abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 september 2017 @ 20:18:39 #251
163650 Greys
pi_173839933
Ik stond vanmorgen lekker in de zon op het hondenveld. Toen deed ik één stap naar voren en stapte in een diepe kuil die ik niet zag door het lange gras. *krak* Dag enkelbanden :') Godver mensen wat doet dat zeer zeg. Hele middag in ziekenhuis geweest, ze hebben de foto's tig keer bekeken want de dokter van de HAP wist zeker dat het gebroken was maar op de Spoedeisende Hulp daarna konden ze geen breuk vinden. Maar ja, die achterlijk dikke enkel. Bleken de enkelbanden dus zo gekraakt te hebben. Wist niet dat het kon :o De andere mensen op het hondenveld hoorden het op vele meters afstand kraken en riepen 'zeg ajb dat dat geluid van een tak kwam' toen ik plak op m'n bek op de grond lag. :') Komende zes weken wel zoet mee. Geluk bij een ongeluk dat m'n huidige auto toevallig een automaat is en dat het m'n linker enkel betreft. Kan je nog een beetje verplaatsen. Maar lekker handig met de honden _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173841293
Greys, hoe is het met de pijn? :* Hou je het vol?
Wat erg toch hoe je zo ineens uit de running kunt zijn. Je gaat toch niet met de auto meteen werken? :@
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 september 2017 @ 23:48:31 #253
163650 Greys
pi_173845182
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, hoe is het met de pijn? :* Hou je het vol?
Wat erg toch hoe je zo ineens uit de running kunt zijn. Je gaat toch niet met de auto meteen werken? :@
Ik moet nog drie dagen werken en dan heb ik vakantie. Komt echt zo kut uit allemaal. Net van die dagen dat ik nog dingen moet afronden. Dus de bedoeling is van wel maar de baas zei dat we morgen eerst wel ff bellen. Momenteel ben ik vooral bang dat ik vannacht moet plassen :') Aangezien ik dan op m'n handen en knieën naar de plee moet. Ik ben het nu al zo beu en ik heb het pas een paar uur _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 18 september 2017 @ 00:51:04 #254
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173845762
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 20:18 schreef Greys het volgende:
Ik stond vanmorgen lekker in de zon op het hondenveld. Toen deed ik één stap naar voren en stapte in een diepe kuil die ik niet zag door het lange gras. *krak* Dag enkelbanden :') Godver mensen wat doet dat zeer zeg. Hele middag in ziekenhuis geweest, ze hebben de foto's tig keer bekeken want de dokter van de HAP wist zeker dat het gebroken was maar op de Spoedeisende Hulp daarna konden ze geen breuk vinden. Maar ja, die achterlijk dikke enkel. Bleken de enkelbanden dus zo gekraakt te hebben. Wist niet dat het kon :o De andere mensen op het hondenveld hoorden het op vele meters afstand kraken en riepen 'zeg ajb dat dat geluid van een tak kwam' toen ik plak op m'n bek op de grond lag. :') Komende zes weken wel zoet mee. Geluk bij een ongeluk dat m'n huidige auto toevallig een automaat is en dat het m'n linker enkel betreft. Kan je nog een beetje verplaatsen. Maar lekker handig met de honden _O-
:X Doet al pijn als ik alleen jouw beschrijving lees :X Wat een !zooi dan dat je met een misstap zoiets hebt. Hopelijk is het met de pijn een beetje uit te houden, zodat je wel de dingen kunt doen die je moet doen. En vooral veel beterschap.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 18 september 2017 @ 03:34:07 #255
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_173846103
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 20:18 schreef Greys het volgende:
Ik stond vanmorgen lekker in de zon op het hondenveld. Toen deed ik één stap naar voren en stapte in een diepe kuil die ik niet zag door het lange gras. *krak* Dag enkelbanden :') Godver mensen wat doet dat zeer zeg. Hele middag in ziekenhuis geweest, ze hebben de foto's tig keer bekeken want de dokter van de HAP wist zeker dat het gebroken was maar op de Spoedeisende Hulp daarna konden ze geen breuk vinden. Maar ja, die achterlijk dikke enkel. Bleken de enkelbanden dus zo gekraakt te hebben. Wist niet dat het kon :o De andere mensen op het hondenveld hoorden het op vele meters afstand kraken en riepen 'zeg ajb dat dat geluid van een tak kwam' toen ik plak op m'n bek op de grond lag. :') Komende zes weken wel zoet mee. Geluk bij een ongeluk dat m'n huidige auto toevallig een automaat is en dat het m'n linker enkel betreft. Kan je nog een beetje verplaatsen. Maar lekker handig met de honden _O-
Damn, dat is klote. -O-
Heb dat ook eens gehad, ben je idd nog wel even zoet mee.

quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 23:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik moet nog drie dagen werken en dan heb ik vakantie. Komt echt zo kut uit allemaal. Net van die dagen dat ik nog dingen moet afronden. Dus de bedoeling is van wel maar de baas zei dat we morgen eerst wel ff bellen. Momenteel ben ik vooral bang dat ik vannacht moet plassen :') Aangezien ik dan op m'n handen en knieën naar de plee moet. Ik ben het nu al zo beu en ik heb het pas een paar uur _O-
Ik zou even informeren of je ergens krukken kunt regelen... (medipoint heeft ze nog wel eens te leen, of welzorg (te huur) oid)
Ik spreek helaas uit ervaring als ik zeg dat een paar krukken je leven in dit soort situaties echt een stuk eenvoudiger/beter kunnen maken.

Hoop dat je snel weer je springende en jubelende zelf bent. *O*

:*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † maandag 18 september 2017 @ 05:15:31 #256
368283 ato
pi_173846164
Dat is klote, Greys en dat ook nog net voor je vakantie.
Had je plannen? Fijn dat je zo'n baas hebt. Sterkte en beterschap in ieder geval.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 18 september 2017 @ 05:16:25 #257
368283 ato
pi_173846165
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 13:43 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Graham of Waylon? Of beiden?
Waylon
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 18 september 2017 @ 05:17:59 #258
368283 ato
pi_173846166
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:23 schreef Nexum het volgende:
Wat een prachtige versie van I Will Always Love You!!

Waylon moet inderdaad naar het ESF. Maar ik vind niet dat dat met een countryballad moet. Hij moet echt met een powernummer gaan, daar zie ik ons gewoon veel hoger mee komen.
Je bedoelt toch niet zo'n eurocliche power ballad?
Nee laat hem maar gaan met een klein liedje, wat raakt.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 september 2017 @ 09:36:01 #259
163650 Greys
pi_173847587
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 05:15 schreef ato het volgende:
Dat is klote, Greys en dat ook nog net voor je vakantie.
Had je plannen? Fijn dat je zo'n baas hebt. Sterkte en beterschap in ieder geval.
Had geen plannen. Had nog geen vakantie gehad en wilde gewoon "lekker thuis" de komende weken. Nou dat gaat wel lukken :')

En m'n baas is idd geweldig want ze belde net dat ze zo komt om krukken te brengen en medicijnen. Dan hoef ik dat allemaal niet te gaan halen vandaag O+ En niet naar werk dus en als ik morgen wil werken komt ze me halen en brengen voor paar uurtjes en als ze me terugbrengt laat ze meteen de honden uit. _O_ _O_ _O_ _O_
Zo kom ik die paar dagen wel door tot ik toch al vakantie had. Geluk bij een ongeluk, aardige mensen om je heen. Net een app van de buurvrouw of ze boodschappen kan halen uit haar werk. Andere buurvrouw kwam aan de deur gisteren om hulp aan te bieden. Dit durp O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173847614
Beterschap Greys!
pi_173847781
Wat een geweldige baas, Greys. O+

Wel rot van je vakantie, dat je die nu zo in moet vullen... Ik hoop dat de pijn over een paar dagen wat minder erg is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 18 september 2017 @ 10:08:49 #262
368283 ato
pi_173847948
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 09:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Had geen plannen. Had nog geen vakantie gehad en wilde gewoon "lekker thuis" de komende weken. Nou dat gaat wel lukken :')

En m'n baas is idd geweldig want ze belde net dat ze zo komt om krukken te brengen en medicijnen. Dan hoef ik dat allemaal niet te gaan halen vandaag O+ En niet naar werk dus en als ik morgen wil werken komt ze me halen en brengen voor paar uurtjes en als ze me terugbrengt laat ze meteen de honden uit. _O_ _O_ _O_ _O_
Zo kom ik die paar dagen wel door tot ik toch al vakantie had. Geluk bij een ongeluk, aardige mensen om je heen. Net een app van de buurvrouw of ze boodschappen kan halen uit haar werk. Andere buurvrouw kwam aan de deur gisteren om hulp aan te bieden. Dit durp O+
Wat een schatje je baas, maar dat ben jij natuurlijk ook.
Dan is het geven en nemen zo makkelijk.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 september 2017 @ 10:57:26 #263
163650 Greys
pi_173848590
Lief, bedankt O+

Wat vooral scheelt in zulke gevallen denk ik is dat ik in de zeventien jaar ofzo dat ik daar werk echt amper thuis ben gebleven. Ben bijna ooit ziek en geen aansteller qua pijn dus als er dan ook eens écht iets is weten ze heel erg zeker dat er echt iets is haha. Dat scheelt wel echt denk ik.
Ben echt superblij met de hulp. Dat scheelt heel veel want ik was gisteravond best even in paniek en een tikkie labiel van de pijn en omdat ik niet wist hoe alles goed moest komen deze week als ik echt niks kon. Eten maken in de keuken? Ik kan niet eens twee minuten rechtop staan op één been. En hoe moest het met de honden want ik heb wel een tuin maar de honden willen niet in de tuin poepen. Etc. En nu is alles al bijna opgelost voor deze week. _O_ _O_ _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173848636
Van harte beterschap Greys!
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 11:51:19 #265
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173849516
Beterschap Greys!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 13:16:36 #266
375570 crew  Cyan9
pi_173850828
Het klinkt al heel pijnlijk! Beterschap!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † maandag 18 september 2017 @ 14:33:48 #267
368283 ato
pi_173852288
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 10:57 schreef Greys het volgende:
Lief, bedankt O+

Wat vooral scheelt in zulke gevallen denk ik is dat ik in de zeventien jaar ofzo dat ik daar werk echt amper thuis ben gebleven. Ben bijna ooit ziek en geen aansteller qua pijn dus als er dan ook eens écht iets is weten ze heel erg zeker dat er echt iets is haha. Dat scheelt wel echt denk ik.
Ben echt superblij met de hulp. Dat scheelt heel veel want ik was gisteravond best even in paniek en een tikkie labiel van de pijn en omdat ik niet wist hoe alles goed moest komen deze week als ik echt niks kon. Eten maken in de keuken? Ik kan niet eens twee minuten rechtop staan op één been. En hoe moest het met de honden want ik heb wel een tuin maar de honden willen niet in de tuin poepen. Etc. En nu is alles al bijna opgelost voor deze week. _O_ _O_ _O_
Je klinkt ook vaak enthousiast over je werk en ik geloof ook dat je een harde werkster ben en bijna nooit thuis bent.

Even iets moois tussen door, wat leer je in mindere tijden dat je vrienden, zus en zwager zo belangrijk en dierbaar voor je zijn he. Zo fijn ( even over mij :-))

Ik ga weer even Waylon draaien, je hebt een verslaafde gemaakt van zijn prachtig muziek stukje Greys.
Even lekker hard op box
:)
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 september 2017 @ 17:06:18 #268
163650 Greys
pi_173854870
Dat is zeker waar dat je in zulke tijden (jouw tijden) weer even echt leert wie belangrijk en dierbaar zijn. Fijn dat je zulke mensen hebt ato :*

En het waylon stukje zal ook wel goed bij deze tijd voor je passen. Mooi dat je er zo van kunt genieten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 september 2017 @ 17:06:40 #269
163650 Greys
pi_173854882
En dank jullie allemaal voor de lieve woorden. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173856636
Beterschap Greys!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_173856866
quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2017 17:06 schreef Greys het volgende:
En dank jullie allemaal voor de lieve woorden. O+

Wij hebben nooit een tekort aan 'mooie woorden'. :Y
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † maandag 18 september 2017 @ 20:29:59 #272
368283 ato
pi_173859078
Lijkt mij best leuk om volgend jaar iets van een ESF meeting te organiseren..
Zo en zo jullie te ontmoeten..
Dat waren mijn laatste lieve woorden vandaag :)
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 september 2017 @ 20:43:14 #273
163650 Greys
pi_173859501
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef Fred_B het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wij hebben nooit een tekort aan 'mooie woorden'. :Y
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 september 2017 @ 20:45:07 #274
163650 Greys
pi_173859555
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 20:29 schreef ato het volgende:
Lijkt mij best leuk om volgend jaar iets van een ESF meeting te organiseren..
Zo en zo jullie te ontmoeten..
Dat waren mijn laatste lieve woorden vandaag :)
Ja lijkt mij ook leuk. Kan dan bv in dat knusse huiskamercafé waar we al eerder hebben gemeet met ESFers. Metro loopafstand, gratis parkeren. Kan ook al bv in februari ofzo, gewoon ff gezellig meeten en wat eten/drinken en klagen of jubelen over de Nederlandse inzending :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 18 september 2017 @ 20:56:57 #275
368283 ato
pi_173859893
quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2017 20:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja lijkt mij ook leuk. Kan dan bv in dat knusse huiskamercafé waar we al eerder hebben gemeet met ESFers. Metro loopafstand, gratis parkeren. Kan ook al bv in februari ofzo, gewoon ff gezellig meeten en wat eten/drinken en klagen of jubelen over de Nederlandse inzending :P
Ja ik ben voor ^O^

En dan weten wij al wat meer ESF nummers, leuk.
Waar is het ook alweer?
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 september 2017 @ 21:02:09 #276
163650 Greys
pi_173860031
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 20:56 schreef ato het volgende:

[..]

Ja ik ben voor ^O^

En dan weten wij al wat meer ESF nummers, leuk.
Waar is het ook alweer?
Dat is in Rotterdam Noord. Buiten het centrum. Rustig. Altijd zitplaats. Klein. Gezellig. Een eigenaar die esf ook leuk vindt. Lekker eten en hele prettige prijzen. En dus gratis parkeren en drie minuten lopen vanaf metro. Veel voordelen. Maar hoeft niet per se daar hoor. Maar alle vorige esf meets bevielen enorm goed daar, ook voor de mensen die niet van massa houden enzo. Tis er gewoon knus en niet druk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 18 september 2017 @ 21:19:22 #277
368283 ato
pi_173860450
Oh als ik het zo lees, vind ik het wel meer dan prima hoor.
Dan wordt het voor mij openbaar vervoer ( er gaan ook nachttreinen).
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 18 september 2017 @ 22:05:27 #278
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173861867
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 09:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Had geen plannen. Had nog geen vakantie gehad en wilde gewoon "lekker thuis" de komende weken. Nou dat gaat wel lukken :')

En m'n baas is idd geweldig want ze belde net dat ze zo komt om krukken te brengen en medicijnen. Dan hoef ik dat allemaal niet te gaan halen vandaag O+ En niet naar werk dus en als ik morgen wil werken komt ze me halen en brengen voor paar uurtjes en als ze me terugbrengt laat ze meteen de honden uit. _O_ _O_ _O_ _O_
Zo kom ik die paar dagen wel door tot ik toch al vakantie had. Geluk bij een ongeluk, aardige mensen om je heen. Net een app van de buurvrouw of ze boodschappen kan halen uit haar werk. Andere buurvrouw kwam aan de deur gisteren om hulp aan te bieden. Dit durp O+
Goed om te horen dat je veel mensen hebt die je helpen en dat je een geweldige baas hebt (bij mijn directe baas zou het tegenovergestelde gebeuren denk ik). Nogmaals sterke.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 18 september 2017 @ 22:07:47 #279
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173861919
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 20:29 schreef ato het volgende:
Lijkt mij best leuk om volgend jaar iets van een ESF meeting te organiseren..
Zo en zo jullie te ontmoeten..
Dat waren mijn laatste lieve woorden vandaag :)
Ga je nu alleen nog maar de boel kort en klein slaan hier, aangezien je geen lieve woorden meer gebruikt vandaag :P

Op zich een goed idee voor een ESF meet. Al weet ik nog niet zo of ik dan ook zou gaan, maar dat zou ik dan t.z.t. moeten zien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173862009
Argh, kl*te ja Greys! Hoe diep was dat gat/die kuil wel niet dan :o Klinkt idd erg pijnlijk. Wel fijn dat je zoveel lieve mensen om je hebt :) Veel beterschap gewenst.

Oh en de meet lijkt me leuk!
~The present is all there is~
  † In Memoriam † maandag 18 september 2017 @ 22:20:06 #281
368283 ato
pi_173862197
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2017 22:07 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ga je nu alleen nog maar de boel kort en klein slaan hier, aangezien je geen lieve woorden meer gebruikt vandaag :P

Op zich een goed idee voor een ESF meet. Al weet ik nog niet zo of ik dan ook zou gaan, maar dat zou ik dan t.z.t. moeten zien.
Nee hoor, ben niet zo agressief
Gewoon gaan :) :P
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 18 september 2017 @ 22:29:29 #282
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173862392
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 22:20 schreef ato het volgende:

[..]

Nee hoor, ben niet zo agressief
Gewoon gaan :) :P
Dan waren het niet je laatste lieve woorden :P Ik zeg geen nee, sowieso goed om het voorstel te doen, dan gaat het altijd wel wat leven en kan iedereen erover nadenken. In ieder geval zou Rotterdam voor mij niet slecht uitkomen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter maandag 18 september 2017 @ 22:37:11 #283
87554 Cee
Welluk?
pi_173862533
Greys wat fijn dat je zo'n toffe baas hebt die het beste met je voor heeft! Hopelijk is de pijn snel minder en gaat het herstel naar verwachting. Klinkt echt heel naar, die blessure, en je zal je zeker kapot geschrokken zijn!
Lekker met het pootje omhoog en rustahhhhhg aan doen, hahaha oh god dat wordt lastig. Je kan het. JE KAN HET. Hup met dat pootje. Netflix en chill.
Beterschap! O+
pi_173862665
Beterschap Greys :*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 12:21:22 #285
375570 crew  Cyan9
pi_173868953
Ik had gisteravond weer zo'n heerlijke discussie met een vriend van me uit Noord-Brabant. We hebben elkaar al een tijdje niet gezien, dus zijn we aan het kijken of we een keer kunnen meeten. Maar dan kom meteen het punt boven drijven wat zo vaak boven komt drijven: het noorden is veel te ver weg. Ik ben al meerdere keren bij hem geweest, heb ik niet over gezeurd, maar het noorden is dan weer te ver weg. Blijkbaar is het verder om noordwaarts te gaan.

En dat heb ik dus al vaker gemerkt. Ik doe er niet moeilijk over om eens een keer naar iemand toe te gaan die ver weg woont, maar andersom is het altijd te ver. Daar bovenop houdt de wereld sowieso op buiten de randstad voor veel mensen.

#klaagmuur
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 september 2017 @ 12:28:23 #286
163650 Greys
pi_173869057
Dank allen O+

Cyan heb je helemaal gelijk in hoor. Ik ga zelf bv net zo goed naar vriendin in Friesland (dan blijf ik gewoon meteen twee dagen) of mee met iemand naar het ziekenhuis in Maastricht als dat ze hier komen. Nou scheelt het ook wel dat ik van autorijden hou. Maar het moet wel een beetje van beide kanten komen inderdaad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 12:44:39 #287
375570 crew  Cyan9
pi_173869308
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:28 schreef Greys het volgende:
Dank allen O+

Cyan heb je helemaal gelijk in hoor. Ik ga zelf bv net zo goed naar vriendin in Friesland (dan blijf ik gewoon meteen twee dagen) of mee met iemand naar het ziekenhuis in Maastricht als dat ze hier komen. Nou scheelt het ook wel dat ik van autorijden hou. Maar het moet wel een beetje van beide kanten komen inderdaad.
Dat is nou net het punt wat voor veel mensen vanzelfsprekend lijkt. Die Noorderlingen komen maar naar ons toe, want andersom is het veel te ver..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_173869633
quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2017 20:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja lijkt mij ook leuk. Kan dan bv in dat knusse huiskamercafé waar we al eerder hebben gemeet met ESFers. Metro loopafstand, gratis parkeren. Kan ook al bv in februari ofzo, gewoon ff gezellig meeten en wat eten/drinken en klagen of jubelen over de Nederlandse inzending :P
De sjoelmeetings zijn niet meer?
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2017 @ 13:21:39 #289
368283 ato
pi_173869975
Is inderdaad raar Cyan.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 16:37:07 #290
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173873103
Kende mensen die het een wereldreis vonden om van Rotterdam naar omgeving Breda te reizen, ''want Brabant is zo ver weg", terwijl ik het iedere dag deed. Uurtje heen, uurtje terug, valt mee toch? :)

En het stereotype over brabo's ==> boeren heb ik daar ook nog mogen horen. Sindsdien geloof ik er niet meer in dat mensen die in grote steden wonen perse minder wereldvreemd zouden zijn. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 september 2017 @ 16:39:20 #291
163650 Greys
pi_173873149
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:44 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat is nou net het punt wat voor veel mensen vanzelfsprekend lijkt. Die Noorderlingen komen maar naar ons toe, want andersom is het veel te ver..
Ja dat is gewoon stom. Zeker als het één of één is. Bij meetings met grote groepen is het vaak handig om het gewoon een beetje in het midden te doen ipv helemaal noord of helemaal zuid, maar gewoon bij een vriendenbezoek hoort het gewoon een beetje om en om te zijn lijkt me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 september 2017 @ 16:40:12 #292
163650 Greys
pi_173873164
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:03 schreef iBenny het volgende:

[..]

De sjoelmeetings zijn niet meer?
Nee maar die kunnen we ook best weer eens reanimeren. Misschien combineren met pre-esf meet. Beetje sjoelen voor wie dat wil, beetje kletsen, beetje eten en drinken. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 september 2017 @ 16:41:14 #293
163650 Greys
pi_173873183
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:37 schreef ijs_beer het volgende:
Kende mensen die het een wereldreis vonden om van Rotterdam naar omgeving Breda te reizen, ''want Brabant is zo ver weg", terwijl ik het iedere dag deed. Uurtje heen, uurtje terug, valt mee toch? :)

En het stereotype over brabo's ==> boeren heb ik daar ook nog mogen horen. Sindsdien geloof ik er niet meer in dat mensen die in grote steden wonen perse minder wereldvreemd zouden zijn. :P
Ik ben drie jaar lang van m'n omgeving Rotterdam durp naar Oudenbosch gereden omdat m'n werk tijdelijk verhuisde. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 16:45:12 #294
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173873258
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben drie jaar lang van m'n omgeving Rotterdam durp naar Oudenbosch gereden omdat m'n werk tijdelijk verhuisde. _O-
Ook lekker. Werd je dus zomaar geconfronteerd met die wereldreis over de grote rivieren en uitgestrekte vlaktes van het brabantse land. Hoe heb je het overleefd?!?! #indebelevingvandiebekendenvanme

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door ijs_beer op 19-09-2017 16:54:34 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_173873462
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee maar die kunnen we ook best weer eens reanimeren. Misschien combineren met pre-esf meet. Beetje sjoelen voor wie dat wil, beetje kletsen, beetje eten en drinken. :D
Jeu de boules is ook wel lache
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 16:58:57 #296
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173873532
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:55 schreef iBenny het volgende:

[..]

Jeu de boules is ook wel lache
Zal de café-eigenaar blij mee zijn, van die vliegende ballen door de zaak. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_173873687
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:58 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Zal de café-eigenaar blij mee zijn, van die vliegende ballen door de zaak. :D
Sjoelen is inderdaad wat onschuldiger als er ook drank vloeit :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2017 @ 17:15:11 #298
368283 ato
pi_173873778
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee maar die kunnen we ook best weer eens reanimeren. Misschien combineren met pre-esf meet. Beetje sjoelen voor wie dat wil, beetje kletsen, beetje eten en drinken. :D
Maar dan moet je ook komen :)
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2017 @ 17:16:17 #299
368283 ato
pi_173873802
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 17:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Sjoelen is inderdaad wat onschuldiger als er ook drank vloeit :P
Ja die gaat ook zeker vloeien ;)
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 19 september 2017 @ 17:24:19 #300
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173873949
Vloeiend gaan wij
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')