abonnement Unibet Coolblue
pi_173661716
Heeft er hier iemand ervaring met de webwinkel Wish?

Ik zie er regelmatig reclame van voorbij komen op Facebook (en Youtube) en op zich lijken er wel aardige dingen bij te zitten. Ja ik weet; China, dus het zal wel anders eruitzien dan op de site maar voor 2 of 3 euro vind ik dat geen ramp :P

Het is wat vervelend dat je eerst een account moet aanmaken voordat je kunt snuffelen op de website :') Misschien vind ik het wel helemaal niks en dan zit ik aan zo'n aaccount vast..

Is het vergelijkbaar met Chinese webshops zoals Banggood en DX?
pi_173661942
Vlgs mij vergelijkbaar met Ali express.
pi_173662181
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:38 schreef het-is-mij het volgende:
Vlgs mij vergelijkbaar met Ali express.
In de zin van dat er meerdere handelaars zijn? Ik heb ook nooit bij Ali Express gekocht :P
pi_173662333
Wat meer gelimiteerd dan Ali. Spotgoedkoop maar veelal rommeltjes. Ook betaal je standaard 1 á 2 euro verzendkosten, wat bij AliExpress vaak niet het geval is.

Oh, en die app kun je maar beter niet installeren, want die blijft je echt ontzettend lastigvallen met allerlei notificaties.
pi_173662727
Zo hier wilde ik dus echt al lang een topic over openen. Bedankt voor het herinneren.

Het is waarschijnlijk de grootste bullshit ooit, ik krijg soms reclame van 2tb USB sticks voor 17 euro. Yeah right :')

"If you can wait 2 weeks for delivery"

:')

gewoon bij banggood bestellen of gearbest die zijn veel beter
pi_173663078
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:12 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Zo hier wilde ik dus echt al lang een topic over openen. Bedankt voor het herinneren.

Het is waarschijnlijk de grootste bullshit ooit, ik krijg soms reclame van 2tb USB sticks voor 17 euro. Yeah right :')

"If you can wait 2 weeks for delivery"

:')

gewoon bij banggood bestellen of gearbest die zijn veel beter
Ik zou t dan meer gebruiken voor kleding en tassen en zo en niet voor usb sticks of telefoons :P dat van die usb sticks is n bekend probleem.
pi_173663142
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:34 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik zou t dan meer gebruiken voor kleding en tassen en zo en niet voor usb sticks of telefoons :P dat van die usb sticks is n bekend probleem.
Hoe is dat dat een bekend probleem precies? Alleen maar daar of?

Ik weet dat je een usb stick groter kan laten lijken maar als je er met je eigen bedrijfsnaam zoveel reclame voor maakt dat moet toch opvallen?
pi_173663184
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:36 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Hoe is dat dat een bekend probleem precies? Alleen maar daar of?

Ik weet dat je een usb stick groter kan laten lijken maar als je er met je eigen bedrijfsnaam zoveel reclame voor maakt dat moet toch opvallen?
Bekend probleem bij goedkope usb sticks. Dus daar, maar ook bij Ali expres bijvoorbeeld. Veel gelezen klacht zeg maar :P Dan zeggen ze dat de opslag groter is dan dat t in werkelijkheid is.
pi_173663242
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:38 schreef Elvi het volgende:

[..]

Bekend probleem bij goedkope usb sticks. Dus daar, maar ook bij Ali expres bijvoorbeeld. Veel gelezen klacht zeg maar :P Dan zeggen ze dat de opslag groter is dan dat t in werkelijkheid is.
Ja dat begrijp ik alleen is zo'n bedrijf wel erg dom dat ze dat zo adverteren. Het is niet dat je via een anonieme verkoper zo'n ding bestelt, het is echt gewoon van een bedrijf. Misschien geven die chinezen gewoon geen fuck of zo.

En alsnog, 2tb voor 17 euro. Wtf man :') Maak het dan tenminste een beetje geloofwaardig.

Het is echt alsof ze geen enkele grip op de realiteit hebben
  vrijdag 8 september 2017 @ 18:45:04 #10
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_173663315
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:53 schreef Oerbeer het volgende:

Oh, en die app kun je maar beter niet installeren, want die blijft je echt ontzettend lastigvallen met allerlei notificaties.
Ik krijg 0,0 meldingen van de wish app
.
So we just called him Fred
pi_173664072
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:45 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Ik krijg 0,0 meldingen van de wish app
.
Dat kan. Ze zijn ook grotendeels uit te zetten. Of ze hebben het spammen eindelijk afgezworen. Ik heb die app al tijden niet meer op m'n telefoon gehad.
pi_173664196
Ik zou kleding wel 3 maten groter bestellen dan je normale maat. Ik heb weleens wat gekocht via Ali en het valt echt een stuk kleiner dan onze normale Europese maten.
pi_173664354
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:41 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Het is echt alsof ze geen enkele grip op de realiteit hebben
Het irritante is dat ze met van alles doen nu.

30.000 mAH powerbank
hoofdlampje van 20000 lumen
Kleine zonnecharger die meer zou moeten opleveren dan een volledig zonnepaneel :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173664424
Ik heb nu 2 dingen besteld:

• Oorbellen van de Super Mario piranha plant :P 0,95 + 1 euro verzendkosten
• Make-up borstel die 'gratis' is, want ik moest wel 2 euro verzendkosten betalen :P

Dus ik ben benieuwd :D
Levertijd is wel lang, het kan zomaar 21 oktober worden _O-
pi_173664595
Ik zit al dagen te twijfelen over een vestje. Het is dan wel iets duurder (8 euro :') ) en gezien het feit dat het uit China komt zal het kwalitatief wel niks zijn. Misschien toch maar gewoon doen :D
pi_173664785
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:56 schreef Mazou het volgende:
Ik zit al dagen te twijfelen over een vestje. Het is dan wel iets duurder (8 euro :') ) en gezien het feit dat het uit China komt zal het kwalitatief wel niks zijn. Misschien toch maar gewoon doen :D
Ja 8 euro.. kan je net zo goed naar de Primark gaan :P

Het is een beetje hit or miss bij ze, als ik zou ook de Youtube reviews bekijk _O- sommige zijn wel erg blij met al hun spullen, ondanks dat het soms net een andere stof heeft dan ze hadden verwacht.
pi_173670543
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:45 schreef ITrade het volgende:

[..]

Het irritante is dat ze met van alles doen nu.

30.000 mAH powerbank
hoofdlampje van 20000 lumen
Kleine zonnecharger die meer zou moeten opleveren dan een volledig zonnepaneel :')
Ja maak het dan tenminste geloofwaardig. Dit is gewoon doorzichtige oplichting. Maar ja in China hebben ze geen wetten.
pi_173677579
Wish heeft meestal bij de producten reacties/reviews staan. Lees dat voordat je iets besteld. Verwacht bij elektronica geen top kwaliteit en kleding kan nog wel eens verschillen qua maat of uiterlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')