abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 september 2017 @ 22:59:27 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173668008
Die pot is lekkerder dan de gewone vrouw
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173668124
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 22:59 schreef LXIV het volgende:
Die pot is lekkerder dan de gewone vrouw
Cis hetero normative white male scum.
pi_173668223
Dit is dus wel waar big data gevaarlijk wordt.
  vrijdag 8 september 2017 @ 23:14:35 #29
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_173668317
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:09 schreef BrugseZot het volgende:
Dit is dus wel waar big data gevaarlijk wordt.
In Tweede Wereldoorlog was er al een soort big data. Bij ieder profiel bij de gemeente stond erbij welk geloof je aanhing. Voor de Duitsers was die informatie goud waard. :')
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_173668426
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:14 schreef PandaDrop het volgende:

[..]

In Tweede Wereldoorlog was er al een soort big data. Bij ieder profiel bij de gemeente stond erbij welk geloof je aanhing. Voor de Duitsers was die informatie goud waard. :')
Jup, inderdaad. En nu is er veeeeel meer data.
We leven al duizenden jaren op een glijdende schaal. Zo geaccepteerd als homoseksualiteit nu is, zo niet-geaccepteerd zou het over 300 jaar weer kunnen zijn.
pi_173668474
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:21 schreef BrugseZot het volgende:

[..]

Jup, inderdaad. En nu is er veeeeel meer data.
We leven al duizenden jaren op een glijdende schaal. Zo geaccepteerd als homoseksualiteit nu is, zo niet-geaccepteerd zou het over 300 jaar weer kunnen zijn.
Er is maar één nieuwe dodelijke AIDS vervanger nodig om de hele homo scene weer verdacht te maken.
  vrijdag 8 september 2017 @ 23:24:31 #32
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_173668494
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Er is maar één nieuwe dodelijke AIDS vervanger nodig om de hele homo scene weer verdacht te maken.
Dus homo's moeten weer met aapjes neuken?
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_173668564
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Er is maar één nieuwe dodelijke AIDS vervanger nodig om de hele homo scene weer verdacht te maken.
Zonder na te denken of dat helemaal is wat ik denk dat er dan gebeurt; eigenlijk is dit best wel dom.

Als homoseksualiteit de openheid in kan is de kans vele malen kleiner dat homoseksuelen een dubbelleven gaan leiden en dus ook seks hebben met heteroseksuelen. Met een Saoedi-Arabische visie zou je dan kunnen zeggen dat de ziekte zichzelf uitroeit.
pi_173668569
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:24 schreef PandaDrop het volgende:

[..]

Dus homo's moeten weer met aapjes neuken?
[ afbeelding ]
Er staat onder je plaatje dat het nep is! Ik dacht even dat mijn favoriete kaartspel kanker aids grappen maakte.
pi_173668601
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:27 schreef BrugseZot het volgende:

[..]

Zonder na te denken of dat helemaal is wat ik denk dat er dan gebeurt; eigenlijk is dit best wel dom.

Als homoseksualiteit de openheid in kan is de kans vele malen kleiner dat homoseksuelen een dubbelleven gaan leiden en dus ook seks hebben met heteroseksuelen. Met een Saoedi-Arabische visie zou je dan kunnen zeggen dat de ziekte zichzelf uitroeit.
Kijk eens op een topic over hoe om te gaan met pedo's en dan leer je snel dat heel veel mensen niet echt uit zijn om een probleem op te lossen, maar liever hun wraakgevoelens willen bevredigen.
pi_173668667
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:30 schreef Glazenmaker het volgende:
Kijk eens op een topic over hoe om te gaan met pedo's en dan leer je snel dat heel veel mensen niet echt uit zijn om een probleem op te lossen, maar liever hun wraakgevoelens willen bevredigen.
Belangrijk verschil: Homoseksuelen hebben geen problematische seksuele voorkeur.
Een actieve pedofiel is per definitie gevaarlijk, een actieve homoseksueel is dat in de meeste gevallen juist niet.

Je zou dan dus kunnen stellen dat mensen er misschien niet zozeer op uit zijn om hun wraakgevoelens te bevredigen, maar om hun wereld veiliger te maken. Het murder-the-murderer-principe.
pi_173668774
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:33 schreef BrugseZot het volgende:

[..]

Belangrijk verschil: Homoseksuelen hebben geen problematische seksuele voorkeur.
Een actieve pedofiel is per definitie gevaarlijk, een actieve homoseksueel is dat in de meeste gevallen juist niet.

Je zou dan dus kunnen stellen dat mensen er misschien niet zozeer op uit zijn om hun wraakgevoelens te bevredigen, maar om hun wereld veiliger te maken. Het murder-the-murderer-principe.
Kun jij vinden, maar er zijn er nog genoeg in Nederland die een van de grote 3 religies aanhangen waarin homo's eigenlijk vieze onnatuurlijke monsters zijn die aan een kraan horen te hangen. En die actieve homo's hoeven maar één homo in de kast te neuken of een biseksueel en het is plotseling ook een risico voor de rest van de samenleving. En laten we eerlijk wezen de seksuele moraal onder de gemiddelde homo is wat losser dan in de hetero populatie, dus het is dan makkelijk wijzen.
pi_173668852
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Kun jij vinden, maar er zijn er nog genoeg in Nederland die een van de grote 3 religies aanhangen waarin homo's eigenlijk vieze onnatuurlijke monsters zijn die aan een kraan horen te hangen. En die actieve homo's hoeven maar één homo in de kast te neuken of een biseksueel en het is plotseling ook een risico voor de rest van de samenleving. En laten we eerlijk wezen de seksuele moraal onder de gemiddelde homo is wat losser dan in de hetero populatie, dus het is dan makkelijk wijzen.
Behalve dat de kans ook dan groot is dat het niet direct wraakgevoelens hoeven te zijn: Point taken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')