abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 september 2017 @ 16:30:20 #1
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173640911
Deze mevrouw werd verzocht get restaurant te verlaten. Het kledingvoorschrift was shirt en schoenen. Wat vinden jullie, kan dit?




Was bij een steekhouse in Amerika. Meer info : http://www.dailymail.co.u(...)ervice-crop-top.html

[ Bericht 23% gewijzigd door RobinOok op 07-09-2017 16:41:58 ]
pi_173641018
Ligt aan het (type) restaurant en de gelegenheid.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 7 september 2017 @ 16:37:33 #3
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_173641064
Was dit in nl?

Zelf vind ik het geen reden om iemand het restaurant uit te zetten. Net gekleed vind ik het allerminst, maar heel schokkend is het verder ook niet.

Maar het ligt ook wel aan het soort restaurant. Buzz in klinkt als een vreetschuur, dan vind ik het minder snel gepast.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_173641127
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:37 schreef embedguy het volgende:
Was dit in nl?

Zelf vind ik het geen reden om iemand het restaurant uit te zetten. Net gekleed vind ik het allerminst, maar heel schokkend is het verder ook niet.

Maar het ligt ook wel aan het soort restaurant.
als een man met een bierbuik zo'n klein tshirtje aan had gehad zou je dat ook een prettig gezicht gevonden hebben
  donderdag 7 september 2017 @ 16:42:57 #5
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173641185
Ik vind het alleen passend in een strandtent of zo, als meer mensen halfnaakt rondlopen.
pi_173641349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:42 schreef RobinOok het volgende:
Ik vind het alleen passend in een strandtent of zo, als meer mensen halfnaakt rondlopen.
:Y
Ze heeft wel tshirts die over die buik passen aan andere foto's te zien
pi_173641631
Nee, ik vind het niks. Mijn eetlust zou verdwijnen als sneeuw voor de zon bij het zien van een hoogzwangere blote buik. Net zoals ik het stuitend vind als mannen met ontbloot bovenlijf aan een eettafel gaan zitten. Helemaal als ze een enorme bierpens en/of plakplaatjes hebben.
  donderdag 7 september 2017 @ 17:05:42 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_173641660
No shirt, no service. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 september 2017 @ 17:05:47 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_173641662
Doe gewoon ff op z'n minst een normaal shirt aan (of je nou man of vrouw bent), zo moeilijk is het niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173641675
Is ze zwanger van een zesling?
  donderdag 7 september 2017 @ 17:44:26 #11
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173642394
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:06 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Is ze zwanger van een zesling?
Van een jongen en een meisje. Jaja, belangrijk om te weten.
pi_173642454
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:44 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Van een jongen en een meisje. Jaja, belangrijk om te weten.
Arme kinderen, je ma zou er maar zo bijlopen. Ook echt met "WEIRDO" op d'r shirt alsof 't een 13 jarig kind is dat door een coole fase gaat op school. Niet zo gek dat dat restaurant onraad ruikt en daar niet echt zin in heeft. Hoe moeilijk is het ook om gewoon een beetje fatsoenlijk over straat te komen? Ze hebben toch zwangerschapsjurkjes voor vrouwen die... zwanger zijn? Dat ze alleen ;t restaurant niet in mag valt nog mee.
pi_173642458
Gewoon dekkende kleding aandoen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 september 2017 @ 17:47:38 #14
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173642471
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:42 schreef RobinOok het volgende:
Ik vind het alleen passend in een strandtent of zo, als meer mensen halfnaakt rondlopen.
Dit idd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 7 september 2017 @ 17:48:22 #15
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173642485
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:46 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Arme kinderen, je ma zou er maar zo bijlopen. Ook echt met "WEIRDO" op d'r shirt alsof 't een 13 jarig kind is dat door een coole fase gaat op school. Niet zo gek dat dat restaurant onraad ruikt en daar niet echt zin in heeft. Hoe moeilijk is het ook om gewoon een beetje fatsoenlijk over straat te komen? Ze hebben toch zwangerschapsjurkjes voor vrouwen die... zwanger zijn? Dat ze alleen ;t restaurant niet in mag valt nog mee.
Het was blijkbaar erg warm. Blote buik is dan wel fijner natuurlijk, maar goed, ik ga ook niet in mijn nakie naar de McDonalds omdat ik een opvlieger heb.
pi_173642489
Even een gat knippen in een oud tafellaken en mevrouw kon bedekt dineren.
pi_173642504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:48 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Het was blijkbaar erg warm. Blote buik is dan wel fijner natuurlijk, maar goed, ik ga ook niet in mijn nakie naar de McDonalds omdat ik een opvlieger heb.
Naja een restaurant is toch wel iets formeler. Als het echt 30 graden is of zo en ze gaat naar 't strand zo dan zullen niet veel mensen erover zeuren.
pi_173643170
Ik kan niet zien of ze schoenen aanheeft dus geen idee...
Maar nee echt smakelijk ziet het er niet uit :{
pi_173644031
Terecht :)
pi_173647342
Op de eerste foto ziet die buik er enorm (slecht) gephotoshopped uit, op de vierde foto ziet ze er uit als de lesbo vriendin van Piper in orange is the new black

al met al is mijn oordeel:
zoek effe lekker zelf uit wat je aantrekt. in een restaurant wordt je niet voor een feestje uitgenodigd, je betaald zelf voor je voer, dus je bepaald ook zelf wat je aantrekt.

In het algemeen heb ik meer last van gedrag dan van kleding van andere mensen.
Zo ben ik al eens vertrokken uit een tapas restaurant waar de helft van de tafels aan elkaar geschoven waren omdat er een flinke (studenten-)groep een verjaardag van een meisje kwam vieren. Geen probleem, tot we elkaar 10 minuten lang niet konden verstaan wegens de klassieker: "daar moet een piemel in"...bleek ineens dat dat een eindeloos en vermakelijk lied was voor de dames en heren.

Ik heb dat trouwens het restaurant nog het personeel kwalijk genomen, gewoon drankje opgedronken en ergens anders aan de maaltijd.

Die buikdame in het artikel had ik waarschijnlijk niet eens gespot...
pi_173647433
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:26 schreef realAIVD het volgende:

al met al is mijn oordeel:
zoek effe lekker zelf uit wat je aantrekt. in een restaurant wordt je niet voor een feestje uitgenodigd, je betaald zelf voor je voer, dus je bepaald ook zelf wat je aantrekt.

Ik wil jou nog wel eens met zulke kleding bij De Librije of Leest zien binnen komen.
Mooi dat jij er zo niet in komt. En dat je zelf bepaald en betaald is dan ook absoluut geen argument.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_173647511
Met een hoofddoek om kwam je vroeger bij Le Garage ook niet binnen.
pi_173647514
Ja, de Buzz Inn, dat staat inderdaad bekend om al die enorme sterren...duh
pi_173647682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Met een hoofddoek om kwam je vroeger bij Le Garage ook niet binnen.
wow, serieus?
Nu draag ik geen hoofddoek, maar daar zou ik het racisme wel geroken hebben bij het langslopen, haha, rukkers!

@Golfer:
Overigens ging mijn neefje kort geleden richting twee sterren restaurant (geslaagd, dus kadootje) en hij bleek aldaar de enige te zijn geweest die zich netjes had aangekleed, de rest liep in het gewone kloffie ...ik geef toe, geen blote buiken, maar toch...
pi_173648692
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:35 schreef realAIVD het volgende:

@Golfer:
Overigens ging mijn neefje kort geleden richting twee sterren restaurant (geslaagd, dus kadootje) en hij bleek aldaar de enige te zijn geweest die zich netjes had aangekleed, de rest liep in het gewone kloffie ...ik geef toe, geen blote buiken, maar toch...
Gewone kloffie kan tegenwoordig overal. Blote buiken of hempjes zonder mouwen of korte broeken, nee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')