abonnement Unibet Coolblue
pi_173655463
quote:
Inderdaad mooi uitgelegd! ^O^
Alpha kenny one
pi_173655484
quote:
Zag ze ook in een filmpje met flatscreens rond lopen, nieuwe uiteraard. Dat je eten en drinken meeneemt snap ik helemaal maar dit...
pi_173655485
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:34 schreef falling_away het volgende:

[..]

Inderdaad mooi uitgelegd! ^O^
Dat was van gisteren, deze is van eergisteren:

:9.
  vrijdag 8 september 2017 @ 11:42:41 #29
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173655560
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:36 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Zag ze ook in een filmpje met flatscreens rond lopen, nieuwe uiteraard. Dat je eten en drinken meeneemt snap ik helemaal maar dit...
Laag volk idd. Ze hadden ook mee kunnen helpen straten en vliegveld op te ruimen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173655702
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:36 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Zag ze ook in een filmpje met flatscreens rond lopen, nieuwe uiteraard. Dat je eten en drinken meeneemt snap ik helemaal maar dit...
Ze doen in ieder geval hard hun best om mijn vooroordelen over ze weg te nemen.

Een vooroordeel is toch geen vooroordeel meer als het echt zo is?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_173655884
Wat gaat er met de alligators gebeuren in de Everglades?
  vrijdag 8 september 2017 @ 12:11:43 #32
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173655910
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:09 schreef AnneX het volgende:
Wat gaat er met de alligators gebeuren in de Everglades?
Die dienen als bronmateriaal voor de nieuwe SciFi Channel klassieker: Alligator-hurricane.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 12:28:02 #33
8781 crew  Frutsel
pi_173656131
laatste runs lijken Irma toch weer meer naar het westen te leggen.. mogelijk dat Miami die direct-hit ontloop maar dat levert voor de westkant van Florida grote problemen op.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 8 september 2017 @ 12:28:57 #34
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173656142
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:55 schreef Resistor het volgende:

[..]

Ze doen in ieder geval hard hun best om mijn vooroordelen over ze weg te nemen.

Een vooroordeel is toch geen vooroordeel meer als het echt zo is?
Plunderen gebeurt werkelijk overal bij zulke rampen, helaas.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173656276
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:36 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Zag ze ook in een filmpje met flatscreens rond lopen, nieuwe uiteraard. Dat je eten en drinken meeneemt snap ik helemaal maar dit...
Voedsel of materiaal voor een noodreparatie aan je huis is begrijpelijk. Als je dat niet kan kopen, moet je het maar op een andere manier in je 'bezit' zien te krijgen.

Zodra je zelf van de eerste levensbehoeften bent voorzien, zou een mens met een geweten zich toch vooral richten op het helpen van anderen en/of het ruimen van puin.
pi_173656356
Kleine bijdrage.

Hier een bundeling van modellen => Mike's Weather Page
Genesis 6:4 - The Nephilim were on the earth in those days, and also afterward, when the sons of God came in to the daughters of man and they bore children to them. These were the mighty men who were of old, the men of renown.
pi_173656587
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:11 schreef DustPuppy het volgende:

Alligator-hurricane.
is dat zoiets als sharknado?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173657003
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nee. De orkaan bestond nog niet 2 weken terug. Dus maanden is zwaar overdreven. 1,5 week geleden, toen de orkaan wel bestond, zeiden de meeste modellen dat hij in de oceaan bij Canada terecht zou komen.

Daarnaast is het pad nog steeds niet zeker, zelfs niet 3 dagen van te voren voordat hij ergens aan land gaat.

Bij Houston waren er nauwelijks mensen geavacueerd. Alleen in de kustplaatsen eigenlijk. De evacuaties begonnen pas toen de reservoirs en rivieren buiten hun oevers traden.

Je kan niet mensen evacueren als je niet weet waar de orkaan heen gaat. Voor hetzelfde geldt stuur je alle mensen weg naar een ander gebied, en blijkft door orkaan daar heen te gaan in plaats van de plek waar je mensen wegstuurde....

Een beetje inlezen kan geen kwaad....
Onzin, iedereen weet wat een orkaan seizoen is, en je weet al helemaal zeker dat op die eilanden het altijd raak is. je ziet elk jaar de orkanen met dezelfde route op Florida afstuiven en altijd razen ze eerst over het Caribisch gebied.
pi_173657646
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:23 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Onzin, iedereen weet wat een orkaan seizoen is, en je weet al helemaal zeker dat op die eilanden het altijd raak is. je ziet elk jaar de orkanen met dezelfde route op Florida afstuiven en altijd razen ze eerst over het Caribisch gebied.


haha goed idee.. elk orkaanseizoen even alle caribische eilanden bij voorbaat evacueren omdat er 'mogelijk' een orkaan aankomt :')

Eyjafjallajoekull heeft gewoon 100% gelijk met zijn post.
Alpha kenny one
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:59:41 #40
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_173657689
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:23 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Onzin, iedereen weet wat een orkaan seizoen is, en je weet al helemaal zeker dat op die eilanden het altijd raak is. je ziet elk jaar de orkanen met dezelfde route op Florida afstuiven en altijd razen ze eerst over het Caribisch gebied.
Dit is gewoon feitelijk onjuist.
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 14:26:22 #41
8781 crew  Frutsel
pi_173658201
Oeh, Irma gaat de VS verwoesten :o

Volgens ene directeur van FEMA dan, of zou hij zich alvast indekken voor de ongelofelijke teringzooi die zijn organisatie er na de orkaan alsnog van gaat maken?
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 8 september 2017 @ 14:34:13 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173658305
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:23 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Onzin, iedereen weet wat een orkaan seizoen is, en je weet al helemaal zeker dat op die eilanden het altijd raak is. je ziet elk jaar de orkanen met dezelfde route op Florida afstuiven en altijd razen ze eerst over het Caribisch gebied.
Ja, nou.... het Caribisch gebied en Florida in het vervolg van juni tot en met november maar ontruimen dan? Preventief?

De meeste orkanen worden niet zo heftig als de huidige... dus om nou te doen alsof het ieder jaar raak is op deze manier is gewoon vrij overdreven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 8 september 2017 @ 14:41:52 #44
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173658454
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

is dat zoiets als sharknado?
Daar ging ik voor, inderdaad.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173658634
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, Irma gaat de VS verwoesten :o

Volgens ene directeur van FEMA dan, of zou hij zich alvast indekken voor de ongelofelijke teringzooi die zijn organisatie er na de orkaan alsnog van gaat maken?
Zijn uitspraken zullen wel niet los te koppelen zijn van de geldproblemen van FEMA:

http://edition.cnn.com/20(...)er-relief/index.html

"FEMA could run out of cash this weekend"

The lack of money could force the agency to essentially start operating on IOUs if Congress doesn't act in time.
Alpha kenny one
pi_173658747
Golven Orkaan Irma doden Profsurfer

https://www.rtlnieuws.nl/(...)rma-doden-profsurfer

Darwinaward much?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 september 2017 @ 14:58:47 #47
862 Arcee
Look closer
pi_173658851
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:54 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Golven Orkaan Irma doden Profsurfer

https://www.rtlnieuws.nl/(...)rma-doden-profsurfer

Darwinaward much?
Ja, surfen in de zwaarste orkaan ooit is misschien niet het beste idee idd.
  vrijdag 8 september 2017 @ 14:58:49 #48
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173658852
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:54 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Golven Orkaan Irma doden Profsurfer

https://www.rtlnieuws.nl/(...)rma-doden-profsurfer

Darwinaward much?
"Pro"
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173658867
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:58 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

"Pro"
deze reactie wilde ik ook posten :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173659011
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:54 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Golven Orkaan Irma doden Profsurfer

https://www.rtlnieuws.nl/(...)rma-doden-profsurfer

Darwinaward much?
"Vlak voordat hij omkwam, zou hij tegen een vriend hebben gezegd dat hij zojuist 'de beste golf van zijn leven' had meegemaakt, schrijft de surfsite."

heeft hij dat iig nog meegemaakt.. wel pas 16 jaar oud :{
Alpha kenny one
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')