abonnement Unibet Coolblue
pi_173634883
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
pi_173634942
Jonge... m'n lapo...
Lambo of Rekt
pi_173634976
Hmm, gister wat Golem ingekocht, maar dat was geen onverstandige beslissing. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173634997
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:04 schreef Scrummie het volgende:
Mensen met MyEtherWallet, krijg net bericht op Slack;

Omdat er een fork aan zit te komen eind van de maand is 2FA een verplichting vanaf dan. Accounts zonder 2FA krijgen geen support voor de fork, en er is dus risico op verlies van ETH.

Heb zelf geen ETH, maar wees gewaarschuwd.
Lijkt me de zoveelste Slack scam om je je private key afhandig te maken

edit: wat niggeplease zegt
pi_173635028
quote:
Ja sorry, lees het nu ook net :').

Zal voortaan toch even wat beter checken met dit soort dingen, denk je nieuws te brengen voor iedereen ;(.
pi_173635087
Voor de nieuwkomers, probeer zoveel mogelijk "online" opslag van coins bij wazige exchanges en wallet services te voorkomen. Het lijkt goed te gaan, tot het mis gaat dan is er geen support.

Je contante geld leg je ook niet in de brievenbus van de buren
pi_173635166
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja sorry, lees het nu ook net :').

Zal voortaan toch even wat beter checken met dit soort dingen, denk je nieuws te brengen voor iedereen ;(.
vrees dat er toch wat mensen in trappen.
pi_173635231
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:36 schreef dimmak het volgende:
Hmm, gister wat Golem ingekocht, maar dat was geen onverstandige beslissing. :)
Ook wel grappig. Golem en OMG komen samen voor een meeting. Golem stijgt met 30% en OMG blijft gelijk :D
pi_173635250
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja sorry, lees het nu ook net :').

Zal voortaan toch even wat beter checken met dit soort dingen, denk je nieuws te brengen voor iedereen ;(.
Maar als je logisch nadenkt slaat het verhaal ook gewoon als een natte krant op een drol. Waarom zou je 2fa op mew aan moet zetten omdat er een fork komt.

Bij elke fork die ik nu gezien hebt zijn de private keys van de oude Blockchain altijd blijven bestaan op de nieuwe blockchain, wat ook logisch is. Bij een fork wordt de bestaande Blockchain (en dus ook de database) als het ware geknipt en geplakt naar de nieuwe blockchain waar misschien wel een ander protocol op komt.

Als alle keys, en dus ook de seeds, allemaal gewijzigd worden na een fork, wat een trammelant haal je dan op je schouders zeg.
pi_173635362
Noobvraagje...
Er zijn nu ongeveer zo'n 16.500.000 Bitcoins in omloop, en op Coinmarketcap zie ik een maximum supply van 21.000.000 Bitcoins.
Is dit de max aan Bitcoins die er dan komen te circuleren, en wanneer zouden ze aan die 21 miljoen kunnen komen en wat gebeurt er dan met de prijs...?
pi_173635367
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:55 schreef daankes het volgende:

[..]

Ook wel grappig. Golem en OMG komen samen voor een meeting. Golem stijgt met 30% en OMG blijft gelijk :D
Ja wat betreft de situatie golem, omisego en Ethereum... Dat gerucht over samenwerking vind ik dan wel ergens op slaan :P hoe zie jij dat? Kans dat de 3 partnerships aan gaan. Omisego en Ethereum werken natuurlijk al samen.

Omisego wel graag als betaalkanaal gebruikt gaan worden in het Oosten. Op het moment kan het ethereum blockchain alleen nooit zoveel transacties per seconden aan als OMG waar zou moeten maken. Eerste stap is een nieuwe blockchain: plasma. Hier gaat OMG op draaien. Nu is het gerucht volgens mij om de transactiesnelheid van plasma nog sneller te maken door de rekenkracht van golem te implementeren door middel van hun decentrale super computer. Dan zou plasma/OMG de eerste app zijn voor golem. Nu is golem alleen nog niet zo ver in hun ontwikkeling.

Geinige is dat de founder van golem (zarowski oid) net als Vitalik een adviseur is voor OMG. En nu zijn golem en omisego op de zelfde locatie voor een presentatie en gaan ze zich huisvesten in hetzelfde kantoor. Ook al heeft golem in een statement op Twitter gezegd dat ze niet samen gaan werken met omisego, zou dit in de toekomst natuurlijk wel kunnen gaan plaatsvinden. Misschien als golem wat verder is in hun roadmap en plasma tevens het levenslicht gezien heeft?

[ Bericht 0% gewijzigd door fckdedeurkruk op 07-09-2017 11:33:55 ]
pi_173635384
Ik wil graag nog wat in slaan van n coin, ik zit te denken om wat extra Verge aan te schaffen, ik zie veel goed nieuws op de horizon
pi_173635399
Iemand die hier nog zrx of emc2 hold ?
En heeft het erg veel zin om waltoncoin te holden?
pi_173635423
zit iemand in deze ico? https://www.kickico.com/whitepaper
pi_173635429
Kan iemand mij vertellen waarom ze wel of niet in PIVX zitten?
pi_173635469
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:05 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ja wat betreft de situatie golem, omisego en Ethereum... Dat gerucht over samenwerking vind ik dan wel ergens op slaan :P hoe zie jij dat? Kans dat de 3 partnerships aan gaan. Omisego en Ethereum werken natuurlijk al samen.

Omisego wel graag als betaalkanaal gebruikt gaan worden in het Oosten. Op het moment kan het ethereum blockchain alleen nooit zoveel transacties per seconden aan als OMG waar zou moeten maken. Eerste stap is een nieuwe blocjchsin: plasma. Hier gaat OMG op draaien. Nu is het gerucht volgens mij om de transactiesnelheid van plasma nog sneller te maken door de rekenkracht van golem te implementeren door middel van hun decentrale super computer. Dan zou plasma/OMG de eerste app zijn voor golem. Nu is golem alleen nog niet zo ver in hun ontwikkeling.

Geinige is dat de founder van golem (zarowski oid) net als Vitalik een adviseur is voor OMG. En nu zijn golem en omisego op de zelfde locatie voor een presentatie en gaan ze zich huisvesten in hetzelfde kantoor. Ook al heeft golem in een statement op Twitter gezegd dat ze niet samen gaan werken met omisego, zou dit in de toekomst natuurlijk wel gaan plaatsvinden. Misschien als golem wat verder is in hun roadmap en plasma tevens het levenslicht gezien heeft?
Dat is inderdaad wel een groot deel van het verhaal. Verder heb ik eigenlijk wel veel vertrouwen in OMG voor de toekomst. Hebben regelmatig meetings met grote banken in Azi en de geruchten gaan dat ze ook op korte termijn nauwer gaan samenwerken met de centrale bank van Thailand. Verder hebben ze recentelijk ook nog een partnership gesloten met McDonalds Thailand.

Gebeurt daar veel in ieder geval, zijn helder in hun toekomstplannen en lijkt een van de grote coins in Azi te kunnen gaan worden (wellicht samen met NEO).
pi_173635635
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:05 schreef DrSnuggle het volgende:
Noobvraagje...
Er zijn nu ongeveer zo'n 16.500.000 Bitcoins in omloop, en op Coinmarketcap zie ik een maximum supply van 21.000.000 Bitcoins.
Is dit de max aan Bitcoins die er dan komen te circuleren, en wanneer zouden ze aan die 21 miljoen kunnen komen en wat gebeurt er dan met de prijs...?
21M is de max inderdaad. Elke 4 jaar ongeveer (na 210.000 blocks) wordt de coinbase reward (wat de miners onvangen na het minen van een block) gehalveerd. Was deze aan het begin 50 BTC, nu bevat deze nog 12,5 BTC. Daardoor komen er steeds minder BTC op de markt totdat in (ongeveer) het jaar 2140 de allerlaatste BTC is gemined.

https://en.bitcoin.it/wiki/Controlled_supply

Wat dat met de prijs gaat doen is vooral afhankelijk van de adoptie. Als niemand ze wil hebben zal de prijs 0 zijn. Hoe meer mensen ze willen hebben hoe hoger de prijs.
pi_173635670
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:20 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

21M is de max inderdaad. Elke 4 jaar ongeveer (na 210.000 blocks) wordt de coinbase reward (wat de miners onvangen na het minen van een block) gehalveerd. Was deze aan het begin 50 BTC, nu bevat deze nog 12,5 BTC. Daardoor komen er steeds minder BTC op de markt totdat in (ongeveer) het jaar 2140 de allerlaatste BTC is gemined.

https://en.bitcoin.it/wiki/Controlled_supply

Wat dat met de prijs gaat doen is vooral afhankelijk van de adoptie. Als niemand ze wil hebben zal de prijs 0 zijn. Hoe meer mensen ze willen hebben hoe hoger de prijs.
Typfoutje? of wordt het echt zo zwaar om die allerlaatste te minen? :{
pi_173635757
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:10 schreef metallicelmo het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ze wel of niet in PIVX zitten?
Vooral door mooie verhalen op reddit :')
Maar ik heb ondertussen al door dat iedereen in zijn eigen belang lult
Zelfde met waltoncoin die ik had aangeschaft
Nu lees ik zelf mij in en als iets interessant lijkt lees ik pas hoe erover gedacht wordt
Maar mijn eigen oordeel is beslissend bij aankoop

Maar goed de halve markt slaat nergens meer op, de meest waardeloze coins worden gepumpt om vervolgens weer 30 procent van zijn waarde te verliezen. en zo gaat het week in week uit.
pi_173635795
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:27 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Vooral door mooie verhalen op reddit :')
Maar ik heb ondertussen al door dat iedereen in zijn eigen belang lult
Zelfde met waltoncoin die ik had aangeschaft
Nu lees ik zelf mij in en als iets interessant lijkt lees ik pas hoe erover gedacht wordt
Maar mijn eigen oordeel is beslissend bij aankoop
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:08 schreef chantalxx het volgende:
Iemand die hier nog zrx of emc2 hold ?
En heeft het erg veel zin om waltoncoin te holden?
Huh
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173635832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]


[..]

Huh
Die waltoncoin heb ik al een tijdje, maar ik weet niet of het zin heeft om te holden.
Ik denk dat ik het beter ergens anders in kan steken
pi_173635834
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:22 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Typfoutje? of wordt het echt zo zwaar om die allerlaatste te minen? :{
Geen typfoutje. Doordat de supply steeds halveert duurt het erg lang om de laatste hele bitcoins te minen. De laatste periode is de mining reward tenslotte maar 1 satoshi (= 0,00000001 BTC) per block, dus ja dat gaat niet hard.

Zie deze tabel: https://en.bitcoin.it/wik(...)d_Bitcoins_Long_Term
We zitten nu in "reward era" 3, elke Era duurt ongeveer 4 jaar. Je ziet dat over een jaar of 15 al wel 99% van de BTC's is gemined, maar die laatste 1% duurt dan nog zo'n 100 jaar.
pi_173636013
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:31 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Geen typfoutje. Doordat de supply steeds halveert duurt het erg lang om de laatste hele bitcoins te minen. De laatste periode is de mining reward tenslotte maar 1 satoshi (= 0,00000001 BTC) per block, dus ja dat gaat niet hard.

Zie deze tabel: https://en.bitcoin.it/wik(...)d_Bitcoins_Long_Term
We zitten nu in "reward era" 3, elke Era duurt ongeveer 4 jaar. Je ziet dat over een jaar of 15 al wel 99% van de BTC's is gemined, maar die laatste 1% duurt dan nog zo'n 100 jaar.
Nice mooi schema. Dus over 2 jaar en zo'n 8 maanden wordt de block reward gehalveerd. Ik zet het alvast in de agenda. ;)

Wel leuk dat wij gaan meemaken dat er ongeveer 99 procent van de bitcoin in omloop zullen zijn. Lijkt me wel dat de koers dan dusdanig hoog moet zijn om het voor miners nog rendabel te maken transacties te blijven verifiren.
pi_173636282
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:44 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Nice mooi schema. Dus over 2 jaar en zo'n 8 maanden wordt de block reward gehalveerd. Ik zet het alvast in de agenda. ;)

Wel leuk dat wij gaan meemaken dat er ongeveer 99 procent van de bitcoin in omloop zullen zijn. Lijkt me wel dat de koers dan dusdanig hoog moet zijn om het voor miners nog rendabel te maken transacties te blijven verifiren.
De transaction fee zal een belangrijkere rol gaan spelen.
pi_173636333
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:44 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Nice mooi schema. Dus over 2 jaar en zo'n 8 maanden wordt de block reward gehalveerd. Ik zet het alvast in de agenda. ;)

Wel leuk dat wij gaan meemaken dat er ongeveer 99 procent van de bitcoin in omloop zullen zijn. Lijkt me wel dat de koers dan dusdanig hoog moet zijn om het voor miners nog rendabel te maken transacties te blijven verifiren.
Rond juni 2020 inderdaad: http://www.bitcoinblockhalf.com/

Als de koers te laag is voor miners om nog rendabel te minen, zullen zij naar verwachting hun apparatuur uitzetten waarna de difficulty automatisch naar beneden wordt bijgesteld om te compenseren voor het verlies van hashingpower. Het protocol streeft er altijd naar dat er gemiddeld elke 10 minuten een block wordt gevonden.
pi_173636415
MaGgie, waneer gaat WAVES nou eens de lucht in? Val bijna in slaap joh... :Z
[P]otverdorie
pi_173636433
Ik zit er aan te denken om mijn Waves portfolio iets meer te verdelen over WCT en MRT.

Nu is de verhouding 95/3/2. Maar misschien is een 33/33/33 verhouding geen slecht idee.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 september 2017 @ 12:23:37 #29
163650 Greys
pi_173636651
Ben ik nog steeds de enige met TRIG hier?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 september 2017 @ 12:35:34 #31
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173636909
Ben ik blij dat ik m'n neo heb vastgehouden en zelfs nog heb bijgekocht een paar dagen terug.
pi_173636955
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:35 schreef SugeLucky het volgende:
Ben ik blij dat ik m'n neo heb vastgehouden en zelfs nog heb bijgekocht een paar dagen terug.
Had 'm op 460k gekocht en vannacht een sell order gezet op 510k, ik denk als 'ie dat eens aantikt is het mooi.

650k... :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 september 2017 @ 12:45:04 #33
163650 Greys
pi_173637059
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:35 schreef SugeLucky het volgende:
Ben ik blij dat ik m'n neo heb vastgehouden en zelfs nog heb bijgekocht een paar dagen terug.
Ja hier ook blij met de hodl.
Eindelijk. Mocht ook wel weer eens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173637223
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:08 schreef NatteBever het volgende:
MaGgie, waneer gaat WAVES nou eens de lucht in? Val bijna in slaap joh... :Z
Waves blijft idd achter.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173637272
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja hier ook blij met de hodl.
Eindelijk. Mocht ook wel weer eens.
Me too. Nieuwe roadmap uitgekomen voor de komende 6 maanden en worden gelist op Bitfinex. Ben benieuwd of je 'm op Bitfinex ook kan gaan margin traden. Zal de populariteit voor NEO ook alleen maar ten goede komen.

Samengevat: NEO komt er wel, ik verkoop ze niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waves blijft idd achter.
Jup. Eerst vond ik die ninja releases wel wat hebben van Waves. Nu merk ik alleen wel dat dat alleen maar zorgt voor een achterstand t.o.v. andere coins. Waves komt gewoon niet in beeld daardoor, geen marketing zoals anderen hier ook al eens aangegeven hebben.

Ik zit er aan te denken om mijn Waves tijdelijk om te zetten naar ETH voor Kyber ICO. Kyber heeft, net als OMG, ook Vitalik als adviseur dus ik hoop stiekem dat ie vrij snel moon gaat. Om mee te doen aan de ICO moest je je inschrijven en die inschrijving is 2 dagen eerder stopgezet in verband met de overwelvende interesse. Mocht Kyber een paar keer over de kop gaan, koop ik mijn Waves weer terug.

Of weet jij misschien meer Magnet, wanneer Waves nu komt met de grote update?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

10 oktober komt de Waves NG implementatie.

sasha35625 twitterde op donderdag 31-08-2017 om 08:17:18 Waves NG is coming on October, 10th. it will be a game changer https://t.co/vOLkucx7q6 reageer retweet
Dankje.

[ Bericht 35% gewijzigd door fckdedeurkruk op 07-09-2017 13:10:44 ]
pi_173637403
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:59 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Of weet jij misschien meer Magnet, wanneer Waves nu komt met de grote update?
10 oktober komt de Waves NG implementatie, dat is een flinke update.
Van 100 transacties per minuut naar 1000 per seconde.

sasha35625 twitterde op donderdag 31-08-2017 om 08:17:18 Waves NG is coming on October, 10th. it will be a game changer https://t.co/vOLkucx7q6 reageer retweet
pi_173637584
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

10 oktober komt de Waves NG implementatie, dat is een flinke update.
Van 100 transacties per minuut naar 1000 per seconde.

sasha35625 twitterde op donderdag 31-08-2017 om 08:17:18 Waves NG is coming on October, 10th. it will be a game changer https://t.co/vOLkucx7q6 reageer retweet
Dan lopen ze nog steeds achter in vergelijking met plasma.
  donderdag 7 september 2017 @ 13:37:07 #38
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_173637934
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:35 schreef SugeLucky het volgende:
Ben ik blij dat ik m'n neo heb vastgehouden en zelfs nog heb bijgekocht een paar dagen terug.
Idem hier.

Door naar 0.01 - 0.015 nu. 8-)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_173637950
Nog paar Neo bijgekocht, beetje laat :')
Maar mischien vliegt hij wel naar 80 euro komende week :')
pi_173638285
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:38 schreef chantalxx het volgende:
Nog paar Neo bijgekocht, beetje laat :')
Maar mischien vliegt hij wel naar 80 euro komende week :')
Fomo ;)
pi_173638335
Golem en OMG hebben vandaag een meeting in Berlijn. Worden een aantal interessante aankondigingen verwachten en ik lees zelfs geruchten over een partnership tussen Google en OMG.

Heb maandag OMG in de dip gekocht hopelijk ontploft de koers als er goed nieuws komt. *)
pi_173638349
quote:
11s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:23 schreef Greys het volgende:
Ben ik nog steeds de enige met TRIG hier?
Ik toch niet investeren in wapenindustrie, joh.
pi_173638450
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:58 schreef Mandra het volgende:
Golem en OMG hebben vandaag een meeting in Berlijn. Worden een aantal interessante aankondigingen verwachten en ik lees zelfs geruchten over een partnership tussen Google en OMG.

Heb maandag OMG in de dip gekocht hopelijk ontploft de koers als er goed nieuws komt. *)
Ik las het ook al, meeting staat volgens mij om vijf uur vanmiddag gepland.
heb vanochtend nog golem ingekocht,
Even afwachten wat de prijs gaat doen.
maar de samenwerking met Google klinkt goed
pi_173638469
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:55 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Fomo ;)
En terecht :')
pi_173638473
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:06 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Ik las het ook al, meeting staat volgens mij om vijf uur vanmiddag gepland.
heb vanochtend nog golem ingekocht,
Even afwachten wat de prijs gaat doen.
maar de samenwerking met Google klinkt goed
Oeh laat ingestapt dan. Als ik jou was zou ik het orderboek goed in de gaten houden!
pi_173638682
OMG gaat lekker :o, ben benieuwd of het een sell on the news wordt of dat het toch wel een breaking news is
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173638713
GNT daarentegen zakt wat. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173638737
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:22 schreef dimmak het volgende:
GNT daarentegen zakt wat. :P
Die kan met evt. goed nieuws vanmiddag zomaar even doorknallen naar 13-14k :P
pi_173638747
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Die kan met evt. goed nieuws vanmiddag zomaar even doorknallen naar 13-14k :P
Dat zou heel mooi zijn. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173638762
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:20 schreef smiths het volgende:
OMG gaat lekker :o, ben benieuwd of het een sell on the news wordt of dat het toch wel een breaking news is
OMG inderdaad ATH zojuist, ben benieuwd of het zo weer terug zakt :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_173638768
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:58 schreef Mandra het volgende:
Golem en OMG hebben vandaag een meeting in Berlijn. Worden een aantal interessante aankondigingen verwachten en ik lees zelfs geruchten over een partnership tussen Google en OMG.

Heb maandag OMG in de dip gekocht hopelijk ontploft de koers als er goed nieuws komt. *)
Hey, jij ook hier? :D
pi_173638784
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:24 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

OMG inderdaad ATH zojuist, ben benieuwd of het zo weer terug zakt :)
Daar gaat 'ie.
pi_173638984
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:24 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hey, jij ook hier? :D
Ja man, sinds begin deze week. :9
pi_173639031
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 september 2017 @ 14:53:11 #55
163650 Greys
pi_173639247
quote:
6s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:59 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik toch niet investeren in wapenindustrie, joh.
Schieten juist veiliger maken zodat je kind oa niet per ongeluk met jouw wapen kan schieten, nee dat moeten we niet willen met z'n allen natuurlijk..

(Voor daytraden is het sowieso een parel!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173639359
NEO!!!
Nu ff wachten tot de $50
pi_173639412
Van enorme crisis en het doodverklaren van altcoins tot ATH's en groene balken binnen 4 dagen :D gotta love crypto
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173639421
Mijn BNB gaat ook weer lekker na die crash iig. :D
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 7 september 2017 @ 15:04:25 #59
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173639424
Alles gaat nou eenmaal sneller in crypto. 8-)
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173639454
Crypto: ontevreden zijn omdat je maar 10% winst heb gemaakt voor 15:00...

Had vanmorgen nog meer dan n BTC ingekocht in NEO op 0.00475. Verkocht op 0.005 :X
  donderdag 7 september 2017 @ 15:08:24 #61
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173639496
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:50 schreef Roellie80 het volgende:
Ik raad nogmaals alle NEO FOMO's aan er uit te stappen. De coin gaat voorlopig echt niet meer terug naar de 40
:')
pi_173639544
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:08 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

:')
Hahaha ik ben vorige week ook uitgestapt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 september 2017 @ 15:11:59 #63
163650 Greys
pi_173639559
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:06 schreef daankes het volgende:
Crypto: ontevreden zijn omdat je maar 10% winst heb gemaakt voor 15:00...

Had vanmorgen nog meer dan n BTC ingekocht in NEO op 0.00475. Verkocht op 0.005 :X
Oh dat is zwaar irritant ja. Dan kan je bijna niet blij zijn met je winst.

Gisteravond laat ging ik slapen en zag (ondanks dat m'n Blockfolio alert het voor de zoveelste keer weer eens niet deed) dat TRIG echt een stuk hoger stond dus ik dacht 'hoezee, ik verkoop de helft van wat ik heb en dan koop ik morgen in de dip weer terug!'. Afijn, hij ging in de nacht dus nog veel (veel, vl...) hoger en kwam daarna niet meer terug onder het punt waarop ik weer wil terugkopen :')

Maar dat gaat wel om een stuk minder geld dan dat van jou.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 september 2017 @ 15:12:16 #64
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_173639563
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:08 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

:')
Moest net nog even aan deze post denken _O-
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_173639610
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dat is zwaar irritant ja. Dan kan je bijna niet blij zijn met je winst.

Gisteravond laat ging ik slapen en zag (ondanks dat m'n Blockfolio alert het voor de zoveelste keer weer eens niet deed) dat TRIG echt een stuk hoger stond dus ik dacht 'hoezee, ik verkoop de helft van wat ik heb en dan koop ik morgen in de dip weer terug!'. Afijn, hij ging in de nacht dus nog veel (veel, vl...) hoger en kwam daarna niet meer terug onder het punt waarop ik weer wil terugkopen :')

Maar dat gaat wel om een stuk minder geld dan dat van jou.
Lees wel vaker van mensen dat ze geen alert krijgen. Maar bij mij werkt het gewoon.
Uitvinder van de biersmiley.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 september 2017 @ 15:21:50 #66
163650 Greys
pi_173639780
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

Lees wel vaker van mensen dat ze geen alert krijgen. Maar bij mij werkt het gewoon.
In het begin werkten ze perfect. Heb niks aan instellingen gewijzigd ofzo maar ineens doen ze het echt vaker niet dan wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173639785
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:08 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

:')
pi_173639928
Even wachten op NEO dip nu :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173640586
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dat is zwaar irritant ja. Dan kan je bijna niet blij zijn met je winst.

Gisteravond laat ging ik slapen en zag (ondanks dat m'n Blockfolio alert het voor de zoveelste keer weer eens niet deed) dat TRIG echt een stuk hoger stond dus ik dacht 'hoezee, ik verkoop de helft van wat ik heb en dan koop ik morgen in de dip weer terug!'. Afijn, hij ging in de nacht dus nog veel (veel, vl...) hoger en kwam daarna niet meer terug onder het punt waarop ik weer wil terugkopen :')

Maar dat gaat wel om een stuk minder geld dan dat van jou.
Ja, vooral als je dan vergeten bent je blockfolio bent te updaten en daarna wordt 'geconfronteerd' met wat je mis bent gelopen :D

Achja, als ik een maand geleden had mogen tekenen voor waar ik nu sta, had ik dat direct gedaan. En dingen als hierboven onthoudt je alleen als je winst misloopt. Al die keren dat een coin keldert nadat je uitstapt vergeet je al snel.

En er dient zich vanzelf wel weer een nieuwe kans aan ergens. Ook bij TRIG :Y Blij zijn met de winst die je pakt en niet treuren om de potentile winst die je bent misgelopen!
pi_173640805
OMG is mijn lievelingetje. Pas vorige week begonnen maar 50% winst op tot nu toe. Twijfel alleen nog tussen aanhouden of weg doen, maar hij gaat prima.
ARK ook in een dip gekocht, maar die gaat matig, 'maar' 15%.
Waves moet eens een keer gaan stijgen, want daar sta ik in het rood.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 september 2017 @ 16:31:31 #71
163650 Greys
pi_173640933
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:09 schreef daankes het volgende:

[..]

Ja, vooral als je dan vergeten bent je blockfolio bent te updaten en daarna wordt 'geconfronteerd' met wat je mis bent gelopen :D

Achja, als ik een maand geleden had mogen tekenen voor waar ik nu sta, had ik dat direct gedaan. En dingen als hierboven onthoudt je alleen als je winst misloopt. Al die keren dat een coin keldert nadat je uitstapt vergeet je al snel.

En er dient zich vanzelf wel weer een nieuwe kans aan ergens. Ook bij TRIG :Y Blij zijn met de winst die je pakt en niet treuren om de potentile winst die je bent misgelopen!
Je hebt helemaal gelijk. :)

En die hmpfff-momenten heeft iedereen weleens ga ik vanuit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173641217
quote:
14s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. :)

En die hmpfff-momenten heeft iedereen weleens ga ik vanuit.
Nooit.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173641406
quote:
14s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. :)

En die hmpfff-momenten heeft iedereen weleens ga ik vanuit.
Constant, want leven.

Ik heb me geabonneerd op een aantal subreddits. Nu las ik in de handleiding van reddit dat je op de hoofdpagina een overzicht zou moeten zien van al je subreddits. Kan het niet vinden, waar staat dat?
pi_173641663
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:53 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Constant, want leven.

Ik heb me geabonneerd op een aantal subreddits. Nu las ik in de handleiding van reddit dat je op de hoofdpagina een overzicht zou moeten zien van al je subreddits. Kan het niet vinden, waar staat dat?

Helemaal links bovenin zit een dropdownlist "my subreddits". Iets verder naar rechts in de grijze balk zouden ook als eerste de reddits waarop je geabonneerd bent moeten staan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 september 2017 @ 17:07:27 #75
163650 Greys
pi_173641686
Jezus TRIG gooit er even een ATH uit. Ja ja wrijf het me maar in hoor dat ik te vroeg verkocht _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173641735
Wat zijn de meningen m.b.t. combicoin hier?

Ik denk persoonlijk dat ze het nog lastig zullen krijgen om de $2m target te halen.
Ze hebben inmiddels $950k binnengehaald waarvan ~$700k? uit de presale komt.

Ik ben nog aan het twijfelen

[ Bericht 8% gewijzigd door Atlantis- op 07-09-2017 17:16:18 ]
pi_173641883
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:11 schreef Atlantis- het volgende:
Wat zijn de meningen m.b.t. combicoin hier?

Ik denk persoonlijk dat ze het nog lastig zullen krijgen om de $2m target te halen.
Ze hebben inmiddels $950k binnengehaald waarvan ~$700k? uit de presale komt.

Ik ben nog aan het twijfelen
Ken het niet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173641937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ken het niet.
https://triaconta.com/

Eigenlijk een tracker voor de top 30 coins
pi_173642040
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:24 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

https://triaconta.com/

Eigenlijk een tracker voor de top 30 coins
Oh die scam, nee dank je
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 september 2017 @ 17:48:24 #80
163650 Greys
pi_173642486
TRIG is de top 100 van coinmarketcap binnengekomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173642521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:05 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Helemaal links bovenin zit een dropdownlist "my subreddits". Iets verder naar rechts in de grijze balk zouden ook als eerste de reddits waarop je geabonneerd bent moeten staan.
Welke subreddits zijn aan te raden (voor crypto)?
pi_173642647
Hebben er meer mensen moeite met binance?
Probeer nu al een paar uur de site te bereiken maar ik krijg alleen een wit scherm
  donderdag 7 september 2017 @ 18:05:51 #83
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173642766
Toch maar goed dat ik Golem gehodld heb :P
pi_173642817
Zitten er meer mensen klaar voor live stream van Golem en Omisego?

Man man man, wat een keuzenkermis op die stream met dat ballen geluid.

[ Bericht 38% gewijzigd door fckdedeurkruk op 07-09-2017 18:21:24 ]
  donderdag 7 september 2017 @ 18:23:59 #85
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173643013
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:10 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Zitten er meer mensen klaar voor live stream van Golem en Omisego?

Man man man, wat een keuzenkermis op die stream met dat ballen geluid.
Nee, ik geloof het allemaal wel.
pi_173643052
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:10 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Zitten er meer mensen klaar voor live stream van Golem en Omisego?

Man man man, wat een keuzenkermis op die stream met dat ballen geluid.
Heb hem nu aanstaan maar het geluid is inderdaad overleden.
pi_173643063
Can't sell the news when you can't hear what it is. :')
pi_173643109
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:26 schreef Mandra het volgende:

[..]

Heb hem nu aanstaan maar het geluid is inderdaad overleden.
Vind het wel mooi om te zien hoe de prijs gaat na een aankondiging dat wat tokos samen gaan chillen :') en ik ben gewoon zuur dat ik een paar honderd dollar niry heb gepakt door golem te vroeg weg te doen...

Maar het was een mooie dag als ik zo terug kijk... Heb een hoop vuurwerk gemist!
pi_173643142
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:27 schreef Mandra het volgende:
Can't sell the news when you can't hear what it is. :')
Daar denken een aantal anderen anders over. Ik heb net mijn Golem van de hand gedaan maar ik zie dat ze nu grafiekjes tonen. Dat had best interessants kunnen zijn :P

Hier heb je geen ene fuck aan. Hoe lang zou deze stream eigenlijk moeten duren?
pi_173643224
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:31 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Daar denken een aantal anderen anders over. Ik heb net mijn Golem van de hand gedaan maar ik zie dat ze nu grafiekjes tonen. Dat had best interessants kunnen zijn :P

Hier heb je geen ene fuck aan. Hoe lang zou deze stream eigenlijk moeten duren?
Geen idee, ze zijn er inmiddels wel achter dat de stream stuk was dus die staat nu uit. :')
pi_173643264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:35 schreef Mandra het volgende:

[..]

Geen idee, ze zijn er inmiddels wel achter dat de stream stuk was dus die staat nu uit. :')
Jup, haha.. Eerste keer dat ik eens een livestream wil gaan meemaken en proberen er op in te haken door te verkopen en hopelijk terugkopen.

Bittrex refresht trouwens niet zelf de grafiek of wel?
pi_173643284
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:38 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Jup, haha.. Eerste keer dat ik eens een livestream wil gaan meemaken en proberen er op in te haken door te verkopen en hopelijk terugkopen.

Bittrex refresht trouwens niet zelf de grafiek of wel?
Voorheen wel altijd, maar heb er de laatste dagen helaas ook al last van dat hij op een gegeven moment gewoon stopt met refreshen. Zeer vervelend.
pi_173643307
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:39 schreef daankes het volgende:

[..]

Voorheen wel altijd, maar heb er de laatste dagen helaas ook al last van dat hij op een gegeven moment gewoon stopt met refreshen. Zeer vervelend.
Ja ik had 'm nu dan ook wel op 1 minuut staan. Orderboek doet het prima, maar de timeline stopt gewoon nadat je de pagina refresht.

Als ik het zo bekijk: zowel GNT als OMG sell the 'news'.

Nieuwe streamlink: . Ze zijn er met 7 minuten weer.

[ Bericht 15% gewijzigd door fckdedeurkruk op 07-09-2017 18:52:38 ]
pi_173643455
Waar handelen jullie? Zie hier coins voorbij komen die ik op kraken niet kan kopen.
Shine bright like a diamond.
pi_173643665
Yeaah stream werkt nu goed.
pi_173643668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:49 schreef June. het volgende:
Waar handelen jullie? Zie hier coins voorbij komen die ik op kraken niet kan kopen.
Bittrex
pi_173643672
Buy all the coins!
pi_173643728
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:02 schreef Mandra het volgende:
Yeaah stream werkt nu goed.
Nu de koers nog omhoog. :P
pi_173643735
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:02 schreef Mandra het volgende:
Yeaah stream werkt nu goed.
De stream werkt maar ik hoor geen flikker, geluid is zacht.
pi_173643768
Buy! Buy! Sell! Sell!

Wow, buying and selling?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 19:21:19 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173644039
quote:
6s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:06 schreef Toto69 het volgende:
Buy! Buy! Sell! Sell!

Wow, buying and selling?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De noobs moeten van de echten onderscheiden worden h :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173644270
Nou op zich wel interessante stream maar het triggert me nu niet echt om gekke dingen te gaan doen met Golem.
pi_173644627
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:49 schreef June. het volgende:
Waar handelen jullie? Zie hier coins voorbij komen die ik op kraken niet kan kopen.
Bittrex voor de hoeveelheid coins, Poloniex voor de sicke interface / grafieken, ook redelijke hoeveelheid coins, Kraken voor EUR deposits / withdrawals (die hebben helaas een aantal ordertypes verwijderd; je kan geen stop loss bijv. (verkopen als het onder een bepaalde koers daalt)).

Coinbase ben ik in principe helemaal van weg, EUR laten terugstorten duurt veel te lang, coins versturen ook, site is in principe alleen een koersgrafiek, zwaar hopeloos.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_173644960
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:47 schreef Nappeklapperapper het volgende:

Coinbase ben ik in principe helemaal van weg, EUR laten terugstorten duurt veel te lang
Jou klacht over coinbase lees je best veel, mijn ervaring is echter anders.

Coinbase vind ik best snel, laatst avond laat vrijdag verkocht, en euro`s over laten maken (abn amro), maandag middag stond het al op mijn rekening. Meestal binnen 2 dagen, maar vaak al de volgende dag.

Zal het aan de bank liggen?
pi_173645324
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:58 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Jou klacht over coinbase lees je best veel, mijn ervaring is echter anders.

Zal het aan de bank liggen?
Zou het niet weten, gebruik coinbase in principe al vanaf mijn begin (halfjaar geleden), en dan stond een withdraw dezelfde dag nog meestal op mijn rekening. Ook met het versturen van Crypto lees je vaak dat het lang duurt. Verifieren duurde echt lang tijdens de ETH piek (begrijpelijk, maar ok), en tijdens grote dalingen werd je wallet simpelweg geblokkeerd. Verder zijn de fees ook niet echt mals, dat is echt wel 4%. Volgens mij betaal je gewoon voor de simpelheid, en kunnen ze het maken. Ook dat ze geen BCH ondersteunen sierde ze niet echt (ook al zijn ze er op teruggekomen, dat was anders namelijk een enorme bedrijfswinst geweest).
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_173646165
Interview van vandaag met Max Kordek over Lisk.
Lisk gaat doorbreken in Zuid-Korea! (of een beetje)

pi_173646502
Lol, door die paar orders per dag bij OCL vliegt mijn blockfolio op en neer.
pi_173647074
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Zou het niet weten, gebruik coinbase in principe al vanaf mijn begin (halfjaar geleden), en dan stond een withdraw dezelfde dag nog meestal op mijn rekening. Ook met het versturen van Crypto lees je vaak dat het lang duurt. Verifieren duurde echt lang tijdens de ETH piek (begrijpelijk, maar ok), en tijdens grote dalingen werd je wallet simpelweg geblokkeerd. Verder zijn de fees ook niet echt mals, dat is echt wel 4%. Volgens mij betaal je gewoon voor de simpelheid, en kunnen ze het maken. Ook dat ze geen BCH ondersteunen sierde ze niet echt (ook al zijn ze er op teruggekomen, dat was anders namelijk een enorme bedrijfswinst geweest).
Verifieren sowieso een drama bij exchanges. ff een extra bittrex aanmaken en je bent zo een week of wat veder.

Terug naar Coinbase, ja dat was wel een drama! De wallet gewoon uit de lucht tijdens een crash, Just als je dan welt bijkopen. De blackout heeft wel veel mensen van een panic sell behoed denk ik.
Ik ga je het wel vragen GDAX ken je wel toch? Fees zijn lager daar zo.
(gdax is het professionele handelsplatform van coinbase. Mocht je het niet kennen, log in op coinbase en je kan meteen ook inloggen bij gdax)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 21:17:45 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173647113

8-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games donderdag 7 september 2017 @ 21:33:39 #111
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173647609
quote:
die recyclen we elke maand?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173648163
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:28 schreef Greys het volgende:
Ik deed dat met m'n beetje speelgeld drie dagen achter elkaar met TRIG en dat werkte prima,
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:15 schreef Greys het volgende:
TRIG doet het gewoon wr. *;
quote:
11s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:23 schreef Greys het volgende:
Ben ik nog steeds de enige met TRIG hier?
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:11 schreef Greys het volgende:
Gisteravond laat ging ik slapen en zag (ondanks dat m'n Blockfolio alert het voor de zoveelste keer weer eens niet deed) dat TRIG echt een stuk hoger stond dus ik dacht 'hoezee, ik verkoop de helft van wat ik heb en dan koop ik morgen in de dip weer terug!'.
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:07 schreef Greys het volgende:
Jezus TRIG gooit er even een ATH uit. Ja ja wrijf het me maar in hoor dat ik te vroeg verkocht _O-
quote:
14s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:48 schreef Greys het volgende:
TRIG is de top 100 van coinmarketcap binnengekomen.
Jesus, is er geen huishoudbeurs voor je om te bezoeken ofzo?
pi_173648324
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:51 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Jesus, is er geen huishoudbeurs voor je om te bezoeken ofzo?
Haha hoe heb je al die quotes zo snel gevonden of ben je de topics door gegaan? :P

Grey's gebruikt fok een beetje als haar dagboek denk ik en ze zoekt vooral bevestiging bij anderen of wat ze doet goed is. Ze zit pas net in crypto dacht ik. Ach ja daar maakt iedereen zich wel eens schuldig aan toch..
pi_173648520
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:57 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Haha hoe heb je al die quotes zo snel gevonden of ben je de topics door gegaan? :P

Grey's gebruikt fok een beetje als haar dagboek denk ik en ze zoekt vooral bevestiging bij anderen of wat ze doet goed is. Ze zit pas net in crypto dacht ik. Ach ja daar maakt iedereen zich wel eens schuldig aan toch..
Het is ook een slowchat he :p
pi_173648744
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:51 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Jesus, is er geen huishoudbeurs voor je om te bezoeken ofzo?
Doe eens rustig.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 22:32:06 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173649016
quote:
4s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:33 schreef Oscar. het volgende:

[..]

die recyclen we elke maand?
Ja
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173649086
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:51 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Jesus, is er geen huishoudbeurs voor je om te bezoeken ofzo?
Stel je niet aan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 september 2017 @ 23:15:39 #118
163650 Greys
pi_173649691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:51 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Jesus, is er geen huishoudbeurs voor je om te bezoeken ofzo?
Doe niet zo neerbuigend man, nergens voor nodig. Ik kan niet over alle coins meelullen omdat ik weinig speelgeld heb en voornamelijk als beginner met TRIG rommel. En dus voornamelijk daarover jubel en post. Vrij logisch. Is dat nou serieus iets waar je je zo aan stoort? Sneu.

Ik heb ook gepost met vragen over orderbooks en mensen bedankt voor hun uitleg etc. Snap niet waar je dit voor nodig vind. Maar als jij jezelf er beter door voelt om anderen af te zeiken ga je gang. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 september 2017 @ 23:16:22 #119
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173649707
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:51 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Jesus, is er geen huishoudbeurs voor je om te bezoeken ofzo?
Beetje eens :@ Dat dagboek geleuter hoeft van mij ook niet. Maar goed, niet iedereen is hetzelfde he :P
pi_173649752
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Doe niet zo neerbuigend man, nergens voor nodig. Ik kan niet over alle coins meelullen omdat ik weinig speelgeld heb en voornamelijk als beginner met TRIG rommel. En dus voornamelijk daarover jubel en post. Vrij logisch. Is dat nou serieus iets waar je je zo aan stoort? Sneu.

Ik heb ook gepost met vragen over orderbooks en mensen bedankt voor hun uitleg etc. Snap niet waar je dit voor nodig vind. Maar als jij jezelf er beter door voelt om anderen af te zeiken ga je gang. ^O^
Rustig meissie, denk aan je bloeddruk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 7 september 2017 @ 23:19:25 #121
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173649768
Ik krijg maar geen extra Waves in mijn wallet door het leasen. Wel Miner Rewards, WavesGO, Waves Commity etc. Maar mijn hoeveelheid Waves in de wallet is nog altijd gelijk aan 2 maanden geleden. Is dit normaal?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 september 2017 @ 23:20:51 #122
163650 Greys
pi_173649788
Ah nou ik dacht dat het een SC was en ik post alleen over crypto dingen. En veel meer mensen 'dagboeken' hier. Kennelijk alleen irritant als een vrouw het doet. Heb vaak zat dingen gepost met vragen over andere dingen. Maar h, stoor je vooral aan me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 september 2017 @ 23:21:36 #123
163650 Greys
pi_173649804
quote:
11s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Rustig meissie, denk aan je bloeddruk.
Je hebt gelijk. Tis het niet waard.
Ik duik erin. Met m'n dagboek. G'night! :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173649837
iets met Verge dat nu werkt met een iOS app, kan handig zijn
https://twitter.com/vergecurrency/status/905883947342725120
pi_173649841
quote:
14s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:20 schreef Greys het volgende:
Ah nou ik dacht dat het een SC was en ik post alleen over crypto dingen. En veel meer mensen 'dagboeken' hier. Kennelijk alleen irritant als een vrouw het doet. Heb vaak zat dingen gepost met vragen over andere dingen. Maar h, stoor je vooral aan me.
Al deze whiteknights :') Ik maak gewoon een valide punt, dit is niet het Tina forum. Ik erger me er kapot aan ja. Je doet gewoon letterlijk t blij, als de coins je te spannend worden, ga dan lekker iets anders doen, een breiwerkje oid.
pi_173649851
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:23 schreef r3gi3boy het volgende:
Al deze whiteknights :') Ik maak gewoon een valide punt, dit is niet het Tina forum. Ik erger me er kapot aan ja. Je doet gewoon letterlijk t blij, als de coins je te spannend worden, ga dan lekker iets anders doen, een breiwerkje oid.
Eens.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 september 2017 @ 23:24:45 #127
163650 Greys
pi_173649865
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:23 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Al deze whiteknights :') Ik maak gewoon een valide punt, dit is niet het Tina forum. Ik erger me er kapot aan ja. Je doet gewoon letterlijk t blij, als de coins je te spannend worden, ga dan lekker iets anders doen, een breiwerkje oid.
Hou je neerbuigende gedoe en je oordelen maar voor je verder. Beter voor iedereen. :) En sterkte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 september 2017 @ 23:25:42 #128
163650 Greys
pi_173649880
Lekker vrouw- en newbievriendelijk hier jongens. Wees er trots op. Succes verder. Jullie je zin.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173649891
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:23 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Al deze whiteknights :') Ik maak gewoon een valide punt, dit is niet het Tina forum. Ik erger me er kapot aan ja. Je doet gewoon letterlijk t blij, als de coins je te spannend worden, ga dan lekker iets anders doen, een breiwerkje oid.
Gast, ga lekker wat anders doen als het je zo stoort. Dit is een SC.
pi_173649947
Als je je hieraan al stoort, je had 400 topics terug eens mee moeten kijken. Dat was pas chaos dag in dag uit.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 23:31:35 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173649979
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:29 schreef roislecxe het volgende:
Als je je hieraan al stoort, je had 400 topics terug eens mee moeten kijken. Dat was pas chaos dag in dag uit.
Goede oude tijd.

En het beste: geen zeikstralen 8-)
Wel trollen als crashbangboom, maar ach.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173650022
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Goede oude tijd.

En het beste: geen zeikstralen 8-)
Wel trollen als crashbangboom, maar ach.
Feit dat we die nog bij naam kennen betekent dat het inderdaad vrijwel trol-loos was.
Gekkigheid van Toto met z.s.m een topic volknallen binnen 50 seconden ofzo _O-
En dan nog falen met het record.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 7 september 2017 @ 23:34:09 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173650032
quote:
14s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:20 schreef Greys het volgende:
Ah nou ik dacht dat het een SC was en ik post alleen over crypto dingen. En veel meer mensen 'dagboeken' hier. Kennelijk alleen irritant als een vrouw het doet. Heb vaak zat dingen gepost met vragen over andere dingen. Maar h, stoor je vooral aan me.
"kennelijk alleen irritant als een vrouw het doet"

Nee
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 23:37:19 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173650072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:33 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Feit dat we die nog bij naam kennen betekent dat het inderdaad vrijwel trol-loos was.
Gekkigheid van Toto met z.s.m een topic volknallen binnen 50 seconden ofzo _O-
En dan nog falen met het record.
En al je posts verwijderd zien worden :')

Later mochten notaire spammers vrij hun gang gaan voor 4000 posts op een dag.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 23:39:27 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173650127
En 555 al... tering _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173650130
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En al je posts verwijderd zien worden :')

Later mochten notaire spammers vrij hun gang gaan voor 4000 posts op een dag.
Wij zijn meer de lurkers geworden volgens mij inmiddels :P
Maar het topic staat al sinds #1 open. (op inmiddels de 3e laptop in de tussentijd maar goed)
Zit je nog ergens in of wacht je op de crash van BTC naar 300 of de Crash van ETH naar 0,008? :+
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 september 2017 @ 23:41:31 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173650173
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:39 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Wij zijn meer de lurkers geworden volgens mij inmiddels :P
Maar het topic staat al sinds #1 open. (op inmiddels de 3e laptop in de tussentijd maar goed)
Zit je nog ergens in of wacht je op de crash van BTC naar 300 of de Crash van ETH naar 0,008? :+
#teamlurk
#bringbackBIT
#ETH

Ik ben zowaar goed bezig de laatste tijd. Niet zo heel lastig als alles groen is, maar h, winst is winst.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173650179
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:39 schreef Nattekat het volgende:
En 555 al... tering _O-
Maxbet zit stiekem trollen te verwijderen :P
Denk dat die undercover is.
Forcefield City Bewoner
pi_173650205
Rustige dag vandaag zeg, zo een beetje alles horizontaal.
pi_173650232
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

#teamlurk
#bringbackBIT
#ETH

Ik ben zowaar goed bezig de laatste tijd. Niet zo heel lastig als alles groen is, maar h, winst is winst.
Hier gaat het ook wel oke, inderdaad omdat toch alles groen is de laatste maand, dan kunnen wij zelfs weinig fout doen.
Maanden geleden een al m'n solar verkocht op 10ksat ofzo. Nu inmiddels toch weer 10.000stuks teruggekocht :') Beetje tegen beter weten in misschien, maar het blijft toch mijn coin he *) (en die kun je op 4ksat toch niet laten liggen dan)
Verder 200 PIVX, 200k XVG, 120 waves en 1,5 eth.
En wat domme rommel in de hoop een x100 te maken :')
Forcefield City Bewoner
pi_173650300
Maar ik geloof het wel weer. Zo maar es naar bed. De tijden dat het hier nog feest was om 4:00 in de ochtend zijn ook een beetje voorbij :P
En morgen werken enzo dus ja.
Forcefield City Bewoner
pi_173650423
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
Interview van vandaag met Max Kordek over Lisk.
Lisk gaat doorbreken in Zuid-Korea! (of een beetje)

Als die SDK eenmaal uitkomt... Dit wordt huge ^O^
pi_173650429
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:49 schreef roislecxe het volgende:
Maar ik geloof het wel weer. Zo maar es naar bed. De tijden dat het hier nog feest was om 4:00 in de ochtend zijn ook een beetje voorbij :P
En morgen werken enzo dus ja.
Haha klinkt alsof jij juist jaren geleden heel actief in crypto was. Blijkbaar is het dan toch waar dat niet iedereen miljonair wordt met crypto. Aangezien je morgen gewoon moet werken. Toch wel geinig, velen denken dat het een eitje is om flink geld te verdienen in crypto.:P Of heb je er nooit serieus geld ingestoken?

En @nattekat. Ik zie heel vaak posts van jou voorbij komen wat mij doet vermoeden dat je al lang bezig bent in crypto maar erg veel pech hebt? Constant? En er geen knaak aan verdiend? Of loop je de boel gewoon altijd te flessen haha.?
pi_173650448
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Haha klinkt alsof jij juist jaren geleden heel actief in crypto was. Blijkbaar is het dan toch waar dat niet iedereen miljonair wordt met crypto. Aangezien je morgen gewoon moet werken. Toch wel geinig, velen denken dat het een eitje is om flink geld te verdienen in crypto.:P Of heb je er nooit serieus geld ingestoken?

En @nattekat. Ik zie heel vaak posts van jou voorbij komen wat mij doet vermoeden dat je al lang bezig bent in crypto maar erg veel pech hebt? Constant? En er geen knaak aan verdiend? Of loop je de boel gewoon altijd te flessen haha.?
Ik heb er 80 euro ingestoken om precies te zijn. :P
Er was een tijd dat ik 13 BTC kon uittikken, maar die stond toen maar op $250-300 ofzo, dus dat vond ik de moeite niet. Toen zakte de boel natuurlijk keihard in naar een btc of 6. Daarna nog lopen kloten op zo'n casino wat me ook weer een aantal btc kostte :') Lekker dom, maar ja ze waren toch niet echt veel waard.
En nu ach, het blijft voor mij gewoon speelgeld, iets wat ik niet echt nodig heb.
Nu is m'n doelstelling 10k euro halen voor een leuke overkapping van een meter of 8 ergens in de achtertuin. Eerder ga ik sowieso niks uitbetalen.

Edit: Stiekem is Nattekat dik miljonair.
Forcefield City Bewoner
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 september 2017 @ 00:16:17 #145
163650 Greys
pi_173650567
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:34 schreef leolinedance het volgende:

[..]

"kennelijk alleen irritant als een vrouw het doet"

Nee
Dan is dat kinderachtige gezeik over huishoudbeurs en breiwerkjes ook niet nodig lijkt me.

Paar weken geleden zat ie al te piepen dat ik te veel smilies gebruik. Dat paste ik nog aan ook. En nu doe ik weer 'te blij'. Pleur op zeg. Ik zit in een SC, ik post ontopic en wie me te blij vindt: bite me en ga ergens anders de postpolitie uithangen. Negeer me dan gewoon ipv voor een ander te bepalen hoe zij/hij mag posten en overal aan storen. Lijkt me fair.

En ontopic:
Op de helft met Project Hele Bitcoin. *O*

(blij, ja.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173650615
Morgenvroeg wakker worden met XVG op 350sat w/
Forcefield City Bewoner
pi_173650646
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan is dat kinderachtige gezeik over huishoudbeurs en breiwerkjes ook niet nodig lijkt me.

Paar weken geleden zat ie al te piepen dat ik te veel smilies gebruik. Dat paste ik nog aan ook. En nu doe ik weer 'te blij'. Pleur op zeg. Ik zit in een SC, ik post ontopic en wie me te blij vindt: bite me en ga ergens anders de postpolitie uithangen. Negeer me dan gewoon ipv voor een ander te bepalen hoe zij/hij mag posten en overal aan storen. Lijkt me fair.

En ontopic:
Op de helft met Project Hele Bitcoin. *O*

(blij, ja.)
Mooi dat mijn reacties 'gemodereerd' worden en jij al je tina-posts maar mag blijven blaten. 8 keer op een dag jouw nietszeggende tientjeswerk posten met je TRIG shitcoin voegt helemaal niets toe aan dit topic. Blijf lekker hangen in je slachtofferrol ^O^
pi_173650656
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:24 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Mooi dat mijn reacties 'gemodereerd' worden en jij al je tina-posts maar mag blijven blaten. 8 keer op een dag jouw nietszeggende tientjeswerk posten met je TRIG shitcoin voegt helemaal niets toe aan dit topic. Blijf lekker hangen in je slachtofferrol ^O^
Volgens mij zit je erg vast in een dalende coin :')
Je klinkt wel erg jaloers meid :P
Forcefield City Bewoner
pi_173650691
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:24 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Mooi dat mijn reacties 'gemodereerd' worden en jij al je tina-posts maar mag blijven blaten. Blijf lekker hangen in je slachtofferrol ^O^
Het is toch een laagdrempelig openbaar forum.... ?!?!?!?
Als het je niet aan staat blokkeer de persoon dan...
Lees jij de post die je ergeren niet meer en wij minder afzeikposts...
win - win ... :)
pi_173650692
#TeamGreys *O*
pi_173650710
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 23:23 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Al deze whiteknights :') Ik maak gewoon een valide punt, dit is niet het Tina forum. Ik erger me er kapot aan ja. Je doet gewoon letterlijk t blij, als de coins je te spannend worden, ga dan lekker iets anders doen, een breiwerkje oid.
Iets minder seksistisch mag ook wel, vriend.
pi_173650729
Ik ben nu een maandje of twee voornamelijk aan het hodlen en niet meer (day)traden.

Het werpt zijn vruchten nog niet bepaald af. :( Qua fiat sta ik wel in de plus, maar in btc dik in de min.

Misschien toch weer wat gaan traden.
pi_173650794
Metal schoot weer eens van 310000 naar 275000 binnen twee seconden. Btc volume +125. Iemand weer een bot verkeerd afgesteld denk ik :+
pi_173650853
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:34 schreef Typisch het volgende:
Ik ben nu een maandje of twee voornamelijk aan het hodlen en niet meer (day)traden.

Het werpt zijn vruchten nog niet bepaald af. :( Qua fiat sta ik wel in de plus, maar in btc dik in de min.

Misschien toch weer wat gaan traden.
Voornamelijk hodlen met af en toe wat traden gaat mij het beste af. Daytraden is veel te stressvol en voor die grijpstuivers is het het niet waard.
pi_173650867
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:54 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Voornamelijk hodlen met af en toe wat traden gaat mij het beste af. Daytraden is veel te stressvol en voor die grijpstuivers is het het niet waard.
Ik heb op een gegeven moment in n maand weken gehad met x10 en x5 van mijn gehele portfolio. Dan wil het wel motiveren. :+

Maar stressvol is het zeker wel. Daarom ben ik er ook weer even mee gestopt.

Baal nog steeds van het missen van Neo/ANS, zag die coin een maand of twee geleden voorbij hobbelen en heb het laten lopen. Dat had pas echt leuk kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2017 00:57:33 ]
pi_173650883
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb op een gegeven moment in n maand weken gehad met x10 en x5 van mijn gehele portfolio. Dan wil het wel motiveren. :+

Maar stressvol is het zeker wel. Daarom ben ik er ook weer even mee gestopt.

Baal nog steeds van het missen van Neo/ANS, zag die coin een maand of twee geleden voorbij hobbelen en heb het laten lopen. Dat had pas echt leuk kunnen worden.
Nice, welke coins waren dat?

Kijk eens naar Walton :)
pi_173650896
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Nice, welke coins waren dat?

Kijk eens naar Walton :)
XRP, VIA en LTC bijvoorbeeld heb ik heerlijk op meegelift. Maar ook een Waves zat ik bij toen het nog onder de $0.50 zat.

VIA zat ik maar met een beetje in, maar is bijvoorbeeld wel x15 gegaan sinds aankoop. Dan wil het wel. :+

Walton nog niet echt bekend mee, zal eens kijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2017 01:06:07 ]
pi_173651069
Hmm ik heb GNT gedumpt op 10k sats en een buyorder gezet op 7,2k sats. Als ik de koers zo bekijken op Blockfolio lijkt ie wat support te gaan vinden op +- 80k sats. Staat een buy wall van 9 BTC op 8500 sats.

Wat denken de experts? Daalt ie nog wat door?
pi_173651079
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:52 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Hmm ik heb GNT gedumpt op 10k sats en een buyorder gezet op 7,2k sats. Als ik de koers zo bekijken op Blockfolio lijkt ie wat support te gaan vinden op +- 80k sats. Staat een buy wall van 9 BTC op 8500 sats.

Wat denken de experts? Daalt ie nog wat door?
glazenbol.jpg
pi_173651133
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:52 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Hmm ik heb GNT gedumpt op 10k sats en een buyorder gezet op 7,2k sats. Als ik de koers zo bekijken op Blockfolio lijkt ie wat support te gaan vinden op +- 80k sats. Staat een buy wall van 9 BTC op 8500 sats.

Wat denken de experts? Daalt ie nog wat door?
Wat de experts denken is niet zo belangrijk.

Wat wil je met GNT? Weer opnieuw bij 10k verkopen of langer hodlen? Zijn er andere coins op je radar die eventueel meer rendement op kunnen leveren die ook een solide plan hebben?

Bij twijfel: gooi een dobbelsteen en laat het lot beslissen.

Of hodl gewoon alles in BTC, maar dat is saai.
pi_173651162
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 september 2017 02:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat de experts denken is niet zo belangrijk.

Wat wil je met GNT? Weer opnieuw bij 10k verkopen of langer hodlen? Zijn er andere coins op je radar die eventueel meer rendement op kunnen leveren die ook een solide plan hebben?

Bij twijfel: gooi een dobbelsteen en laat het lot beslissen.

Of hodl gewoon alles in BTC, maar dat is saai.
Is ook zo, is ook zo. Ik herinner me dat ik in andere gevallen soms te snel terugkocht en de koers alsnog verder daalde, meestal gaat dat niet in een paar uur maar in een paar dagen. Ik laat mijn order wel staan en kijk of ie de komende dagen aangetikt wordt. Zo niet, zoek ik inderdaad een andere coin.

Ik wil vanaf nu sowieso BTC gaan proberen te stacken door alts wat vaker midterm te traden. Laat ik zeggen om de paar weken mijn portefeuille aanpassen. Ik geloof in ieder geval niet meer in het verzamelen van fiat door te traden, dat wordt teveel 'gemanipuleerd' door de Bitcoin als schakel tussen alts en fiat. Geeft ook wat meer rust in Blockfolio, je totale port. waarde lijkt minder te fluctueren als je waarde in BTC zet in plaats van fiat.
pi_173651398
Wtc weg voor 2 dollar, nu wachten op de dip :P
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 06:29:25 #163
42184 crew  DaMart
pi_173651460
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:20 schreef roislecxe het volgende:
Morgenvroeg wakker worden met XVG op 350sat w/
Ik heb te vroeg verkocht dan blijkbaar... :') -O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 06:33:33 #164
42184 crew  DaMart
pi_173651475
NEO heeft gelukkig ook weer een stijgende lijn te pakken *O*.
Nu nog boven de 800k en ik sta weer op winst :+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_173651588
Fuck, ik was gister te laat met het verkopen van GNT. ;( De aankondiging heeft niet veel gedaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door dimmak op 08-09-2017 07:26:28 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173651684
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 06:29 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb te vroeg verkocht dan blijkbaar... :') -O-.
Neehoor, want het is gelul dat verge op 350 sat staat.
Lambo of Rekt
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 07:40:31 #167
42184 crew  DaMart
pi_173651746
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 07:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Neehoor, want het is gelul dat verge op 350 sat staat.
Ik zag het op Trex ja ;).
Overigens mag die IP-verificatie daar wel uitgezet worden van mij... inloggen is irritant geworden op Bittrex met elke keer die melding en e-mail moeten openen en nogmaals inloggen....
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_173651761
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 07:40 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik zag het op Trex ja ;).
Overigens mag die IP-verificatie daar wel uitgezet worden van mij... inloggen is irritant geworden op Bittrex met elke keer die melding en e-mail moeten openen en nogmaals inloggen....
Zit je op een VPN ofzo? Zelf hoef ik dat maar eens in de paar weken doen.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 07:45:21 #169
42184 crew  DaMart
pi_173651775
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 07:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Zit je op een VPN ofzo? Zelf hoef ik dat maar eens in de paar weken doen.
Nee. Gewoon thuis op de wifi... maar eens kijken of desktop dat probleem ook heeft.

Krijg die onzin elke keer dat ik wil inloggen op mijn laptop.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 8 september 2017 @ 08:59:44 #170
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173652597
Hoe kijken de mensen hier naar de nieuwe fork van bitcoin in november. ? Wanneer denken jullie alles te gaan verkopen naar de verwachte daling ?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_173652678
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 september 2017 08:59 schreef genakt het volgende:
Hoe kijken de mensen hier naar de nieuwe fork van bitcoin in november. ? Wanneer denken jullie alles te gaan verkopen naar de verwachte daling ?
Niet. Hodl.
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:10:30 #172
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173652793
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Niet. Hodl.
Nee domste wat je kan doen. Heb eind juni ook 90% van portofolio verkocht. Beste wat ik ooit heb gedaan.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_173652871
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:10 schreef genakt het volgende:

[..]

Nee domste wat je kan doen. Heb eind juni ook 90% van portofolio verkocht. Beste wat ik ooit heb gedaan.
Mag ik je glazen bol lenen?
pi_173652914
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:10 schreef genakt het volgende:

[..]

Nee domste wat je kan doen. Heb eind juni ook 90% van portofolio verkocht. Beste wat ik ooit heb gedaan.
Waarom vraag je het hier dan nog? Je weet het toch altijd zeker door je glazen bol.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173652965
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 september 2017 08:59 schreef genakt het volgende:
Hoe kijken de mensen hier naar de nieuwe fork van bitcoin in november. ? Wanneer denken jullie alles te gaan verkopen naar de verwachte daling ?
ja idd, met de vorige hardfork is het idd flink gedaald.

wacht.

:')
pi_173653600
Huishoudbeurs taferelen hier. All-in op Trig!
pi_173653682
Zou iemand mij kunnen en willen uitleggen wat dat voten precies inhoudt op nano lisk?
alvast bedankt!
pi_173654013
Wtc weer terug gekocht, toch 25 procent winst en Gelijk wat extra ingeslagen :P
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:11:41 #179
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173654032
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waarom vraag je het hier dan nog? Je weet het toch altijd zeker door je glazen bol.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Mag ik je glazen bol lenen?
Nee gewoon geluk. En als ik een glazen bol had ik het hier niet gevraagd. Inplaats van domme opmerking kan je ook aangeven wat je eventueel zelf gaat doen of zelf van de markt denkt te verwachten.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:12:08 #180
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173654045
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 09:18 schreef kthxbye het volgende:

[..]

ja idd, met de vorige hardfork is het idd flink gedaald.

wacht.

:')
ow wacht

inderdaad meer als 30 %
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_173654093
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:11 schreef genakt het volgende:

[..]


[..]

Nee gewoon geluk. En als ik een glazen bol had ik het hier niet gevraagd. Inplaats van domme opmerking kan je ook aangeven wat je eventueel zelf gaat doen of zelf van de markt denkt te verwachten.
Verkoop alles nu het nog kan, paniek, alles gaat down, niet holden, pas in januari terug kopen.

Gr Gr
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 10:18:42 #182
42184 crew  DaMart
pi_173654168
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 september 2017 08:59 schreef genakt het volgende:
Hoe kijken de mensen hier naar de nieuwe fork van bitcoin in november. ? Wanneer denken jullie alles te gaan verkopen naar de verwachte daling ?
Ik ga niet verkopen. BTC heb ik voor de lange termijn.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:22:05 #183
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173654227
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Verkoop alles nu het nog kan, paniek, alles gaat down, niet holden, pas in januari terug kopen.

Gr Gr
:') doen met je 20 tientjes aan btc

groetjes genakt.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_173654238
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:22 schreef genakt het volgende:

[..]

:') doen met je 20 tientjes aan btc

groetjes genakt.
:D je wil piemellengtes gaan vergelijken? Doe maar niet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:23:08 #185
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173654246
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:18 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik ga niet verkopen. BTC heb ik voor de lange termijn.
^O^
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_173654313
Dus nu bestaat mijn blockfoilio voor grootse gedeelte uit lisk waves walton nav en eth
En nog wat Neo bnb sc vergie en nog een hele lijst met onzin :')
pi_173654380
V

[ Bericht 97% gewijzigd door chantalxx op 08-09-2017 10:32:28 ]
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:33:28 #188
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173654434
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:30 schreef chantalxx het volgende:
Voordat er foto's worden geplaatst Ik houd niet van piemels
Hier wel een foto van een grote lul

Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_173654687
/ignore genakt
pi_173654776
Nieuw subforum waardig hoor dit onderwerp. :') In 1 topic kan het nog niet eens normaal gaan. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door dimmak op 08-09-2017 11:19:39 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173655255
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:49 schreef dimmak het volgende:
Nieuws subforum waardig hoor dit onderwerp. :') In 1 topic kan het nog niet eens normaal gaan. _O-
Klein groepje, daar zijn bans voor
pi_173655265
Goedemorgen.
pi_173655274
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
/ignore genakt
Dit dus. Net als die gast van gister.
pi_173655476
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dit dus. Net als die gast van gister.
Ok Scrummie, is goed.
pi_173655490
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:35 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ok Scrummie, is goed.
?
pi_173655545
Het zou gewoon fijn zijn als iedereen een beetje respect voor elkaar kon opbrengen, en vooral niet neerbuigend zou moeten doen om iemands inleg, geslacht, keuze voor coins, of manier van posten. Tot BIT weer open is zullen we allemaal in n topic met elkaar door een deur moeten kunnen. En je hoeft echt niet met iedereen vriendjes te zijn, ben ik ook zeer zeker niet. Maar dan negeer je iemand of koop je een abo en pleur je iemand op je blocklist. Door te gaan kankeren op elkaar wordt het niet bepaald 'beter' hier.

Iedereen doet het op zijn/haar manier, en er zullen regelmatig keuzes gemaakt worden die de een fantastisch en de ander belachelijk vindt. Welkom op FOK!. Als je daar her al zoveel moeite mee hebt vraag ik me af hoe zwaar je 'echte' leven wel niet moet zijn dan. Want daar vinden mensen iets minuscuuls ook weleens HELEMAAL FANTASTISCH. Of doen ze iets wat jij totaal nooit zou doen, of zijn ze enthousiast over dingen die jij 10 jaar geleden al achter je hebt gelaten.
pi_173655556
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:41 schreef Cyanide- het volgende:
Het zou gewoon fijn zijn als iedereen een beetje respect voor elkaar kon opbrengen, en vooral niet neerbuigend zou moeten doen om iemands inleg, geslacht, keuze voor coins, of manier van posten. Tot BIT weer open is zullen we allemaal in n topic met elkaar door een deur moeten kunnen. En je hoeft echt niet met iedereen vriendjes te zijn, ben ik ook zeer zeker niet. Maar dan negeer je iemand of koop je een abo en pleur je iemand op je blocklist. Door te gaan kankeren op elkaar wordt het niet bepaald 'beter' hier.

Iedereen doet het op zijn/haar manier, en er zullen regelmatig keuzes gemaakt worden die de een fantastisch en de ander belachelijk vindt. Welkom op FOK!. Als je daar her al zoveel moeite mee hebt vraag ik me af hoe zwaar je 'echte' leven wel niet moet zijn dan. Want daar vinden mensen iets minuscuuls ook weleens HELEMAAL FANTASTISCH. Of doen ze iets wat jij totaal nooit zou doen, of zijn ze enthousiast over dingen die jij 10 jaar geleden al achter je hebt gelaten.
Dit dus. Geen idee waarom je dus daarnet zo apart reageerde.
pi_173655559
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:41 schreef Cyanide- het volgende:
Het zou gewoon fijn zijn als iedereen een beetje respect voor elkaar kon opbrengen, en vooral niet neerbuigend zou moeten doen om iemands inleg, geslacht, keuze voor coins, of manier van posten. Tot BIT weer open is zullen we allemaal in n topic met elkaar door een deur moeten kunnen. En je hoeft echt niet met iedereen vriendjes te zijn, ben ik ook zeer zeker niet. Maar dan negeer je iemand of koop je een abo en pleur je iemand op je blocklist. Door te gaan kankeren op elkaar wordt het niet bepaald 'beter' hier.

Iedereen doet het op zijn/haar manier, en er zullen regelmatig keuzes gemaakt worden die de een fantastisch en de ander belachelijk vindt. Welkom op FOK!. Als je daar her al zoveel moeite mee hebt vraag ik me af hoe zwaar je 'echte' leven wel niet moet zijn dan. Want daar vinden mensen iets minuscuuls ook weleens HELEMAAL FANTASTISCH. Of doen ze iets wat jij totaal nooit zou doen, of zijn ze enthousiast over dingen die jij 10 jaar geleden al achter je hebt gelaten.
Lambo of Rekt
pi_173655569
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dit dus. Geen idee waarom je dus daarnet zo apart reageerde.
Sorry, je hebt gelijk :*
pi_173655585
BIT mod in sp
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173655678
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:44 schreef dimmak het volgende:
BIT mod in sp
Zou een prima mod zijn.

Hoop wel dat dat forum er nu een keertje komt. Deze week was geloof ik de bedoeling.
pi_173655807
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:44 schreef dimmak het volgende:
BIT mod in sp
Geen BIT vriend.
pi_173655813
Maar doen we weer ff normaal? Bijna van jullie af :P
pi_173655814
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:03 schreef Leonos het volgende:

[..]

Geen BIT vriend.
Wat ze er ook van willen maken. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173655820
Dat nieuwe BIT topic, waar gaat dat goed voor zijn? Alleen voor them pro's?
  vrijdag 8 september 2017 @ 12:06:30 #206
131603 Afwazig
Serious business
pi_173655845
CryptoCobain twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 11:58:50 Get those funds off Poloniex asap boys reageer retweet
pi_173655864
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:06 schreef Afwazig het volgende:
CryptoCobain twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 11:58:50 Get those funds off Poloniex asap boys reageer retweet
Oh gaat weer een leuk weekend worden dus.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173655868
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:04 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Dat nieuwe BIT topic, waar gaat dat goed voor zijn? Alleen voor them pro's?
Gaat hem niet worden ;) Laatst ook al eens geprobeerd. Iedereen blijft toch in n topic posten.
[P]otverdorie
pi_173655944
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:06 schreef Afwazig het volgende:
CryptoCobain twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 11:58:50 Get those funds off Poloniex asap boys reageer retweet
Als Polo omvalt zie ik een koopmoment aankomen.
pi_173655951
Een canal uit het crypto calls telegram channel, doe er mee wat je wil:

NEO/USD
BUY 24/29

target 31/ 33/36.30/40/ 50

Stop loss 22
pi_173656040
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:14 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Een canal uit het crypto calls telegram channel, doe er mee wat je wil:

NEO/USD
BUY 24/29

target 31/ 33/36.30/40/ 50

Stop loss 22
Kun je dat uitleggen? Kopen tussen 24/29 dollar? Wat houdt dat target precies in?
[P]otverdorie
pi_173656066
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:08 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Gaat hem niet worden ;) Laatst ook al eens geprobeerd. Iedereen blijft toch in n topic posten.
Het gaat dan ook om een heel forumdeel. En dat is meer dan nodig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 september 2017 @ 12:24:43 #213
163650 Greys
pi_173656087
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:41 schreef Cyanide- het volgende:
Het zou gewoon fijn zijn als iedereen een beetje respect voor elkaar kon opbrengen, en vooral niet neerbuigend zou moeten doen om iemands inleg, geslacht, keuze voor coins, of manier van posten. Tot BIT weer open is zullen we allemaal in n topic met elkaar door een deur moeten kunnen. En je hoeft echt niet met iedereen vriendjes te zijn, ben ik ook zeer zeker niet. Maar dan negeer je iemand of koop je een abo en pleur je iemand op je blocklist. Door te gaan kankeren op elkaar wordt het niet bepaald 'beter' hier.

Iedereen doet het op zijn/haar manier, en er zullen regelmatig keuzes gemaakt worden die de een fantastisch en de ander belachelijk vindt. Welkom op FOK!. Als je daar her al zoveel moeite mee hebt vraag ik me af hoe zwaar je 'echte' leven wel niet moet zijn dan. Want daar vinden mensen iets minuscuuls ook weleens HELEMAAL FANTASTISCH. Of doen ze iets wat jij totaal nooit zou doen, of zijn ze enthousiast over dingen die jij 10 jaar geleden al achter je hebt gelaten.
_O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173656091
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:06 schreef Afwazig het volgende:
CryptoCobain twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 11:58:50 Get those funds off Poloniex asap boys reageer retweet
Ben benieuwd waarom. Heb er niks meer staan nu iig.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173656106
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als Polo omvalt zie ik een koopmoment aankomen.
Ik zou dan eerder nu sellen ;)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173656149
Hier wel een interessant en goed onderbouwd artikel.

http://www.finanzen.nl/va(...)ptomunten-1002350195

Ik ga iig geen Fiat, ben niet met al te veel geld begonnen en mocht de overheid dit kapot reguleren is dat jammer, dat risico weegt voor mij niet op tegen de potentie van Cryptos
GGGG
pi_173656157
Dat Poloniex nog steeds draait vind ik echt knap, mensen die hun geld daar hebben staan zijn of heel dom of hebben er teveel van. Als Poloniex zo doorgaat als nu dan halen ze het einde van het jaar niet hoor. Zoveel klachten is gewoon niet normaal.
pi_173656168
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:29 schreef einszweiachtung het volgende:
Hier wel een interessant en goed onderbouwd artikel.

http://www.finanzen.nl/va(...)ptomunten-1002350195

Ik ga iig geen Fiat, ben niet met al te veel geld begonnen en mocht de overheid dit kapot reguleren is dat jammer, dat risico weegt voor mij niet op tegen de potentie van Cryptos
Welke rothschild heeft dat verhaal geschreven :+
Lambo of Rekt
pi_173656214
Terrorisme erbij halen.. alsof dat niet ook gewoon met dollars gefinancierd wordt
pi_173656267
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:34 schreef robbietobbie het volgende:
Terrorisme erbij halen.. alsof dat niet ook gewoon met dollars gefinancierd wordt
Niet alleen dit, het is niet meer te stoppen, net zoals internet... een ongeleid projectiel released in cyberspace. Overheden kunnen regels stellen wat ze willen maar geld blijft toch wel op deze manier gebruikt worden...
Lambo of Rekt
pi_173656296
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:29 schreef einszweiachtung het volgende:
Hier wel een interessant en goed onderbouwd artikel.

http://www.finanzen.nl/va(...)ptomunten-1002350195

Ik ga iig geen Fiat, ben niet met al te veel geld begonnen en mocht de overheid dit kapot reguleren is dat jammer, dat risico weegt voor mij niet op tegen de potentie van Cryptos
Hoeveelste keer is dit dat men Crypto doodverklaard? 112? 117e? 225e? Ik ben de tel kwijtgeraakt.

Je ziet wel dat de oude wereld in paniek begint te raken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173656447
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoeveelste keer is dit dat men Crypto doodverklaard? 112? 117e? 225e? Ik ben de tel kwijtgeraakt.

Je ziet wel dat de oude wereld in paniek begint te raken.
Hoe meer men roept dat Crypto niets gaat worden, hoe meer ik er zelf vertrouwen in heb.
Net als banken die roepen dat je vooral geen goud moet kopen, stiekem doen ze dat zelf juist wel van het geld dat jij uit paniek maar weer bij ze stalt voor 0,1 % rente.
Lekker verdienen voor die banken
pi_173656533
Nooit problemen met polo, vorige keer binnen uur antwoord op mijn ticket
  vrijdag 8 september 2017 @ 12:55:04 #224
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173656557
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:53 schreef chantalxx het volgende:
Nooit problemen met polo, vorige keer binnen uur antwoord op mijn ticket
Polo :')_____!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173656593
Ik heb ook maar wat Golem gekocht :) ondanks dat gisteren niet echt lekker liep qua event heeft de coin wel potentie om nog wat in prijs te stijgen, denk ik.
pi_173656909
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:20 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Kun je dat uitleggen? Kopen tussen 24/29 dollar? Wat houdt dat target precies in?
Nee ik kan het niet uitleggen eigenlijk. Ik zit al een tijdje in dat channel, paar maanden en ze callen aardig goed.

Filecoin heeft ook even een kwart miljard opgehaald. Gaat echt hlemaal nergens over.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:57 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb ook maar wat Golem gekocht :) ondanks dat gisteren niet echt lekker liep qua event heeft de coin wel potentie om nog wat in prijs te stijgen, denk ik.
Denk ik ook, ik koop ze later deze week terug. Ze zitten pas in de eerste fase van hun roadmap, dus zit nog wel speling is de prijs.
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:19:09 #227
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173656932
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:55 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Polo :')_____!
Toch jammer h, hoe die jongens bij polo een goedlopende exchange totaal verneukt hebben.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173656953
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:18 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Nee ik kan het niet uitleggen eigenlijk. Ik zit al een tijdje in dat channel, paar maanden en ze callen aardig goed.

Filecoin heeft ook even een kwart miljard opgehaald. Gaat echt hlemaal nergens over.

[..]

Denk ik ook, ik koop ze later deze week terug. Ze zitten pas in de eerste fase van hun roadmap, dus zit nog wel speling is de prijs.
Wat heeft Filecoin er mee te maken?

Wie stapt er nu in OMG?
pi_173657047
edit: laat maar
pi_173657129
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:25 schreef Thieske het volgende:
edit: laat maar
zelfmoderatie!
pi_173657137
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:20 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Wat heeft Filecoin er mee te maken?

Wie stapt er nu in OMG?
Ik heb er 62, en hodl ze nog eventjes.

Wel zojuist in QTUM gestapt, lijkt nog wel wat omhoog te gaan.
pi_173657468
kunnen we de weekend dip nu overslaan na een dip van een week :')
pi_173657489
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:48 schreef chantalxx het volgende:
Nou jullie je zin
Ik heb de laatste 40 euro van polo gehaald, geen gezeik achteraf als de hele toko instort door mijn zet

Ik trek er mijn handen vanaf
Ik ben niet bereikbaar
Later pik
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173657581
Filecoin, de wannebe Siacoin. Filecoin heeft nog geen eens iets van een werkend product en dan zo gigantisch veel geld ophalen met een ICO, wel knap
pi_173657663
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:54 schreef metallicelmo het volgende:
Filecoin, de wannebe Siacoin. Filecoin heeft nog geen eens iets van een werkend product en dan zo gigantisch veel geld ophalen met een ICO, wel knap
SIA is totaal wat anders.
Lambo of Rekt
pi_173657703
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:30 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ik heb er 62, en hodl ze nog eventjes.

Wel zojuist in QTUM gestapt, lijkt nog wel wat omhoog te gaan.
13 September komt mainnet uit van QTUM. Verwacht/hoop nog wel een dump een paar dagen vantevoren.
pi_173657722
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:54 schreef metallicelmo het volgende:
Filecoin, de wannebe Siacoin. Filecoin heeft nog geen eens iets van een werkend product en dan zo gigantisch veel geld ophalen met een ICO, wel knap
Ja maar dat geld had ook in een werkend product kunnen zittten, ik las laatst een bericht van iemand die zich afvroeg hoe hoog bitcoin enz al zou staan als niet al dat geld verdween in nutteloze producten.
Want hoeveel mensen, mijzelf ook stoppen niet geld in een product om maar te hopen dat ooit keer de prijs keer honderd gaat.

Maar op langere termijn verliezen mensen en ook nieuwkomers natuurlijk vertrouwen in crypto, vooral die nieuwkomers die 100 euro stoppen in een waardeloze coin en het zien verdampen.
pi_173657939
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:54 schreef metallicelmo het volgende:
Filecoin, de wannebe Siacoin. Filecoin heeft nog geen eens iets van een werkend product en dan zo gigantisch veel geld ophalen met een ICO, wel knap
:')_! Geweldige analyse.
pi_173658079
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:20 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Wat heeft Filecoin er mee te maken?

Wie stapt er nu in OMG?
Oh dat over filecoin had eronder moeten staan. Verkeerd gepost.

Weekenddip lijkt aanstaande :')
pi_173658112
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SIA is totaal wat anders.
Tell me more. Voor zover ik weet doen ze beiden aan decentrale data opslag. Hoe verschillen ze van elkaar?
pi_173658165
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:24 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Tell me more. Voor zover ik weet doen ze beiden aan decentrale data opslag. Hoe verschillen ze van elkaar?
IPFS
pi_173658170
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:24 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Tell me more. Voor zover ik weet doen ze beiden aan decentrale data opslag. Hoe verschillen ze van elkaar?
SIA slaat jouw eigen files encrypted op op de blockchaiin, daar betaal jij voor en hebt daarmee de private key tot je bestanden.

Bij filecoin pakken ze un-used diskspace van around the world, en verhuren dat, jij verdient dus aan un-used diskspace.

Het zijn wel beide file systemen, maar totaal verschillend van elkaar.
Lambo of Rekt
pi_173658303
M'n Polo leeggemaakt. Stond niet veel meer en deed er toch niks mee. Better safe then sorry zullen we maar zeggen.
Forcefield City Bewoner
pi_173658398
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SIA slaat jouw eigen files encrypted op op de blockchaiin, daar betaal jij voor en hebt daarmee de private key tot je bestanden.

Bij filecoin pakken ze un-used diskspace van around the world, en verhuren dat, jij verdient dus aan un-used diskspace.

Het zijn wel beide file systemen, maar totaal verschillend van elkaar.
Sia doet toch precies hetzelfde? Je kunt vrije diskruimte die je over hebt verhuren in de client
pi_173658434
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:39 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Sia doet toch precies hetzelfde? Je kunt vrije diskruimte die je over hebt verhuren in de client
IPFS

man man man wat is iedereen lui hier zeg. Doe eens een beetje onderzoek.
pi_173658673
Bittrex down?
pi_173658687
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:50 schreef NewHorizon het volgende:
Bittrex down?
Ik kom er moeilijk op maar hij laadt wel.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173658751
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:51 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik kom er moeilijk op maar hij laadt wel.
Vreemd, wellicht een ddos oid.
pi_173658914
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 14:39 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Sia doet toch precies hetzelfde? Je kunt vrije diskruimte die je over hebt verhuren in de client
https://www.reddit.com/r/(...)_filecoin_and_storj/

overigens wist ik niet dat je kon verhuren in de SIA client.
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 september 2017 @ 15:04:52 #250
163650 Greys
pi_173658972
Zie mededeling bovenaan.
(En LTC met als enige volume)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173659007
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:04 schreef Greys het volgende:
Zie mededeling bovenaan.
(En LTC met als enige volume)

[ afbeelding ]
:o
Lambo of Rekt
pi_173659035
Middagje vrij, heel de dag regen, doet bittrex het niet :( :( :(
Forcefield City Bewoner
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 september 2017 @ 15:08:08 #253
163650 Greys
pi_173659037
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:o
Inmiddels bovenaan:
Connectivity restored, markets coming back online

Edit: en alle volumes zijn terug. Werkt weer.

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 08-09-2017 15:13:33 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173659177
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Inmiddels bovenaan:
Connectivity restored, markets coming back online

Edit: en alle volumes zijn terug. Werkt weer.
En alle markten weer plat...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 september 2017 @ 15:23:39 #255
163650 Greys
pi_173659344
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:16 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

En alle markten weer plat...
Ja. :o

Meh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:30:24 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173659486
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:29 schreef einszweiachtung het volgende:
Hier wel een interessant en goed onderbouwd artikel.

http://www.finanzen.nl/va(...)ptomunten-1002350195

Ik ga iig geen Fiat, ben niet met al te veel geld begonnen en mocht de overheid dit kapot reguleren is dat jammer, dat risico weegt voor mij niet op tegen de potentie van Cryptos
Tja...
quote:
Volgens Arends is de door hem geschetste situatie niet iets wat zomaar voorbij gaat, maar potentieel een grote verandering. "De blockchaintechnologie is misschien wel zo geweldig als de voorstanders beweren. Maar om het te gebruiken voor een financile manie van cryptomunten is gebaseerd op een paar gigantische en beperkte aannames."

De columnist vervolgt: "De eerste is: het idee dat overheden rustig aan de zijlijn gaan zitten en cryptomunten tot volledige bloei laten komen. Natuurlijk kunnen ze gebruikt worden door aardige mensen voor allerlei goede dingen. Maar aan de andere kant kunnen ongereguleerde munten ook gebruiken worden door belastingontduikers, drugsdealers, witwassers en andere criminelen. Oh ja, en terroristen."
Het dikgedrukte stukje geeft al aan dat hij eigenlijk geen idee heeft wat Blockchain nou eigenlijk inhoud. Dat je er geen voorstander van bent, vind ik prima. Maar als je met dit soort stukjes tekst komt, zorg er in ieder geval voor dat je weet waar je over praat.

Daarnaast noemt hij maar 1 "aanname" terwijl hij zegt dat het gebaseert is op een paar aannames |:(

Overigens ben ik het er wel mee eens dat we niet moeten denken dat overheden en banken maar gaan staan toekijken. Ze beheersen het huidige systeem ook en die gaan dat echt niet uit handen willen geven. Maar ze zullen het allemaal echt niet willen verbieden. Daar is de techniek te waardevol voor.

Reguleren is wat ze willen doen en dat zal er waarschijnlijk wel voor zorgen dat de markt stabiel wordt, maar zij het ook een stuk meer in handen krijgen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173659535
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:30 schreef Komakie het volgende:
Het dikgedrukte stukje geeft al aan dat hij eigenlijk geen idee heeft wat Blockchain nou eigenlijk inhoud.
Dit dus ja, hij doet alsof het een techniek is waar je voor of tegen kan zijn, zoiets als IPX/SPX versus TCP/IP :')
Lambo of Rekt
pi_173659554
Dafuq doet bitcoin?
pi_173659558
Dippennnnnn
pi_173659572
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:34 schreef daankes het volgende:
Dafuq doet bitcoin?
Lol, die gaat aardig hard ja. Wel de verkeerde richting op. Van 4650 naar 4400 in een paar minuten?
pi_173659675
Is de weekend dip al ingezet?
pi_173659678
Ah, hij heeft zn weg omhoog alweer gevonden.
pi_173659687
Zitten er hier nog meer mensen in SONM?
Ik zag deze gister voorbij komen in een telegram groep.

Ze hebben $42m opgehaald met hun ICO, genoeg geld dus om een tijdje te blijven ontwikkelen.
Huidige market cap is maar $22m

Staat ook nog niet op grote exchanges.
pi_173659706
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:42 schreef Atlantis- het volgende:
Zitten er hier nog meer mensen in SONM?
Ik zag deze gister voorbij komen in een telegram groep.

Ze hebben $42m opgehaald met hun ICO, genoeg geld dus om een tijdje te blijven ontwikkelen.
Huidige market cap is maar $22m

Staat ook nog niet op grote exchanges.
Ik, niet met veel.. ze hebben nog geen werkend net dus het is logisch dat ze niet zo hoog staan op het moment.
Lambo of Rekt
pi_173659711
Alles knalt ineens keihard naar beneden lijkt het?

https://cryptowat.ch/gdax/ethusd

https://cryptowat.ch/bitfinex/omgusd
٩๏̯͡๏)۶
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 september 2017 @ 15:48:31 #266
163650 Greys
pi_173659776
Zou dit allemaal OMGWTFHELPBITTREXISHACKED paniek zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:48:41 #267
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173659780
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Alles knalt ineens keihard naar beneden lijkt het?

https://cryptowat.ch/gdax/ethusd

https://cryptowat.ch/bitfinex/omgusd
Weekend dip. Welkom.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173659804
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:48 schreef Greys het volgende:
Zou dit allemaal OMGWTFHELPBITTREXISHACKED paniek zijn?
Bittrex werkt toch gewoon? Is er wat gebeurd? het is alleen rete traag momenteel
٩๏̯͡๏)۶
pi_173659814
VERKOOP ALLE COINS
pi_173659815
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:48 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Weekend dip. Welkom.
Is dat het ja? hmm, zo rigoreus heb ik die er nog niet in zien kicken :P
Lambo of Rekt
pi_173659827
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:50 schreef kthxbye het volgende:
VERKOOP ALLE COINS
Lambo of Rekt
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:52:31 #272
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_173659848
Gebeurt dit niet meerdere keren per maand dan?
pi_173659859
Ik verbaas mij eerder dat dit nu pas gebeurt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173659869
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:04 schreef Greys het volgende:
Zie mededeling bovenaan.
(En LTC met als enige volume)

[ afbeelding ]
Hier werkt het gewoon, net nog wat Factom gekocht.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173659870
xiong1000 twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 15:50:43 China news report that gov may be shut down all cryptos exchange #bittoin #litecoin.The Bitcoin crack down 15% https://t.co/LGZdyMQ0F1 reageer retweet
Uitvinder van de biersmiley.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 september 2017 @ 15:54:18 #276
163650 Greys
pi_173659872
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:50 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Bittrex werkt toch gewoon? Is er wat gebeurd? het is alleen rete traag momenteel
Zie screenshot hierboven ergens en de Twitter paniek. Lag er twee keer helemaal uit net. Geen idee of het met de plotse daling te maken heeft hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173659879
Dat is dus de reden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173659886
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit dus ja, hij doet alsof het een techniek is waar je voor of tegen kan zijn, zoiets als IPX/SPX versus TCP/IP :')
Gewoon weer de zoveelste oude-wereld-financile goeroe die niets evan snapt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173659889
Net effe wat extra OMG gekocht voor ETH in het dal, makkelijk profiteren zo
٩๏̯͡๏)۶
pi_173659896
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:54 schreef dimmak het volgende:
xiong1000 twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 15:50:43 China news report that gov may be shut down all cryptos exchange #bittoin #litecoin.The Bitcoin crack down 15% https://t.co/LGZdyMQ0F1 reageer retweet
Ah.

SNEL! FIAT!
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:58:00 #281
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173659942
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:52 schreef SugeLucky het volgende:
Gebeurt dit niet meerdere keren per maand dan?
Jawel.

* TimKuik herinnerd zich een dip van 90% in Oktober 2013...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173659976
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:54 schreef dimmak het volgende:
xiong1000 twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 15:50:43 China news report that gov may be shut down all cryptos exchange #bittoin #litecoin.The Bitcoin crack down 15% https://t.co/LGZdyMQ0F1 reageer retweet
Ik zie alleen maar mooie groene candles!! :')
pi_173659977
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:54 schreef dimmak het volgende:
xiong1000 twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 15:50:43 China news report that gov may be shut down all cryptos exchange #bittoin #litecoin.The Bitcoin crack down 15% https://t.co/LGZdyMQ0F1 reageer retweet
In China liggen ze weer in een deuk en gaan ze straks wat shoppen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173659979
Golem dipt wel lekker hard, mag van mij allemaal wel even to the ground voor een leuk inkoopmomentje.
BTC hoeft van mij niet zo nodig naar de verdoemenis te dippen.
pi_173659996
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:00 schreef Toto69 het volgende:
Golem dipt wel lekker hard, mag van mij allemaal wel even to the ground voor een leuk inkoopmomentje.
BTC hoeft van mij niet zo nodig naar de verdoemenis te dippen.
Indeed. Echt kut dat ik mijn sell moment gister gemist heb. Nu maar laten staan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173660008
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:01 schreef dimmak het volgende:

[..]

Indeed. Echt kut dat ik mijn sell moment gister gemist heb. Nu maar laten staan.
Oh klere, had net snel een sell gedaan op 8800 nog, is die sell maar voor 5% doorgekomen zie ik nu pas :')___
pi_173660047
Nou ik zie het maandag wel weer. Het is nu tijd voor bier. *O*
Uitvinder van de biersmiley.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 september 2017 @ 16:10:11 #289
163650 Greys
pi_173660144
Alles stort neer.
Hoera het is weer weekend.

Even wachten nog en dan inslaan :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173660178
Ik haal ff geen Chinees vandaag.
pi_173660191
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:10 schreef Greys het volgende:
Alles stort neer.
Hoera het is weer weekend.

Even wachten nog en dan inslaan :9
Heb ook nog redelijk snel na het begin alles omgezet naar USDT. Nu even wachten en weer terugkopen *O*

Voorlopig nog redelijk vrije val, richting de $4000 op bittrex.
pi_173660194
Jammer dat USDT/BTC op Bittrex altijd retarded hard doorslaat. Kan niet eens normaal verkopen en inkopen. Zit al 300 dollar lager dan op Bitfinex.
pi_173660198
Dit gaat wel echt lekker hard zeg. NEO Ook.
pi_173660282
Kan wel allemaal fake news zijn die China geruchten, ik hou alles wel vast, Bittrex is toch bijna niet te bereiken momenteel.
٩๏̯͡๏)۶
pi_173660294
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:12 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Heb ook nog redelijk snel na het begin alles omgezet naar USDT. Nu even wachten en weer terugkopen *O*

Voorlopig nog redelijk vrije val, richting de $4000 op bittrex.
En erdoorheen...
pi_173660325
Zo nog ff NEO kopen op Binance en dan vrijmibo. :D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173660338
Op Bitstamp lijkt de BTC koers weer omhoog te gaan. Inkoop momentje voor velen denk ik.
  vrijdag 8 september 2017 @ 16:20:27 #298
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173660365
Pff, Bittrex is tergend langzaam op het moment. Ben er klaar mee en ga weekend vieren :W
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173660425
Goh chinezen weer met hun nieuws, je zou bijna denken dat het gemanipuleerd wordt
Maar mooi koop momentje, Crypto zal ook wel overleven zonder chinezen
pi_173660457
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 16:18 schreef Thieske het volgende:
Op Bitstamp lijkt de BTC koers weer omhoog te gaan. Inkoop momentje voor velen denk ik.
Hmmm, dat was maar van korte duur, de dip gaat door.
pi_173660488
4k support kickt in
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')