abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173709784
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:42 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik heb helaas dezelfde ervaring. En ook de enorme ondeskundigheid van een college van wethouders viel mij op.
Het leegmaken van financiële potjes met bullshit, om volgend jaar gegarandeerd hetzelfde potje te krijgen.
  maandag 11 september 2017 @ 11:23:12 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173709795
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Vind ik ook. En zo'n figuur gaat steeds meer denken dat ze het nog waard is ook. Op de normale arbeidsmarkt verdient zo'n iemand dat nooit. En als je dan fors betaald moet je iemand ook afreken op wat men bereikt.
Een inhuurtarief van 125 euro per uur in deze functie is normaal, zelfs aan de lage kant.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 11 september 2017 @ 11:23:52 #53
6280 k_man
pedante eikel
pi_173709800
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Vind ik ook. En zo'n figuur gaat steeds meer denken dat ze het nog waard is ook. Op de normale arbeidsmarkt verdient zo'n iemand dat nooit. En als je dan fors betaald moet je iemand ook afreken op wat men bereikt.
Even los van de vragen over haar functioneren, maar het komt neer op een uurtarief van ¤ 125 euro. Dat is niet exorbitant veel voor externe inhuur. Voor dat tarief krijg je een junior consultant van een gerespecteerd adviesbureau.

En je moet het tarief van een ZZP'er niet vergelijken met een normaal salaris. Zij moet van die ¤ 125 nog allerlei kosten betalen, die de werkgever normaal voor een personeelslid kwijt is. Jij kost jouw werkgever ook een heel stuk meer dan dat je aan salaris ontvangt.
I got the style but not the grace - I got the clothes but not the face
foto's
pi_173709802
Het ergste is nog wel een babyboomer die voor 60k per jaar een rol vervulde die bij ons door een junior wordt gedaan. Die lui ontslaan schijnt allemaal moeilijk te zijn, dus worden ze maar ergens neergepleurd om maar aan het werk te kunnen zijn.
pi_173710204
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:24 schreef Craptacular het volgende:
Het ergste is nog wel een babyboomer die voor 60k per jaar een rol vervulde die bij ons door een junior wordt gedaan. Die lui ontslaan schijnt allemaal moeilijk te zijn, dus worden ze maar ergens neergepleurd om maar aan het werk te kunnen zijn.
Ik spreek jou nog wel een keer als je 50/60 bent, een hypotheek, 3 kinderen op de middelbare school en een bloedmooie vrouw die niet werkt. Kijken of je dan nog je zgn. overbetaalde baan opgeeft voor een broekie die nog bij z'n ouders woont.
pi_173710253
Voert taken uit bij Politieacademie.

Vroeger had ik graag bij de politie gewild. Maar als je daar aan komt iemand die daar wat te zeggen heeft is moslim zou mijn pet al 180 graden draaien.

Zulke instellingen horen gewoon neutraal te zijn. Geen geloof of wat voor overtuiging dan ook. En dan al helemaal geen moslim die gebrainwashed wordt door een belachelijke godsdienst waar de mensen zelf niet eens fatsoenlijk kunnen nadenken.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  maandag 11 september 2017 @ 12:07:28 #57
3647 B.R.Oekhoest
Berend Rinus is de naam
pi_173710315
Elk zichzelf respecterende organisatie zou per definitie niet met Fatima Elatik-van-de-molen in zee moeten gaan.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_173710404
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:24 schreef Craptacular het volgende:
En wéér wordt het een babyboomer genoemd.....
De echte babyboomers zijn allang met pensioen. Die zijn minstens 70 jaar of ouder.
Dit is een generatie X lid. Ja die bestaan. En ja, die hebben ook overal aan moeten meebetalen, bijvoorbeeld aan jouw studie en het pensioen/vut van de babyboomers, maar zelf nérgens meer recht op. Zelfs het ontslagrecht wordt langzaam maar zeker uitgehold.
Generatie X = generatie niX.

Kortom: hou eens op met dat slappe gelul
Verder ben ik van mening dat Mekka moet worden vernietigd.
pi_173710429
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 11:58 schreef Toga het volgende:

[..]

Ik spreek jou nog wel een keer als je 50/60 bent, een hypotheek, 3 kinderen op de middelbare school en een bloedmooie vrouw die niet werkt. Kijken of je dan nog je zgn. overbetaalde baan opgeeft voor een broekie die nog bij z'n ouders woont.
Je bent de ouder en zieker wordende ouders vergeten, waar je steeds meer mantelzorg voor moet regelen....

Als generatie niX ben zit je in de klassieke sandwich tussen millenials en babyboomers in.
pi_173710528
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 12:14 schreef stopnaald het volgende:

[..]

En wéér wordt het een babyboomer genoemd.....
De echte babyboomers zijn allang met pensioen. Die zijn minstens 70 jaar of ouder.
Dit is een generatie X lid. Ja die bestaan. En ja, die hebben ook overal aan moeten meebetalen, bijvoorbeeld aan jouw studie en het pensioen/vut van de babyboomers, maar zelf nérgens meer recht op. Zelfs het ontslagrecht wordt langzaam maar zeker uitgehold.

Babyboomers: geboren tussen '45 en '55 dus nu tussen 62 en 72 jaar oud.
NAAMAN - Live @ Ostróda Reggae Festival 2016
pi_173710638
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 12:24 schreef the-eye het volgende:

[..]

Babyboomers: geboren tussen '45 en '55 dus nu tussen 62 en 72 jaar oud.
In dergelijke lijstjes wordt generatie niX dus altijd achterwege gelaten......laat dat net mijn punt zijn.
pi_173710664
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 12:14 schreef stopnaald het volgende:

Die hebben het makkelijk gehad vergeleken met de huidige generatie. ;)
pi_173710712
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 12:02 schreef spierbal het volgende:
Voert taken uit bij Politieacademie.

Vroeger had ik graag bij de politie gewild. Maar als je daar aan komt iemand die daar wat te zeggen heeft is moslim zou mijn pet al 180 graden draaien.

Zulke instellingen horen gewoon neutraal te zijn. Geen geloof of wat voor overtuiging dan ook. En dan al helemaal geen moslim die gebrainwashed wordt door een belachelijke godsdienst waar de mensen zelf niet eens fatsoenlijk kunnen nadenken.
Toch zie ik ze nog liever daar dan dat ze alle posities in het deradicaliseringsprogramma bezetten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_173710749
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 12:34 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Die hebben het makkelijk gehad vergeleken met de huidige generatie. ;)
Oh ja? Toe leg eens uit.....ik ben zéér benieuwd!
pi_173711068
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 12:31 schreef stopnaald het volgende:

[..]

In dergelijke lijstjes wordt generatie niX dus altijd achterwege gelaten......laat dat net mijn punt zijn.
En daar heb je gelijk in.

(Voor die snotneuzen is iedereen tegen wie ze u zeggen een babyboomer)
NAAMAN - Live @ Ostróda Reggae Festival 2016
pi_173711109
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 13:03 schreef the-eye het volgende:

[..]

En daar heb je gelijk in.

(Voor die snotneuzen is iedereen tegen wie ze u zeggen een babyboomer)
Dat ik (net zo goed als de millenials) keihard genaaid wordt...soit.
Maar godverdomme......gooi me niet op één hoop met de babyboomers.
Gun me iig de erkenning van mijn eigen generatie.
pi_173760838
Van der Laan: deradicalisatieteam niet op orde

De Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan trekt, een dag voor het spoeddebat dat hem wacht na onthullingen over het (de)radicaliseringsbeleid van de hoofdstad, het boetekleed aan. Van der Laan erkent dat de bedrijfsvoering binnen de dienst niet op orde is en de aansturing lang ’onvoldoende professioneel’ is geweest. De hele aanpak wordt nu onder de loep genomen.

Van der Laan geeft in een brief aan de gemeenteraad aan dat er een ’fundamentele herinrichting van de bedrijfsvoering, de organisatie, de processen en de aansturing’ zal volgen. „De wijze van werken kon mede door die zwakke aansturing te losjes, te ongecontroleerd en te improviserend worden”, schrijft hij. „Met wie doen we zaken, hoe besteden we aan, hoe selecteren we partijen, wie mag het doen, hoe wordt dat verantwoord. Daar zijn regels voor en die zijn niet consequent nageleefd, zonder dat dat opviel. Dat is ernstig.”

’Te gesloten’
Hij erkent dat de cultuur binnen het (de)radicaliseringsteam en het netwerk daaromheen ’te gesloten is’ en de aanpak kwetsbaar is geworden voor belangenverstrengeling en vriendjespolitiek. „Dat is iets dat de burgemeester zichzelf aanrekent”, aldus Van der Laan. Eerder werd Saadia A.T., de programmamanager Radicalisering en Polarisatie, door de burgemeester met strafontslag weggestuurd. Zij sjoemelde volgens Van der Laan met een offerte en huurde een relatie in, zonder dit te melden.

Op dit moment lopen er nog twee onderzoeken: een intern onderzoek van bureau Integriteit en een extern onderzoek onder leiding van een fraudeofficier van justitie. Van der Laan antwoordde vandaag schriftelijk op vele vragen die raadsleden hadden gesteld na onthullingen van deze krant. Morgen volgt een spoeddebat dat door alle partijen in de Amsterdamse gemeenteraad is aangevraagd.

De komende tijd wordt een ’sterke, inhoudelijke’ programmamanager gezocht. „Maar om de problemen bij de directie definitief op te lossen (...) is meer nodig”, aldus de eerste burger.

Fundamentele herinrichting
Het stadsbestuur heeft daarom de opdracht gegeven een ’taskforce’ in te stellen. Die groep mensen zal het hele (de)radicaliseringsprogramma onder de loep nemen. „Het gaat om een fundamentele herinrichting van de bedrijfsvoering, de organisatie, de processen en de aansturing. We gaan daarin niet uit gaan aannames, maar belichten alle onderdelen.” Ook komt er een commissie met externe deskundigen.

De burgemeester belooft dat de extra aandacht die hier naar uitgaat ’op geen enkele manier’ ten koste gaat van de persoonsgerichte aanpak en de inspanningen van de directie om een „antwoord te vinden op de zorgen over bijvoorbeeld salafisme en spanningen in de stad.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)_niet_op_orde__.html
pi_173760871
In elk geval leert Amsterdam van zijn fouten. We zullen nooit meer zo'n incompetent en contra-productief deradicaliseringsteam krijgen.
  woensdag 13 september 2017 @ 21:59:29 #69
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173761554
Ik zou haar doen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173761658
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 11:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een inhuurtarief van 125 euro per uur in deze functie is normaal, zelfs aan de lage kant.
Deze functie? Programmadirecteur diversiteit?

Kun je mij wat bronnen tonen van "programmadirecteuren diversiteit" die een vergelijkbaar salaris krijgen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
pi_173761793
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2017 11:23 schreef k_man het volgende:

[..]

Even los van de vragen over haar functioneren, maar het komt neer op een uurtarief van ¤ 125 euro. Dat is niet exorbitant veel voor externe inhuur. Voor dat tarief krijg je een junior consultant van een gerespecteerd adviesbureau.

En je moet het tarief van een ZZP'er niet vergelijken met een normaal salaris. Zij moet van die ¤ 125 nog allerlei kosten betalen, die de werkgever normaal voor een personeelslid kwijt is. Jij kost jouw werkgever ook een heel stuk meer dan dat je aan salaris ontvangt.
Maar zij is geen junior consultant van een gerespecteerd adviesbureau maar een gefaalde politicus die vanwege haar afkomst een baantje heeft bemachtigd. Zij heeft niet de overheadkosten van een adviesbureau. Misschien was het salaris van een junior consultant meer op zijn plaats dan het tarief waarvoor je hem kunt huren van zijn werkgever.
  donderdag 14 september 2017 @ 00:37:58 #72
6280 k_man
pedante eikel
pi_173764942
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar zij is geen junior consultant van een gerespecteerd adviesbureau maar een gefaalde politicus die vanwege haar afkomst een baantje heeft bemachtigd. Zij heeft niet de overheadkosten van een adviesbureau. Misschien was het salaris van een junior consultant meer op zijn plaats dan het tarief waarvoor je hem kunt huren van zijn werkgever.
Even voor de zekerheid; was dit bedoeld als een serieuze reactie?
I got the style but not the grace - I got the clothes but not the face
foto's
pi_173765022
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 11:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het is wel vreemd dat ik mensen ken die veel meer kunnen dan zij en echt miner verdienen dan. Je moet wel kijken naar wat iemand kan en oplevert. Deze vrouw heeft nog nooit iets geleverd.
pi_173765026
Mensen kunnen wel aangeven dat het wel meevalt het tarief......niet als je niets doet.
pi_173766667
quote:
5s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:37 schreef k_man het volgende:

[..]

Even voor de zekerheid; was dit bedoeld als een serieuze reactie?
Ja. Kun je er ook serieus op reageren of is dat teveel gevraagd?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')