abonnement Unibet Coolblue
pi_173640721
Hallo,

Even een vraagje, ik ben momenteel heel veel screens van mijn telefoon aan het overzetten naar mijn PC met Windows 10, en mijn idee is om ze in de juiste volgorde, 9 screens per pagina af te drukken. Maar als ik nu alle screens selecteer op mijn computer en rechtermuisknop - afdrukken klik dan kom ik in een menu hoe ik de afbeeldingen op papier wil, als ik dan voor portemonnee (9) kies dan staan de screens niet meer in de juiste volgorde zoals ik ze wil hebben. Ik zie ook geen mogelijkheid om dit aan te passen zoals ik het wil. Ook zie ik helaas geen optie staan om een knopje paginanummering aan te zetten, zodat alles duidelijk genoteerd is welke pagina waar moet. Iemand tips wat ik nu kan proberen, of desnoods een ander programma? Ik weet dat ik in photoshop of word dit allemaal kan doen maar dat is veel te veel werk. Mijn idee is om alles te selecteren, dat er de optie is om 4 of 9 afbeeldingen per pagina uit te printen in de juiste volgorde, en eventueel dat er een paginanummering functie in zit. Wat is hier de juiste solutie voor?
pi_173640901
Met Irfanview (klein en gratis) kan je simpel contact sheets maken en die kan je dan afdrukken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')