abonnement Unibet Coolblue
pi_173708061
Vorig jaar op mijn vakantie ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met het Footbal. Toen daar ook een college wedstrijd bekeken (miami hurricanes) en ben er toen in geintresseerd geraakt. Nu wil ik vanaf dit jaar het allemaal wat beter gaan volgen.
Heb een essential Game pass genomen en heb gister voor het eerst naar de Redzone zitten kijken. Op die manier kan je alles wel volgen maar het ging toch wel erg snel voor mij allemaal. Op welke manier zou het makkelijker zijn om het spelletje wat beter te leren? complete wedstrijden kijken en dan later samenvattingen om de andere ook te volgen of toch de redzone?
  Redactie Frontpage maandag 11 september 2017 @ 09:25:29 #227
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_173708244
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 23:04 schreef SiebeJ het volgende:
Gamepass icm Chromecast lijkt nog niet echt lekker te werken dit jaar. Ik heb veel last van buffering. Hebben nog meer hier last van?
Had ik in het begin ook met het kijken naar Hard Knocks. Ik dacht dat het aan mijn Wifi lag en heb mijn Chromecast opnieuw geinstalleerd en meteen overgezet op een ander Accesspoint. Daarna geen last meer van gehad. Maar gister geen wedstrijden kunnen kijken, dus ik weet niet of ik live ook dat probleem heb.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_173708873
Wel grappig, maakt niet uit hoe de Hawks verliezen, op social media zijn alle fans aan het huilen om de refs :D
pi_173709081
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Had ik in het begin ook met het kijken naar Hard Knocks. Ik dacht dat het aan mijn Wifi lag en heb mijn Chromecast opnieuw geinstalleerd en meteen overgezet op een ander Accesspoint. Daarna geen last meer van gehad. Maar gister geen wedstrijden kunnen kijken, dus ik weet niet of ik live ook dat probleem heb.
Ik denk dat het aan de Redzone stream lag. Ik ben halverwege overgeschakeld van RZ naar Packers vs Seahawks en daar had ik geen last van hick ups. Ook met Netflix nergens last van.
  maandag 11 september 2017 @ 10:59:05 #230
67174 Dos37
Come on Twente
pi_173709535
Dat was vrij kansloos voor de Giants
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 11 september 2017 @ 12:54:39 #231
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173710917
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:59 schreef Dos37 het volgende:
Dat was vrij kansloos voor de Giants
Wel duidelijk dat ze Beckham missen, de offense was niet vooruit te branden. Ik heb nog een beetje hoop dat als hij terug is het wat gevaarlijker wordt, maar dat moet Manning wel in leven blijven.

De defense was wel goed, zeker als je ziet dat ze vrijwel de eerste twee kwarten de hele tijd op het veld stonden.
pi_173713480
Redzone stream was bij mij ook choppy, maar door hem te verversen ging het weer prima. Ben mooi mijn eerste week tegen Bas aan het verliezen trouwens, mooie pickup die Kareem Hunt met zn 40 punten!
pi_173713495
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:10 schreef Stage het volgende:
Vorig jaar op mijn vakantie ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met het Footbal. Toen daar ook een college wedstrijd bekeken (miami hurricanes) en ben er toen in geintresseerd geraakt. Nu wil ik vanaf dit jaar het allemaal wat beter gaan volgen.
Heb een essential Game pass genomen en heb gister voor het eerst naar de Redzone zitten kijken. Op die manier kan je alles wel volgen maar het ging toch wel erg snel voor mij allemaal. Op welke manier zou het makkelijker zijn om het spelletje wat beter te leren? complete wedstrijden kijken en dan later samenvattingen om de andere ook te volgen of toch de redzone?
Met iemand samen kijken die de regels wat beter weet! Een of 2 wedstrijden en je snapt de basis al.
pi_173713951
Er zijn hier rond de SB vaker sites geplaatst met basisregels, posities en hoe het systeem ongeveer werkt. Zullen vast mensen zijn die die linkjes nog wel weten haha
pi_173715554
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:05 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Met iemand samen kijken die de regels wat beter weet! Een of 2 wedstrijden en je snapt de basis al.
In princiepe begrijp ik alles wel, heb na de superbowl dit jaar nog een poosje Madden NFL op de PS4 gespeeld, dat scheelt ook wel denk.
Maar had vooral moeite met de snelheid van de Redzone gister, komt ook wel een beetje omdat ik verder eigenlijk nooit engels tv of commentaar heb. Misschien volgende week een hele wedstrijd kijken omdat dan alles was rustiger gaan en je vaak na elke play een herhaling hebt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 september 2017 @ 17:55:25 #236
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_173716101
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:10 schreef Stage het volgende:
Vorig jaar op mijn vakantie ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met het Footbal. Toen daar ook een college wedstrijd bekeken (miami hurricanes) en ben er toen in geintresseerd geraakt. Nu wil ik vanaf dit jaar het allemaal wat beter gaan volgen.
Heb een essential Game pass genomen en heb gister voor het eerst naar de Redzone zitten kijken. Op die manier kan je alles wel volgen maar het ging toch wel erg snel voor mij allemaal. Op welke manier zou het makkelijker zijn om het spelletje wat beter te leren? complete wedstrijden kijken en dan later samenvattingen om de andere ook te volgen of toch de redzone?
Beginnen met RedZone is niet handig nee. Hele wedstrijden kijken, hier wat vragen, wat basis regels doornemen etc :)
pi_173716229
Als Engels een probleem is wordt het wel wat lastiger aangezien praktisch alle uitleg/sites/commentaar Engels is. Ik weet ook niet of er ondertiteling is bij die Game Pass. Bij Fox Sports iig niet.

Maargoed, zoals Kyran zegt, hier weten ook genoeg mensen erg veel.
  dinsdag 12 september 2017 @ 01:32:10 #238
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173724831
Peterson kreeg de eerste twee carries tegen de vikings. Bij de eerste hadden ze nog vier man nodig, bij de tweede lag hij gelijk. Maar de saints hebben wel een gevaarlijke aanval met Peterson en Ingram.
  dinsdag 12 september 2017 @ 01:39:10 #239
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173724860
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 01:32 schreef Tweek het volgende:
Peterson kreeg de eerste twee carries tegen de vikings. Bij de eerste hadden ze nog vier man nodig, bij de tweede lag hij gelijk. Maar de saints hebben wel een gevaarlijke aanval met Peterson en Ingram.
Heb Peterson erbij genomen als wissel vrij hoog in de draft. Durfde hem nog niet op te stellen week 1 maar heb nog wel de hoop voor wat yards om zijn vorige seizoen weg te spoelen :).

Die Fournette ben ik uiteindelijk ook wel blij mee. Tijd zal het leren of ik toch voor Hunt had moeten gaan, beide backs zijn in ieder geval veelbelovend.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 12 september 2017 @ 01:42:31 #240
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173724871
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 01:39 schreef Keyos het volgende:

[..]

Heb Peterson erbij genomen als wissel vrij hoog in de draft. Durfde hem nog niet op te stellen week 1 maar heb nog wel de hoop voor wat yards om zijn vorige seizoen weg te spoelen :).

Die Fournette ben ik uiteindelijk ook wel blij mee. Tijd zal het leren of ik toch voor Hunt had moeten gaan, beide backs zijn in ieder geval veelbelovend.
Ziet er trouwens naar uit dat David Johnson het merendeel van het seizoen moet missen. Domper op mijn fantasy seizoen, maar kut voor de Cardinals. Ik heb Cook vanavond, werd veel gebruikt hopelijk doet hij het net als Fournette en Hunt. Anders ben ik wel klaar dit seizoen. Wordt de waiver wire goed in de gaten houden.

Ingram had meer yards, maar Peterson zag er bij ze eerste carry gewoon goed uit. Zou een leuke flex speler moeten zijn.
  dinsdag 12 september 2017 @ 02:09:07 #241
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173724923
Oh dat was wel een mooie touchdown voor Diggs.
  dinsdag 12 september 2017 @ 02:32:18 #242
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173724958
Tweede voor Diggs. Bradford staat lekker te gooien.
pi_173724968
Diggs, Bas is mij helemaal aan het vloeren!
  dinsdag 12 september 2017 @ 02:48:29 #244
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173724977
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 02:40 schreef Luuksor het volgende:
Diggs, Bas is mij helemaal aan het vloeren!
We gaan toch allemaal verliezen van Keyos. Gurley, Fournette, Brown en Fitzgerald.
  dinsdag 12 september 2017 @ 04:06:32 #245
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173725046
Cook verbeterd het record van Peterson qua yards as rookie!
  dinsdag 12 september 2017 @ 04:32:40 #246
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173725065
Cluster fuck bij de Chargers aan het begin.
  dinsdag 12 september 2017 @ 08:23:33 #247
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_173725961
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 01:43 schreef Tweek het volgende:
Beckham speelt vanavond niet. Jammer, maar dan kunnen we gelijk zien wat Shep, Marshall en Engram ervan kunnen.
En dat viel dus tegen...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 12 september 2017 @ 08:28:49 #248
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_173725989
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 22:10 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Stadion bijna helemaal leeg in LA _O-
Tja...het publiek heeft keuze. Lakers, Dodgers etc bieden op dit moment meer waarde voor je sportdollar dan de kreupele rammen. Totdat ze een echte superstar binnen halen, of Goff(hoe je het ook spelt...) een nieuwe Brady blijkt te zijn zal het daar leeg blijven.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_173727777
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Tja...het publiek heeft keuze. Lakers, Dodgers etc bieden op dit moment meer waarde voor je sportdollar dan de kreupele rammen. Totdat ze een echte superstar binnen halen, of Goff(hoe je het ook spelt...) een nieuwe Brady blijkt te zijn zal het daar leeg blijven.
En dan zijn er dit seizoen ook nog de Chargers bijgekomen, dus die moeten ook vechten om diezelfde dollar.

De NFL blijft het maar proberen in LA ondanks dat al meerdere keren (de eerste keer LA Rams, LA Raiders, eerste keer LA Chargers) is gebleken dat die stad blijkbaar gewoon geen football-stad is. Of in ieder geval geen NFL-stad, geen idee hoe vol de stadions van USC/UCLA altijd zitten?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 september 2017 @ 10:39:57 #250
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_173727807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:38 schreef Kaipa het volgende:

[..]

En dan zijn er dit seizoen ook nog de Chargers bijgekomen, dus die moeten ook vechten om diezelfde dollar.

De NFL blijft het maar proberen in LA ondanks dat al meerdere keren (de eerste keer LA Rams, LA Raiders, eerste keer LA Chargers) is gebleken dat die stad blijkbaar gewoon geen football-stad is. Of in ieder geval geen NFL-stad, geen idee hoe vol de stadions van USC/UCLA altijd zitten?
USC en UCLA zitten altijd vol (nou ja vaak in ieder geval). Twee jaar geleden nog bij UCLA in Rose Bowl geweest, echt geweldig.

Denk gewoon dat het niet niet slim was om meteen weer 2 clubs naar LA te sturen. Kunnen ze straks weer zeggen dat het niet werkt ... no shit Sherlock.
pi_173731546
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:38 schreef Kaipa het volgende:

[..]

En dan zijn er dit seizoen ook nog de Chargers bijgekomen, dus die moeten ook vechten om diezelfde dollar.

De NFL blijft het maar proberen in LA ondanks dat al meerdere keren (de eerste keer LA Rams, LA Raiders, eerste keer LA Chargers) is gebleken dat die stad blijkbaar gewoon geen football-stad is. Of in ieder geval geen NFL-stad, geen idee hoe vol de stadions van USC/UCLA altijd zitten?
Sowieso al een raar fenomeen dat clubs kunnen verhuizen van stad. Zou wat zijn als hier in Nederland Ajax opeens speelt in Groningen en Vitesse in Nijmegen ofzo.
Rossoneri siamo noi.
pi_173734649
Onverwacht mn fantasy matchup gewonnen :o!
Huh ineens toch niet? Vreemd :P
Iemand die me btw kan zeggen hoe dat zit met de waiver etc?

[ Bericht 26% gewijzigd door MrBanaan1 op 13-09-2017 09:53:13 ]
pi_173738841
Saints -O- Zowaar nog slechter dan vorig seizoen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_173748651
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Onverwacht mn fantasy matchup gewonnen :o!
Huh ineens toch niet? Vreemd :P
Iemand die me btw kan zeggen hoe dat zit met de waiver etc?
In fantasy football neem ik aan?

Regels verschillen per fantasy league en fantasy aanbieder (NFL / ESPN / Yahoo / whatever), maar over het algemeen:
Als een speler gedropt wordt uit een ander team, staat ie eerst 1 of 2 dagen op de waiver wire. Als je een speler wilt oppikken voor je league wordt er naar de waiver priority gekeken, degene met de hoogste priority die de speler wil krijgt hem. Meestal gaat dit op omgekeerde volgorde van de standings (beste team heeft de laagste priority) en als je een speler succesvol hebt opgepikt drop je vaak naar de onderkant van de lijst.

Na de waiver periode is een speler weer free agent en geldt weer wie het eerst komt wie het eerst maalt.
pi_173787578
De Bengals hebben gisteravond een interessante laatste play uit dd hoge hoed getoverd :D:

http://www.nfl.com/videos(...)ith-J-J-Watt-pancake
pi_173803587
Hoeveel hersentjes zullen er geknapt zijn in week 1?
  zondag 17 september 2017 @ 11:34:04 #258
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_173825175
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:45 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Sowieso al een raar fenomeen dat clubs kunnen verhuizen van stad. Zou wat zijn als hier in Nederland Ajax opeens speelt in Groningen en Vitesse in Nijmegen ofzo.
Helemaal niet vreemd. Gewoon een cultuurverschil. Als er in een bepaalde stad of regio niet genoeg geld verdiend wordt om een professioneel sport team te rechtvaardigen gaat men naar verloop van tijd een andere markt aanboren.

Wat ik wel vreemd is dat de Chargers naar LA zijn gegaan. Er zit net sinds 1 jaar een team dat bij lange na het stadion niet vol krijgt, en dan gooien ze er een team bij. Weliswaar in een klein stadion terwijl er een nieuwe gebouwd wordt, maar volgens mij is er helemaal (nog) geen markt voor in LA. Er zijn steden zijn die qua potentie beter geschikt waren om de Chargers te huisvesten.
pi_173825369
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:34 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Helemaal niet vreemd. Gewoon een cultuurverschil. Als er in een bepaalde stad of regio niet genoeg geld verdiend wordt om een professioneel sport team te rechtvaardigen gaat men naar verloop van tijd een andere markt aanboren.

Wat ik wel vreemd is dat de Chargers naar LA zijn gegaan. Er zit net sinds 1 jaar een team dat bij lange na het stadion niet vol krijgt, en dan gooien ze er een team bij. Weliswaar in een klein stadion terwijl er een nieuwe gebouwd wordt, maar volgens mij is er helemaal (nog) geen markt voor in LA. Er zijn steden zijn die qua potentie beter geschikt waren om de Chargers te huisvesten.
Maar die steden willen geen 1 miljard belastinggeld neerleggen voor een stadium gok ik
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 17 september 2017 @ 11:52:11 #260
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_173825448
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:46 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Maar die steden willen geen 1 miljard belastinggeld neerleggen voor een stadium gok ik
Wat ik ervan gelezen heb is dat met name San Antonio in Texas een enorm groeiende stad is dat graag een NFL team zou hebben, een stadion hebben ze al. Maar ze worden keer op keer genegeerd om een bij mij niet bekende reden.
pi_173825932
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:34 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Helemaal niet vreemd. Gewoon een cultuurverschil. Als er in een bepaalde stad of regio niet genoeg geld verdiend wordt om een professioneel sport team te rechtvaardigen gaat men naar verloop van tijd een andere markt aanboren.

Wat ik wel vreemd is dat de Chargers naar LA zijn gegaan. Er zit net sinds 1 jaar een team dat bij lange na het stadion niet vol krijgt, en dan gooien ze er een team bij. Weliswaar in een klein stadion terwijl er een nieuwe gebouwd wordt, maar volgens mij is er helemaal (nog) geen markt voor in LA. Er zijn steden zijn die qua potentie beter geschikt waren om de Chargers te huisvesten.
Sorry, niet mee eens. De kracht van sport is dat men zich ermee identificeert. Jóuw team, uit jóuw stad. Ik vind het ronduit bizar dat teams dan gewoon wisselen van stad. Naai je je fanbase even flink mee.
Kijk bijv naar de college teams, hoeveel oude mensen daar al van jongsafaan mee zijn opgegroeid en historie mee hebben. Dat waardeer ik dan veel meer.
  zondag 17 september 2017 @ 13:24:35 #262
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173827496
Bijna de weekly pick'ems vergeten, dus een reminder voor de rest die het ook vergeten is.
  zondag 17 september 2017 @ 17:26:49 #263
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_173835194
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 12:17 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Sorry, niet mee eens. De kracht van sport is dat men zich ermee identificeert. Jóuw team, uit jóuw stad. Ik vind het ronduit bizar dat teams dan gewoon wisselen van stad. Naai je je fanbase even flink mee.
Kijk bijv naar de college teams, hoeveel oude mensen daar al van jongsafaan mee zijn opgegroeid en historie mee hebben. Dat waardeer ik dan veel meer.
Die fanbase bouwen ze wel weer op in een andere stad. Maar je hebt deels gelijk, ik kan me ook niet voorstellen dat pakweg de Lions, de Bears of de Steelers in een andere stad gaan spelen. Deze teams zijn al zo lang verbonden aan een stad dat mocht er een keer een plan komen om zulke teams te verplaatsen de hel gaat losbreken.

Wat betreft de Rams en de Chargers, de eigenaren hebben het echt jaren aangekeken maar bij deze teams zat het stadion praktisch nooit vol. Gecombineerd met een nou niet bepaald soepele samenwerking met de steden St.Louis en San Diego en een te kleine markt(in het geval van de Rams) kan ik me wel voorstellen dat de eigenaren ergens anders hun heil gaan zoeken. In Europa is zoiets ondenkbaar vooral bij het voetbal, maar de Amerikaanse maatschappij zit nou eenmaal anders in elkaar.
pi_173836659
Wat is de wedstijd om te kijken vanavond?
  zondag 17 september 2017 @ 18:32:59 #265
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_173837144
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:12 schreef Stage het volgende:
Wat is de wedstijd om te kijken vanavond?
TEN@JAX natuurlijk.
pi_173837824
Iemand een goede redzone stream?
Rossoneri siamo noi.
pi_173837892
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:52 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Wat ik ervan gelezen heb is dat met name San Antonio in Texas een enorm groeiende stad is dat graag een NFL team zou hebben, een stadion hebben ze al. Maar ze worden keer op keer genegeerd om een bij mij niet bekende reden.
Ik had begrepen dat Jerry Jones niet nog een franchise in Texas erbij wil hebben, dus tot zijn dood lijkt me SA niet reëel.
Bovendien, welke franchise moet er heen? een expansion zit er niet in lijkt me want 33 teams is lastig.
pi_173837938
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:56 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand een goede redzone stream?
1080p. moet nog starten dus ik weet niet of het constante kwaliteit is:
http://www.strikeout.me/f(...)ver-miss-a-touchdown

Redzone links op reddit:
https://www.reddit.com/r/(...)read_nfl_gameweek_2/

En alle wedstrijden etc. op reddit:
https://www.reddit.com/r/nflstreams/
pi_173837968
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:12 schreef Stage het volgende:
Wat is de wedstijd om te kijken vanavond?
22.05 Dolphins @ Chargers *O*
pi_173838110
Zonde, Sam Bradford speelt niet voor de VIkings. Hopelijk bakt Case Keenum er wat van
pi_173838163
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:07 schreef Hush het volgende:
Zonde, Sam Bradford speelt niet voor de VIkings. Hopelijk bakt Case Keenum er wat van
Tegen de Steelers waren ze mijn inziens met Bradford al geen favoriet, hoewel de Steelers me vorige week niet overtuigden.
pi_173838190
Nee, ik verwachtte ook niet dat ze @Steelers gaan winnen, maar je mag altijd hopen :-)
pi_173838222
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:10 schreef Hush het volgende:
Nee, ik verwachtte ook niet dat ze @Steelers gaan winnen, maar je mag altijd hopen :-)
Een Vikingsfan? of een Steelers hater ;)

btw: Patriots gaan weer lekker van start, verwacht niet dat de Saints terugkomen zoals de Chiefs.
pi_173838252
Vikings fan hier :)
pi_173838290
Heerlijke drive van de Pats wel.
pi_173838302
Tevens even streampje van de Eagles zoeken :)
pi_173838346
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:12 schreef Hush het volgende:
Vikings fan hier :)
Noted. Nog even en we hebben alle franchises :)
pi_173838351
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 19:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tevens even streampje van de Eagles zoeken :)
https://www.reddit.com/r/(...)_eagles_kansas_city/
pi_173838380
Cardinals zien er voorlopig niet best uit dit seizoen, nu achter tegen de Colts 8)7
pi_173838381
quote:
Had er al eentje gevonden via daar ja!

Pats op tv, Eagles op stream. En iets voor school doen lol.
  zondag 17 september 2017 @ 19:18:13 #281
67174 Dos37
Come on Twente
pi_173838384
Brees wat een mannetje is het ook :')
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_173838472
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 19:18 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Had er al eentje gevonden via daar ja!

Pats op tv, Eagles op stream. En iets voor school doen lol.
Redzone op de Laptop, Westmalle Dubbel erbij, ik zit goed vanavond ^O^
pi_173838532
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:18 schreef Dos37 het volgende:
Brees wat een mannetje is het ook :')
Vertel?
  zondag 17 september 2017 @ 19:25:46 #284
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173838584
Gronkowski kan het nog steeds.
pi_173838600
GronkGod O+
pi_173838656
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:25 schreef Tweek het volgende:
Gronkowski kan het nog steeds.
Zie het nu op redzone, nice moves Gronk :Y
pi_173839016
Iemand die nu net de Pats keek? Waarvoor was die call? Kreeg het even niet mee. Telde niet, dus 3e TD pats.
  zondag 17 september 2017 @ 19:43:00 #288
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173839020
Romo is trouwens erg goed als commentator.

Brady heeft al weer ze derde TD te pakken in the first quarter.
  zondag 17 september 2017 @ 19:43:30 #289
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_173839032
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:43 schreef Tweek het volgende:
Romo is trouwens erg goed als commentator.

Brady heeft al weer ze derde TD te pakken in the first quarter.
Romo is mijn favoriete commentator, nu al.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_173839069
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:43 schreef Tweek het volgende:
Romo is trouwens erg goed als commentator.

Brady heeft al weer ze derde TD te pakken in the first quarter.
Vraag is: laatste keer Brady vs Brees? kreeg dit filmpje mee op reddit deze week van hun eerste ontmoeting in college, 1999 :P
pi_173839104
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 19:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iemand die nu net de Pats keek? Waarvoor was die call? Kreeg het even niet mee. Telde niet, dus 3e TD pats.
Receiver mag niet een verdediger blokkeren voorbij de line of scrimmage als de bal nog niet gegooid is. Dit gebeurde rond de line of scrimmage dus mocht het wel.
  zondag 17 september 2017 @ 19:46:17 #292
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173839105
Is dat Redzone voor een relatieve leek als ik goed genoeg te volgen? De spelregels ken ik, maar ik herken nog niet de plays die gemaakt worden :@
pi_173839155
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:46 schreef ChrisCarter het volgende:
Is dat Redzone voor een relatieve leek als ik goed genoeg te volgen? De spelregels ken ik, maar ik herken nog niet de plays die gemaakt worden :@
Een beetje, het is wel leuk om alle wedstrijden te zien, er gebeurt dan altijd wat. Nadeel is wel dat je nauwelijks herhalingen en uitleg ziet die je wel krijgt als je maar één wedstrijd kijkt.
  zondag 17 september 2017 @ 19:48:13 #294
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173839162
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:46 schreef ChrisCarter het volgende:
Is dat Redzone voor een relatieve leek als ik goed genoeg te volgen? De spelregels ken ik, maar ik herken nog niet de plays die gemaakt worden :@
Je leert meer van een enkele game kijken, met dat gezegd hebbende zou ik Pat tegen Saints kijken. Tony Romo geeft daar commentaar op inhoudelijke begrijpelijke manier.
pi_173839169
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:46 schreef ChrisCarter het volgende:
Is dat Redzone voor een relatieve leek als ik goed genoeg te volgen? De spelregels ken ik, maar ik herken nog niet de plays die gemaakt worden :@
Redzone is voor een continue stroom van offensive plays, het gaat snel, weinig achtergrond, leuk om te zien.
Plays leer je meer van wedstrijden volgen en dan pas na enkele seizoenen, ik herken het merendeel ook niet na +- 6 seizoenen fanatiek kijken.
  zondag 17 september 2017 @ 19:48:41 #296
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_173839182
Ik kan Redzone nog steeds niet vinden op de Windows app btw
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 17 september 2017 @ 19:49:35 #297
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173839211
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:48 schreef Tweek het volgende:

[..]

Je leert meer van een enkele game kijken, met dat gezegd hebbende zou ik Pat tegen Saints kijken. Tony Romo geeft daar commentaar op inhoudelijke begrijpelijke manier.
Ok top. We kijken met vaste groep elk jaar Superbowl maar wil nu toch wat meer regulier volgen in het seizoen in aanloop naar de playoffs en SB
pi_173839212
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 19:48 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan Redzone nog steeds niet vinden op de Windows app btw
Geweldige illigale kwaliteit: al 50 minuten up zonder ook maar een buffering moment:

http://www.strikeout.me/f(...)ver-miss-a-touchdown
  zondag 17 september 2017 @ 19:50:40 #299
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_173839230
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:49 schreef Breidniet het volgende:

[..]

Geweldige illigale kwaliteit: al 50 minuten up zonder ook maar een buffering moment:

http://www.strikeout.me/f(...)ver-miss-a-touchdown
De legale kwaliteit is beter, kan ook op Gamepass online kijken , maar de 50 fps op windows app is super chill
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_173839239
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:46 schreef BobW het volgende:

[..]

Receiver mag niet een verdediger blokkeren voorbij de line of scrimmage als de bal nog niet gegooid is. Dit gebeurde rond de line of scrimmage dus mocht het wel.
Ah thanks, dat wist ik niet :o Zijn van die regels die ik niet eerder meegekregen heb, dus zo leer ik weer wat :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')