abonnement Unibet Coolblue
pi_173672586
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:21 schreef 99.999 het volgende:

[..]

In het eerste geval ook. Dat soort ranzige beesten moet je niet in de buurt van voedsel hebben.
Hop, zo de wok in.
pi_173672596
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Klapvallen mogen wel.

Maar zowel een kat als lijmplaten zijn veel efficiënter, alleen die mogen dan weer niet. In het laatste geval overigens wel terecht.
Ik vind klapvallen ook wel goed werken. Meestal vang je een muis of 5 en dan is het over.
  zaterdag 9 september 2017 @ 11:24:47 #203
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173672617
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je bedoelt dit toch spottend? Je maakt het idee dat ze een gevaar is voor je belachelijk, toch ?
Of is het ook zelfspot ?
Ik verwacht niet dat mijn geliefde facebookvriendin Anne Fleur mij op komt zoeken met een Star Firestar M43. Je weet het echter nooit natuurlijk.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_173672627
Orkaan José doet mij hier aan denken:
pi_173672651
Weekend. Vandaag eens ff m'n buurtje verkennen.
pi_173672675
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:29 schreef Kaas- het volgende:
Weekend. Vandaag eens ff m'n buurtje verkennen.
Lekker uitgeslapen?
pi_173672679
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:21 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ja, daar zat ik ook al aan te denken.
Zou erg mooi zijn als hij een goede stunt uithaalt, maakt me dan ook niet uit hoe volgespoten hij is :P
pi_173672731
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:31 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zou erg mooi zijn als hij een goede stunt uithaalt, maakt me dan ook niet uit hoe volgespoten hij is :P
Zoiets als de kleine Colombiaan vorig jaar deed met Froome in de Vuelta. Dat zou wel leuk zijn ja.
pi_173672754
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 07:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik snap serieus niet wat er zo erg is aan dat tweetje? Op z'n ergst is het een flauw grapje van iemand die waarschijnlijk republikein is. Hij maakt ook geen grapje over de zieke Van der Laan maar over de (gezonde) koning.

edit:
Mooie foto trouwens.

Had gehoopt dat een voorzitter van Gl nu eenmaal wat meer tact had, je hoeft niet altijd te laten blijven hoe republikeins je bent, soms is een beetje respect hebben en gewoon je waffel dichthouden beter, maar dat lijkt soms volwassen mensen als deze te ontgaan.
  zaterdag 9 september 2017 @ 11:42:47 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173672796
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 9 september 2017 @ 11:44:37 #211
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173672814
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Had gehoopt dat een voorzitter van Gl nu eenmaal wat meer tact had, je hoeft niet altijd te laten blijven hoe republikeins je bent, soms is een beetje respect hebben en gewoon je waffel dichthouden beter, maar dat lijkt soms volwassen mensen als deze te ontgaan.
Maar waarom moet hij zijn waffel dichthouden? Hij zegt niks lulligs over iemand die op dat moment zwak is en het is ook geen pijnlijk of tragisch moment. Het is niet eens echt lullig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Linus_van_Pelt op 09-09-2017 11:53:46 ]
pi_173672850
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Had gehoopt dat een voorzitter van Gl nu eenmaal wat meer tact had, je hoeft niet altijd te laten blijven hoe republikeins je bent, soms is een beetje respect hebben en gewoon je waffel dichthouden beter, maar dat lijkt soms volwassen mensen als deze te ontgaan.
Wat een drama om niks.
pi_173672879
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:24 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat mijn geliefde facebookvriendin Anne Fleur mij op komt zoeken met een Star Firestar M43. Je weet het echter nooit natuurlijk.
okeee laat ik het maar zien als zelfspot.....dat je jezelf een onzinidee over Anne Fleur toeschrjft en daarmee spot
  zaterdag 9 september 2017 @ 11:53:30 #214
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173672899
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Had gehoopt dat een voorzitter van Gl nu eenmaal wat meer tact had, je hoeft niet altijd te laten blijven hoe republikeins je bent, soms is een beetje respect hebben en gewoon je waffel dichthouden beter, maar dat lijkt soms volwassen mensen als deze te ontgaan.
De koning een rare man noemen is niet toegestaan? Oké.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 9 september 2017 @ 11:53:54 #215
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173672902
Verder Rutger _O_
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_173672918
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:31 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Lekker uitgeslapen?
Ja, was genieten.
pi_173672986
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:31 schreef Janneke141 het volgende:
Dat hele pakketbezorgen slaat in zijn huidige vorm sowieso nergens op. Komen ze dinsdag midden op de dag, als ik er uiteraard niet ben. Maar er moet voor getekend worden, dus komen ze 'morgen' terug. Weer midden op de dag, dus ben ik er weer niet. En uiteindelijk mag ik alsnog naar het dichtstbijzijnde PTT-punt. Dat had ik ze van tevoren ook wel kunnen vertellen.

Als ze nu eens gaan bezorgen op momenten dat mensen wel thuis zijn. Want die enkele bejaarde en werkloze die wel thuis is en hun eigen distributiecentrum kunnen inrichten worden daar natuurlijk ook niet blij van.
Eens. Er zit hier echt op 50 meter afstand een PostNL-punt waar ik pakketjes kan ophalen maar daar kun je meestal niet voor kiezen bij bestelling; ze moeten eerst een mislukte poging doen en daarna kun je pas aangeven dat je het wil ophalen. :?
pi_173673001
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Eens. Er zit hier echt op 50 meter afstand een PostNL-punt waar ik pakketjes kan ophalen maar daar kun je meestal niet voor kiezen bij bestelling; ze moeten eerst een mislukte poging doen en daarna kun je pas aangeven dat je het wil ophalen. :?
De pakketbezorger hier houdt wel rekening met wanneer mensen thuis zijn.

Dus toen we zakelijk iets hadden besteld, stond hij om 10 uur 's avonds bij ons kantoor. :D
pi_173673037
Over Anne Fleur gesproken die ooit twitterde : Ik wil een taart op Thierry Baudet gooien’.
Als ik zoiets twitterde dan zou ik het zorgvuldig formuleren. Dat was haar fout.
Toen kreeg ze terecht kritiek en werd ze niet terecht verbaal gelyncht door collega-ongenuanceerden, van de rechterzijde.

Bijv: soms krijg ik de neiging een taart op Thierry Baudet te gooien...
Ik zou dit niet twitteren, wel eerder op FOK! zetten.... daar is dit soort 'grapjes' normaal.

In werkelijkheid heb ik ooit over Wilders een eensecondefantasie gehad van met een automatisch geweer de man neer te knallen . Duurt een seconde , gebeurt in mijn hoofd, ik moet even mijn woede verwerken.
Ik zou dus ook niet op FOK! zo plomp schrijven: soms krijg ik de neiging Wilders neer te schieten
Wel ingebed in een verhaal , die het bedreigende neutraliseert.
pi_173673058
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:04 schreef Bluesdude het volgende:
In werkelijkheid heb ik wel eens over Wilders een eensecondefantasie gehad van met een automatisch geweer de man neer te knallen .
pi_173673204
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:04 schreef Bluesdude het volgende:
Over Anne Fleur gesproken die ooit twitterde : Ik wil een taart op Thierry Baudet gooien’.
Als ik zoiets twitterde dan zou ik het zorgvuldig formuleren. Dat was haar fout.
Toen kreeg ze terecht kritiek en werd ze niet terecht verbaal gelyncht door collega-ongenuanceerden, van de rechterzijde.

Bijv: soms krijg ik de neiging een taart op Thierry Baudet te gooien...
Ik zou dit niet twitteren, wel eerder op FOK! zetten.... daar is dit soort 'grapjes' normaal.

In werkelijkheid heb ik ooit over Wilders een eensecondefantasie gehad van met een automatisch geweer de man neer te knallen . Duurt een seconde , gebeurt in mijn hoofd, ik moet even mijn woede verwerken.
Ik zou dus ook niet op FOK! zo plomp schrijven: soms krijg ik de neiging Wilders neer te schieten
Wel ingebed in een verhaal , die het bedreigende neutraliseert.
Vrijheid van Meningsuiting, tenzij de ander iets zegt waar je het niet mee eens bent. Bah.
pi_173673228
Hallo.
pi_173673243
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:14 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Vrijheid van Meningsuiting, tenzij de ander iets zegt waar je het niet mee eens bent. Bah.
Wat bedoel je precies?
Mijn fantasie is Bah? Dat vind ik nou ook. Daarom duurt het 1 seconde.
pi_173673258
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Mijn fantasie is Bah? Dat vind ik nou ook. Daarom duurt het 1 seconde.
Jouw fantasie is iets waar mijn nekharen recht overeind gaan staan. Hoe kun je fantaseren over het vermoorden van iemand, puur vanwege zijn mening? Verschrikkelijk.
pi_173673275
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:19 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Jouw fantasie is iets waar mijn nekharen recht overeind gaan staan. Hoe kun je fantaseren over het vermoorden van iemand, puur vanwege zijn mening? Verschrikkelijk.
Jij hebt wel een van de betere nicknames moet ik toegeven.
pi_173673302
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:20 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Jij hebt wel een van de betere nicknames moet ik toegeven.
Dank dank dank
pi_173673343
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:19 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Jouw fantasie is iets waar mijn nekharen recht overeind gaan staan. Hoe kun je fantaseren over het vermoorden van iemand, puur vanwege zijn mening? Verschrikkelijk.
Puur vanwege een mening van etnische haat. Heel gezond en democratisch daar boos over te zijn.
En dat het in de realiteit een verschrikkelijk plan is, ben ik helemaal met je eens.
Daarom vermaan ik mezelf ook binnen een seconde...: let it go...
Misschien is het een therapeutische oplossing die men vaker moet doen?
In fantasie de beelden zien van een slecht mens iets verschrikkelijks toewensen om de woede dan los te laten.
Maar ik zie dat jij je woede naar mij toe niet zo snel kan loslaten.
pi_173673497
quote:
Viervoudig olympisch wielerkampioene Leontien van Moorsel heeft onder meer in de aanloop naar de Zomerspelen van 2000 het verboden middel epo gebruikt.
Je verwacht het niet. :+
pi_173673521
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:36 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Je verwacht het niet. :+
Dat mag nog wel even tussen aanhalingstekens zolang het van één iemand komt, toch? Maar wel teleurstellend.
pi_173673556
Artsen hebben toch een beroepsgeheim?
Het is wel matennaaierij
pi_173673574
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:36 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Je verwacht het niet. :+
Artikel laat wel goed zien hoe rot de sport toen was. En hoe een schaatscoach vrolijk meegaat met een wielrenner die dope bestelt :P
pi_173673627
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat mag nog wel even tussen aanhalingstekens zolang het van één iemand komt, toch? Maar wel teleurstellend.
Ze geeft wel toe hem bezocht te hebben maar voor trainingsadvies. En ze was vorig jaar al eens erg boos toen Knol haar beschuldigde.
pi_173673641
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ze geeft wel toe hem bezocht te hebben maar voor trainingsadvies. En ze was vorig jaar al eens erg boos toen Knol haar beschuldigde.
Ja, dus? Het blijft een beschuldiging zonder bewijs en zij ontkent. Dan moet je daar voorzichtig mee zijn (zoals de kranten wel doen trouwens).
pi_173673697
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, dus? Het blijft een beschuldiging zonder bewijs en zij ontkent. Dan moet je daar voorzichtig mee zijn (zoals de kranten wel doen trouwens).
Tja, ik koester weinig illusies. Het enige ongeloofwaardige uit het artikel vond ik dat hij beweerde bij Vacansoleil plots een groot voorvechter van schone sport te zijn geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2017 12:53:07 ]
pi_173673699
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:47 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

[..]

Klinkt nog steeds als oplichterij. Met die taalfouten.
Die claimen dat met dat toestel de bedrading in huis een elektromagnetisch signaal zou verspreiden dat de dieren verjaagt.
In de VS en Australië zijn ze reeds moeten stoppen met hun "infomercials".
https://www.ftc.gov/news-(...)ovide-support-claims
https://www.accc.gov.au/m(...)-plug-in-pest-device
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173673710
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat mag nog wel even tussen aanhalingstekens zolang het van één iemand komt, toch? Maar wel teleurstellend.
In het hele artikel staat het ook gewoon als citaat:
https://www.volkskrant.nl(...)ruikte-epo~a4515790/

Maar ik vind het niet teleurstellend, dat was gewoon hoe het in die tijd er aan toe ging in het wielrennen. Een serieuze vakman/vrouw gebruikte doping in die tijd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:40 schreef Bluesdude het volgende:
Artsen hebben toch een beroepsgeheim?
Het is wel matennaaierij
Beroepsgeheim lijkt nooit echt te bestaan in de sport bij artsen. :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:41 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Artikel laat wel goed zien hoe rot de sport toen was. En hoe een schaatscoach vrolijk meegaat met een wielrenner die dope bestelt :P
Maar in het schaatsen werd natuurlijk geen doping gebruikt... :D
pi_173673731
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:54 schreef Kowloon het volgende:

[..]

In het hele artikel staat het ook gewoon als citaat:
https://www.volkskrant.nl(...)ruikte-epo~a4515790/

Maar ik vind het niet teleurstellend, dat was gewoon hoe het in die tijd er aan toe ging in het wielrennen. Een serieuze vakman/vrouw gebruikte doping in die tijd.

Klopt, ik heb het gelezen. Weet nooit zo goed wat ik er mee moet, van die mensen die decennia meelopen in zo'n rot systeem en dan als het ze zelf niets meer kost links en rechts anderen aan de schandpaal nagelen.
quote:
Beroepsgeheim lijkt nooit echt te bestaan in de sport bij artsen. :P
Vreemd is dat eigenlijk.
pi_173673869
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Klopt, ik heb het gelezen. Weet nooit zo goed wat ik er mee moet, van die mensen die decennia meelopen in zo'n rot systeem en dan als het ze zelf niets meer kost links en rechts anderen aan de schandpaal nagelen.
Ben het wel met je dat dit soort interviews niet bepaald collegiaal zijn. Denk bijvoorbeeld ook aan dat boek van Thomas Dekker en Thijs Zonneveld. In dat opzicht is het wel verwerpelijk inderdaad.

quote:
Vreemd is dat eigenlijk.
Heb volgens mij ook nooit gelezen of gehoord dat een sporter zich er over beklaagde dat een arts zijn beroepsgeheim geschonden zou hebben. Vreemd ja.
pi_173673981
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:08 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ben het wel met je dat dit soort interviews niet bepaald collegiaal zijn. Denk bijvoorbeeld ook aan dat boek van Thomas Dekker en Thijs Zonneveld. In dat opzicht is het wel verwerpelijk inderdaad.

[..]

Heb volgens mij ook nooit gelezen of gehoord dat een sporter zich er over beklaagde dat een arts zijn beroepsgeheim geschonden zou hebben. Vreemd ja.
Janssen zegt in het interview dat er geen geheimhoudingsplicht is volgens hem omdat de renners geen patiënt waren maar gezonde sporters die beter wilden worden. Daar kom je volgens mij niet mee weg voor een ethische commissie :')

Maar vooral de hypocrisie stuit me tegen de borst. Sinds de jaren '80 was hij de spin in het web van de Nederlandse dopingwereld, zo lijkt het uit zijn verhaal. Hij heeft de methodes ontwikkeld en verbeterd en het hele peloton op dope laten fietsen met gevaar voor gezondheid van de renners. Zonder hem hadden ze helemaal geen doping kunnen gebruiken en/of waren ze daar veel eerder op betrapt, en blijkbaar liet hij zelfs positieve tests verdwijnen. En hij zegt zelfs doodleuk dat hij voor zijn gevoel niets verkeerd heeft gedaan.

En dan anno 2017 is het ineens een verrot systeem dat weg moet. Zoiemand heeft dan echt nul geloofwaardigheid in mijn boekje. Ik heb verder geen medelijden met sporters die van hun voetstuk (gaan) vallen, de beerput moet leeg. Maar heb er dus wel een heel dubbel gevoel bij.
pi_173674110
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:54 schreef Kowloon het volgende:

[..]

[..]

Maar in het schaatsen werd natuurlijk geen doping gebruikt... :D
Hehe, daar zijn ze inderdaad bijna net zo hypocriet als bij het voetbal.
pi_173674128
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Janssen zegt in het interview dat er geen geheimhoudingsplicht is volgens hem omdat de renners geen patiënt waren maar gezonde sporters die beter wilden worden. Daar kom je volgens mij niet mee weg voor een ethische commissie :')

Maar vooral de hypocrisie stuit me tegen de borst. Sinds de jaren '80 was hij de spin in het web van de Nederlandse dopingwereld, zo lijkt het uit zijn verhaal. Hij heeft de methodes ontwikkeld en verbeterd en het hele peloton op dope laten fietsen met gevaar voor gezondheid van de renners. Zonder hem hadden ze helemaal geen doping kunnen gebruiken en/of waren ze daar veel eerder op betrapt, en blijkbaar liet hij zelfs positieve tests verdwijnen. En hij zegt zelfs doodleuk dat hij voor zijn gevoel niets verkeerd heeft gedaan.


En dan anno 2017 is het ineens een verrot systeem dat weg moet. Zoiemand heeft dan echt nul geloofwaardigheid in mijn boekje. Ik heb verder geen medelijden met sporters die van hun voetstuk (gaan) vallen, de beerput moet leeg. Maar heb er dus wel een heel dubbel gevoel bij.
Goed punt heb je daar wel, zo had ik daar nog niet naar gekeken. Hij en andere artsen hebben dopinggebruik ontwikkeld, geoptimaliseerd en gefaciliteerd. Dat een topsporter met zo'n arts dan mee gaat als hij vertelt dat hij hem/haar optimaal kan voorbereiden (en misschien wel meer optimaal dan de tegenstanders) op wedstrijden is eigenlijk heel logisch. Die artsen zijn de bron van veel ellende geweest in de sport en daar komen ze eigenlijk vrij gemakkelijk mee weg, op een enkele uitzondering na zoals Fuentes.
pi_173674129
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

En dan anno 2017 is het ineens een verrot systeem dat weg moet. Zoiemand heeft dan echt nul geloofwaardigheid in mijn boekje. Ik heb verder geen medelijden met sporters die van hun voetstuk (gaan) vallen, de beerput moet leeg. Maar heb er dus wel een heel dubbel gevoel bij.
Hij beweert natuurlijk dat hij vanaf zijn Vacansoleil periode fanatiek tegen doping was. Dus dat is al een jaar of tien.
pi_173674169
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hij beweert natuurlijk dat hij vanaf zijn Vacansoleil periode fanatiek tegen doping was. Dus dat is al een jaar of tien.
Goede grap is dat ja. Hij had een testsysteem om te zorgen dat renners onder de limiet zouden blijven, maar bij Vacansoleil ging hij dat ineens alleen nog maar gebruiken om te checken of iedereen schoon was (wat overduidelijk niet het geval was) en werd hij tegengewerkt door de ploegleiding _O-

Ik denk dat hij daar nog wat mensen wil beschermen.
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:27:46 #244
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_173674197
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:53 schreef Ryon het volgende:

[..]

De koning een rare man noemen is niet toegestaan? Oké.
Majesteitsschennis!!
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_173674218
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hij beweert natuurlijk dat hij vanaf zijn Vacansoleil periode fanatiek tegen doping was. Dus dat is al een jaar of tien.
Hilairisch inderdaad. :P
pi_173674271
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:22 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hehe, daar zijn ze inderdaad bijna net zo hypocriet als bij het voetbal.
Het is denk ik een kwestie van tijd voor iemand een boekje opendoet over de voetbalwereld en doping. De controles stellen echt heel weinig voor, zelfs vandaag de dag.
pi_173674302
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Puur vanwege een mening van etnische haat. Heel gezond en democratisch daar boos over te zijn.
En dat het in de realiteit een verschrikkelijk plan is, ben ik helemaal met je eens.
Daarom vermaan ik mezelf ook binnen een seconde...: let it go...
Misschien is het een therapeutische oplossing die men vaker moet doen?
In fantasie de beelden zien van een slecht mens iets verschrikkelijks toewensen om de woede dan los te laten.
Maar ik zie dat jij je woede naar mij toe niet zo snel kan loslaten.
Ik ben niet woedend, hoor. Ik vind alleen dat we netjes met elkaar moeten omgaan. En natuurlijk is wat de heer Wilders doet niet heel erg netjes, maar dat beantwoord je niet door zelf niet netjes te doen. Dat beantwoord je juist door netjes te doen. Zoals het debat tussen Macron en Le Pen. Le Pen schreeuwt en zwaait met haar armen, wat Macron oplost door rustig en inhoudelijk antwoord te geven.
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:34:40 #248
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_173674345
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is denk ik een kwestie van tijd voor iemand een boekje opendoet over de voetbalwereld en doping. De controles stellen echt heel weinig voor, zelfs vandaag de dag.


Ik haal hem maar weer even van stal.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_173674348
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is denk ik een kwestie van tijd voor iemand een boekje opendoet over de voetbalwereld en doping. De controles stellen echt heel weinig voor, zelfs vandaag de dag.
En dan verbaasd en geschokt zijn als er weer eentje bijna dood neervalt op het veld :').
En er zijn natuurlijk zat onthullingen geweest maar het beklijft matig.
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:35:33 #250
104871 remlof
Europees federalist
pi_173674361
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:34 schreef Euribob het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik haal hem maar weer even van stal.
Hey, een plofmof.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')