abonnement Unibet Coolblue
pi_173659010
hoi allen,

ik heb even een vraag aan degene welke al een trio hebben ervaren.
Mijn vriendin en ik hebben het er de laatste tijd vaker over dat wij graag nog een extra vrouw erbij willen. Het lijkt haar ontzettend geil om het met een vrouw te doen, en wil dat graag met mij erbij ervaren.

We hebben op het internet zitten zoeken, en vonden websites als fun4two en van die sex markplaats berichten. We zitten beiden niet echt te springen om naar een plek te gaan als fun4two (ten eerste omdat het relatief veel geld kost, en ten tweede hebben we niet echt de ballen daarvoor), we willen liever iemand leren kennen via het web en dan een drankje doen met die persoon en als de klik er is de grenzen verder verkennen.

Nu is onze vraag: wat is de beste website of plek om vrouwen te ontmoeten die open staan voor dit soort zaken?

Wij horen het graag.
hoi hoi
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:11:06 #2
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_173659087
www.sexjobs.nl en dan de gratis advertenties...
Suc6!
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_173659509
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:06 schreef kotsjuhbaf het volgende:
hoi allen,

ik heb even een vraag aan degene welke al een trio hebben ervaren.
Mijn vriendin en ik hebben het er de laatste tijd vaker over dat wij graag nog een extra vrouw erbij willen. Het lijkt haar ontzettend geil om het met een vrouw te doen, en wil dat graag met mij erbij ervaren.

We hebben op het internet zitten zoeken, en vonden websites als fun4two en van die sex markplaats berichten. We zitten beiden niet echt te springen om naar een plek te gaan als fun4two (ten eerste omdat het relatief veel geld kost, en ten tweede hebben we niet echt de ballen daarvoor), we willen liever iemand leren kennen via het web en dan een drankje doen met die persoon en als de klik er is de grenzen verder verkennen.

Nu is onze vraag: wat is de beste website of plek om vrouwen te ontmoeten die open staan voor dit soort zaken?

Wij horen het graag.
Je lacht er vast om maar: badoo..... daar vinden we bijna 1 a 2 keer per maand leuke meid voor trio. Bijna altijd staat het duidelijk op hun profiel.
pi_173659693
sdc
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Forum Admin vrijdag 8 september 2017 @ 16:05:43 #5
58651 crew  murp
murp
pi_173660069
Tip 1:

Vergeet je eigen vrouw niet tijdens de sex :')
pi_173660232
Dank jullie wel voor de tips. Badoo zullen wij installeren dat ziet er professioneel uit.

@murp,zal ik zeker niet doen. We hebben ook al afspraken gemaakt wat wij wel en niet willen, maar we gaan er samen voor en niet enkel alleen. Het moet voor beiden een leuke beleving gaan worden.
hoi hoi
pi_173660244
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:42 schreef Ticootje het volgende:
sdc
Sorry voor de onwetendheid maar waar staat sdc voor?
hoi hoi
pi_173660258
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:31 schreef fokexpert het volgende:

[..]

Je lacht er vast om maar: badoo..... daar vinden we bijna 1 a 2 keer per maand leuke meid voor trio. Bijna altijd staat het duidelijk op hun profiel.
Wij kennen badoo niet dus nee ik lach je niet uit. Deze tip ziet er juist goed uit, dank je wel.
hoi hoi
pi_173660277
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:14 schreef kotsjuhbaf het volgende:

[..]

Sorry voor de onwetendheid maar waar staat sdc voor?
das een website. sdc.com
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 8 september 2017 @ 16:29:24 #10
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173660501
Een vriend die ik al mn halve leven ken.. en mn nieuwe scharrel vertelde dat een trio nog op haar lijstje stond.. 1+1 enzo..

Heb wel meer trio's gehad met stelletjes.. maar dit was echt zo veel toffer omdat je elkaar door en door kent.. Anders is het toch vaak of een partij ego gedoe.. of stelletjes die wappen omdat ze zonder niet kunnen.. etc.. dat is zo niet mijn ding.. want met wappende lui is er ook geen reet aan..

En mensen leren kennen met het doel om ze in bed te krijgen werkt ook nooit bevredigend.. Ze komen vanzelf voorbij.. Anders kun je veel beter gewoon direct afspreken imo... dan word het zo'n sollicitatieselectie..

Oh en mensen die steeds de nadruk op "wij" leggen... ipv gewoon individueel spreken omdat ze weten dat ze voor elkaar kunnen spreken... Das ook een grote afknapper TS
  zaterdag 9 september 2017 @ 21:46:28 #11
470312 Jan-wandelaar
Never walk alone.
pi_173684010
Sdc staat voor swingers date club. Het is op zich een goede plek om mensen voor een trio te vinden al zijn er meer single mannen als vrouwen op.
Maar voor een goed uitziend stel is er vast wat te vinden.

Samen wat drinken, thuis de dames lekker laten knuffelen en ga rustig meespelen...
The only chances you get are these you take.
  zondag 10 september 2017 @ 18:01:21 #12
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_173697338
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:29 schreef Zolderkamer het volgende:
Een vriend die ik al mn halve leven ken.. en mn nieuwe scharrel vertelde dat een trio nog op haar lijstje stond.. 1+1 enzo..

Heb wel meer trio's gehad met stelletjes.. maar dit was echt zo veel toffer omdat je elkaar door en door kent.. Anders is het toch vaak of een partij ego gedoe.. of stelletjes die wappen omdat ze zonder niet kunnen.. etc.. dat is zo niet mijn ding.. want met wappende lui is er ook geen reet aan..

En mensen leren kennen met het doel om ze in bed te krijgen werkt ook nooit bevredigend.. Ze komen vanzelf voorbij.. Anders kun je veel beter gewoon direct afspreken imo... dan word het zo'n sollicitatieselectie..

Oh en mensen die steeds de nadruk op "wij" leggen... ipv gewoon individueel spreken omdat ze weten dat ze voor elkaar kunnen spreken... Das ook een grote afknapper TS
Wat is jou ervaring dan met wappende lui?
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_173701548
Overal. Dit kan via de kroeg, flirten en flirten. Laat merken dat jullie open minded zijn, via Tinder, via okcupid, via vrienden.

Hier rollen we er meestal in, beetje praten (in de kroeg, via Tinder enz) samen biertje drinken en wat eten en dan merk je vanzelf wat er voor spanning er hangt.
pi_173709540
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:29 schreef Zolderkamer het volgende:
Een vriend die ik al mn halve leven ken.. en mn nieuwe scharrel vertelde dat een trio nog op haar lijstje stond.. 1+1 enzo..

Heb wel meer trio's gehad met stelletjes.. maar dit was echt zo veel toffer omdat je elkaar door en door kent.. Anders is het toch vaak of een partij ego gedoe.. of stelletjes die wappen omdat ze zonder niet kunnen.. etc.. dat is zo niet mijn ding.. want met wappende lui is er ook geen reet aan..

En mensen leren kennen met het doel om ze in bed te krijgen werkt ook nooit bevredigend.. Ze komen vanzelf voorbij.. Anders kun je veel beter gewoon direct afspreken imo... dan word het zo'n sollicitatieselectie..

Oh en mensen die steeds de nadruk op "wij" leggen... ipv gewoon individueel spreken omdat ze weten dat ze voor elkaar kunnen spreken... Das ook een grote afknapper TS
ik begrijp wat je bedoeld, om zomaar mensen tegen te komen hiervoor is een zeer kleine kans.
Wat wij graag willen is een manier om in ieder geval met mensen in aanraking te komen voor deze fantasie. We gaan halverwege oktober ook naar een PAN feest dus wellicht dat wij daar iemand tegen het lijf lopen. Maar mijn ervaring leert ook dat internet een erg makkelijke bron kan zijn hiervoor. Dank voor de tips iig.
hoi hoi
pi_173709545
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:46 schreef Jan-wandelaar het volgende:
Sdc staat voor swingers date club. Het is op zich een goede plek om mensen voor een trio te vinden al zijn er meer single mannen als vrouwen op.
Maar voor een goed uitziend stel is er vast wat te vinden.

Samen wat drinken, thuis de dames lekker laten knuffelen en ga rustig meespelen...
dat klinkt goed, dat is wat wij zoeken, een normaal contact starten en vervolgens bij een leuke klik iemand uitnodigen.
hoi hoi
pi_173709546
Met alcohol.
pi_173709561
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 20:55 schreef Koettie het volgende:
Overal. Dit kan via de kroeg, flirten en flirten. Laat merken dat jullie open minded zijn, via Tinder, via okcupid, via vrienden.

Hier rollen we er meestal in, beetje praten (in de kroeg, via Tinder enz) samen biertje drinken en wat eten en dan merk je vanzelf wat er voor spanning er hangt.
via tinder en okcupid is toch ook via Internet? Voor vrienden en familie hoeft van ons dit niet bekend te worden. Via een kroeg of feest lijkt ons ook leuk, maar dan moet je wel geluk hebben heb ik het vermoeden. Via internet kan je veel gerichter iemand vinden die dezelfde flow heeft als dat wij hebben. Maar goed dank voor de tips :D
hoi hoi
pi_173709567
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 11:00 schreef Drug het volgende:
Met alcohol.
liever geen alcohol of drugs, maar dank voor de tip :P
hoi hoi
  maandag 11 september 2017 @ 11:15:13 #19
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173709721
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:59 schreef kotsjuhbaf het volgende:

[..]

ik begrijp wat je bedoeld, om zomaar mensen tegen te komen hiervoor is een zeer kleine kans.
Wat wij graag willen is een manier om in ieder geval met mensen in aanraking te komen voor deze fantasie. We gaan halverwege oktober ook naar een PAN feest dus wellicht dat wij daar iemand tegen het lijf lopen. Maar mijn ervaring leert ook dat internet een erg makkelijke bron kan zijn hiervoor. Dank voor de tips iig.
Net als Koettie rol ik er meestal wel in.. Maar dat ligt ook een beetje aan je netwerk en hoe open je bent..
Ik kom toch wel gewoon mensen tegen vaak, maar badoo en dergelijke werkt ook wel.. Voor de snelle dates heb je chatgirl, al is dat niet zo mijn ding..

quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 18:01 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Wat is jou ervaring dan met wappende lui?
Plafondstaarders die er een beetje verdoofd bij liggen.. onverschillig..
Als je dat wilt doe dan een goede paddotrip ofzo.. daar kun je tenminste op terugkijken..
Oh en meestal zijn wappers ook de figuren die zo fijn gaan lopen fluisteren met elkaar..
Man wat krijg ik daar een slappe van.. :X

Het is een feestje waar ik niet van geniet iig.. :N
(Komt natuurlijk ook omdat ik zelf niet meewap maar toch.. nou heb ik ook wel leuke ervaringen met wappers.. maar die zijn dun gezaaid en meestal te wijten aan goede xtc..)
pi_173712180
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:59 schreef kotsjuhbaf het volgende:

[..]

ik begrijp wat je bedoeld, om zomaar mensen tegen te komen hiervoor is een zeer kleine kans.
Wat wij graag willen is een manier om in ieder geval met mensen in aanraking te komen voor deze fantasie. We gaan halverwege oktober ook naar een PAN feest dus wellicht dat wij daar iemand tegen het lijf lopen. Maar mijn ervaring leert ook dat internet een erg makkelijke bron kan zijn hiervoor. Dank voor de tips iig.
Wij komen ze juist wel 'zomaar' tegen. In drie gevallen was het gewoon iemand leren kennen via vrienden. Of iemand die we vaag kennen waar we dan meer mee omgaan. Dat zijn de leukste!
pi_173712485
quote:
14s.gif Op maandag 11 september 2017 11:15 schreef Zolderkamer het volgende:
....meestal te wijten aan goede xtc..)
Daar spreekt een stukje kennistekort denk ik ;)
XTC is in Nederland 1 van de beste/zuiverste. Het gebeurt nog maar zelden dat er XTC geproduceerd wordt met speed oid er in. In ieder geval niet voor de Nederlandse markt.

Maar wat je misschien bedoelt is dat er goed met XTC om gegaan wordt. Dat mensen niet zoveel nemen dat ze helemaal lam geslagen zijn en dan dus inderdaad plafondstaarders worden. Daar wordt volgens mij niemand echt opgewonden van.
Music was my first love, and it will be my last.
  maandag 11 september 2017 @ 14:58:58 #22
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173713330
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:23 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Daar spreekt een stukje kennistekort denk ik ;)
XTC is in Nederland 1 van de beste/zuiverste. Het gebeurt nog maar zelden dat er XTC geproduceerd wordt met speed oid er in. In ieder geval niet voor de Nederlandse markt.

Maar wat je misschien bedoelt is dat er goed met XTC om gegaan wordt. Dat mensen niet zoveel nemen dat ze helemaal lam geslagen zijn en dan dus inderdaad plafondstaarders worden. Daar wordt volgens mij niemand echt opgewonden van.
Nee de meeste wappers slikken geen xtc.. tenminste niet die waar je iedereen van om de hals vliegt omdat iedereen zo lief is.. (dan kun je nog wel eens een leuke date hebben..)

Maar de meeste wappers lurken zich lam aan ballonnetjes etc (en nog wel meer van die downiezooi).. nemen ze een paar trekjes van mijn joint erbij en omdat ze nooit blowen slaat dat ook nog hard in.. dan kun je wel inpakken..

Het komt erop neer dat ik meestal als enige nog een beetje actief ben.. dus ik heb al een poosje een behoorlijke afkeer van wappers... Vind het zo zonde van een date ook.. kun je zoveel plezier hebben, ben je er te wappie voor.. Maar blijkbaar hebben ze het nodig..

(misschien ben ik ook wel gewoon een oude zeur geworden.. dat kan natuurlijk ook.. :7 )
pi_173713445
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 14:07 schreef Koettie het volgende:

[..]

Wij komen ze juist wel 'zomaar' tegen. In drie gevallen was het gewoon iemand leren kennen via vrienden. Of iemand die we vaag kennen waar we dan meer mee omgaan. Dat zijn de leukste!
klinkt goed idd. ik vind het nogal moeilijk in te schatten wie in onze omgeving eventueel daar voor open staat. Daarnaast vind ik dat zelf wel een lastig dingetje, zeker als het iemand in de directe omgeving is, hoe ben je na een trio naar elkaar toe? Als je die persoon elke keer op verjaardagen ziet, dan is de relatie wel veranderd denk ik.
hoi hoi
  maandag 11 september 2017 @ 15:08:05 #24
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173713526
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:03 schreef kotsjuhbaf het volgende:

[..]

klinkt goed idd. ik vind het nogal moeilijk in te schatten wie in onze omgeving eventueel daar voor open staat. Daarnaast vind ik dat zelf wel een lastig dingetje, zeker als het iemand in de directe omgeving is, hoe ben je na een trio naar elkaar toe? Als je die persoon elke keer op verjaardagen ziet, dan is de relatie wel veranderd denk ik.
Je leeft maar 1 keer denk ik dan altijd.. Mensen (mijzelf incluis) doen er altijd zo moeilijk over..
Juist als het lastige (hoe versier je ook alweer een vrouw? :P ) geweest of overwonnen is, heb je er 10 keer meer plezier voor terug dan bij een gearrangeerde date..

Maar je sociale kring wat uitbreiden is soms ook wel handig.. keertje de kroeg in met zn twee.. dan heb je zo beet..
Vrouwen alleen (die in zijn voor een trio) zitten weinig op datingsites.. die komen vanuit de kroeg ook wel aan hun trekken..
pi_173713614
quote:
14s.gif Op maandag 11 september 2017 15:08 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je leeft maar 1 keer denk ik dan altijd.. Mensen (mijzelf incluis) doen er altijd zo moeilijk over..
Juist als het lastige (hoe versier je ook alweer een vrouw? :P ) geweest of overwonnen is, heb je er 10 keer meer plezier voor terug dan bij een gearrangeerde date..

Maar je sociale kring wat uitbreiden is soms ook wel handig.. keertje de kroeg in met zn twee.. dan heb je zo beet..
Vrouwen alleen zitten weinig op datingsites.. die komen vanuit de kroeg ook wel aan hun trekken..
Klopt ook van het 1x leven, daarom zijn we ook deze uitdaging nu aangegaan. We hebben een behoorlijk grote vrienden kring, maar dat zijn voor ons echt vrienden. Ik ben dus zelf niet zo gestemd om het met een vriendin van ons uit die kring te doen, ik weet niet hoe ik dat het beste kan uitleggen waarom niet, het is een soort fout gevoel ofzo. Ik bespreek de andere opties nog wel, kroeg is altijd leuk en gaan graag heen.
hoi hoi
  maandag 11 september 2017 @ 15:22:32 #26
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173713788
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 15:11 schreef kotsjuhbaf het volgende:

[..]

Klopt ook van het 1x leven, daarom zijn we ook deze uitdaging nu aangegaan. We hebben een behoorlijk grote vrienden kring, maar dat zijn voor ons echt vrienden. Ik ben dus zelf niet zo gestemd om het met een vriendin van ons uit die kring te doen, ik weet niet hoe ik dat het beste kan uitleggen waarom niet, het is een soort fout gevoel ofzo. Ik bespreek de andere opties nog wel, kroeg is altijd leuk en gaan graag heen.
Maar dan is er toch ook wel ergens een vriendin van een vriendin.. etc..?
Het is ook een move die je maakt natuurlijk.. Niet alles hoeft altijd heel degelijk te blijven.. maar daar hangt ook wel wat durf in..
Ik heb buiten een paar goede vrienden ook heel veel kennissen.. en daar zit toch wel wat verloop in (om het zo maar te zeggen) dus dat vind ik dan weer minder erg als het daar "fout" mee zou gaan, dat verloop is er toch anders ook wel..

Voordeel van die ene vriend is dat ik daar gewoon alles mee deel en dat onderwerp dus ook geen issue is.. terwijl we ook gewoon vrienden zijn zoals altijd al.. (staat er allemaal wat ongelukkig misschien..)
pi_173714321
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:03 schreef kotsjuhbaf het volgende:

[..]

klinkt goed idd. ik vind het nogal moeilijk in te schatten wie in onze omgeving eventueel daar voor open staat. Daarnaast vind ik dat zelf wel een lastig dingetje, zeker als het iemand in de directe omgeving is, hoe ben je na een trio naar elkaar toe? Als je die persoon elke keer op verjaardagen ziet, dan is de relatie wel veranderd denk ik.
Nee hoor. Ben gewoon bevriend en ga gewoon met ze om. Snap dat hele relatie veranderen nooit zo. Ik ben er niet ongemakkelijk van ofzo, waarom zou ik. Aangenomen dat het leuk was iig. Heb zelf nooit slechte ervaringen gehad. Dan is het misschien anders.
pi_173715082
quote:
14s.gif Op maandag 11 september 2017 15:22 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Maar dan is er toch ook wel ergens een vriendin van een vriendin.. etc..?
Het is ook een move die je maakt natuurlijk.. Niet alles hoeft altijd heel degelijk te blijven.. maar daar hangt ook wel wat durf in..
Ik heb buiten een paar goede vrienden ook heel veel kennissen.. en daar zit toch wel wat verloop in (om het zo maar te zeggen) dus dat vind ik dan weer minder erg als het daar "fout" mee zou gaan, dat verloop is er toch anders ook wel..

Voordeel van die ene vriend is dat ik daar gewoon alles mee deel en dat onderwerp dus ook geen issue is.. terwijl we ook gewoon vrienden zijn zoals altijd al.. (staat er allemaal wat ongelukkig misschien..)
Ja vriendinnen van een vriendin kennen we wel maar dan moeten we kijken of we daar iets mee kunnen. Ik zal dat voor nu wel lastig vinden, misschien is het voor mijn vriendin makkelijker dat te peilen.
hoi hoi
pi_173715111
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 15:54 schreef Koettie het volgende:

[..]

Nee hoor. Ben gewoon bevriend en ga gewoon met ze om. Snap dat hele relatie veranderen nooit zo. Ik ben er niet ongemakkelijk van ofzo, waarom zou ik. Aangenomen dat het leuk was iig. Heb zelf nooit slechte ervaringen gehad. Dan is het misschien anders.
Ok, ja het is een soort gevoel dat ik voel nu daarover. Durf uitstralen kunnen wij wel. Ik denk dat dat geen probleem zal gaan worden.
hoi hoi
pi_173732052
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:14 schreef kotsjuhbaf het volgende:
Dank jullie wel voor de tips. Badoo zullen wij installeren dat ziet er professioneel uit.

@murp,zal ik zeker niet doen. We hebben ook al afspraken gemaakt wat wij wel en niet willen, maar we gaan er samen voor en niet enkel alleen. Het moet voor beiden een leuke beleving gaan worden.
Wat voor afspraken?
pi_173752541
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:14 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Wat voor afspraken?
wat wij wel of niet leuk vinden, en wat voor persoon het zal kunnen zijn? We willen geen roker, of een vrouw waar de onderkant te harig is, dat soort zaken.
hoi hoi
pi_173753770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:20 schreef kotsjuhbaf het volgende:

[..]

wat wij wel of niet leuk vinden, en wat voor persoon het zal kunnen zijn? We willen geen roker, of een vrouw waar de onderkant te harig is, dat soort zaken.
Ja harige voeten zou ik ook niet echt aantrekkelijk vinden bij een jongedame..
pi_173771798
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:30 schreef KatOpSpek het volgende:

[..]

Ja harige voeten zou ik ook niet echt aantrekkelijk vinden bij een jongedame..
haha bedoel een harige vagina :P, je moet hier ook altijd op je woorden letten he haha
hoi hoi
pi_173771896
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 15:54 schreef Koettie het volgende:

[..]

Nee hoor. Ben gewoon bevriend en ga gewoon met ze om. Snap dat hele relatie veranderen nooit zo. Ik ben er niet ongemakkelijk van ofzo, waarom zou ik. Aangenomen dat het leuk was iig. Heb zelf nooit slechte ervaringen gehad. Dan is het misschien anders.
Ja dan heb je mazzel gehad.

Maar kom op, misschien doet seks niet zoveel voor jou, maar een hoop mensen krijgen er wel gevoelens bij.
Ik had ooit een relatie en het liep zo dat er tijdens een festival wat gevoosd werd met een vriend erbij. Die bleef haar maar benaderen, en uiteindelijk draaide het op een trio achtige situatie uit met mijn vriendin. Uiteindelijk bleek hij impelstimpelstapelverliefd te zijn geworden, voor dit gebeuren vond hij haar gewoon een leuke vriendin van mij.

Dus het kan wel degelijk de relatie veranderen, daarna is onze vriendschap toch wat moeizamer hierdoor geworden.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173772476
Dat kan altijd natuurlijk. Tot nu toe hebben we bij een meisje gehad dat ze m'n vriend zag zitten daarna. Tja. Helaas pindakaas. Wist ze ook wel dus is daarna nooit ongemakkelijk geweest ofzo. En bij die andere mensen ook niet. In mijn ervaring hoeven gevoelens iets ook niet perse ongemakkelijk te maken.
pi_173772810
Ik lees Veel over vrienden uitnodigen. Ik heb daar ervaring mee. Wij hebben een vriend van mijn vriendin erbij gehad. Expres niet iemand die erg close was. Maar de relatie veranderd toch een beetje. Hij wil vaker, wij niet (met hem). En de beste vriendin van mijn vriendin wil ook wel een trio, maar iets met ons omdat ze de vriendschap niet op het spel wil zetten als het tegenvalt.

Een spontaan trio is ons overkomen met een collega van mij op een feestje. Alcohol en een blije stemming helpt, plus open zijn over wat je wil. Andere trioos hebben wij dus via sdc gehad, al is het even zoeken naar de juiste persoon.
The only chances you get are these you take.
pi_173937800
*;
pi_173959845
Ik ben ook nog steeds erg benieuwd naar hoe je een meid voor trio vind, we hebben het een tijdje op ondeugend date geprobeerd maar deze site werkt ook niet bepaald goed.
  maandag 25 september 2017 @ 21:58:25 #39
471466 LUV
Legendary Unicorn Varkje
pi_173996428
Twee keer een trio meegemaakt. Maar nog steeds niet echt een idee hoe je dat aanpakt :') .

Hoe het igg bij mij ging:
Eerste keer was met aardig wat alcohol (na al een tijd om elkaar heen gedraaid te hebben) dat het 'gewoon' duidelijk in de lucht hing die avond dat er wat ging gebeuren. Niks afgesproken ofzo. Er was gewoon spanning.

De andere keer was ik al een keer met de mannelijke helft van dat stel naar bed geweest en later ging ik daar eens logeren toen zij er ook bij was.
Uiteindelijk draaide dat niet echt op iets uit, omdat ik me toch sexueel niet aangetrokken tot haar voel. Maar nog steeds even goede vrienden :).
Modderfokkin' awesome
  maandag 25 september 2017 @ 21:59:29 #40
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173996457
2 mannen en 1 vrouw of 2 vrouwen en 1 man.
  maandag 25 september 2017 @ 22:01:41 #41
471466 LUV
Legendary Unicorn Varkje
pi_173996521
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:59 schreef vincenzo78 het volgende:
2 mannen en 1 vrouw of 2 vrouwen en 1 man.
Vraag je dat nou aan TS of aan mij?
Modderfokkin' awesome
  maandag 25 september 2017 @ 22:08:07 #42
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173996695
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 22:01 schreef LUV het volgende:

[..]

Vraag je dat nou aan TS of aan mij?
Nee geen vraag. Ik geef antwoord op de vraag.

Hoe begin je een trio?
  maandag 25 september 2017 @ 22:11:40 #43
471466 LUV
Legendary Unicorn Varkje
pi_173996793
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 22:08 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Nee geen vraag. Ik geef antwoord op de vraag.

Hoe begin je een trio?
O zo....
Goed antwoord wel. Lekker kort :P.
Modderfokkin' awesome
  vrijdag 29 september 2017 @ 08:24:21 #44
470312 Jan-wandelaar
Never walk alone.
pi_174067001
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 22:08 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Nee geen vraag. Ik geef antwoord op de vraag.

Hoe begin je een trio?
Zal mijn ervaringen dan maar delen. Er leiden meer wegen naar Rome.
Bij het eerste trio van mij en mijn vriendin hadden we afgesproken met de man van een stel dat we op novamora hadden leren kennen. Hij nam als ervaren swinger de leiding en stelde na 2 glazen cola gewoon voor om ons allemaal uit te kleden. Vanaf daar ging de rest vanzelf.

2e trio was in een parenclub toen er iemand gewoon bij kwam zitten.

3e was met een extra dame. We waren al aangeschoten van een feestje en we waren naar mijn huis gegaan omdat ze een slaapplek nodig had. Het begon als gesprek over swinger ervaringen waarna de dames elkaar streelden en zoenden en de sfeer gewoon goed voelde om mee te doen.

EnEen aantal ervaringen later hoorden we van vrienden dat er zelfs een app bestaat, swing party, die via grappige en steeds stoutere opdrachten helpt om het ijs te breken. Dat hebben we 1x gedaan en was erg leuk.

Is dat een antwoord op je vraag?
The only chances you get are these you take.
  vrijdag 29 september 2017 @ 09:59:37 #45
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174068217
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 08:24 schreef Jan-wandelaar het volgende:

[..]

Zal mijn ervaringen dan maar delen. Er leiden meer wegen naar Rome.
Bij het eerste trio van mij en mijn vriendin hadden we afgesproken met de man van een stel dat we op novamora hadden leren kennen. Hij nam als ervaren swinger de leiding en stelde na 2 glazen cola gewoon voor om ons allemaal uit te kleden. Vanaf daar ging de rest vanzelf.

2e trio was in een parenclub toen er iemand gewoon bij kwam zitten.

3e was met een extra dame. We waren al aangeschoten van een feestje en we waren naar mijn huis gegaan omdat ze een slaapplek nodig had. Het begon als gesprek over swinger ervaringen waarna de dames elkaar streelden en zoenden en de sfeer gewoon goed voelde om mee te doen.

EnEen aantal ervaringen later hoorden we van vrienden dat er zelfs een app bestaat, swing party, die via grappige en steeds stoutere opdrachten helpt om het ijs te breken. Dat hebben we 1x gedaan en was erg leuk.

Is dat een antwoord op je vraag?
Bedankt voor je antwoord, maar ik hoop dat je hem niet beantwoordde voor mij, want ik stelde die vraag helemaal niet.

Als je iets verder terugleest (zie mijn eerste bijdrage) dan zie je mijn eerste reactie al antwoord gaf op de TT van TS.

Succes verder!
  vrijdag 29 september 2017 @ 10:32:24 #46
470312 Jan-wandelaar
Never walk alone.
pi_174068815
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 september 2017 09:59 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord, maar ik hoop dat je hem niet beantwoordde voor mij, want ik stelde die vraag helemaal niet.

Als je iets verder terugleest (zie mijn eerste bijdrage) dan zie je mijn eerste reactie al antwoord gaf op de TT van TS.

Succes verder!
Oh merci, dacht dat het de hoofdvraag was. Ben nog vrij nieuw :-)
The only chances you get are these you take.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:21:46 #47
53151 T42
Pinball Wizard
pi_174162025
Zaterdag trio gehad heel spontaan en ongepland. Wel met een persoon die we al langer kennen.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:35:49 #48
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174170497
Hoe begin je een trio? Gewoon 3 personen incl jezelf deur dicht op bed en uitkleden🤣 en dan goan met die banaan
God doesn't help stupid!
  woensdag 4 oktober 2017 @ 11:18:40 #49
470312 Jan-wandelaar
Never walk alone.
pi_174184554
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 18:35 schreef Terminuz het volgende:
Hoe begin je een trio? Gewoon 3 personen incl jezelf deur dicht op bed en uitkleden🤣 en dan goan met die banaan
Of bananen
The only chances you get are these you take.
pi_174187308
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:18 schreef Jan-wandelaar het volgende:

[..]

Of bananen
No homo
Conscience do cost.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 20:20:35 #51
53151 T42
Pinball Wizard
pi_174196001
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 18:35 schreef Terminuz het volgende:
Hoe begin je een trio? Gewoon 3 personen incl jezelf deur dicht op bed en uitkleden🤣 en dan goan met die banaan
jup
  donderdag 5 oktober 2017 @ 21:21:00 #52
470312 Jan-wandelaar
Never walk alone.
pi_174220682
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:32 schreef ems. het volgende:

[..]

No homo
Hoezo homo? Gun je meisje een sandwich! Als ze dat lekker vind...

Waarom zouden het alleen maar trios met 2 vrouwen en 1 man moeten zijn, dames willen ook wel eens alle aandacht.
The only chances you get are these you take.
pi_174220954
Nou dat, doe mij maar twee bananen. Ook wel eens leuk!
  donderdag 5 oktober 2017 @ 21:35:46 #54
470312 Jan-wandelaar
Never walk alone.
pi_174221247
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:28 schreef Koettie het volgende:
Nou dat, doe mij maar twee bananen. Ook wel eens leuk!
Bedoel ik, het is makkelijker dan je denkt om je degens niet te kruisen. Maak gewoon samen de dame lekker gek en je hebt een top ervaring.
The only chances you get are these you take.
pi_174221267
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:35 schreef Jan-wandelaar het volgende:

[..]

Bedoel ik, het is makkelijker dan je denkt om je degens niet te kruisen. Maak gewoon samen de dame lekker gek en je hebt een top ervaring.
Van mij mogen ze prima degens kruizen hoor. Twee mooie mannen in actie is nooit mis.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 21:43:18 #56
470312 Jan-wandelaar
Never walk alone.
pi_174221521
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:36 schreef Koettie het volgende:

[..]

Van mij mogen ze prima degens kruizen hoor. Twee mooie mannen in actie is nooit mis.
Daar schrikken ze hier van Koettie :-)
Maar sex blijft een contactsport, jammer dat sommigen er een beetje angstig voor zijn!
The only chances you get are these you take.
pi_174238964
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:21 schreef Jan-wandelaar het volgende:

[..]

Hoezo homo? Gun je meisje een sandwich! Als ze dat lekker vind...

Waarom zouden het alleen maar trios met 2 vrouwen en 1 man moeten zijn, dames willen ook wel eens alle aandacht.
Alle aandacht kan een meisje ook van een man en een vrouw krijgen.

Niet dat het uitmaakt. Ik ben niet zo van de trio's.
Conscience do cost.
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:42:29 #58
451016 dickcon
vrolijke man
pi_174278812
Onze ervaring met mannen
Wij zijn een zeer open stel en mijn vrouw kust veel mensen bij het begroeten en afscheid nemen
Daarbij doen sommige mannen en ook wel eens vrouwen na de zoen een knuffel waarbij men soms quasi per ongeluk haar borst aanraakt of zo iets
Als dat met een bepaald persoon vaker gebeurt merk je dat ze steeds brutaler worden en steeds iets meer doen
Dan weet je dat het een kandidaat is goe open staat voor een leuke ontdekkingstocht

Sites als regio swingers en ondeugende afspraken en swingers forum geeft je gratis toegang naar gelijk gestemde dus als bovenstaand niet gebeurd Kun je altijd daar even kijken of idd bij sdc
pi_174282362
Inderdaad sdc, Afspraakjes.com of de andere datingsites (tinder, okcupid, badoo) waarbij je dan expliciet vermeld dat het voor een trio is.

Parenclub kan ook, maar dan moet je daar al genoeg ballen voor hebben.
quote:
14s.gif Op maandag 11 september 2017 15:08 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je leeft maar 1 keer denk ik dan altijd.. Mensen (mijzelf incluis) doen er altijd zo moeilijk over..
Juist als het lastige (hoe versier je ook alweer een vrouw? :P ) geweest of overwonnen is, heb je er 10 keer meer plezier voor terug dan bij een gearrangeerde date..

Maar je sociale kring wat uitbreiden is soms ook wel handig.. keertje de kroeg in met zn twee.. dan heb je zo beet..
Vrouwen alleen (die in zijn voor een trio) zitten weinig op datingsites.. die komen vanuit de kroeg ook wel aan hun trekken..
Voor gewone seks wel ja, maar trio is toch wel ietsje anders. Ik doe het dan toch liever eerst online dan in de kroeg meteen aangesproken worden. :P
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  maandag 9 oktober 2017 @ 11:10:51 #60
470312 Jan-wandelaar
Never walk alone.
pi_174296582
Als een dame met me flirt zeg ik steeds maar: "Als mijn vriendin maar mee mag doen."
Op deze manier is het nog nooit gelukt maar heb wel meerdere blozende dames meegemaakt. Fingers crossed, wie weet in de toekomst...
The only chances you get are these you take.
pi_174375859
We gaan binnenkort in het kader van beter leren masseren samen met een andere masseur mijn vrouw masseren.
Mocht dat vaker gebeuren heb je best kans dat er iets leuks gaat groeien.
Maar even afwachten
  donderdag 12 oktober 2017 @ 16:25:54 #62
470312 Jan-wandelaar
Never walk alone.
pi_174376296
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 16:03 schreef dickcon het volgende:
We gaan binnenkort in het kader van beter leren masseren samen met een andere masseur mijn vrouw masseren.
Mocht dat vaker gebeuren heb je best kans dat er iets leuks gaat groeien.
Maar even afwachten
Ook een leuk idee. En een handige vaardigheid. Ben al fan van jullie.

Zo zie je maar dat een trio op Veel manieren kan beginnen. Zolang iedereen maar op hetzelfde uit is toch? Het is alleen een kwestie van de gelegenheid scheppen.
The only chances you get are these you take.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 18:13:00 #63
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_174496991
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_174501675
3somer
Booooinggg......
pi_174502184
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:27 schreef radjatoe het volgende:
3somer
Ff op gekeken maar je moet betalen voor je een bericht kan sturen?
pi_174502387
Voor ons werkt t prima..zitten nu weer 3 dates in t vooruitzicht :P
Booooinggg......
pi_174507084
Maar hoeveel betaal je dan? Zag iets van 60 euro staan ofzo. Dan liever de kroeg in, heb je er nog bier bij ook. :P
pi_174515751
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:06 schreef kotsjuhbaf het volgende:
hoi allen,

ik heb even een vraag aan degene welke al een trio hebben ervaren.
Mijn vriendin en ik hebben het er de laatste tijd vaker over dat wij graag nog een extra vrouw erbij willen. Het lijkt haar ontzettend geil om het met een vrouw te doen, en wil dat graag met mij erbij ervaren.

We hebben op het internet zitten zoeken, en vonden websites als fun4two en van die sex markplaats berichten. We zitten beiden niet echt te springen om naar een plek te gaan als fun4two (ten eerste omdat het relatief veel geld kost, en ten tweede hebben we niet echt de ballen daarvoor), we willen liever iemand leren kennen via het web en dan een drankje doen met die persoon en als de klik er is de grenzen verder verkennen.

Nu is onze vraag: wat is de beste website of plek om vrouwen te ontmoeten die open staan voor dit soort zaken?

Wij horen het graag.
e

Eigenlijk heeft de eerste keer mijn vriend dat geregeld. Die vroeg of ik er niet eens een man bij wilde hebben. En hij wilde een vrouw erbij maar geen stel. De eerste keer werd dus een man. Beviel heel goed. Beetje eng en shy maar dat gaat vanzelf over. Nu doen wij van alles en dat gaat goed
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')