abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173731546
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:38 schreef Kaipa het volgende:

[..]

En dan zijn er dit seizoen ook nog de Chargers bijgekomen, dus die moeten ook vechten om diezelfde dollar.

De NFL blijft het maar proberen in LA ondanks dat al meerdere keren (de eerste keer LA Rams, LA Raiders, eerste keer LA Chargers) is gebleken dat die stad blijkbaar gewoon geen football-stad is. Of in ieder geval geen NFL-stad, geen idee hoe vol de stadions van USC/UCLA altijd zitten?
Sowieso al een raar fenomeen dat clubs kunnen verhuizen van stad. Zou wat zijn als hier in Nederland Ajax opeens speelt in Groningen en Vitesse in Nijmegen ofzo.
Rossoneri siamo noi.
pi_173734649
Onverwacht mn fantasy matchup gewonnen :o!
Huh ineens toch niet? Vreemd :P
Iemand die me btw kan zeggen hoe dat zit met de waiver etc?

[ Bericht 26% gewijzigd door MrBanaan1 op 13-09-2017 09:53:13 ]
pi_173738841
Saints -O- Zowaar nog slechter dan vorig seizoen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_173748651
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Onverwacht mn fantasy matchup gewonnen :o!
Huh ineens toch niet? Vreemd :P
Iemand die me btw kan zeggen hoe dat zit met de waiver etc?
In fantasy football neem ik aan?

Regels verschillen per fantasy league en fantasy aanbieder (NFL / ESPN / Yahoo / whatever), maar over het algemeen:
Als een speler gedropt wordt uit een ander team, staat ie eerst 1 of 2 dagen op de waiver wire. Als je een speler wilt oppikken voor je league wordt er naar de waiver priority gekeken, degene met de hoogste priority die de speler wil krijgt hem. Meestal gaat dit op omgekeerde volgorde van de standings (beste team heeft de laagste priority) en als je een speler succesvol hebt opgepikt drop je vaak naar de onderkant van de lijst.

Na de waiver periode is een speler weer free agent en geldt weer wie het eerst komt wie het eerst maalt.
pi_173787578
De Bengals hebben gisteravond een interessante laatste play uit dd hoge hoed getoverd :D:

http://www.nfl.com/videos(...)ith-J-J-Watt-pancake
pi_173803587
Hoeveel hersentjes zullen er geknapt zijn in week 1?
  zondag 17 september 2017 @ 11:34:04 #258
268045 Boezeidekoe
Baltimore Ravens
pi_173825175
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:45 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Sowieso al een raar fenomeen dat clubs kunnen verhuizen van stad. Zou wat zijn als hier in Nederland Ajax opeens speelt in Groningen en Vitesse in Nijmegen ofzo.
Helemaal niet vreemd. Gewoon een cultuurverschil. Als er in een bepaalde stad of regio niet genoeg geld verdiend wordt om een professioneel sport team te rechtvaardigen gaat men naar verloop van tijd een andere markt aanboren.

Wat ik wel vreemd is dat de Chargers naar LA zijn gegaan. Er zit net sinds 1 jaar een team dat bij lange na het stadion niet vol krijgt, en dan gooien ze er een team bij. Weliswaar in een klein stadion terwijl er een nieuwe gebouwd wordt, maar volgens mij is er helemaal (nog) geen markt voor in LA. Er zijn steden zijn die qua potentie beter geschikt waren om de Chargers te huisvesten.
pi_173825369
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:34 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Helemaal niet vreemd. Gewoon een cultuurverschil. Als er in een bepaalde stad of regio niet genoeg geld verdiend wordt om een professioneel sport team te rechtvaardigen gaat men naar verloop van tijd een andere markt aanboren.

Wat ik wel vreemd is dat de Chargers naar LA zijn gegaan. Er zit net sinds 1 jaar een team dat bij lange na het stadion niet vol krijgt, en dan gooien ze er een team bij. Weliswaar in een klein stadion terwijl er een nieuwe gebouwd wordt, maar volgens mij is er helemaal (nog) geen markt voor in LA. Er zijn steden zijn die qua potentie beter geschikt waren om de Chargers te huisvesten.
Maar die steden willen geen 1 miljard belastinggeld neerleggen voor een stadium gok ik
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 17 september 2017 @ 11:52:11 #260
268045 Boezeidekoe
Baltimore Ravens
pi_173825448
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:46 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Maar die steden willen geen 1 miljard belastinggeld neerleggen voor een stadium gok ik
Wat ik ervan gelezen heb is dat met name San Antonio in Texas een enorm groeiende stad is dat graag een NFL team zou hebben, een stadion hebben ze al. Maar ze worden keer op keer genegeerd om een bij mij niet bekende reden.
pi_173825932
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:34 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Sorry, niet mee eens. De kracht van sport is dat men zich ermee identificeert. Juw team, uit juw stad. Ik vind het ronduit bizar dat teams dan gewoon wisselen van stad. Naai je je fanbase even flink mee.
Kijk bijv naar de college teams, hoeveel oude mensen daar al van jongsafaan mee zijn opgegroeid en historie mee hebben. Dat waardeer ik dan veel meer.
  zondag 17 september 2017 @ 13:24:35 #262
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173827496
Bijna de weekly pick'ems vergeten, dus een reminder voor de rest die het ook vergeten is.
  zondag 17 september 2017 @ 17:26:49 #263
268045 Boezeidekoe
Baltimore Ravens
pi_173835194
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 12:17 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Sorry, niet mee eens. De kracht van sport is dat men zich ermee identificeert. Juw team, uit juw stad. Ik vind het ronduit bizar dat teams dan gewoon wisselen van stad. Naai je je fanbase even flink mee.
Kijk bijv naar de college teams, hoeveel oude mensen daar al van jongsafaan mee zijn opgegroeid en historie mee hebben. Dat waardeer ik dan veel meer.
Die fanbase bouwen ze wel weer op in een andere stad. Maar je hebt deels gelijk, ik kan me ook niet voorstellen dat pakweg de Lions, de Bears of de Steelers in een andere stad gaan spelen. Deze teams zijn al zo lang verbonden aan een stad dat mocht er een keer een plan komen om zulke teams te verplaatsen de hel gaat losbreken.

Wat betreft de Rams en de Chargers, de eigenaren hebben het echt jaren aangekeken maar bij deze teams zat het stadion praktisch nooit vol. Gecombineerd met een nou niet bepaald soepele samenwerking met de steden St.Louis en San Diego en een te kleine markt(in het geval van de Rams) kan ik me wel voorstellen dat de eigenaren ergens anders hun heil gaan zoeken. In Europa is zoiets ondenkbaar vooral bij het voetbal, maar de Amerikaanse maatschappij zit nou eenmaal anders in elkaar.
pi_173836659
Wat is de wedstijd om te kijken vanavond?
  zondag 17 september 2017 @ 18:32:59 #265
268045 Boezeidekoe
Baltimore Ravens
pi_173837144
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:12 schreef Stage het volgende:
[email protected] natuurlijk.
pi_173837824
Iemand een goede redzone stream?
Rossoneri siamo noi.
pi_173837892
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:52 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Wat ik ervan gelezen heb is dat met name San Antonio in Texas een enorm groeiende stad is dat graag een NFL team zou hebben, een stadion hebben ze al. Maar ze worden keer op keer genegeerd om een bij mij niet bekende reden.
Ik had begrepen dat Jerry Jones niet nog een franchise in Texas erbij wil hebben, dus tot zijn dood lijkt me SA niet reel.
Bovendien, welke franchise moet er heen? een expansion zit er niet in lijkt me want 33 teams is lastig.
pi_173837938
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:56 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand een goede redzone stream?
1080p. moet nog starten dus ik weet niet of het constante kwaliteit is:
http://www.strikeout.me/f(...)ver-miss-a-touchdown

Redzone links op reddit:
https://www.reddit.com/r/(...)read_nfl_gameweek_2/

En alle wedstrijden etc. op reddit:
https://www.reddit.com/r/nflstreams/
pi_173837968
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:12 schreef Stage het volgende:
22.05 Dolphins @ Chargers *O*
pi_173838110
Zonde, Sam Bradford speelt niet voor de VIkings. Hopelijk bakt Case Keenum er wat van
pi_173838163
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:07 schreef Hush het volgende:
Zonde, Sam Bradford speelt niet voor de VIkings. Hopelijk bakt Case Keenum er wat van
Tegen de Steelers waren ze mijn inziens met Bradford al geen favoriet, hoewel de Steelers me vorige week niet overtuigden.
pi_173838190
Nee, ik verwachtte ook niet dat ze @Steelers gaan winnen, maar je mag altijd hopen :-)
pi_173838222
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:10 schreef Hush het volgende:
Nee, ik verwachtte ook niet dat ze @Steelers gaan winnen, maar je mag altijd hopen :-)
Een Vikingsfan? of een Steelers hater ;)

btw: Patriots gaan weer lekker van start, verwacht niet dat de Saints terugkomen zoals de Chiefs.
pi_173838252
Vikings fan hier :)
pi_173838290
Heerlijke drive van de Pats wel.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')