abonnement Unibet Coolblue
pi_173662628
Uitdaging dit weekend: doe iets aardigs -zonder er zelf iets 'aan te hebben'- voor iemand. Mag een bekende zijn, of een randommer. Maar laat iemand glimlachen!

Mijn random act of kindness van vandaag: Ik heb een kop koffie gehaald voor een dakloze meneer die bij de supermarkt stond. We hebben even staan kletsen en toen ik wegliep riep hij: "Dankjewel nog, je hebt mijn hele week goedgemaakt!"

Ik heb iemand's week goed gemaakt, door een kopje cappuccino. Kewl! :Y
Mon 'en!
pi_173662652
Zal dit weekend wel ff een paar leuke topics openen om bij jullie een lach op je gezicht te toveren.

Gratis en voor niks. You're welcome.
pi_173662758
En dat kopje koffie had je zelf gratis bij de supermarkt getapt?
pi_173662827
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:14 schreef Fokker89 het volgende:
En dat kopje koffie had je zelf gratis bij de supermarkt getapt?
Nee, zot. Onze Emte heeft niet eens een gratis koffiemasjien! :'(

De koffie kwam van Bagels & Beans. :)
Mon 'en!
  vrijdag 8 september 2017 @ 18:20:57 #5
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173662858
Tvp. Eens kijken of ik nog sociale dingen kan doen de komende dagen.
pi_173662874
Leuk! Wie goed doet, goed ontmoet :Y
Nieuw is niet altijd beter.
pi_173662910
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:18 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Nee, zot. Onze Emte heeft niet eens een gratis koffiemasjien! :'(

De koffie kwam van Bagels & Beans. :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Leuk! Wie goed doet, goed ontmoet :Y
pi_173662932
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Leuk! Wie goed doet, goed ontmoet :Y
Precies, karma-points! :Y
Mon 'en!
pi_173663054
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:25 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Precies, karma-points! :Y
Egoist ;)
pi_173663384
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:33 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Egoist ;)
Tenzij je die points ook weer weggeeft natuurlijk :+
Nieuw is niet altijd beter.
pi_173663533
Cool topic. :)

Hopelijk kom ik dit weekend nog in een situatie om wat voor iemand te betekenen. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 8 september 2017 @ 18:58:51 #12
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173663586
Met enige regelmaat verblijd ik mensen met mijn aanwezigheid
pi_173663618
Kijk mij een goedzak zijn topic :*
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_173663623
Vruuger (pre-paniekstoornis) organiseerde ik minstens 1x per jaar Free Hugs. Da's nu zo'n beetje mijn nachtmerrie. Een kop koffie is mijn alternatief.
Mon 'en!
pi_173663662
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:00 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Kijk mij een goedzak zijn topic :*
Ab-so-lutely. Als we daarmee andere mensen kunnen laten glimlachen: doen!
Mon 'en!
pi_173664000
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:00 schreef bloempjuh het volgende:
Vruuger (pre-paniekstoornis) organiseerde ik minstens 1x per jaar Free Hugs. Da's nu zo'n beetje mijn nachtmerrie. Een kop koffie is mijn alternatief.
Zijn er mensen die daar oprecht op zitten te wachten dan, een knuffel van een vreemde?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 8 september 2017 @ 19:27:03 #17
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173664039
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zijn er mensen die daar oprecht op zitten te wachten dan, een knuffel van een vreemde?
Op zich een vriendelijk gebaar, maar ik krijg ook veel liever een knuffel van iemand waar ik een band mee heb.
  vrijdag 8 september 2017 @ 19:28:28 #18
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173664073
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zijn er mensen die daar oprecht op zitten te wachten dan, een knuffel van een vreemde?
ff aan dr bipsje voelen en voor ze kan klagen heeft ze de volgende hug al te pakken
pi_173664090
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:28 schreef hugecooll het volgende:

[..]

ff aan dr bipsje voelen en voor ze kan klagen heeft ze de volgende hug al te pakken
Ja ben ook wel bang dat het zulke mensen aantrekt wanneer ik dat ga doen. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173664101
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:27 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Op zich een vriendelijk gebaar, maar ik krijg ook veel liever een knuffel van iemand waar ik een band mee heb.
Nee zeker, niks dan lof voor de intentie. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173664187
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zijn er mensen die daar oprecht op zitten te wachten dan, een knuffel van een vreemde?
Gek genoeg werkt het prima in grote steden, maar in kleine niet. En het móet ook niet hè? Je vráágt of iemand een knuffel wil (of nodig heeft). Mensen bespringen telt als aanranding :)
Mon 'en!
pi_173664318
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:35 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Gek genoeg werkt het prima in grote steden, maar in kleine niet. En het móet ook niet hè? Je vráágt of iemand een knuffel wil (of nodig heeft). Mensen bespringen telt als aanranding :)
Ja dat is ook zo, en als je er mensen wat vrolijker mee maakt is dat al mooi natuurlijk. :)

Zou niks voor mij zijn denk ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173664744
Ik ben dol op de gratis boekenplanken die tegenwoordig overal opduiken.

Ik zet daar regelmatig leuke spulletjes neer, en het doet me altijd weer goed als ik zie dat iemand wat meeneemt.

Ik probeer sowieso veel dingen die me overbodig zijn weg te geven via Facebook enzo voor mensen die het nodig hebben. En breng dingen als kerstpakketten etc naar de voedselbank.
pi_173664877
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:03 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Ik ben dol op de gratis boekenplanken die tegenwoordig overal opduiken.

Ik zet daar regelmatig leuke spulletjes neer, en het doet me altijd weer goed als ik zie dat iemand wat meeneemt.

Ik probeer sowieso veel dingen die me overbodig zijn weg te geven via Facebook enzo voor mensen die het nodig hebben. En breng dingen als kerstpakketten etc naar de voedselbank.
Nice! ^O^
Mon 'en!
pi_173664896
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo, en als je er mensen wat vrolijker mee maakt is dat al mooi natuurlijk. :)

Zou niks voor mij zijn denk ik.
Het laat voorbijgangers vaak al glimlachen, als je op een vriendelijke manier knuffels aanbiedt. Dat is ook al prima. :)
Mon 'en!
pi_173664913
Ik doe elke dag lieve dingen voor iemand anders.
  vrijdag 8 september 2017 @ 20:11:28 #27
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_173664923
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zijn er mensen die daar oprecht op zitten te wachten dan, een knuffel van een vreemde?
als ze knap is.
pi_173668412
Helaas, ik ben een slecht persoon
pi_173668608
Och als de situatie zich voordoet waarom niet.
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 9 september 2017 @ 08:30:32 #30
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_173670928
Ik geef toeristen vaak tips om leuke dingen buiten het centrum te doen als ik ze weer eens in de rij zie staan bij Madame Toussauds etc...
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 9 september 2017 @ 08:54:39 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173671074
Dat zou gewoon onderdeel moeten zijn van je dagelijkse routine. Als ik iemand zie stuntelen met bijvoorbeeld het opleggen van een fietsketting, dan stop ik en help ik, zoals afgelopen week. Die zwarte handen was ik zo wel schoon.
Maar het kan in alles zitten.
Al in iets simpels als mensen op straat met een glimlach tegemoet treden. Negen van de tien keer wordt die glimlach beantwoord met een glimlach of een hallo. Kleine dingen, die er groots toe doen, vind ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Boks-Chick zaterdag 9 september 2017 @ 08:57:29 #32
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_173671096
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 september 2017 08:54 schreef Copycat het volgende:
Dat zou gewoon onderdeel moeten zijn van je dagelijkse routine. Als ik iemand zie stuntelen met bijvoorbeeld het opleggen van een fietsketting, dan stop ik en help ik, zoals afgelopen week. Die zwarte handen was ik zo wel schoon.
Maar het kan in alles zitten.
Al in iets simpels als mensen op straat met een glimlach tegemoet treden. Negen van de tien keer wordt die glimlach beantwoord met een glimlach of een hallo. Kleine dingen, die er groots toe doen, vind ik.
Dit. 100%
En weet je wat erg is? Soms zijn mensen stomverbaasd wanneer je inderdaad zoiets simpels doet als iemand een glimlach geven. En het is vervolgens hartverwarmend om te zien hoe blij ze zijn met je geste. Zoiets kleins kan zo veel betekenen voor n ander. O+
lolwut
pi_173671129
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 september 2017 08:57 schreef BrandX het volgende:

[..]

Dit. 100%
En weet je wat erg is? Soms zijn mensen stomverbaasd wanneer je inderdaad zoiets simpels doet als iemand een glimlach geven. En het is vervolgens hartverwarmend om te zien hoe blij ze zijn met je geste. Zoiets kleins kan zo veel betekenen voor n ander. O+
Precies!
Of "Staat mooi, zeg!" zeggen als je iemand in een kledingwinkel kleren ziet passen... O+
Mon 'en!
pi_173671598
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:58 schreef hugecooll het volgende:
Met enige regelmaat verblijd ik mensen met mijn aanwezigheid
:')
pi_173672566
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:08 schreef bloempjuh het volgende:
Uitdaging dit weekend: doe iets aardigs -zonder er zelf iets 'aan te hebben'- voor iemand. Mag een bekende zijn, of een randommer. Maar laat iemand glimlachen!

Mijn random act of kindness van vandaag: Ik heb een kop koffie gehaald voor een dakloze meneer die bij de supermarkt stond. We hebben even staan kletsen en toen ik wegliep riep hij: "Dankjewel nog, je hebt mijn hele week goedgemaakt!"

Ik heb iemand's week goed gemaakt, door een kopje cappuccino. Kewl! :Y
Lief van je. ^O^

In mijn vorige woonplaats stonden er ook vaak 'zwervers' of alcoholisten voor de supermarkt. Zij kregen altijd een blik bier van mij of als ze kleingeld vroegen gaf ik ze dat. Zij blij, ik blij.
In mijn nieuwe woonplaats nog geen zwerver gezien. Sowieso ben ik altijd vriendelijk tegen mensen [je verwacht 't niet..] en als ik zie dat iemand wat hulp kan gebruiken zal ik er op afstappen. Een beetje vriendelijkheid kan nooit geen kwaad :+
´
pi_173672578
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:58 schreef hugecooll het volgende:
Met enige regelmaat verblijd ik mensen met mijn aanwezigheid
Ik moest lachen...
:*
´
pi_173673893
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:00 schreef bloempjuh het volgende:
Vruuger (pre-paniekstoornis) organiseerde ik minstens 1x per jaar Free Hugs. Da's nu zo'n beetje mijn nachtmerrie. Een kop koffie is mijn alternatief.
Irritant ook Free hugs 😂😂
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:28:18 #38
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_173674211
Vandaag nog een oude mevrouw voorgelaten toen er een nieuwe kassa open ging. Om de zoveel weken ga ik bij een oud beneden buurvrouw langs die nu in een dementie huis zit (vlakbij) en neem ook altijd een presentje mee. Als ik naar m'n oma ga neem ik altijd te veel chocola mee dat ze altijd nog heeft van de vorige keer. Ik koop ook altijd veel cadeautjes voor m'n moeder (ook buiten moederdag en haar verjaardag om). Tijdje geleden nog een printer gegeven en binnenkort geef ik een negative-digitiser. Koop ook regelmatig kattenvoer voor haar katten. (Moet wel zeggen dat moeder ámper wat te besteden heeft.) Ik vind het ook leuk om anzichtkaarten te versturen. Doe er morgen toevallig 2 op de bus, 1 voor een zus van oma die bijna jarig is en 1 voor andere zus van oma die sinds kort in een verzorgingshuis zit. Mijn oud buurman heb ik ook een kaartje gestuurd eerder dit jaar voor in z'n nieuwe woning met een bier pakket. (Later ook nog wat kaartjes naar hem gestuurd wat ie leuk vond, hij mailt dan altijd terug om te bedanken.)

En nee ik ben absoluut niet rijk, vind het gewoon echt oprecht leuk. :@
pi_173674626
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vandaag nog een oude mevrouw voorgelaten toen er een nieuwe kassa open ging. Om de zoveel weken ga ik bij een oud beneden buurvrouw langs die nu in een dementie huis zit (vlakbij) en neem ook altijd een presentje mee. Als ik naar m'n oma ga neem ik altijd te veel chocola mee dat ze altijd nog heeft van de vorige keer. Ik koop ook altijd veel cadeautjes voor m'n moeder (ook buiten moederdag en haar verjaardag om). Tijdje geleden nog een printer gegeven en binnenkort geef ik een negative-digitiser. Koop ook regelmatig kattenvoer voor haar katten. (Moet wel zeggen dat moeder ámper wat te besteden heeft.) Ik vind het ook leuk om anzichtkaarten te versturen. Doe er morgen toevallig 2 op de bus, 1 voor een zus van oma die bijna jarig is en 1 voor andere zus van oma die sinds kort in een verzorgingshuis zit. Mijn oud buurman heb ik ook een kaartje gestuurd eerder dit jaar voor in z'n nieuwe woning met een bier pakket. (Later ook nog wat kaartjes naar hem gestuurd wat ie leuk vond, hij mailt dan altijd terug om te bedanken.)

En nee ik ben absoluut niet rijk, vind het gewoon echt oprecht leuk. :@
O+
´
pi_173674759
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:20 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Lief van je. ^O^

In mijn vorige woonplaats stonden er ook vaak 'zwervers' of alcoholisten voor de supermarkt. Zij kregen altijd een blik bier van mij of als ze kleingeld vroegen gaf ik ze dat. Zij blij, ik blij.
In mijn nieuwe woonplaats nog geen zwerver gezien. Sowieso ben ik altijd vriendelijk tegen mensen [je verwacht 't niet..] en als ik zie dat iemand wat hulp kan gebruiken zal ik er op afstappen. Een beetje vriendelijkheid kan nooit geen kwaad :+
maar je bent niet vriendelijk door hun alcoholisme zo in stand te houden?

Ik vind t altijd lastig als ik zwervers of bedelaars zie. Opzich wil ik wel helpen maar ik weet niet hoe. Geld of drank is niet de oplossing. Dan geef ik dus maar niets en kom ik over als een klootzak : (
There are only 151 Pokémon.
pi_173675510
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:01 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

maar je bent niet vriendelijk door hun alcoholisme zo in stand te houden?

Ik vind t altijd lastig als ik zwervers of bedelaars zie. Opzich wil ik wel helpen maar ik weet niet hoe. Geld of drank is niet de oplossing. Dan geef ik dus maar niets en kom ik over als een klootzak : (
Daarom ook mijn kop koffie-idee. Ik weet dat 'mijn' dakloze (hij heet trouwens Patrick, ik kende hem al -van gezicht- omdat hij wel eens bij het anarchistisch bolwerk rondhangt) blowt en verder bijna-clean is. Hij drinkt niet overdag, zegt hij. En hij houdt van koffie. Nou, top. Ik drink mijn koffie ook graag in gezelschap, dus dat is een prima combi. ^O^
Mon 'en!
pi_173675531
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:01 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

maar je bent niet vriendelijk door hun alcoholisme zo in stand te houden?

Ik vind t altijd lastig als ik zwervers of bedelaars zie. Opzich wil ik wel helpen maar ik weet niet hoe. Geld of drank is niet de oplossing. Dan geef ik dus maar niets en kom ik over als een klootzak : (
Tsja, er zijn ook mensen die zo iemand met walging bekijken. Vind ik ook niet erg vriendelijk.
Ik kan slechts zo'n persoon persoonlijk af gaan leveren bij een kliniek. Willen ze toch niet en het enige dat hun de dag door kan helpen is een blik bier. Zonder alcohol zouden ze nog zieker worden. Dus..
Maar je bent geen klootzak als je niks wil geven :N Wil je toch iets doen, vraag het gewoon, ze bijten niet, hoor. ;)
´
pi_173675596
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:39 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Tsja, er zijn ook mensen die zo iemand met walging bekijken. Vind ik ook niet erg vriendelijk.
Ik kan slechts zo'n persoon persoonlijk af gaan leveren bij een kliniek. Willen ze toch niet en het enige dat hun de dag door kan helpen is een blik bier. Zonder alcohol zouden ze nog zieker worden. Dus..
Maar je bent geen klootzak als je niks wil geven :N Wil je toch iets doen, vraag het gewoon, ze bijten niet, hoor. ;)
Precies.
Toen ik een jaar of twaalf was, heeft mijn vader mij dat aangeleerd. "Daklozen zijn niet zielig, maar ze kunnen soms wel een steuntje in de rug gebruiken" en ik heb sinds die tijd altijd eten/drinken aangeboden als iemand mij vraagt om 'Hulp voor een dakloze'.
Mon 'en!
pi_173675778
Hmmm bij Leiden Centraal zijn het nog wel eens vervelende aggresieve junks, die ontloop ik toch echt liever.

En wel iemand geholpen met studeren gister, om toch een beetje positief te blijven. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173676383
Ja ik ben in den haag ook meerdere keren aangesproken door niet heel frisse figuren die om geld vroegen. 1 keer zelfs uitgescholden omdat ik niets gaf, ik was een "racistische kankerlijer".... sindsdien ook nooit meer wat gegeven eigenlijk.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 9 september 2017 @ 15:36:32 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173676388
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:01 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

maar je bent niet vriendelijk door hun alcoholisme zo in stand te houden?

Ik vind t altijd lastig als ik zwervers of bedelaars zie. Opzich wil ik wel helpen maar ik weet niet hoe. Geld of drank is niet de oplossing. Dan geef ik dus maar niets en kom ik over als een klootzak : (
Laatst vroeg een vrouw wat kleingeld aan me voor eten voor haarzelf en haar kat. Ze had in totaal 6 euro nodig. Had ik niet los bij me en met mijn bijdrage van 1,75 zou ze nog een paar mensen moeten aanklampen.
Dus heb ik haar meegenomen naar de supermarkt om avondeten voor haarzelf en voer voor haar kat te kopen. Zo kun je het ook doen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zaterdag 9 september 2017 @ 15:42:15 #47
368283 ato
pi_173676474
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 september 2017 08:54 schreef Copycat het volgende:
Dat zou gewoon onderdeel moeten zijn van je dagelijkse routine. Als ik iemand zie stuntelen met bijvoorbeeld het opleggen van een fietsketting, dan stop ik en help ik, zoals afgelopen week. Die zwarte handen was ik zo wel schoon.
Maar het kan in alles zitten.
Al in iets simpels als mensen op straat met een glimlach tegemoet treden. Negen van de tien keer wordt die glimlach beantwoord met een glimlach of een hallo. Kleine dingen, die er groots toe doen, vind ik.
Van die glimlach klopt wel..
Life can be a bitch, so like it..
  Spellchecker zaterdag 9 september 2017 @ 15:47:50 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173676567
En gewoon in de wachtkamer goeiemorgen /-middag zeggen.
  † In Memoriam † zaterdag 9 september 2017 @ 16:28:41 #49
368283 ato
pi_173677175
Ik geef wanneer ik vind dat het goed is en ik voel mij niet schuldig als ik het soms ook niet doe
Hier in Utrecht struikel je over de bedelaars en goede doel collectanten.

Net een collectant van het kankerfonds aan mijn deur, ik heb vriendelijk gezegd dat ik het geld niet had (ik heb nooit los geld in huis).

Maar ik had 2 weken terug ook al geld aan het kankerfonds gegeven, verder geef ik af en toe aan doelen voor dieren en iedere maand Unicef.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 9 september 2017 @ 16:30:40 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173677222
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:28 schreef ato het volgende:
Ik geef wanneer ik vind dat het goed is en ik voel mij niet schuldig als ik het soms ook niet doe

De beste houding!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173677650
Ik doe ook niet aan fondsen wervers en/of goede-doelen-abbo's hoor, die stuur ik ook wel weg. Inmiddels hangt er een briefje bij mijn voordeur:

"Geen collectes,
geen verkopers,
geen geloofsovertuigers
of aliens AUB!"

(met tekeningetje van een alien) :)
Mon 'en!
pi_173681729
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:50 schreef bloempjuh het volgende:
Ik doe ook niet aan fondsen wervers en/of goede-doelen-abbo's hoor, die stuur ik ook wel weg. Inmiddels hangt er een briefje bij mijn voordeur:

"Geen collectes,
geen verkopers,
geen geloofsovertuigers
of aliens AUB!"

(met tekeningetje van een alien) :)
pics van tekening?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_173681972
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

pics van tekening?
Ik ga even een fotootje uploaden. Momentje.
Mon 'en!
pi_173682040


Geen idee waarom 'ie ineens gekanteld is.. :)
Mon 'en!
pi_173682357
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 20:08 schreef bloempjuh het volgende:
[ afbeelding ]

Geen idee waarom 'ie ineens gekanteld is.. :)
_O_
Nieuw is niet altijd beter.
pi_173682612
Ook iets om te overwegen: Als je ziet dat er iemand moeite doet om iets goed te doen, moeten die mensen ook beloond worden. Heb ooit eens gezien dat iemand bij een voetbalkantine een portemonnee kwam terugbrengen die iemand in een taxi had verloren die daar net vandaan kwam, jong mannetje nog. Ik was toch een beetje ontroerd van zijn goede wil dus die heb ik toen maar 20 euro gegeven.

Slechte dingen worden (vaak?) bestraft, maar goede dingen worden haast nooit beloond. Als dat meer zou gebeuren zou dat de wereld ook een beetje beter maken.

Geeft wel weer wat inspiratie dit topic, heb vandaag maar weer eens contact opgenomen met een vriend die ik eigenlijk een beetje verwaarloosd heb het afgelopen jaar.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_173682736
Eergister kreeg ik een beurs van de universiteit binnen en toen heb ik spontaan een cadeautje voor mijn zusje gekocht. Ze was er erg blij mee (:
pi_173684501
Vrouw voor me kon d'r boodschappen niet betalen (saldo ontoereikend, die shit) en was maar voor 'n tientje ofzo aan basic boodschappen dus heb ik die even betaald voor haar. Zij blij en ik blij.
Hallon!
pi_173688832
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:10 schreef BlueMage het volgende:
Vrouw voor me kon d'r boodschappen niet betalen (saldo ontoereikend, die shit) en was maar voor 'n tientje ofzo aan basic boodschappen dus heb ik die even betaald voor haar. Zij blij en ik blij.
O+
Dat zou me echt laten huilen, als iemand dat voor me zou doen.

Superlief! :Y

Complimenten aan alle goede-dingen-doeners!
Mon 'en!
pi_173692585
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 09:28 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

O+
Dat zou me echt laten huilen, als iemand dat voor me zou doen.

Superlief! :Y

Complimenten aan alle goede-dingen-doeners!
:@

Ach ja zelf ook wel in die shit gezeten, heel lang van 'n absoluut minimum moeten leven nou Jantien Modaal dus dan doe je zulke dingen. In mijn ogen dan. ^O^
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')