abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 september 2017 @ 21:57:25 #1
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_173648318



Welkom in het centrale FvD topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Als enige politieke beweging handelen wij vanuit een totaalvisie op de grote problematiek die nu in Nederland speelt: we hebben ongetwijfeld op bepaalde punten overlap met allerlei partijen, maar Forum voor Democratie wil niet alleen de symptomen van de huidige crisis aanpakken (zoals de ongecontroleerde immigratie, de uitzichtloze euro2, het verslechterend onderwijs, en het onhoudbare zorgstelsel); vooral richten we ons op de achterliggende oorzaak: het politieke systeem zélf. Je gaat een huis niet verbouwen als de fundamenten verrot zijn. We moeten beginnen bij de basis: ons politieke systeem stamt uit 1848 en sluit niet meer aan bij deze tijd en bij de wensen van de kiezers.

Partijkartel
Een kleine groep partijleden – van een select aantal partijen – heeft in Nederland de touwtjes in handen. Deze groep van circa 10.000 mensen noemen wij het partijkartel1. Volksvertegenwoordigers en bestuurders worden nu vooral gerekruteerd door de partijleiding zélf – een systeem van coöptatie waardoor vooral meelopers en jaknikkers komen bovendrijven die het nogal eens aan visie en moed ontbreekt. Deze carrièrepolitici willen vervolgens doorschuiven naar een burgemeesterspost, een topfunctie bij een zorgverzekeraar of de hoofdprijs: iets in Brussel. Het is de partij die de baan regelt. De loyaliteit van de volksvertegenwoordiger ligt bij de partijtop – niet bij de kiezer. Hierdoor komen de belangen van de bevolking vaak laag op het prioriteitenlijstje terecht. Partijbelang gaat boven landsbelang.

Dit willen wij veranderen. Ons belangrijkste agendapunt is democratische vernieuwing. Zoals Eberhard van der Laan3 eerder deze week constateerde: “De partijpolitiek is aan het einde van zijn levenscyclus gekomen (…) de burger haakt af“. Daarom zijn bindende referenda noodzakelijk – evenals gekozen burgemeesters. Er is in ons land voldoende talent aanwezig – alleen komt dat niet tot wasdom door de achterhaalde partijcultuur. Nieuwe generaties gaan niet naar rokerige zaaltjes; daarom gaan we e-democracy in Nederland introduceren. De mensen zoveel mogelijk online betrekken bij de zaken die hen raken. Binnenkort lanceren we op onze website het ‘democratie dashboard‘ waar kiezers zélf het heft in handen kunnen nemen om dingen te veranderen via petities, burgerinitiatieven en crowdfunding – en waar ze zich bovendien kunnen kandideren voor openbare functies.

Filmpjes en plaatjes hieronder in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Referendum sleepwet

Door de nieuwe Wet op de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Wiv) krijgen de Inlichtingendiensten AIVD en MIVD aanzienlijk meer bevoegdheden. In de nieuwe wet wordt zogeheten bulkinterceptie toegestaan. Simpel gezegd: de geheime dienst verzamelt een grote berg gegevens en filtert daar langzaam de nuttige informatie uit.

Over deze wet is een aanvraag voor een referendum gedaan door een onafhankelijke groep studenten. Veel mensen maken zich zorgen om hun privacy en de effectiviteit van de nieuwe wetgeving. De eerste 10.000 handtekeningen zijn ruim opgehaald. Om het raadgevend referendum, dat bovendien mogelijk wordt afgeschaft door het kabinet Rutte III, mogelijk te maken moeten 300.000 handtekeningen worden ingezameld.

Tekenen voor het referendum kan op de onderstaande webpagina. Teken dan!1!1!1

https://teken.sleepwet.nl/
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_173648467
Is het nog een beetje gezellig hier of kan ik beter gaan slapen? :P
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_173648504
quote:
7s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zolang Baudet niet op dagelijkse basis in vrijwel alle grote dagbladen en media wordt gekleineerd en beschimpt is die vergelijking niet echt op z'n plaats.
FvD is een kleine partij met twee zetels, heeft weinig tot geen invloed in de Tweede Kamer en nog niet zo 'gevaarlijk' als Fortuyn die destijds meteen groot werd met Leefbaar Rotterdam en een derde van de stemmen binnenhaalde. Daarbij was de kans groot dat de LPF de landelijke verkiezingen ging winnen. Ik ben het met je eens dat het nu (nog) niet te vergelijken is, maar als je kijkt wat FvD met z'n twee zetels nu al over zich heen krijgt zie ik wel dat het dezelfde richting opgaat. Helemaal als FvD de volgende verkiezingen veel zetels wint.
pi_173648539
Als antwoord op de laatste post van het vorige topic:

Ik heb mijn pasje nog niet. Heb me later aangemeld, het komt daar door denk ik. Komt vanzelf :)
pi_173648559










pi_173651652
quote:
Uitstekend verhaal in de Volkskrant. Dat zijn nou eenmaal legitieme vragen die de journalistiek moet proberen te beantwoorden. Want die vraagt dient zich wel degelijk aan, of FvD-fanboys dat nou leuk vinden of niet.

Overigens was de conclusie van het verhaal dat Baudet niet direct valt te classificeren als extreem-rechts.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173651771
Types als Waldemar Torenstra word je bang van
pi_173652057
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 07:44 schreef JanCees het volgende:
Types als Waldemar Torenstra word je bang van
Wat angstig ingesteld?
pi_173653016
https://mobile.twitter.co(...)071939207170/photo/1

Natuurlijk, D66 eindhoven. Je zou er maar op gestemd hebben...
pi_173653293
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:21 schreef Mr.Major het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)071939207170/photo/1

Natuurlijk, D66 eindhoven. Je zou er maar op gestemd hebben...
De slachtofferrol wordt hier flink uitgebuit, merk ik.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:35:04 #11
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_173653309
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:21 schreef Mr.Major het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)071939207170/photo/1

Natuurlijk, D66 eindhoven. Je zou er maar op gestemd hebben...
Eindhovuh de gekste toch? 8)7
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_173653438
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De slachtofferrol wordt hier flink uitgebuit, merk ik.
Ik kan me gisteren nog herinneren dat het absoluut niet mocht dat ik het ene minder erg vond of dat ik dan in een bubbel zat (parafrasering), en nu gaat iemand hier zeggen dat hij het wel "leuk" vindt. Dat lijkt me dan ook niet de bedoeling. Maar ja: het is links dus daarvoor gelden andere regels. Als je die hypocrisie benoemd zit je in je slachtofferrol _O-
pi_173653455
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:21 schreef Mr.Major het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)071939207170/photo/1

Natuurlijk, D66 eindhoven. Je zou er maar op gestemd hebben...
Is hij dan raadslid of iets dergelijks?
Of vind je dit soort reacties nu plots ook prima als een FvD-lid weer wat roeptoetert?
pi_173653468
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Eindhovuh de gekste toch? 8)7
Onder de rivieren is het sowieso weinig soeps natuurlijk.
pi_173653518
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:40 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik kan me gisteren nog herinneren dat het absoluut niet mocht dat ik het ene minder erg vond, en nu gaat iemand hier zeggen dat hij het wel "leuk" vindt. Maar ja: het is links dus daarvoor gelden andere regels. Als je die hypocrisie benoemd zit je in je slachtofferrol _O-
Er wordt hier al meer een dag gehuild over het grote onrecht dat Baudet is aangedaan. Vrijheid van meningsuiting is in het geding, Fortuyn 2.0 etc.

Move on, man.

Baudet is verre van de enige politicus die met dreigementen te maken krijgt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173653536
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er wordt hier al meer een dag gehuild over het grote onrecht dat Baudet is aangedaan. Vrijheid van meningsuiting is in het geding, Fortuyn 2.0 etc.

Move on, man.

Baudet is verre van de enige politicus die met dreigementen te maken krijgt.
De eeuwige slachtofferrol voelt blijkbaar erg prettig. Wel willen uitdelen maar niet kunnen incasseren.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2017 09:46:14 ]
pi_173653597
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De eeuwige slachtofferrol voelt blijkbaar erg prettig. Wel willen uitdelen maar niet kunnen incasseren.
Wanneer heeft het FvD fysiek uitgedeeld dan? Dit soort idiote uitspraken doet het FvD niet bovendien. Het was gister hoor, zo lang geleden is dit niet.
pi_173653678
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Wanneer heeft het FvD fysiek uitgedeeld dan? Dit soort idiote uitspraken doet het FvD niet bovendien. Het was gister hoor, zo lang geleden is dit niet.
Ze hebben vaak hele grote woorden. Zat vergelijkbare gevallen ook.
Maar bij een beetje tegenspraak duiken ze direct in de slachtofferrol, dat is het punt. Dit patroon herhaalt zich al een tijdje.
Los van dit incident verder.
pi_173653714
die complottheorieën die baudet blijft vespreiden worden ook steeds gekker.

thierrybaudet twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 01:42:58 Nee @thijsniemant de EU is juist opgericht om (de Koude) oorlog te voeren. #nexit https://t.co/CEyKMxoPXn #FVD reageer retweet
Sinds de oprichting van de EU kent europa meer dan 70 vrede, veiligheid en vooruitgang. terwijl daarvoor de europeese landen continu met elkaar in oorlog waren (WW2, WW1, Napoleon etc...)

maar volgens Baudet is de EU juist opgericht om Oorlog te voeren. 8)7 8)7 8)7 hoe krijgt zo iemand dat verzonnen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_173653791
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:54 schreef DestroyerPiet het volgende:
die complottheorieën die baudet blijft vespreiden worden ook steeds gekker.

thierrybaudet twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 01:42:58 Nee @thijsniemant de EU is juist opgericht om (de Koude) oorlog te voeren. #nexit https://t.co/CEyKMxoPXn #FVD reageer retweet
Sinds de oprichting van de EU kent europa meer dan 70 vrede, veiligheid en vooruitgang. terwijl daarvoor de europeese landen continu met elkaar in oorlog waren (WW2, WW1, Napoleon etc...)

maar volgens Baudet is de EU juist opgericht om Oorlog te voeren. 8)7 8)7 8)7 hoe krijgt zo iemand dat verzonnen.
Gevoed door een hele serie inhoudelijk matig ingevoerde figuren die hun ideologie boven alles zetten.

Ben ook wel benieuwd naar wat zijn betere alternatief zou zijn. Ruzie in plaats van vriendschap tussen Frankrijk en Duitsland?
pi_173653812
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Wanneer heeft het FvD fysiek uitgedeeld dan? Dit soort idiote uitspraken doet het FvD niet bovendien. Het was gister hoor, zo lang geleden is dit niet.
Baudet houdt de 'politieke elite' voor nogal wat verantwoordelijk. Dat heet gewoon uitdelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173653826
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Baudet houdt de 'politieke elite' voor nogal wat verantwoordelijk. Dat heet gewoon uitdelen.
Jij was laatst ook lekker bezig met het demoniseren van Merkel.
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:03:38 #23
104871 remlof
Europees federalist
pi_173653873
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Gevoed door een hele serie inhoudelijk matig ingevoerde figuren die hun ideologie boven alles zetten.

Ben ook wel benieuwd naar wat zijn betere alternatief zou zijn. Ruzie in plaats van vriendschap tussen Frankrijk en Duitsland?
Figuren als Baudet snappen echt het hele fundament en de raison d'être van de EU niet. Of willen die niet snappen omdat het niet in hun politieke straatje past.
pi_173653907
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:54 schreef DestroyerPiet het volgende:
die complottheorieën die baudet blijft vespreiden worden ook steeds gekker.

thierrybaudet twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 01:42:58 Nee @thijsniemant de EU is juist opgericht om (de Koude) oorlog te voeren. #nexit https://t.co/CEyKMxoPXn #FVD reageer retweet
Sinds de oprichting van de EU kent europa meer dan 70 vrede, veiligheid en vooruitgang. terwijl daarvoor de europeese landen continu met elkaar in oorlog waren (WW2, WW1, Napoleon etc...)

maar volgens Baudet is de EU juist opgericht om Oorlog te voeren. 8)7 8)7 8)7 hoe krijgt zo iemand dat verzonnen.
Je zou bijna gaan denken dat de man zijn standpunten rechtstreeks krijgt ingefluisterd door het Kremlin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173653930
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ze hebben vaak hele grote woorden.
Maar bij een beetje tegenspraak duiken ze direct in de slachtofferrol, dat is het punt. Dit patroon herhaalt zich al een tijdje.
Los van dit incident verder.
Nooit dus. "Tegenspraak" juist ja
pi_173653964
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Baudet houdt de 'politieke elite' voor nogal wat verantwoordelijk. Dat heet gewoon uitdelen.
Nooit dus
pi_173654067
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:08 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Nooit dus
Thierry Baudet verklaart de elite de oorlog: “We worden aangevallen door degenen die ons zouden moeten beschermen”

Mag hij roepen, uiteraard. Maar het is toch behoorlijk opruiend. Dat heet uitdelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173654322
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Thierry Baudet verklaart de elite de oorlog: “We worden aangevallen door degenen die ons zouden moeten beschermen”

Mag hij roepen, uiteraard. Maar het is toch behoorlijk opruiend. Dat heet uitdelen.
Er zit nog wel even een vershil tussen dit uitdelen en het uitdelen dat gister werd gedaan of niet?
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:28:37 #29
104871 remlof
Europees federalist
pi_173654344
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je zou bijna gaan denken dat de man zijn standpunten rechtstreeks krijgt ingefluisterd door het Kremlin.
Dat zou me oprecht niets verbazen.
pi_173654436
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:06 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Nooit dus. "Tegenspraak" juist ja
Zeer regelmatig. En kunnen ze eens serieus in debat over een onderwerp wat ze belangrijk zeggen te vinden, laten ze het zonder serieuze opgave van redenen afweten...
pi_173654457
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:27 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Er zit nog wel even een vershil tussen dit uitdelen en het uitdelen dat gister werd gedaan of niet?
Vandaar:
Los van dit incident verder.
pi_173654464
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:27 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Er zit nog wel even een vershil tussen dit uitdelen en het uitdelen dat gister werd gedaan of niet?
Je doet alsof er gisteren iets vreselijks en unieks is gebeurd. Dat is simpelweg niet het geval.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173655047
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]


Baudet is verre van de enige politicus die met dreigementen te maken krijgt.
Sterker nog: het is inherent aan politicus zijn. Zelfs op lokaal niveau: been there, done that.

Manco van de nieuwe tijd, waarin iedere halve hersencel meent te moeten bedreigen of demoniseren als iemand iets zegt/doet wat hem of haar niet zint.

In mijn ervaring maakt het daarbij niet uit welke kant van het politieke spectrum je zit. In mijn geval ging het om een genuanceerd (aldus ikzelf) standpunt over AZC-opvang. (Extremer) Rechts: 'gutmensch, wegkijker etc.' (Extremer) Links: 'racist, nationalist etc.

Les: het is nooit goed te doen.
pi_173657768
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je doet alsof er gisteren iets vreselijks en unieks is gebeurd. Dat is simpelweg niet het geval.
Volgens mij staat er: dit is geen verbaal geweld. Maar jij ziet dat schijnbaar anders.
pi_173657792
quote:
Sterk stukje van de speld :D
pi_173658011
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:04 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Volgens mij staat er: dit is geen verbaal geweld. Maar jij ziet dat schijnbaar anders.
Jullie willen Baudet dolgraag neerzetten als de nieuwe Fortuyn, zodat alle felle kritiek kan worden beschouwd als verkapte dreigementen. Maar dat feest gaat mooi niet door.

Tijdje terug is de auto van een GL-raadslid in de brand gestoken door lui die het niet met hem eens waren. Dus nogmaals: niet uniek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 8 september 2017 @ 14:20:08 #38
104871 remlof
Europees federalist
pi_173658043
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jullie willen Baudet dolgraag neerzetten als de nieuwe Fortuyn, zodat alle felle kritiek kan worden beschouwd als verkapte dreigementen. Maar dat feest gaat mooi niet door.

Tijdje terug is de auto van een GL-raadslid in de brand gestoken door lui die het niet met hem eens waren. Dus nogmaals: niet uniek.
Feest?
pi_173658053
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:20 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Feest?
Je snapt prima wat ik bedoel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 8 september 2017 @ 14:21:44 #41
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173658057
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jullie willen Baudet dolgraag neerzetten als de nieuwe Fortuyn, zodat alle felle kritiek kan worden beschouwd als verkapte dreigementen. Maar dat feest gaat mooi niet door.

Tijdje terug is de auto van een GL-raadslid in de brand gestoken door lui die het niet met hem eens waren. Dus nogmaals: niet uniek.
Precies.

En in het VK is een politica vorig jaar vermoord op straat vanwege haar progressieve standpunten. In Duitsland wilden extreem-rechtse groepen allerlei linkse politici ontvoeren en doden (er was ook een politie-agent bij betrokken). Etc.


Dit soort sneue acties hebben niets te maken met kritiek, maar zullen de kritiek ook niet doen verstommen.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173658063
Anne Fleur Dekker zoals het hoort:

quote:
"Een manifestatie tegen Baudet, geweldig. Een demonstratie tegen Baudet, geweldig. Een website om Baudet te demoniseren, geweldig. Maar het privé van zo'n persoon, dat laten we met rust. Want ik als geen ander weet hoe het is om bedreigd en geïntimideerd te worden. Ik als geen ander weet hoe het is om ondergedoken te moeten zitten. Die vervelende boodschap heb ik reeds moeten uitdragen in de media en ik wens het helemaal niemand toe, zélfs Baudet niet .
pi_173658121
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jullie willen Baudet dolgraag neerzetten als de nieuwe Fortuyn
Dat hoeft niet eens, RAFF zorgt daar wel voor.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 september 2017 @ 14:25:04 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173658130
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:22 schreef Mr.Major het volgende:
Anne Fleur Dekker zoals het hoort:

[..]

Kwam er gisteren niet een post voorbij waarin ze het toejuichte?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173658149
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kwam er gisteren niet een post voorbij waarin ze het toejuichte?
Is niet een citaat van Anne, zie GS.
pi_173658158
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je snapt prima wat ik bedoel.
Niet echt. Als je zegt: er gebeurd heel vaak iets met politici. Dat is waar. Maar ik zie niet in waarom er dan niet meer dan 1/2 dag over gepraat mag worden. Ik zie ook niet in waarom we moeten gaan wegen wat wel en niet erg is. Dat mensen zeggen ach het is geen kogel, en dat dat toevallig allemaal linkse mensen zijn.

Als men zou zeggen: belachelijk dat dat gebeurd, gelukkig is het niet nog erger, laten we elkaar gewoon inhoudelijk en verbaal op onze woorden aanpakken. Schijnt te veel gevraagd te zijn.
pi_173658212
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:26 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Niet echt. Als je zegt: er gebeurd heel vaak iets met politici. Dat is waar. Maar ik zie niet in waarom er dan niet meer dan 1/2 dag over gepraat mag worden. Ik zie ook niet in waarom we moeten gaan wegen wat wel en niet erg is. Dat mensen zeggen ach het is geen kogel, en dat dat toevallig allemaal linkse mensen zijn.

Als men zou zeggen: belachelijk dat dat gebeurd, gelukkig is het niet nog erger, laten we elkaar gewoon inhoudelijk en verbaal op onze woorden aanpakken. Schijnt te veel gevraagd te zijn.
Alleen zie ik niemand in dit reeks deze actie goedpraten. Iedereen is het erover eens dat dit niet door de beugel kan.

De FvD-fanboys zijn echter naarstig op zoek naar die ene, zeldzame goedpraten zodat ze heel hard 'oohhh, remember Fortuyn!' kunnen roepen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173658309
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
'oohhh, remember Fortuyn!' kunnen roepen.
Wat is daar zo verkeerd aan dan? Het is nog niet zo ver maar aan de andere kant: als er nu al mensen zijn die dit goedkeuren, en we daar niet heel gek van opkijken.
pi_173658332
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:22 schreef Mr.Major het volgende:
Anne Fleur Dekker zoals het hoort:

[..]

Vanwaar die sneue obsessie met een jong meisje dat net de twintig is gepasseerd? Zijn jullie zo wanhopig op zoek naar een gezamenlijke vijand?

Lekker interessant wat dat kind vindt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173658342
Wel goed nieuws dat Pauw blijkbaar ook een FvD-fanboy is ^O^
pi_173658411
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:34 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Wat is daar zo verkeerd aan dan? Het is nog niet zo ver maar aan de andere kant: als er nu al mensen zijn die dit goedkeuren, en we daar niet heel gek van opkijken.
Je draait een zinnige discussie ermee de nek om. Baudet zet hoog in met zijn beschuldigingen richting de zittende politiek die er niet om liegen. Hetzelfde geldt voor zijn uitspraken over vrouwen en minderheden.

Dat mag, maar als je het zo scherp en hard speelt, kun je harde tegenwind verwachten. Echter, als iemand nu te felle kritiek uit op Baudet, wordt door zijn aanhang direct 'Fortuyn!' geroepen. Dat is storend en ook niet terecht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173658436
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vanwaar die sneue obsessie met een jong meisje dat net de twintig is gepasseerd? Zijn jullie zo wanhopig op zoek naar een gezamenlijke vijand?

Lekker interessant wat dat kind vindt.
Misschien omdat ze de mening publiekelijk maakt, niet zo raar dat er dan op gereageerd wordt imo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173658549
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je draait een zinnige discussie ermee de nek om. Baudet zet hoog in met zijn beschuldigingen richting de zittende politiek die er niet om liegen. Hetzelfde geldt voor zijn uitspraken over vrouwen en minderheden.

Dat mag, maar als je het zo scherp en hard speelt, kun je harde tegenwind verwachten. Echter, als iemand nu te felle kritiek uit op Baudet, wordt door zijn aanhang direct 'Fortuyn!' geroepen. Dat is storend en ook niet terecht.
Volgens mij hadden we het over fysieke delicten, niet over verbale kritiek. Maar helaas ook bij Fortuyn begon het daarmee. Dat wil niet zeggen dat je geen kritiek mag hebben op Baudet, dat betekent dat er gewoon even nagedacht moet worden over hóé dat gebeurd.
pi_173658570
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Misschien omdat ze de mening publiekelijk maakt, niet zo raar dat er dan op gereageerd wordt imo.
De halve wereld verspreidt zijn mening via sociale media. GeenStijl en WNL schenken echter alleen aandacht aan de hersenscheten van een jong, links meisje.

Tsja....
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173658583
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:26 schreef Mr.Major het volgende:
Als men zou zeggen: belachelijk dat dat gebeurd, gelukkig is het niet nog erger, laten we elkaar gewoon inhoudelijk en verbaal op onze woorden aanpakken. Schijnt te veel gevraagd te zijn.
Dat zie ik de meeste mensen ook gewoon zeggen, maar blijkbaar is het interessanter om uitwassen er uit te lichten en daar tegen te ageren. Tja.
pi_173658596
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De halve wereld verspreidt zijn mening via sociale media. GeenStijl en WNL schenken echter alleen aandacht aan de hersenscheten van een jong, links meisje.

Tsja....
Een opmerkelijke mening valt nu eenmaal meer op dan een die minder opmerkelijk is, verder niet bekend met hetgeen GeenStijl en WNL al dan niet doen.

Daarnaast is het ook iemand die een podium aangeboden krijgt, dat telt ook wel mee natuurlijk, het is niet de dorpsgek die wat rare dingen in de kroeg schreeuwt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173658602
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vanwaar die sneue obsessie met een jong meisje dat net de twintig is gepasseerd? Zijn jullie zo wanhopig op zoek naar een gezamenlijke vijand?

Lekker interessant wat dat kind vindt.
Oh alleen maar omdat er veel Nederlanders haar serieus nemen. Wat boeit er eigenlijk aan dat ze een jong meisje is?
pi_173658606
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:45 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we het over fysieke delicten, niet over verbale kritiek. Maar helaas ook bij Fortuyn begon het daarmee. Dat wil niet zeggen dat je geen kritiek mag hebben op Baudet, dat betekent dat er gewoon even nagedacht moet worden over hóé dat gebeurd.
Och, er wordt hier regelmatig geklaagd over het gevaarlijke klimaat dat zou worden gecreëerd door de media. Dan wordt snel de Fortuyn-kaart getrokken.

Ik zie het als een poging om de media te muilkorven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173658617
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:47 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Oh alleen maar omdat er veel Nederlanders haar serieus nemen.
Werkelijk?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173658625
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk?
Werkelijk
pi_173658650
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Och, er wordt hier regelmatig geklaagd over het gevaarlijke klimaat dat zou worden gecreëerd door de media. Dan wordt snel de Fortuyn-kaart getrokken.

Ik zie het als een poging om de media te muilkorven.
Nee, als een poging om de media een beetje fatsoenlijker/normaler te maken. Niks extreems aan.
pi_173658666
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:48 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Werkelijk
Nee.

Alt rechts zoekt gewoon een vijand om gezamenlijk tegen te ageren. En wie is meer geschikt daarvoor dan een jong, links feministje met een uitgesproken mening?

Triest.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173658667
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk?
Dat lijkt mij wel, ze schrijft toch redelijk veelgelezen stukken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173658669
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:47 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Oh alleen maar omdat er veel Nederlanders haar serieus nemen.
Huh?
pi_173658691
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Huh?
Jeetje post jij hier nog steeds zo veel? :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173658703
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:49 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Nee, als een poging om de media een beetje fatsoenlijker/normaler te maken. Niks extreems aan.
Media spelen alleen maar in op de extreme focus op Anne Fleur van een hoop mensen die iets nodig hebben om tegenaan te schoppen. Complete topics gaan alleen maar over haar. Dan is het ook niet heel gek dat media daar wat vaker over berichten.
pi_173658704
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:22 schreef Mr.Major het volgende:
Anne Fleur Dekker zoals het hoort:

[..]

Toch werden de bedreigingen aan haar adres in deze reeks vooral ontkend of gebagetaliseerd...
pi_173658743
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:47 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Oh alleen maar omdat er veel Nederlanders haar serieus nemen. Wat boeit er eigenlijk aan dat ze een jong meisje is?
Wat is veel? En hoeveel resteren er daarvan als je de gefrustreerde rechtse kereltjes daar vanaf trekt?
pi_173658745
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Toch werden de bedreigingen aan haar adres in deze reeks vooral ontkend of gebagetaliseerd...
Toch werden al die bedreigingen wel heel serieus genomen in deze reeks
pi_173658753
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:49 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Nee, als een poging om de media een beetje fatsoenlijker/normaler te maken. Niks extreems aan.
De media zijn normaal en fatsoenlijk. Er is ook geen hetze richting Baudet gaande. Nogmaals, hij zet hoog in met dubieuze uitspraken. Dan kun je verwachten dat de media je onder de loep nemen. Dat is namelijk hun werk.

Nee, het doel is om de media angstig te maken zodat ze zelfcensuur toe gaan passen.

Joop is trouwens geen media te noemen. Want dat halfgare blog wordt hier om de haverklap aangehaald. Met journalistiek heeft Joop echter niets te maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173658769
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:53 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Toch werden al die bedreigingen wel heel serieus genomen in deze reeks
De vergelijkingen met Pim Fortuyn hielden maar niet op inderdaad.
pi_173658776
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:53 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Toch werden al die bedreigingen wel heel serieus genomen in deze reeks
Nou nee, de voornaamste toon hier was dat ze het wel verzonnen zou hebben.
pi_173658786
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:54 schreef DestroyerPiet het volgende:
die complottheorieën die baudet blijft vespreiden worden ook steeds gekker.

thierrybaudet twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 01:42:58 Nee @thijsniemant de EU is juist opgericht om (de Koude) oorlog te voeren. #nexit https://t.co/CEyKMxoPXn #FVD reageer retweet
Sinds de oprichting van de EU kent europa meer dan 70 vrede, veiligheid en vooruitgang. terwijl daarvoor de europeese landen continu met elkaar in oorlog waren (WW2, WW1, Napoleon etc...)

maar volgens Baudet is de EU juist opgericht om Oorlog te voeren. 8)7 8)7 8)7 hoe krijgt zo iemand dat verzonnen.
Zijn punt:

quote:
Twee keer in vijfentwintig jaar hebben Duitsland en Frankrijk het continent in een verschrikkelijke oorlog gestort, met tientallen miljoenen doden. Alleen door die twee landen van elkaar afhankelijk te maken, zo was het idee, kunnen we voorkomen dat dit nóg een keer gebeurt. Dus werden in 1952 de oorlogsindustrieën van Frankrijk en Duitsland aan elkaar gekoppeld. Dat was de Europese Gemeenschap voor Kolen en Staal. Alles wat daarna is gekomen, van de gemeenschappelijke munt tot gratis roaming, is bijzaak. We hebben al meer dan zeventig jaar vrede – dáár draait het om.
Zijn conclusie:

quote:
geen EU betekent oorlog.
Weer zo'n pipo die de voorlopers van de EU vereenzelvigd met de EU. En met pipo bedoel ik Thijs Niemantsverdriet, al lijkt DestroyerPiet dezelfde fout te maken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_173658802
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:45 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we het over fysieke delicten, niet over verbale kritiek. Maar helaas ook bij Fortuyn begon het daarmee.
Baudet wordt tevens net als Fortuyn als racist, facist en extreemrechts weggezet met als doel hem monddood te maken. Er zijn gewoon veel overeenkomsten maar dat zien sommigen liever niet.
pi_173658807
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:50 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wel, ze schrijft toch redelijk veelgelezen stukken.
Op Joop? De enkele tienduizenden mensen die dat blog bezoeken. Laat me niet lachen. Dat kind is heel niet invloedrijk.

Overigens worden haar stukken volgens mij vooral gelezen door haar tegenstanders, die door haar geobsedeerd zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173658879
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Op Joop? De enkele tienduizenden mensen die dat blog bezoeken. Laat me niet lachen. Dat kind is heel niet invloedrijk.

Overigens worden haar stukken volgens mij vooral gelezen door haar tegenstanders, die door haar geobsedeerd zijn.
Gelezen door haar tegenstanders, nogal logisch. Waarom is dat podium er uberhaupt. En waarom heb je het over jong meisje? Weet ze niet wat ze zegt? Wat zou ze ervan vinden als jij dat zei?
pi_173658882
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Op Joop? De enkele tienduizenden mensen die dat blog bezoeken. Laat me niet lachen. Dat kind is heel niet invloedrijk.

Overigens worden haar stukken volgens mij vooral gelezen door haar tegenstanders, die door haar geobsedeerd zijn.
Joop.nl is slechts een platform waarvoor zij schrijft meen ik, en heb je een onderbouwing voor dat tweede of is dat iets wat jij denkt?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173658887
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Zijn punt:

[..]

Zijn conclusie:

[..]

Weer zo'n pipo die de voorlopers van de EU vereenzelvigd met de EU. En met pipo bedoel ik Thijs Niemantsverdriet, al lijkt DestroyerPiet dezelfde fout te maken.
De huidige EU is een logisch en vooral praktisch vervolg op haar voorgangers. Het gigantische verschil met de EEG wat in bepaalde hoeken wordt gesuggereerd bestaat in de echte wereld natuurlijk maar amper.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2017 15:00:44 ]
pi_173658911
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:00 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De huidige EU is een logisch en vooral praktisch vervolg op haar voorgangers. Het gigantische verschil met de EEG wat in bepaalde hoeken wordt gesuggereerd bestaat in de echte wereld natuurlijk maar amper.
Heel logisch, en heel praktisch, heel goed ook.
/S
pi_173658923
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:56 schreef Vesz het volgende:

[..]

Baudet wordt tevens net als Fortuyn als racist, facist en extreemrechts weggezet met als doel hem monddood te maken. Er zijn gewoon veel overeenkomsten maar dat zien sommigen liever niet.
Overeenkomsten tussen Baudet en racisme, fascisme of extreemrechts? De ontkenning daarvan zie je inderdaad veel. Maar helaas voor hen manoeuvreert Baudet zichzelf wel vaak in die richting.
pi_173658937
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:56 schreef Vesz het volgende:

[..]

Baudet wordt tevens net als Fortuyn als racist, facist en extreemrechts weggezet met als doel hem monddood te maken. Er zijn gewoon veel overeenkomsten maar dat zien sommigen liever niet.
Er is kritiek op z'n vaak stevige woorden en er worden wel eens parallellen getrokken met extreem-rechts, maar dat hij als racist of fascist wordt weggezet zijn toch vooral verzinsels. In ieder geval niet door de wat grotere, toonaangevende media. Iets wat bij Pim wel het geval was.
pi_173658938
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:01 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Heel logisch, en heel praktisch, heel goed ook.
/S
Wat was het betere alternatief voor de Europese samenwerking na de oorlog?
pi_173659019
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat was het betere alternatief voor de Europese samenwerking na de oorlog?
Iets dat niet politiek dwingend te werk gaat en de soevereiniteit van de lidstaten accepteert.
pi_173659038
quote:
Die gast verdient ook stront op zn bakkes
pi_173659047
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:07 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Grappig
Nee, nat.
pi_173659058
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:00 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De huidige EU is een logisch en vooral praktisch vervolg op haar voorgangers. Het gigantische verschil met de EEG wat in bepaalde hoeken wordt gesuggereerd bestaat in de echte wereld natuurlijk maar amper.
Grapje, zeker? EEG was puur een economische samenwerking. De EU is een verwevenheid op alle belangrijke fronten die veel verder gaat dat alleen economische samenwerking. Een logisch gevolg alleen als je méér méér méér verwevenheid en overdracht van soevereiniteit wil. Maar meer is niet altijd beter, zoals we hebben kunnen zien.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_173659062
* Joezi kakt
pi_173659063
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:08 schreef Joezi het volgende:

[..]

Die gast verdient ook stront op zn bakkes
Ach ik snap dat jij 'm gunt waar jij ook zo lekker hard op gaat, het is ook een mooie vent, maar laat hem daar maar zelf over beslissen. Niet iedereen heeft dat soort rare fetishes.
pi_173659068
eet smakelijk
pi_173659075
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:09 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ach ik snap dat jij 'm gunt waar jij ook zo lekker hard op gaat, het is ook een mooie vent, maar laat hem daar maar zelf over beslissen. Niet iedereen heeft dat soort rare fetishes.
Die gast is openlijk nazi idioot
pi_173659098
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Grapje, zeker? EEG was puur een economische samenwerking. De EU is een verwevenheid op alle belangrijke fronten die veel verder gaat dat alleen economische samenwerking. Een logisch gevolg alleen als je méér méér méér verwevenheid en overdracht van soevereiniteit wil. Maar meer is niet altijd beter, zoals we hebben kunnen zien.
EEG puur economisch? Grapje zeker?

Europees Parlement is al opgericht tijdens de EEG.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173659100
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:07 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Iets dat niet politiek dwingend te werk gaat en de soevereiniteit van de lidstaten accepteert.
Geen Europese samenwerking dus in de praktijk. Waarom zou dat beter zijn geweest na de oorlog?
pi_173659106
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er is kritiek op z'n vaak stevige woorden en er worden wel eens parallellen getrokken met extreem-rechts, maar dat hij als racist of fascist wordt weggezet zijn toch vooral verzinsels.


quote:
In ieder geval niet door de wat grotere, toonaangevende media. Iets wat bij Pim wel het geval was.
Zie post #3.
pi_173659137
Het zijn de stuiptrekkingen van links. Het links dat nog overblijft zet zichzelf buiten spel; achterlijke onrealistische GL ideetjes, mensen die bedreigingen aan het adres van personen niet meer erg vinden zodra het niet een van hen is, iedereen die het niet met ze eens is voor vuil uitmaken. Geen fatsoenlijk mens is het daar mee eens.

Ondertussen is de gemiddelde Nederlander het zat. Rechts wordt steeds groter, het CDA durft haar Christelijke waarden weer uit te spreken, een seculiere conservatieve partij komt op en stijgt virtueel snel in zetelaantallen, en de feiten in het voordeel voor deze meningen blijven zich opstapelen.
pi_173659144
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:12 schreef Vesz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Zie post #3.
Dat plaatje vind ik wel grappig
pi_173659148
Fascist weet ik niet, maar dat Baudet racistische en seksistische opvattingen heeft is toch geen controversiële uitspraak?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')