abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 september 2017 @ 14:50:19 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173658665
De FIFA is een disciplinaire procedure gestart tegen Dele Alli. De middenvelder van de Engeland stak tegen Slowakije zijn middelvinger op.



Tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Slowakije (2-1 winst Engeland) stak Alli zijn middenvelder op. Na afloop gaf hij aan dat het om een grap ging tussen hem en ploeggenoot Kyle Walker, maar desondanks moet hij nu vrezen voor een schorsing.

Na de wedstrijd werd al snel gesuggereerd dat de middelvinger gericht was op scheidsrechter Clément Turpin, maar Alle liet via sociale media weten dat dat niet het geval was. “Even voor de duidelijkheid, het gebaar was een grap tussen mij mijn goede vriend Kyle Walker. Excuses voor de veroorzaakte opschudding.”

Toch kan het voorval de speler van Tottenham Hotspur nu duur komen te staan. Bondscoach Gareth Southgate nam het nog op voor de international, die zich volgens de keuzeheer van geen kwaad bewust was. “Ze hebben soms een vreemde manier van communiceren.”

Naar verwachting wordt de zaak pas eind september behandeld.

Dele Alli moet vrezen voor straf na opgestoken middelvinger

Aanpakken deze wantoestanden op de voetbalvelden. Had al jaren eerder moeten gebeuren. Nu kan het nog voor het echt te laat is en het totale voetbal naar de verdommenis is geholpen.
Te gruwelijk voor woorden, en het slechtste voorbeeld voor de jeugd. Nu nog een directe rode kaart voor het uittrekken van een shirtje na het scoren van een doelpunt. Neem dan gelijk het onsmakelijke spugen op het gras en krabben aan je zak mee. Dat mag met geel worden afgedaan. Behalve het krabben aan andermans zak, dat moet direct rood worden. Bij het vrouwenvoetbal verzinnen ze maar iets anders om in te teugelen. Te veel met de borst vooruit lopen of zo. Paal en perk. Hulde aan de FIFA _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 8 september 2017 @ 14:52:27 #2
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173658710
Sjezus. Wat mijn beste maat en ik allemaal naar elkaar schreeuwde tijdens de wedstrijd.

Dan waren we voor we in de A2 speelde al voor het leven geschorst geweest.
pi_173658777
Belachelijk.
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 september 2017 @ 15:16:16 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_173659176
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
Sjezus. Wat mijn beste maat en ik allemaal naar elkaar schreeuwde tijdens de wedstrijd.

Dan waren we voor we in de A2 speelde al voor het leven geschorst geweest.
Ik tegen een clubscheidsrechter: 'Godverdommese kuthoer, naai je ons weer een oor aan klootzak.'

Later schreef ik het afscheidswoord dat werd voorgelezen bij zijn crematie.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173659282
Scheidsrechter Turpin.

Die moet natuurlijk beschermd worden door de UEFA, uitmuntend arbiter. Had het banaanincident ook zeer goed waargenomen heb ik mij vandaag nog laten vertellen :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173659369
Dele _O_
pi_173659402
Nu is Debiele Alli wel gewoon een gek, maar dit is totale betutteling.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 september 2017 @ 15:27:20 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_173659423
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheidsrechter Turpin.


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 september 2017 @ 15:30:09 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_173659481
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu is Debiele Alli wel gewoon een gek, maar dit is totale betutteling.




:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')