abonnement Unibet Coolblue
pi_173660491
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
Lambo of Rekt
pi_173660548
Bitonic is bijna door zijn voorraad heen _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173660581
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SIA slaat jouw eigen files encrypted op op de blockchaiin, daar betaal jij voor en hebt daarmee de private key tot je bestanden.

Bij filecoin pakken ze un-used diskspace van around the world, en verhuren dat, jij verdient dus aan un-used diskspace.

Het zijn wel beide file systemen, maar totaal verschillend van elkaar.
Oh ik dacht dat SIA dat ook zo deed, dat je je harde schijf kon verhuren. Hmm.
pi_173660588
Niks aan het handje, al weer op 4200
pi_173660590
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:32 schreef dimmak het volgende:
Bitonic is bijna door zijn voorraad heen _O-

Ik heb er letterlijk 5 min voor de dump nog voor 1k gehaald :{
pi_173660597
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:34 schreef Zocalo het volgende:
Niks aan het handje, al weer op 4200
Hij is niet onder de 4200 geweest
Forcefield City Bewoner
pi_173660599
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:34 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Ik heb er letterlijk 5 min voor de dump nog voor 1k gehaald :{
Oh dat is wel zuur. Ik vanmorgen ook nog mijn wekelijkse investering.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173660612
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:35 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Hij is niet onder de 4200 geweest
Volgens Bittrex wel
pi_173660618
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:35 schreef dimmak het volgende:

[..]

Oh dat is wel zuur. Ik vanmorgen ook nog mijn wekelijkse investering.
Inderdaad, ach het komt allemaal wel weer goed.
pi_173660627
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:36 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Volgens Bittrex wel
Waar zie je op Bittrex de BTCkoers?
Forcefield City Bewoner
pi_173660635
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:37 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Waar zie je op Bittrex de BTCkoers?
BTC/USDT trade onderaan de trades.
pi_173660665
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:38 schreef daankes het volgende:

[..]

BTC/USDT trade onderaan de trades.
Vraag me af waar ze die cijfers vandaan halen dan. Op Finex en Stamp waren de laagste cijfers 4211 en 4227
Forcefield City Bewoner
pi_173660678
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:39 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Vraag me af waar ze die cijfers vandaan halen dan. Op Finex en Stamp waren de laagste cijfers 4211 en 4227
Is gewoon een eigen exchange voor BTC tegen USDT (nep dollars). Volume is gewoon een stuk lager dus bij zo'n dumps ook veel grotere verschillen.
pi_173660700
Qua, Bittrex heeft NEO en PAY stopgezet?
  vrijdag 8 september 2017 @ 16:41:40 #15
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173660703
ETH staat weer lekker laag. Heb er nog maar wat ingeslagen :)
pi_173660748
Back to work everybody
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173660756
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:39 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Vraag me af waar ze die cijfers vandaan halen dan. Op Finex en Stamp waren de laagste cijfers 4211 en 4227
Ze halen de cijfers nergens 'vandaan', dat is gewoon de prijs waarvoor een BTC werd verhandeld op Bittrex.
pi_173660832
https://np.reddit.com/r/C(...)placing_the_current/

Dus alweer: "First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win."
pi_173660841
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:47 schreef fckdedeurkruk het volgende:
https://np.reddit.com/r/C(...)placing_the_current/

Dus alweer: "First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win."
Correcto. Laat ze maar schreeuwen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 8 september 2017 @ 16:49:41 #20
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173660886
Ah, de voorraad ETH bij Litebit gaat in 15 min van 3xxx naar 0 :')
pi_173661179
Iedereen even naar adem happen zo lijkt het.
pi_173661189
is er nieuws omdat de prijs is gedaald? of zomaar..
pi_173661222
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:04 schreef niggeplease het volgende:
is er nieuws omdat de prijs is gedaald? of zomaar..
China wil fiat > crypto platleggen. Beetje raar, omdat gisteren het nieuws nog was dat ze ICO's niet verbieden maar reguleren. Krijgen we dan een Chinese Yen Token?
pi_173661226
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:04 schreef niggeplease het volgende:
is er nieuws omdat de prijs is gedaald? of zomaar..
China wil BTC in de ban doen (alweer)
pi_173661341
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:49 schreef leolinedance het volgende:
Ah, de voorraad ETH bij Litebit gaat in 15 min van 3xxx naar 0 :')
Niet daar kopen, louche site.
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games vrijdag 8 september 2017 @ 17:13:12 #26
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173661349
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

China wil fiat > crypto platleggen. Beetje raar, omdat gisteren het nieuws nog was dat ze ICO's niet verbieden maar reguleren. Krijgen we dan een Chinese Yen Token?
yuan. Yen is Japans
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173661425
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

China wil fiat > crypto platleggen. Beetje raar, omdat gisteren het nieuws nog was dat ze ICO's niet verbieden maar reguleren. Krijgen we dan een Chinese Yen Token?
Of exchanges verbieden en ze zelf runnen, dan kunnen ze er zelf nog wat aan verdienen ;)
pi_173661448
Wellicht dé doorbraak voor decentrale exchanges?
pi_173661503
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

China wil fiat > crypto platleggen. Beetje raar, omdat gisteren het nieuws nog was dat ze ICO's niet verbieden maar reguleren. Krijgen we dan een Chinese Yen Token?
  vrijdag 8 september 2017 @ 17:26:52 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173661642
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Niet daar kopen, louche site.
Al eerder gedaan en ging prima. Maar waar zou jij ze kopen dan?
pi_173661687
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Al eerder gedaan en ging prima. Maar waar zou jij ze kopen dan?
Ik koop ze op bitrush.nl

edit; nu zijn ze toevallig duurder daar, maar lang niet altijd, ze kijken naar een andere ex denk ik
Lambo of Rekt
pi_173661754
¤ -> Bl3p.eu/Bitonic -> BTC -> exchange -> ETH -> wallet
pi_173662321
Het China'nieuwtje' hakt er nou niet écht in.
Forcefield City Bewoner
pi_173662563
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:53 schreef roislecxe het volgende:
Het China'nieuwtje' hakt er nou niet écht in.
Ik heb meer het idee dat iedereen wel klaar is met dat bullshit nieuws uit china
De volgende keren als er nieuws uit. China komt zal waarschijnlijk degene die nu in paniek verkocht hebben zoiets hebben van stik lekker.
Want dit lijkt meer gepland om zo. goedkoop mogelijk weer in te kunnen kopen
pi_173662604
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:04 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Ik heb meer het idee dat iedereen wel klaar is met dat bullshit nieuws uit china
De volgende keren als er nieuws uit China komt zal waarschijnlijk degene die nu in paniek verkocht hebben zoiets hebben van stik lekker
Want dit lijkt meer gepland om zo goedkoop mogelijk weer in te kunnen kopen
Precies ja.
Forcefield City Bewoner
pi_173662629
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:04 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Ik heb meer het idee dat iedereen wel klaar is met dat bullshit nieuws uit china
De volgende keren als er nieuws uit. China komt zal waarschijnlijk degene die nu in paniek verkocht hebben zoiets hebben van stik lekker.
Want dit lijkt meer gepland om zo. goedkoop mogelijk weer in te kunnen kopen
Dit ja, hij herstelt heel snel omdat men het niet meer gelooft nu.
Lambo of Rekt
pi_173662810
Toch apart om te zien hoe nog steeds zoveel mensen met het grootste gemak een buy of sellorder van 100+ BTC plaatsen op Bitstamp en Bitfinex.
Gewoon bijna een half miljoen :')
Forcefield City Bewoner
pi_173662870
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:17 schreef roislecxe het volgende:
Toch apart om te zien hoe nog steeds zoveel mensen met het grootste gemak een buy of sellorder van 100+ BTC plaatsen op Bitstamp en Bitfinex.
Gewoon bijna een half miljoen :')
Op een gegeven voel je daar gewoon geen waarde meer bij.
pi_173662878
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:21 schreef xminator het volgende:

[..]

Op een gegeven voel je daar gewoon geen waarde meer bij.
Dat is helemaal waar, maar ik zou zulke cijfers toch voor wat anders gebruiken dan op een exchange laten rondslingeren.
Forcefield City Bewoner
pi_173662905
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit ja, hij herstelt heel snel omdat men het niet meer gelooft nu.
Ik geloof niet dat ie niet nog een keer flink naar beneden gaat.
pi_173662915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:22 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar, maar ik zou zulke cijfers toch voor wat anders gebruiken dan op een exchange laten rondslingeren.
Zijn natuurlijk niet altijd gewone personen als jij en ik, er zitten ook genoeg grotere bedrijven in deze handel.
pi_173662927
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:24 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Zijn natuurlijk niet altijd gewone personen als jij en ik, er zitten ook genoeg grotere bedrijven in deze handel.
Toch fijn dat ik een keer gewoon genoemd word. Printscreen gemaakt.
Forcefield City Bewoner
pi_173662944
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit ja, hij herstelt heel snel omdat men het niet meer gelooft nu.
Probleem is dat de meesten het inderdaad niet geloven, maar niet weten hoe de rest reageert. Daarom gaat er alsnog een hoop in de uitverkoop bij zulk nieuws uit China, puur omdat dat altijd zorgt voor een daling. Self-fulfilling prophecy.
pi_173663023
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:26 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Probleem is dat de meesten het inderdaad niet geloven, maar niet weten hoe de rest reageert. Daarom gaat er alsnog een hoop in de uitverkoop bij zulk nieuws uit China, puur omdat dat altijd zorgt voor een daling. Self-fulfilling prophecy.
Maar herstelt zich steeds sneller, daarom zal de markt straks helemaal niet meer reageren op dit soort berichten, which is good.
Lambo of Rekt
pi_173663073
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Maar herstelt zich steeds sneller, daarom zal de markt straks helemaal niet meer reageren op dit soort berichten, which is good.
Het is anders wel altijd lekker cashen, als je er op tijd bij bent :P
pi_173663467
Ik wil ook nog wat ether inslaan alleen kraken werkt niet mee. Hoop niet dat dit altijd zo is als de prijzen aan het dalen zijn.
Shine bright like a diamond.
pi_173663515
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:52 schreef June. het volgende:
Ik wil ook nog wat ether inslaan alleen kraken werkt niet mee. Hoop niet dat dit altijd zo is als de prijzen aan het dalen zijn.
Kraken :+ dat is Poloniex 2.0 voor zover ik weet qua service en alles.
Lambo of Rekt
pi_173663567
Gvd m'n foon kapot :( :(

Dacht ik zeg het even.
Forcefield City Bewoner
pi_173663597
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:57 schreef roislecxe het volgende:
Gvd m'n foon kapot :( :(

Dacht ik zeg het even.
2FA seeds gebackupt?
pi_173663636
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

2FA seeds gebackupt?
Lambo of Rekt
pi_173663729
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kraken :+ dat is Poloniex 2.0 voor zover ik weet qua service en alles.
Tja, het is wel handig dat je euro's kan storten en meerdere coins kan kopen. Ook geen zin om op 3 exchanges steeds te kijken. En als beginner gaat het toch niet om duizenden euro's, dus toch beetje aankloten.
Shine bright like a diamond.
pi_173663793
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

2FA seeds gebackupt?
Nooit aan begonnen omdat ik om de haverklap m'n foon kapot krijg.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 september 2017 @ 19:12:30 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173663813
Ik zou nu ook de klos zijn als ik 2FA zou gebruiken :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173663892
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou nu ook de klos zijn als ik 2FA zou gebruiken :')
Echt he. Dat kreng reageerde al slecht en sinds ik m net een mep verkocht geeft het scherm alleen nog maar een flits. Verder alleen zwart. Dat wordt weer naar de mediamarkt vanavond }:|

Edit: Mediamarkt in het blauw ja? reclame :')
Forcefield City Bewoner
pi_173663921
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:17 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Echt he. Dat kreng reageerde al slecht en sinds ik m net een mep verkocht geeft het scherm alleen nog maar een flits. Verder alleen zwart. Dat wordt weer naar de mediamarkt vanavond }:|

Edit: Mediamarkt in het blauw ja? reclame :')
ja heb je je 2fa nou backupped onnie?
Lambo of Rekt
pi_173663930
quote:
Dit artikel leest fijn weg ;)
pi_173663934
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ja heb je je 2fa nou backupped onnie?
Kek hierboven dan ekkes wak zee :P
Forcefield City Bewoner
pi_173663964
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:20 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Kek hierboven dan ekkes wak zee :P
ja wat wil je dan met een nieuwe tel :@ ?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:19 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Dit artikel leest fijn weg ;)
chrome translate
Lambo of Rekt
pi_173663999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]
chrome translate
kheb edge....
maar ff kort samengevat? :P :D O-)
pi_173664067
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ja wat wil je dan met een nieuwe tel :@ ?

[..]

chrome translate
Beetje whatsappen enzo. Blockfolio kijken en dat soort dingen. Pokemons vangen :P
Forcefield City Bewoner
pi_173664110
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:28 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Beetje whatsappen enzo. Blockfolio kijken en dat soort dingen. Pokemons vangen :P
Ja, maar je 2FA .... ? of heb je nergens 2fa?
Lambo of Rekt
  vrijdag 8 september 2017 @ 19:33:45 #64
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173664146
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar je 2FA .... ? of heb je nergens 2fa?
Is dat beter dan 2FMP?
pi_173664183
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:33 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Is dat beter dan 2FMP?
Alles is beter dan FMP, want barstende aderen.
Lambo of Rekt
pi_173664532
Doordat er zoveel BTC gemined wordt, wordt het steeds moeilijker om blocken te vinden, waardoor het loont om BCH te minen.

Is hier een overzicht van op welke momenten het loont om BCH te minen? Eigenlijk wil ik gewoon weten wanneer BCH tijdelijk omhoog zal gaan :P
pi_173664576
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:53 schreef xaban06 het volgende:
Doordat het zoveel BTC gemined wordt, wordt het steeds moeilijker om blocken te vinden, waardoor het loont om BCH te minen.

Is hier een overzicht van op welke momenten het loont om BCH te minen? Eigenlijk wil ik gewoon weten wanneer BCH tijdelijk omhoog zal gaan :P
Die eerste zin: :?

Overzicht kun je zien op http://fork.lol
pi_173664730
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:55 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Die eerste zin: :?

Overzicht kun je zien op http://fork.lol
Dat icoontje _O-
Lambo of Rekt
pi_173664905
Zijn er toevallig meer mensen met Google Chrome waarbij dit tabblad (dit forum dus) na een tijdje 1,5 GB aan geheugen vreet? Elke keer alleen bij deze pagina.. Misschien vertelt m'n laptop me om dit ding wat vaker te sluiten. op iPad geen enkel probleem. Adblock maar eens installeren?
pi_173664957
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:10 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er toevallig meer mensen met Google Chrome waarbij dit tabblad (dit forum dus) na een tijdje 1,5 GB aan geheugen vreet? Elke keer alleen bij deze pagina.. Misschien vertelt m'n laptop me om dit ding wat vaker te sluiten. op iPad geen enkel probleem. Adblock maar eens installeren?
Nooit echt op gelet met mijn 16GB maar chrome is niet het meest efficiënt met erg lange pagina's, ik ga er van uit dat dit na lange tijd auto update is. Firefox doet het iets beter maar heeft weer andere gebreken.
pi_173664963
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:13 schreef Oscar. het volgende:

[..]

yuan. Yen is Japans
Weet ik. Even kijken of jij het ook wist ;)
pi_173665052
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:13 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Nooit echt op gelet met mijn 16GB maar chrome is niet het meest efficiënt met erg lange pagina's, ik ga er van uit dat dit na lange tijd auto update is. Firefox doet het iets beter maar heeft weer andere gebreken.
klopt, na een paar uur begint de ellende, dan is deze pagina best lang. Wat vaker refreshen maar denk ik
pi_173665058
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:13 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Nooit echt op gelet met mijn 16GB maar chrome is niet het meest efficiënt met erg lange pagina's, ik ga er van uit dat dit na lange tijd auto update is. Firefox doet het iets beter maar heeft weer andere gebreken.
geen last van 135mb hier, maar vrij vers geopend :)
pi_173665168
Iemand die hier eigenlijk ooit de webbrowser Brave (Van BAT) heeft gebruikt? Zo ja, werkt die een beetje fatsoenlijk?
pi_173665197
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:24 schreef daankes het volgende:
Iemand die hier eigenlijk ooit de webbrowser Brave (Van BAT) heeft gebruikt? Zo ja, werkt die een beetje fatsoenlijk?
Een browser die nu gaat concurreren tegen IE/FF/Chrome is kansloos.
Lambo of Rekt
pi_173665320
Leuk spel op de wavesdex m.b.t. $OCL trouwens, ben jij dat dareal?
pi_173665418
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:32 schreef Dicing het volgende:
Leuk spel op de wavesdex m.b.t. $OCL trouwens, ben jij dat dareal?
Haha wat dan? 😇
pi_173665443
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat icoontje _O-
:Y)
pi_173665510
geen idee! Let's go!
pi_173665533
Ante up!
pi_173665568
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:43 schreef Dicing het volgende:
Ante up!
Haha, ik ben idd aan het kloten met ocl 😉 Net voor 9450 Ocl 237 wct gekocht.
pi_173665605
nice! je had ook 235 waves winst ofzo al ik heb er 24 gepakt op een buyin van 40 :)
pi_173665689
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:46 schreef Dicing het volgende:
nice! je had ook 235 waves winst ofzo al ik heb er 24 gepakt op een buyin van 40 :)
Lekker hoor! Door de ico ben ik van 700 waves naar 1000 gegaan en 10k Ocl.

Ondertussen heb ik nu ook 70k Ocl, 320 wct, 1000 mrt extra door wat mazzel met traden. 😊

Elke wave is er 1 ;-)
pi_173665751
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:51 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Lekker hoor! Door de ico ben ik van 700 waves naar 1000 gegaan en 10k Ocl.

Ondertussen heb ik nu ook 70k Ocl, 320 wct, 1000 mrt extra door wat mazzel met traden. 😊

Elke wave is er 1 ;-)
It takes money to make money ;) Die OCL markt nu is wel makkelijk te bespelen, dus chapeau! (en stiekem wat jaloers!) maar werk gaat voor
pi_173665815
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:55 schreef Dicing het volgende:

[..]

It takes money to make money ;) Die OCL markt nu is wel makkelijk te bespelen, dus chapeau! (en stiekem wat jaloers!) maar werk gaat voor
😊 Is nu wel rustig qua trades helaas. Ga sowieso wel 50k Ocl holden.

Nu ligt mijn main focus op wct ✌
pi_173665894
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:58 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

😊 Is nu wel rustig qua trades helaas. Ga sowieso wel 50k Ocl holden.

Nu ligt mijn main focus op wct ✌
Cheers! ja, geen happers helaas :') Mijn focus gaat nu liggen op geen crypto! Maar ik heb genoten van t spel!
pi_173665957
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:03 schreef Dicing het volgende:

[..]

Cheers! ja, geen happers helaas :') Mijn focus gaat nu liggen op geen crypto! Maar ik heb genoten van t spel!
Haha werk moet ook gebeuren 😉
pi_173667663
Waar kan je voldoende BTC verkopen/kopen zonder irritante limieten? :')
pi_173667831
Hoeveel is "voldoende" ? Bij Bl3p kan ik ¤100.000 /dag withdrawen, en 500BTC. Heb je daar genoeg aan?

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2017 22:49:17 ]
pi_173667896
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 22:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoeveel is "voldoende" ? Bij Bl3p kan ik ¤100.000 /dag withdrawen, en 500BTC. Heb je daar genoeg aan?
Begrijp ik, maar in de zin van zonder paspoort zooi.
pi_173668167
Ik ken geen grote betrouwbare exchanges waar je zonder KYC/AML maatregelen grote bedragen kan withdrawen. En eerlijk gezegd zou ik als ik morgen zo een exchange of wisselkantoor zou starten dat ook niet doen zonder KYC/AML.
pi_173668259
Nog gezellig hier?
pi_173668401
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:11 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Nog gezellig hier?
jawel jawel.
Lambo of Rekt
pi_173668422
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:11 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Nog gezellig hier?
Ga es bier halen, jouw beurt.
Forcefield City Bewoner
pi_173668458
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

jawel jawel.
Ik ben wel ff klaar met die kut Chinezen wat een dag.

Eerst knalt Bittrex er uit en 30 minuten pleurt BTC uit het niets in elkaar en dan weten de jongens van Komodo ook deze grote aankondiging te verneuken
pi_173668807
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:22 schreef fukforce het volgende:

[..]
Komodo ook deze grote aankondiging te verneuken
niet op tijd uitgestapt?
pi_173668837
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 22:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoeveel is "voldoende" ? Bij Bl3p kan ik ¤100.000 /dag withdrawen, en 500BTC. Heb je daar genoeg aan?
Weet je toevallig ook waar ik 30K BTC kan withdrawen? :+
Lambo of Rekt
pi_173668975
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:41 schreef SMS303 het volgende:

[..]

niet op tijd uitgestapt?
Op 78 uitgestapt had ik op 86 kunnen verwachten was tussen 9 en 10 maar ja dan komt Bittrex en BTC de boel ff verkloten kut chinezen. Deze dump was wel heel goed gecoördineerd.
pi_173669211
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 22:37 schreef Faeroer het volgende:
Waar kan je voldoende BTC verkopen/kopen zonder irritante limieten? :')
hey faeroer hoeveel praat je over ik heb wel adresje voor je
  zaterdag 9 september 2017 @ 01:47:45 #100
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173670136
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

2FA seeds gebackupt?
Ik doe een poging maar lukt niet. Pff al die keys, wallets, codes etc. word je wel een beetje gek van.
pi_173670600
Nog even voor paar honderd euro walton en nav bijgekocht :P
pi_173671007
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 06:33 schreef chantalxx het volgende:
Nog even voor paar honderd euro walton en nav bijgekocht :P
weet je toevallig hoelang het duurt voordat nav coins mature genoeg zijn voor stakin?


Call op telegram:
quote:
We might get lot of buying opportunities next week. Try not to PANIC buy and invest only in quality coins which are fundamentally strong.
There are few groups which are planning few cordinated pumps next week and they will try to spread lot of fomo using fake Twitter handles and other social media channels.
  zaterdag 9 september 2017 @ 09:09:49 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173671227
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:33 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Is dat beter dan 2FMP?
Goeie Rikkert
pi_173671238
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 08:44 schreef SMS303 het volgende:

[..]

weet je toevallig hoelang het duurt voordat nav coins mature genoeg zijn voor stakin?


Call op telegram:

[..]

Die pump en dumpers verneuken het wel lekker voor ons allemaal. Dit is een van de redenen dat overheden in panniek raken en zeggen dat de normale burger geld verliest.

Er moet zoveel meer geld in crypto komen zodat pump en dump niet meer makkelijk mogelijk is.
pi_173671367
Wie zegt dat nav een pump en dump is
Maar goed ik heb er vertrouwen in we zien wel waar het. op uitkomt :P

[ Bericht 70% gewijzigd door chantalxx op 09-09-2017 09:25:13 ]
pi_173671419
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:18 schreef chantalxx het volgende:
Wie zegt dat nav een pump en dump is
Eh? Misschien ga ik in op het dikgedrukte. Lijkt me vrij duidelijk toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door fckdedeurkruk op 09-09-2017 10:59:33 ]
pi_173672585
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 08:44 schreef SMS303 het volgende:

[..]

weet je toevallig hoelang het duurt voordat nav coins mature genoeg zijn voor stakin?


Call op telegram:

[..]

Wat betreft die fake twitter handles betreft geloof ik wel dat het een hoop Chinese berichten onzin zijn, lekker makkelijk om een dump te veroorzaken.
٩๏̯͡๏)۶
pi_173672860
.

[ Bericht 100% gewijzigd door niggeplease op 09-09-2017 11:55:36 ]
pi_173672938
Wat waves bijgekocht en mijn eerste ark gekocht :P
pi_173673017
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:57 schreef chantalxx het volgende:
Wat waves bijgekocht en mijn eerste ark gekocht :P
Jij hebt ook wel een heel divers portfolio onnie?
Lambo of Rekt
pi_173673114
Solar O+
Dat werd eens tijd. Dooe maar mooi ff verdubbelen vandaag.
Forcefield City Bewoner
pi_173673122
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij hebt ook wel een heel divers portfolio onnie?
Best wel :')
Maar de meeste waarde uit mijn blockfoilio bestaat maar uit 4 coins
pi_173673390
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:10 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Best wel :')
Maar de meeste waarde uit mijn blockfoilio bestaat maar uit 4 coins
en dat zijn?
pi_173673479
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:28 schreef niggeplease het volgende:

[..]

en dat zijn?
Nav lisk eth en waves
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:53:51 #115
131603 Afwazig
Serious business
pi_173673707
Gister heb ik blijkbaar nog een 5800 OCL gekregen in mn Waves wallet. Geen idee waarvoor :').

Toch mooi gratis 60 dollar.
pi_173673745
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:53 schreef Afwazig het volgende:
Gister heb ik blijkbaar nog een 5800 OCL gekregen in mn Waves wallet. Geen idee waarvoor :').

Toch mooi gratis 60 dollar.
MRT en WCT holders krijgen ook OCL geloof ik.
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:03:26 #117
131603 Afwazig
Serious business
pi_173673798
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

MRT en WCT holders krijgen ook OCL geloof ik.
Niet verkeerd.

Dit zijn altijd wel leuke verassingen van Waves vind ik. Binnenkort maar eens wat WCT inslaan.
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:12:27 #118
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173673932
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 12:53 schreef Afwazig het volgende:
Gister heb ik blijkbaar nog een 5800 OCL gekregen in mn Waves wallet. Geen idee waarvoor :').

Toch mooi gratis 60 dollar.
Cash je dat meteen uit dan?
pi_173674440
Ik kwam in de Lisk reddit deze tegen trouwens:
https://twitter.com/cnLedger/status/906111094380302337

Ben benieuwd of die legit is.

Edit: Het zijn de gedeliste coins op chinese exchanges
  zaterdag 9 september 2017 @ 14:04:30 #120
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173674813
M'n OCL voor 100% winst verkocht :)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173674870
Ocl 🙌
  zaterdag 9 september 2017 @ 14:22:54 #122
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173675196
Ik wil iets van een backup maken ofzo van die Google Authenticator app. Voor het geval mijn telefoon crasht of er een nieuwe komt. Kom er gewoon niet uit hoe het moet :')
pi_173675290
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:22 schreef leolinedance het volgende:
Ik wil iets van een backup maken ofzo van die Google Authenticator app. Voor het geval mijn telefoon crasht of er een nieuwe komt. Kom er gewoon niet uit hoe het moet :')
Volgens mij kan dat ook niet. Telefoon kwijt of stuk is nieuwe 2FA aanmaken.
  zaterdag 9 september 2017 @ 14:30:02 #124
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173675365
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:26 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat ook niet. Telefoon kwijt of stuk is nieuwe 2FA aanmaken.
En dat maakt niks uit voor de exchanges enzo waar ik 2FA nu voor gebruik?

M.a.w. als ik die app op een nieuwe tel installeer kan ik weer gewoon inloggen?
pi_173675410
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:30 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En dat maakt niks uit voor de exchanges enzo waar ik 2FA nu voor gebruik?

M.a.w. als ik die app op een nieuwe tel installeer kan ik weer gewoon inloggen?
Nee, want dan zou iedereen in kunnen loggen bij jou door die app op zijn telefoon te zetten ;).

Je moet de 2FA laten verwijderen in de exchange en een nieuwe aanmaken. Elke exchange heeft daar zijn eigen regels voor, maar hou rekening met een delay van zeker 48 uur ivm veiligheid.
pi_173675468
Hier wat meer info:
https://support.bittrex.c(...)-Authentication-2FA-

Waarschijnlijk kan je je secret key backuppen tijdens het aanmaken. Ik kan het nu niet proberen want als ik mijn 2FA uit en aan zet ben ik ook mijn API-keys kwijt ;)

EDIT:

Jep:
quote:
The secret key is displayed just below the QR code when you first enable two-factor. You can write this code down and keep it in a safe place. You can also snap a picture of the qr code and print it out and keep it in a safe place. You can then enable two-factor from another device using the secret key, should you lose or damage your existing device.

If you did not write your secret key down when enabling 2fa, you will need to disable 2FA and write the secret code down when re-enabling 2FA.
pi_173675483
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:22 schreef leolinedance het volgende:
Ik wil iets van een backup maken ofzo van die Google Authenticator app. Voor het geval mijn telefoon crasht of er een nieuwe komt. Kom er gewoon niet uit hoe het moet :')
Dat kan niet.

Wat je wel kunt doen is de QR-code die de exchange geeft bij het aanzetten van 2FA bewaren zodat je deze met een nieuwe telefoon weer kunt scannen.

Ik gebruik zelf een alternatieve app voor 2FA: Authy. Hiermee kun je wel een backup terugzetten op een nieuwe telefoon.
pi_173675486
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:30 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En dat maakt niks uit voor de exchanges enzo waar ik 2FA nu voor gebruik?

M.a.w. als ik die app op een nieuwe tel installeer kan ik weer gewoon inloggen?
Overal waar je 2fa aanzet krijg je ook een letter-/cijfercode bij. Gek genoeg zetten veel sites dat in een spoiler. Overal even 2fa uitschakelen en bij inschakelen die 2fa code ergens bewaren. Als je dat je telefoon verliest oid kun je met die code je 2fa's weer toevoegen.

Verder, weet iemand al of het nu waarheid of alleen gerichten zijn over die Chinese exchanges? Hele dag aan het werk dus ik kan niet op onderzoek uit.
pi_173676559
quote:
is dat een grote exchange?
pi_173676762
Kan iemand uitleggen hoe Proof of Stake mining in de praktijk werkt? Stel je hebt een coin die 100% proof of stake werkt momenteel. Je hoeft dus geen GPU te hebben om intensief werk te doen. Wat zijn de stappen? Je laat gewoon je wallet altijd geopend? En hoe meer coins je hebt hoe beter? of niet? Je moet het denk ik gezien hebben om het te snappen
  zaterdag 9 september 2017 @ 16:04:06 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173676797
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:35 schreef NewHorizon het volgende:
Hier wat meer info:
https://support.bittrex.c(...)-Authentication-2FA-

Waarschijnlijk kan je je secret key backuppen tijdens het aanmaken. Ik kan het nu niet proberen want als ik mijn 2FA uit en aan zet ben ik ook mijn API-keys kwijt ;)

EDIT:

Jep:

[..]

Wat doe je met die API keys?
pi_173676830
Op het moment dat je op een exchange 2FA aan zet met Google Authenticator moet je altijd die info die je ziet goed backuppen, dit is volgens mij je recovery key. Maak er desnoods een screenshot van. Zonder die gegevens kun je volgens mij niet meer bij je account toch?
pi_173676846
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:01 schreef metallicelmo het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe Proof of Stake mining in de praktijk werkt? Stel je hebt een coin die 100% proof of stake werkt momenteel. Je hoeft dus geen GPU te hebben om intensief werk te doen. Wat zijn de stappen? Je laat gewoon je wallet altijd geopend? En hoe meer coins je hebt hoe beter? of niet? Je moet het denk ik gezien hebben om het te snappen
In de meeste gevallen is het een kwestie van de client (geminimaliseerd) laten draaien op een PC.

Als je een wachtwoord op de wallet hebt zitten (zichtbaar als een slotje), moet je vaak nog "unlock voor staking" in het menu selecteren en je wachtwoord ingeven, anders zal de wallet niet gaan staken.

Hoe vaak je een block vindt hangt af van de coin, de hoeveelheid coins en je geluk, al middelt dat laatste vanzelf uit.
pi_173676853
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:06 schreef metallicelmo het volgende:
Op het moment dat je op een exchange 2FA aan zet met Google Authenticator moet je altijd die info die je ziet goed backuppen, dit is volgens mij je recovery key. Maak er desnoods een screenshot van.
Klopt.

quote:
Zonder die gegevens kun je volgens mij niet meer bij je account toch?
Klopt ook. Niet zonder (vervelende en langdurende) account recovery procedure bij de support van de exchange of dienst.
pi_173676925
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

In de meeste gevallen is het een kwestie van de client (geminimaliseerd) laten draaien op een PC.

Als je een wachtwoord op de wallet hebt zitten (zichtbaar als een slotje), moet je vaak nog "unlock voor staking" in het menu selecteren en je wachtwoord ingeven, anders zal de wallet niet gaan staken.

Hoe vaak je een block vindt hangt af van de coin, de hoeveelheid coins en je geluk, al middelt dat laatste vanzelf uit.
Thanks, is gelukt, er zit inderdaad een knopje Unlock Wallet for POS. Als je wallet dan "geopend" is, ik mag hopen dat je dan alsnog een wachtwoord moet opgeven voor het verzenden van coins of wordt dat omzeild doordat je je wallet geopend hebt? of is dat per coin verschillend

[ Bericht 24% gewijzigd door metallicelmo op 09-09-2017 16:18:46 ]
pi_173677025
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:47 schreef niggeplease het volgende:

[..]

is dat een grote exchange?
Redelijk, bestaat net een paar maanden geloof ik maar hebben toch al wat coins beschikbaar en ze hebben ook hun eigen binance coin waarmee je 50% korting krijgt op fees
pi_173677152
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:12 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Thanks, is gelukt, er zit inderdaad een knopje Unlock Wallet for POS. Als je wallet dan "geopend" is, ik mag hopen dat je dan alsnog een wachtwoord moet opgeven voor het verzenden van coins of wordt dat omzeild doordat je je wallet geopend hebt? of is dat per coin verschillend
Is alleen voor staken unlocked.
pi_173677195
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat doe je met die API keys?
Ik heb zelf een paar bots geschreven, plus voor de traderbit app.
pi_173678132
Stappen er nog mensen in KickICO?

https://www.kickico.com

Kan me er niet echt een beeld van vormen. recensies zijn relatief goed. Wat is jullie gevoel?
pi_173678141
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 14:22 schreef leolinedance het volgende:
Ik wil iets van een backup maken ofzo van die Google Authenticator app. Voor het geval mijn telefoon crasht of er een nieuwe komt. Kom er gewoon niet uit hoe het moet :')
Authy. Multiplatform. Backup. Gratis.
pi_173678163
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:47 schreef niggeplease het volgende:

[..]

is dat een grote exchange?
nigge please :')
pi_173678192
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:13 schreef Dicing het volgende:
Stappen er nog mensen in KickICO?

https://www.kickico.com

Kan me er niet echt een beeld van vormen. recensies zijn relatief goed. Wat is jullie gevoel?
In de woorden van Vitalik: zo'n 90% van de ICOs van nu zijn scams.
pi_173678230
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:13 schreef Dicing het volgende:
Stappen er nog mensen in KickICO?

https://www.kickico.com

Kan me er niet echt een beeld van vormen. recensies zijn relatief goed. Wat is jullie gevoel?
wait wut. dit is een mix van kickstarter en ico?

dus letterlijk een fundraiser voor een platform om fundraisers te houden?

iconception? mijn god het houdt niet op he.
pi_173678254
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:18 schreef kthxbye het volgende:

[..]

wait wut. dit is een mix van kickstarter en ico?

dus letterlijk een fundraiser voor een platform om fundraisers te houden?

iconception? mijn god het houdt niet op he.
Dus dat! Daarom zo lastig om de meerwaarde te bepalen. Ik denk dat ik maar meega in jouw oordeel (of dat van Vitalik)
pi_173678323
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:14 schreef kthxbye het volgende:

[..]

nigge please :')
*;
pi_173678386
Is het herstel van China al aan de gang?
  † In Memoriam † zaterdag 9 september 2017 @ 17:32:16 #149
230491 Zith
pls tip
pi_173678557
Waveys :r
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173678875
Vanmiddag een zooi waves verkocht door de helft van m'n XVG weg te doen. Denk allemaal wel dat dat een goede zet is geweest.
Forcefield City Bewoner
pi_173679346
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:44 schreef roislecxe het volgende:
Vanmiddag een zooi waves verkocht door de helft van m'n XVG weg te doen. Denk allemaal wel dat dat een goede zet is geweest.
Waves gekocht* denk ik? :)

Iemand die hier ook Keepass gebruikt? Is er een manier om de 'entries' te locken zodat je er niks meer aan kan wijzigen?
pi_173680018
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 17:58 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Waves gekocht* denk ik? :)

Iemand die hier ook Keepass gebruikt? Is er een manier om de 'entries' te locken zodat je er niks meer aan kan wijzigen?
Waarom zou je dat willen?
Lambo of Rekt
pi_173681034
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen?
Nou stel ik wil een entry bekijken maar per ongeluk gooi ik mijn kop koffie op het toetsenbord en komen er random extra tekens door mijn gebackupte private key. Ben je fucked.
  zaterdag 9 september 2017 @ 19:27:58 #154
131603 Afwazig
Serious business
pi_173681272
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:16 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Nou stel ik wil een entry bekijken maar per ongeluk gooi ik mijn kop koffie op het toetsenbord en komen er random extra tekens door mijn gebackupte private key. Ben je fucked.
Je moet hem eerst nog opslaan 2 keer voor het wordt weggeschreven.
pi_173681573
Weekenddepressie.
pi_173682488
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:41 schreef Scrummie het volgende:
Weekenddepressie.
WachtenopnieuwsuitChinadepressie.
pi_173682626
Op dit moment wordt het Waves topic op Bitcointalk onderhouden door Turing en ik.

Ik verzorg de hosting van de plaatjes en help wat bij de opmaak, hij doet grotendeels de tekst en updates.

Je moet wat he...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 september 2017 @ 20:42:10 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173682725
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 20:35 schreef MaGNeT het volgende:
Op dit moment wordt het Waves topic op Bitcointalk onderhouden door Turing en ik.

Ik verzorg de hosting van de plaatjes en help wat bij de opmaak, hij doet grotendeels de tekst en updates.

Je moet wat he...
Infiltratie :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173683420
Waaaaaaaves
pi_173683540
coinstarter .com gaat gek
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_173683674
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:23 schreef Thezappa het volgende:
coinstarter .com gaat gek
Wat gaat het?
Lambo of Rekt
pi_173683788
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat gaat het?
niets moest er ineens aan denken , heb nog steeds 150 coins haha
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_173683987
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:34 schreef Thezappa het volgende:

[..]

niets moest er ineens aan denken , heb nog steeds 150 coins haha
ik ook ja, ik denk er gebeurt wat, maar niets dus :p
Lambo of Rekt
pi_173684875
Einde dip.
pi_173684890
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
Einde dip.
O+
Lambo of Rekt
pi_173684936
Alles weer lekker in het groen inderdaad. ARK voorop in de strijd hier, lekkere coin met veel potentie!
  zaterdag 9 september 2017 @ 23:16:48 #167
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173685860
Groen zegt me niet zoveel. Als alles eerst 10-20% zakt en dan slechts een paar procent stijgt, is het wat mij betreft nog steeds rood.
  † In Memoriam † zaterdag 9 september 2017 @ 23:19:32 #168
230491 Zith
pls tip
pi_173685926
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 23:16 schreef SugeLucky het volgende:
Groen zegt me niet zoveel. Als alles eerst 10-20% zakt en dan slechts een paar procent stijgt, is het wat mij betreft nog steeds rood.
Als het met 20% daalt en dan met 24% stijgt sta je ook nog in het rood :s)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 9 september 2017 @ 23:20:59 #169
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173685959
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 23:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Als het met 20% daalt en dan met 24% stijgt sta je ook nog in het rood :s)
Ik sta sowieso altijd in het rood want ik heb van mijn buurjongetjes geld crypto's gekocht.
  † In Memoriam † zaterdag 9 september 2017 @ 23:21:05 #170
230491 Zith
pls tip
pi_173685962
Er zijn trouwens meer Segwit transacties dan BCH transacties :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173686525
Iemand hier bekend mee?
https://www.nametoken.io/nl/
pi_173687055
Welke coin dipt hard dit weekend en moet ik inslaan?
pi_173687079
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:36 schreef no1uknow het volgende:
Welke coin dipt hard dit weekend en moet ik inslaan?


OmiseGO
Lambo of Rekt
pi_173687234
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:36 schreef no1uknow het volgende:
Welke coin dipt hard dit weekend en moet ik inslaan?
Waves... Oh nee, wacht waves dipt altijd hard. Shitcoin.
pi_173687491
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:49 schreef xminator het volgende:

[..]

Waves... Oh nee, wacht waves dipt altijd hard. Shitcoin.
Jonge, ik zit echt te wachten tot waves een keer naar de 50/60 dollar gaat, dan zien we jou gelukkig niet meer terug in dit topic :)
Lambo of Rekt
pi_173687871
Toevallig in het nieuwsblok van RTV Rijnmond kwam de Gulden voorbij...
In een cafe in de regio kan met de Gulden betaald worden...
Block chain wordt dus steeds bekender en meer geaccepteerd...

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:24 schreef daankes het volgende:
Iemand die hier eigenlijk ooit de webbrowser Brave (Van BAT) heeft gebruikt? Zo ja, werkt die een beetje fatsoenlijk?
Brave bestaat toch al een tijdje? Ik ben er net als jij benieuwd naar.

Ook al draait het bij de advertism coins om de eindgebruiker staat deze nog ver van de eindgebruiker af. Dus vandaar dat dit voor langer termijn me erg interessant lijkt.
pi_173687888
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 02:25 schreef SMS303 het volgende:
Toevallig in het nieuwsblok van RTV Rijnmond kwam de Gulden voorbij...
In een cafe in de regio kan met de Gulden betaald worden...
Block chain wordt dus steeds bekender en meer geaccepteerd...


[..]

Brave bestaat toch al een tijdje? Ik ben er net als jij benieuwd naar.

Ook al draait het bij de advertism coins om de eindgebruiker staat deze nog ver van de eindgebruiker af. Dus vandaar dat dit voor langer termijn me erg interessant lijkt.
:') Blijf aub ver weg van Gulden.
pi_173687932
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 02:30 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:') Blijf aub ver weg van Gulden.
Want?
Niet dat ik plannen heb met Gulden :P
pi_173687972
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 02:41 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Want?
Niet dat ik plannen heb met Gulden :P
Shitcoin.

(shoutout to xminator!)
pi_173688021
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 01:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jonge, ik zit echt te wachten tot waves een keer naar de 50/60 dollar gaat, dan zien we jou gelukkig niet meer terug in dit topic :)
Dit.

Vandaag (gisteren inmiddels) dubbele hoeveelheid van wat ik had ingeslagen.
Kom maar op met die $10+
Forcefield City Bewoner
pi_173688191
Waarom stort alles nu weer in
  zondag 10 september 2017 @ 07:04:39 #182
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173688233
Waves :')

September ook maar afschrijven.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173688284
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 07:04 schreef VeX- het volgende:
Waves :')

September ook maar afschrijven.
Echt he. "September wordt Waves maand!!1 Ninja releases!!1 NIEUWE SAMENWERKINGEN!!1" ->🤑📉⌛🤔🛳️🤦‍♂️
  zondag 10 september 2017 @ 08:16:05 #184
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173688404
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 01:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jonge, ik zit echt te wachten tot waves een keer naar de 50/60 dollar gaat, dan zien we jou gelukkig niet meer terug in dit topic :)
Dan zie je mij ook niet meer en stuur ik wel een kaartje vanuit een zonnig oord 8-)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 september 2017 @ 08:17:58 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173688412
Rip alles ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173688417
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 08:16 schreef Sosa het volgende:

[..]

Dan zie je mij ook niet meer en stuur ik wel een kaartje vanuit een zonnig oord 8-)
Bolivia :+
Lambo of Rekt
pi_173688514
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 07:04 schreef VeX- het volgende:
Waves :')

September ook maar afschrijven.
Alles is (diep) rood.
pi_173688580
Het jeukt wel, eigenlijk wil ik niet meer geld in crypto stoppen aan de andere kant wil ik goedkoop Neo inkopen :')

Ik ga wel gewoon slapen tot woensdag
Als die chinezen zodra alles weer een beetje op waarde van 2 weken geleden staat even worden afgesloten van internet

[ Bericht 10% gewijzigd door chantalxx op 10-09-2017 08:57:15 ]
  zondag 10 september 2017 @ 08:56:56 #189
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173688636
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 02:25 schreef SMS303 het volgende:
Toevallig in het nieuwsblok van RTV Rijnmond kwam de Gulden voorbij...
In een cafe in de regio kan met de Gulden betaald worden...
Block chain wordt dus steeds bekender en meer geaccepteerd...

Dit verhaal zeker van die shoarmatent :')

Rapper Boef was ook al met die gulden bezig.

Ik blijf er mooi weg :D
pi_173688648
Mooi weer flink cashen deze week, zak maar lekker btc.
pi_173688721
Iemand bekent met de Neo-gui wallet? Bij het opstarten moest ik de wallet file browsen waarna het wachtwoord. Het juiste adres stond in mijn standard account maar mijn Neo en gas staan op nul. Heb een new wallet aangeklikt met mijn wallet file en heb nu een ander adres en key, Niet zo slim. Wat te doen. Opgelost niet meer nodig

[ Bericht 2% gewijzigd door Tanakaaahhh op 10-09-2017 10:24:55 ]
  Moderator zondag 10 september 2017 @ 09:34:35 #192
42184 crew  DaMart
pi_173688891
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 02:51 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Shitcoin.

(shoutout to xminator!)
En waarom is het een shitcoin dan?
Volgens mij is er namelijk niks mis met Gulden.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_173688921
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 09:34 schreef DaMart het volgende:

[..]

En waarom is het een shitcoin dan?
Volgens mij is er namelijk niks mis met Gulden.
Not sure if trolling dus ik ga er maar niet op in.
  Moderator zondag 10 september 2017 @ 09:39:16 #194
42184 crew  DaMart
pi_173688935
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 09:37 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Not sure if trolling dus ik ga er maar niet op in.
Het is een serieuze vraag... Ik zie niet in wat er mis zou zijn met Gulden, dus ik ben gewoon benieuwd waarom anderen daar anders over denken :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zondag 10 september 2017 @ 09:47:32 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173689006
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 06:09 schreef chantalxx het volgende:
Waarom stort alles nu weer in
Gaat ook dit weekend weer lekker.
En vorige week was er een goede verklaring, deze week volgens mij niet zo zeer of wel?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173689034
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 09:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gaat ook dit weekend weer lekker.
En vorige week was er een goede verklaring, deze week volgens mij niet zo zeer of wel?
Het lijkt erop dat iedereen een beetje wacht op nieuws uit China. Niemand durft nu flink geld te pompen in BTC met de kans dat de Exchange ban in China toch niet uit de lucht is gegrepen en dat wederom alles instort. Indien er geen slecht nieuws komt maandag, verwacht ik dat het de komende week wel een flink eind bijtrekt.

Volgt dat nieuws wel, dan ouch.
pi_173689068
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 09:39 schreef DaMart het volgende:

[..]

Het is een serieuze vraag... Ik zie niet in wat er mis zou zijn met Gulden, dus ik ben gewoon benieuwd waarom anderen daar anders over denken :).
Waarom is er een extra blockchain nodig voor iets wat iedere crypto currency al kan?

Omdat je dan als oprichter goedkoop kan inslaan voordat de "hype" ontstaat en ze vervolgens, na wat hypen in de media, via iDeal op je website te duur kan verkopen.
pi_173689073
Hm wtc en zrx zijn toch de enige die nog een beetje groen kleuren in mijn blockfolio.

Iemand trouwens een idee of he de gegevens van bloxkfolio terug kan krijgen als je de app op opnieuw geïnstalleerd hebt?
Gisteren deed hij het ineens niet meer en kreeg ik alleen een wit scherm.
Maar om alles, met de inkoopprijs gegevens van de exchanges van elke coin nu opnieuw in te gaan zitten voeren.
pi_173689152
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 09:50 schreef daankes het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat iedereen een beetje wacht op nieuws uit China. Niemand durft nu flink geld te pompen in BTC met de kans dat de Exchange ban in China toch niet uit de lucht is gegrepen en dat wederom alles instort. Indien er geen slecht nieuws komt maandag, verwacht ik dat het de komende week wel een flink eind bijtrekt.

Volgt dat nieuws wel, dan ouch.
Uiteindelijk zal het zich wel herstellen ongeacht het nieuws uit china.
De toekomst is gebaad bij crypto, bedrijven, en zelfs banken
Tevens maak je mij niet wijs dat de Chinese overheid echt zo dom zal zijn om dat te doen, want dan verliezen ze helemaal het overzicht in de crypto wereld, chinezen vinden toch wel een manier om te handelen
pi_173689180
denk dat we terug gaan naar vorige resistance in btc, rond de 3000.
pi_173689319
Ik heb de afgelopen dagen wel afgeleerd steeds blockfolio te checken. Zelfs gisteren voor het pitten. Geen zin om huilend in slaap te vallen.

Kutmarkt. Mijn waarde in bitcoin blijft gelukkig wel redelijk stabiel.
  zondag 10 september 2017 @ 10:31:14 #202
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173689424
Elk weekend inkopen en elke donderdag verkopen werkt wel goed :@
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 september 2017 @ 10:44:05 #203
163650 Greys
pi_173689533
Slechts 1.8 btc beschikbaar bij Bitonic.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173689611
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 10:44 schreef Greys het volgende:
Slechts 1.8 btc beschikbaar bij Bitonic.
Oke leuk en nu?
pi_173689621
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 01:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jonge, ik zit echt te wachten tot waves een keer naar de 50/60 dollar gaat, dan zien we jou gelukkig niet meer terug in dit topic :)
Ik hoop het ook. Echter mocht dat gebeuren, dan zal dezelfde stijging ook bij andere munten voorkomen. Oftewel shitcoin.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 september 2017 @ 10:51:52 #206
163650 Greys
pi_173689654
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 10:49 schreef xminator het volgende:

[..]

Oke leuk en nu?
Ik vond het opvallend weinig. Da's alles.
Probeer het de volgende keer met je andere been, dat opstaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 10 september 2017 @ 10:57:59 #207
208890 June.
Seriously?
pi_173689728
Wel mooi kunnn inslaan nu, als beginner is dit wel ideaal. Hopelijk zakt het niet nog al teveel verder.

Enige die niet rood staat is Dash
Shine bright like a diamond.
pi_173689731
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 10:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond het opvallend weinig. Da's alles.
Probeer het de volgende keer met je andere been, dat opstaan.
Grijp hem moeke!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173689794
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 10:57 schreef June. het volgende:
Wel mooi kunnn inslaan nu, als beginner is dit wel ideaal. Hopelijk zakt het niet nog al teveel verder.

Enige die niet rood staat is Dash
Ik zou heel erg voorzichtig zijn nu.
  Moderator zondag 10 september 2017 @ 11:11:54 #210
42184 crew  DaMart
pi_173689946
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 09:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Waarom is er een extra blockchain nodig voor iets wat iedere crypto currency al kan?

Omdat je dan als oprichter goedkoop kan inslaan voordat de "hype" ontstaat en ze vervolgens, na wat hypen in de media, via iDeal op je website te duur kan verkopen.
Mja, dat geldt dan toch voor bijna alle cryptocurrencies? Er zijn er volgens mij maar weinig die echt iets nieuws brengen.

Maar ik spaar NLG al een aantal jaar door gebruik te maken van de koersgolven, dus vandaar dat ik me afvroeg waarom het zo'n slechte coin zou zijn :).

[ Bericht 13% gewijzigd door DaMart op 10-09-2017 11:24:43 ]
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 september 2017 @ 11:23:01 #211
163650 Greys
pi_173690100
quote:
6s.gif Op zondag 10 september 2017 10:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Grijp hem moeke!
Edit: godverju waarom doet m'n gif het niet :( M'N MATTENKLOPPER DAN MAAR.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173690184
quote:
6s.gif Op zondag 10 september 2017 11:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Edit: godverju waarom doet m'n gif het niet :( M'N MATTENKLOPPER DAN MAAR.
Nice :9~ DM
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173690274
I can't believe the news today!!!

  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 september 2017 @ 11:39:44 #214
163650 Greys
pi_173690300
quote:
6s.gif Op zondag 10 september 2017 11:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nice :9~ DM
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173690510
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 11:11 schreef DaMart het volgende:

[..]

Mja, dat geldt dan toch voor bijna alle cryptocurrencies? Er zijn er volgens mij maar weinig die echt iets nieuws brengen.
Klopt ;)
Als je naar mijn "crypto portfolio" kijkt zie je ook alleen maar Blockchain 2.0 projecten.
Platforms, tokens, smart contracts, dApps, DEX, NG, etc.
Allemaal ontwikkelingen die Bitcoin (nog) niet kan.

quote:
Maar ik spaar NLG al een aantal jaar door gebruik te maken van de koersgolven, dus vandaar dat ik me afvroeg waarom het zo'n slechte coin zou zijn :).
Ik sluit niet uit dat het een succes wordt, ik heb echter m'n bezwaren.
Maar die heb ik ook tegen Litecoin.

Er is teveel van hetzelfde en feitelijk voegt Gulden niets toe.

Mijn grootste probleem met gulden is dat iDeal linkje op hun website. Je weet dat je de oprichters spekt, die vroeg konden minen en inkopen voor de hype die ze daarna creëerden.
  zondag 10 september 2017 @ 12:05:31 #216
208890 June.
Seriously?
pi_173690594
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 11:01 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik zou heel erg voorzichtig zijn nu.
Lijkt me juist slim om nu in te kopen. Ik heb er wel vertrouwen in dat het weer gaat stijgen.

Of niet natuurlijk. Dan is het zuur maar je moet sowieso nooit meer investeren dan je kan permitteren om te verliezen.
Shine bright like a diamond.
pi_173690703
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 12:05 schreef June. het volgende:

[..]

Lijkt me juist slim om nu in te kopen. Ik heb er wel vertrouwen in dat het weer gaat stijgen.

Of niet natuurlijk. Dan is het zuur maar je moet sowieso nooit meer investeren dan je kan permitteren om te verliezen.
Mijn onderbuik en glazen bol zeggen dat de correctie wel wat verder door kan zetten. Had stiekem wat meer gehoopt van september :/
pi_173692343
quote:
6s.gif Op zondag 10 september 2017 11:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Edit: godverju waarom doet m'n gif het niet :( M'N MATTENKLOPPER DAN MAAR.
o|O oO/
Lambo of Rekt
pi_173692680
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 10:49 schreef xminator het volgende:

[..]

Oke leuk en nu?
Arbitrage als je euros op bitstamp/kraken hebt staan.
pi_173693061
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
Einde dip.
Deze post trek ik hierbij in.
pi_173693128
bull trap
pi_173693563
Er vloeit wel even serieus geld in XVG.
Forcefield City Bewoner
pi_173693643
Verge :o
pi_173694090
De coins die op Binance gaan komen deze maand doen het nog redelijk goed, de rest mehhhh :'(
pi_173694341
lunyr
  zondag 10 september 2017 @ 15:10:34 #226
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173694647
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Goeie Rikkert
[ link | afbeelding ]
Oh god niet jij ook hier hé? :') :D :')
  zondag 10 september 2017 @ 15:34:50 #227
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173695091
Maar goed dat ik op vakantie ben. Ik kijk over 2 weken wel weer hoe de vlag erbij hangt :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173695200
Iemand die In Latoken gaat hier ?
pi_173695237
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:42 schreef chantalxx het volgende:
Iemand die In Latoken gaat hier ?
wat doet t en waarom is t bijzonder?
pi_173695595
Soms schrik ik toch wel hoeveel mensen er in crypto zitten zonder enig benul.
pi_173695636
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 16:04 schreef xminator het volgende:
Soms schrik ik toch wel hoeveel mensen er in crypto zitten zonder enig benul.
wat bedoel je?
pi_173695650
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 16:04 schreef xminator het volgende:
Soms schrik ik toch wel hoeveel mensen er in crypto zitten zonder enig benul.
Jij weet natuurlijk alles, wijze goeroe.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173695839
Klopt het dat Bl3p echt zoveel duurder is dan Kraken?

Sowieso ligt de koers veel hoger op bl3p maar ik dacht misschien zijn de fees dan veel hoger op Kraken.
Dus ik heb het een beetje berekend wat het ongeveer zou kosten als ik geld stort voor 1btc en die ook weer verkoopt.
En kwam uit dat het op bl3p ¤3706 kost en op Kraken ¤3509.

Dit is toch een enorm verschil?
Zou je dan niet bijna winst kunnen maken door op kraken te kopen en bl3p te verkopen?!
Of mis ik iets over het hoofd.
  zondag 10 september 2017 @ 16:20:09 #234
131603 Afwazig
Serious business
pi_173696568
quote:
9/10/2017 | Russia’s Finance Ministry Drafts Law to Legalize Cryptocurrencies

Source: https://news.bitcoin.com/russias-finance-ministry-drafts-law-legalize-cryptocurrencies

Russia’s finance ministry is working on a draft bill to legalize cryptocurrencies including bitcoin, which is expected by the end of the year. Both the finance ministry and the central bank “are developing proposals on their legalization in the Russian Federation.” The Finance Minister proposes treating cryptocurrencies like federal loan bonds, available to individuals.

Ministry of Finance’s Draft Law
The Russian Finance Ministry is drafting a bill to regulate the circulation of cryptocurrencies, said the Finance Minister Anton Siluanov in an interview aired on “Russia 1” TV channel on Saturday. The Russian state-owned news agency Tass quoted him saying:

All countries are working to legislatively regulate the use of this financial instrument, and the financial instrument is very volatile, that is, today it has one price, tomorrow another. In order for us not to have so-called deceived investors, regulation is necessary. The Ministry of Finance will prepare such a draft law by the end of the year.

In the interview, he reiterated what he said on Friday at the Moscow Financial Forum’s press conference.

“There is no point in prohibiting them [crytocurrencies], it is necessary to regulate them,” he said, adding that the draft law “will regulate the procedure for acquiring, circulating, and registering participants who are going to invest and buy this instrument,” RBC detailed.

Availability to Individuals
Deputy Finance Minister Alexei Moiseev recently proposed for cryptocurrencies including bitcoin to be listed on stock exchanges, such as Moscow Exchange, but should be only available to qualified investors. However, Siluanov said at the forum on Friday, as reported by RBC, that:

We believe it is possible for individuals to participate in the purchase of these instruments, but these purchases should be clearly regulated, identified, and settlements in these cryptocurrencies must be controlled by the relevant authorities.

He then suggested that the process of buying cryptocurrency for individuals should be organized in the same way as buying federal loan bonds (OFZ). The finance ministry started selling these ruble-denominated OFZs to households in April. Russians can buy these bonds at approximately 1,400 branches of Sberbank and VTB bank, according to CNBC.

Central Bank Drafting Proposal
Russia's Finance Ministry Drafts Law to Legalize CryptocurrenciesMeanwhile, the central bank is drafting a proposal on the regulatory framework for digital currencies.

Early this month, the bank issued a statement warning about digital currencies as well as Initial Coin Offerings (ICOs). The bank stated that it is premature to admit cryptocurrencies and any other related financial instruments to the circulation and use at organized trades in Russia.

The Chairman of the State Duma Committee on Financial Markets, Anatoly Aksakov, told Tass that the draft law on cryptocurrencies will be prepared this fall, adding that:

The Central Bank and the Ministry of Finance are developing proposals on their legalization in the Russian Federation.
  zondag 10 september 2017 @ 17:23:56 #236
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173696923
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 14:22 schreef roislecxe het volgende:
Er vloeit wel even serieus geld in XVG.
Ik ben toch wel blij met mijn shitcoin :P

Lichtpuntje in de duisternis.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173698131
quote:
Dear all,

The first session of “Community Coin per Month” voting was finished few days ago. It was a tremendous success. The top winner is Stratis! However, other coins/teams also worked extremely hard in rallying votes and promoting the Binance brand. To show our appreciation for their efforts, we will list 4 more coins. They are:

Stratis (STRAT)

Verge (XVG)

Bitquence (BQX)

SONM (SNM)

SingularDTV (SNGLS)

The exact listing times for each coin will be announced separately, and may not follow the same order as above. ERC20 based coins may be listed first due to less work involved. Rest assured, all 5 will be September coins on Binance.com, if not this week. We will also continue to list other coins in parallel as well.

Thank you for your patience and support!

Binance Team

2017/09/10
Geen Waves :').
pi_173698172
Verge _O- _O- :D
pi_173698307
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Geen Waves :').
Voor sommige coins kwamen in de laatste uren soms ineens 1000 votes per minuut binnen, klinkt wel heel aannemelijk dat dat eerlijk is verlopen ;)
pi_173698336
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Voor sommige coins kwamen in de laatste uren soms ineens 1000 votes per minuut binnen, klinkt wel heel aannemelijk dat dat eerlijk is verlopen ;)
_O-

Soms krijg ik de indruk dat Waves vanuit sommige exchanges niet echt geliefd is ;).
  Eindredactie Games zondag 10 september 2017 @ 19:00:22 #241
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173698370
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Verge _O- _O- :D
mooi toch. heb er gelukkig wat :P en 20 procent in de plus is prima
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173698405
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

_O-

Soms krijg ik de indruk dat Waves vanuit sommige exchanges niet echt geliefd is ;).
Dat zou ook kunnen :P
Binance wil ook een decentrale exchange worden, heb ik begrepen.
Dan is DEX wel concurrentie.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 september 2017 @ 19:12:45 #243
163650 Greys
pi_173698696
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 14:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Deze post trek ik hierbij in.
Nu dan? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173699007
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 19:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Nu dan? :P
Laten we het hopen :P
pi_173699232
Iemand heeft in ieder geval flinke supports neergezet tot 4200. Ben benieuwd of we weer voorzichtig naar boven mogen kijken, ook qua altcoins. QTUM moet nog even flink stijgen voor de nieuwe aankondigingen de 13e :9

edit: oh, support is alweer weggetrokken.
pi_173700201
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Laten we het hopen :P
Heb je LSK al verkocht ik hoor je tegenwoordig nog maar weinig over Waves praten, hoe komt dat swa?
pi_173700628
Wordt flink gemanipuleerd op bitfinex, eerder veel buywalls van 100btc, nu net paar sellwalls van 1000btc.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173701274
Heb 974 Lisk naar Bittrex gestuur om daar nog wat goedkope MGO (MobileGo) te scoren, een stuk of 10.000 moet wel lukken denk ik.

Dat project komt wel goed, ze hebben zo'n $100 miljoen te besteden.
pi_173701480
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
Heb 974 Lisk naar Bittrex gestuur om daar nog wat goedkope MGO (MobileGo) te scoren, een stuk of 10.000 moet wel lukken denk ik.

Dat project komt wel goed, ze hebben zo'n $100 miljoen te besteden.
Waarom nu?
https://coinmarketcap.com/assets/mobilego/

Lijkt nog verder te dalen steeds.

Heb er zelf ook een paar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2017 20:54:25 ]
  Eindredactie Games zondag 10 september 2017 @ 21:00:11 #251
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173701677
Verge gaat lekkaahh :Y
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173701756
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
Heb 974 Lisk naar Bittrex gestuur om daar nog wat goedkope MGO (MobileGo) te scoren, een stuk of 10.000 moet wel lukken denk ik.

Dat project komt wel goed, ze hebben zo'n $100 miljoen te besteden.
Wanneer komt MGO op bittrex dan?
pi_173701761
quote:
14s.gif Op zondag 10 september 2017 20:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom nu?
https://coinmarketcap.com/assets/mobilego/

Lijkt nog verder te dalen steeds.

Heb er zelf ook een paar.
Naja, voordat m'n BTC van Bittrex naar Liqui zijn verzonden zijn we wel een paar uur verder vrees ik :P

Het beste aankoopmoment is toch nooit goed te voorspellen, ik vind dit wel een mooi aankoopbedrag.
pi_173701848
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 21:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wanneer komt MGO op bittrex dan?
Ja, dat was even een denkfout.

Ik heb de 974 Lisk inmiddels verkocht op Bittrex en de 1.55774025 BTC is nu onderweg naar Liqui.io

Zodra de BTC daar zijn, kan ik MGO aankopen ;)
pi_173701874
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 21:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, dat was even een denkfout.

Ik heb de 974 Lisk inmiddels verkocht op Bittrex en de 1.55774025 BTC is nu onderweg naar Liqui.io

Zodra de BTC daar zijn, kan ik MGO aankopen ;)
Ah oke :)
pi_173701911
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 21:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, voordat m'n BTC van Bittrex naar Liqui zijn verzonden zijn we wel een paar uur verder vrees ik :P

Het beste aankoopmoment is toch nooit goed te voorspellen, ik vind dit wel een mooi aankoopbedrag.

Ik vind het ook een leuk project, vroeg mij gewoon af waarom nu. :+

Zit zelf nu langzaam aan wat WCT en MRT op de Waves chain te verzamelen. Die worden op een gegeven moment niet meer uitgedeeld toch?
pi_173701971
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 21:07 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ah oke :)
Lisk verkopen op Liqui was handiger geweest maar daar hebben ze geen Lisk markt en Liqui heeft op dit moment het hoogste MGO volume, dus vandaar de omweg.
pi_173702000
quote:
14s.gif Op zondag 10 september 2017 21:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind het ook een leuk project, vroeg mij gewoon af waarom nu. :+

Zit zelf nu langzaam aan wat WCT en MRT op de Waves chain te verzamelen. Die worden op een gegeven moment niet meer uitgedeeld toch?
WCT deze maand voor het laatst, geloof ik.
MRT zit nog op een reward van 10 MRT per block, dus dat loopt ook vlot af.
pi_173702015
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 21:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Lisk verkopen op Liqui was handiger geweest maar daar hebben ze geen Lisk markt en Liqui heeft op dit moment het hoogste MGO volume, dus vandaar de omweg.
Ik twijfelde even aan mezelf of ik wat gemist had :D maar duidelijk, hopelijk komen ze snel aan
pi_173702020
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 21:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

WCT deze maand voor het laatst, geloof ik.
MRT zit nog op een reward van 10 MRT per block, dus dat loopt ook vlot af.
Cool, cool, cool.
Heb er wat fiat voor opzij gezet.
pi_173702041
quote:
Deposit Sep 10, 19:10 Bitcoin 1.55774025 BTC 0 / 6
Ik kijk over een uur wel weer even :')

Misschien had ik toch beter die Lisk in Waves kunnen omzetten, dan verzenden naar Liqui en dan verkopen voor BTC :')

edit: oh, het is er al :D

[ Bericht 21% gewijzigd door TheFreshPrince op 10-09-2017 21:28:13 ]
pi_173702610
Oh, dat veroorzaakte een mooi piekje op Liqui :')
pi_173703011
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 21:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik kijk over een uur wel weer even :')

Misschien had ik toch beter die Lisk in Waves kunnen omzetten, dan verzenden naar Liqui en dan verkopen voor BTC :')

edit: oh, het is er al :D
Mobile go token op waves Dex is toch dezelfde?
pi_173703243
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 21:47 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Mobile go token op waves Dex is toch dezelfde?
Op Waves DEX staat de Waves versie, op Liqui de Ethereum versie.
Ik heb van beiden wat ;)

Uiteindelijk komt er een "block swap" functie waardoor je ze van blockchain naar blockchain kan sturen. Dat zou Incent gaan doen maar die bleek een fikse bug te hebben dus daar ziet MobileGo eerst vanaf. Ik begrijp dat ze het nu in eigen beheer ontwikkelen.
pi_173703309
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 21:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Op Waves DEX staat de Waves versie, op Liqui de Ethereum versie.
Ik heb van beiden wat ;)

Uiteindelijk komt er een "block swap" functie waardoor je ze van blockchain naar blockchain kan sturen. Dat zou Incent gaan doen maar die bleek een fikse bug te hebben dus daar ziet MobileGo eerst vanaf. Ik begrijp dat ze het nu in eigen beheer ontwikkelen.
Ahh oké! Maakt dus in principe niet uit welke je koopt als je ze hodl dus.

Zo leer je weer eens wat 🙌
pi_173703323
https://cryptocoincharts.info/markets/info

Welke van deze is die Chinese waar elke munt zo graag aan toegevoegd wil worden?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173703644
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 21:58 schreef chroestjov het volgende:
https://cryptocoincharts.info/markets/info

Welke van deze is die Chinese waar elke munt zo graag aan toegevoegd wil worden?
Binance is de laatste tijd fanatiek coins aan het toevoegen. Als iets op Koreaanse BitHumb komt, dan is het fissa voor de holders. Je wil natuurlijk op exchanges met hoogste volumes toegevoegd worden.
pi_173705112
SONM komt op Binance. Genot, heb nog wat van de ICO
pi_173705143
Wat heb je nodig om een Exchange te starten? Eigenlijk niks, behalve een userbase, toch?
pi_173705497
Iemand hier die in ark zit. Ik lees net over een nieuwe delegate. Zijn NL'ers met 95 % payout. Kijken of ze het gaan redden. Klinkt wel interessant

https://medium.com/@Dutch(...)pay-out-a53405b1d3a7
pi_173705660
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 22:11 schreef exelletor het volgende:

[..]

Binance is de laatste tijd fanatiek coins aan het toevoegen. Als iets op Koreaanse BitHumb komt, dan is het fissa voor de holders. Je wil natuurlijk op exchanges met hoogste volumes toegevoegd worden.
Ja, maar ik kan 'Binance' niet vinden in deze lijst, dus het heet anders of dit overzicht van exchanges is incompleet?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173705699
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 23:47 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ja, maar ik kan 'Binance' niet vinden in deze lijst, dus het heet anders of dit overzicht van exchanges is incompleet?
https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/all/
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173705787
Waarom stijgt Verge zo hard nu?
pi_173705865
quote:
Ah, het is dus maar een kleintje, meer hype dan realiteit.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173705875
Waves is overigens begonnen met zijn reis naar de maan.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173706332
lopp twitterde op zondag 10-09-2017 om 22:30:42 Blockchains governed by enterprises are no more secure than financial networks governed by nation states. Corporations are easily regulated. reageer retweet
Zeg het maar?
pi_173706357
quote:
99s.gif Op maandag 11 september 2017 00:36 schreef Typisch het volgende:
lopp twitterde op zondag 10-09-2017 om 22:30:42 Blockchains governed by enterprises are no more secure than financial networks governed by nation states. Corporations are easily regulated. reageer retweet
Zeg het maar?
Linkse onzin natuurlijk.
pi_173706390
De consument heeft totale controle over private ondernemingen.
pi_173706541
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 00:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
De consument heeft totale controle over private ondernemingen.
Nee man. Marketing, propaganda enzulks.

Daar is de mensheid niet tegen bestand.
pi_173706665
quote:
99s.gif Op maandag 11 september 2017 01:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee man. Marketing, propaganda enzulks.

Daar is de mensheid niet tegen bestand.
Dan ligt het aan de mensheid, niet aan bedrijven.
  maandag 11 september 2017 @ 03:40:12 #282
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_173706819
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 23:57 schreef ZetaOS het volgende:
Waarom stijgt Verge zo hard nu?
Ik denk omdat Verge zowel op Binance en HitBtc wordt geplaatst binnenkort.

Mijn totale winst op cryptocurrency is inmiddels 6500% :D
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_173706831
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 03:40 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik denk omdat Verge zowel op Binance en HitBtc wordt geplaatst binnenkort.

Mijn totale winst op cryptocurrency is inmiddels 6500% :D
6500% dat is zieke shit man, gefeliciteerd :7 *O*

Is er veder nog goed nieuws over Verge?Ik vind inderdaad Binance en HitBtc, maar veder niks. Ik heb er gelukkig een boel van dus ben ook super blij.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2017 04:36:33 (waarom niet) ]
pi_173706900
bitcorn pls no ded, de 'back to $3000' FUD zit er goed in.
pi_173706941
hm china is wel laat deze week met hun bericht over een ban op alles wat in het groen beweegt

[ Bericht 2% gewijzigd door chantalxx op 11-09-2017 06:40:34 ]
pi_173707042
https://www.reddit.com/r/(...)J7FP4RRK&sh=757a8687

:')
Hoe die user two comedians zo zijn best doet

[ Bericht 0% gewijzigd door chantalxx op 11-09-2017 07:09:24 ]
pi_173707163
Wat een slagveld weer dit weekend. _O- Gister goedkoop nog wat bijgekocht, maar het is eigenlijk om te huilen. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173707288
Deze morgen bevestigt The Wallstreet Journal ook dat er inderdaad een ban komt op alle exchanges door China. De vraag is natuurlijk weer of dit gebasseerd is op het artikel van afgelopen vrijdag of inderdaad nieuws is. De koers lijkt in ieder geval weer even te zijn gevallen.

Ik ben zelf in ieder geval tijdelijk helemaal in FIAT gestapt. Ik zie de prijs eerder heel hard dalen dan stijgen en loop liever het risico wat winst mis te lopen dan veel te verliezen als het dadelijk wel klapt.

edit: link https://www.wsj.com/artic(...)s-sources-1505100862
pi_173707388
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 07:33 schreef daankes het volgende:
Deze morgen bevestigt The Wallstreet Journal ook dat er inderdaad een ban komt op alle exchanges door China. De vraag is natuurlijk weer of dit gebasseerd is op het artikel van afgelopen vrijdag of inderdaad nieuws is. De koers lijkt in ieder geval weer even te zijn gevallen.

Ik ben zelf in ieder geval tijdelijk helemaal in FIAT gestapt. Ik zie de prijs eerder heel hard dalen dan stijgen en loop liever het risico wat winst mis te lopen dan veel te verliezen als het dadelijk wel klapt.

edit: link https://www.wsj.com/artic(...)s-sources-1505100862
Dit is zelfde artikel als voor het weekend
Die opnieuw gepubliceerd is door (ja een chinees) en ondertussen is al duidelijk dat het niet waar was
pi_173707408
quote:
Groene kaarsjes nu graag.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173707452
ark gaat in ieder geval best :P .
pi_173707921
Binance gaat ook zrx toevoegen en tevens een kantoor in Tokyo openen
  maandag 11 september 2017 @ 10:40:49 #294
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173709284
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 08:01 schreef chantalxx het volgende:
ark gaat in ieder geval best :P .
De enige die het hele weekend het nog wel redelijk gedaan heeft.
Jammer, ik wilde instappen toen hij nog op 1,20 stond ofzo, maar toen niet gedaan. Nu beetje spijt van. Nu hij zo'n stuk omhoog gegaan is, is het een beetje een FOMO om nu nog in te stappen.

Wel mooi project van een stel nederlanders. Dat is wel leuk :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173709428
Nou het volgende vage bericht die ik binnen graag via het Cointelegraph (net zo'n sensatiezoeker als De Telegraaf dunkt mij) dat Chinezen geen crypto meer mogen verhandelen via exchanges met wel OCT (On The Counter). Echt, decentrale exchanges kom er maar in. P2P valt simpelweg niet stil te zetten, tenzij de overheden de fiat-crypto gateway zo weten te verbieden dat er geen fiat meer in crypto terecht kan komen.

Ik ga deze marktcorrectie trouwens gewoon uitzitten om 3 redenen:

- ik heb mijn initiële inleg er zo goed als uit gehaald dus speel alleen nog maar met 'gratis geld'
- ik wil niet mee doen aan het FUD en er dus tevens voor zorgen dat de markt verder onzeker wordt
- je zult net zien dat je de bull mist terwijl je net teruggegaan bent in fiat en vis je mooi achter het net

Waves, 0x, Kyber, Binance zodra ze decentraal gaan.. ^O^
pi_173709559
Het valt nauwelijks te controleren hoeveel er nou echt waar is van het gemiddelde China bericht.

Ik heb het idee dat de meeste berichten grotendeels onzin zijn.
٩๏̯͡๏)۶
pi_173709576
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Nou het volgende vage bericht die ik binnen graag via het Cointelegraph (net zo'n sensatiezoeker als De Telegraaf dunkt mij) dat Chinezen geen crypto meer mogen verhandelen via exchanges met wel OCT (On The Counter). Echt, decentrale exchanges kom er maar in. P2P valt simpelweg niet stil te zetten, tenzij de overheden de fiat-crypto gateway zo weten te verbieden dat er geen fiat meer in crypto terecht kan komen.

Ik ga deze marktcorrectie trouwens gewoon uitzitten om 3 redenen:

- ik heb mijn initiële inleg er zo goed als uit gehaald dus speel alleen nog maar met 'gratis geld'
- ik wil niet mee doen aan het FUD en er dus tevens voor zorgen dat de markt verder onzeker wordt
- je zult net zien dat je de bull mist terwijl je net teruggegaan bent in fiat en vis je mooi achter het net

Waves, 0x, Kyber, Binance zodra ze decentraal gaan.. ^O^
Helemaal mee eens, als Bitcoin ineens veel waard wordt dan gaan er ineens mensen zich mee bemoeien en proberen te reguleren, de financiële wereld verdient namelijk niets aan bitcoin dus misschien zien ze het als een bedreiging. Uiteindelijk draaien ze wel weer bij. In Amerika was er toch ook ineens paniek omdat ze belasting moesten gaan betalen over Bitcoin. Toen zag je ook even een dip. Paar weken later hoor je daar niemand meer over.
pi_173709594
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Het valt nauwelijks te controleren hoeveel er nou echt waar is van het gemiddelde China bericht.

Ik heb het idee dat de meeste berichten grotendeels onzin zijn.
Inderdaad, veel berichten die ik ook op Facebook groepen voorbij zie komen zijn allemaal oud en men gaat dan ineens coins verkopen op een nieuwsbericht die al twee weken oud is.
HODL !
pi_173709635
Iets wat ik me wel afvraag, Bitcoin en andere coins met een wallet verbinden met elkaar via internet. Zou het kunnen dat overheden dat type verkeer gaan afsluiten als een gekke regering dat zou eisen van de providers? Bijvoorbeeld in die wazige landen waar ze ook ineens Twitter en Facebook kunnen blokkeren? Zonder internetverkeer (het juiste verkeer met de juiste poortjes die open staan) is er geen blockchainverkeer mogelijk toch?
  maandag 11 september 2017 @ 11:08:59 #300
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173709641
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Nou het volgende vage bericht die ik binnen graag via het Cointelegraph (net zo'n sensatiezoeker als De Telegraaf dunkt mij) dat Chinezen geen crypto meer mogen verhandelen via exchanges met wel OCT (On The Counter). Echt, decentrale exchanges kom er maar in. P2P valt simpelweg niet stil te zetten, tenzij de overheden de fiat-crypto gateway zo weten te verbieden dat er geen fiat meer in crypto terecht kan komen.

Ik ga deze marktcorrectie trouwens gewoon uitzitten om 3 redenen:

- ik heb mijn initiële inleg er zo goed als uit gehaald dus speel alleen nog maar met 'gratis geld'
- ik wil niet mee doen aan het FUD en er dus tevens voor zorgen dat de markt verder onzeker wordt
- je zult net zien dat je de bull mist terwijl je net teruggegaan bent in fiat en vis je mooi achter het net

Waves, 0x, Kyber, Binance zodra ze decentraal gaan.. ^O^
Same here.
Inleg is er wel uit, maar heel veel extra houd ik op het moment ook niet over. Wel wat, maar 2 weken geleden zag het er een heel stuk beter uit :P

Ik merk ook regelmatig dat op het moment dat ik s'ochtends kijk, een coin in de nacht heel erg omhoog is gegaan. Waarschijnlijk omdat de amerikanen nog wakker zijn als ik ga slapen en de chinezen ed. al wakker zijn als ik nog een paar uur op 1 oor lig (?)
Dan kun je net zo goed alles lekker laten staan.

Of je had 2 weken geleden de winst moeten pakken en nu laag weer inkopen. Maar ja, as is vergane turf.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 september 2017 @ 11:10:23 #301
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173709662
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:03 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, als Bitcoin ineens veel waard wordt dan gaan er ineens mensen zich mee bemoeien en proberen te reguleren, de financiële wereld verdient namelijk niets aan bitcoin dus misschien zien ze het als een bedreiging. Uiteindelijk draaien ze wel weer bij. In Amerika was er toch ook ineens paniek omdat ze belasting moesten gaan betalen over Bitcoin. Toen zag je ook even een dip. Paar weken later hoor je daar niemand meer over.
Toch ben ik er van overtuigd dat ze een keer toch gaan slagen in het reguleren, of in ieder geval gedeeltelijk. Ze zijn niet voor niets zo rijk natuurlijk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')