheid wisten was dat er oorlog was in Syrie en er opeens allemaal mannen in bootjes naar Europa kwamen.

Na verloop werd al snel duidelijk dat de asielstroom misbruikt werd, doordat 20/30 plussers zich aanmelden als minderjarige, Afrikanen die hun paspoort weggooiden om te liegen over hun afkomst. Bij binnenkomst verkeerde namen/gegevens geven, en vaak een dag na de plaatsing in het AZC alweer (stiekem) verlaten.

Ze wisten van niemand of ze de waarheid spraken of waar ze werkelijk vandaan kwamen, maar zodra het om deugen gaat bij een bepaalde kliek dan is ontkennen zonder enige zekerheid of bewijs wel toegestaan, maar het vermoeden dat IS strijders wel eens de stromen zouden gebruiken voor hun eigen radicale doeleinden is dan hysterie.

En wat blijkt na jarenlang wegkijken, de vluchtelingen stromen worden massaal gebruikt door radicalen en gelukszoekers. En zover ik mij kan herinneren deed Judith haar uitspraak nadat er al meerdere onderzoeken hadden plaatsgevonden naar de vluchtelingenstromen waarna verschillende media opperden dat er IS strijders tussen de vluchtelingenstromen in zouden zitten. En op basis van alleen haar onderbuik, en dus geen onderzoek, heeft ze dat Twitter bericht in de wereld geholpen. En dat moet nu in de Anti-Terreur commissie gaan plaatsnemen? Het is een grote grap, die hele linkse baantjescarrousel is een grote grap.
pi_173709074
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:15 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Maar die discussie ging toen heel anders. Bepaalde mensen die het zeker wisten (waaronder die Eric waar ze op reageert). Dan krijg je dit soort reacties, die zijn dan altijd redelijk fel (net zoals je mij in een reflex ook een trol noemt).

Wat me wel aan haar stoort is dat ze (voor zover ik kan terugvinden) nooit haar excuses ervoor heeft aangeboden.

Ik hoop dat ze wat opsteekt van haar nieuwe positie in ieder geval.
Als ze niets fouts heeft gezegd en je het toen niet kon weten, waarom zou ze dan excuses moeten aanbieden?
  maandag 11 september 2017 @ 11:13:01 #32
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173709694
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als ze niets fouts heeft gezegd en je het toen niet kon weten, waarom zou ze dan excuses moeten aanbieden?
Omdat dat wel zo netjes is en veel mensen het concept van 'voortschrijdend inzicht' / 'kennis van nu' niet begrijpen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173710153
We're fucked.
  maandag 11 september 2017 @ 14:01:51 #34
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173712073
Als er iemand is die zich heeft bewezen inzicht te hebben op terrorisme is zij het wel. Volkomen logisch natuurlijk dat de EU haar de functie geeft dus. :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173712621
Te zot voor woorden, dit soort naïevelingen zijn de ondergang van Europa. En dat is geen hysterie.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2017 14:32:01 ]
  maandag 11 september 2017 @ 14:45:28 #36
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_173712976
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:07 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee geen trol. Ik ben serieus. Op het moment van haar schrijven was er geen enkel bewijs dat er tussen de vluchtelingen IS leden zaten. Dat was simpelweg de eerste knee-jerk reaction van sommigen.

Daarbij de meeste aanslagen worden nog steeds door 'home-grown' terroristen gepleegd, dat moeten we ook niet vergeten.

Echter, als ze nu nog zegt dat het niet zo is, dan ontkent ze de feiten, aangezien inmiddels is aangetoond dat er zeker een aantal (ex-) IS'ers tussen de vluchtelingen zaten.

Hindsight is 20/20.
Je bent wel heel erg naïef om op dat moment niet te bedenken dat dat gaat gebeuren.
Dus die knee-jerk reaction was gestoeld.

En ja heel leuk dat de meeste aanslagen worden gepleegd door homegrowns..... maar er waren ook wel degelijk "vluchtelingen" betrokken bij diverse aanslagen
  maandag 11 september 2017 @ 15:10:17 #37
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_173713579
Dat is wel de minst gekwalificeerde persoon voor de baan... prachtig gekozen, EU.
pi_173713648
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 08:59 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Die uitspraak van haar klopte op dat moment gewoon. Dus wat is het probleem?
Het probleem is dat zij met die tweet, ondanks dat hij op dat moment waar was, blijk heeft gegeven te weinig inzicht te hebben voor een dergelijke functie. Sommige risico’s moet je je als land tegen beschermen ongeacht of je bewijs hebt dat dat risico reeël is. Een voorbeeld van een dergelijk risico is het risico dat er “vluchtelingen” met minder fraaie bedoelingen meereizen.

Dan is het niet de vraag of er bewijs voor dat risico is, dan is het de vraag of het risico reëel is samen met hoe groot de eventuele gevolgen zullen zijn. Het antwoord daarop is natuurlijk “ja, dat is een reëel risico, en de gevolgen kunnen zeer ernstig zijn”. En in dat geval zou je als staat je moeten wapenen tegen dat risico.

Er is ook geen enkel bewijs dat wij ooit nog een springtij met noordwesterstorm mee zullen maken, het risico daarop is echter reëel, en de gevolgen als het mis gaat enorm. Dat is ook de reden dat wij jaarlijks nog veel geld uitgeven om de deltawerken te onderhouden. Als het aan Judith Sargentini ligt is dat allemaal stemmingmakerij en hysterie. Geen enkel bewijs dat we die deltawerken ooit nog nodig zullen hebben. Sorry, maar als je over zo weinig inzicht beschikt moet je daar gewoon uit de buurt gehouden worden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173713682
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:07 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee geen trol. Ik ben serieus. Op het moment van haar schrijven was er geen enkel bewijs dat er tussen de vluchtelingen IS leden zaten. Dat was simpelweg de eerste knee-jerk reaction van sommigen.

Daarbij de meeste aanslagen worden nog steeds door 'home-grown' terroristen gepleegd, dat moeten we ook niet vergeten.

Echter, als ze nu nog zegt dat het niet zo is, dan ontkent ze de feiten, aangezien inmiddels is aangetoond dat er zeker een aantal (ex-) IS'ers tussen de vluchtelingen zaten.

Hindsight is 20/20.
Nogmaals, het gaat niet om concreet bewijs. Het gaat om risico x de gevolgen.

Risico = hoe groot is de kans dat er wel een terrorist tussen zit.
Gevolgen = wat zijn de gevolgen als risico werkelijkheid wordt.

Iemand die dat niet snapt hoort niet op die plaats.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173714224
Misschien houdt ze nog wat leuke kennissen over aan die functie, ik ben blij voor der :)
Bedoel er gaat toch niks veranderen, je kan beter gaan berusten in de onkunde in Brussel en in Den Haag.
pi_173729570
En het dan raar vinden dat men geen vertrouwen meer heeft in die krankjorum superstaat in spé.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_173758948
Ik heb haar ooit ontmoet op een symposium. Linkse zure vrouw
pi_173764979
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 08:59 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Die uitspraak van haar klopte op dat moment gewoon. Dus wat is het probleem?
Nee die uitspraak klopte voor geen meter. Ja er was geen hard bewijs op dat moment, omdat de terroristen helaas niet bij het registreren zich aanmelden als "terrorist". De inlichtingendiensten zeiden wel al dat deze stromen gebruikt zouden gaan worden door terroristen.

quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:13 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Omdat dat wel zo netjes is en veel mensen het concept van 'voortschrijdend inzicht' / 'kennis van nu' niet begrijpen.
Gast, er is een horde van meerdere miljoenen op de voet, je moet echt een volslagen randmongool zijn om niet te kunnen bedenken dat zoiets misbruikt gaat worden. Dat zij zo keihard bleef vasthouden aan haar stelling dat er niets mis mee was en dat we ze gewoon moesten blijven ontvangen geeft gewoon aan dat dit mens hooguit de leiding zou mogen hebben over het schrobben van vloertegels.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_173772801
judithineuropa twitterde op donderdag 14-09-2017 om 12:05:16 Zojuist benoemd tot vicevoorzitter EPcommissie terrorisme. Onderzoek effectieve bescherming met respect grondrechten https://t.co/LW8ky3kUaH reageer retweet
Als je denkt dat het niet gekker kan, vicevoorzitter. _O-

Eigenlijk om te huilen dit.

GeorgMatthes twitterde op woensdag 06-09-2017 om 15:43:36 Message to #Hungary: "Rejecting #refugees on the basis of their religion puzzles me", Dutch MEP Sargentini... https://t.co/rqnNhDumC7 reageer retweet
pi_173773977
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
judithineuropa twitterde op donderdag 14-09-2017 om 12:05:16 Zojuist benoemd tot vicevoorzitter EPcommissie terrorisme. Onderzoek effectieve bescherming met respect grondrechten https://t.co/LW8ky3kUaH reageer retweet
Als je denkt dat het niet gekker kan, vicevoorzitter. _O-

Eigenlijk om te huilen dit.

GeorgMatthes twitterde op woensdag 06-09-2017 om 15:43:36 Message to #Hungary: "Rejecting #refugees on the basis of their religion puzzles me", Dutch MEP Sargentini... https://t.co/rqnNhDumC7 reageer retweet
Het gaat haar wrs vooral om 'de maatregelen te toetsen aan de grondrechten van terroristen'? Althans daar legt ze de nadruk op als ondervoorzitter van deze commissie?
quote:
Politiewerk
Leren we wel genoeg van elkaar in de strijd tegen terrorisme? “We weten uit ervaring dat echt politiewerk beter werkt dan het verzamelen van meer gegevens van alle Europeanen”, zegt Sargentini. “Maar die strategie wordt niet overal in Europa toegepast.”

GroenLinks vindt het belangrijk om grondig van gedachten te wisselen. Sargentini legt er de nadruk op dat het dan ook gaat om maatregelen te toetsen aan fundamentele rechten. Dit is mede op aandringen van de Groenen ook in het mandaat terug te vinden.
https://groenlinks.nl/nie(...)commissie-terrorisme
I´m back.
  vrijdag 15 september 2017 @ 11:41:07 #46
104871 remlof
Europees federalist
pi_173789410
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:41 schreef remlof het volgende:
Prima keuze.
:') ___!
pi_173789471
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:41 schreef remlof het volgende:
Prima keuze.
Als ik die quote van Ryan3 hierboven lees ben ik inderdaad blij met de benoeming.
pi_173789507
Ik verlies van dit soort dingen toch wel het vertrouwen. Niet eens zozeer of ze het goed of slecht zal doen, maar gewoon voor het compleet niet rekening houden met enig draagvlak.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 15 september 2017 @ 12:02:29 #50
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_173789533
Tijd om naar de pipashop te hollen.
pi_173789541
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:01 schreef truthortruth het volgende:
Ik verlies van dit soort dingen toch wel het vertrouwen. Niet eens zozeer of ze het goed of slecht zal doen, maar gewoon voor het compleet niet rekening houden met enig draagvlak.
Het vertrouwen waarin?

Draagvlak waarvoor?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')