abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 september 2017 @ 09:23:17 #76
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173766813
Man man man wat een aanmodderende bende is het ook die politieleiding :r :') :N
Echt om te janken weer...

12.000 eu per maand voor 24 uur p/ week !?!?!? echt!? knettergek 8)7
En de politiemannen en vrouwen die op straat werken krijgen echt geen flikker aan loon :') dat zijn dus de mensen die dus het gevaar trotseren... goed gedaan weer jongens, echt werkelijk waar :')

Het leven begint echt steeds meer een slechte soap te worden.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173767004
Dat je Nederlands Marokkaans bent met een hoofddoek op wil niet zeggen dat je iets begrijpt over integratie. Dat is wat de PVDA dan graag door de strot wil duwen. Het resultaat is niet van belang.
pi_173791772
'Jonge radicaal ondergebracht bij jihadronselaar'

De gemeente zou een jongen die dreigde te radicaliseren hebben ondergebracht bij een jihadronselaar. De 16-jarige Oussame H. kwam voor een stage terecht in de belwinkel van Marlon G., meldt De Telegraaf.
Marlon G. kwam volgens de krant diverse malen in aanraking met de politie. Zo werd hij onder meer verdacht van bedreiging, verkrachting en een gewelddadige overval op een supermarkt. Verder had G. ooit een IS-vlag in zijn bezit en zou hij een vrouw gedwongen hebben een nikab te dragen.


Gevecht
De Telegraaf schrijft dat er grote zorgen bestonden rond H., die droomde van een leven in IS-gebied. De jongen kwam via de afdeling Radicalisering en Polarisatie van de gemeente terecht in de belwinkel van G. op station Muiderpoort. Erg lang duurde die samenwerking niet. Het kwam tot een gevecht tussen de stagiair en zijn begeleider nadat H. een set telefoonkaarten zou hebben gestolen.

H., wiens oudere broer overleed in Syrië, werd in oktober 2015 opgepakt voor een straatroof. Zijn familie wenst niet te reageren. Waar H. tegenwoordig uithangt, is niet bekend.
De gemeente wil de berichtgeving bevestigen noch ontkennen. Een woordvoerder van de burgemeester laat weten dat de gemeente niet ingaat op individuele gevallen.
http://www.at5.nl/artikel(...)t-bij-jihadronselaar
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_173791808
Dus een geradicaliseerde jongere dreigt nog verder af te glijden en wat doet het deradicaliseringsteam Amsterdam..........ze laten hem stage lopen bij een Jihadronselaar 8)7

Amsterdam is helemaal gek geworden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_173791839
quote:
10s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
Het leven begint echt steeds meer een slechte soap te worden.
Dat was het altijd al. Alleen zie je het nu pas omdat je het door hebt.
wooblabalurg
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:26:33 #81
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173792010
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik neem aan dat ze nu Mohammed B. aanstellen als programmadirecteur diversiteit.
ahahahah!!!! :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:34:54 #82
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173792132
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:15 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat was het altijd al. Alleen zie je het nu pas omdat je het door hebt.
Laat je haat de vrije loop.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173793869
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Jonge radicaal ondergebracht bij jihadronselaar'

De gemeente zou een jongen die dreigde te radicaliseren hebben ondergebracht bij een jihadronselaar. De 16-jarige Oussame H. kwam voor een stage terecht in de belwinkel van Marlon G., meldt De Telegraaf.
Marlon G. kwam volgens de krant diverse malen in aanraking met de politie. Zo werd hij onder meer verdacht van bedreiging, verkrachting en een gewelddadige overval op een supermarkt. Verder had G. ooit een IS-vlag in zijn bezit en zou hij een vrouw gedwongen hebben een nikab te dragen.


Gevecht
De Telegraaf schrijft dat er grote zorgen bestonden rond H., die droomde van een leven in IS-gebied. De jongen kwam via de afdeling Radicalisering en Polarisatie van de gemeente terecht in de belwinkel van G. op station Muiderpoort. Erg lang duurde die samenwerking niet. Het kwam tot een gevecht tussen de stagiair en zijn begeleider nadat H. een set telefoonkaarten zou hebben gestolen.

H., wiens oudere broer overleed in Syrië, werd in oktober 2015 opgepakt voor een straatroof. Zijn familie wenst niet te reageren. Waar H. tegenwoordig uithangt, is niet bekend.
De gemeente wil de berichtgeving bevestigen noch ontkennen. Een woordvoerder van de burgemeester laat weten dat de gemeente niet ingaat op individuele gevallen.
http://www.at5.nl/artikel(...)t-bij-jihadronselaar
Bij "belwinkel" moet sowieso elk sein op rood gaan. Zeker in die buurt.
pi_173794791
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Bij "belwinkel" moet sowieso elk sein op rood gaan. Zeker in die buurt.
:{w Wat denk je dat al die telefoonkaarten kosten om naar Syrie te bellen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_173794818
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:{w Wat denk je dat al die telefoonkaarten kosten om naar Syrie te bellen?
Dat bellen kan al vele jaren bijna voor niets via internet. Maar in die buurt (muiderpoort/Indische buurt) Had en heb je al vele jaren enorm veel belwinkels waar iedereen van weet dat het witwassen is. Daar werd nooit iets aan gedaan. Nu zijn het meer kapperszaken geloof ik.
pi_173794853
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat bellen kan al vele jaren bijna voor niets via internet. Maar in die buurt (muiderpoort/Indische buurt) Had en heb je al vele jaren enorm veel belwinkels waar iedereen van weet dat het witwassen is. Daar werd nooit iets aan gedaan. Nu zijn het meer kapperszaken geloof ik.
Natuurlijk heb je gelijk. Iedereen weet dat zoveel belwinkels nooit zouden bestaan als de inkomsten op legale manier opgebracht zou worden.

Probeerde dat alleen met een luchtig grapje te vertellen, maar de boodschap kwam niet over.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_173794873
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je gelijk. Iedereen weet dat zoveel belwinkels nooit zouden bestaan als de inkomsten op legale manier opgebracht zou worden.

Probeerde dat alleen met een luchtig grapje te vertellen, maar de boodschap kwam niet over.
Ik zag de grap wel. Ik ben soms te serieus.
pi_173794897
In mijn tijd zat er geen belwinkel in het Muiderpoortstation. Maar toen die open ging moet iedereen toch ook gedacht hebben dat dat niet kan? Zeker bij iemand met zo'n achtergrond.
pi_173794900
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik zag de grap wel. Ik ben soms te serieus.
;)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_173794960
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

;)
Ben je een Amsterdammer? De korte Leidsedwarsstraat vroeger met al die pizzeria's.
pi_173794974
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ben je een Amsterdammer? De korte Leidsedwarsstraat vroeger met al die pizzeria's.
Rotterdammer, maar ik ken het daar wel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_173795031
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Rotterdammer, maar ik ken het daar wel.
Dus je bent voor Ajax. Hoe denk jij over Aboutaleb?
pi_173795094
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dus je bent voor Ajax. Hoe denk jij over Aboutaleb?
Ehm, ik ben niet voor Ajax.

Aboutaleb is een held en de beste burgemeester die Rotterdam zich kan wensen.

Aboutaleb _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_173795271
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ehm, ik ben niet voor Ajax.

Aboutaleb is een held en de beste burgemeester die Rotterdam zich kan wensen.

Aboutaleb _O_
Die hebben jullie wel gejat van Amsterdam.
pi_173795296
"de burgemeester heeft hem aangehouden" Dat is wel mooi.
pi_173801572
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Jonge radicaal ondergebracht bij jihadronselaar'
Wat is je doel met dit topic? Posten van willekeurige Marokkanen die in opspraak komen of zo? Want dit bericht heeft verder helemaal niets te maken met de OP.
pi_173807739
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat is je doel met dit topic? Posten van willekeurige Marokkanen die in opspraak komen of zo? Want dit bericht heeft verder helemaal niets te maken met de OP.
Jij ziet geen enkele relatie?
quote:
Ook ontstond ophef over haar vriendschap met radicaliseringsadviseur Saadia T. van de gemeente Amsterdam, die opdrachten vanuit de gemeente gunde aan iemand met wie ze een relatie had. T. werd vorige week ontslagen.

Bronnen zeggen dat de affaire rond T. voor de politietop de doorslag heeft gegeven om met Elatik te breken.
Dit is een prima voorbeeld van de ellende die haar vriendin Saadia aanrichtte in Amsterdam.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_173808181
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:26 schreef Jaroon het volgende:
In mijn tijd zat er geen belwinkel in het Muiderpoortstation. Maar toen die open ging moet iedereen toch ook gedacht hebben dat dat niet kan? Zeker bij iemand met zo'n achtergrond.
Ze nemen Marokkanen totaal niet serieus, dus ook hun misdaden niet. Kijk maar al die hele linkse clubjes binnen de ring, 100% blank publiek en personeelsbestand. Doen politiek-correct links over moslims, maar houden ze wel op een afstand. Burgemeester v/d Laan denkt echt dat Marokkanen hele zielige mensen zijn die hulp nodig hebben van blanken. Vandaar dat jihadisme niet serieus wordt genomen, terwijl dat in werkelijkheid een veel groter gevaar is dan extreem-rechts.
  zaterdag 16 september 2017 @ 13:13:18 #99
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173808418
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat bellen kan al vele jaren bijna voor niets via internet. Maar in die buurt (muiderpoort/Indische buurt) Had en heb je al vele jaren enorm veel belwinkels waar iedereen van weet dat het witwassen is. Daar werd nooit iets aan gedaan. Nu zijn het meer kapperszaken geloof ik.
Beltoko's, kapperszaken, kebakzaakjes: kan bijna nooit uit op legale wijze gezien de huurprijzen voor winkelpandjes tegenwoordig. Gaat echt enorm veel om in het illegale circuit bij die Turken en Mocro's.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')