abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 11 september 2017 @ 19:17:42 #26
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als Wolken
pi_173717634
news_alert.jpg

quote:
NPO, RTL en SBS slaan handen ineen voor Sint-Maarten

rodekruis-sxm.png

NPO, RTL en SBS slaan de handen ineen voor de tv-actie Nederland helpt Sint-Maarten. Op vrijdag 15 september vindt een Nationale Actiedag plaats vanuit het Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum. Dat hebben de gezamenlijke partijen laten weten. Zowel NPO, RTL als SBS gaan mensen in hun programma’s oproepen om geld te doneren voor de slachtoffers van orkaan Irma. Op vrijdag 15 september zenden NPO 1 en NPO Radio 2 de hele dag actie-updates uit en ‘s avonds is er een speciale tv-uitzending op 1.

Presentatie klus is in handen van Art Rooijakkers. :{

Media Courant 2017.
Jaaaaa. daar isssie hoor. De BN'er's zijn eindelijk opgetrommeld om tegen een riante vergoeding tv kijkend Nederland op te roepen vooral massaal geld te geven, u weet wel waar ook de salarissen van de managers/personeel & directeuren eerst van betaalt zullen worden en daarna wat nodig is voor de hulp aan St.Maarten. Hoeveel zouden al die BN'ers individueel geven,gewoon uit eigen goed gevulde zak? })
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
pi_173717729
BN'ers zijn alleen maar goed in het oordelen over mensen die minder dan hun hebben, in mindere wijken en huizen wonen. Daarbij ben je als BN'er blijkbaar een ervaringsdeskundige op alle fronten in deze maatschappij. Als je een rolletje hebt in een Nederlandse serie weet je bijvoorbeeld alles over de asielproblematiek, en de problemen die dat met zich meebrengt in de wijken waar BN'ers zich nooit zullen laten zien.
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:27:36 #28
438758 zeer
Opritsjniki
pi_173729262
hehe nice
wee mij, volmaak mijn zelfbegoocheling
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:45:07 #29
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_173729556
Kwam gister een collecte voor sint maarten aan de deur bij mij
vertelde hem vriendelijk dat hij eerst een liedje moest zingen voor hij überhaupt iets kreeg.

Vond ie niet leuk.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')